رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

فیلم آخرین خواب بارانی ساخته ابوالفضل عطار

آخرین خواب بارانی
1390 ایران

ابوالفضل عطار


 «آخرین خواب بارانی» فیلم می‌شود
تولید تله‌فیلم «آخرین خواب بارانی» در سیمای مرکز استان‌ها آغاز شد. هاشم عطار این تله‌فیلم را به سفارش سیمای مرکز خراسان جنوبی تهیه می‌کند. «آخرین خواب بارانی» داستان صادق و سمیراست که سال‌هاست با هم ازدواج کرده‌اند، اما هنوز خداوند به آنها فرزندی نداده است. زندگی این زوج از زمانی دچار تغییر می‌شود که خواب‌های سمیرا با رویایی عجیب در هم می‌آمیزد؛ رویاهایی که به سمیرا و صادق راه تازه‌ای نشان می‌دهد.
تصویر «آخرین خواب بارانی» فیلم می‌شود

فیلمنامه «آخرین خواب بارانی» را مهدی توفیقی‌محمدی و هاشم عطار نوشته‌اند و ابوالفضل عطار هم آن را کارگردانی می‌کند. این فیلم در شهرهای مشهد و بیرجند مقابل دوربین خواهد رفت. عواملی که تاکنون همکاری آنها با فیلم «آخرین خواب بارانی» قطعی شده عبارتند از: مدیر صدابرداری: شهرام متولی‌باشی، تدوینگر: قاسم خدابنده‌لو، دستیار یک کارگردان: مُنتی مزینانی، برنامه‌ریز: مهناز صادقی، مدیر تدارکات: علی انوریان‌یزدی، ناظر کیفی: محمدجواد فولادی و مجری طرح: طاهره آشیانی./ جام جم

راهیابی «سرزمین دانایی» به بخش نهایی جوایز ABU

برنامه «سرزمین دانایی» به بخش نهایی جوایز ABU (اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه)‌ در رشته تفریحات و سرگرمی راه یافت.

«سرزمین دانایی» در گروه مسابقات و سرگرمی شبکه 5 سیما و به تهیه‌کنندگی سعید ابوطالب و سیدمحسن حسینی ساخته شده است.

برنده نهایی این جشنواره در ماه نوامبر 2011 طی جشنواره ABU اعلام می‌شود. دیگر نماینده‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در جمع فینالیست‌ها عبارتند از: «گمشده» در بخش نمایشی، «سیل پاکستان» در بخش خبری و «شکرستان» در بخش جوانان. «سرزمین دانایی» پنجشنبه‌ها ساعت 50‌/‌21 از شبکه 5 سیما پخش می‌شود./ مهر

«در برابر باد» در کردستان

مرحله تصویربرداری تله‌فیلم «در برابر باد» به کارگردانی حسین تبریزی در مرکز کردستان آغاز شده است.

مصطفی علمی‌فرد، تهیه‌کننده این تله‌فیلم گفت: داستان این تله‌فیلم روایتگر شخصیت 4 همبازی و دوست دوران کودکی است که در کوران جریانات انقلاب اسلامی و پس از گذشت سال‌ها در حالی که هر یک دارای شغل‌های متفاوت هستند با یکدیگر روبه‌رو شده و به خاطر مبارزات انقلابی در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.تیرداد کیایی، بهرنگ علوی، رضا اکبری، بهزاد رحیم‌خانی و نیلوفر شهیدی بازیگران این فیلم هستند.
______________________________

«آخرین خواب بارانی» به پایان رسید
تصویربرداری تله‌فیلم «آخرین ‌خواب بارانی» به تهیه‌کنندگی هاشم عطار در بیرجند به پایان رسید. «آخرین خواب بارانی»، داستان صادق و ریحانه است که سال‌هاست با هم ازدواج کرده‌اند، اما هنوز خداوند به آنها فرزندی نداده است. زندگی این زوج از زمانی دچار تغییر می‌شود که خواب‌های ریحانه با رویایی عجیب درهم می‌آمیزد؛ رویاهایی که به ریحانه و صادق راه تازه‌ای نشان می‌دهد....
تصویر «آخرین خواب بارانی» به پایان رسید

برخی از عوامل سازنده فیلم آخرین خواب بارانی عبارتند از نویسندگان: هاشم عطار، طاهره آشیانی، مهدی توفیقی محمدی، کارگردان: ابوالفضل عطار، ناظر کیفی: محمدجواد فولادی، بازیگران: غزل صارمی، احمد یارعلی، بهناز سلیمانی، محسن کریمی، غلامرضا بایرانمنش، طوفان آذری، رضا جوان، مهران مطیع، محمود ثابت‌نیا، علی‌حسن ناصری، شیدا فرهادی، هانیه عباسی، ستایش میرزابیگی، پرنیا رضایی، مدیر تولید: رضا عطار، تدوین و صداگذاری: قاسم خدابنده‌لو، مدیر تصویربرداری: هاشم عطار، مدیر صدابرداری: سعید بهرامی وآهنگساز: پژمان مبرا.

______________________________
 به کارگردانی ابوالفضل عطار
تولید تله فیلم "آخرین خواب بارانی"
پیش تولید فیلم تلویزیونی "آخرین خواب بارانی" به کارگردانی ابوالفضل عطار و تهیه‌کنندگی هاشم عطار شروع شد.
تولید تله فیلم "آخرین خواب بارانی"

به گزارش سینما خبر این تله فیلم در سیمای مرکز استان‌ها و به سفارش سیمای مرکز خراسان جنوبی تهیه می‌شود. داستان فیلم "آخرین خواب بارانی" درباره صادق و سمیرا است که سال‌هاست با هم ازدواج کرده‌اند، اما هنوز خداوند به آنها فرزندی نداده است.

زندگی این زوج از زمانی دچار تغییر می‌شود که خواب‌های سمیرا با رویایی عجیب در هم می‌آمیزد، رویاهایی که به سمیرا و صادق راه تازه‌ای نشان می‌دهد...

