رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

بررسی برنامه شوخی با ستارگان

شوخی با ستارگان


شوخی با ستارگان

دوربین مخفی شوخی با ستارگان
کارگردان     امیرحسین قهرایی
تهیه‌کننده     جهانگیر کوثری
نویسنده     امیرحسین قهرایی، محمود سمیعی، نسرین رفشا
بازیگران     محمد متوسلانی، مهران غفوریان، سام درخشانی، مهرداد صدیقیان، مهدی صبایی، محمود بصیری، بیژن بنفشه خواه، رضا توکلی، اشکان خطیبی، امیریل ارجمند، باران کوثری، سیروس سپهری، رابعه اسکویی، بهناز توکلی، رامسین کبریتی، لاله صبوری، شهره سلطانی، حسام نواب صفوی، زهره حمیدی، سحر ولدبیگی، کیانوش گرامی، حسن جوهرچی، کامران تفتی، امیر نوری، احمد یاوری شاد، حسین عابدی، بیوک میرزایی، امیرحسین قهرایی، پژمان بازغی، سیامک اشعریون، لیلا بلوکات، مارال فرجاد، امید زندگانی، پرویز پرستویی، محمود بنفشه خواه، فلامک جنیدی، فرشاد اسدالله پور، مهدی انجم روز، مجید یاراحمدی، سهیلا کاشفی
راوی     امیرحسین قهرایی
مدت زمان
    چهار قسمت، قسمت چهارم همراه با قسمت ویژه
کشور     پرچم ایران ایران
زبان     فارسی

شوخی با ستارگان یک دوربین مخفی چهارقسمتی بود که در فواصل زمانی با کمک شرکت بیک تهیه شده و در سال ۱۳۹۲ منتشر شد. این برنامه توسط امیرحسین قهرایی که از اولین سازندگان دوربین مخفی در ایران است ساخته شد.

آیتم‌های برنامه
کارگردان قلابی

یکی از آیتم‌های این برنامه کارگردانی بود که مثلاً از امریکا آمده و با سینمای ایران آشنایی ندارد. اولین آیتم این برنامه با حضور باران کوثری بود که نقش آن را خود قهرایی بازی می‌کرد که گریم شده بود و به لهجه اصفهانی صحبت می‌کرد. بقیه قسمت‌های این آیتم را سیروس سپهری بازی می‌کرد. کارهایی که موجب شک بازیگران می‌شد، پوشیدن پیژامه صورتی توسط سپهری و جوراب‌های دخترانه، و فیلمنامه بچگانه و مسخره (شازده کوچولو- پری دریایی با رابعه اسکویی) بود و در آن با بیژن بنفشه خواه، رابعه اسکویی، حسن جوهرچی، شهره سلطانی، کیانوش گرامی، لاله صبوری، زهره حمیدی و سحر ولدبیگی شوخی شد.
دعوت به بوتیک

در این آیتم جهانگیر کوثری (که تهیه کننده شوخی با ستارگان نیز بود) قبل از فیلمبرداری مخفی از هنرپیشگان مرد می‌خواست که به یک بوتیک مشخص در شمال شهر بروند و لباسی برای خود به دلخواه انتخاب کنند. این آیتم دو نوع بود:
دزدی از بوتیک

در این آیتم، قرارگذاشته شده بود که صاحب بوتیک به طبقه بالا رفته و راننده‌ای که بازیگر را به بوتیک رسانده بود جلوی چشم بازیگر از بوتیک لباسهای گرانقیمت برداشته و در کیف بزرگ خود بگذارد. سپس هنگام بیرون رفتن آلارم‌هایی که روی لباسها است صدا بدهد و صاحب بوتیک (به ظاهر) شک کند. در این آیتم مهران غفوریان، مهرداد صدیقیان، مهدی صباحی و کامران تفتی در مقابل دوربین مخفی قرار گرفتند.
سرقت مسلحانه

در این آیتم، بازیگران به بوتیک می‌رفتند و دو نفر به ظاهر بدون اینکه اسلحه‌ای داشته باشند برای دستبرد زدن به بوتیک می‌آمدند و بازیگران را تهدید می‌کردند. در این آیتم افرادی چون رضا توکلی، امیریل ارجمند، پژمان بازغی و ... روبروی دوربین مخفی قرار گرفتند.
هویت دروغ بازیگر

در این آیتم که در جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان اصفهان برگزارشد، با سه بازیگر شوخی شد. به این صورت که در هنگام مصاحبه، فردی آن را قطع کرده و هویت بازیگری دیگر را به او نسبت می‌داد و باعث اختلال در مصاحبه می‌شد. افرادی که مورد شوخی قرار گرفتند: لیلا بلوکات (الهام حمیدی)، مارال فرجاد (نیوشا ضیغمی) و امید زندگانی (امین حیایی).
رادیو اکتیو

در این آیتم از بازیگری دعوت می‌شد. ناگهان فردی با لباس تیمارستان آمده و با بازیگر روبوسی می‌کرد. چند لحظه بعد آمبولانس سر رسیده و به بازیگر گفته می‌شد که بدن او به رادیو اکتیو آلوده شده است. سپس به او می‌گفتند که برای از بین رفتن آن درخت را بغل کند، خود را روی فویل غلت دهد و بالا و پایین بپرد ... ! در این آیتم با امیر نوری، احمد یاوری، رامسین کبریتی، سیامک اشعریون و محمود بصیری (که فریب نخورد) شوخی شد.
دست وپاچلفتی گری مجری

در این آیتم که دوربین درست روبروی چشم بازیگر قرارداشت، به ظاهر برنامه تلویزیونی در جریان جشنواره فیلم فجر برگزار شده و از بازیگران دعوت می‌گردد تا مصاحبه کنند. اما مجری در طی حرف زدن بازیگر ناگهان دست و پاچلفتی بازی در می‌آورد: از صندلی می‌افتد، با لگد میز را می پراند، از پشت می‌افتد و ... تا ببینند که عکس العمل بازیگر چیست و آیا می‌تواند رشته کلام را از دست ندهد؟ در این آیتم با بهناز توکلی، محمد متوسلانی، محمود بنفشه خواه، پرویز پرستویی، حسام نواب صفوی و بیوک میرزایی شوخی شد.
سارا امیری

در این آیتم حسین عابدی مورد شوخی قرار گرفت. عوامل هتل وی را در اصفهان پیداکردند و درحالیکه روبروی هتل ایستاده است، سارا امیری –که از عوامل است- نزدیک به وی می‌ایستد و مردم که هماهنگ شده‌اند، از وی امضا می‌گیرند، عکس می‌اندازند و به عابدی توجه نمی‌کنند. حتی یک نفر از او می‌خواهد که عکسش را با امیری بیندازد...
-----------------
رها ماهرو : لطفا نظراتتان را پیرامون برنامه پرطرفدار شوخی با ستارگان در وبسایت جامع سینمایی رها ماهرو ثبت کنید :
-----------------

_____________

داستان : سیندرلا به ایران آمد

داستان : پاندا کونگ فو کار به ایران آمد


جست و جو در وبلاگ رها ماهرو : سریال نفس گرم , نقد سریال نفس گرم , the snow walker  , نماشا سریال نفس گرم قسمت ۲۲ , فیلم نفس گرم , پیش تولید فیلم بدنبال بهاران محسن محسنی نسب , عکس ای تو کو در سریال میخک , پذیرایی ساده , خلاصه داستان روح و خانم میور , دیالوگ ماندگار ماداگاسکار , نقد سریال اسمان من , تصاویر فیلم برف پیما , ساحل بکرانی , فیلم تجارت سیاه ساخت سوئد , فیلم سوار آرام , music of night over chile  , فیلم سینمایی مرد نابینا چه سالی تولید شد , بعد از سریال نفس گرم , بازیگران فیلم فرانسوی مردنابینا , ضعف های سریال نفس گرم , دانلود فیلم بازی با خطر , دانلود انیمیشن سینمایی پاندای کنگفو کار جنگ با شن , ترویج چند همسری در سریال نفس گرم , تصاویر نمایشنامه صد سال به این سالها حسین محب اهری , نقد فیلم نفس گرم , بازیگر نقش امیلی مکگرگور , ویدا جوان، سودابه بیضایی، الهام چرخنده , بیوگرافی چیاکی کورباما , انتقاد از فیلم اسمان من شبکه سه , الپاگور , مجموعه میخک , فیلم وقتی تو خواب بودی , نقد فیلم پس کوچه های شمرون , فیلم الپاگور , ابارات سریال رود خانه برفی , رودخانه برفی , ریتنگ آسمان من , زندگی نامه ایاکوکوکشینا , کانال ترول درتلگرام , نقد سریال نفس گرم شبکه یک , بازیگر نقش مانتانا در رودخانه برفی , ایا پاندای کونگ فو کار 3 می اید , چرا اقا مرتضی زن دوم گرفت در نفس گرم , نقد سریال آسمان من , کانال سخن بزرگان , حمید رضای عطایی , آیاکو کوشینو , فیلمهایی که فریال بهزاد کارگردانی کرده است کدامند , نقد فیلم سینمایی لوسی با بازی اسکارلت جوهانسون , سریال میخک , نظرات در مورد سریال نفس گرم  , خواننده سریال نفس گرم , فیلم درحاشیه کی پخش میشود , نقد فیلم پذیرایی ساده , فیلم های فریال بهزاد , فیلم کلاسیک روح و خانه من , نقد بازی مونیکا بلوچی , بازیگر فیلم فرانک , هدف فیلم نفس گرم , ایاکو کوشینو



نظرات 1 + ارسال نظر
مریلا شکوهی جمعه 20 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:54 ق.ظ http://nimkatma.blogfa.com/

خبرهای قدیمی از جشنواره تئاتر فجر


جشنواره تئاتر فجر
برگزاری نخستین سمینار بین المللی «نمایش و دین»
ابتکار- نخستین سمینار بزرگ بین المللی «نمایش و دین»16 و17 دی ماه و در آستانه برپایی جشنواره بین المللی تئاتر فجر با حضور صاحب نظران برجسته ای از سراسر جهان در تهران برگزار می شود.در این همایش دو روزه صاحب نظران و اساتید دانشگاه از کشورهایی چون آمریکا،انگلستان، کانادا، آلمان،هند،آفریقای جنوبی، پاکستان، مصر و ایران حضور دارند.
جشنواره رونق خود را از دست داده است
ابتکار- حسین کیانی نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر بر این باور است که جشنواره تئاتر فجر طی دوسال گذشته به دلیل غیررقابتی شدن رونق خود را از دست داده است.وی افزود: با رویه ای که در برگزاری جشنواره ها در پیش گرفته ایم جریان نمایشنامه نویسی در ایران متوقف خواهد شد. نویسنده و کارگردان نمایش «تکیه ملت» تصریح کرد: جشنواره بین المللی تئاتر فجر در شکل پیشین خود که براساس اعلام فراخوان و به صورت رقابتی شکل می گرفت، دورنمای امیدوار کننده ای برای اهالی تئاتر داشت.
جشنواره قصه گویی
تازه اندیشی حلقه مفقوده قصه گویی
ابتکار- مشکلات اجتماعی و اقتصادی معنای حقیقی قصه گویی را زیر سوال برده است.«عذرا وکیلی» گوینده قصه کودک و نوجوان رادیو با بیان این مطلب گفت: درگذشته نه چندان دور، قصه گویی نوعی ارتباط میان نسل مادربزرگ ها و نوه ها بود و مادربزرگ ها تمام افکار نصیحت گرایانه و پندهای روزمره در درون خانواده را با زبانی کودک فهم و بیانی جذاب برای آنان بیان می کردند اما مسایل اقتصادی و اجتماعی همچنین فاصله های مکانی و دوری افراد از یکدیگر سهم عمده ای درکمرنگ شدن قصه ها ایفا کرد.وی با تاکید بر این که دیگر معنای قصه گویی به شیوه گذشته وجود ندارد افزود: حتی مادران جوانی که روزگاری خود، شنونده قصه بزرگترها بودند،امروزه در چنبره بد معاش زندگی گرفتار شده اند و حوصله قصه گویی برای کودکانشان را ندارند.
جشنواره موسیقی فجر
ارائه بلیط نیم بها به
دانش آموزان و دانشجویان
ابتکار- با توجه به تمهیدات اندیشیه شده از سوی برگزار کنندگان جشنواره موسیقی فجر امسال، بلیط نیم بها در اختیار دانش آموزان و دانشجویان قرار خواهد گرفت.دانش آموزان و دانشجویان می توانند با ارائه کارت دانش آموزی و دانشجویی خود با بلیط نیم بها به تماشای برنامه های مختلف و متنوع بنشینند.برای هر سالن و هر سانس اجرای برنامه های جشنواره موسیقی فجر سهمیه خاصی برای این قشر پویا در نظر گرفته شده است که متعاقبا اعلام می شود.
ترنم نوای موسیقی ملل مسلمان
ابتکار- در بیست و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، گروه هایی از کشورهای مسلمان در قالب بخش ملل مسلمان به اجرای برنامه های موسیقی می پردازند.بخش ملل مسلمان بیست و دومین جشنواره موسیقی فجر و بخش بین الملل این جشنواره هم زمان با آغاز این جشنواره کار خود را آغاز کرده و در بخش ملل مسلمان هنرمندانی از کشورهای اسلامی جهان به اجرای برنامه خواهند پرداخت.هنرمندان لبنانی از جمله هنرمندانی هستند که در این بخش به اجرای موسیقی لبنان در جشنواره موسیقی فجر می پردازند.

-------------------------
اینم یه مطلب قدیمی دیگر

" جاده بی انتها " در سمنان کلید می خورد

فیلم تلویزیونی"جاده بی انتها" به کارگردانی رضا سبحانی و تهیه کنندگی عباس رافعی در مرحله پیش تولید قرار دارد و طی هفته جاری در سمنان کلید خواهد خورد.
در خلا صه داستان فیلم آمده: ندا مسوول محیط زیست استان سمنان متوجه می شود که نقشه ارائه شده جهت ساخت جاده با نقشه اجرایی آن متفاوت است. او تصمیم می گیرد از اجرای این طرح جلوگیری کند.
مسعود شریف، کتایون کارایی، هیلدا خسروی، جمشید صفری، شهره رعایتی، فرزاد حاتمیان و... از بازیگران اصلی این تله فیلم هستند. این تله فیلم محصول سیمای مرکز سمنان است.
زیستن، خاک سرد و آفتاب پشت پرده از جمله ساخته های قبلی سبحانی است. سایر عوامل اصلی این تله فیلم عبارتند از: نویسنده: مهدی ایوبی، مدیر تصویربرداری: مجید صباغ بهروز، مدیر تولید: مسعود دلیری، صدابردار: مسیح سراج، گروه تدارکات: غلا م حیدری، بابک فرزامی حمل و نقل: محمد شاهسواری، موبیل: شهرام دانشگری تولید سه تله فیلم در مرکز سمنان
مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان از تولید سه فیلم با مضامین مختلف در این مرکز خبر داد.
رمضانعلی شریفی مدیرکل این مرکز با تبریک و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: با تصویب مرکز سیمای استان های سازمان صدا و سیما سه تله فیلم به نام های (پناه بر خدا) با موضوع طنز اجتماعی(سنگ و سودا) با موضوع قاچاق مواد مخدر و عتیقه جات، (جاده بی انتها) با موضوع محیط زیست و منابع طبیعی در صدا و سیمای مرکز سمنان در دست تولید است.
شریفی فر همچنین خبر تکمیل فیلمنامه (تیم آزادی) را داد و افزود: فیلمنامه فیلم آزادی به پایان رسیده است و پس از گذراندن مراحل پیش تولید در آینده نزدیک به مرحله تولید خواهد رسید.
وی تولید مستندهای تک قسمتی (آب در کویر) و (کارگردان زغال سنگ) را در مرحله تولید و همچنین مستند پنج قسمتی تن پوش های استان سمنان را از دیگر تولیدات مهم این مرکز دانست.


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد