رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

فیلم زندگی به روایت نینو ساخته سیمون ون دوسلدورف

زندگی به روایت نینو
هلند 2014

Life According to Nino


 کارآموز، شکار هیولا، شتاب، قصیده ای برای پدرم، شاهدا، زندگی ابدی از جمله فیلم‌های شبکه‌ نمایش سیما خواهند بود. این شبکه روزانه پنج فیلم سینمایی و ۲ سریال روی آنتن می‌فرستد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه نمایش به مناسبت آغاز سال نو و عید نوروز با دستی پر به استقبال نوروز 1395 می رود. شبکه نمایش در ایام نوروز 95 روزانه پنج فیلم سینمایی و دو سریال پخش میکند. از جمله فیلم های سینمایی شبکه نمایش در نوروز 95 میتوان به کارآموز، شکار هیولا، شتاب، قصیده ای برای پدرم، شاهدا، زندگی ابدی و … اشاره کرد.

در ایام نوروز فیلم‌های هندی هر روز ساعت 17، مجموعه فیلم‌های دنباله‌دار همچون زورو، پارک ژوراسیک و سریع و خشن نیز هر روز ساعت 19 پخش خواهند شد. ساعت 21 و 23 به فیلم‌های خانوادگی اختصاص دارد که در مجموع 22 فیلم جدید در ایام نوروز پخش خواهد شد.

سریال ایرانی آشپزباشی با بازی پرویز پرستویی و فاطمه معتمدآریا و همچنین سریال تاریخی افسانه جومونگ در جدول پخش نوروزی شبکه نمایش قرار دارد.

فیلم سینمایی کارآموز :

فیلم کمدی کارآموز ساخته نانسی میرس، داستان بن ویتاکر هفتاد ساله با بازی رابرت دنیروست که پس از مرگ همسرش به هر روشی متوسل شده تا با فقدان او کنار بیاید اما هنوز احساس می کند به چالشی جدید نیاز دارد. به همین منظور او وارد شرکت فروش اینترنتی می شود و به عنوان کارآموز استخدام می شود. رابرت دنیرو و آن هتوی از بازیگران شاخص این فیلم هستند.

فیلم سینمایی شکار هیولا :

سینمای چین در سال های اخیر پیشرفت فراوانی داشته و با گذشت زمان به قطب های سینمای دنیا تبدیل شده است. شکار هیولا پرفروش ترین فیلم سال 2015 این کشور که کمدی تلفیقی از انیمیشن و فیلم است از نمونه‌های موفق سینمای چین است. این فیلم داستان به دنیا آمدن هیولایی است که باید سعی کند خود را از انسان‌های شکارچی هیولا دور نگه دارد اما آشنایی با یک انسان همه چیز را تغییر می دهد.

فیلم سینمایی شتاب :

فیلم شتاب داستان برخورد سارقی حرفه‌ای به نام آلکس فارادی با بازی کوریلنکو است که تحت تعقیب سازمانی ناشناس قرار گرفته است.

فیلم سینمایی دریا سالار :
تقابل تاریخی کره و ژاپن دستمایه ساخت فیلم دریا سالار شده است. داستان که در 1597 میلادی اتفاق می‌افتد به جنگ تاریخی میونگ یانگ اشاره دارد که طی آن دریاسالار “یی” در برابر ناوگان بزرگ ژاپن قرار گرفت. در این نبرد دریاسالار “یی” به جنگ کشتی های ژاپنی می رود.

کارگردانی فیلم را هان کیم مین بر عهده داشته است که موفق به دریافت جایزه بهترین کارگردانی از دو جشنواره کره، جشنواره فیلم اژدهای آبی و زنگ طلایی شده است. فیلم در مجموع نامزد 17 جایزه و برنده 6 جایزه بین المللی بوده است.

فیلم سینمایی مزدور :
فیلم مزدور داستان کیت میسی پلیس مبارزه با مواد مخدری است که برای کشف راز دلالان مواد مخدر قدم به راهی می گذارد که برای آن باید وارد قلمرو گرگ های مواد شود. فیلم تحسین شده دنی ویلنو اشاره به دست های پشت پرده حمل و نقل مواد مخدر و نقش دولت آمریکا در این بازی سیاه دارد.

فیلم سینمایی گمشده و عشق :
درام جاده‌ای گمشده و عشق به داستان پدری می پردازد که پس از گم شدن پسرش برای 14 سال همه جای کشور چین را برای یافتن او زیر پا می گذارد. اندی لاو بازیگر سرشناس چینی نقش اصلی فیلم را به عهده داشته است و برای این نقش نامزد بهترین بازیگر جایزه خروس طلایی چین شد.

سانیوان پنگ کارگردانی و نویسندگی فیلم را بر عهده داشته که اولین فیلم او در مقام کارگردان بوده است.

فیلم سینمایی مک فارلند :

مک فارلند منطقه‌ای در ایالت کالیفرنیاست که یکی از قطب های کشاورزی آمریکاست و بیشتر جمعیت آن را کارگران مکزیکی و فقیری تشکیل می دهند که برای زمین دارن بزرگ منطقه کار می کنند. داستان فیلم مک فارلند که برگرفته از واقعیت است سرگذشت جیم وایت مربی ورزشی با بازی کوین کاستنر را روایت می‌کند که به نوعی از روی اجبار به این منطقه فرستاده شده تا مربی فوتبال باشد. اما مردم منطقه و نوع زندگی کارگران مکزیکی، مسیر زندگی او و شاگردانش را تغییر می دهد.

فیلم سینمایی قصیده ای برای پدرم :

فیلم قصیده ای برای پدرم روایتی است از جنگ کره و جدایی بسیاری از خانواده های این کشور. دوک سو یون در زمان جنگ کره برای یافتن خواهر گمشده اش به ناچار از پدرش جدا می شود، غافل از اینکه برای دیدن دوباره پدر سال ها باید صبر کند. فیلم موفق به دریافت 12 جایزه بین المللی شده و در 10 جایزه نیز نامزد دریافت جایزه بوده است. ساخته جی کی یون از فیلم های مطرح سینمای کره جنوبی بود که در جشنواره های مختلف از جمله جشنواره کن فرانسه نیز به عنوان نماینده این کشور شرکت داشت.

فیلم سینمایی انفجار عظیم :

فیلم انفجار عظیم محصول 2007 کره جنوبی داستان کارمندی است که به یک‌ باره هم شغلش را از دست می‌دهد و هم همسرش درخواست طلاق می کند. با این دو اتفاق زندگی او زیر و رو می شود. هانگ جانگ سئونگ و وو کام سئونگ بازیگران اصلی فیلم هستند و کارگردانی اثر بر عهده جوئنگ پارک وو بوده است.

فیلم سینمایی خورشید تابان :
قبل از جنگ جهانی دوم، تعداد زیادی از مردم ژاپن به امید زندگی بهتر و در جستجوی کار کشور خود را رها کردند و به کانادا مهاجرت کردند. فیلم خورشید تابان داستان همین دوره مردم مهاجر ژاپنی است که متوجه سرابی می شوند که از مهاجرت به کانادا برای خود ساخته اند و واقعیت نگاه های نژاد پرستانه و پر از توهین غربی هاست. ژاپنی ها برای کنار آمدن با شرایط موجود و کم کردن فشار روانی یک تیم بیسبال تشکیل می‌دهند تا نمادی از آنها باشد.

فیلم سینمایی زندگی ابدی :
فیلم زندگی ابدی، محصول 2015 سینمای اتریش داستان برنر پلیس سابقی است که به زادگاهش برگشته اما طی یک حادثه فردی ناشناس به سر او شلیک می کند و او به کما می رود. پس از بیرون آمدن از کما برنر به دنبال یافتن فردی است که قصد کشتن او را داشته است.

ژوزف هاردر در نقش برنر نقش آفرینی کرده است و توبیاس مورتی که ما او را بیشتر برای سریال کاراگاه و رکس می شناسیم در نقش مقابل او ظاهر شده است.

فیلم سینمایی امپایر استیت :
فیلم امپایر استیت داستان دو دوست قدیمی است که تصمیم می گیرند به خودروی حمل پول دستبرد بزنند اما در این حین یک پلیس از نقشه آنها آگاه می شود و سر راه آنها قرار می گیرد. لیام همزورث، مایکل آنگارانو و دواین جانسون از بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی ترور :
داستان فیلم ترور در 1933 اتفاق می افتد، زمانی که کره توسط ارتش ژاپن تسخیر شده و گروهی از مردم کره تصمیم می گیرند فرمانده ارتش ژاپن در این کشور را به قتل برسانند. فیلم که از ساخته‌های موفق سینمای کره جنوبی در سال 2015 بوده است نامزد بیست جایزه بین المللی بود که از این بین موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم جشنواره اژدهای آبی و جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره زنگ بزرگ کره جنوبی شه است.

فیلم سینمایی هووی :
فیلم هووی محصول 2015 به کارگردانی شون مک نامارا ، داستان خانواده ای آرام را روایت می کند که به خوبی و خوشی در کنار هم زندگی می کنند. هووی پسر خانواده که نوجوانی دبیرستانی است عضو تیم بسکتبال مدرسه و ستاره این تیم است. اما همه چیز با مصدومیت هووی در این خانواده شاد به هم می‌ریزد.

شون مک نامارا کارگردان هووی بیشتر به خاطر فیلم هایی که با موضوعات نوجوان ساخته مشهور است در سال 2015 علاوه بر هووی فیلم قطعات یدکی را نیز ساخته است.

فیلم سینمایی قطعات یدکی :

فیلم قطعات یدکی، داستان گروهی از نوجوانان علاقمند به رباتیک است که با ورود آقای کامرون معلم جدید کنار یکدیگر جمع می شوند تا در مسابقات رباتیک کشوری شرکت کنند. در این فیلم نیز مانند هووی نوجوانان نقش های اصلی فیلم هستند که در کنار هم لحظات شادی را رقم می زنند.

فیلم سینمایی قلعه هایی در آسمان :

در 1930 زمانی که آتش جنگ جهانی دوم در حال شعله ور شدن بود، رابرت واتسون وات مخترع اسکاتلندی بر روی موضوعی محرمانه کار می کرد که زمینه ساخت رادار را فراهم کرد. رابرت واتسون وات که از نوادگان مخترع معروف جیمز وات (مخترع ماشین بخار) بود با بودجه ای محدود تلاش کرد اختراع خود را به ثمر برساند. ادی ایزارد بازیگر انگلیسی که برنده دو جایزه امی شده است نقش رابرت واتسون وات را ایفا کرده و جیلی مک کینون کارگردانی فیلم قلعه‌هایی در آسمان را بر عهده داشته است. فیلم نامزد جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلم انگلیسی در جشنواره فیلم ادینبورگ شده بود.

فیلم سینمایی تصمیم ورونیکا :

فیلم تصمیم ورونیکا محصول 2009، اقتباسی از کتابی با همین نام که توسط نویسنده برزیلی پائولو کوئیلو است. این کتاب در سال 1998 نوشته شد و موفقیت آن باعث ترجمه آن به 48 زبان زنده دنیا شد. این فیلم داستان دختری است که به خاطر مشکلات روحی و افسردگی کارش به بیمارستان روانی کشیده می شود و پس از بررسی های پزشکان متوجه می شود چند ماه بیشتر از عمرش باقی نمانده است.

فیلم تصمیم ورونیکا ساخته امیلی یانگ است و سارا میشل گیلار در نقش ورونیکا و دیوید تلیس در نقش دکتر بلیک ظاهر شده اند.



 رها ماهرو : خوانندگان عزیز ، لطفا نظر و نقدتان را راجع به فیلم زندگی به روایت نینو به کارگردانی سیمون ون دوسلدورف برای ما بنویسید و بفرستید.




فیلم سینمایی زندگی به روایت نینو :

نینو پسری هشت ساله است که زندگی خوب و شادی در کنار خانواده اش دارد. اما با مرگ ناگهانی مادر همه چیز به هم می‌ریزد. نینو نمی تواند مرگ مادر را بپذیرد و همین مسئله باعث پناه بردن او به تخیل و دنیای درونی می شود. زندگی به روایت نینو ساخته سال 2014 کشور هلند به کارگردانی سیمون ون دوسلدورف است. فیلم جایزه بهترین فیلم جشنواره سینِکید 2014 را دریافت کرده و در دو رشته جشنواره فیلم هلند نیز نامزد بوده است.

فیلم سینمایی 27 متر بر ثانیه برف :

فیلم 27 متر بر ثانیه برف محصول سال 2006 کشور سوئد که در کوه های سر به فلک کشیده این کشور اتفاق می‌افتد، داستان گروهی است که به خاطر بوران و برف به کلبه ای در ارتفاعات پناه می برند. در شب اول اقامت یکی از افراد گروه کشته می شود و حالا همه به دنبال قاتلی هستند که در بین آنها حضور دارد. این فیلم جنایی و درام در سال 1939 و در بحبوحه جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد.

فیلم سینمایی هوابرد :

هوابرد محصول سال 2012، روایت هواپیمایی است که در یک جبهه هوایی اسیر شده و در همین حین مسافرین با خبر می شوند که خلبانان هواپیما به طرز مشکوکی به قتل رسیده اند. با این خبر همه چیز دستخوش هیجان و دلهره دیوانه واری می شود. دومینیک بورنز کارگردانی فیلم را بر عهده داشته و کریگ کانوی، سیمون فلیپس و گما اتکینسون در برابر دوربین وی قرار گرفته اند.

فیلم سینمایی شاهدا :

فیلم هندی شاهدا داستان دختر بچه ای لال با نام شاهداست که از کشورش پاکستان و خانواده اش جدا افتاده . باجرنجی با بازی سلمان خان که مردی خوش قلب و مهربان است تصمیم می گیرد شاهدا را به نزد خانواده اش در پاکستان بازگرداند.

کارگردانی این فیلم را کبیرخان بر عهده داشته است و فیلم به نوعی تلاش کرده میان مردم هند و پاکستان و مذاهب متفاوت آنها دوستی و مودت ایجاد کند.

فیلم سینمایی بازگشت سینگهام :

فیلم بازگشت سینگهام محصول 2014 دنباله ای است بر فیلم سینگهام که در سال 2011 ساخته شده بود. این فیلم اکشن که داستان پلیسی با نام سینگهام است، مبارزات این پلیس را در برابر خلافکاران خیابانی را نمایش می دهد. کارینا کاپور، آنپام خِر و شارات شاژنا از دیگر بازیگران فیلم سینگهام هستند که در کنار آجای دوگان در برابر دوربین روحیت شتی قرار گرفته اند.
...............................................................
Storyline

Life is good for Nino van Doorn (8). He has a terrific brother Lucas (14), wise father Bruno and an angel of a mother, Marla. When Marla dies, Bruno can't cope with her death. Also the values like order, responsibility, love and care they represented. The two brothers create their own world. But soon the anarchistic world is threatened by the outside world. The two brothers are prepared to fool the system but what happens is that they really become a family again.
...............................................................
فیلم سینمایی زندگی به روایت نینو :

نینو پسری هشت ساله است که زندگی خوب و شادی در کنار خانواده اش دارد. اما با مرگ ناگهانی مادر همه چیز به هم می‌ریزد. نینو نمی تواند مرگ مادر را بپذیرد و همین مسئله باعث پناه بردن او به تخیل و دنیای درونی می شود. زندگی به روایت نینو ساخته سال 2014 کشور هلند به کارگردانی سیمون ون دوسلدورف است. فیلم جایزه بهترین فیلم جشنواره سینِکید 2014 را دریافت کرده و در دو رشته جشنواره فیلم هلند نیز نامزد بوده است.
...............................................................

لطیف و بهار در پشت بام قول و قرار کلیپ سریع آپارات . فیلم کودک متولد پاییز . کودک متولد پاییز . سال ساخت فیلم دشمن هندی . بازی های آریو پهلوان کوچک . عکس دختران در فیلم خبر خاصی نیس . فیلم سینمایی نگار 1394 . ابدا یک روز . نقد و بررسی فیلم یک تکه نان . شهبازیان آهنگسازفیلم . فیلم سرتو بدوزد احمق . سریال هاى نوروز 1395 . مجموع شهر زاد . دانلود فیلم شیمشیر زن دوره گرد 2 از ایران فیلم . موضوع فیلم ابدو یک روز . ارسال عکس به قاصدک شبکه نسیم . اهنگ برنامه قاصدک شبکه نسیم . سایت برنامه تا نیایش . فیلم کوهستان سرد . ویکی در سفر بزرگ . دانلود سینمایی آریو پهلوان کوچک . نقدبرنامه کلاه قرمزی . فیلم ویکی . کانال جملات بزرگان . فیلم راه بزرگ ابی . فیلم دزدپلیس هندی اپارات . مسابقه 103 . فیلم سوپراستار شهاب حسینی . زندگی حقیر . اجرای برنامه سه شو . یه فیلم خارجی با محتوای برگها وارد بدن انسانها میشدن . ویدیو های فیلم چینی شکار هیولا . خلاصه ی فیلم گمگشته . فیلم lucy  . پیام فیلم پذیرایی ساده . پس کوچه‌های شمرون داستان . نقد فیلم ابدو یک روز . پدر و مادر واقعی ساحل بکرانی . افسانه های اسپایدرویک




فیلم گمشده و عشق ساخته پنگ سانیون

گمشده و عشق
چین 2015
Lost and Love

Dir: Peng Sanyuan


دانلود فیلم دوبله فارسی Lost and Love 2015

دانلود فیلم : عشق و گمشده

ژانر:  درام

مناسب برای تمامی سنین و امکان تماشا در محیط خانواده

محصول کشور:  چین

ستارگان: Andy Lau , Tony Leung Ka Fai, Boran Jing

کارگردان: Sanyuan Peng

خلاصه داستان : داستان حماسی از یک مرد که ۱۴ سال از عمر خود را صرف پیدا کردن پسرش میکند و در این راه با مرد دیگری همراه می شود که او هم، داستانی مشابه خودش دارد…
http://www.resafilm.com/wp-content/uploads/2016/03/jgkJJY000TTM_www.resafilm.com-3.jpg?49ff55
...............................................................
Lost and Love

Traditional     失孤
Simplified     失孤
Mandarin     Shī Gū
Cantonese     Sat1 Gu1
Directed by     Peng Sanyuan
Produced by     Wang Zhonglei
Chan Pui-wah
Zhang Dajun
Written by     Peng Sanyuan
Starring     Andy Lau
Jing Boran
Music by     Zbigniew Preisner
Cinematography     Mark Lee Ping Bin
Edited by     Angie Lam
Production
company
   
Huayi Brothers Media Group
Focus Films
Beijing Yuanhesheng Entertainment
Chongqing Film Group
Xiamen Navigation Media
Good Friends Entertainment
Huayi Brothers International
Distributed by     Huayi Brothers (China)
Edko Films (Hong Kong)
Release dates
   

    19 March 2015 (Australia, New Zealand)
    20 March 2015 (China)
    26 March 2015 (Hong Kong)

Running time
    108 minutes
Country     China
Hong Kong
Language     Standard Mandarin Chinese
Sichuanese
Anhui[which?]
Budget     US$10-25 million
Box office     US$34,930,117

Lost and Love is a 2015 Chinese-Hong Kong road drama film written and directed by novelist and television screenwriter Peng Sanyuan in her directorial debut and starring Andy Lau and Jing Boran. The film is inspired by an actual abduction case in 2010 when a Hubei resident was reunited with his son, who had been missing for three years, when a university student recognized the child after seeing a post on Sina Weibo.

داستان

One day in 1999 when his two-year-old son Lei Da went missing, Anhui farmer Lei Zekuan (Lau) begins his fifteen-year-long journey of hardship searching for his lost son. On his way he meets Zeng Shuai, a young car mechanic who was abducted as a child himself and is also searching for his parents.

بازیگران

    Andy Lau as Lei Zekuan (雷澤寬),a Anhui farmer
    Jing Boran as Zeng Shuai (曾帥), a bike mechanic
    Tony Leung Ka-fai as a Chongqing traffic cop (cameo)
    Sandra Ng as a Human trafficker (cameo)

تولید

Director Peng Sanyuan revealed that the role of Lei Zekuan was tailor-made for Lau.

Filming began on 10 March 2014 in Quanzhou, Fujian. Besides Quanzhou, filming will also shift to many different provinces including in rural southwestern mountains where conditions are difficult. The shoot in Quanzhou attracted many onlookers in the streets as Lau's fans were eager to see their idol in his new look for the film and take pictures. This resulted in a major traffic jam and some fans even climbed a tree just to catch a glimpse of Lau.

On 14 April, the crew was spotted in Nanchang, Jiangxi where Lau was shooting a scene at the Nanchang bus station where he was pasting missing people notice on the pillars before being chased by uniformed security officers. Although the scene caught the attention of the public, nobody was able to recognize Lau.

Filming was shifted to Chongqing on 29 April. During the shoot in Chongqing, an incident happened where a female reporter was injured while running away from crew members who discovered her secretly photographing them Another incident occurred on 17 May during the shoot in Chengdu where a crew member quarreled with a female onlooker. The crew member was seen pushing the onlooker to the floor and struggling with her. Afterwards, Lau, who witnessed everything, was seen scolding the crew member for his mistakes.

After two and a half months of shooting throughout China, the filming of Lost and Love concluded on 23 May in Chengdu. As Lau was leaving Chengdu two days afterwards, he arranged a meetup with his fans.
http://img.doostiha.ir/uploads/2016/03/Lost-and-Love-2015.jpg
انتشار

On 8 May 2014, Huayi Brothers unveiled 32 films slated for production and distribution, with Lost and Love slated to be released in September 2014. On 15 January 2015, it was announced that the film is set for release on 20 March 2015.

پذیرش
Critical

Lost and Love received generally positive reviews from critics. Maggie Lee of Variety Film Reviews gave the film a positive review and writes "Notwithstanding some sentimental beats, Peng achieves a delicate balance between bleak realities and a life-affirming attitude, capped by a predictable but necessary catharsis." In Clarence Tsui review for The Hollywood Reporter, he mainly praised Mark Lee Ping Bin's cinematography and writes "These lush depictions of city and country fill in the dots between the film's dramatic plot points, gently driving the story forward while hinting at the social climate of the day." Joe Bendel of Libertas Film Magazine gave the film a score of B+ and praises the performances of stars Andy Lau and Jing Boran, director Peng's direction and Lee's cinematography and concludes his review by writing "Despite some conspicuous loose ends, Lost and Love is a refreshingly mature and accessible drama, recommended for mainstream audiences." Tom Keogh of The Seattle Times rated the film 3 out of 4 stars and writes "Writer-director Peng Sanyuan gracefully cycles through ever-changing shifts in mood and tone, a reflection of the understandably mercurial emotions of the film’s two lead characters, the middle-aged Lei (Hong Kong superstar Andy Lau) and the 20-ish Ceng (Jing Boran)." James Verniere of Boston Herald gave the film a score of A- praising Lau as "the reason to see China Lion’s Lost and Love, a powerful Chinese drama about the widespread problem of abducted children" and refers it as "a film that will appeal to and move everyone."

فروش گیشه

Lost and Love grossed US$18.17 million during its opening weekend, finishing in second place at the Chinese box office behind Hollywood film Cinderella. During its second week, the film dropped to third place, earning US$5.31 million between 27 to 29 March. After ten days of release, the film has earned US$32 million to date.

During the opening weekend of its limited release in North America, Lost and Love earned an estimated US$85,000 from 24 locations.

As of May 2015, the film have grossed a total US$34,180,000 in China, US$345,228 in Hong Kong, US$118,792 in Malaysia, US$14,787 in New Zealand, US$82,553 and US$188,817 in North America.
Accolades
Accolades
Ceremony     Category     Recipient     Outcome
35th Hong Kong Film Awards     Best Actor     Andy Lau     Nominated
30th Golden Rooster Awards     Best Directorial Debut     Peng Sanyuan     Nominated
Best Actor     Andy Lau     Nominated
Best Supporting Actor     Jing Boran     Nominated
Best Cinematography     Mark Lee Ping Bin     Nominated
...............................................................

ویدیو آهنگین استقبال هزاران نفر از بزرگترین فیلسوف جهان

ویدیو استقبال دهها هزار نفر از حکیم ارد بزرگ بزرگترین فیلسوف حال حاضر جهان که با آهنگ "ایران خاک دلیران" با صدای دلنشین "روزبه نعمت اللهی" عجین شده است را در زیر می بینید:




آهنگ "ایران خاک دلیران" با صدای زیبای روزبه نعمت الهی

ای خطه ایران مهین ، ای وطنم

ای گشته به مهر تو عجین جان و تن من

آبی قلب تو خلیج فارس و هرمز

سینه به سینه ات سلسله کوه البرز

وسعت نام تو ، وسعت نام خورشید

جلوه ی خاک تو ، قرمز و سبز و سپید

این نه منم من ، نه من منم من

ذره خاک وطنم من

ایران خاک دلیران ، ایران غرش شیران

ایران همیشه جاویدان

شبنمی از جنگل شمال ، ایرانی

دیده به دریایی از کمال ، ایرانی

محو جمیلی از آن جمال ، ایرانی

ایرانی پهلوان ، ایرانی مهربان ، ایران وطن من

ایرانی قهرمان ، ایرانی پهلوان

از ارس تا خلیج وطن من

خون سیاوش ، کمان آرش

مهد شهیدان ، غرور آتش

خانه ایمان به لطف یزدان

ایران خاک دلیران ، ایران غرش شیران

ایران همیشه جاویدان

رستم و سهراب قصه ها ، ایرانی

شیرین و فرهاد عاشقا ، ایرانی

اهل وفا صلح و صفا ، ایرانی

ایرانی مهربان ، ایرانی قهرمان

ایران ، وطن من

این نه منم من ، نه من منم من

ذره خاک وطنم من

ایران خاک دلیران ، ایران غرش شیران

ایران همیشه جاویدان



رها ماهرو : دوستان عزیز شما را به دیدن این کلیپ جذاب دعوت می کنم.



دانلود ویدیو در آپارات

http://www.aparat.com/v/jRbQx


دانلود ویدیو در نماشا

http://www.namasha.com/v/lht2TgTO



نام بازیگران فیلم ویکی و مردان پر زور . بازیگران زن در فیلم ویکی و مردان پر زور . اسم واقعی لیپو در فیلم ویکی و مردان پر زور . مجموعه دورهمی ویکی پدیا . ماجرا ماجراست . سوز شمالی . داستان فیلم ماجرا ماجراست . فیلم سینمائی ماجرا ماجراست . انتقاد از سریال کیمیا . ویکی در سفر بزرگ . بازیگر زن در ویکی و مردان پرزور . بازیگران فیلم ویکی در سفر بزرگ . بازیگران ویکی در سفر بزرگ . بازیگر دختر ویکی در سفر بزرگ . ویکی در سفر بزرگ . ویکی در . نام بازیگران فیلم ویکی در سفر بزرگ . http://doorbiin.blogsky.com/1394/10/13/post-673/  . بازیگران فیلم ویکی و مردان پر زور . بازیگران فیلم ژاپنی کنشین قسمت جهنم توکیو . دانلود ویکی ومردان پر زور د . فیلم ویکی در سفر بزرگ . سریال های نوروز 1395 . بابازیگران بیماران استاندارد . فیلم ویکی در سفر بزرگ دو زبانه . فیلم ویکی در سفر بزرک . اسامی بازیگران فیلم سینمایی ویکی در سفر بزرگ . فىلم وىکى در سفر بزرگ بازىگران . فىلم وىکى در سفر بزرگ . ویکی در سفر بزرگ (بازیگران) . بازیگران زن فیلم ویکی و مردان پر زور . عکسهای ویکی در فیلم سفر بزرگ




ویدیو استقبال ده ها هزار نفر از بزرگترین فیلسوف جهان

ویدیو از سفر حکیم ارد بزرگ به شهرستان شیروان و استقبال ده ها هزار نفری علاقمندان



پنجم اسفند ۱۳۹۴ دهها هزار نفر از مردم شهر شیروان در یک اقدام تاریخی به استقبال اسطوره عالیقدر عرصه فلسفه شهرشان و بزرگترین فیلسوف جهان حکیم ارد بزرگ آمدند . عکس هایی از این استقبال حماسی و بی نظیر در تاریخ این شهر تقدیم می گردد .



رها ماهرو : خوانندگان و بازدیدکنندگان عزیز و محترم در صورت تمایل پس از دیدن این ویدیو جذاب و فراموش نشدنی نظرتان را برای سایت رها ماهرو بفرستید .



شیروان . بزرگترین فیلسوف جهان . حکیم ارد بزرگ . موسس دیوار مهربانی . دکتر عبدالرضا عزیزی . پدر فلسفه جدید، پدر فلسفه نوین، حکیم ارد بزرگ ، ارد بزرگ ،فیلسوف جهانی .  بزرگ شیروان . shirvan . hakim great orod




شیروان . بزرگترین فیلسوف جهان . حکیم ارد بزرگ . موسس دیوار مهربانی . دکتر عبدالرضا عزیزی . پدر فلسفه جدید، پدر فلسفه نوین، حکیم ارد بزرگ ، ارد بزرگ ،فیلسوف جهانی .  بزرگ شیروان . shirvan . hakim great orod




شیروان . بزرگترین فیلسوف جهان . حکیم ارد بزرگ . موسس دیوار مهربانی . دکتر عبدالرضا عزیزی . پدر فلسفه جدید، پدر فلسفه نوین، حکیم ارد بزرگ ، ارد بزرگ ،فیلسوف جهانی .  بزرگ شیروان . shirvan . hakim great orod




شیروان . بزرگترین فیلسوف جهان . حکیم ارد بزرگ . موسس دیوار مهربانی . دکتر عبدالرضا عزیزی . پدر فلسفه جدید، پدر فلسفه نوین، حکیم ارد بزرگ ، ارد بزرگ ،فیلسوف جهانی .  بزرگ شیروان . shirvan . hakim great orod




شیروان . بزرگترین فیلسوف جهان . حکیم ارد بزرگ . موسس دیوار مهربانی . دکتر عبدالرضا عزیزی . پدر فلسفه جدید، پدر فلسفه نوین، حکیم ارد بزرگ ، ارد بزرگ ،فیلسوف جهانی .  بزرگ شیروان . shirvan . hakim great orod


برای دانلود ویدئو از سایت آپارات کلیک کنید.

http://www.aparat.com/v/BvJVy



بیوگرا فی شخصی ملیسا سواندرسون و عکس های سی سال قبل . بیوگرافی ملیسا سواندرسون . نظر سنجی سریال پاستا . برنامه نسیم دانش شبکه نسیم . فیلم ستیزه گر . نقدفیلم یک تکه نان . فریال . ملیسا سو اندرسون و فرزندش . دانلود ورزش شروع دوباره . خانواده واقعی ساحل بکرانی . دانلود برنامه ورزش شروعی دوباره . فیلم سوپراستار استار . استاد یائو / پاندای کنگفوکار . نقدفیلم یک تکه نان ازنظرتدوین . اپارات سکانس هفت خط . والدین ساحل بکرانی . دانلود اهنگ مسعود امانی درفیلم دردسرهای عظیم . بیو گرافی بازیگرساحل بکرانی در فیلم دردسر های عظیم2 . بیوگرافی بازیگرساحل بکرانی . نقدفیلم یک تکه نان ازلحاظ تدوین . دانلود فیلم زندانی و گاو



فیلم مک فارلند ساخته نیکی کارو

مک فارلند
آمریکا 2015
McFarland USA

Dir: Niki Caro


فیلم مک فارلند آمریکا ۲۰۱۵ (McFarland, USA 2015)

McFarland, USA 2015

    این فیلم برای تمامی سنین مناسب می باشد

    با بازی کوین کاستنر در نقش جیمز وایت

ژانر : درام ، ورزشی

زمان : ۱۲۹ دقیقه

زبان : انگلیسی

محصول : آمریکا

سال انتشار : ۲۰۱۵

کارگردان : نیکی کارو

ستارگان : کوین کاستنر ، ماریا بیلو ، مورگان سیلور

خلاصه داستان : یک مربی دو صحرایی در یکی از شهرهای کوچک ایالت کالیفرنیا تیم آماتوری را به تیمی حرفه­‌ای تبدیل می کند و…
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
 مک فارلند، آمریکا [2015] McFarland, USA

    درام ، ورزش (روی پرده)
    PG مناسب برای افراد بالای 10 سال - 129 دقیقه - 20 فوریه , 2015

    کارگردان : نیکی کارو
    نویسندگان :
    ستاره ها : کوین کاستنر ، ماریا بلو
    فروش فیلم : $42,750,542

یک مربی در یکی از شهرهای کوچک ایالت کالیفرنیا سعی دارد تا یک تیم از ورزشکاران راگبی این شهر را به مرحله قهرمانی برساند اما...
http://www.avadl.biz/img/Reza/McFarland-USA-2015.jpg
یست بازیگران و عوامل فیلم
کوین کاستنر
    جیم وایت     Kevin Costner
ماریا بلو
    چرلی وایت     Maria Bello
مشاهده همه 3 عوامل
جزئییات و مشخصات فنی

    کشور سازنده: آمریکا
    زبان: انگلیسی
    رنگ فیلم: رنگی
    کمپانی سازنده: والت دیزنی
    مکان فیلمبرداری: آمریکا ( کالیفرنیا ، سانتا کلاریتا ، کرن کانتری ، سن جواکین ولی )

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
هزینه ساخت فیلم: 0
فروش کل: $42,750,542
فروش هفته اول: $11,020,798
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

نقد و بررسی فیلم مک‌فارلند، آمریکا به قلم جیمز براردینلی
مک فارلند، آمریکا
نقد و بررسی فیلم مک فارلند، آمریکا [2015] McFarland, USA به قلم منتقد: جیمز براردینلی در سایت سی ویو :

منتقد: جیمز براردینلی - امتیاز ۷.۵ از ۱۰ (۳ از ۴)

images/stories/rooz/mcfarlandusa1.jpgبدون شک، استاندارد طلایی تمام فیلمهای ورزشی نوجوانان فیلم «هوزیرها[۱]/Hoosiers» است و گرچه «مک فارلند، آمریکا/McFarland USA» در مقایسه با این فیلم شاخص دهه هشتادی نمره قابل توجهی نمیگیرد، اما خیلی بیشتر از آنچه انتظار میرفت به آن نزدیک میشود. دلیلش هم خیلی ساده است: «مک فارلند، آمریکا» همچون «هوزیرها» به کاراکترها اولویت میدهد. این فیلم به کارگردانی نیکی کاروی نیوزیلندی روی شخصیتهای حاضر در این درام تمرکز میکند. داستان هرگز سعی نمیکند شخصیتها را با پیرنگهای کلیشهای گرفتار کند؛ بلکه سعی میکند آنها و نگرانیهایشان را واقعی جلوه دهد. در فیلم خبری از شخصیتهای منفی سیاه پوش با سبیلهای از بناگوش در رفته نیست. گرچه در فیلم رقابتهایی دیده می شود (خدای نکرده این یک فیلم ورزشی است)، اما این صحنهها تنها کمتر از ۱۵ درصد زمان نمایش فیلم را در بر میگیرند.


images/stories/rooz/mcfarlandusa2.jpgورزش مورد نظر مسابقات دو صحرایی است. مربی جیم وایت (با بازی کوین کاستنر) به همراه خانواده اش- شامل همسرش چریل (با بازی ماریا بلو) و دخترانش جولی (با بازی مورگان سیلور) و جیمی (با بازی السی فیشر) برای گذراندن سال تحصیلی ۱۹۸۷ وارد مک فارلند، کالیفرنیا، میشود. البته او اینجا را برای کار انتخاب نکرده است؛ بعد از اخراج از سه مدرسه مختلف به دلیل سرپیچی از دستورات و از دست دادن کنترل خود، انتخاب دیگری نداشته است. دبیرستان مک فارلند تنها مکانی است که مایل است او را استخدام کند. بعد از یک هفته از سمتش به عنوان کمک مربی فوتبال اخراج میشود ولی همچنان به عنوان معلم تربیت بدنی باقی میماند. او در شاگردانش، به خصوص در توماس بادپا (با بازی کارلوس پراتس) چیزی میبیند که باعث میشود باور کند که یک تیم دوصحرایی ممکن است در مک فارلند موفق شود. اولین کارش هم ارائه این پیشنهاد به هیئت امنا و مدیر مدرسه است. اما چالش سخت تر مطرح کردن آن با افرادی است که قرار است شرکت کنندگان این رقابت باشند.
http://img.doostiha.ir/uploads/2016/03/McFarland-USA-2015.jpg

images/stories/rooz/mcfarlandusa3.jpgیکی از چیزهایی که «مک فارلند، آمریکا» سعی کرده از آن اجتناب کند، تله «ناجی بزرگ سفید پوست» است. شهروندان مک فارلند اصولاً مهاجران مکزیکی تبار هستند- به طوری که یکی از شخصیتهای فیلم هنگام رانندگی در یکی از خیابانهای این شهر میگوید: «نکنه تو مکزیک هستیم!» با پیش رفتن فیلم معلوم میشود که داستان همان اندازه که درباره نجات جیم وایت به دست مک فارلند است، درباره تزریق حس غرور و بالیدن به خود توسط این مربی به این شهر است. رسیدن به این تعادل به «مک فارلند، آمریکا» اجازه میدهد تا به جای مقدس نمایی صرفاً به فیلمی الهام بخش مبدل شود.



images/stories/rooz/mcfarlandusa4.jpgوجه تمایز دیگر «مک فارلند، آمریکا» این است که جزء نادر فیلمهای ورزشی است که توسط یک زن کارگردانی شده است. نگاه کارو در مسیر حرکت فیلم بسیار ارزشمند است. او نه تنها از مقدار تستوسترون (هیجان) فیلم کم کرده بلکه صرفاً روی شخصیتها تمرکز کرده است- و این تمرکز صرفاً به هفت پسر شرکت کننده و مربیشان محدود نمیشود. فیلم صحنههای معناداری را به مادران و پدران چندین هم تیمی اختصاص میدهد و نگرانیهای آنها را به چیزی بیش از موانع دوبعدی بردن قهرمانی تبدیل میکند. «مک فارلند، آمریکا» بیش از اکثر فیلمهای ورزشی درباره احساسات است و کمتر بدبینی میکند. پیروزی بزرگ اجتناب ناپذیر مهم است، اما همه چیز نیست. درونمایه برجسته فیلم غلبه بر غیرممکنها نیست بلکه یاد گرفتن مفهوم خانواده است.


images/stories/rooz/mcfarlandusa5.jpgالبته این فیلم بر اساس یک داستان واقعی است. ماجراهای فیلم در سال ۱۹۸۷ رخ می‌دهند- این دوران برای انسانهای امروزی چندان دور نیست و آنها خیلی خوب سال هایی که در آن خبری از گوشیهای موبایل و اینترنت نبود را به یاد میآورند. به نظر نمی‌رسد که فیلم بخواهد یک دوره خاص را روایت کند، قبل از این که تاریخی در آن ذکر شود فکر میکردم ماجرا در زمان حال رخ میدهد (گرچه ماشین مربی وایت می توانست سرنخ خوبی برای تشخیص این که داستان فیلم سال ۲۰۱۵ نیست باشد.) مانند فیلم اخیر «لوازم یدکی /Spare Parts»، «مک فارلند، آمریکا» نیز روی تجربه مهاجرت تمرکز میکند، اما این نسخه از نظر سیاسی صحیح تر است چون شخصیتهایش برای حضور در ایالات متحده مجوزهای رسمی دارند. آنها برای پول در آوردن مشکلات زیادی را تحمل میکنند (چنان که در صحنهای تاثیرگذار مربی وایت را می بینیم که یک روز را به جای سه تن از شاگردانش سپری میکند) اما هیچ کس از دست دولت پنهان نمیشود.


images/stories/rooz/mcfarlandusa6.jpgاین دومین فیلم در یک ماه است که کوین کاستنر را در درامی درباره روابط نژادی نشان میدهد (فیلم قبلی «سیاه یا سفید/Black or White» بود.) انتخاب نقش او در این فیلم موثر بوده و در این فیلم فهرستی از بازیگران ناشناخته و فیلم اولی او را همراهی میکنند (غیر از کوین کاستنر تنها اسم شناخته شده در تیتراژ ماریا بلو است). اگر بخواهیم ایراد ریزبینانهای به بازیگران مکمل بگیریم، آن این است که مردانی که نقش اعضای تیم مک فارلند کوگارز را بازی میکنند در بسیاری از موارد خیلی بزرگتر از آن هستند که بشود آنها را به عنوان دانش آموز دبیرستانی پذیرفت. کارلوس پراتس یک نمونه از آن است- او در زمان ساخت فیلم ۲۸ سال داشته است. شاید حشر و نشر او با مورگان سیلور (بیست ساله اما شبیه ۱۵ سالهها) برای برخی مناسب به نظر نرسد.


یادآوری «هوزیرها» هنگام صحبت درباره «مک فارلند، آمریکا» این فیلم را در جایگاه رفیعی قرار می‌دهد حتی وقتی که شکاف شدید بین این دو را به رسمیت بشناسیم. فیلمهای ورزشی در سال های اخیر ژنریک و اغلب کسل کننده شدهاند و اغلب از این شکایت میشود که اتفاقات داخل زمین مسابقه خیلی خوب هستند ولی هر چیزی خارج از این میدان است فراموش شدنی است. «مک فارلند، آمریکا» سعی کرده با در حاشیه قرار دادن مسابقات، این روال را معکوس کند. این فیلم اثری احساسی و الهام بخش است و به هر حال تهیه کننده فیلم دیزنی است و قرار است تماشایش به مذاق خانوادهها خوش بیاید.

----------

[۱] لقب ساکنان منطقه ایندیانا.

منبع:    نقد فارسی  /  مترجم: محمدرضا سیلاوی



 رها ماهرو : خوانندگان عزیز ، لطفا نظر و نقدتان را راجع به فیلم مک فارلند به کارگردانی نیکی کارو برای ما بنویسید و بفرستید.



 |برنده ۱ جایزه|

 

McFarland USA 2015 cover small دانلود فیلم مک‌فارلند امریکا – McFarland USA 2015

 

نام فیلم: McFarland, USA – مک‌فارلند، امریکا

سال انتشار: ۲۰۱۵

ژانر: درام، ورزشی

مدت زمان: ۱۲۹ دقیقه

خلاصه داستان: یک مربی دو صحرایی در یکی از شهرهای کوچک ایالت کالیفرنیا تیم آماتوری را به تیمی حرفه­ای تبدیل می کند و …
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

معرفی فیلم مک فارلند، آمریکا - McFarland, USA

خلاصه داستان : یک مربی در یکی از شهرهای کوچک ایالت کالیفرنیا سعی دارد تا یک تیم از ورزشکاران راگبی این شهر را به مرحله قهرمانی برساند اما...

نام فیلم: مک فارلند، آمریکا (McFarland, USA)

کارگردان: Niki Caro

فیلمنامه : Christopher Cleveland ، Christopher Cleveland

ژانر: درام

درجه بندی سنی : PG (مناسب برای افراد بالای 7 سال )              

مدت زمان فیلم : 128 دقیقه   

کشور : آمریکا            

زبان : انگلیسی

تاریخ اکران فیلم : 20 فوریه 2015

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM




دانلود فیلم لوسی که به یک سری از قسمت های مغز دسرسی داشته باشه . سفر پر ماجرا . فیلم اسب حیوان نجیبی است . مستندبه خدا تعظیم خواهم کرد . حرف تهمینه میلانی از شکست عشقی دختران . شبکه ۵ تانیایش . نقد فیلم ابدو یک روز . کانال سخنان بزذگان در تلگرام . قاضی گودنایت . بازیگر زن چینی مردان پرزور . بازیگر زن ویکی و مردان پر زور . نقد برنامه شب کوک . فیلم نامه نویس فیلم ابدو یک روز . فیلم . فرهادبرنجان وغزاله . فیلم لوسی . داستان فیلم شیطان صفتان . فیلم سوپراستار شهاب حسینی . فیلم شیطان صفتان . فیلم . شیطان صفتان . سینمایی شیطان صفتان . فیلم ابدو یک روز . فیلم خارجی که مواد مخرد میکنه تو شکم مرده ها . نقد سریال بیمار استاندارد . نقد سریال بیمار استاندارد . آپارات مزه غذای ایرانی 9 . کوهستان سرد . ویکی در سفر بزرگ بازیگران . موضوع فیلم ابدو یک روز



فیلم مردی که خیلی کم میدانست ساخته جان امیل

مردی که خیلی کم میدانست
1997 آمریکا
The Man Who Knew Too Little
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
    با بازی بیل مری در نقش والاس ریچی

ژانر : اکشن ، کمدی ، جنایی

زمان : ۹۴ دقیقه

زبان : انگلیسی

محصول : آمریکا ، آلمان

سال انتشار : ۱۹۹۷

کارگردان : جان امیل

ستارگان : بیل مری ، پیتر گلگر ، جوآن ولی
خلاصه داستان :
«والاس ریچی» مردی است که او را به جای یک جاسوس اشتباه گرفته اند و مجبور میشود که جلوی یک نقشه تروریستی در سازمان ملل را بگیرد…



 رها ماهرو : خوانندگان عزیز ، لطفا نظر و نقدتان را راجع به فیلم مردی که خیلی کم میدانست به کارگردانی جان امیل برای ما بنویسید و بفرستید.





The Man Who Knew Too Little

Directed by     Jon Amiel
Produced by     Arnon Milchan
Michael Nathanson
Mark Tarlov
Written by     Novel:
Robert Farrar
Screenplay:
Robert Farrar
Howard Franklin
Starring     Bill Murray
Peter Gallagher
Joanne Whalley
Alfred Molina
Richard Wilson
Geraldine James
John Standing
Anna Chancellor
Music by     Christopher Young
Cinematography     Robert M. Stevens
Edited by     Pamela Power
Production
company
    
Regency Enterprises
Distributed by     Warner Bros.
Release dates
    

    November 14, 1997

Running time
    94 minutes
Country     United States
Language     English
Budget     $20 million
Box office     $13,717,039

The Man Who Knew Too Little is a 1997 American comedy espionage film starring Bill Murray, directed by Jon Amiel, and written by Robert Farrar and Howard Franklin. The film is based on Farrar's novel Watch That Man, and the title is a parody of Alfred Hitchcock's 1934 film The Man Who Knew Too Much and his 1956 remake of the same title.
http://vasha.ir/vasha-content/uploads/The-Man-Who-Knew-Too-Little-1997.jpg
داستان فیلم

Wallace Ritchie (Murray) flies from Des Moines, Iowa, to London, United Kingdom, to spend his birthday with his brother, James (Peter Gallagher). As James hosts a business dinner, he sets Wallace up with an interactive improv theatre business, the "Theatre of Life", which promises to treat the participant as a character in a crime drama. Before the night begins, James hands Wallace a pair of Ambassador cigars, promising to "fire them up" before midnight in celebration of Wally's birthday. Wallace answers a phone call intended for a hitman at the same payphone that the Theatre of Life uses for its act.

The contact, Sir Roger Daggenhurst (Richard Wilson), mistakes Wallace for Spencer, the hitman he has hired and Wallace assumes the identity. The real Spencer (Terry O'Neill) picks up the phone call meant for Wallace and murders one of the actors, prompting a police investigation. Daggenhurst, his assistant Hawkins (Simon Chandler), British Defense Minister Gilbert Embleton (John Standing), and Russian intelligence agent Sergei (Nicholas Woodeson) plan to detonate an explosive device (hidden in a Matryoshka doll) during a dinner between British and Russian dignitaries, to rekindle the Cold War and replace their aging technology.

Still believing he's acting with the Theatre of Life, Wally meets Lori (Joanne Whalley), Embleton's call-girl. Lori plans to blackmail Embleton for a substantial amount of money using letters that detail the plot. Spencer was hired to eliminate her and destroy the letters. Wallace scares off Embleton when he arrives to look for them and drives off Spencer. Fearing their plot will be revealed, Daggenhurst hires two more hitmen, while Sergei hires now-inactive spy Boris "The Butcher" Blavasky (Alfred Molina), to eliminate "Spencer". Boris succeeds in killing the real Spencer, but Wallace and Lori return, retrieving the letters.

Using Spencer's communicator, Wallace mentions lighting up some "big Ambassadors, at 11:59," referring to James' cigars. Thinking the words refer to the assassination plot, both sides believe he is an American spy who has caught on to their scheme. Daggenhurst offers Wallace and Lori 3 million British pounds in return for the letters, at the same hotel where the dinner is taking place. This is a ruse to capture and kill them both. All the while Wallace gets close to his "co-star" Lori, who confesses she'd love to study acting once they're paid.

Wallace contacts James and tells him to meet him at the hotel- soon after, James sees an evening news report that Wallace has murdered an actor and police are searching for him, prompting James to abandon the business dinner. Wallace and Lori are caught and held captive. Boris opts for torture by Dr Rudmilla Kropotkin (Geraldine James), but Wallace and Lori separate and escape before she arrives. James is captured and sent to be tortured Dr Kropotkin. Wallace evades the hitmen and finds himself part of a group of Russian folk dancers performing for the ambassadors. During the routine, he sees the Matryoshka doll bomb, unwittingly disarms it seconds before it goes off, blocks a poison dart from Boris with it, and steals the show with his improvised dancing.

Realizing their plot has failed when the bomb fails to go off, Sergei and Daggenhurst bring out two bags containing the promised £3 million for Wallace and Lori and release James, who is exhausted but otherwise fine after his torture session. Boris congratulates Wallace for his impressive covert skills and gives him a souvenir pistol, telling Wallace he will continue his butcher shop business. Sergei and Daggenhurst attempt to escape with half the money and discover Wallace's doll, which they believe is only a normal one he picked out for himself. They are proven wrong when they realign the doll, reactivating the bomb and blowing them up, just as Wallace and Lori share a kiss.

Some time later, on an exotic beach, Wally unwittingly incapacitates a spy, passing a test by an unknown American espionage group. Believing he is capable of being a top agent, they offer him a position on "the team". Thinking that they wish to make him a movie star, Wallace accepts their offer.

بازیگران

    Bill Murray as Wallace Ritchie
    Peter Gallagher as James Ritchie
    Joanne Whalley as Lori
    Alfred Molina as Boris 'The Butcher' Blavasky
    Richard Wilson as Sir Roger Daggenhurst
    Geraldine James as Dr Ludmilla Kropotkin
    John Standing as Gilbert Embleton
    Anna Chancellor as Barbara Ritchie
    Nicholas Woodeson as Sergei
    Simon Chandler as Hawkins
    Cliff Parisi as Uri
    Dexter Fletcher as Otto
    Eddie Marsan as Mugger #1

پذیرش

The Man Who Knew Too Little received mixed reviews from critics, and it holds a 42% rating on Rotten Tomatoes.
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

فیلم نگار . نقد فیلم یک تکه نان . دانلود فیلم وقتی همه خواب بودند . نقد داستان یک تکه نان . کانال تلگرامی سریال عطسه . نقد فیلم صندوقچه اسرار . فیلم شرافت سامورایی ساخته یوجی یامادا . کانال سخنان بزرگان تلگرام . دانلود سینمایی دزدان دریایی کره . سریالهای درحال تولید تلوزیون . سریال دختر باغبان مکزیکی . سریال خانه ی کوچک . کلیپ معرفی محمد عبادی درفاتحان ثریا . نقد فیلم cold mountain . کارکنان خانم در پشت صحنه در حاشیه . نقد فیلم duel  . نقد سریال بیماراستاندارد . ویکیپدیا ساحل بکرانی . کادربندی در فیلم هفت . نقد سریال در حاشیه . حواشی سریال دردسرهای عظیم . قسمت شیر در برنامه مزه عدای ایرانی . ساخت سریال برادر توسط هادی افشار . دانلود کارتون ماموک . دانلود برنامه ی مزه غذای ایرانی قسمت دوم-آپارات . آدرس کانالهای تلگرام . ساحل بکرانی بیوگرافی زندگی نامه . مستند باسیمره ساخته بهمن ابراهیمی . نقد فیلم در حاشیه 2 از دیدگاه مقدمات مدیریت اموزشی . موضوع فیلم ابدو یک روز . الیزا اورامی . نقد سریال کلاه قرمزی . برنامه مسلمانان . نقد سریال در حاشیه 2 . توضیح نوشته افسانه های اسپایدوریک