فیلمنامه "آخرین خواب بارانی" را مهدی توفیقی محمدی و هاشم عطار نوشته‌اند و ابوالفضل عطار هم آن را کارگردانی می‌کند.این فیلم در شهرهای مشهد و بیرجند مقابل دوربین خواهد رفت.

عواملی که تاکنون همکاری آنها با فیلم "آخرین خواب بارانی" قطعی شده عبارتند از مدیر صدابرداری: شهرام متولی‌باشی، تدوین: قاسم خدابنده‌لو، دستیار یک کارگردان: مُنتی مزینانی، برنامه‌ریز: مهناز صادقی، مدیر تدارکات:علی انوریان یزدی، ناظر کیفی: محمدجواد فولادی و مجری طرح: طاهره آشیانی


عدم وجود قهرمان در سینمای ایران


بیچاره مردمی که قهرمان ندارند. فیلسوف حکیم ارد بزرگ



یادداشت منتقد سینما/

قتل خونسردانه قهرمان در سینمای ایران
گپِ امروز و دیروز نیست. سال‌هاست که آن را کشته‌ایم، بر جنازه‌‌اش نماز نکرده‌ایم و گذشته‌ایم و تا امروز که همچنان و با تلاشی شگفت، می‌کوشیم ضرورت‌های انکارناپذیر حضورش را نبینیم
قتل خونسردانه قهرمان در سینمای ایران

به گزارش سینماخبر، یادداشت اکبر نبوی، منتقد سینما را در خصوص از بین رفتن شخصیت قهرمان در فیلم های سینمای ایران بخوانید:

1ـ گپِ امروز و دیروز نیست. سال‌هاست که آن را کشته‌ایم، بر جنازه‌‌اش نماز نکرده‌ایم و گذشته‌ایم و تا امروز که همچنان و با تلاشی شگفت، می‌کوشیم ضرورت‌های انکارناپذیر حضورش را نبینیم و همچنان بگذریم. ظاهرا خرسندیم که با نفی و رد آن، شعور ملتی را از اسارتی موهوم و دست و پاگیر و کاهنده رهانده ایم.

2ـ آری! قهرمان را در درام‌های سینمایی و تلویزیونی کشته‌ایم و در داوری و نقدهای خود، ارزش‌های آن را از بیخ و بن نادیده گرفته ایم. یادمان رفت ـ و شاید از یادمان بردندـ که قهرمان، بخشی از حافظه جمعی را بنیاد می‌گذارد؛ خاطره می‌سازد و در عین حال، خاطره‌های قومی را نیز بارور می‌کند، قهرمان‌های تاریخی و دور و دراز را زنده نگه‌می‌دارد، پیوندهای اجتماعی را تحکیم می‌بخشد و... و قهرمان در آرامش روانی و تسکین‌بخشی از آلام روحی ناشی از ناگزیری‌های زیست و زندگی، دارو و درمان کارآمدی است.

و یادمان رفت که بی قهرمانی، ترویج بی افقی است. گسترش بی آرمانی است، کشتن امید و آرزوست، نابودی کار و تلاش و کوشش و تکثیر خمودگی و سستی و خوابزدگی است.

3 ـ نفی قهرمان فردی و تاکید بر «جمع قهرمان» در آثار سینمایی و تلویزیونی، از نظر من سه دلیل می‌تواند داشته باشد:

الف ـ گمان می‌کنم مهم‌ترین دلیل، ناشی از حضور همچنان سنگین و پرقدرت فرهنگ و ادبیات چپ مارکسیستی در حوزه درام و درام‌پردازی کشورمان باشد. نمی‌خواهم بگویم که این حضور و تن دادن به آن، آگاهانه و بر پایه موافقت و همراهی معرفتی است، اما رسوبات کهنه و مانده از روزگار تسلط آن فرهنگ و ادبیات بر بیش از نیمی از جمعیت زمین، کار خود را می‌کند. هنوز رئالیسم سوسیالیستی تفکر غالب آثار دراماتیک کشور ماست و ما بی آن‌که بخواهیم و بدانیم در دایره آن فرهنگ، فیلم و سریال می‌سازیم.

ب ـ گرفتار شدن در بازی‌ها و ادا و اطوارهای شبه روشنفکرانه که بسیاری از بخش‌ها و ساحت‌های زندگی فردی و جمعی ما را متاثر کرده، دلیل دیگری است که برای این بیماری می‌توان برشمرد. شبه روشنفکران، به‌رغم این‌که بسیار دوست دارند قهرمان جامعه باشند و برای رسیدن به این مرتبه از هیچ تلاش و ترفندی چشم نمی‌بندند، به ظاهر، قهرمان‌ها را نفی می‌کنند و بر همه ظرفیت‌های اجتماعی که قابلیت قهرمان شدن دارند، می‌تازند. در این مسیر برای آنها تفاوت نمی‌کند که قهرمان‌های واقعی را انکار کنند یا از شکل‌گیری قهرمان در آثار دراماتیک جلوگیری نمایند.

ج ـ فقدان درک و دریافت و معرفت موثر و واقعی نسبت به نقش و کارکرد قهرمان در درام و تاثیر برانگیزاننده آن در کنش‌های فردی و اجتماعی، سومین دلیل برای بی‌توجهی دریغ انگیز به حضور قهرمان در آثار نمایشی است.

4ـ باید تاکید کنم که منظور و مراد من از ضرورت احیای قهرمان در سینما و تلویزیون، به هیچ روی متوجه ستاره و جریان ستاره سازی نیست. اتفاقا یکی از مشکلات زیانبار سینمای کشور، وجود برخی از به ظاهر ستاره‌هایی است که در منش و کنش دراماتیک، ارزش و جایگاه ستاره شدن را ندارند و به خاطر فقدان قهرمان‌های سینمایی، موقعیتی غیرواقعی و حضوری خسارت آفرین پیدا کرده‌اند. گرچه انکار نمی‌کنم که قهرمان در سینما می‌تواند با گذشت زمان و با قرار گرفتن درست در آثار دراماتیک، به ستاره نیز تبدیل شود. در این صورت و در چنین شرایطی، قهرمان‌های ستاره، حتی می‌توانند حضوری خجسته و پیش برنده هم داشته باشند. یادمان باشد که ستاره‌ها، الزاما ظرفیت و ارزش قهرمان شدن را ندارند و چنانچه با رنگ و فریب رسانه‌ای و تبلیغاتی، چند صباحی جایگاه قهرمان‌ها را غصب کنند، با گذشت زمان از حافظه جمعی و خاطره فردی حذف می‌شوند و نامی از آنها نیز نمی‌ماند. در حالی‌که قهرمان ها، زیست و حضوری درازمدت و تاثیرات مثبت عبور کرده از زمان دارند.
______________________________
افول ستاره‌‌ها در سینمای ایران / فرحبخش: سینمای بی قهرمان نه ستاره دارد، نه سوپر استار
محمدحسین فرح‌بخش می‌گوید آنها که مخالف ستاره‌سازی در سینما بودند اهداف خبیثی داشتند.
افول ستاره‌‌ها در سینمای ایران / فرحبخش: سینمای بی قهرمان نه ستاره دارد، نه سوپر استار

 به گزارش سینماخبر،  این تهیه‌کننده گفت: «از سال 1362 عده ای بر سینمای ایران حاکم شدند که اینها متاسفانه دوران حکومتشان 19 سال به طول انجامید. این عده به شدت با ستاره سازی در سینما مخالف بودند. وقتی با ستاره سازی مخالفی یعنی با روال قهرمان سازی در فیلم مخالفی. سینمایی که قهرمان ندارد نمی‌تواند ستاره بسازد چون ستاره با قهرمان است که به وجود می‌آید وگرنه دلیلی ندارد ستاره در فیلم وجود داشته باشد.»

او افزود: « این عده که با قهرمان سازی در سینما مخالف بودند اهداف خبیثی داشتند و فقط می‌‌خواستند مقاصد خودشان را پیاده کنند، تا سال 67 و 68 که اینطور بود. آن دوره کسی به سینما توجه نمی‌کرد این که می‌گویند نمی‌گذاشتند و اجازه نمی‌دادند دروغ است.»

فرح‌بخش با اشاره به سابقه‌ حضورش در سینما اظهار داشت: «من از سال 60 در سینما فعال بوده ام. این اهالی دوست داشتند فیلم فلسفی بسازند شما در فیلم‌های تارکوفسکی اصلا ستاره نمی‌بینید، این دوستان به آن نوع از سینما علاقه داشتند،که مردم دوست نداشتند. ضمن این که اینها مستقیم به نخست وزیر وصل بودند، بودجه می‌گرفتند و همه کار انجام می‌دادند و کسی هم با آنها کاری نداشت ونظارتی هم نبود.»

او افزود: «جنگ بود و شرایط کلا فرق داشت و متاسفانه در ده سال بنیان این تفکر گذاشته شد و بعد از آن هر کس آمد این اندیشه را تغییر دهد نتوانست، فقط سیف الله داد بود که توانست مقداری مسیر را تغییر دهد و در زمان او بود که قهرمان وارد سینمای ایران شد.اگر دقت کنید فیلمهایی که از سال 76 تا 80 ساخته شده است در تاریخ سینمای ایران ماندگار است.»

او در پاسخ به این پرسش که در سال‌های پس از انقلاب چند ستاره داشته‌ایم؟ بیان کرد: «تعداد آنها بسیار کم است و ملاک قرار نمی‌گیرند. تک و توک ستاره هایی هم آمدند مثل رضا گلزار که قبل از فیلم کما، هشت فیلم بازی کرده بود اما نه دیده شده بود و نه کسی آن کارها را دوست داشت.اما فیلم «کما» چون شرایط قهرمان پذیری را دارد از گلزار ستاره می‌سازد اما بعد از آن «زهر عسل» باز زمین می‌خورد چون قهرمان ندارد،بعد دوباره «آتش بس» را بازی می‌کند فیلم پرفروشی می‌شود.»

فرح‌بخش افزود: «من می‌گویم اگر قصه قوی باشد محمدرضا گلزار، امین حیایی،مهناز افشار دوباره مطرح و پررنگ می شوند.زمانی که داستان، داستان نیست،  فیلمنامه، فیلمنامه نیست این بازیگران هیچ کارایی نخواهند داشت حتی در بعضی مواقع ممکن است، ضرر هم داشته باشند، چون تماشاگر توقعاتی از این‌ها دارد که برآورده نمی‌شود.»

او در پایان تاکید کرد: «سینمایی که قهرمان ندارد ستاره و سوپراستار در آن معنا نخواهد داشت سینما باید از پایه درست شود و قهرمان سازی در آن شکل بگیرد.»



فیلم . تینا وان ترابن . داستان فیلم سوغات فرنگ . نقد فیلم سوغات فرنگ . کانال مسابقه دستپخت . ساحل بکرانی و پدر و مادرش . بیوگرافی ساحل فیلم دردسرهای عضیم . مونیکا.سریع.خشن2 . سریع و خشن 2 بازیگران . خلاصه قصیده ای برای پدرم . سریع و خشن 3 ویکی پدیا . خلاصه داستان فیلم شاهدا . افسانه اسپایدر ویک . فیلم افسانه. اسپایدر ویک اپارات . بازیگارن فیلم اسپایدر ویک . نقد فیلم شاهدا . جزییات فیلم نگار . نقد فیلم خبر خاصی نیست . بیوگرافی گزارشگران برنامه چند درجه . افسانه های اسپایدویک . بازیگر فیلم تعقیب کوبنده . بازیگران فیلم تعقیب کوبنده . فیلم پذیرایی ساده . فیلم . دانلود فیلم اکشن ساخته دانیل بنمایور . سریال در برابر اینده . سال تولید فیلم خانم پاتر . فیلم نگار رامبد جوان . تمامی عوامل سریال بانو . دانلود فیلم سفر پر ماجرا1983


فیلم محاکمه ساخته گری هیلر

محاکمه
2010 آمریکا
The Trial

Dir:Gary Wheeler


محاکمه
فیلم محصول سال 2010
محاکمه فیلمی به کارگردانی گری ویلر است که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به متیو موداین، رندی وین، باب گانتون و رابرت فورستر اشاره کرد.
تاریخ اکران اولیه: ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۰ م.
کارگردان: گری ویلر
داستان: رابرت ویتلو
آهنگ‌ساز: راب پاتورف
فیلم‌نامه: گری ویلر، مارک فریبرجر
بازیگران
متیو موداین
باب گانتون
رابرت فورستر
______________________________
محاکمه (فیلم ۲۰۱۰)

کارگردان     گری ویلر
تهیه‌کننده     گری ویلر
نویسنده     مارک فریبرگر
گری ویلر
رابرت ویتلو
بازیگران     متیو موداین
رندی وین
باب گانتون
رابرت فورستر
موسیقی     راب پاتورف
فیلم‌برداری     تام پریستلی
تدوین     جوناتان آلیو
تاریخ (های) انتشار
   

    ۱۰ اکتبر ۲۰۱۰

کشور     آمریکا
زبان     انگلیسی

محاکمه (انگلیسی: The Trial) فیلمی به کارگردانی گری ویلر است که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به متیو موداین، رندی وین، باب گانتون و رابرت فورستر اشاره کرد.
______________________________



دانلود فیلم نگار رامبد جوان . فیلم‌نگار رامبد جوان . فیلم نگار . موضوع فیلم نگار،جوان . فیلم رامبد جوان درجشنواره ی امسال . سریال در برابر آینده از شبکه نمایش . قصه و داستان فیلم خبر خاصی نیست چیست؟ . مجموعه در برابر آینده . /فیلم . بازیگر زن خانه به دوش . فیلم سینمای اریو پلوانه کوچک . بازیکر قریبیان در فیلم دایره سرخ به جای کدام خلبان بود . در برابر آینده . فیلم نگار . فلم . بازیگران فیلم پله سی ونهم . موضوع فیلم خبر خاصی نیست . بازیکران فیلم اسبارتاکوس کوبریک . خلاصه ی شهر حیولا . دانلود کارتون شنگول آباد . خلاصه فیلم خبر خاصی نیست . فیلمهای سانجی للا بانسالی . نقد و تحلیل فیلم پرواز بر آشیانه فاخته . فیلم سوز شمالی ویکیپدیا . فیل باج محصول امریکا . فیلم سوزشمالی ویکی پدیا . بازیگران سریل مامورانتقال . نقد پذیرایی ساده . دانلود فیلم هواپیمای محکومان . فیلم اتشفشان دانته  . فیلم تنهایی حجت قاسم زاده اصل . ساحل بکرانی . بیوگرافی ساحل بکرانی . در برابر اینده . فیلم خارجی قدیمی ویلامیتازد . فیلم..،،, . فیلم سوغات فرنگ . اسامی بازیگران فیلم شکار هیولا . بازیگران سریع وخشن 2 . سریع و خشن 2 ویکی پدیا . فیلم در برابر آینده گری . تعداد قسمتهای سریال در برابر آینده . نقش اول کارناوال مرگ . بازیگران فیلم کتاب اسپایدر . فیلم نگار با کارگردانی رامبد جوان . عکس اتشفشان دانته . اسامی بازیگران سریال شکر آباد . نام بازیگرزن شتاب . فیلم پرواز بر فراز جهنم . فیلم نگار ساخته رامبد جوان . سینمایی افسانه های اسپایدرویک . مجری پارسال برنامه گل خانه که بود؟ .



فیلم طبقه سیزدهم ساخته جوزف روسنک

طبقه سیزدهم
1999 آلمان
The Thirteenth Floor

Dir:Josef Rusnak


طبقه سیزدهم
فیلم محصول سال 1999
طبقه سیزدهم فیلمی است که در سال ۱۹۹۹ توسط جوزف روسنک ساخته شده‌است. این فیلم در سال ۲۰۰۰ نامزد جایزه ساتورن برای بهترین فیلم علمی-تخیلی شد.
تاریخ اکران: ۲۸ مهٔ ۱۹۹۹ م. (آمریکا)
مدت زمان فیلم: ۱ ساعت ۴۰ دقیقه
آهنگ‌ساز: Harald Kloser
بودجه: ۱۶ میلیون دلار آمریکا
نژاد: علمی–تخیلی، مهیج، داستان معمایی
بازیگران
گرچن مول
کریگ برکو
آرمین مولر‑اشتال
______________________________
طبقه سیزدهم

طبقه سیزدهم (به انگلیسی: The Thirteenth Floor) فیلمی است که در سال ۱۹۹۹ توسط جوزف روسنک ساخته شده‌است.

این فیلم در سال ۲۰۰۰ نامزد جایزه ساتورن برای بهترین فیلم علمی-تخیلی شد (این جایزه به فیلم ماتریکس داده شد).
داستان
یک دانشمند علوم کامپیوتری به‌نام هانن فالر، مسئله‌ای خیلی مهم را کشف کرده است. او قصد دارد این کشف جدیدش را به همکارش دوگلاس هال بگوید، اما احساس می‌کند کسی به دنبال اوست و از این رو پیغامش را در دنیای کامپیوتری مجازی و موازی با واقعیت برای همکارش می‌گذارد. فالر همان شب در دنیای واقعی به قتل می‌رسد و دوگلاس تنها متهم پرونده قتل اوست. او وارد دنیای مجازی می‌شود تا نامهٔ همکارش را بیابد، و می‌فهمد که حقیقت ناگوارتر از آنچه که انتظار داشته است.
______________________________


دانشمند کامیپوتر "هنون فولر" چیزی بسیار مهمی را کشف کرده است.او قصد دارد این موضوع را به همکارش "داگلاس هال" بگوید اما وقتی متوجه می شود شخصی دنبال اوست،نامه ای در کامیپوتر درباره دنیایی موازی با انسانهایی واقعی برای او می گذارد."فولر" در همان شب به قتل می رسد و همکارش تبدیل به مظنون می شود …
 
کارگردان :  Josef Rusnak
 
بازیگران : کریک بییر کو، گرت چن مول و وینسنت دونفوریو.
 
ژانر : معمایی، علمی تخیلی و هیجانی.
 
مدت: 78 دقیقه
 
سال تولید :  1999
 
محصول : سینمای آلمان

______________________________
نام فارسی: طبقه سیزدهم

نام لاتین: The Thirteenth Floor 1999

محصول سال و ساخت کشور: ۱۹۹۹ آلمان, آمریکا
هنرمندانی که در این فیلم ایفای نقش داشته اند: Craig Bierko, Armin Mueller-Stahl, Gretchen Mol, Vincent D’Onofrio و …

به کارگردانی و نظارت:Josef Rusnak

ژانر و موضوع پرداختی داستان: رازآلود, علمی تخیلی, هیجان انگیز
مدت زمان پخش فایل ویدیویی: ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه

چکیده ایی از داستان فیلم:یک دانشمند علوم کامپیوتری بنام «هانن فالر»، مساله‌ای خیلی مهم را کشف کرده است. او قصد دارد این کشف جدیدش را به همکارش «دوگلاس هال» بگوید، اما احساس می کند کسی به دنبال اوست و از این رو پیغامش را در دنیای کامپیوتری مجازی و موازی با واقعیت برای همکارش می گذارد. فالر همان شب در دنیای واقعی به قتل می رسد و دوگلاس تنها متهم پرونده قتل اوست. او وارد دنیای مجازی می شود تا نامه‌ی همکارش را بیابد، و می فهمد که حقیقت ناگوارتر از آنچه که انتظار داشته است و …
______________________________


داستان پذیرایی ساده . دانلود فیلم فارنهایت 451 . فیلم . فیلم نگار . داستان فیلم خبر خاصی نیست . آخرین فیلم رامبد جوان . فیلم نگار رامبد جوان . درسریال پشت بام تهران اسم لعیازنگنه چی بود . هنرپیشه فیلم یک محکوم به مرگ گریخت . موضوع فیلم نگار . سریال در برابر آینده . تعداد قسمت های مجموعه دربرابر آینده . بازیگران فیلم نگار . دانلود کارتون ژاپنی الیس در سرزمین دل ها . دانلود فیلم سر به راه باش + ریس ویترسپون . در برابر اینده . مستند محاصره . هنرپیشه مرد فیلم یک محکوم به مرگ گریخت . دانلود ریفی فی . دانلود قسمت اول مستند داستانی در محاصره . نقد فیلم the bucket list . بازیگران تله فیلم تنهایی . تعدا د قسمت های سریال در برابر اینده . اون فقط برای تو نیست با بازی اسکارلت جوهانسون . بهترین فیلم های توماس اندرسن . فیلم من بچه هامو . فیلم تسخیرناپذیران . دانلود فیلم 100روز در پالرمو . بازیگران سریال خانه بدوش . سال ساخت فیلم در برابر آینده . دانلود فیلم boy is girl . شانیسا دیویس ویلیامز . فیلم شمشیر زن دوره گرد نماشا . ویدو . بازیگران فیلم دربرابر اینده . مسعود در فیلم آقا و خانم سنکی . فیلم عشق سرد . سید فرید سجادی حسینی در بانو . ویکیپیدیا فیلم تعقیب کوبنده . نقدوبررسی فبلم پاپیون . فیلمی از فریال بهزاد . عکسهای جینگ بارون و جانگ وو در فیلم شکار هیولا . شکار هیولا بازیگران . نتیجه ى فیلم نگار . خلاصه فیلم شکار روباه از مجید جوانمرد . برنامه تا نیایش شبکه تهران . جدایی کامران جمشیدیان از مهران مدیری . عکس بازیگران سریال دربرابرآینده . دانلود فیلم خاموشی سراسری . نسیم مهارت آشپزی .



فیلم فرمان گمشده ساخته مارک رابسون

فرمان گمشده
1966 آمریکا
Lost Command

Dir:Mark Robson


فرمان گمشده
فیلم محصول سال 1966
«فرمانده گم شده» یک فیلم در سبک جنگی به کارگردانی مارک رابسون است که در سال ۱۹۶۶ منتشر شد.
تاریخ اکران اولیه: م. ۱۹۶۶ مهٔ
کارگردان: مارک رابسون
مدت زمان فیلم: ۲ ساعت ۱۰ دقیقه
آهنگ‌ساز: فرانتس واکسمن
فیلم‌بردار: رابرت ال. سرتیس
بازیگران
آلن دلون
آنتونی کوئین
کلودیا کاردیناله
______________________________
فرمانده گم‌شده

کارگردان     مارک رابسون
تهیه‌کننده     مارک رابسون
فیلم‌نامه‌نویس     Nelson Gidding
بر پایه     The Centurions
رمان ۱۹۶۰ اثر
Jean Lartéguy
بازیگران     آنتونی کوئین
آلن دلون
جورج سگال
میشله مورگان
موریس رونه
کلودیا کاردیناله
گرگوار آسلان
ژان سروه
ژاک مارین
آلدو سامبرل
بارت کووک
Félix de Pomés
ژرژ ریگو
Jean-Claude Bercq
Maurice Sarfati
René Havard
موسیقی     فرانتس واکسمن
فیلم‌برداری     رابرت ال. سرتیس (Panavision)
تدوین     دوروتی اسپنسر
توزیع‌کننده     کلمبیا پیکچرز
تاریخ (های) انتشار
   

    مه ۱۹۶۶

مدت
    ۱۲۹ دقیقه
کشور     USA
زبان     انگلیسی
گیشه     $۱٬۱۵۰٬۰۰۰ (est. آمریکا/ کانادا rentals)
۴٬۲۹۴٬۷۵۶ admissions (فرانسه)

«فرمانده گم شده» (انگلیسی: Lost Command) یک فیلم در سبک جنگی به کارگردانی مارک رابسون است که در سال ۱۹۶۶ منتشر شد.
بازیگران

    آنتونی کوئین
    آلن دلون
    جورج سگال
    میشله مورگان
    موریس رونه
    کلودیا کاردیناله
    گرگوار آسلان
    ژان سروه

______________________________
فیلم فرمان گمشده (Lost Command)

محصول کشور::     آمریکا
سال انتشار::     1966
ژانر:     درام / جنگی

فیلم فرمان گمشده (LOST COMMAND)

 
بازیگران عمده: آنتونی کویین، آلن دلون، جرج سیگال، میشل مورگان، موریس رونه، کلودیا کاردیناله، گره گوار اصلان و ژان سروه.
کارگردان: مارک رابسن.
خلاصه ی داستان: سال 1954. »سرهنگ راسپگی« (کویین) با »کنتس دوکلرفون« (مورگان)، بیوه ی یکی از افسران , آشنا می شود و کنتس در محافل بالای نظامی از او تعریف می کند. در نتیجه وقتی دردسرها در الجزایر شروع می شود، واحد نظامی جدیدی به او داده می شود و او افسران سابقش از جمله »سروان اسکلاویه« (دلون) و »سروان بوآفورا« (رونه) را گرد می آورد.
______________________________


یک پذیرایی ساده . سریال شمدونی . پدر و مادر واقعی ساحل بکرانی . فیلم خوب بد جلف . شانیسا دیویس ویلیامز . مسابقه بزرگ اشپزی دسپخت . داستان فیلم یک پذیرایی ساده . جمال ماهرو کانال تلگرام . کار گردان اولین نمایش خانی بیک کی بوده . بازیگران سریال بیا از گذشته حرف بزنیم . بازیگرانه فیلم بیا به گذشته سفر کنیم(مشهد) . فیلم . فیلم سینمایی بیا از گذشته حرفی بزنیم . سانسوریهای سریال دربرابر آینده در سایت نماشا . دانلود فیلم نبرد به کارگردانی جیکوب جونگ با بازیگران اندی لائو چوی سوئی ون .  استار . ماجرای فیلم پذیرایی ساده . مستند در محاصره . خلاصه فیلم پذیرایی ساده . فیلمی با بازیترانه علی دوستی ومانی حقیقی که دست مانی در فیلم شکسته . خلاصه داستان فیلم پذیرایی ساده . فیلم یک پذیرایی ساده . فیلم تاریکی هندی . فیلم بیداری . کیارستمی کارگردان نقد فیلم . دانلود برنامه تا نیایش شبکه 5 . el secret de sus ojo فیلم . سریال در برابر اینده . (فیلم دروغگو دروغگو مردی که نمی توانست دروغ بگوید شبکه نسیم) . دانلود فیلم سینمایی پرواز فونیکس . نقد سینمایی خبر خاصی نیست . فیلم چهارانگشتی . دانلود مستند در محاصره . فیلم پذیرایی ساده . کارتون کوکی . دانلود کارتون چاپی و چاپو . فیلم با بازی مانی حقیقی و صابر ابر و ترانه علیدوستی . زخمی شدن جومونگ توسط اوهی . فیلم کره ای بچه و من . کارناوال مرگ . مدرسه هالیشیم . دانلود برنامه های قانون و قضا . فیلم پس کوچه های شمرون . فیلم با بازی ترانه علیدوستی که کیسه پول پخش میکردند . اسم فیلمی که پول پخش میکنن . اسم بازیگر زن کره ی در فیلم دزدان دریایی .



فیلم بن بست وثوق ساخته حمید کاویانی


امین تارخ تهیه‌کنندگی «بن‌بست وثوق» را واگذار کرد
فیلم سینمایی بن بست

سینماپرس: تهیه‌کننده فیلم سینمایی «بن‌بست وثوق» اولین ساخته بلند سینمایی حمید کاویانی در میانه فیلم تغییر کرد.

به گزارش سینماپرس فیلمبرداری فیلم‌سینمایی «بن‌بست وثوق» ساخته حمید کاویانی در شرایطی به نیمه رسید که این فیلم تهیه‌کننده‌اش تغییر کرد. امین تارخ که پیش از این تهیه کننده اثر بود جای خود را به مهرداد فرید داد و پروانه ساخت جدید فیلم نیز صادر شد.

فیلمبرداری فیلم هم اینک در منطقه دزاشیب در خانه‌ای در حال انجام است و امین تارخ و هانیه توسلی در این صحنه جلوی دوربین می‌روند.

در این فیلم بازیگران مطرح سینما از جمله جمشید مشایخی، مهدی پاکدل، هومن برق نورد و هانیه توسلی جلوی دوربین رفتند.

گفتنی است، ملک جهان خزاعی طراح صحنه و لباس بین المللی و پیشکسوت سینما، پس از ۸ سال دوری از تولیدات داخلی سینمای ایران در این فیلم ایرانی، به عنوان طراح هنری حضور دارد.

برخی از عوامل قطعی این فیلم عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: حمید کاویانی، تهیه کننده: امین تارخ، مجری طرح و مدیر تولید: پیمان جعفری، طراح صحنه و لباس: ملک جهان خزائی، مدیربرنامه ریزی : علیرضا نجف زاده، طراح گریم : بابک اسکندری، مدیر صدابرداری: مهران ملکوتی، مدیر روابط عمومی: احسان عباسی.

______________________________
محمدهادی کاویانی

نام اصلی     محمد هادی کاویانی
زاده     ۵تیر ۱۳۵۶
کرمانشاه
نام دیگر     حمید کاویانی
ملیت     ایرانی
زمینه فعالیت     کارگردان، مستندساز، نویسنده، تدوین‌گر و مدیر برنامه‌ریزی
سال‌های فعالیت     ۱۳۷۶ - تاکنون
محل زندگی     تهران
وب‌گاه رسمی     وب‌گاه رسمی حمید کاویانی
صفحه در وب‌گاه سوره

محمدهادی (حمید) کاویانی مستندساز؛ نویسنده، دستیار اول کارگردان و مدیر برنامه‌ریزی در سینما، نویسنده تلویزیون ایرانی. دارای گواهینامه فیلمسازی (کارگردانی و نویسندگی) از کانون سینماگران

مدرس فیلمسازی حوزه هنری

گستره فعالیت سینمایی: فعالیت حرفه‌ای به عنوان نویسنده، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، کارگردان فیلم پشت صحنه و...

گستره فعالیت ویدئویی: فعالیت حرفه‌ای به عنوان نویسنده و کارگردان فیلمهای داستانی (بلند و کوتاه)، مستند، موزیک ویدئو، تصویربرداری، تدوین و طراحی صحنه

زندگی‌نامه

محمدهادی کاویانی متولد ۱۳۵۶ کرمانشاه. وی مدرس کارگاه فیلمسازی و فیلمنامه‌نویسی هنرستان سوره در سال‌های ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۳ بوده است. او فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۷۸ آغاز کرده است. آخرین کار وی در فیلم مستند «عشق پرداز» در مقام کارگردان اثر مستند پرتره از استاد محمود فرشچیان بوده و از جمله کارهای وی می‌توان به سریال‌های سفرنامه «امین و مینا»، «دفتر مشق» و «آیینه» اشاره کرد. فیلمهای کوتاه داستانی «درآن پرده راه نیست» «ساعت سرخ میهن غمگین» و «تاغ» و مستند «دالاهو نگین زرین» را در سمت کارگردانی در کارنامه خود دارد. او درحال حاضر دو فیلمنامه سینمایی «بُن بست وثوق» و «نشانی» را آمادهٔ فیلمبرداری دارد.
آثار
سینما

    ۱۳۷۸ - شیرهای جوان به عنوان دستیار کارگردان
    ۱۳۸۲ - رستگاری در هشت و بیست دقیقه به عنوان کارگردان فیلم پشت صحنه
    ۱۳۸۳ - ازدواج صورتی به عنوان مدیر برنامه‌ریزی و کارگردان پشت صحنه
    ۱۳۸۷ - پریشانی به عنوان دستیار اول کارگردان و مدیر برنامه‌ریزی
    ۱۳۸۷ - حوالی اتوبان به عنوان دستیار اول کارگردان و مدیر برنامه‌ریزی
    ۱۳۸۸ و ۱۳۸۹ - متل قو ساعت ۲۴ به عنوان نویسنده مشترک با سیاوش اسعدی
    ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۱ - جیب بر خیابان جنوبی به عنوان همکاری در نگارش فیلمنامه و مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان
    ۱۳۹۱ - برنده به عنوان نویسنده
    ۱۳۹۲ - بُن بست وثوق به عنوان نویسنده
    ۱۳۹۳ - نشانی به عنوان نویسنده

تلویزیون

    ۱۳۷۹ - از دست رفته به عنوان نویسنده و دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز
    ۱۳۸۰ - مستند ایران در آستانه فردا
    ۱۳۸۴ - سفرنامه امین و مینا به عنوان مدیر برنامه‌ریزی، مدیر صحنه و دستیار اول کارگردان
    ۱۳۸۵ - مجموعه آیینه به عنوان نویسنده
    ۱۳۸۷ - مجموعه دفتر مشق به عنوان نویسنده
    ۱۳۸۷ - نماهنگ سحرخوانی در سه اپیزود ویژه ماه رمضان، پخش از شبکه قرآن

مستند

    ۱۳۸۰ - مجموعه مستند ایران در آستانه فردا در ۵ اپیزود ۳۰ دقیقه‌ای {هواپیمایی ایران... کشتی سازی صدرا... تجهیزات نفت}؛ پخش از شبکه تهران
    ۱۳۸۱ - مستند جشن بزرگ میلاد ۹۷ دقیقه برای مؤسسه خیریه فاطمه زهرا
    ۱۳۸۲ - فیلم مستند قول آشنا
    ۱۳۸۴ - مستند آموزشی نحوه کار با ماکروویوهای پاناسونیک
    ۱۳۸۴ - مستند آموزشی آموزش از راه دور در ۲ اپیزود ۱۲ دقیقه‌ای برای وزارت آموزش و پرورش؛ پخش از تلویزیون سراسری و مراکز استانها
    ۱۳۸۵ - فیلم مستند آموزشی راهسازی به سفارش وزارت راه (به عنوان مشاور هنری کارگردان)
    ۱۳۸۵ - فیلم مستند آوردگاه هنر و اندیشه پارسیان برای خانه فرهنگ و هنر گویا
    ۱۳۸۶ - فیلم مستند امنیتی طرح حجاب پخش سازمانی نیروی انتظامی
    ۱۳۸۶ - مجموعه مستند آموزشی مقابله با بحرانهای: آلودگی آب، هوا و امداد و نجات در کوهستان در ۱۳ اپیزود ۳۰ دقیقه‌ای (به عنوان نویسنده و مشاور کارگردان)
    ۱۳۸۷ - فیلم مستند عشق پرداز استاد محمود فرشچیان؛ اولین نمایش عمومی فیلم در تالار وحدت به تاریخ ۵/دی/۱۳۸۷
    ۱۳۸۸ - فیلم - مجموعه مستند دالاهو نگین زرین
    ۱۳۹۴ - فیلم مستند فتوبیوگرافی صدرا

فیلمهای مستقل

    ۱۳۸۰ - چند تیزر تبلیغاتی
    ۱۳۸۱ - فیلم نیمه بلند داستانی در آن پرده راه نیست!...
    ۱۳۸۱ - فیلم نیمه بلند داستانی روزی خواهد آمد!...
    ۱۳۸۲ - پشت صحنه فیلم سینمایی رستگاری در هشت و بیست دقیقه
    ۱۳۸۲ - پشت صحنه فیلم سینمایی ازدواج صورتی
    ۱۳۸۴ - موزیک ویدئوی نفرین
    ۱۳۸۶ - چند تیزر تبلیغاتی
    ۱۳۸۶ - فیلم کوتاه داستانی ساعت سرخ میهن غمگین
    ۱۳۸۸ - پشت صحنه فیلم سینمایی حوالی اتوبان
    ۱۳۹۰ - فیلم ویدئویی آشیانه در باد ساخته منوچهر مصیری در سمت مشاور کارگردان، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان

______________________________
 همکاری پاکدل و برق نورد در «بن بست وثوق»

هومن برق نورد و مهدی پاکدل به عنوان بازیگران فیلم سینمایی «بن بست وثوق» معرفی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا»، به تازگی مهدی پاکدل و هومن برق نورد با سازندگان «بن بست وثوق» به کارگردانی حمید کاویانی به توافق رسیده اند. این در حالی است که پیش از این جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت سینما برای ایفای یکی از نقش های اصلی فیلم قرارداد بسته بود.

فیلمبرداری «بن بست وثوق» به تهیه کنندگی امین تارخ به زودی با نهایی شدن لوکیشن ها آغاز و برای نمایش در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد.

ملک جهان خزاعی طراح صحنه و لباس بین المللی و پیشکسوت سینما، پس از 8 سال دوری از تولیدات داخلی سینمای ایران در این فیلم ایرانی به عنوان طراح هنری حضور دارد.

برخی از عوامل قطعی این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: حمید کاویانی، تهیه کننده: امین تارخ، مجری طرح و مدیر تولید: پیمان جعفری، طراح صحنه و لباس: ملک جهان خزائی، مدیربرنامه ریزی: علیرضا نجف زاده، طراح گریم: بابک اسکندری، مدیر صدابرداری: مهران ملکوتی، مدیر روابط عمومی: احسان عباسی.
______________________________

حضور جمشید مشایخی در «بن‌بست وثوق»/ آغاز تولید فیلمی به تهیه کنندگی امین تارخ
جمشید مشایخی در شانزدهمین جشن حافظ

سینماپرس: جمشید مشایخی در «بن‌بست وثوق» با حمید کاویانی همکاری می‌کند.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «بن‌بست وثوق» آخرین مراحل پیش تولید خود را طی می‌کند و به روزهای فیلمبرداری نزدیک می‌شود.

به تازگی جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت سینما برای ایفای یکی از نقش‌های اصلی این فیلم سینمایی با سازندگان فیلم به توافق رسیده است.

در اولین تجربه بلند سینمایی حمید کاویانی، بازیگران مطرح دیگری نیز حضور دارند که اسامی آنها طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

فیلمبرداری «بن بست وثوق» به تهیه کنندگی امین تارخ به زودی با نهایی شدن لوکیشن‌ها آغاز و برای نمایش در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد.

______________________________


مهدی پاکدل و هومن برقنورد در بن بست وثوق

به تازگى مهدی پاکدل و هومن برق نورد با سازندگان «بن بست وثوق» به توافق رسیده اند. این در حالی است که پیش از این  جمشید مشایخى بازیگر پیشکسوت سینما براى ایفاى یکى از نقش هاى اصلی فیلم قرارداد بسته بود. 
 
در اولین تجربه بلند سینمایى حمید کاویانى، بازیگران مطرح دیگرى نیز حضور دارند که اسامى آنها طى روزهاى آینده اعلام خواهد شد. 
 
فیلمبردارى "بن بست وثوق" به تهیه کنندگى امین تارخ بزودى با نهایى شدن لوکیشن ها آغاز و براى نمایش در سى و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد. 
 

گفتنی است، ملک جهان خزاعی طراح صحنه و لباس بین المللى و پیشکسوت سینما، پس از 8 سال دورى از تولیدات داخلى سینماى ایران در این فیلم ایرانى، به عنوان طراح هنرى حضور دارد.



داستان فیلم نگار رامبد جوان . میلم. . موضوع فیلم نگار از رامبد جوان . فیلم مانی حقیقی و ترانه علیدوستی . فیلم هندی یاغی . نقد فیلم پذیرایی ساده . نقد فیلم رستاخیز . داستان یک عاشقانه ساده . داستان فیلم یک عاشقانه ساده . موضوع فیلم یه عاشقانه ساده . اخر فیلم لبه تیغ . نقد دودسکادن . گری هاپسون .  استار بازیگران . سریال رامبد جوان ادم فضاییا . دانلود بازی پاندای کونکفوکار و راز دهن . مسابقه دستپخت . فیلم نامه ی فیلم نگار . طرحی برای فردا . دانلو عکس بازیگر فیلم سرقت الماس . عکس سریال در برابر آینده . شانیسیا دیویس ویلیام بازیگر دربرابر آینده . تهیه کننده سریال آشپزباشی . نقد فیلم شمعدونی . قسمت اخر دربرابراینده ازشبکه نمایش . فیلم . نقد فیلم دیوانه ای از قفس پرید . ابدویک روز افغانی ها . نقدفیلم خبرخاصی نیست . موسیقی متن برنامه زلال احکام اثر کیست . داستان فیلم لبه تیغ . لبه تیغ خرس چگونه ساختند؟ . هادی نعمت اللهی . ف همسایه سینمایی امریکایی ی . فیلم لوسی . دانلود کتاب راسپوتین پرنس ژولین . دانلود فیلم سینمایی بازداشگاه شماره 17 . فیلم دودسکادن داستان . نقد و بررسی فیلم لبه تیغ . نقد فیلم stalker . بازیگران سریال دربرابرآینده . فیلم باران کوثری با فرهاد اصلانی . فیلم . فیلم پذیرایی ساده . پذیرایی ساده . فیلم نگار . داستان فیلم پذیرایی ساده . جمال ماهرو کانال . یک تکه نان فیلم کامل . فیلم نگار رامبد جوان . نقد پذیرایی ساده در برنامه هفت . موضوع فیلم پذیرایی ساده . در برابر اینده .