رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

نقد فیلم سوارکار از ویت کلارکسون

سوار کار
2011 کانادا
The Way of the West

کارگردان:Wyeth Clarkson


https://i.ytimg.com/vi/ZGVkhRcPLps/hqdefault.jpg



The Mountie (2011)
Full Cast & Crew
Directed by
Wyeth Clarkson (as S. Wyeth Clarkson)
Writing Credits (in alphabetical order) 
Wyeth Clarkson    
Charles Johnston (written by)
Grant Sauve    

____________________
Produced by
Wyeth Clarkson producer
Phillip Daniels producer
Jason Price executive producer
Michael Vernon co-producer
Andrew Williamson producer
Music by
Ivan Barbotin    
Jerome McPeek co-composer
Norman Orenstein main composer
Cinematography by
Rene Smith    
Film Editing by
Kerry Davie    
Casting By
Christopher Richards    
____________________
بازیگران
Andrew W. Walker     Andrew W. Walker
Wade Grayling (as Andrew Walker)
Jessica Paré     Jessica Paré
Amethyst
Earl Pastko     Earl Pastko
Olaf
John Wildman     John Wildman
Robert Johnson
George Buza     George Buza
Kleus
Tony Munch     Tony Munch
Cobb
Matthew G. Taylor     Matthew G. Taylor
Nikolai
Andrey Ivchenko     Andrey Ivchenko
Pachek
Kestrel Martin     Kestrel Martin
Cleora
Maria Williams     Maria Williams
Mirdsa
Lawrence Dublenko     Lawrence Dublenko
Oatchko
Veronica Watt     Veronica Watt
Anifsa
Joe Zucchiatti     Joe Zucchiatti
Mikhail
Dean Williams     Dean Williams
Damoslav
Zvonko Jovanovic     Zvonko Jovanovic
Uri
Mike Wadsworth     Mike Wadsworth
Rafal
Buck Smarch     Buck Smarch
NWMP Rider 1
Richard Beauchamp     Richard Beauchamp
NWMP Rider 2
Ada H. Chan     Ada H. Chan
Chinese Woman (as Ada Chan)

_ -_-__ -_-__ -_-__ -_-__ -_-__ -_-_


آخـر هفـتـه و نمـایـش فیلـم های سیـنـمـایـی و تلـویـزیـونـی از شبکـه هـای سیـمـا

معرفی فیلم­­های سینمایی­ و تلویزیونی که پنجشنبه و جمعه 17 و 18 فروردین ماه ،ازشبکه ­های یک ، دو ، سه ، چهار، تهران و شما پخش می­ شـود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛فیلم­­های سینمایی­ و تلویزیونی « هیولای پرنده» ،«آدمکش » ، «ژاک دهقان» / «آخرین پرواز» ، « یک مادر) 1(» ، « کتونی سفید » / « لبه تیغ » ،« بازرس مورس» ، « خائن 1 » ، « روز شغال » ، « منبع رمز» ، «سرزمین مادری » / « عزیزم افسردگی گرفته» ، « مرز» /«بازگشت پاندا» ، «بیگانه» ، « سوار کار» / «مردان نمکی »، «مظنونین »/ « اگر باران ببارد » ، « آخرین سفر» و « یک تیر و دو نشان» پنجشنبه و جمعه 17 و 18 فروردین ماه ازشبکه ­های یک ، دو ، سه ، چهار، تهران و شما پخش می­شـود .

شـبـکـه یــک
 فیلم سینمایی « هیولای پرنده » به کارگردانی استیون آر مورو پنجشنبه 17 فروردین ماه ساعت 22 ازشبکـه یک سیما پخش می ­شــود .
داستان این فیلم ازاین قراراست که : یک اژدهای بالدار به یک دهکده قرون وسطایی حمله می‌کند. جوانان دهکده تصمیم می‌گیرند با اژدها بجنگند و آن را از پا درآوردند. به این منظور چندتن از آنان از روستا خارج می‌شوند تا در نقطه‌ای دور از دهکده که اهالی روستا را در معرض تهدید قرار ندهد، به نبرد با اژدها بپردازند.
فیلم سینمایی « هیولای پرنده » محصول مشترک سال 2011 کشورهای کانادا و آمریکا در ژانرحادثه ای ، علمی و تخیلی ساخته شده است.

فیلم سینمایی « آدمکش » به کارگردانی رضا کریمی و تهیه کنندگی محمد پوستی جمعه 18 فروردین ماه ساعت 16 ازشبکه یک سیما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم سینمایی « آدمکش » با بازی حامد بهداد ، بهرام رادان ،مهتاب کرامتی و قطب الدین صادقی آمده :حمید زاهدی یکی ازدوستان قدیمی مازیارمعافی( روانشناس) است که بعد از دو سال حمید زاهدی به نزد او می رود و از او درخواست کمک می کند .نامزد حمید زاهدی به اتهام قتل برادرشوهرش دستگیر و روانه زندان شده است . حمید سعی می کند همسرش رادرمقابل دادگاه مجنون وروانی جلوه داده تادردادگاه در مجازات اوتخفیف قائل شود.

فیلم سینمایی « ژاک دهقان»به کارگردانی لارانـت بـوتون نات محصول سال2007 فرانسه در ژانر اجتماعی، جمعه 18 فروردین ماه ساعت 24 ازشبکـه یک سیما بازپخش می شود.

شـبـکـه دو
فیلم سینمایی «آخرین پرواز » به کارگردانی ریچارد استنلی و تهیه کنندگی تینا استرن پنجشنبه 17 فروردین ماه ساعت 14:30 ازشبکه دو پخش خواهد شد .
فیلم سینمایی «آخرین پرواز » داستان پدربزرگ بازنشسته ای به نام جو است که با نوه اش ریموند بازی می کند. آنها با هواپیمای کنترل از راه دور پرواز را تجربه می کنند. بازی آنها دردسرهایی را برای دیگران بوجود آورده است. پدر ریموند از این وضع خسته شده و با تندی با آنها برخورد می کند . پسر زورگویی درهمسایگی خانواده ریموند هست که قصد زور گیری از ریموند را دارد.
میکو هیوجز، جاشوا بوید، جیمز کارن و کیت آلیسون درفیلم سینمایی «آخرین پرواز» محصول سال 1999 کشورهای آلمان و آمریکا بازی کرده اند .
شبکه دو سیما برای روزجمعه 18 فروردین ماه ساعت17:30 فیلم سینمایی « یک مادر1» به کارگردانی و تهیه کنندگی ماسیمو اسپانو ، محصول سال 2008 کشور ایتالیا را برای پخش در نظر گرفته است .
داستان فیلم با بازی ویولانته پالاچیدو، انزو دکارنو و استفانو دیونیسی ازاین قراراست که : ماریا مترجم باند تبهکاری است که تصمیم می گیرد از این گروه کناره گیری کند. زمانی که همسرش به دلیل همکاری با این گروه در کشور خودشان راهی زندان می شود؛ ماریا با تصمیمی مبنی بر همکاری با اعضای این باند و انجام کار ترجمه برای معاملات آنها و گرفتن درآمد حاصل از آن که منجر به آزادی همسرش از زندان شود؛ وارد این گروه می شود. غافل از آنکه رئیس گروه با کناره گیری او احساس خطر کرده؛ به دفعات جلوی او می ایستد.

جمعه 18 فروردین ماه ساعت 23 فیلم سینمایی « کتونی سفید » به کارگردانی محمد ابراهیم معیری و تهیه کنندگی جهانگیر کوثری از شبکه دو سیما پخش می شود .
فیلم سینمایی « کتونی سفید » با بازی حسین یاری، باران کوثری و محمود ابراهیم زاده داستان معلم ورزشی به نام آقای امیری است که به مدرسه ای در بوشهر اعزام می شود. او که کمبود امکانات ورزشی را در آن جا می بیند ، می کوشد تا با تشکیل تیم فوتبال مدرسه، بچه ها را از رخوت و خمودگی بیرون آورد. آقای امیری متوجه می شود که بچه ها به دلیل نیاز مالی خانواده هایشان به قاچاقچیان کمک می کنند و در صدد دور کردن بچه ها از آنها می شود.

شـبـکـه سـه
فیلم سینمایی « لبه تیغ » به کارگردانی لی آماهوری وبابازی آلک بالدوین و آنتونی هایکینز ، محصول سال 1997 کشور آمریکا ، پنجشنبه 17 فروردین ماه ساعت 11:30 ازشبکه سه سیما بازپخش می شود.

فیلم سینمایی « بازرس مورس( خواب مرگ آور)»به کارگردانی هربرت وایز ، پنجشنبه 17 فروردین ماه ساعت 17 ازشبکه سه سیما پخش می شود .
درخلاصه داستان فیلم با بازی جان تائوآمده : یک دکترجراح به طور مرموزی کشته می شود . بازرس مورس به همسروپسرمقتول شک می کند،اما پس ازجمع آوری اسناد متوجه می شود ، پدردختری که درموقع جراحی توسط مقتول دچارایست قلبی شده از او انتقام گرفته است .

فیلم سینمایی « خائن 1» به کارگردانی وینسونزو مارانو و با بازی لیندا هاردی و اینگرید چاوین پنجشنبه 17 فروردین ماه ساعت 20 ازشبکه سه سیما پخش می شود .
داستان فیلم درشهر بندری بورد و فرانسه می گذرد .ماجرا بین افراد پلیس گمرک بوردو و قاچاقچیان عمده مواد مخدراست. ساندرا لونگو که به عنوان مامور گمرک انتقال یافته ، پس از اولین عملیات موفق می شود مقدارزیادی مواد توسط مامورین گمرک ضبط کند اما از طریق یک مامورخائن تبهکاران شبانه وارد اداره گمرک پلیس می شوند وبا کشتن دو مامورهروئین ها را می دزدند.
فیلم سینمایی « خائن 1»محصول سال 2007درکشورهای فرانسه و بلژیک ساخته شده است.

پنجشنبه 17 فروردین ماه ساعت 23:30 فیلم سینمایی « روز شغال » به کارگردانی فردزینه مان از شبکه سه سیما پخش­ خواهد شد .
دراین فیلم با بازی ادوارد فاکس ، میشل لونسدال و آلن بادال آمده : پس ازتلاش نا فرجام برای ترور دوگل دراوت سال 1962 گروه « اوای اس» با مشکلات قابل توجهی روبرو می شود و بسیاری از روسای آن شناسایی می شوند . رئیس جدید گروه سرهنگ رودن تصمیم می گیرد تا آدم کشی حرفه ای را که هیچ ارتباطی با گروه ندارد ، اجیر کند .
فیلم سینمایی « روزشغال » محصول سال 1973 درکشور فرانسه ساخته شده است .

جمعه 18 فروردین ماه ساعت 11:30 فیلم سینمایی « منبع رمز » به کارگردانی دانکن جونز و با بازی جیک جیلن هال و مایکل موناگان محصول مشترک سال2011 آمریکا و فرانسه از شبکه سه سیما باز پخش­ می شود .

جمعه 18 فروردین ماه ساعت 14:30فیلم سینمایی « سرزمین مادری » به کارگردانی آشوتوش گوواریکرمحصول سال 2010 کشورهند ازشبکه سه سیما پخش خواهد شد.
داستان فیلم سینمایی « سرزمین مادری » با بازی آبیشک باچان ودیپیکا پادوکوون ، از ورود نیروهای انگلیسی به زمین بازی عده ای نوجوان هندی درشهر"چیتاگاون" شروع می شود. انگلیسی ها نوجوانان رابیرون می کنند وآنها تصمیم می گیرند . برای باز پس گرفتن زمین بازی خود به "سورجو" که یک معلم انقلابیست مراجعه کنند.

شـبـکـه چـهـار
فیلم سینمایی « عزیزم افسردگی گرفته » محصول سال 2011 کشور ژاپن به کارگردانی کیوشی ساسابا پنجشنبه 17 فروردین ماه ساعت15:30 از شبکه چهارسیما بازپخش می شود.

فیلم سینمایی « مرز » به کارگردانی ریچارد هلم جمعه 18 فرورودین ماه ساعت20:30 در قالب برنامه « سینما 4» ازشبکه چهارسیما پخش می شود .
درخلاصه داستان فیلم آمده : طی جنگ جهانی دوم 6 سرباز عهده دار نگهبانی از مرز سوئد و نروژ می شوند. سربازی که در نیمه های شب به قصد دیدن طول مرز نزدیک مرز نروژ می گردد؛ به اسارت سربازان آلمانی در می آید. اشغالگران آلمانی در نروژ او را با خود می برند و برادرش را که فرمانده قابلی در این منطقه است؛ به دنبال خود می کشانند. وی که پیش از این به همراه رئیسش مشغول بمب گذاری زیر پل های نروژ بوده تا اگر روزی جنگ به کشور آنها راه یافت با منهدم کردن پل ها آنها را به عقب نشینی وادار کند؛ اکنون باردیگر به قصد نجات برادرش پا به خاک آنها می گذارد.
فیلم سینمایی « مرز» محصول سال 2011کشورسوئد با بازی آنتی رینی، آندره و یوبرگ ساخته شده است .

شـبـکـه تـهــران
فیلم سینمایی « بازگشت پاندا » به کارگردانی زانگ یومحصول سال 2009کشورچین ، پنجشنبه 17 فروردین ماه ساعت 13:30درقالب برنامه «تماشاخانه» ازشبکه تهران روی آنتن می رود.
داستان فیلم سینمایی« بازگشت پاندا » با بازی لی فنگ ، دایچی ها راشیما ، متئویانگ کینگ و کی زانگ درباره خرس پاندایی است که دو توله دارد و شکارچیان در صدد اند که آنها را شکارکنند. زمانی که یکی ازتوله ها ازمادرش جدا می شود، شکارچیان آن را دنبال کرده و داخل رودخانه می افتد و توسط پسرنوجوان یتیمی که تحت سرپرستی یکی ازهمان شکارچیان درجنگل زندگی می کند، پیدا شده و مخفیانه مورد تیمارومراقبت قرارمی گیرد.

فیلم سینمایی « بیگانه » به کارگردانی مسعود آب پرور و تهیه کنندگی محمد رضا شفیعی 30 دقیقه بامداد روز جمعه 18 فروردین ماه از شبکه تهران باز پخش می شود .

*فیلم سینمایی « سوار کار » به کارگردانی ویت کلارکسونساعت 13:30 روز جمعه 18 فروردین ماه از شبکه تهران پخش می شود .
دراین فیلم با بازی اندرو دبلیو واکر، جسیکا بئرو ارل پاستکو می بینیم : وئیدیک پلیس سوار نظام کانادایی است که در یک منطقه مرزی متوجه به دار کشیده شدن مردی می شود. با پیگیری موضوع متوجه می شود که قاتل اولاف کشاورز رئیس یک طایفه است که اذعان می دارد این مرد را به خاطر تعدی به اموال خود کشته است . ا ما اولاف خود تحت سلطه چند تبهکار خبیث بانام های کلاوس ، کاب و نیکلاس است که او و دخترش و تمام طایفه اش به عنوان خدمتکار برای این افراد کار می کنند. آنها خود را تاجرانی معرفی می کنند که چون در منطقه ای که بوده اند فرصت چندانی برای کار نداشته اند به این منطقه آمده اند .
فیلم سینمایی « سوارکار» محصول سال 2011 درکانادا ساخته شده است.

شـبـکـه شمـا
فیلم تلویزیونی « مردان نمکی » به کارگردانی سامان سالور و تهیه کنندگی حسن دهقان پنجشنبه 17 فروردین ماه ساعت 23 از شبکه شما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده : مهندس فرهاد فرهمند پس از سال ها تحقیق در یک معدن خصوصی به دنبال کشف " مرد نمکی دوم " است . او و همسرش " یکتا " با وجود داشتن دختری کوچک در آستانه جدایی هستند."یکتا" که با کار " فرهاد" چندان موافق نیست ، اخیراً از تلفن های فردی ناشناس و افشاگری های او درباره فرهاد موافق نبوده و عمل او را مصداق تجاوز به حریم خصوصی اش می داند ، از فرهاد شکایت می کند .
فریدون محرابی ، سوگل طهماسبی ، سمیرا حسن پوروعلیرضا مهران درفیلم تلویزیونی « مردان نمکی » از تولیدات صدا و سیمای مرکز زنجان بازی کرده اند .
فیلم تلویزیونی « مظنونین » به کارگردانی جعفر سلطانی و تهیه کنندگی کامران پاکمنش جمعه 18فروردین ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده : در کوه دنا داریوش با گلوله کشته می شود . حمید افسرنیروی انتظامی برای تحقیق فراخوانده می شود. دراین راستا شخصی به نام سهراب دستگیرمی شودوظن پلیس برانتقام جویی فامیلی وطایفه ای می رود.کینه توزی افراد نسبت به یکدیگر پرونده را پیچیده ترمی کند.
مهدی صبایی،مهدی امینی خواه ،محسن افشار وآزاده ریاضی درفیلم تلویزیونی « مظنونین » ازتولیدات صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد به ایفای نقش پرداخته اند .

شـبـکـه نمـایـش
فیلم تلویزیونی « اگر باران ببارد » پنجشنبه 17 فروردین ماه ساعت 17 ازشبکه نمایش روی آنتن می رود .
دراین فیلم به کارگردانی سید روح اله حجازی آمده : مهتاب دانشجوی رشته معماری است. او برای تنظیم پایان نامه اش رابطه دوستانه ای با استاد خود اعلا ایجاد می کند . اعلا یک مرد جوان جانباز است ، ولی اهمیتی به وجود مهتاب نمی دهد . مهتاب به اعلا علاقمند شده و با مادرش در میان گذاشته ، ولی نا پدریش با این امرمخالفت زیادی می کند .
http://www.covershut.com/covers/The-Way-Of-The-West-2011-Front-Cover-65596.jpg
فیلم سینمایی «آخرین سفر» به کارگردانی گلنداین آیوین پنجشنبه 17 فروردین ماه ساعت 19 ازشبکه نمایش پخش می ­شـود.
درخلاصه داستان فیلم آمده : چوک و پدرش راهی یک سفر بی هدف شده اند. پدرکه از ترس پلیس فرارکرده در طی راه سعی می کند تا به خانه همسرسابقش پناه ببرد؛ اما خیلی زود از آنجا فرارمی کند. پدرقاتل دوست قدیمی اش است که به خاطرکلاهبرداری او را کشته است. مکس که مقتول است آنها را درخانه­اش پذیرفته بوده، اما پس از درگیری با پدر،کشته می شود. چوک به مکس و ماریان که همسرسابق پدرش بوده، علاقه زیادی دارد. اما ازترس کتک­های پدرش جرات حرف زدن ندارد.چوک مصائب زیادی را درکنار پدرش تحمل می کند.
جان برامتون، مایک کالت هارد، راشل فرانسیس و آنیتا هگ درفیلم سینمایی « آخرین سفر» محصول سال 2009 استرالیا در ژانر درام بازی کرده اند .
گفتنی است،فیلم های سینمایی و انیمیشن «عروس زندان»،« مروارید سرخ + سنائی غزنوی » ، « فرود2» و« شکارچی جنایتکاران» سا عت 23،21،15،13 روزپنجشنبه 17 فروردین ماه ازشبکه نمایش پخش می شود.

فیلم تلویزیونی « یک تیر و دو نشان » به کارگردانی اسماعیل میهن دوست و تهیه کنندگی محرمعلی کلیج از تولیدات صدا و سیمای مرکز آبادان و با بازی اسماعیل محرابی ، رویا افشار و شهنام شهابی جمعه 18 فروردین ماه ساعت 13از شبکه نمایش پخش می شود .
در خلاصه داستان این فیلم آمده : مهندس داوود ترابی به دلیل مشغله کاری کمتر فرصت پیدا می کند تا به تهران رفته و به امورات خانواده رسیدگی کند . این امر اعتراض همسرش نسرین را به دنبال داشته که چرا وقت خود را صرف خانواده نمی کند .
گفتنی است ، فیلم های سینمایی « باب اسفنجی » ، «محبوبه» ، « هدایت هواپیما» ، « آخرین قلعه» و«سه شنبه» ساعت 21،19،17،15و 23روز جمعه 18 فروردین ماه ازشبکه نمایش پخش می شود.


رها ماهرو : متاسفانه من فیلم کانادایی سوارکار محصول 2011 را ندیده ام و همانطور که می بینید چیز زیادی درباره فیلم سنمایی سوار کار ساخته ویت کلارکسون و عوامل سینمایی آن پیدا نکرده ام . امیدوارم شما خوانندگان سینما دوست و آگاه بتوانید در این زمینه به ما کمک کنید تا اطلاعاتی را در اختیار دیگر خوانندگان گرامی سایت رها ماهرو قرار دهیم . با تشکر از همه ی شما


_____________

داستان : سیندرلا به ایران آمد

داستان : پاندا کونگ فو کار به ایران آمد


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد