رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

من هنوز ترینیتی هستم

من هنوز ترینیتی هستم
1971 ایتالیا
Trinity Is Still My Name


هنوز ترینیتی هستم
من هنوز ترینیتی هستم
Trinity Is Still My Name
کارگردان    انتسو باربونی
تهیه‌کننده    ایتالو زینگارلی
فیلمنامه‌نویس  : انتسو باربونی
بازیگران
ترنس هیل
باد اسپنسر
هری کری جونیور
انتسو فی‌یرمونته
دانا گیا
فرانکو رسل
بنیتو استفانلی
ژان لوئی
فورتوناتو آرنا
جسیکا دابلین

موسیقی    گوئیدو و مائوریتسیو دِ آنجلیس
فیلم‌بردار    آلدو جوردانی
تدوین‌گر    آنتونیو سیچیلیانو
شرکت تولید : وست فیلم
توزیع‌کننده    دلتا (ایتالیا)
ای‌وی‌سی‌او امبسی پیکچرز (ایالات متحده، سینمایی)
تاریخ‌های انتشار : ۲۱ اکتبر ۱۹۷۱

مدت زمان : ۱۱۷ دقیقه
۱۲۸ دقیقه (نسخه کارگردان)
کشور    ایتالیا
زبان    ایتالیایی

هنوز ترینیتی هستم (ایتالیایی: ...continuavano a chiamarlo Trinità) فیلمی در ژانر وسترن اسپاگتی، کمدی و زوج هنری به کارگردانی انتسو باربونی و بازی ترنس هیل و باد اسپنسر است که در سال ۱۹۷۱ منتشر شد.

این فیلم دنباله فیلم به من میگن ترینیتی است.

این فیلم دو دوبله دارد که یکی از صدا و سیما دوبله و پخش شده است .

خلاصه داستان

دو برادر به قولی که هنگام مرگ پدرشان به او داده‌اند عمل کرده و تلاش می‌کنند تبدیل به قانون شکنانی موفق شوند. «بامبینو» تلاش می‌کند به «ترینیتی» جوانتر راه و روش زندگی را نشان دهد اما طبیعت و شخصیت آنها از این امر جلوگیری می‌کند و…
بازیگران

    ترنس هیل - ترینیتی
    باد اسپنسر - بامبینو
    یانتی سومر - دوست‌دختر ترینیتی، دختر مزرعه‌دار
    هری کری جونیور - پدر ترینیتی و بامبینو
    انتسو فی‌یرمونته - مزرعه‌دار سرگردان
    بنیتو استفانلی - استینگاری اسمیت
    فورتوناتو آرنا
    پوپو د لوکا
    جسیکا دابلین

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/fa/1/16/TrinityIsStillMyName.jpg




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد