رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

برنامه بی سیم

بی سیم


بی سیم نام برنامه‌ای تلویزیونی با سبک زندگی دیجیتال (تک شو) بوده که قرار است در ۵۲ قسمت نیم ساعتی اتفاقات و رویدادهای این حوزه را از شبکه نسیم روی آنتن ببرد. در واقع بی سیم با زاویه‌ای دید متفاوت آمده تا پیوندی سالم و پویا به زندگی و تکنولوژی دهد. این برنامه تلویزیونی دارای آیتم‌های متفاوتی است از جمله آنها می‌توان دعوت به چالش‌های گوناگون اشاره کرد. در هر قسمت بی سیم میهمان ویژه‌ای خواهد بود که معمولا از چهره‌های سینما و تلویزیون است که با مجری - کارشناس برنامه در گفتگو شرکت خواهد کرد و در پایان توصیه‌هایی به بینندگان خواهد داشت. مسابقات جذاب و هیجان انگیزی در برنامه خواهیم داشت که بینندگان در این آیتم با برنامه تعامل پیدا خواهند کرد. موضوعات ویژه‌ای هم خواهیم داشت از جمله وجدان مجازی که در خصوص آن الان توضیحاتی نخواهیم داد و توصیه می‌کنیم در برنامه بیننده آن باشید. در بخشی دیگر رویدادهای هفته را که در فضای مجازی و خصوصا شبکه‌های اجتماعی رخ داده را زیر ذره‌بین بی سیم خواهیم برد و با کارشناسان این مجموعه به بحث و تبادل نظر خواهیم پرداخت. در بی سیم به دنیای اپلیکیشن‌ها هم نگاهی ویژه خواهیم داشت و در هر قسمت شما را با یک اپ پر کاربرد تلفن‌های هوشمند که نیاز همه کاربران است آشنا خواهیم کرد که برای دانلود آن می‌توانید به سایت برنامه به نشانی tvnasim.ir مراجعه کنید. این برنامه پنجشنبه‌ها ساعت 20/30 به کارگردانی آرمین قاسم‌زاده از شبکه نسیم پخش می‌شود.
-----------------
 شبکه نسیم سیما

گروه تولید برنامه

 

 "هاونگ"

برنامه ترکیبی "هاونگ" به تهیه‌کنندگی رامین کرم یزدی در 120 قسمت 20 دقیقه ای روزانه ساعت20:00

محتوای برنامه: متشکل از بخش­های گوناگون بوده که از طریق یک مجری به هم مربوط می­شود. بخش­هایی عبارت از، نمایش عکس­های خنده­دار وجالب، بخش تریبون خنده و...

 

 "خندوانه"

برنامه ترکیبی نمایشی "خندوانه" به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی در 150 قسمت 70 دقیقه ای هر شب ساعت 22:00

محتوای برنامه: برنامه ای با هدف ترویج نشاط در جامعه با تمرکز بر خنده و مهارت خندیدنو شامل بخش های مختلف: پلاتوهای مجری در خصوص خنده و فوایدآن، استند آپ کمدی، حضور میهمان و مصاحبه به آنها، آیتم های نمایشی کوتاه، گزارش از شهرستان و خارج از کشور، مسابقه پیامکی و مسابقه های داخل استودیو
http://bisimtv.ir/wp-content/uploads/2015/09/IMG_20150910_135818.jpg
 "نسیم مهارت"

تیزرهای "نسیم مهارت" به تهیه‌کنندگی امید نجیب زاده در 50 قسمت 4 دقیقه ای روزانه ساعت 21:55

محتوای برنامه: محور اصلی طرح آموزش صحیح مادران برای نگهداری از فرزندان نوزادشان می باشد. این برنامه علاوه بر آموزش صحیح به مادران می تواند با توجه به ساختار لطیف و جذابش مشوقی باشد برای زوجین جوان جهت بچه دار شدنشان.

 

 "حرف تو حرف"

مسابقه "حرف تو حرف" به تهیه‌کنندگی حسین فردرو در 100 قسمت 45 دقیقه ای ساعت

محتوای برنامه: بازی با حروف و کلمات شبیه مسابقات جدول

 

 "دست به نقد"

برنامه ترکیبی - نمایشی "دست به نقد" به تهیه‌کنندگی شهاب عباسی در 90 قسمت 25 دقیقه ای روزانه ساعت 21:00

محتوای برنامه: مجموعه آیتم های نمایشی که به نقد ناهنجاریهای فرهنگی و اجتماعی جامعه می پردازد.

 

 "بی سیم"

برنامه ترکیبی "بی سیم" به تهیه‌کنندگی آرمین قاسم زاده در 52 قسمت 25 دقیقه ای ساعت

محتوای برنامه: هر هفته یک پرونده در برنامه با موضوع سبک زندگی دیجیتال مورد بررسی قرار می گیرد، برای مثال رعایت حقوق دیگران در فضای مجازی،که به روش های مختلف و با به نمایش گذاشتن ابعاد آن به صورت طنز و جدی آن موضوع بیان می شود. آخرین اخبار حوزه تکنولوژی و اتفاق هایی که مردم را سرگرم می کند و متحیر از پیشرفت تکنولوژی نیز، در بی سیم جای دارد. برای مثال نحوه کار کرد حرفه ای با تلفن همراه، به جز صحبت کردن و پیام فرستادن؛ را می توانیم به مردم آموزش دهیم.

 

 "شب‌های کمدی"

برنامه ترکیبی / نمایشی "شب‌های کمدی" به تهیه‌کنندگی هاشم رضایت و حمید رحیمی نادی در 52 قسمت 75 دقیقه ای ساعت

محتوای برنامه: جنگ تلویزیونی که با حضور تماشاچیان و به صورت تاتر صحنه اجرا میشود. در این برنامه موضوعات و مسائل روز جامعه بدر قالب نمایش و گفتگوی طنز می پردازد.

 

 "نسیم دانش"

برنامه ترکیبی "نسیم دانش" به تهیه‌کنندگی حازم فری پور در 20 قسمت 7 دقیقه ای ساعت

محتوای برنامه: معرفی و نمایش آزمایش ها و پدیده های فیزیکی و شیمیایی جهت نمایش ابعاد جذاب و شیرین علوم مختلف

-----------------
رها ماهرو : برنامه دیدنی بی سیم ساخته آرمین قاسم زاده و با اجرای کیوان ساکت از شبکه نسیم پخش می شود . لطفا نظر و نقدتان را برایمان بفرستید .
-----------------

داستان : سیندرلا به ایران آمد

داستان : پاندا کونگ فو کار به ایران آمد


نظرات 1 + ارسال نظر
مریلا شکوهی جمعه 20 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:51 ق.ظ http://nimkatma.blogfa.com/

خبرهای قدیمی از سینما و تاتر

قادری با «محاکمه» در جشنواره


فیلم سینمایی "محاکمه" به نویسندگی و کارگردانی ایرج قادری برای حضور در جشنواره بیست و پنجم فیلم فجر آماده می شود. به گزارش مهر، تدوین این فیلم به وسیله سعید مطلبی مدتی قبل به اتمام رسیده و در حال حاضر موسیقی آن توسط امیر توسلی ساخته می شود. به طور همزمان محمود سماکباشی نیز مراحل صداگذاری و میکس نهایی صدا را انجام می دهد. بر اساس اعلام کارگردان، مراحل فنی این فیلم برای حضور در جشنواره سه هفته دیگر به اتمام می رسد. "محاکمه" یک ملودرام پرتعلیق محسوب می شود که در قالب داستانی اجتماعی بخشی از مشکلات نسل جوان را مورد توجه قرار می دهد.افسانه بایگان، گوهر خیراندیش، محمدرضا شریفی نیا، افسانه پاکرو، مهناز افشار، شیرین بینا و مهدی میامی بازیگران اصلی "محاکمه" هستند.


ارسال نظر

گرجستانی «حبیب آقا» می شود


تصویربرداری سریال "حبیب آقا"که برای پخش در نوروز 86 تهیه می شود، امروزآغاز می شود. به گزارش فارس، این مجموعه طنز که به کارگردانی "مهدی مظلومی" ساخته خواهد شد، داستان فردی به نام حبیب آقا را دنبال می کند که کارمند اداره دارایی است. همه از او انتظار کار زد و بند دارند، اما او اهل این قبیل کارها نیست اما ... . در این سریال که فیلمنامه آن را "سعید آقاخانی" نوشته است بازیگرانی چون "سیروس گرجستانی" درنقش حبیب آقا، "سعید آقاخانی"، "محسن قاضی مرادی"، " امیر غفارمنش"، "حسن رضیانی"، "عباس جمشیدی فرد" و "سودابه گرجستانی"به ایفای نقش می پردازند. مجموعه طنز"حبیب آقا"در 15 قسمت 45 دقیقه ای برای گروه فیلم و سریال شبکه اول سیما و برای پخش در نوروز 86 ساخته می شود.


------------------------------------------


(معصومه) به جشنواره تئاتر صاحبدلان می رود

سعید نیکورزم که با نمایش معصومه در دومین جشنواره تئاتر صاحبدلان شرکت کرده است، گفت: نمایشنامه (معصومه) را سال 89 نوشتم و از آن موقع تا مرداد ماه سال جاری این اثر را 5 بار بازنویسی کرده ام. وی با اشاره به مضمون نمایش عنوان کرد: داستان راجع به خانواده ای است که پسر بزرگشان به جنگ رفته و 7 سال از جنگ می گذرد اما گویا که او مفقودالاثر شده و در واقع تم اصلی داستان انتظار است.

(خطوط منحنی) در سی امین جشنواره تئاتر فجر

کوروش نیا نویسنده و کارگردان تئاتر با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر نمایش (خطوط منحنی) است که احتمال تغییر آن وجود دارد. وی با بیان این که این نمایش را همراه با گروه بهمن ساوجبلاغ آماده خواهد کرد، افزود: در صورت پذیرفته شدن این اثر در جشنواره آن را به همراه گروه بهمن و چند بازیگر مهمان به صحنه خواهیم برد. مهرداد کوروش نیا یادآور شد: پوریا رحیمی، فاطمه عسگری، مهدی صباغی، نوید محمدزاده بازیگران مهمان هستند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد