رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

نقد و خلاصه فیلم بچه را بزرگ کردم 1992

بچه را بزرگ کردم
1992 آمریکا
Honey I Blew Up the Kid
Dir:Randal Kleiser


عزیزم بچه را بزرگ کردم
Honey I blew up the kid film

کارگردان    رندل کلایسر
بازیگران    ریک مورانیس
مارشا استراسمن
لوید بریجز
رابرت الیوری
جان شی
موسیقی    بروس بروتن
توزیع‌کننده    استودیو سینمایی والت دیزنی
تاریخ‌های انتشار ۱۷ ژوئیه ۱۹۹۲

مدت زمان    ۸۹ دقیقه
کشور : ایالات متحده
زبان : انگلیسی
هزینهٔ فیلم    ۴۰ میلیون دلار
فروش گیشه    ۵۸٫۷ میلیون دلار

عزیزم، بچه را بزرگ کردم (به انگلیسی: Honey, I Blew Up the Kid) فیلمی محصول سال ۱۹۹۲ و به کارگردانی رندل کلایسر است. در این فیلم بازیگرانی همچون ریک مورانیس، مارشا استراسمن، لوید بریجز، رابرت الیوری، جان شی، کری راسل، ران کانادا، ایمی اونیل، گرگوری سیرا، جولیا سویینی ایفای نقش کرده‌اند.


 رها ماهرو : خوانندگان عزیز ، لطفا نظر و نقدتان را راجع به فیلم بچه را بزرگ کردم به کارگردانی رندل کلایسر برای ما بنویسید و بفرستید.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد