رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

نقد سریال سقوط آزاد از علیرضا امینی

سریال سقوط آزاد



سقوط آزاد (مجموعه تلویزیونی)

سقوط آزاد
ژانر     پلیسی
سازنده     نیروی انتظامی ایران
نویسنده     زامیاد سعدوندیان
کارگردان     علیرضا امینی
مجری     شبکه اول ایران
بازیگران     حامد بهداد
پوریا پورسرخ
الهام حمیدی
روناک یونسی
فخرالدین صدیق شریف
انوشیروان ارجمند
سولماز غنی
سمانه جلالی
علی عراق‌چی
بیتا بیگی
خسرو شهراز
محمد خلخالیان
آهنگساز     ستار اورکی
کشور سازنده     ایران
زبان‌ها     فارسی
تعداد قسمت‌ها     ۷
تولید
تهیه‌کننده     حبیب‌الله کاسه‌ساز
تدوین‌کننده     حمید سلیمیان
مکان‌ها     تهران
کیش
دوربین     اسماعیل آقاجانی
مدت     ۴۵ دقیقه
پخش کننده
اجرای اصلی     ۱۳ مهر۱۳۹۰ – ۲۰ مهر۱۳۹۰

سقوط آزاد مجموعه‌ای تلویزیونی است به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله کاسه‌ساز که محصول شبکه ۱ سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

بازیگران این مجموعه تلویزیونی حامد بهداد، پوریا پورسرخ، الهام حمیدی، روناک یونسی،محمد خلخالیان,فخرالدین صدیق شریف، انوشیروان ارجمند، سولماز غنی، سمانه جلالی، علی عراق‌چی، بیتا بیگی و خسرو شهراز بوده‌اند.
خلاصه داستان

داستان این سریال درباره یک گروه خرابکار حرفه‌ای است که به واسطه آشنایی با سیستم‌های کامپیوتری قصد دارند دست به اقداماتی علیه امنیت مردم بزنند. با انجام اولین عملیات، پلیس وارد ماجرا می‌شود در این میان سرگرد صابری از افسران زبده پلیس مامور می‌شود مجرمان پرونده را شناسایی و دستگیر کند.رفته رفته همه نشانه‌های موجود به زنی به نام «مانا» می‌رسد که طراح اصلی گروه خرابکار محسوب می‌شود اما پیدا کردن این زن آنقدر که در ابتدا تصور می‌شد ساده نیست. در مسیر پیدا کردن این مجرم ماجراهای بسیار دیگری به وقوع می‌پیوندد.
تغییر نام
این مجموعه در آغاز «گیوتین» نام داشت و بعد به« آخرین روز» و بالاخره به سقوط آزاد تغییر نام داد.

-----------------

سوتی در سریال سقوط آزاد

اگه دقت کنید در سکانسی که حامد بهداد داره دنبال روناک یونسی میکنه بعد از اینکه روناک یونسی میاد تو چند ثانیه بعد یکی از پشت دوربین صدا میکنه حامد و بعد حامد بهداد میاد توی صحنه.اگه دقت نکردین تاحالا الان دقت کنین خیلی جالبه
-----------------
خلاصه داستان : این سریال، درباره دو پلیس جوان است که در پی رازگشایی از پرونده دختری تبهکار هستند و …

بازیگران : حامد بهداد ، پوریا پروسرخ ، روناک یونسی ، الهام حمیدی و …
-----------------
سریال سقوط آزاد

پخش : شبکه یک سیما

کارگردان : علیرضا امینی

ژانر : اجتماعی/پلیسی

سال تولید : ۱۳۹۲

محصول : ایران

بازیگران : حامد بهداد، پوریا پورسرخ، روناک یونسی، الهام حمیدی، فخرالدین شریف، خسرو شهراز، سمانه جلالی، بیتا بیگی و علی عراقچی

خلاصه داستان :داستان این سریال درباره یک گروه خرابکار حرفه‌ای است که به واسطه آشنایی با سیستم‌های کامپیوتری قصد دارند دست به اقداماتی علیه امنیت مردم بزنند. با انجام اولین عملیات، پلیس وارد ماجرا می‌شود در این میان سرگرد صابری از افسران زبده پلیس مامور می‌شود مجرمان پرونده را شناسایی و دستگیر کند.رفته رفته همه نشانه‌های موجود به زنی به نام «مانا» می‌رسد که طراح اصلی گروه خرابکار محسوب می‌شود اما پیدا کردن این زن آنقدر که در ابتدا تصور می‌شد ساده نیست. در مسیر پیدا کردن این مجرم ماجراهای بسیار دیگری به وقوع می‌پیوندد.
http://afun.ir/wp-content/uploads/2013/12/soghot-azaad.jpg
آنونس سریال سقوط آزاد

فیلم سقوط آزاد ساخته علیرضا امینی و تهیه کنندگی حبیب الله کاسه ساز است و با بازی بازیگران خوبی همچون حامد بهداد ، پوریا پورسرخ ، روناک یونسی و الهام حمیدی همراه است این فیلم برای هفته نیروانتظامی از شبکه یک سیما از ۱۳ مهر ماه به مدت یک هفته ادامه دارد و در قسمت های ۴۵ دقیقه ای تدارک دیده شده است
-----------------
دانلود سریال سقوط آزاد

موضوع : پلیسی

مدت زمان : ۴۰ دقیقه

کارگردان : علیرضا امینی

بازیگران : حامد بهداد، پوریا پورسرخ، روناک یونسی، الهام حمیدی، فخرالدین شریف، خسرو شهراز، سمانه جلالی، بیتا بیگی و علی عراقچی

خلاصه داستان : داستان این سریال درباره یک گروه خرابکار حرفه‌ای است که به واسطه آشنایی با سیستم‌های کامپیوتری قصد دارند دست به اقداماتی علیه امنیت مردم بزنند. با انجام اولین عملیات، پلیس وارد ماجرا می‌شود در این میان سرگرد صابری از افسران زبده پلیس مامور می‌شود مجرمان پرونده را شناسایی و دستگیر کند.رفته رفته همه نشانه‌های موجود به زنی به نام «مانا» می‌رسد که طراح اصلی گروه خرابکار محسوب می‌شود اما پیدا کردن این زن آنقدر که در ابتدا تصور می‌شد ساده نیست. در مسیر پیدا کردن این مجرم ماجراهای بسیار دیگری به وقوع می‌پیوندد.

سقوط آزاد مجموعه‌ای تلویزیونی است به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله کاسه‌ساز که محصول شبکه ۱ سیمای جمهوری اسلامی ایران است. به گفته منتقدین این سریال یکی از بهترین نقش های حامد بهداد بود اما در مورد پوریا پورسرخ این چنین نشد .
-----------------
رها ماهرو : خواهش میکنیم با فرستادن نظراتتان درباره سریال سقوط آزاد ساخته علیرضا امینی به وبسایت رها ماهرو به ما در نقد این مجموعه کمک کنید.


_____________

داستان : سیندرلا به ایران آمد

داستان : پاندا کونگ فو کار به ایران آمد


نظرات 1 + ارسال نظر
مریلا شکوهی جمعه 20 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:49 ق.ظ http://nimkatma.blogfa.com/

رها جون متاسفانه این روزها خیلی درگیرمسائل شخصیم شدم
بزودی با مطالب خوبی میام سراغت


چند خبر قدیمی :

نتیجه فرهنگ سازی از طریق سینما بهتر است

انسیه شاه حسینی، فیلمنامه نویس گفت: فرهنگ سازی از طریق سرمایه گذاری در سینما برای شهرداری نتیجه بخش تر است. به گزارش فارس، شاه حسینی افزود: به اعتقاد من شهرداری باید سرمایه گذاری و اجرای طرح های سینمای را جدی تر بگیرد، زیرا هیچ رسانه ای در این زمینه تاثیرگذارتر از سینما نیست. به گفته شاه حسینی باید نویسندگان سینمایی و فیلم نامه نویس ها به تحقق و نگارش فیلمنامه در زمینه معضلات شهری، معماری، مناسبات شهروندی و حقوق شهروندی بپردازند و شهرداری نیز حمایت لازم را در این زمینه انجام دهد. وی در انتها تاکید کرد: شهرداری باید درها را بازتر کند تا هنرمندان و فیلمسازان هم زمینه را برای بروز خلاقیت هایشان پیدا کنند.

-----------------------------




تصویربرداری (اند خلاف) ادامه دارد
تصویربرداری فیلم «اند خلاف» به کارگردانی مجتبی چراغعلی که چندی پیش در تهران آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد. داستان این فیلم طنز درباره افرادی است که روابط و ارتباطشان صحنه های جالبی را رقم می زند.
مهران رجبی یکی از نقش های اصلی این فیلم را برعهده دارد و نقش یک (پیک موتوری) را بازی می کند او در «اند خلاف» با گریم های متفاوتی ظاهر می شود و...
حمید لولایی، بیژن بنفشه خواه ، رضا داود نژاد و... در کنار رجبی از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

اولین فیلم تلویزیونی «مرکز البرز»
تصویربرداری فیلم تلویزیونی دارکوب به تهیه کنندگی یحیی منصورموید و کارگردانی سعید اسدی به زودی توسط صدا و سیمای مرکز البرز آغاز می شود.
تهیه کننده تله فیلم دارکوب با اشاره به تمام زمان پیش تولید این فیلم گفت: تصویربردای این فیلم تلویزیونی از هفته آینده آغاز و تا یک ماه آینده ادامه خواهد داشت.
منصور موید گفت: این فیلم در 12 لوکیشن تصویربرداری خواهد شد که تمامی آنها در استان البرز است.
وی ژانر این فیلم را پلیسی اجتماعی ذکر کرد و در مورد داستان آن فقط به بیان این جمله اکتفا کرد که هر چیزی قیمتی دارد و.... هزینه علت یابی مرگ مشکوک سرگرد جمشید پیر و ناچیز نیست.
تهیه کننده تله فیلم دارکوب اظهار امیدواری کرد با تدوین همزمان فیلم بتوان آن را تا اوایل آذر ماه آماده نمایش کرد. گفتنی است سعید اسدی کارگردان فیلم هایی همچون سیب سرخ حوا، آواز قو، خیابان بیست و چهارم و...
کارگردانی این اثر را برعهده خواهد داشت و نویسنده فیلم تلویزیونی دارکوب، داریوش مختاری است که نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی «طبل بزرگ زیر پای چپ» را در کارنامه خود دارد.

محمدرضا معصوم زادگان خبر داد:
تکلیف سریال نوروزی شبکه تهران مشخص می شود
سریال تکیه بر باد و دستان سبز در مرحله بازبینی هستند و تاکنون حدود 8 قسمت از این مجموعه ها با تدوین نهایی به دست ما رسیده است و قطعا پس از پایان مجموعه تلویزیونی سایه روشن یکی از این دو مجموعه نامزد پخش از شبکه تهران خواهند بود.
قائم مقام شبکه تهران با بیان این مطلب گفت: با توجه به این که مناسبت های محرم، دهه فجر و انتخابات مجلس در اسفند ماه را داریم مصمم هستیم سریال ها در بهترین زمان روی آنتن بروند.
معصوم زادگان ادامه داد: در خصوص ساخت سریال نوروزی شبکه تهران مشغول بررسی چند طرح و گفت وگو با چند کارگردان مطرح هستیم که نتیجه آن هفته آینده نهایی خواهد شد.
وی افزود: بیش از 70 درصد از تصویربرداری سریال (عملیات 125) تاکنون انجام شده و امیدوار هستیم این مجموعه پس از پایان مراحل فنی برای سال 91 آماده پخش شود. در حال حاضر نیز شاید برای شما هم اتفاق بیفتد به صورت گلچینی از رمضان روی آنتن می رود.
تکیه بر باد، به کارگردانی محمود معظمی و با بازی فرامرز قریبیان، مهدی فخیم زاده، اشکان خطیبی، فلور نظری، بهزاد خداویسی، ساخته شد.
این سریال از نامزدهای پخش در ماه رمضان 90 هم بود اما در آخرین لحظه تلویزیون به پخش ( سه دونگ، سه دونگ) تصمیم گرفت.
همچنین سریال (دستان سبز) به کارگردانی قدرت اله صلح میرزایی و تهیه کنندگی علی صادقی درباره یک جوان نابغه ریاضی است که دچار مشکلات خانوادگی شده است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد