رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

فیلم طبقه سیزدهم ساخته جوزف روسنک

طبقه سیزدهم
1999 آلمان
The Thirteenth Floor

Dir:Josef Rusnak


طبقه سیزدهم
فیلم محصول سال 1999
طبقه سیزدهم فیلمی است که در سال ۱۹۹۹ توسط جوزف روسنک ساخته شده‌است. این فیلم در سال ۲۰۰۰ نامزد جایزه ساتورن برای بهترین فیلم علمی-تخیلی شد.
تاریخ اکران: ۲۸ مهٔ ۱۹۹۹ م. (آمریکا)
مدت زمان فیلم: ۱ ساعت ۴۰ دقیقه
آهنگ‌ساز: Harald Kloser
بودجه: ۱۶ میلیون دلار آمریکا
نژاد: علمی–تخیلی، مهیج، داستان معمایی
بازیگران
گرچن مول
کریگ برکو
آرمین مولر‑اشتال
______________________________
طبقه سیزدهم

طبقه سیزدهم (به انگلیسی: The Thirteenth Floor) فیلمی است که در سال ۱۹۹۹ توسط جوزف روسنک ساخته شده‌است.

این فیلم در سال ۲۰۰۰ نامزد جایزه ساتورن برای بهترین فیلم علمی-تخیلی شد (این جایزه به فیلم ماتریکس داده شد).
داستان
یک دانشمند علوم کامپیوتری به‌نام هانن فالر، مسئله‌ای خیلی مهم را کشف کرده است. او قصد دارد این کشف جدیدش را به همکارش دوگلاس هال بگوید، اما احساس می‌کند کسی به دنبال اوست و از این رو پیغامش را در دنیای کامپیوتری مجازی و موازی با واقعیت برای همکارش می‌گذارد. فالر همان شب در دنیای واقعی به قتل می‌رسد و دوگلاس تنها متهم پرونده قتل اوست. او وارد دنیای مجازی می‌شود تا نامهٔ همکارش را بیابد، و می‌فهمد که حقیقت ناگوارتر از آنچه که انتظار داشته است.
______________________________


دانشمند کامیپوتر "هنون فولر" چیزی بسیار مهمی را کشف کرده است.او قصد دارد این موضوع را به همکارش "داگلاس هال" بگوید اما وقتی متوجه می شود شخصی دنبال اوست،نامه ای در کامیپوتر درباره دنیایی موازی با انسانهایی واقعی برای او می گذارد."فولر" در همان شب به قتل می رسد و همکارش تبدیل به مظنون می شود …
 
کارگردان :  Josef Rusnak
 
بازیگران : کریک بییر کو، گرت چن مول و وینسنت دونفوریو.
 
ژانر : معمایی، علمی تخیلی و هیجانی.
 
مدت: 78 دقیقه
 
سال تولید :  1999
 
محصول : سینمای آلمان

______________________________
نام فارسی: طبقه سیزدهم

نام لاتین: The Thirteenth Floor 1999

محصول سال و ساخت کشور: ۱۹۹۹ آلمان, آمریکا
هنرمندانی که در این فیلم ایفای نقش داشته اند: Craig Bierko, Armin Mueller-Stahl, Gretchen Mol, Vincent D’Onofrio و …

به کارگردانی و نظارت:Josef Rusnak

ژانر و موضوع پرداختی داستان: رازآلود, علمی تخیلی, هیجان انگیز
مدت زمان پخش فایل ویدیویی: ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه

چکیده ایی از داستان فیلم:یک دانشمند علوم کامپیوتری بنام «هانن فالر»، مساله‌ای خیلی مهم را کشف کرده است. او قصد دارد این کشف جدیدش را به همکارش «دوگلاس هال» بگوید، اما احساس می کند کسی به دنبال اوست و از این رو پیغامش را در دنیای کامپیوتری مجازی و موازی با واقعیت برای همکارش می گذارد. فالر همان شب در دنیای واقعی به قتل می رسد و دوگلاس تنها متهم پرونده قتل اوست. او وارد دنیای مجازی می شود تا نامه‌ی همکارش را بیابد، و می فهمد که حقیقت ناگوارتر از آنچه که انتظار داشته است و …
______________________________


داستان پذیرایی ساده . دانلود فیلم فارنهایت 451 . فیلم . فیلم نگار . داستان فیلم خبر خاصی نیست . آخرین فیلم رامبد جوان . فیلم نگار رامبد جوان . درسریال پشت بام تهران اسم لعیازنگنه چی بود . هنرپیشه فیلم یک محکوم به مرگ گریخت . موضوع فیلم نگار . سریال در برابر آینده . تعداد قسمت های مجموعه دربرابر آینده . بازیگران فیلم نگار . دانلود کارتون ژاپنی الیس در سرزمین دل ها . دانلود فیلم سر به راه باش + ریس ویترسپون . در برابر اینده . مستند محاصره . هنرپیشه مرد فیلم یک محکوم به مرگ گریخت . دانلود ریفی فی . دانلود قسمت اول مستند داستانی در محاصره . نقد فیلم the bucket list . بازیگران تله فیلم تنهایی . تعدا د قسمت های سریال در برابر اینده . اون فقط برای تو نیست با بازی اسکارلت جوهانسون . بهترین فیلم های توماس اندرسن . فیلم من بچه هامو . فیلم تسخیرناپذیران . دانلود فیلم 100روز در پالرمو . بازیگران سریال خانه بدوش . سال ساخت فیلم در برابر آینده . دانلود فیلم boy is girl . شانیسا دیویس ویلیامز . فیلم شمشیر زن دوره گرد نماشا . ویدو . بازیگران فیلم دربرابر اینده . مسعود در فیلم آقا و خانم سنکی . فیلم عشق سرد . سید فرید سجادی حسینی در بانو . ویکیپیدیا فیلم تعقیب کوبنده . نقدوبررسی فبلم پاپیون . فیلمی از فریال بهزاد . عکسهای جینگ بارون و جانگ وو در فیلم شکار هیولا . شکار هیولا بازیگران . نتیجه ى فیلم نگار . خلاصه فیلم شکار روباه از مجید جوانمرد . برنامه تا نیایش شبکه تهران . جدایی کامران جمشیدیان از مهران مدیری . عکس بازیگران سریال دربرابرآینده . دانلود فیلم خاموشی سراسری . نسیم مهارت آشپزی .



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد