رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

نقد سریال شمعدونی به کارگردانی سروش صحت

نظرات مردم درباره سریال شمعدونی را در پایین همین صفحه حتما ببینید و نظرتان را درباره این سریال بنویسید


رها ماهرو:

پس از پایان سریال در حاشیه قرار است سریال طنزی به نام " شمعدونی " به کارگردانی " سروش صحت " و تهیه کنندگی " محسن چگینی " از تلویزیون شبکه سه پخش شود . این سریال که با تبلیغات زیادی قبل از پخش همراه است حواشی زیادی به دنبال داشت . سریال شمعدونی هم اکنون در مرحله مونتاژ و صداگذاری قرار دارد و در 53 قسمت 45 دقیقه ای به طور شبانه از این شبکه پخش می شود.

امیدواریم مانند کارهای سابق سروش صحت این سریال تلویزیونی نیز کار موفق و پخته ای شود و در آینده نقدی بر آن بنویسم.



سریال شمعدونی - سروش صحت

 

سریال شمعدونی -  اثر جدید سروش صحت


مشخصات

نام سریال : شمعدونی
ژانر : کمدی
تعداد قسمت ها : 52 قسمت
مدت زمان هر قسمت : 40 دقیقه
بازیگران : آتنه فقیه نصیری، محمدرضا داوودنژاد، محسن قاضی مرادی، حسن معجونی، رویا میرعلمی، نگار عابدی، امیر کاظمی ،محمد نادری و
خلاصه داستان : این مجموعه داستان دو خانواده است که عطا و هوشنگ سرپرستی آن را برعهده دارند. عطا فرزندی دارد که برای او بسیار عزیز و دوست داشتنی است اما او کودکی کنجکاو است و ...


سایر عوامل
مدیر تصویر برداری :خسرو دادگر مرام
تدوین:شهرام کیور
گریم:ایمان امیدواری
صدابردار:علیرضا نوروزیان
تدارک:مجید رنجبر
جانشین تولید: پوریا عطا بخشی
طراح صحنه : مهراب قاسم خانی
طراح لباس:نازنین خزایی
مشاور پروژه :پیمان قاسم خانی
مدیر تولید:رضا کریمی
مجری :موسسه تصویر غزال فیلم


، تهیه‌کننده سریال «شمعدونی» در گفت‌و‌گو با ایسنا ، اعلام کرد: تاکنون 35 درصد از کل تصویربرداری سریال «شمعدونی» به پایان رسیده است؛ ضمن اینکه این کار همزمان در حال مونتاژ است و فکر می‌کنم تا آخر مهر ماه امسال درگیر تصویربرداری این مجموعه باشیم.

چگینی همچنین درخصوص نقش‌آفرینی بازیگران سریال «شمعدونی» گفت: تاکنون همه بازیگران اصلی این سریال مقابل دوربین رفته‌اند و گروه همچنان مشغول تصویربرداری هستند.

این تهیه‌کننده در گفت‌و‌گوی قبلی خود اعلام کرده بود که 45 درصد از لوکیشن‌های «شمعدونی» در خانه شخصیت‌های اصلی بازیگران است؛ ضمن اینکه فضای این مجموعه آپارتمانی نیست و از جنس «ساختمان پزشکان» نیست.

به گزارش ایسنا، حسن معجونی، آتنه فقیه‌نصیری،‌ نگار عابدی، محمد نادری و ویدا جوان از بازیگران اصلی سریال جدید سروش صحت هستند.

سریال «شمعدونی» به تهیه‌کنندگی محسن چگینی یک سریال خانوادگی و کمدی است که سروش صحت با همراهی ایمان صفا متن آن را نوشته‌اند و مدتی است تصویربرداری آن در تهران آغاز شده است.

همچنین مهراب قاسم‌خانی طراحی صحنه سریال «شمعدونی» را به عهده دارد و پیمان قاسم‌خانی به عنوان مشاور در کنار سروش صحت حاضر است.

سریال «شمعدونی» یک کار خانوادگی و کمدی است.



زمان پخش حدود : 21:00 هر شب و تکرار روز بعد حدود ساعت 9:00 صبح



محسن چگینی درخصوص جدیدترین سریال خود که این روزها یکی از گزینه‌های پخش در ایام رمضان است، گفت: «شمعدانی» کاری طنز است، اما با «پژمان» تفاوت دارد.

این تهیه‌کننده سریال‌های طنز در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اینکه مراحل ساخت سریال «شمعدانی» تا آخر شهریور 93 به طول می‌انجامد، توضیح داد: در مورد اینکه این سریال جزو یکی از گزینه‌های پخش در ایام رمضان است،‌ تا آخر اردیبهشت‌ ماه تصمیم‌گیری می‌شود.

این تهیه‌کننده در ادامه با اشاره به مضمون طنز مجموعه «شمعدانی» گفت: این سریال قصه خانواده‌ای است که از پدربزرگ، داماد، عروس، پسر و نوه تشکیل شده است و به طور کلی یک کار خانوادگی است. از قصه معمولی شروع می‌شود و قالب آن کمدی و طنز است.

چگینی در پاسخ به اینکه سریال «شمعدانی» چه تفاوتی با سریال‌های طنز قبلی دارد؟ توضیح داد: در این سریال اولین کاری که کرده‌ایم این است که تلاش کرده‌ایم یکی از نقش‌های اصلی را بازیگری بگذاریم که تاکنون دیده نشده است و بازیگری تئاتری است. همچنین در کنارش حسن معجونی را گذاشتیم که چهار سال پیش در «مسافران» ایفای نقش کرده است. این بازیگر عملا سه - چهار سال در مجموعه‌های تلویزیونی دیده نشده بود و تازگی خودش را خواهد داشت.

همچنین درخصوص حضور آتنه فقیه‌نصیری نیز گفت: این بازیگر از سابقه‌اش مشخص است که چه کارنامه‌ای دارد اما او این بار در کار کمدی با قسمت بالا دیده خواهد شد و حضورش در این ژانر، جدید است.

تهیه‌کننده سریال «شمعدانی» با اشاره به اینکه 45 درصد از لوکیشن‌های این مجموعه در خانه شخصیت‌های اصلی بازیگران است، گفت: این مجموعه آپارتمانی نیست و از جنس «ساختمان پزشکان» نیست.

این تهیه‌کننده از اضافه شدن بازیگران دیگری نیز به این مجموعه خبر داد.

محسن چگینی در پایان گفت‌وگوی خود با اشاره به اینکه تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا این مجموعه به عنوان بهترین کار دیده شود، گفت: قضاوت برای زمانی است که این مجموعه پخش شود اما قطعا تلاش می‌کنیم اتفاق خوبی برای پخش این سریال بیافتد.

در «شمعدانی»،‌ علاوه بر حسن معجونی و آتنه فقیه‌نصیری،‌ نگار عابدی، محمد نادری و ویدا جوان نیز بازی می‌کنند.

سریال «شمعدانی» به تهیه‌کنندگی محسن چگینی یک سریال خانوادگی و کمدی است که سروش صحت با همراهی ایمان صفا متن آن را نوشته‌اند و مدتی است تصویربرداری آن در تهران آغاز شده است.

نویسندگان سریال‌های قبلی صحت از جمله «ساختمان پزشکان» و «پژمان» این بار سمت‌های دیگری در کار دارند؛ مهراب قاسم‌خانی طراحی صحنه «شمعدانی» را به عهده دارد و پیمان قاسم‌خانی به عنوان مشاور در کنار سروش صحت حاضر است.

«شمعدانی» یک کار خانوادگی و کمدی است و سروش صحت پس از سریال «پژمان» آن را کارگردانی می‌کند.

تهیه‌کننده سریال تازه او هم مثل دیگر آثارش همچون «چارخونه»، «ساختمان پزشکان» و «پژمان» محسن چگینی است.




سریال جدید «سروش صحت» از نیمه عبور کرد
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «شمعدونی» ساخته جدید سروش صحت به 60 درصد رسید. کار تولید این سریال در لوکیشن اصلی آن واقع در محله قیطریه ادامه دارد و همه کار در تهران دنبال می شود.
بنا بر این گزارش، آتنه فقیه نصیری، محمدرضا داوودنژاد، محسن قاضی مرادی، حسن معجونی، رویا میرعلمی، نگار عابدی، امیر کاظمی و محمد نادری به عنوان بازیگران مجموعه تلویزیونی «شمعدونی» معرفی شدند.
سریال شمعدونی دارای 40 قسمت 40 دقیقه‌ای است و قرار بود در ماه مبارک رمضان از این شبکه به روی آنتن برود.
این مجموعه داستان دو خانواده است که عطا و هوشنگ سرپرستی آن را برعهده دارند. عطا فرزندی دارد که برای او بسیار عزیز و دوست داشتنی است اما او کودکی کنجکاو است و بنیان قصه هم بر درگیری عطا با فرزند خود استوار است. این سریال در ژانر کمدی قرار می گیرد.
سریال شمعدونی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که نگارش آن را سروش صحت و ایمان صفایی بر
عهده دارند. تهیه کنندگی این مجموعه نیز بر عهده محسن چگینی است. همچنین پیمان قاسم خانی نیز به عنوان مشاور پروژه در این مجموعه حضور دارد.






واژه های سرچ شده : نقد فیلم شمعدونی , نقد سریال شمعدونی , نقد شمعدونی , نقدسریال شمعدونی , کارگردان شمعدونی , اسب حیوان نجیبی است , پذیرایی ساده , نقدهای سریال شمعدونی , نظرات در مورد سریال شمعدونی , نقد سریال شمعدونی , سریال ضعیف شمعدانی , تصاویرفیلم داگویل , مهدی هاشمی در فیلم جنگی , نقد سریال شمعدانی , نظرات درباره فیلم شمعدانی  , نقد پذیرایی ساده , مایکل کورلئونه  , نقدهای شمعدونی , سریال بی مزشمعدونی ها , فیلم سگ مهربانی که واقععیت داشته است , نقد شمعدونی , نظر سنجی راجب سریال شمعدانی , نقدازفیلمشمعدونی , مشخصات کامل بازیگران شمعدونی , بی ادبی کودک سریال شمعدونی , داستان فیلم پدر خوانده , شمعدونی قبل حاشیه بود  , نقدی بر فیلم مسخره شمعدونی , نقدفیلم درحاشیه  , ننقد سریال شعدونی , نقد سریال ویلای من  , نظرات راجبه سریال شمعدونی  , در مورد فیلم شمعدونی سروش صحت , فیلم گورو , کارگردان فیلم اسب حیوان نجیبی است , فیلم اسب حیوان نجیبی است , نام ماشینهای سریال شمعدونی , یک پذیرایی ساده , نقش مقابل پوریاپورسرخ در چراغ قرمز , سریال در حاشیه یادداشت و نقد , فیلم یک پذیرایی ساده , حواشی زیر اسمان شهر , نقدی اجتماعی بر سریال درحاشیه  , متن فیلمنامه طنز زیر اسمان شهر , اشکالات برفیلم شمعدونی , نظرسنجی فیلم شمعدونی  , زندگی شخصی هنگامه قاضیانی  , بازیگر حسین بقایی در فیلم یکی میخواد باهات حرف بزنه میست  , فیلمهایی که هنگامه قادیانی بازی کرده  , فیلم بیداری فرزاد موتمن  , صحبت های تهمینه میلانی درمورد دخترها , رها افشار  , نظرات مردم در باره مجموعه شمعدونی  , قصه فیلم شمعدونی , نقدی بر سریال شمعدونی  , اعتراض به سریال شمعدونی , سریال مزخرف شمعدونی , پدرخوانده قسمت دوم  , نقد فیلم شمعدانی  , فیلیمی به کارگردانی حسین قاسمی سال

برگه های دیگر درباره نقد سریال شمعدونی
http://doorbiin.blogsky.com/1394/02/14/post-84/
http://doorbiin.blogsky.com/1394/02/19/post-89/
 

نظرات 220 + ارسال نظر
به تو چه جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 05:35 ب.ظ

در ضمن عرشیا توی سریال شمعدونی نه فضول بود نه بی ادب.فقط پدرومادرش درست تربیتش نکردن.درضمن عطا با اون قیافه دلقکش و صدای بی ریختش هم از بچش دفاع می کرد.ولی انصافا از سعید بدم میاد.بی ریخت.عوضی.وراج و دست و پا چلفتی.هوشنگ بدبخت همش توسری می خوره و به طور غیرمنطقی عذرخواهی می کنه.عطاهم می گه هیچ وقت نمی بخشمت زهرمار.حتی قسمت آخرش خیلی بدبود.آخرش این دوتا آشتی نکردن.آخرش عطا خیلی وحشیانه هوشنگو آماده شد بزنتش.هوشنگ بیچاره باخت.ولی لیسانسه ها خیلی بهتر از این بود.آخرش امیدوارم حبیبم ازدواج کرده باشه.

به تو چه یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 01:04 ب.ظ

چرت نگو خانم.خیلی ها امسال هم از سریال مزخرف شمعدونی انتقاد کردند.پس دروغ نگید.هرکی کارتون میگ میگ-شگفت انگیزان و سریال مسخره شمعدونی رو دوست داره دیوونس.چون به سلیقه دیگران هم احترام نمی ذارید.حیف باغ سرهنگ که در کرونا پخش نمی شود.ولی شمعدونی پخش شد.

چرت نگو خانم یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 12:56 ب.ظ

فاطمه جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 02:59 ق.ظ

بعد از هفت سال تازه مردم متوجه شدن که این سریال یکی از شاهکار های کمدی بوده.حتما باید این همه سال می‌گذشت تا مردم قدر این سریال رو بدونن.اون سال ها سریالو میکوبیدن ولی الان هر سال به شبکه آی فیلم درخواست میدن تا این سریالو پخش کنه.خوشحالم که از اول هم تحت تاثیر جمع قرار نگرفتم و از همون سال این سریالو دوست داشتم تا الان که اگه هزار بازم بازپخش کنه بازم میبینم.

Ali7 یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 03:30 ق.ظ

سلام به همگی من به نظر همتون احترام میذارم اما با منتقدان این سریال مخالفم درسته که این سریال آنچنان آموزنده نبود وحتی در بعضی صحنه ها بد آموزی داشت اما همه سریال ها که نباید آموزنده باشد ژانر این فیلم کمدی بود و هدفش خنداندن مردم بود اگه کسی سریال آموزنده میخواد که نباید سریال کمدی نگاه کنه به نظر من آقای سروش صحت یکی از بهترین کارگردانان ایرانه و سریال شمعدونی فیلم بسیار قشنگی بود و همین شیطنت های ارشیا پیدا شدن خاستگار برای زیبا قبول نشدن سارا ترس عطا از زنش پذیرفته نشدن عذر خواهی های هوشنگ باعث طنز شدن سریال شد لقمان را گفتند ادب را ازکه آموختی گفت از بی ادبان فقط کافیه یکم بی ادبی سریال را نگاه کنیم وبه آن فکر کنیم تا این سریال برامون آموزنده هم بشه بازیگران خوبی برا این سریال فوق العاده زیبا انتخاب شده بودند وفکر میکنم توانست خنده را بر لب آنهایی که از اول تا آخر این سریال رادیدن آورد درضمن هرکس سلیقه ای داره و خوب نیست که مثلا این اقای میلاد که این سریال را دوست نداشته به دوستداران سریال توهین کند وبگه که هرکی این سریالو دوست داره باید بره تیمارستان من فکر میکنم ساخت سریال ساختمان پزشکان و پژمان توقعات را از آقای صحت بالا برد

میلاد جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:53 ب.ظ

من فکر میکنم هر کی این سریال را دوست داره باید بره تیمارستان چون واقعا سریال چرت بی مزه ای است .

ذبذلطر یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:17 ق.ظ

قادر چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:00 ب.ظ

راستش هرکس یه نظری داده ..

من هم باید بگم که این سریال یکی از بدترین سریال هایی بود که از شبکه سه پخش شد.. واقعا بد بود

درکل زحمت کشیدن و این سریال رو ساختند.. ولی واقعا حیفه که مردم بخوان چنین سریال هایی رو ببیند و وقت خودشون رو با دیدن چنین سریال هایی پرکنند..

این سریال ها فقط و فقط جنبه پر کردن وقت شبکه ها رو دارن..

قادر چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:55 ب.ظ

راستش هرکس یه نظری داده ..

من هم باید بگم که این سریال یکی از بدترین سریال هایی بود که از شبکه سه پخش شد.. واقعا بد بود

درکل زحمت کشیدن و این سریال رو ساختند.. ولی واقعا حیفه که مردم بخوان چنین سریال هایی رو ببیند و وقت خودشون رو با دیدن چنین سریال هایی پرکنند..

این سریال ها فقط و فقط جنبه پر کردن وقت شبکه ها رو دارن..

طاهره سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:31 ق.ظ

ali یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 07:17 ب.ظ

Inhayi ke in naghd haye maskhararo mikonan shayad az film fatma gol khosheshoon oomade ke hich mafhoomi nadasht
Bad in bad amoozi dare oon ma????

ali یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 05:09 ق.ظ

Kheyli khoob bood soroosh sehat bazam gol kasht

بارانا یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 07:26 ب.ظ

ازنظرمن سریال نسبتاخوبی بود

مهدیس چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:46 ب.ظ

عالی

پریا جمعه 5 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 05:35 ب.ظ

خوب

امیر سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 08:54 ب.ظ

از عوامل این سریال تشکر میکنم. عالی بود.

سریال طنز یعنی همین

mmh سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 08:29 ب.ظ

گند گند گند

حمیدرضا دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:54 ب.ظ

خلاصه نظرات مخالفان بزرگوار سریال شمعدونی:
«در هیچ خانواده ایرانی فرزندان بی ادب نشده اند و فقط در شمعدونی چنین موضوع قبیحی وجود دارد.
در هیچ خانواده ایرانی جوانان بیکار و تنبل نیستند و فقط در شمعدونی چنین فاجعه ای را ناظریم.
در خانواده های ایرانی پدر و مادر ها از بی ادبی ها و کار های نادرست فرزندان و کودکانشان حمایت نکرده و آنهارا تشویق نمیکنند. خیر،این شمعدونی است که چنین جهنمی را به تصویر میکشد.
در خانواده های ایرانی نقش پدر تضعیف نشده، دختران و پسران به سن ازدواج رسیده مشکلی برای ازدواج ندارند، اعضا به یکدیگر بی توجه نشده اند، همگی تنها به منافع خودشان اهمیت نمیدهند و پول بر هر چیزی مقدم نیست و در یک کلام در خانواده های ایرانی هیچ مشکلی نیست و همگی در مدینه ای فاضله، خوش و خرم به سر میبرند.اما این شمعدونی است که با قدرت تخریبی فوق العاده بیشتر از ماهواره و اینترنت و... بنیان خانواده را مورد هدف قرار داده است.»
و البته باز جای هزار شکر و امیدواریست که فضلا و حکما و فلاسفه ی مملکت بیکار ننشسته و به سرعت دست به کار شده اند تا شر این نابودگر عظیم بنیان خانواده را از سر جامعه زیبا و پاک ما کم کنند.
واقعا زبان و قلم قاصر است از بیان شکوه و زیبایی این همدلی و بصیرت...
حالا میتوانیم با خیال آسوده و راحت از دفع این بلای خانمان سوز برویم و برنامه های مفرح و آموزنده ماهواره را ببینیم یا به جوک های «ناب» وایبری مان برسیم.

رامین دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:44 ق.ظ

واقعا سریال شمعدانی یکی از مزخرفترین سریالهای چند سال اخیر صدا و سیما بود . که خانواده ها بخاطر بد آموزی و نبودن احترام متقابل میان افراد این سریال مجبور به تعویض کانال و یا خاموش کردن تلویزیون بودن . آدمهای پر مدعایی که با پول بیت المال سازنده این سریال بودن باید جوابگو ی این همه بی احترامی باشند. (البته بعید میدونم)

ف یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:02 ب.ظ

خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی چرت بود مخصوصا قسمت اخرش

مریم یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:08 ب.ظ

مزخرترین سریال بعد از هفت سنگ که تو عمرم دیده بودم

ماندانا شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:04 ب.ظ

واقعا که برای صدا و سیما متاسفم که یک مشت خزعبلات غیر اخلاقی را در سطح جامعه به خورد مردم می دهد و اسم آن را طنز می گذارد.بی ادبی و گستاخی تمام اعضای خانواده به هم،بی ادبی بچه کوچک خانواده،بی حرمتی به پدر خانواده،بی عقلی و بی کفایتی مادر خانواده در تربیت،بی حرمتی به دختران ازدواج نکرده و بسیاری مسائل بی اخلاقی در این سریال

مهناز شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:59 ب.ظ

از سروش صحت اصلاً انتظار نمیرفت. طنزای فوووووق العاده تکراری و لووووس و بیمزه ینی یه طنز مسخره که قبلا ده جا استفاده شده باز دوباره هزار بار تکرار میکنه.شخصیت هوشنگ ،خرفاش ،تبریک گفتن مسخرش تبریک به من نبریک به تو تبریک به همه واقعاً تهوع آوره.فقط چند دیالوگ اقارشید بدک نبود تو کل سریال.
ضمناً من نمیدونم تا کی و برای چند بار تو سریالای طنز دخترا رو موجودات بدبخت کشته مرده شوهر نشون میدن و مسخره میکنن ؟ واقعا زشت و زنندس خانومی مثه زیبا که کاملاً هم نرماله اینقد بدبخت شخصیت خل و چل ابای نعمتیان باشه. سبک کردن زنها و دخترا توی مجموعه های تلویزیونی واسه طنز ظاهرا یه موضوع جدانشدنی شده. واقعا متاسفم

حشمت شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:52 ب.ظ

والا ما از این سریال یه چیزه آموزشی ندیدیم جز مسخره کردن افراد خانواده توسط کوچیکترها،پسر بچه ای که این همه گستاخی داره چی آموزشی برای بچه های ایرانی داشت

ناشناس جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:22 ب.ظ

نقش دایی در این سریال افتضاح بود
یعنی چی یه مقام آگاه ، چرا باید دایما به این مساله تاکید بشه؟
هی آقای دکتر میاد ، نمیاد!
واقعا که ....

منتقد جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:19 ب.ظ

خدارو شکر که این سریال تموم شد ، این سریال و البته اکثر سریال های تلویزیون( متاسفانه )شعور بیننده رو زیر سوال بردن!
واقعآً برای مدیریت شبکه سه ، مدیریت صدا و سیما و در نهایت برای آقای صحت متاسفم ، با توجه به سریال های خوب و قوی ساختمان پزشکان و پژمان ، بدتر از این نمی شد این سریال ، متعجبم چرا پخش اون زودتر از این حرفا به اتمام نرسید
قسمت های پایانی افتضاح بودن ،
در این سریال رعایت موارد زیر اصلا توجه نشده بود
ادب و احترام به بزرگتر ها
پدر خانواده نه تنها به عنوان پشتیبان ظاهر نشده بود بلکه همیشه ضایع می شد و احمقاته ترین تصمیم ها رو میگرفت
مادر خانواده اصلا به قوانین توجهی نداشت
این داستان تکراری دزدیده شدم ماشین با اون دزد که کودن
پسر تنبل و بی عار خانواده که هیچ قدرت بدنی نداشت
عدم اعتماد افراد خانواده ( تشخیص های نادرست دکنر خانواده )
بی اعصاب بودن و جنگ روانی اعضا خونواده
پس گرفتن کادو از طرف همکار مادر خانواده
رواج تمسخر افراد - حتی در سطح یک خانواده
عروس بی ادب و بی حیا با اون ویار مسخره اش ( حالا دیگه بچه ها تو بازی های کودکانشون این اعمال رو بازی میکنن - با توجه به نهی شدید ماهواره دور از انتظار بود - در اون سریال ها بی بندو باری به راحتی به ذهن بیننده تزریق میشه - این سریال هم به نحو دیگری - این سریال تو کوچکترین شهر و روستا ها هم بیننده داره - اوتجا مثل کلان شهرهایی مثل تهران نیست که بعضی رفتارها توش عادی باشه)
حمایت های عروس خانواره از پسر بی تربیتش و بی موثر و سست عنصر بودن عطا
بی نقش بودن پدربزرگ خونواده
همه تو یه خونه ریخته بودن - اینا خودشون زندگی نداشتن؟
از همه بدتر شوهر یابی برای خاله خونواده - این لودگی تا کجا که شوهر گیر نمیاد اگه پسری اردواج نمی کنه دلیل داره بجای ریشه یابی دختران این سرزمین باید تحقیر بشن؟ من خودم موقعیت ازدواج به هزارو یک دلیل ندارم ولی چون غیرت دارم و ناموس سرم میشه درست نمیدونم دخترای ایرانی تحقیر بشن
بهتره بدونید در اکثر خانواده و اطرافیان من این بچه های زیر 13 سال بودن که این سریال رو دوست داشتن ، واقعا چرا؟

علی جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:18 ب.ظ

برای آقای صحت متاسفم'تمام کارگردانان را زیر سوال برد'مخصوصا اصفهانیهای عزیز را'''''''

ابراهیمی پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:34 ب.ظ

این سریال به جز رواج بی حیای و پررویی زنان ,و خفت و احمق بودن ذلیل بودن مردان,وبی تربیتی یه بچه و زن سالاری شدید چیزی نداست , ,,فقط خانه تسخیر شده بوداز خانواده زن و جایی برای خانواده مرد نبود ,,,متاسفم برای صدا و سبما

هلنا پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:12 ب.ظ

واقعا از آقای صحت انتظار نداشتم.آخه واااااقعا دیگه شورش رو در آورده بودن.اولشو فقط به خاطر اینکه فکر می کردم شبیه ساختمان پزشکانه نگاه می کردم.صد رحمت ه در حاشیه.لاقل اینهمه لودگی و بدآموزی نداشت.

سعید پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:23 ق.ظ

از مرور دیالوگ آقای قاضی مرادی در قسمت آخر سریال شمعدانی(رو به شمعدانی کاشته شده در وسط جاده و درست روی رد چرخ های ماشین) هنوز پشتم می لرزه" اینجا آینده داره!! باید صبر کنیم ببینیم چی میشه" .
با خودم میگم نکنه این دیالوگ ها زمینه ساخت قسمت دوم و ... باشه.
خدا اون روز رو نیاره!
آقای صحت رو به ابن ماه مبارک قسم میدم ادامه نده

باران چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:21 ب.ظ

خیلی جلف و لوده بود.تازه از اونم گذشته فقط به بچه یاد می داد که به بزرگترش توهین کنه.

ابراهیم چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:09 ب.ظ

خدا رو شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــکـــــــــــــــــــــــــر
تـــــــــــمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام شد.

حامد چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:03 ق.ظ

برای تک تک عوامل دست اندر کار این سریال و همچنین صدا و سیما عمیقاً ماسفم!
از آقای سروش صحت با آن کارنامه درخشان شان به شدت گله مندیم.
متن بسیار ضعیف، شوخی های بسیار بسیار تکراری، لوس و بی مزه ، بازی های سطحی و ... همه را نامید کرد.اولین باری بود که از دیدن قسمت آخر سریالی، خوشحال شدم.
برای صدا و سیما و دستگاه های نظارتی ایشان هم بسیار متاسفم! اگر به بیت المال، دلسوزانه نگاه می کردند از همان ابتدا جلو ساخت اینچنین سریال های سخیف را می گرفتند.
آرزو می کنم با ارزش قائل شدن برای مردم، جلو هدر رفتن وقت و سرمایه های ملی را بگیریم

حامد چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:52 ق.ظ

در مزخرف بودن و سخیف بودن سریال شمعدانی، از متن نوشته شده گرفته تا بازی های سطحی و حتی تیتراژ پایانی شکی نیست اما در صدا و سیمای ما، علاوه بر نظارت بسیار ضعیف و هدر رفتن بیت المال، یک نکته بسیار زشت خودنمایی می کند.
آنهم اینکه ،در برنامه هایی مثل خندوانه یا جُنگ های مناسبتی، بازیگران این سریال آبکی دعوت می شوند و بازی سطحی و مسخره ایشان توسط مجری برنامه ستایش و تمجید می شود!!!!آنها هم کلی از عوامل فیلم یاد می کنند و انگار نه انگار که روزهای زیادی است با اعصاب و روان مردم بازی کرده اند.
بسیار متاسفم

حامد چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:29 ق.ظ

برای تک تک عوامل دست اندر کار این سریال و همچنین صدا و سیما عمیقاً ماسفم!
از آقای سروش صحت با آن کارنامه درخشان شان به شدت گله مندیم.
متن بسیار ضعیف، شوخی های بسیار بسیار تکراری، لوس و بی مزه ، بازی های سطحی و ... همه را نامید کرد.اولین باری بود که از دیدن قسمت آخر سریالی، خوشحال شدم.
برای صدا و سیما و دستگاه های نظارتی ایشان هم بسیار متاسفم! اگر به بیت المال، دلسوزانه نگاه می کردند از همان ابتدا جلو ساخت اینچنین سریال های سخیف را می گرفتند.
آرزو می کنم با ارزش قائل شدن برای مردم، جلو هدر رفتن وقت و سرمایه های ملی را بگیریم

عارف سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:58 ب.ظ

این سریال تخریب کننده ی بنیان خانواده است. گستاخی و بی ادبی بچه در مقابله بزرگترش، پیوسته سبک کردن و بی احترامی به پدر خانواده، نگه نداشتن احترام خواهر شوهر و ... توسط عروس خانواده، دعواهای خانوادگی که در این سریال قبه و زشتی اش ریخته شده و..... این سریال ایا اصلا طنز است؟!!! این سریال به نظر من باعث گریه هم میشود!!! و باورم نپیشه اقای سروش صحت کارگردان این سریال باشند.

آرمین سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:58 ق.ظ

والا ما که پسریم و از آقای نعمتیان کلی خوش تیپ و قیافه تر و تازه دکتر، با امشب میشه 6 امین باری که داریم میریم خواستگاری. بعید میدونم دختری مث زیبا خانم اینقد کشته مرده ازدواج باشه. دخترا این روزا بدلیل سطح توقعات بالا و مستقل بار اومدن تن به ازدواج نمیدن ....

محمد سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:30 ق.ظ

این سریال به لحاظ محتوایی نه تنها بی محتوا بود بلکه ضد ارزش هایی را نیز در جامعه رواج می داد تا جایی که حتی در بعضی از سکانس ها اینجانب و همسرم از دیدن این سریال پشیمان شده و به سرعت کانال رو عوض می کردیم. بی احترامی به بزرگتر، پرخاشگری ،لودگی و حرکات زننده در خانواده و جامعه ، به سخره گرفتن نقش ارزشمند پدر مادر برادر خواهر و فرزند ، تجمل گرایی ، برخورد بی ادبانه با همکاران در محیط بانک و کار و ... البته باید دید سازمان محترمی که اجازه پخش سریال را می دهد با چه توجیه و ملاکی این کار را انجام داده.

منتقد شمعدونی سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:21 ق.ظ

این سریال بسیار به دختران متین ایرانی توهین کرده است .همین دختران جوان که ازدواج نگرده اند به اندازه کافی از دست متلکهای دیگران تحت فشار عصبی هستند همین مانده بود رسانه هم زحمت بکشد رویش به این موضوعات که تحقیر دختران و زنان است باز شود حتما دگر ازین به بعد صدا و سیما تصمیم دارد که دختران ازدواج نگرده را سوژه خنده خود کند . برای کسانی که مجوز پخش این سریال را دادند متاسفم

مهران عبدالهی سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:12 ق.ظ

شمعدانی لودگی بود و سردرگمی کارگردان. کم مایه ترین و مبتذل ترین سریالی که در سالهای اخیر دیده ام . تنها می توانم بگویم دریغ از آن همه پولی که صرف ساختن این سریال شده است . حسرتا بر از دست رفتن عادی ترین ساعاتی که هزاران نفر پای گیرنده های خود در دیدن این سریال هدر دادند. وای بر مردمی که هنرمندانش کسانی چون شما باشند آقای صحت!

روزبه سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:49 ق.ظ

سریال شمعدونی نمره بیست نمیگیره اما میشه بهش ١٦ داد . یک سریال با نمک و در حد خودش سر پا ، ادعایی نداره و با بازیهای کنترل شده که لوس نمیشه ادمو شاد میکنه ، من نمیدونم مردم چه توقعی دارن أینا که ایراد زیادی و مزخرف میگیرن هر چی نشونشون بدی یه چیزی میگن ، بابا مگه دارین برنامه اموزشی میبینین که دنبال یادگیری از یه سریال کمدی هستین ، اقای سروش صحت دمت گرم .

m.m دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:45 ب.ظ

جمله خود را در پای تصحیح می کنم اشتباه تایپی بود من موافق توهین نیستم درست که در جامعه ما اینگونه مسایل وجود دارد ولی باید طوری مطرح شود که باعث خنده نشود یک مرد را آنقدر بی عرضه جلوه دادن و یک دختر را آنقدر بی شخصیت نشان دادن که با یک فردی که اصلا نمی داند چطور رفتار کند همه اینها را برای مردم به صورت خنده جلوه می دهیم دریغ از اینکه نمی دانیم هم این می شود طرز تفکر یک عده انسان بی فرهنگ باید بگم سریال بیخود و ...... می باشد

ونوس دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:16 ب.ظ

خاک بر سرتون.که عقد موقت رو رواج ندین.

معترض دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:37 ب.ظ

به یاد ندارم چرت وپرت تر از این سریال دیده باشم.من نمیدونم اونایی که پخش در حاشیه رو متوقف کرده بودند آیا با دیدن این سریال ومقایسه آن بادر حاشیه متوجه اشتباه خود شده اند؟امیدوارم

مارال دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:32 ب.ظ

جناب سروش خان صحت آقا شما فیلم نساااااااززززز ...بشین خونه استراحت کن ..خودتو باد بزن...چیه این مزخرفات به خورد مردم میدی آخه...
این مثلا طنزی که شما ساختی بیشتر باعث مکدر شدن احوال مخاطبین میشه تا اینکه بقول بعضیها شادی بخش باشه ..واقعا در عجبم یه تعداد چجوری هرشب میشینن این دری وری ها رو نگاه میکنن که کلی بخندن؟؟؟؟

سانی دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:24 ب.ظ

سریال خیلی مسخره و بی خودی هست .

مریم دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:22 ب.ظ

سلام. چرا همیشه باید شمشیر را از رو ببندیم. مگه ما چنین خونواده هایی تو جامعه نداریم؟ مگه هنوز احترام پدر و مادر توی همه خونواده ها سر جاشه؟ مگه همه کارمندای ما سر وقت میرن سر کار؟ مگه توی همه شرکتای ما همه قوانین رعایت میشه؟ خواهشا اگه دید آدما درست بشه خیلی نقدای بیخودی هم از بین میره

مهدی دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:26 ب.ظ

سلام نظر من درباره این فیلم این است که بیش از حد ضد ساختار خانواده است سبک مضقف است. وارشیا بی تربیت است و مادر کارمند بانک نه انگار مادر است. و خاله دیوانه و عصبی است.فرزندان یکی افسرده ویکی تو لاک خودش۰۰۰۰

m.m دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:01 ب.ظ

سلام در این سریال برای کمدی کردن یک سری مسایل اخلاقی و اجتماعی را بکار گرفته شده که من فکر می کنم این تفکرات در اندیشه خود کار گردان و نویسنده بیشتر وجود دارد مثل ازدواج یک دختر که شاید بخاطر یک سری مسایل ازدواج نکرده که کارگردان و نویسنده طوری توهین آمیز می نویسند که آن دختر به هر بی سر پا ی جواب بله بدهد یا ازدواج یک دختر کم سن با آن آقای که هیچ وجه خوبی ندارد یا آن مرد خانواده که همش باید عذر خواهی کند یا آن عروسی که با آن لحن بد صحبت می کند همه در فضای مغز نویسنده اینطور جلوه می کند که به زنان هر نقشی را که برای او ایجاد شده یا در وجود یک مشت مردم بی فرهنگ اجتماع وجود دارد را به صورت یک فیلم ساخته و برای مردم خنده ایجاد می کند وبه واضح به مردم میگوید دختران ما اینگونه اند وزمان شوهر دار ما اینگونه و اگر نگاه سطحی بیاندازید می بینیم که مردان مظلوم واقع شده اند من مخالف مردان نیستم ولی مخالف توهین هستم

سارا دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:01 ق.ظ

سلام.به نظرم خیلی فیلم مزخرفی هست .فیلم طنز ساختن کار هر کسی نیست.به نظرم کسانی که این فیلم براشون جالبه خودشون هم مشکل اخلاقی دارند.نویسنده باید خیلی کم عقل باشه که به یه سری بی احترامی ها و کل انداختن ها بگه طنز.

نازنین دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:03 ق.ظ

بازم میگم شمعدونی عالیه واسه خنده..ضمنا یه طوری میگین توهین شده انگار چه خبررررررررره.... هیچ توهینی نشده و مثل بقیه ی فیلم های اقای صحت خیلیییی خنده داره.من که خیلی دوستش دارم.بخصوص شخصیت هوشنگ و سعید... ما ایرانی ها دنبال طنز هستیم..چیزایی مثل چارلی چاپلین که بنظرم اصلا خنده دار نیست یا لورل هاردی. حالا هم یکی طنز باحال میسازه همش میبرینش زیر سوال..حتی اونایی که اینجا دم از طفداری مدیری میزنین، کجای در حاشیه خنده دار بود.خیلی هم بی مزه و مزخرف بود

آرزو یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:11 ب.ظ

سلام
واقعا سریال مزخرف و سبکی هست
توهین به دخترها کرده اینقد یه دختر کوچک کرده-نمیدونم شاید دخترهای اقوام کارگردان اینطوری هستن و خودشونو بدبخت و کوچک میدونن
واقعا سریال مزخرفیه-حیف پول بیت المال که حروم این سریال شده

سامان یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:52 ب.ظ

سلام
سریال بسیار مزخرف و باعث بی ادبی بچه ها میشه
البته از آقای صحت انتظاری نیست چون ایشون بچه بسیار بی ادبی دارن ...
متاسفانه میخاد که همه بچه ها مثل بچه خودش بشن...
واقعا متاسفم از سیمای جمهوری اسلامی
تسلیت تسلیت

سامان یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:47 ب.ظ

سلام
سریال بسیار بیخود و باعث بی ادبی بچه ها میشه
واقعا مزخرفه .. متاسفم برای سیمای جمهوری اسلامی

رونا یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:46 ب.ظ

سلاااااااااام
نویسنده چی به خودش گفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
غیر مستقیم به خانوما توهین شده اما از اونجایی که منم دوست دارم با ادما مث خودشون برخورد کنم با این تفاوت که من مستقیم توهین میکنم مرده شوری نویسنده و بعدم کارگردانو ببرن

قاصدک یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:47 ب.ظ

باعرض سلام
واقعاسریال شمعدونی مزخرفه موندم باچه هدفی تولید شده فقط بی احترامی,بی ادبی,بی حیایی توش دیده میشه واقعاچه بودجه های برای ساخت اینجور سریالا هدر میره
واقعا متاسفم

بنیامین یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:10 ب.ظ

اتفاقا به نظر تو این سریال شخصیت پردازی کاراکترها خیلی خوب و قوی صورت گرفته اگرچه این سریال ایراداتی از نظر اخلاق و فرهنگ ایرانی داره اما بازی خوب بازیگراش و خوب در آوردن نقشها و نوع بیان دیالوگها این سریالو ممتاز کرده.... من که هرشب مشتاقانه میبینمش... البته این سریال اخلاقیات بد مثل دخالت تو کار دیگران و زود قضاوت کردن و... را به خوبی نقد کرده

ا یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:40 ق.ظ

هبه نظرم یکی از سریال های خیلی افتضاحه چون زی و ابروی دخترای جووون رو به مسخره گرفته خب خیلیا ازدواج نکردن ولی با ساختن شخصیت زیبا و توهین و تحقیرایی که به اون میشه به تموم دخترای با شخصیت ایرانی توهین میشه برای خندوندن مردم دل هزاران دختر جووون و خونوادشو میشکنه .قبلا میگفتم در حاشیه بی مزه هست اما حالا فهمیدم مدیری چقدر با ادب هست .

ماهان شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:38 ق.ظ

منم با نظر بنیامین جون موافقم

ensi جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:09 ب.ظ

ازعزیزانی مثل پیمان قاسمخانی.محراب قاسمخانی وسروش صحت واقعا این کار بعیده.با وجود سریالهایی مثل دزد وپلیس ساختمان پزشکان شما توقع مردم رو بالا بردید وحیف هزینه ووقتی که صرف ساخت این سریال شده که فقط دوشب تمام وقت مردم رو توی باغ وحش میگیرید جیغهای سرسام اور شیرین نمیدونم چه جذابیتی داشته ویا بی ادبیهای عرشیا واقعا خجالت اوره:

بنیامین جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:12 ب.ظ

اینجا بحث شمعدونیه چرا به درحاشیه و اقای مدیری فوش میدین به نظر من و خیلیای دیگه اقای مدیری بهترین کارگردان طنز ایرانه میتونین برین در سایت جام جم واز صحت گفته من باجبر بشین
شمعدونیم خیلییییییییییییییی چرت و پرته

لاله جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:10 ب.ظ

من چند بار نظرم رو نوشتم ولی نذاشتین. سریال شمعدونی صرفنظر از بعضی موارد مجموعا سریال خوبیه و دیدن اون در کنار خانواده برام واقعا لذت بخشه. همه قسمتهاشو دیدم و خیلی خندیدم .از سروش صحت خیلی ممنونم.

اشتباه می کنید هیچکدام از نظرات شما پاک نشده است
ممنون از نظراتتون

ابراهیم جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:00 ب.ظ

با سلام خدمت دوستان گرامی
در وهله اول بگم که آقای سروش صحت شاید شما همیشه خودتان را پشت دیگران قایم کرده باشید و این نویسندگی شما به همه نشان داد که واقعا نویسنده ضعیفی هستید. مطمئنید بر اساس لیاقت و شایستگی به این شغل رسیدید یا خیر؟
شماره 2: درسته محدوده طنز ازاده ولی نویسنده گرامی محصول تولیدی شما فاقداخلاق می باشد. هنجار شکنی نباید موجب ایجاد دقدقه در جامعه بشود.
مثال1: چندین و چندین بار بازیگر نقش هوشنگ به نشان معذرت خواهی دست دراز میکند سمت عطا و عطا بدون هیچ واکنش خاصی صحنه را ترک میکند
این حرکتی خجالت آور است. متاسفم برای نویسنده
مثال2:در صحنه هایی سر و کله هوشنگ را چندین و چندین بار به درب اتاق و ...
به قصد برخورد می کند آیا این ترویج بی اخلاقی هنر است؟
احترام به بزرگتر کجای فیلم طنز شما جا دارد؟
مثال3:چرا بازیگران خانم این سریال فقط در حال جیغ و داد کردن هستند آیا جیغ و داد کردن خنده آور است؟
آقای صحت نمیدانم شما در چه جمعی و در چه خانواده یی حضور داشته اید ولی بدانید ما نگران ادب و شعور بچه هایمان هستیم و با این کارها فقط به بی اخلاقی در جامعه دامن زده می شود.
نکته اخر: پول این ملت و این مردم زحمتکش مال مفت نیست که شما بابت این
سریال هایی مزخرف هزینه می کنید. شمعدونی مزخرف ترین تولید صدا و سیما تا به امروز بوده است لطفا از مردم نظر سنجی کنید.
طنز فاخر تولید کنید اگر نمی دانید طنز فاخر و درست درمان چیست لا اقل
از آقای مهران مدیری کسب فیض کنید.
آقای سروش صحت دیشب در برنامه خندوانه خانم گوهر خیر اندیش مهمان بوده اند ایشان حاضر نشدند جلوی مهمان های برنامه به تنهایی هندوانه میل کنند
حال تصویر خودتان بیاید جلوی چشمتان که در برنامه یی که حضور داشتید چطوری در حضور جمع هندوانه میخوردید.
لطفا به اساتید اخلاق سینما و تئاتر توجه کنید شاید پر کاهی توانستید از عزیزان بزرگوار کسب تجربه و اخلاق کنید.

رییس صدا و سیمای گرامی:
شما کجا عمو عزت کجا!!؟؟
با تشکر

نازنین جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:08 ق.ظ

در حاشیه مزخرف بود... ولی شمعدونی عالیه..ضمنا کار طنزه.قرار نیست همه چیزش جدی و اموزنده باشه..ولمون کنین.میخواییم یه کم بخندیم

مریم پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:01 ب.ظ

تو این فیلم مثلا خواستن چه نکته مفیدی رو بیان کنند ؟ واقعا برای کارگردانش و حتی بازیگرانش متاسفم که قبول کردن چنین نقشی رو بازی کنند؟ .کدوم خانواده ایرانی در عمل تو زندگی روزمرش چنین رفتاری رو دارن که الان فیلمش کردن ؟
یعنیا میان یه فیلمایی با رفتارهای پوچ و مسخره درست میکنن که اصن در شان شون نیست و سطح فرهنگ این ملتم پایین میارن با این جور فیلما
اشتباه از اقای کارگردان هم نیست ، اشتباه از کسی هست که مجوز پخش این فیلمو صادر میکنه

امیر پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:54 ق.ظ

ننگ بر هر چی آدم بی هنر و پر مدعا. خیلی مشکلات کم هست تو جامعه خیلی مردم با فرهنگی هستیم و روابطمون خوبه یه مشت بی فرهنگ هم اومدند کار فرهنگی میکنن.

شیما چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:36 ب.ظ

به نظر من سریال خوب وعالیه اگر همه بازیگرا عصا قورت داده بودن که طنز درنمیومد نمونه واقعی از اکثر خانواده های ایرانیه بازیگراشم عالین کم لطفی نکنید بازی محمد نادریم عالیه فیلم طنزه بایدم اغراق امیز باشه

حسین علی چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:23 ب.ظ

کاملا بی مزه بی موضوع بی محتوا در کل چرت و پرت .یعنی به غیر از حرمت شکنی و توهین به پدر خانواده و ساختار خانواده چیز دیگه ای هم داره واقعا برای اقای سروش صحت متاسفم

سحر سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:33 ب.ظ

واقعا کارسطح پایینی است. به شعوربیننده توهین می کنه .به دردبرنامه کودک هم نمی خوره.اصلا ازکارکردانش انتظارنمی رفت.بی محتواست ومرتبا یه سری موضوع پیش پاافتاده راتکرارمی کنه.

رژین سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:08 ب.ظ

اقای علی اقای مدیری اصلا فیلمشون خنده دار نبود تازه شم اگه از فیلم شمعدونی خوشتو ن نمییاد خوب نبینید

سیامک سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:59 ب.ظ

پول بیت المال رو دادن جای چی واقعا؟؟؟
از هر نظر که بگین یه فیلمه ( حیف این واژه واقعا ) بسیار ضعیف و آبکی...
به امید اینکه از مخاطبین معذرت خواهی صورت بگیره
یا حق !!!

علی سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:09 ق.ظ

بر خلاف کارهای قبلی سروش صحت و با وجود حضور پیمان قاسمخانی در کنار این مجموعه، متاسفانه سریال کاملا بی محتوا که به واضح به شعور بیننده توهین میکنه. هیچ طنزی نداشته و دور از واقعیات جامعه ساخته میشه.
حالا کاملا میشه تفاوت مهران مدیری رو با سایرین فهمید.

احمد دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:28 ق.ظ

من با دیدن این سریال واقعا میخندم.

محمد دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:47 ق.ظ

من متاسفم برای سروش صحت که خیلیم دوسش دارم با این سریال بی محتوا ......یعنی به غیر از حرمت شکنی و توهین به پدر خانواده و ساختار خانواده چیز دیگه ای هم داره ......اینه سریال فاخر .؟؟؟؟

پری یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:45 ب.ظ

طنز یعنی نقد اغراق گونه از زندگی این سریال خیلی با جسارت داره واقعیت رو می گه خیلی از خانواده ها خودشون مشکل دارن چه برسه که بخوان بچه تربیت کنن. در پایان قسمتهاشم می بینین که هر کدوم از کارکترهای داستان به دلیل عدم مسئویت پذیری یا دنبال مقصر گشتن یا فرار کردن از زیر کار و نداشتن شجاعت برای پذیرش اشتباه دائم دچار مشکل میشن به نظر یکسری آدمهای بی روحن که صمیمیتشون عمیق نیست و خیلی سطحیه داره نشون میده عاقبت این رفتارهای ناشی از بی تفاوتی، این عدم مسئویت پذیری ها به کجا ختم میشه! در ضمن مخاطب این سریال بچه های 6 ساله نیستن لطفاً از پای تلویزیون بلندشون کنین تا الگو نگیرن!

محمدرضا شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:55 ب.ظ

عالیه فوق العاده به امید شمعدونی دو نویسندگی و فیلمنامش عااالیه فیلم به این طنزی ندیدم لایککک خاک تو سر در حاشیه یک دهم این نمیشه فقط شمعدونی لاااایک سروش دوست داریم ایمان صفایی دوست داریم محسن دوست داریم لااایک

.... شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:26 ب.ظ

واقعا فیلم مزخرفیه,واقعا برای صداوسیما متاسفم که مجوز دادن

Mina شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:50 ب.ظ

بسیار بی محتوا. به شعور بیننده ها توهین کرده. از اقای صحت بعیده.

محمد شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:11 ق.ظ

یعنی واقعا چه جوری به ذهنت رسید این همه تضاد فرهنگ ایرانی رو تو یه فیلم جا بدی اگه یه خارجی این فیلم رو ببینه نمیگه این همه ایرانی ها میگن خونواده اینه روابط خونوادگیشون این مسیولان محترم کجان کی بهش مجوز داده سروش صحت فیلمت مزخرفه محضه

محمد شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:03 ق.ظ

تمامی آثار سروش صحت نسبتا ساختار درست و منطقی رو داشته تا به حال...
اما....
واقعا تاسف برای استاد صحت برای این ساخته ی ایشون واژه ی بسیار کوچکی هست.
در کلیشه و تکراری بودن و استفاده از موضوعات نخ نما شده که استاد صحت سنگ تمام گذاشتند و اگر بازی نسبتا خوب بازیگران نبود به هیچ عنوان نمی شد حتی این سریال رو نقد کرد.
یکی از ایرادات بزرگ و بسیار خطرناک این سریال ترویج تربیت نا صحیح و گستاخانه کودک است که بنده هر گونه که بررسی کردم متوجه نشدم چرا عصیان و بی ا بی و ناهنجاری رو انقدر راحت بین کودان جامعه رواج میده این سریال...!!؟؟؟
شاید جناب صحت استدلال شان اینگونه باشد که میخواهند نگاه منفور از اینگونه تربیت رو به افراد جامعه گوشزد کنن اما استاد گرامی بچه ی شش ساله قدرت استنباط ما و شما رو نداره و دقیقا الگو می پذیره... برادر عزیز هر کجای این سریال هم که قابل تحمل باشد این گونه هجوم به ارزشهای مخم تربیتی کودکان جای دفاع ندارد...

سلیمانی شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:58 ق.ظ

متاسفانه سریال بسیاربدی است و تمام دیالوگها و اتفاقات بیش از حد تکراری و بی مزه است. برای آقای صحت متاسفام که کارگردانی این سریال بی مزه را در کارنامه خود دارند.

محمد پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:24 ق.ظ

با دوستان موافقم
هم بی مزس . هم لوسه . هم مهم تز ار همه حرص در بیارو تکراریه
این سریال هیچ به کنار بابا نوینسده طنزتونو عوض کنین چیزای کلیشه ای مثلا شک میکنن به هم که معتاد شدن یا همین پشت کسی حرف میزنن پشتشون ظاهر میشن بسته بابا فکر ما هم باشین شب میشینیم دو تا سریال خوب ببینیم خستگیمون در بره باید این سریال مزخرف و نیگاه کنیم

آتنا پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:34 ق.ظ

صد در صد این سریال کشکی اصلا ارزش نقد کردن ندارد ولی فقط به عنوان اعتراض باید بگم که برای تک تک عوامل سریال شمعدونی متاسفم همچنین مسیولین صدا سیما. البته این اصلا از صدا سیما عجیب نیست ، زبرا که وقتی اجازه حضور افراد صاحب فکر و فرهنگ را نده و تحمل افکار شون را نداشته باشه همچین افراد ی جرات حضور پیدا میکنن که با الگو گرفتن از خانواده و روابط ناسالم خودشون نسخه ی به اصطلاح طنزی را برای جامعه فهیم و بافرهنگ ایرانی بپیچن.

یوسف چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:03 ب.ظ

با سلام واقعا سریال بسیار مزخرف بی محتوا و مروج بی ادبی و روابط ناسالم و غلط خانوادگی و فامیلی بوده و با تکیه کلامهای بسیار زشت و بدآموز خیلی خیلی افتضاح است.برای آقای صحت واقعا متاسفم و برای صدا و سیمای اسلامی نیز ارزوی شفای عاجل میکنم.

حسین سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:15 ب.ظ

نامه ی اینجانب به پروفسور سروش صحت برای ساخت این شاهکار
سلام
من حتی نمیدونم شما این نامه رو میخونید یا نه . اصلا به دست شما میرسه یا نه. ولی خوب به هر حال باید برای شما در مورد این سریال شمعدونی بنویسم و اگر جرات دارید تا آخر نامه را بخوانید.
من یه بیننده ساده ساده هستم و هیچ از عناوین و اصطلاحات دهن پرکن عالم فیلم و سینما خبر ندارم. و البته شک ندارم که حتما منتظر نقد و بررسی صاحبان هنرو منتقدان بزرگ هستید و نظر مردم عادی برای تان هیچ ارزشی ندارد.
بگذریم شما واقعا این سریال رو کجا ساختید؟؟؟ ایران؟؟‌فرهنگ ایرانی؟؟؟ این سریال آبکی آبدوغ خیاری با کدوم یکی از فرهنگ های ما سنخیت داره؟؟؟ اخه مرد حسابی، پروفسور تو کدوم بیمارستان یه بچه اونم چندین ساعت پشت دستگاه پیجر بیمارستان میره و هیچکس هم اصلا کاری نداره. اصلا چیزی از حراست و مدیریت بیمارستان شنیدید؟؟؟؟ تو کدوم خانواده ایرانی وقتی پدر بزرگ خانواده داره با پدر کسی که اومده دخترش رو برای پسرش خواستگاری در حالیکه دراز کشیده با لگد به داماد دیگرش که دختردم بخت داره میزنه و میگه پاشو گم شو برو؟؟؟؟؟ نکنه شما پروفسور عزیز توی فامیل و خانواده گرامی تان همچین رفتارهایی وجود داره و اینقدر عادی شده که حتی به عنوان یک سوژه با مزه و خوشایند بهش نگاه میکنید. اره؟؟؟
نکنه تو فامیل ها و خانواده های شما یه بچه هر چی میخواد به بقیه میگه؟؟؟ نکنه توی خانواده شما دختری رو که در کنکور رد شده ماه ها به سخره میگیرن؟؟؟؟؟نکنه دکترهای عمومی ایرانی عزیز اینقدر بلاهت دارن و احمق هستن ؟؟؟ بانکی که شما ساختید کدوم یک از بانکهای ماست؟؟؟ پسر های نوجوان ایرانی کجاش مثل این سعید شما هستن که سمبل بلاهت و بی دست و پایی هست ؟؟؟ کدام دایی ایرانی اینقدر چتر باز و مفت خور هست که حتی به خواهرزاده نوجوان خودش رحم نکنه و مجبورش کنه با پول توجیبی اش او رو مهمان کنه؟؟ توی کدوم کوچه های ایران همیشه دوتا بچه اونم به صورت شیفتی به حرفهای بزرگترها گوش میدن و با نهایت بی ادبی به آنها بی احترامی میکنند؟؟
به قول خودتون یکی یکی لوکیشن هارو مرور کنید . آخه پروفسور کجای این داستان از زندگی روز مره ما نشات گرفته ؟؟؟ کل داستان چندین قسمتی شما ( که خدا میدونه این شاهکار چقدر برای صدا و سیما آب خورده است) یک سیکل و تسلسل هست که در هر برداشت و لوکیشن دقیقا تکرار میشه یه نفر یه کاری میکنه همه مسخره اش میکنن و در آخر یکی از یکی دیگه عذرخواهی میکنه. در سریال آبکی شما تا الان نزدیک به یکصد و چند بار یکی از یکی عذرخواهی کرده و جالب اینکه در تمام آنها طرف عذرخواهی کننده توسط شما و دیگر نویسندگان چیرررررررررررره دستتان مسخره شده است.پروفسور نویسنده اگه سرتاسر سناریوی شما رو تجزیه و تحلیل کنن بیش از صدهزار بار این دیالوگ ها تکرار شده : از کی تا حالا اینجایی ؟؟ درو باز کنم؟؟؟ یعنی چی؟؟؟ برو معذرت بخواه !! بیا منو بخور !! چند وقته تنها نشدیم !! و .....
سریال مزخرف شما اینقدر روی اعصاب آدم میرود که بیشتر عصبانیت به آدم دست میدهد تا لذت تماشای یک سریال که با بودجه دولتی و ملی تهیه شده است . فکر نکنم برای تو پروفسور و بقیه تهیه کنندگاه این سریال مزخرف اصلا همچین چیزی مهم باشد که بینندگان باید از دیدن سریال لذت ببرن یا نه. همین که پولی به جیب زدید مهمه بقیه اش به جهنم.
ما اینقدر بی حیا هستیم که هرچی میخواهیم به بزرگ و کوچیک بگیم؟؟ داستان تخیلی میخواهید بسازید بسازید با این همه مسئول بی سواد بی تعهد بی مسئولیت که در سرتاسر وزارت خانه های مربوطه داریم شک نداشته باشید که مجوز میدادن. دلیلش هم همین شاهکار شما که مجوز پخش گرفته. خاک بر سر ما ایرانی ها که تو و امثال تو پروفسور شدید متولی فرهنگی ما . شما به شعور ببنندگان تان توهین کردید با ساخت این سریال. حتما کلی نشستید به ریش ماها خندیدید که چی ساختم و هیچکس نگفت بابا این چیه اخه ساختی شاید هم با چهار تا دیگه نشستید کلی خسته نباشید به هم گفتید و کلی برای هم نوشابه باز کردید.آخر درآوردن پول مگر چقدر ارزش دارد . همه شماها هم که الحمدلله به جهت بیسوادی همان مسئولان که خدمتتان عرض کردم ( که هر .... رو مجوز میدهند ) به نان و نوایی رسیده اید. فکر میکنید نمیشود با سناریوی بهتری به همان پول رسید.
پروفسور عزیز وقت شما را به علت اهمیت زیااااااااااااد برای ساختن سریال های آبکی دیگر و به جیب زدن پول بیت المال نمیگیرم. اگر بخواهم به نمونه های مشابه در سریال آبکی شما اشاره کنم مثنوی صد من کاغذ میشود. فقط یک خواهش دارم که البته بازم شک دارم نامه مرا بخوانید. فقط شمارا به جان عزیزتان و مقدسات تان که صد در صد کاملا یقین دارم فرهنگ و آبروی ایرانی نیست ، قسم میدم تا نکند خدای نکرده این سریال رو در شبکه آی فیلم یا دیگر شبکه ها به زبان های دیگر دوبله کنید همین خودمان این شاهکار را می بینیم بس است نگذارید خانواده های ایرانی دست مایه تمسخر ملت های دیگر بشوند.
خدانگهدار
حسین صادقی

نادری سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:00 ب.ظ

فوق العاده فیلم ضعیفیه.....خیلی اعصاب خورد کنه فیلمش...

05 سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:03 ق.ظ

من یکی موندم.
ما ایرانی ها یا بهتر بگم نژاد اصیل و با غیرت آریایی ها از این کارها نمی کنیم. مگر اینکه طرف آریایی نما باشه که البته کمه

امیرحسین سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:00 ق.ظ

سلام
این همه که به سریال در حاشیه گیر می دادن این دکترای ....!! حالا چرا نمیان یکمی به این سریال بی محتوا و بی مزه و تخریبگر اعتراض کنند؟
*****
نمی خوام زیاد حرف بزنم ولی باید چند مشکل این سریال رو بگم:
1.توهین دائم مردان خانواده به هم و بد رفتاری آنها از سر لج و لجبازی
2. بی تربیتی و بی شعوری یک بچه که به چند سال بزرگتر از خودش بی احترامی می کنه و پدر و مادرش هم اعتراضی به او نمی کنند و اگر هم بکنند، به شوخیست.
3. روابط سرد زن های خانواده با هم
4. بی لیاقتی و بی مسئولیتی و کم عقلی یا بهتر بگم بی عقلی پسر خانواده که از صبح تا شب توی خونست و علاوه بر اینکه هیچ کاری نداره، در خانه هم هیچ.... نمی خوره و یکم به خانواده کمک نمی کنه.
5.لوس بودن خانواده و روابط سرد آنها( نمی دونم چطور این خانواده از هم نپاشید)!!
6.بازهم بی مسئولیتی اما این بار پدر خانواده که هیچ عرضه ای نداره
7.رابطه تقریبا نامشروع همکاران زن و مرد با هم که به صورت غیر مستقیم بهش اشاره شده و....
که فک کنم می خواستم ادامه بدم یه 500 یا 600 تایی میشد.
شرمنده می خواستم کم حرف بزنم ولی چی بگم دگ حرص آدم درمیاد

ناشناس سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:33 ق.ظ

سریال ضیعفه
بازی ها مصنوعی و شخصیت ها در حد تیپ هست
جایگاه بزرگتر (علی الخصوص پدر)کاملا زیر سوال رفته( بچه ها اصلا از پدرشون حرف شنوی ندارن و بهش احترام نمیذارن چه اون عرشیا بی ادب چه اون سارای پزشک تحصیل کرده و متسفانه مادر ها هم بیشتر شخصیت پدر رو خرد میکنن)
خانم های مجرد رو تحقیر کردن(خانمی که تحصیلات و شغل خوبی داره فقط فکرش اینه هر جوری شده ازدواج کنه)
این مدل زندگی ایرانی نیست

پدر دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:56 ب.ظ

احسنت

احسان دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:10 ب.ظ

واقعا خوشحالم که تو این سریال سن بالای ازدواج دخترا رو نشون میده و چه التماسی میکنه برای نگهداشتن خواستگار خوب و همچنین باادب بودن عطا رو !!!!!!!!!!!!!!
واقعا متاسفم که باز نمونه بارز یک زن خوب مانند زن عطا و خواهر زهره رو که نسل امروز جوانان در قبل ازدواج و بعد ازدواج رو به تصویر میکشونه

پدر دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:49 ق.ظ

باسلام
این سریال مثلا طنزه اما خروجی آن فقط شکستن حدود و آموزش بی ادبی و رابطه غیر متعارف بین همکاران مرد وزن و تنزل مقام پدر است ( خواستگاری ریس و نقش پدر در تسهیل رابطه ریس و دختر)

هیچ جای ایران این بی غیرتی وجود ندارد

داود دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:42 ق.ظ

سریال دایى جان ناپلئون ٤٠ ٥٠سال پیش ساخته شده ، به همه سریالهاى بعد از اتقلاب مى ارزه ، کار را ب کاردان بسپارید ،سروش صحخت باید تدارکاتچى یا حمل ونقلچى سریالها باشه نه کارگردانش،شمعدونى نه زباله دونى مزخرف ، جمع کنید بابا ،درود بر هنر مندان قبل از انقلاب

امین یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:51 ق.ظ

خیلی جیغ جیغ تو فیلم زیاده مخصوصا جیغ جیغای خانم فقیه نصیری آدم رو عصبی میکنه

پریا جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:57 ب.ظ

ینی باورتون نمیشه بعد از مدتها از ته ته دلم با دیدن این سریال میخندم،انقد نق نزنید طنزه فقط لطفا بخندید...بخندید و لذت ببرید از سادگی این خونواده،لازم نیست به خودتون ربطش بدین،اوایل منم از بی ادبی عرشیا خوشم نمیومد ولی باورکنید بچه های امروزی خیلی حرفای بزرگ بزرگتر از اینام میزنن که البته بنظرم خوشمزه ن وگرنه نشونه هوش بالا نیست!حالا لطفت بخندید دیگه

باران جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:43 ب.ظ http://www.faghatkhoda-16.blogfa.com

سلام.
واقعا نمیدونم از کدوم اشکال این فیلم به ظاهر طنز بگم...
آیا طنز بودن یک فیلم دلیل بر چرت درست کردن فیلم هست؟؟؟

این فیلم که از اولش با "" دروغ "" گفتن پدر یک خانواده شروع شد و به سادگی د رکل فیلم دروغ گفتن رو رواج دادن...
""غیبت"" کردن که دیگه بی شماره در فیلم... توهین و تحجقیر و بی احترامی و بی حرمتی به کل اعضای خانواده، به پدر و مادر، به همسر، به فرزندان و بزرگترها و... هم که فراوون در فیلم دیده شده..
کلمات بععضا زشتی که به کار میبرن واقعا قابل تحمل نیستن...
تحقیر جایگاه پزشک عمومی هم که دیگه قسمت ""طنز"" فیلم هست مثلا.. یکی نیست به اینا بگه آقا اگه فیلم سازی بلد یستین چرا فقط میاین جلو که به ارزش های دین و کشورمون لطمه بزنید...
واقعا زشته برای کارگردان های ما که همچین فیلم مزخرفی ساختن...

آخه کل افراد رو خنگ و بی مسولیت معرفی کرده.. نباید یه شخص خوب توش باشه؟؟!!

من واقعا دیگه حرفی ندارم....

سین شین پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:46 ب.ظ

از ادبیات بسیاری از دوستان مشخصه که ساخت همچین کار طنزی واجب بوده. خیلی هم که متاسف بودند برای صدا و سیما و آقای صحت و عوامل سریال. این سریال جامعه خودمونو داره نشون میده، همین شمایی که توهین میکنید سوژه این سریال هستی. یک جامعه بیمار رو به قهقرا همراه افول اخلاقیات داریم. البته هر سریالی نقطه ضعف هایی داره اما اینقدر جبهه گرفتن معنیش اینه که باید یمقدار خودمونو بیشتر بشناسیم. اگر خانواده و جامعه با یک سریال اینقدر تحت تاثیر سطح اون قرار بگیرن که خیلی بدتره...

رضا پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:14 ق.ظ

واقعا شرم آوره، اگه حتی مطالب پخش شده تو سریال واقعا هم در زندگی های خانوادگی ما جریان داشته باشه باید سعی کنیم با طنز ارزش ها رو نشون بدیم نه خودمون ضد ارزش بشیم، وقتی پدر خانواده از فرزندش سوال میکنه کجا میری، و با کی می ری؟ دایی خانواده که خودش باید الگو رفتار درست باشه جلوی جمع به پدر خانواده می گه : به « تو» مربوط نمیشه؟ آقای صحت میشه بگید پس به کی مربوط میشه؟ آیا یه بچه می تونه فرق بین طنز ماجرا و الگوی غلط شما رو تشخیص بده
ویا آیا جوانان ایرانی واقعا در این سطح خنگ و بی دست و پا هستن که پسر جوون ایرانی خانواده نماینده اونها شده؟ آیا کسی که اشتباه نمی کنه باید عذر خواهی کنه ولی کسی که رفتار نادرست رو انجام داده نه تنها عذر خواهی رو قبول نمی کنه که با وقاحت تمام همه اعضای خانواده هم از او پشتیبانی می کنند
واقعا سریال پوچیه، من که نه خودم این سریال رو دیگه نگاه می کنم و نه به فرزندم اجازه تماشای اونو می دم

محمد امین نژاد پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:02 ق.ظ

فقط میتونم بگم خیلی خیلی ضعیف است.

یک مادر چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:50 ب.ظ

واقعا متاسفم من اصلا اجازه نمی دم پسرم همچین سریال بی محتوایی رو ببینه.من موندم چرا مسئولین پرادعای صدا و سیما جلو پخش این سریال چرت رو نمی گیرن:

رها چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:14 ق.ظ

من واقعابرای خودم وخونواده های ایرونی متاسفم که بودجه صداوسیما،باید صرف سریال پوچ ودرپیتی مثل شمعدونی بشه.وحوصله و وقت ماهم که علف هرزه که پای دیدن این سریال،بسوزه .این سریال،نماد یک خونواده شاسکول وبی ادب ومسخره و بی تربیته که مخصوصاپدر خونواده عرضه هیچ کاردرست حسابی نداره و بچه هاش هم واسش احترام وارزش قایل نیستن.پسرخونواده ک بااون قددیلاقش نه سرکارمیره و نه کار مفیدی تواون خونه انجام میده.فقط ی مشت مفت خور و بی مصرف اسکول ،دورهم جمع شدن و خونواده تشکیل دادن.عطاهم که نماد یک دایی طلبکار مفتخوره.والا سرتاپای این سریال،انتقاده و من حاضرم باخود جناب سروش صحت، درمورد سریال کدوم خونوادهبدردنخورش صحبت کنم وازش بپرسم ک واقعا،این خونواده تحفه بی مصرف رو از

راحله چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:05 ق.ظ

سلام، سریال شمعدونی واقعا بسیار ضعیف و بی محتوا ست. فقط بی احترامی به بزرگتر ها توش دیده میشه، مگه این رفتار خنده داره!!!! سروش صحت تو برنامه خندوانه گفت که از بی ادبی خنده اش می گیره!!!! عجیبه!!!! تو این سریال حتی زهره و زیبا درست به پدرشون احترام نمیذارن. اون بچه بی ادب عرشیا که دیگه شورش رو در آورده... چرا این قدر به پزشک های عمومی توهین کرده، این طوری که اعتماد مردم از پزشک ها کلا سلب میشه... واقعا سریال مزخرف و بی مزه ای هست. آدم بعد دیدنش عصبی میشه.

ناشناس... سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:50 ب.ظ

واقعا سریال بی محتواییه بجز تخریب شخصیت افراد خرف دیگه ای برای گفتن نداره واقعا متاسفم برای عوامل سریال...

سارررا سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:14 ب.ظ

حتی یک لحظه ام آرامش رو نمیشه حس کرد در این فیلم.به خصوص ارشیا هیلی برای بچه ها بد آموزی داره.نه ادب داره نه بلده چجوری رفتار کنه و به خصوص وقتی چایی داغ رو ریخت رو صورت اون شخص مادرش تشویقش کرد گفت آفرین تمام خانواده از تعجب هم رو نگاه میکردیم و واقعا هرکس بچه کوچیک داره دیدن این فیلم تاثیر بدی داره.انقد جیغ میزنن که اصلا آدم میمونه کسی با این سابقه کارگردانی این رو ساخته.حتی حرف زدن معمولیشونم با جیغ و داد و فریاده.اگه جلو پخشش رو بگیرن و یه سریال مناسب بذارن لطف بزرگی میکنن.واقعا جای سریال همه چیز آنجاست خیلی خالیه که پر از درس و عبرت بودو برای دیدنش لحظه شماری میکردیم

Dr.T سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:08 ب.ظ

بی احترامی به پزشکان عمومی تو این فیلم بیداد می کنه. یعنی واقعا به نظر شما یه پزشک عمومی اینقدر بی سواده که تو این سریال هر قسمتش داره توهین به اینی قشر زحمتکش میشه.یعنی واقعا فکر میکنین پزشکی که تخصص نگرفته سواد نداره.

محمد سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:24 ب.ظ

برای ملت ایران متاسفم ک این فیلمهارو میبینن برای کشوری مثل ایران بااین فرهنگ وادب و تمدن متاسفم ک ی مشت بی سواد میشن کارگردان و ی مشت احمق میشن نویسنده این فیلمها واقعا سواد رسانه ای کجاست؟

ناشناس سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:47 ب.ظ

واقعا چه فکری کردید اجازه پخش این سریال رو دادید .مردها توی این سریال یه مشت آدم بدبخت زن ذلیل ،زنها یه مشت آدمهای شارلاتان و بی منطق .بعضیهاشون دنبال شوهر میدون .بچه ها بی ادب .چه طور اینجا به هیچ کس اهانت نمیشه ولی تو سریاب در حاشیه همش توهین بود؟چون مردم خنده رو لباشون میومد؟؟؟!!حتی سریالهاتون هم برای پخشش با غرض ورزیه .بعد میگید چرا مردم سریالهای خارجی رو نگاه میکنن.اینا رو ببینس که بچه هاشون توی زوی پدر و مادر بایستن زنها توی روی شوهرها.من خودم یه زنم ولی شرمم میاد وقتی این سریال رو میبینم برای پول مردم بدبخت ایران متاسفم که این جوری هدر بره بعد یه سری بچه از گشنگی سر کلاس درس غش بکنن

mari سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:48 ق.ظ

درسته این سریال به ناهنجاری های جامعه اشاره می کند و یک خانواده نا موفق را نشان می دهد که منجر به شکست در بر خوردهای اجتماعی و تربیت فرزندان شده است ولی بهتر می شد که نتیجه گیری قسمتی در سریال مشهود شود که بد آموزی تربیت غلط اعضای خانواده بهتر معلو م شود در کل آقا سروش صحت ما از طرفداران سریال شما هستیم ولی روش کار شما این است یک فرد پزشک یا شخصیت دیگر با روش خیلی غیر منطقی و دور از انسانیت لگ مال شود و حتی یک فرد آگاه در بین خانواده نیست که افراد را متوجه فرهنگ غلط شخصیت کوبی کند آیا یک خانواده ناموفق اصلا نمی تواند به رشد برسد و آیا فرد عاقل منطقی در آن وجودندارد که خانواده را شکست پی یا پی نجات دهد این کمی اغراق است که ما در خانواده به این شکل افراد ناآگاه حتی احمق و بی سواد داریم آیا یک پزشک یک وکیل یک حسابدار یک خانه دار حتی یک دوست خوب ندارد که متوجه اشتباه خود شود در جامعه ما این طور خانواده ها زیاد است و لی تا این حد افراط برای نشان دادن عدم موفقیت یک خانواده کم لطفی به فرهنگ اقوام ایرانی است و باید با تعمل و تعمق بیشتری روی متن و نتیجه عمل خانواده فکر کرد آیا یک پرشک بی سواد در دیگر برخورد خانواده ناموفق است کسی توانسته رشته پرشکی درس بخواند در فرد باهوشی است آیا نمی تواند راه منطقی پیدا کنی تا بتواند به خانواده خود کمک کند به نظر شما جامعه تا این حد بی فرهنک است البته تا حدودی درست است خانواده به این ش شکل زیاد داریم ولی افراط در نوشتن متن و احمقی کمی دور از ذهن به نظر می رسد

محمد سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:51 ق.ظ

خوب درست این سریال مزخرفه بی مزست،خوب چرا پس نگاه میکنید،چرا فقط دوست دارید انتقاد کنید،خوب وقتی این سریال پخش میشه بزنید یک شبکه دیگه نگاه نکنید مثل خود من.

sh سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:00 ق.ظ

واقعا متاسفم ... این سریال جو خانواده رو خیلی متشنج نشون میده . اصلا احترام معنا نداره . وقتی که بزرگ ترا اینقدر بی ادبانه با هم برخورد میکنند چه انتظاری از بچه میره . همش بد آموزیه . جوری شده بیشتر بچه ها از برخورده بازیگره خردسال فیلم الگو برداری کردن و ....

محمود دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:22 ب.ظ

واقعا متاسفم برای صدا و سیما که چنین سریال بی محتوایی را (شمعدونی) پخش می کنه . باز هم سریال در حاشیه (البته پشت صحنه ی این سریال رو می گم) . تو رو خدا به داد مردم برسید .و ما را از دست این سریالهای مزخرف بدون محتوی نجات دهید

نا شناس دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:55 ب.ظ

رامین دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:07 ق.ظ

واقعا واسه این فیلم متاسفم که به یه بچه اجازه داده میشه هر غلطی بخواد انجام بده بعد پدر و مادرش قربون صدقش برن و بحث و جدل بسیار بی مورد و کاملا بی مزه این فیلم بیشتر لج دراره تا طنز

مادر دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:59 ق.ظ

طبق معمول تحقیر همسر وپدر خانواده وسیله سربال سازی و حالا شوخی مردم شده.
واقعا غیر از کلافگی و سردر گمی هیچ چیزی نمیشه از این سریال یاد گرفت.

همون یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:53 ب.ظ

درضمن 57 قسمت زیاده برای توهین به روابط خوب خانوده های ایرانی. خانواده های ایرانی هرچند شاید، تاکید می کنم شاید این طوری باشند، اما به اینصورت به روی هخم نمی آورند و یکگ دیگر را تخریب نمی کنند

همون یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:29 ب.ظ

سلام
یکی از چرت ترین سریال های شبکه سه و در کل صدا و سیما. این سریال توهین نسبتا شدیدی به خانواده های ایرانی دارد. حرف آقای ناشناس درسته ولی اگ اینطور باشه که این قدر آشکارا بخایم به این موضوع بپردازیم ک چه نیاز به اینکه دشمنان حریم سلطان و... را از شبکه های مختلف نمایش بدهند. وقتی ک خودمان داریم به این وضوح و البته کمی اقراغ میزان نامهربانی و روابط سرد برخی خانواده های ایرانی را نشان میدهیم...
البته همه ی خانواده های ایرانی نیز چنین رفتاری با یکدیگر ندارند و این سریال خیلی پیاز داغ ماجرا را زیاد می کند.
حیف.حیف این پول هایی که دارد در ساخت چنین سریال های بدرد نخوری به هدر می رود و سریال های باموضوع و جذابی که کم هم نیستند به فنا می روند. باید برای تئاتر و نمایش کشورمان نگران باشیم.

زهرا یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:18 ب.ظ

به نظر من این فیلم بسیار خوب واست و من همیشه سعی میکنم ببینم مخصوصا عرشیا رو خیلیدوست دارم فراموش نکنیم این فیلم کمدی .

ناشناس یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:43 ب.ظ

دوستان حرفهایی که شما گفتید قبول دارم درسته توی سریال بی ادبی وبی احترامی به بزرگتر هست .چرا چرا قبول نمیکنید این یک واقعیت شده تو خانواده ایرانی چرا فکر میکنید هممون خوبیم با هم یا همه احترام همدیگر دارن پس چرا تو خانواده ها این همه اختلاف وبی ادبی هست هر کسی هم بگویید نیست دروغ گفته .به نظر من گوشه ای از مشکلات خانوادگی واجتماعی که همه داریم ازش فرار میکنیم همچین ارشیا ها و شیرین ها دور واطرافمون هست فقط ازهم قایم میکنیم تا خوب جلوه بدیم واقعیت همین شده زن سالاری و فرزند سالاری........

احمد یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:56 ب.ظ

بسیار سریال ضعیفی با بد اموزی های بسیار توهین بچه به بزرگ تر پسربه پدر تحقیر زن نسبت به شوهرهمچنین دروغگویی و عدم صداقت در خانواده

hamid یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:16 ق.ظ

این فیلم توهیین به شخصیت مردها جامعه است باتوجه به اینکه در فرهنگ ما مدیر یه خانه مرد می باشد این فیلم در واقع اشاعه یک فرهنگ غلط در جامعه هست

زهرا یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:02 ق.ظ

واقعامزخرف...اگه میذاشتن میومدم رودرروبهشون میگفتم.....آبروی ایران وایرانی روبردن,,,,,,,حتی یذره ازموازین اسلامی توش نیست خدااذتون نگذره:

امیر شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:41 ب.ظ

متاسفانه افتضاح بود. حیف بیت المال

media شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:52 ب.ظ

متاسفانه افتضاح بود. حیف بیت المال

بویکا شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:29 ب.ظ

این چه سریال گندی گذاشتین بابااین پول هاروجای خوبی خرج کنین پروی وبی احترامی وخنک بازی توسریال موج میزنهمتاسفم واقعا جمع کنین

علی شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:17 ب.ظ

صحت بااین سریال خودشوضایع کرد.....

مهدی شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:38 ق.ظ

سریال خیلی خوب و قوی و کارشده ای است

مریم شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:02 ق.ظ

از آقای صحت انتظار نداشتیم -شخصیت عطا خیلی تنفرانگیز، این سریال اعصاب خورد کنه -بیخودی از سریالهای دیگه حرف نزنید مسافران و دردسرهای عظیم خیلی هم جالب بودن.

سهیلی جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:35 ب.ظ

اقای صحت واقا چرا ....با این سابقه درخشان .تلویزیون و مطبوعات چه اصراری دارن که بگن مردم طرفدار این سریالن.وقتی می خواهید سریالی بسازید همان قسمت اول که ساخته شد به چند نفر نشان بدید اگه تایید شد ادامه بدید

ایرانی جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:07 ب.ظ

واقعاآدم ازدیدن این سریال گریش می گیره.

محمد پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:26 ب.ظ

واقعا آقای صحت حیف ،حیف اون همه وقتی که ملت صرف دیدن سریال شما میکنن،واقعا سریالت از بی محتوایی جایزه قرن رو میگیره.

عظیم پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 02:01 ب.ظ

دلتون خوشه ها
خیلی ها از خانم فقیه نصیری اینجاتعریف کردن حالا ببینید خودش چی میگه !!!


بازیگر فیلم سینمایی «مزرعه پدری» افزود: من حدود یک سال و نیم درگیر ساخت سریال «شمعدونی» بودم و علیرغم همه پیشنهادهایی که برای بازی در فیلم ها و سریال های مختلف طی این مدت به دستم می رسید به دلیل سنگینی این پروژه و خسته بودن خودم، هیچ یک از آن ها را نپذیرفتم.
آتنه فقیه نصیری بازیگر سینما و تلویزیون که این شب ها سریال «شمعدونی» را روی آنتن شبکه سه سیما دارد گفت: قصد دارم بعد از سریال« شمعدونی» مجدداً برای مدتی نامعلوم در هیچ یک از مدیوم های سینما و تلویزیون حضور نداشته باشم و شاهد نتایج خوبی باشم که بازی در سریال «شمعدونی» برایم به ارمغان آورده است.

بازیگر فیلم سینمایی «مزرعه پدری» افزود: من حدود یک سال و نیم درگیر ساخت سریال «شمعدونی» بودم و علیرغم همه پیشنهادهایی که برای بازی در فیلم ها و سریال های مختلف طی این مدت به دستم می رسید به دلیل سنگینی این پروژه و خسته بودن خودم، هیچ یک از آن ها را نپذیرفتم.

بازیگر سریال محبوب «خانه سبز» ادامه داد: من در ابتدای امر و زمانی که فیلمنامه «شمعدونی» را مطالعه می کردم انتظار استقبال خوب مخاطبان را با این اثر داشتم اما فکر نمی کردم که این سریال با چنین استقبال وسیعی از سوی مخاطبان روبرو شود. این روزها شاهد موفقیت بسیار زیاد این سریال هستم و بازخوردهای بسیار خوبی در سطح جامعه از این اثر گرفته ام.

وی که در این سریال تلویزیونی نقش «زهره» مادر خانواده را به عنوان یک شخصیت کلیدی و محوری بازی می کند در رابطه با چگونگی ایفای این نقش گفت: من این نقش را دوست دارم و با آنکه هیچ گونه شباهتی میان خودم و کاراکتر «زهره» نمی بینم دوست داشتم که در این موقعیت قرار بگیرم و خوشبختانه با همکاری و راهنمایی های خوب سروش صحت توانستم از عهده ایفای این نقش به درستی برآیم. خوشبختانه من در زندگی شخصی ام چنین مشکلاتی ندارم اما ایفای نقش شخصیتی که دچار مشکلاتی حاد درون خانواده اش شده است برایم بسیار جذاب بود و به همین دلیل بازی در این اثر تلویزیونی را پذیرفتم.

این بازیگر ادامه داد: در این سریال مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی به ویژه مشکلات شهری و شهروندی به زبان طنز مورد انتقاد قرار می‌ گیرد و با مسائل زیادی شوخی می شود البته خوشبختانه جنس شوخی های این سریال «هجو» نیست و ضمن برقرار کردن یک ارتباط خوب با مخاطبان می تواند تأثیرات مثبتی را برای جامعه به همراه داشته باشد. یکی از نکات مثبت این سریال انگشت گذاشتن روی موضوعات و مسائل روز جامعه است و از این رو می تواند افراد بیشتری را با خود وادار به تعامل کند.

گفتنی است؛ عوامل این سریال عبارتند از: سروش صحت (کارگردان) - محسن چگینی (تهیه کننده) - خسرو دادگر مرام (مدیر تصویر برداری) – شهرام کیور (تدوین) – ایمان امیدواری (گریم) – علیرضا نوروزیان (صدا بردار) - مجید رنجبر (تدارکات) – پوریا عطا بخشی (جانشین تولید) – مهراب قاسمخانی (طراح صحنه) – نازنیت خزایی (طراح لباس) – پیمان قاسمخانی (مشاور پروژه) – رضا کریمی (مدیر تولید) – موسسه تصویر غزال فیلم (مجری) بازیگران: آتنه فقیه‌ نصیری، محمد نادری، امیر کاظمی، حسن معجونی، نگار عابدی، محمدرضا داوودنژاد، محسن قاضی مرادی، رویا میرعلمی، پرویز پورحسینی، شبنم مقدمی، بهنام تشکر، الهام پاوه نژاد، فرناز رهنما، عزت الله مهرآوران، قدرت الله ایزدی.

ریحانه پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:32 ب.ظ

حالا که دارم فکرشو میکنم هر چی سریال مسافران رامبد جوان چرت و بی مزه بود این سریال نسبت به اون خیلی بیشتر آبدوغ خیاره ...

مهرشاد پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:29 ب.ظ

کل چرت بودن سریال به کنار . این تیپ و گریم حسن معجونی خفم کرده ...
خیلی نچسبه خیلی

ریحانه چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 02:04 ق.ظ

همیشه اینقدر صداقت دارید چرا مطلب من حذف کردید در بخش نظرات؟؟؟!! غرض ورزی نفرمایید لطفا...

تا به امروز خوشبختانه هیچ نظری حذف نشده است

شما نظرتان را در آدرس زیر گذاشته اید :
http://doorbiin.blogsky.com/1394/02/14/post-84/

ممنون از اینکه همیشه با نظرات خوبتان این وبلاگ را همراهی می کنید

حمیدرضا چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:23 ق.ظ

سلام : ینی مزخرف ترین سریالی که تا بحال صحنه هایی ازش دیدم چون واقعا حیف برق مصرفی تلویزیون ، وقتی که صرف میشه ، چشمی که نگاه به صفحه تلویزیون میکنه برا دیدن این آشغال و مهتر از همه حیف پولی که صرف تولید این محتوای بی اساس و لجن خرج شده و حیف اسم کارگردان و نویسنده به عوامل این سریال
موفق باشید

وحید سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 03:05 ب.ظ

:آقای کارگردان این تیتراژ آخر فیلموکجای دلم بزارم

علی سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 03:20 ق.ظ

من 1روز نمیتونستم سریال در حاشیه رو نبینم ولی هر روز دعا میکنم سریاله شمدانی تمام بشه حالم بد میشه وقتی نگاش میکنم جان مادرتون سری تمامش کنید

ناشناس سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:43 ق.ظ

این سریال هرچی باشه خیلی بهتر وبا محتواتر از اون سریال بیمزه بی خوددردسرهای عظیم بود که نمیدونم چرا این قدر طرفدار داشت ودارند سری دومش را برای ماه رمضان میسازند.

شفیعی دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:14 ب.ظ

این سریال واقعا از یک ذهن بیمار و پر تنش برخاسته است. بجای اینکه مبلغ رفتارهای درست در خانواده و جامعه باشیم با ساخت این سریالها روابط را کدر همراه با قضاوت های منفی میکنند. این سریال اصلا ارزش دیدن ندارد .و بالشخصه بعد از دیدن قسمت اول و دوم دیگر هیچ تمایلی به دیدن آن ندارم. حتی فرزند 14 ساله من نیز متوجه رفتارهای خصمانه و منفی بازیگران شده است . شاید بتوان این سریال را یک برون فکنی ذهن بیمار سازنده آن دانست و به هیچ وجه نه طنز است و نه کمدی بلکه فقط یک فاجعه است .

محدثه دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 07:58 ق.ظ

سلام
از خانم فقیه نصیر بعید بود. فشار اقتصادی آدم رو به چه کارایی وا میداره

میگم تو سیما که مدام ممنوع التصویر می کنن لطفا بعضی کارگردانها رو هم ممنوع الکار کنن تا کمتر با اعصاب مردم بازی کنن و پول بیت المال رو حیف و میل کنن .
مسئولین سیما مجبور نیستید برا تامین برنامه ، هر اراجیفی رو به اسم سریال پخش کنید والا ما به تکرار سریالهای قوی بیشتر موافقیم تا این سریالای آبکی .

سروش صحت بی تعارف محترمانه بکش کنار شاید شما تو زمینه های دیگه موفق تر باشی برادر من

دکتر مصباحی یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:35 ب.ظ

سلام راستی که هیچ موضوعی به اندازه ما پزشکان برای صدا وسیما جذاب نیست که هر بار باسریال یا فیلمی بی مزه سعی در خنداندن دیگران به زور دارند وبا تحقیر یک عده ولگد مال کردن شخصیت اشان احساس غرور وخود ستایی می.کنند ولی این بار واقعا درجه حماقت را به حد اعلا رسانده اند واز طعنه وتحقیری برای این کار استفاده کرده اند ومن واقعا برای رییسصدا وسیما که اجازه ساخت چنین مجموعه های کم توان وبی مایه ای را با کمال تحقیر یک عده که انها زحمت کش ترین افراد جامعه محسوب می شوند وبیمارستان ها روی شاخ اینهمی چرخد داده است کمال تاسف رادارم باشد که روزی همه دست اندر کاران این کارها در بیمارستان به وجود پزشکان بهخصوص دربدو ورود عمومی نیازمند شوند وانوقت با کمال سرمساری مورد تفقد پزشکان قرار گیرند هر چند از قدیم گفته اند جواب ابلهان خاموشی استولی لیاقت چنین مجموعهای ازاین بیشتر نیست .

ریحان شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:54 ب.ظ

سریاله افتضاح به این میگن !!
شوخی های بی نمک و ضعیف توش موج میزنه.!!
بی ادبی که اصن اساس،فیلمه

سارا شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 06:30 ب.ظ http://sara.alizadeh777@yahoo.com

سلام چرا واقعا یک همچین سریالی رو پخش میکند شما میگین ماهواره بده بابا ولی تلویزیون ایران از ماهوار بدتر کرده بجای تربیت ادب و شعور.بی تربیتی و بی فرهنگی یک مادر رو به مردم یاد میده.واقعا باید تو کشور ایران که میگن از همه جا بهتر بی احترامی به بزرگتر هارو یاد بده؟ از یک بچه ی 6 و7 ساله تا بزرگترش.من که یکم به سریلاتون امید داشتم ا الانم با این سریال کلا ناامید شدم به این نمیگن طنز میگن یاد دادن بی احترامی به بزرگتر ها اگه غیر از اینه شما بگین؟؟؟؟؟؟؟؟؟اون ارشیا به بی ادبی گفته زکی برو من بجات وایمیستم واقعا جای ناسف داره :

طرفدار طنز واقعی جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 04:08 ب.ظ

به نظرم پیمان قاسم خانی و سروش صحت باید دوباره در کنار هنرمند بزرگ و توانمند طنز آقای مدیری کار کنند. این ها باهم یک تیم بسیار قوی خواهند شد. چرا قاسم خانی و صحت فکر می کنند که با جدا شدن از مدیری می توانند بهتر از او باشند؟ مدیری قابلیتهایی دارد در طنز که هنوز هم تمام آنها شناخته نشده. او یک طنزپرداز تمام عیار است و می تواند از یک متن معمولی در اجرا اثری درخشان در بیاورد. متن خوب مهم است اما در کنار کارگردانی است که می تواند اثر بخش باشد. همین آقای صحت که متنهای سریال خودش را نوشته، اگه همین متن ها را با مدیری کار می کرد، اصلا نتیجه چیزی دیگری از کار در می آمد. اما این جدا شدن ها و مثلا مستقل شدنها، نتیجه ای جز سریال شمعدونی ندارد که یک شکست مطلق است.

نسیم جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 03:33 ب.ظ

تا کی از تمسخر علم و پزشک لذت ببرید..حسادت تا کجا
سریال بی محتوا با توهین ب بزرگتر و ازدواج نکردن دخترا ک توش بی قیدی مردا و بی ادبی بچه ها نکته خندست
حیف پول بیت المال

ندا جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 03:11 ب.ظ

متن سریال بسیاربسیار بسیار بی محتوا و خسته کننده و کسل اور است اگه من اگه میتونستم یه چک ابدار زیر گوش مادر عرشیا مینواختم تا یه کم ادب ونزاکت یاد بگیره و به اون بچه لوسش یاد بده

ناشناس جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:08 ق.ظ

سروش صحت حیا کن گارگردانی رو رها کن

مرتضی پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:45 ب.ظ

واقعا حیف پول که دادن برای ساختن این پول حیف فیلم در حاشیه که تموم شد من نمیدونم کجای این فیلم کمدی من هر طوری نگاه میکنم اصلا خندم نمیگیره خدا کنه زود تر تموم شه

احمد پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:48 ق.ظ

سریال در حاشیه سریالی بود که من هر طور شده خودمو میرسوندم خونه که ببینم .. چون ایمان داشتم شب به شب قشنگتر و با مزه تر میشه .. البته این جادو و نبحر آقای مدیریه که یه دفه هر چی تو چنته داره رو نمیکنه .. حتی اگه نمیرسیدم ببینم زنگ میزدم خونه که خانمم بذاره رو ضبط... ولی شمعدونی به هیچ عنوان نظر مو جلب نکرد و از همون قسمت اول دنبال نکردم . در حاشیه غیر از اینکه سریال زیبایی بود به همه فهموند چقد شعور بعضی دکترا در چه حده .. کلا سریال شمعدونی بیخوده و حرفی واسه گفتن نداره ..

بیننده چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:57 ب.ظ

افتضاح یه سری زن بی حیای بی عفت بجز خانم نصیری البته

نجمه چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:06 ب.ظ

شاید آقای سروش صحت هدف مثبتی داشته باشن اما اصلا توی هدفشون موفق نبودن رفتار عرشیا و مادرش اصلا در شان خانواده ایرانی نیست .شاید همچین فرزندانی توی جامعه باشن اما وظیفه طنز اینه که علاوه بر اینکه ضعف رو نشون میده یه راهکار عملی هم به طور غیر مستقیم ارائه بده تا هم بخندونه و هم آموزش بده

زهره چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:39 ق.ظ

واقعا متاسفم که هر فیلم و سریال آشغالی رو از تلویزین پخش میکنن
سریال بیخودی که جز بی احترامی به بزرگترها چیزی توش نیست
بعد میگن چرا جامعه به سمت فرزند سالاری رفته؟
بس که تو فیلم و سریالها بی ادبی به والدین وبزرگترها رواج داده شده
بجای احترام توهین کردنو یاد دیگران میدن
اسمشم گذاشتن طنز!!

ff چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:56 ق.ظ

سلام، به نظر من اینقدر هم سریال بدی نیست مگه تو ایرن این جور خانواده ها رو نداریم اتفاقا خیلی هم زیادن . چرا عادت کردیم همیشه سریال ها همه چیزشون مثبت باشه به نظرم اینا همش واقعیته. بعدشم بچه های عزیزتون باید برنامه کودک ببینن نه هر سریالی برا اونا هم برنامه خودشون هست . مثل اینکه ما تو تربیت بچه هامون خیلی همه چیزو دقیقا حساب می کنیم و الان یه سریال پخش میشه که بچه های با ادب ما رو بی ادب می کنه . پدر و مادر را مواظب رفتارهای خودشون باشن بچه ها بیشتر از اونا یاد می گیرند. بچه تو سریال و خانواده هاشون یه واقعیته که باید پذیرفت. بعدشم فرقی نمی کنه هر جور سریالی بسازن بازم یه عده گله دارن مثل در حاشیه که گفتن به دکترهای عزیزمون توهین میشه !!! پس اصلا دیگه طنز نسازن یا اینکه خیلی همه چیز و خوب نشون بدن(همه چی آرومه ما چقدر خوشبختیم)!!!!!!!!!!!!!

علی چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:16 ق.ظ

مزخرف ترین سریال

امیر نایبی سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:56 ب.ظ

یه سری ادم لوده و بی نزاکت جمع شدن با پول بیت المال مزخرفترین برنامه ممکن رو ساختن
شرم اوره
هرچقدر از بی ارزش بودن و بی محتوا بودن این برنامه مضحک بگم کم گفتم .فقط باید بگم متاسفم که مردم باید بخاطر نبود برنامه مناسب در سیما وقتشون رو با ابن برنامه مسخره پر کنن

حیفه پول بیت المال و حیفه وقت مردم که صرف این چیزا باید بشه
کارگردانی که در برنامه زندا بگه من جوک بی ادبی خیلی دوست دارم و از زمین خوردن مردم شاد میشم چه توقعی میشه داشت؟؟؟؟؟

آنیتا سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:53 ب.ظ

سلام واقعا افتضاحه تا سریال شروع میشه باید کانال را عوض کنم چون کودک 3 ساله ام ممکنه تحت تاثیر بی ادبی های شخصیت عرشیا قرار میگیره واقعا متاسفم از این بد تر امکان نداره

صفیه سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:40 ب.ظ

این سریال برای کودکان بسیار بد آموزی دارد شخصیت عرشیا فوق العاده بی ادب میباشد واز نظر من پخش این سریال اشتباه محض است واقعا متاسف هستم

شیرین سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:40 ب.ظ

افتضاح ترین و اعصاب خرد کن تر از آنچه قابل تصور باشه بی ادبی و خبرچینی و بی کفایتی از بچه تا بزرگ توهین و هزار جور تحقیر قشر دکتر عمومی و حسابدار قسم خورده و کارمند بانک و... واقعا متاسفم. سعی می کنیم از صبح تا شب بچه هامون تو محیط با ادب و با فرهنگ باشند اونوقت شب با این سریال مزخرف تلاش هامون به باد میره. واقعا هزاران بار متاسفم که مالیات و دسترنج مردم اینجوری تاراج میشه

Saeed سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 03:25 ب.ظ http://seldom.blogfa.com

قبول دارم سریال مسخره ایه،چون نویسنده هاش کاربلد نیستن
ولیـ اون قسمتش که پدربزگه میمیره خیلیـ باحال بود
عین پدرخوانده درستش کرده بودند

رز سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:52 ق.ظ

مگه نمیدونید جامعه ی ما فقط برای پزشکها ارز ش قائل هست بقیه شغلها اصلا شغل به حساب نمیاورند متاسفم که اینجور هست

محمد دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:56 ب.ظ

واقعا متاسفم برای کل این گروه فیلمبرداری و بازیگری ٬ که از سال ۹۲ تا بهار سال ۹۴ این همه هزینه کردن برای ساخت همچین سریال بی کیفیت و بی محتوایی که جز توهین به شعور ما بینندگان و بی حرمتی به فرهنگ ما ایرانیان ٬ چیز دیگری نداره!!!

علی دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:19 ب.ظ

بسیار سریال نازلی است، چه به لحاظ سطح بازیگری و چه، خصوصا، از نظر محتوا. ترویج روابط غلط، تربیت افتضاح و ... واقعا جای بسی تأسف هست.

الهام دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 07:38 ب.ظ

سلام دقت کنید دو تا سریالی هم که صحت تونست از پسش بر بیاد نویسنده هایی مثل قاسم خانی هارو داشت . اما این یکی سریال که یکی از نویسنده هاش خودشه گند از آب دراومد

از خانم فقیه نصیر بعیده که همچین سناریویی رو قبول کرده . بقیه رو که اصلا نمیشه گفت بازیگر . یه سری لودگی رو با بازیگری عوضی گرفتن. که خب این از ضعف کارگردانی هم هست.

این موجود عجیب الخلقه رو از کجا آورده ؟ . بچه لوس و بی تربیت که برا یک بار هم شده یه حرف خوب نه از دهن این بچه بیرون اومده نه از ننه شارلاتانش .
پیام کلی سریال : بی تربیتی ، بی احترامی به بزرگترها و به شخصیت آدما ، لودگی و جلف بازی ، بی ارزش کردن درس و علم و دانش و دانشمند و حتی بی قانون نشون دادن بانکای ایران .
آیا واقعا اینه اونچه که در ایران ما اتفاق میفته ؟
آقای کارگردان نابلد بیا جواب بده
متاسفم متاسفم متاسفم

احمد دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 03:44 ب.ظ

با سلام قسمتهای پخش شده سریال شمعدونی رو دیدم به نظر من جالب نبود و بسیار بدآموزی داشت و از آقای صحت متعجب شدم از این سریال ضعیف
با تشکر

منتقد دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:32 ق.ظ

سروش صحت اصلا کارگردان نیست

بهراد دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:35 ق.ظ

توی زندگیم سریال از این بی مزه تر، بی محتواتر،لوستر، آبکی تر و به درد نخورتر ندیدم کلا رو اعصابه .ایرانی های بیچاره مالیات میدن و عوارض صداوسیما که بدن به این چرندیات . افتضاحه آقا افتضاحححححححححححححححححححححححححح

شیدا دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:23 ق.ظ

بسیار بسیار بسیار بسیار ضعیف
نابازیگری در این مجموعه بیداد میکنه
ذره ای طنز که برای لحظه ای حال آدما رو خوش کنه وجود نداره
دعواها و کل کل کردنهای مسخره ای که خود مردم صبح تا شب درگیرشن حالا شب هم بعد از گذروندن یه روز سخت بشینن همونارو ببینن
حس من و همه اعضا خانواده وفامیل بعد از دیدن یکی دو قسمتش فقط حرص خوردن عصبانیت و کسالت بود
آخه کی به دعوا ، غرغر و...میگه طنز
متاسفم براس صدا سیما صد رحمت به برگ ریزان وروزی روزگاری و فاطما گل
ما که کلا بیخال تلویزیون ایران شدیم اینا هم واسه خودشون پول بیت المالو بالا بکشن

نسیم یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:49 ب.ظ

مزخرف بودن سریال یه طرف....اون عرشیا ی بیمزه و بی ادب یه طرف...اون زنه که میخواهد با آسانسوریه ازدواج کنه که به آدم حالت تهوع میده. ..بقیه بازیگرا هم که یکی از یکی حال به هم زن تر ....

taha یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:11 ب.ظ

واقعا سریالی که تا این حد از پیامهای غیر اخلاقی سرشار باشه تا حالا ندیده بودم.واقعا جای تاسف داره...از بی احترامی به علم و دانشمندان و پزشک عمومی که سالهاست دولت داره تلاش میکنه برنامه پزشک خانواده رو اجرا کنه گرفته تا حسادت،دروغگویی،بی احترامی به والدین،بی تربیتی بچه ها و دفاع بی جای والدین از اونها،رواج عدم بخشش،نامردی و ....
حیف از برنامه ای مثل خندوانه که از شبکه ای داره پخش میشه که بیننده خیلی کمتری داره

مرجان یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:00 ب.ظ

دیگه چند شبه این سریال مزخرف و سوهان روح واعصاب رو نمیبینیم.چون بعدش همه عصبی میشیم.هنوز فرق بی ادبی و بامزه بودن جا نیفتاده.یه بچه بی تربیت ویه مادر بی فرهنگ.واقعا واسه خودمون متاسفم که همین چند قسمت رو هم دیدم.. واقعا موندن خانم فقیه نصیری چجوری قبول کردن این نقش و بازی کنن..امتیاز.صفر هم زیاده.....

ایرانی یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 03:24 ب.ظ

متاسفم سروش صحت خواسته خود نمایی کنه با این عرشیای بی ادب و بی تربیت که دوتا زن میخواد جوانهای ما هنوز ازدواج نکردن این به نی نی ها زن گرفتن یاد میده..خاک تو سر نویسنده که شعور مردم رو به مسخره گرفته حتما زندگی زن و بچه خودشو رو نوشته دیگه..

سعید یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:59 ب.ظ

یادمه تو یک مصاحبه سروش صحت گفت بهم تذکر دادند ( البته نه در مورد این سریال) که خیلی رک حرفای کوچه بازاری رو تو سریالات بیان می کنی و اونم در جواب گفته بود من نگم تو سریالام ، بچه ها تو کوچه و خیابون و تو صف نون و اتوبوس یاد می گیرن . پس چرا من راحت حرفامو نزنم.
ضمن اینکه متاسفم که مجبوریم تا 52 قسمت این سریال رو تحمل کنیم .

ناشناس یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:48 ق.ظ

در ضمن این درسته که طنز باید به حقایق جامع بپردازه (هر موضوع و هر قشری)اما نه انقدر تابلو و توهین آمیز بلکه به صورت ظریف و هنرمندانه باید نقد انجام بشه اما تو این فیلم توهین به یه قشر و یا حرف زشت و بی ادبی بارها و بارها تکرار میشه، جالبه که تو این فیلم ها هر حرف و رفتار زشت آموزش داده میشه به بهانه اینکه حالا شاید لحظاتی در فیلم باشه که به مخاطب بگه این فرهنگ بده ! آیا بچه ها بیشتر بی ادبی های این پسربچه رو میبینن یا اون چند ثانیه نتیجه اخلاقی رو؟ چرا باید به یه کارگردان انقدر بها داده بشه تا هرچی مطابق با فرهنگ و افکار خوشه بیاد تو رسانه ملی مطرح کنه

ناشناس یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:56 ق.ظ

متأسفانه نه فقط در این سریال بلکه چند وقتیه که تو اکثر سریال ها توهین به دختران مجرد شده وسیله طنز و خنده(البته هیچ کدام به گستاخی این سریال نبوده )، بعد هفته زن که میرسه صدا و سیما کلی برنامه میزاره در تکریم و احترام زن! واقعا به این برنامه و سوژه ها میگن طنز یا هنر و به همچین کارگردانی که هیچ ذهن خلاق و هنرمندانه ای نداره میگن هنرمند!برای صدا و سیما متأسفم .

ناشناس یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 02:05 ق.ظ

در جواب به آقا مهدی باید عرض کنم این مواردی که در سریال اتفاق می افته ضعف های جامعه ما نیست شاید در جوامع غربی احترام به پدر ومادر و بزرگتر ها عین ایران اهمیتی نداشته باشه و این جور روابط توش رویت بشه ولی فقط در ایران شاید 0.001 درصد مردم با این جور روابط دست و پنجه نرم می کنند که به تصویر کشیدن اون جمعیت اندک جز سیاه نمایی و هم چنین بد آموزی چیز دیگری در بر نخواهد داشت
(بنده یک درخواست هم از مسئول سایت داشتم اونم اینکه قسمتی تحت عنوان پاسخ در زیر هر نظر قرار بدین تا پاسخ هر نظر زیر اون باشه و این گونه آشفتگی ها پیش نیاد ممنون)

متاسفانه در نسخه فعلی این سایت ، این امکان وجود ندارد .

نازنین شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:03 ب.ظ

سلام
نمی دونم چرا قبل از پخش این سریال مسئولین مربوطه یه بازبینی به عمل نیاوردن.
سریال کاملا فرسایشی هست و هیچ نکته مثبتی درش دیده نمیشه .
مهمترین نکته منفی از بین دهها نکته منفی دیگه بی احترامی و بی تربیتی و بیش از حد گستاخی پسرک سریاله که مطمئنا سروش صحت قصد داشته کاراکتر علی کوچولوی سریال خانه سبز رو برا بیننده تداعی کنه که صد البته موفق نبوده چرا که علی قصه خانه سبز برزگ مرد کوچیکی بود که هر دیالوگش کلی پیام هم برا کوچکترا و هم بزرگترا داشت . این ارشیا بی ادب ترین و بی شعور ترین بچه ای هست که تو عمرم دیدم و خداییش تا الان تو فیلم و سریال همچین موجود عجیبی رو نداشتیم.
سروش جان فکر بچه های مردم باش که پا به پای مامان و باباها نشستن پای تلویزیون و الگو برداری می کنن.
مسئولین لطفا هرچه سریعتر سریال رو قطع کنید.

مهدی شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:37 ب.ظ

هدف از طنز چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نشان دادن ضعف های جامعه با بیانی متفاوت.
سریال بسیار خوب و زیبا و جذابی است و ضعف های جامعه را به خوبی بیان کرده است.
تشکر از آقای صحت وهمه ی عوامل.

مرادی شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 04:34 ب.ظ

ضمن احترام به کلیه نظرهای موافق و مخالف بنده حقا و انصافا در قبال جامعه علمی احساس شرمساری میکنم واقعا بسیار شرم آور و مایه یاس هست که صدا و سیما اینگونه محتوای آموزشی فیلم ها را رصد میکند و فیلتر ها تا این حد ناکارآمد شده اند از رواج بی ادبی ها آنهم تا این حد که اصلا در خور خانواده ایرانی نیست آنهم از سوی رسانه ملی که نماد همیت و فرهنگ ماست تاسف برانگیز است
پیامبر مسلمانان فرمود علم را بیاموزید حتی اگر در اختیار کفار باشد یعنی ما باید تا این حد نسبت به دانشمندانی همچون انیشتن که نظریاتش در حوزه اختر فیزیک و فیزیک هسته ای دنیایی را به تحیر واداشت و عالم فیزیک مدیون تلاش ها و تفکرات او در قرن بیستم است بی معرفت و بی ادب باشیم که برای خنداندن مردم از دیالوگهایی تا این حد زشت و ناهنجار استفاده کنیم واقعا شرم آور است مخاطبان شما داعیه داران علم و فرهنگ و ادبند این قدر نسبت به مخاطبان جامعه خود بی تفاوت نباشید

کامبیز شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 03:02 ب.ظ

سلام اغلب با همسر و دو فرزندم سریال را می بینیم
قبل از همه برای یکایک اعضای گروه سازنده احترام قائلم ولی باید گفت که :
اولا ارتباطات مخرب اعضای خانواده
دوما حمله و افزایش نگرانی قشر عظیم جوانان منتظر کنکور و تحقیر بخش ناموفق آنان
سوما بی تربیتی کوچک وبزرگ
هیچکدام بیننده صاحب فرهنگ ایرانی را به خنده وادار نمیکند .
فقط نتیجه مورد پسند یک قشر فرهیخته حاصل شد و آنهم قطع زود هنگام سریال درحاشیه بود.
لطفا تمامش کنید .حاضریم درحاشیه را دوباره ببینیم

m شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:19 ق.ظ

همین اکثریتی که الان داره میگه درحاشیه بهتر بود همون اکثریتی بود که وقتی درحاشیه داشت پخش می شد میگفتن چه سریال بی مزه ای از مدیری این جوری توقع نداشتیم و ....

ناشناس شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:45 ق.ظ

یک چیز دیگه ای هم که یادم رفت بگم این هست که چطور شما این کار را با کارهای دیگه آقای صحت مقایسه میکنید ونسبت به کارای دیگشون سطح پایین میدونید شدرصورتی که سریال درحاشیه هرچند موضوع خوبی داشت ومن هم به شخصه با موضوعش موافق واز توقفش ناراحت بودم اما متاسفانه پرداخت خوبی نداشتخب چرا کار درحاشیه را نسبت به کارای دیگه مدیری سطح پایین نمیدونید؟

ناشناس شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:27 ق.ظ

جنابm اسفند که گفتند منظورشون اسفند 93 بوده یعنی قبل از در حاشیه در ضمن در حاشیه مال شبکه تهران بوده پس بنا به این دو دلیل اولویت با سریال شمعدانی بوده که پخش بشه .وتازه یادم رفت بگم که خیلی قبل از در حاشیه هم این کار کلید خورده بود این هم دلیل سوم پس فکر نمیکنم جای حرفی مونده باشه .

بیژن جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:35 ب.ظ

عوامل این سریال با آتش و بنزین رفتند به جنگ آتش . حضرت لقمان با ادب به جنگ بی ادبی رفت . اما سروش صحت که تفکرات عجیب دارد با ارائه یک سریال کاملا بی ادبانه و بدآموز به قول و یا بهتر است بگویم با توهمش خواسته به جنگ بی نزاکتیهای افسار گسیخته جامعه عصبی برود . گویا فراموش کرده که حداقل در این 15 سال اخیر همین سریالهای بظاهر طنز و بی محتوا ، مسبب آموزش و رواج بی نزاکتی در جامعه بوده اند .

علی جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:39 ب.ظ

خداییش خیلی سریال بی محتوا و بچگانه ایه..باید تو برنامه کودک پخش بشه

m جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 03:05 ب.ظ

سریال درحاشیه متوقف نشد و قراره دو قسمت 30 قسمتی دیگه ازش بسازن خود مهران مدیری هم گفت که این سریال تمام نشده و درضمن کار آقای صحت هم تازه تو برنامه ی گلخانه گفت قرار بود اسفند پخش بشه و جای هیچ چیز رو نگرفت.

ناشناس جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:09 ب.ظ

خانم یا آقای محترم برداشت بنده به هیچ وجه غلط نبود از نظرات کاملا مشخص وتابلوهست در ضمن این سریال شمعدانی نبود که جای در حاشیه گرفت بلکه این در حاشیه بود که از شبکه دیگه ای قرار بود پخش بشه وجای سریال شمعدانی را که بارها بنا به دلایل مختلفی پخشش به تعویق افتاده بود وقرار بود بعدازعید یا حتی در خود ایام عید پخش بشه را گرفته بود بعدشم آقای صحت چه گناهی کردند بابت توقف در حاشیه که بیخودی به سریال ایشون انتقاد میکنید .تازه به نظر من این سریال خیلی خنده دار تر از در حاشیه هست وبازیگر نقش اولشم خیلی قشنگ بازی میکن ودر ضمن این سریال هم به نوعی انتقادی هست ودر واقع حرفها ورفتارهای زشت اون پسر بچه در سریال تقبیح نیشه نه تایید.من برنامه شام ایرانی قسمتی را که مربوط به آقای صحت بود را ندیدم اما خب شاید ایشون در این سریال به طور غیر مستقیم میخواد از رفتار پسرشان انتقاد کند پس بهتره که درست قضاوت کنید

m جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:49 ق.ظ

درسته سریال خیلی خوبی نیست و خیلی بی ادبی رو نشون می ده اما من باز نگاش می کنم چون چیز دیگه ای نیست که نگاه کنیم در ضمن بعضی موقع ها خنده دار میشه ولی باز توقعات فوق العاده بیشتر بود ما عادت داریم هر ساعت 9 بشینیم پا تلویزیون شبکه 3 ولی با دیدن این سریال بعضی مواقع واقعا خسته میشم و اگه یه کارگردان که اولین تجربش بود این رو می ساخت من میگفتم خوبه.

پاسخ جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:47 ق.ظ

ناراحتیم از اینکه درحاشیه رو برداشتن و ناراحت تریم که جاش یه سریال مزخرف دارن به خورد مردم می دن. مردمی که از درحاشیه لذت می بردن. نخیر آقا یا خانم برداشت شما غلطه. اگه به جاش یه سریال درست و حسابی میذاشتن فقط یه ناراحتی باقی می موند اونم توقف سریال در حاشیه بود. اما الان دو تا ناراحتی هست که گفتم.
این سریال مزخرف شمعدونی هر وقت و به هر دلیلی هم پخش می شد اعتراض برانگیز بود اما الان بیشتر باعث عصبانیت هست چون چیزی که دوست داشتیم رو ازمون گرفتن این مزخرفو به خوردمون بدن. اونم به خاطر یه اقلیت بی منطق.
تازه فهمیدیم که مرذم هیچ اهمیتی ندارن و همیشه اقلیت های خاص هستن که مهم هستن.
حالا برو تو برداشتت تجدید نظر کن

ناشناس جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:55 ق.ظ

این طور که من از نظرات برداشت کردم شما دوستان انگار فقط به خاطر ناراحتی بابت توقف در حاشیه مخالف این سریالید والکی ایراد میگیرید .

فریبرز درویشی پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:28 ب.ظ

واقعا از آقای سروش صحت بعید بودمقایسه کنین با کارای قبلی ایشون --مقایسه کنین با کارای سلطان طنز ایران آقای مهران مدیری وسریالهای دیگه ---واقعاافتضاحه

محمد پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 05:40 ب.ظ

حیف در حاشیه که این سریال بسیار ضعیف رو جاش کجاشتن واقعا باید به آقای مدیری تبریک گفت که با اینکه فشار زیادی روش بود و کارش رو هم نگذاشتن درست و حسابی تموم کنه و تو 27 قسمت سر و تهش رو هم آوردن ولی از این سریال 52 قسمتی خیلی پر ملات تر ساخته بود

امین پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 05:34 ب.ظ

واقعا از آقای صحت چنین سریالی بعید بود این سریال کجا و کارای قوی مثل زیر زمین و ساختمان پزشکان و پژمان کجا این سریال که جز ترویج رفتار های ناپسندی مثل روابط فرزند با اعضای خوانواده تخریب جایگاه مرد در خانوانده و ... هیچ چیز دیگری نداره الان تمام قسمت هایی که پخش شده فقط شامل دعوای دو نفر اونم به صورت تکراری بوده و بس
یادم میاد چند وقت پیش خانم شقایق دهقان از در حاشیه (با وجود محبوبیت بالا در بین مردم) انتقاد کردند و گفتند که این کار از سایر کارهای آقای مدیری ضعیف تر بوده خواستم ببینم ایشون این جسارت رو دارن که بیان در سریالی که همسرش حضور دارد هم همین حرف رو بزنند یا نه

محمد پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 04:55 ب.ظ

واقعا متاسفم اینا طنز رو با لودگی و تحقیر و تمسخر دیگران و بی ادبی اشتباه گرفتن خیلی سریال بی محتوا و مضخرفیه

مهدی پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 03:45 ب.ظ

واقعا سرال خیلی خوب و جذاب و عالی هست.
نقش دایی جلال با بازی آقای ایزدی خیلی خوبه.

هلنا پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:30 ب.ظ

سلام . متاسفانه چند سالیه که گارگردانهای قوی در زمینه طنز مثه آقای عطاران و مدیری به علت یه سری مسائل حاشیه ای از تلویزیون دور شدن و همین باعث شده که زمینه برای کارگردانهایی که زیاد تبحری در این زمینه ندارن بیان جلو و به معنای واقعی کلمه ( وقت مردم رو بگیرن ) مثه مسافران - خروس - و ... البته اقای صحت یکی از کارگردانهای موفق هستند. که پژمان و ساختمان پزشکان خیلی خوب بودند. الان با برگشت آقای مدیری به تلویزیون باز خنده به خونه ها برگشت . ولی به علت تعصب بی جا و بی منطق بعضی اساتید، مانع تراشی کردند و ... به هر حال این سریال داره پخش میشه و فک کنم خانواده ها فقط دارن تحمل میکنن نه لذت... من به این سریال 100 % نمره منفی میدم

ناشناس پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:34 ق.ظ

کدوم شخصی. فیلمهایی که می بینیم بیشترش آرا و عقاید شخصی سازندگانشه ولی وقتی به خورد ملت میدن دیگه شخصی نیست. شخصی تا وقتیه که توی خونه زندگی خودشونه ولی وقتی به خونه زندگی ما راه پیدا می کنه میشه عمومی
امیدوارم متوجه شده باشی. ضمنا شام ایرانی هم از تلویزیون پخش شد هم سی دیش پخش شد توی بازار. پس دیگه شخصی نیست.

ناشناس چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:01 ب.ظ

توی شام ایرانی دیدید که پسر سروش صحت باباش رو سروش صدا می کرد. خب کارگردان تربیت خودش رو توی این فیلم نشون داده. این جور روابط از نظر اون اشکالی نداره اما برای ما و خانواده هامون خیلی اشکال داره. برای صدا و سیما هم باید اشکال داشته باشه. نمی دونم چرا ملاک ادب و تربیت باید کارگردان ها باشن. اونم کارگردان های ما که هر کی از ننش قهر می کنه می شه کارگردان. هر کی دو تا فیلم و تله فیلم بازی می کنه می شه کارگردان.
درحاشیه مورد علاقه مردم بود. چون یه سری دکتر خوششون نمی اومد قطعش کردید. خواست مردم این وسط چی می شه؟ چرا این سریال سخیف و بی ارزش هنوز در حال پخشه؟ هر روزم به یه بهانه ای کارگردانش میاد توی تلویزیون با کلی خوشحالی انگار گل کاشته؟! اصلا انگار نه انگار که مردم داره حالشون از این سریال به هم می خوره.

کاربران محترم خواهش می کنم بحث را شخصی نکنید .
نقد را باید بر روی خود سریال متمرکز نمود
از همکاری شما متشکرم

راستین چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 06:31 ب.ظ

اصلا از سروش صحت انتظار نداشتم ...

اعظم چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 02:43 ب.ظ

من نمی دونم چرا این سریال مرتبا دروغ گفتن و تبلیغ می کنه، اونم در قالب اینکه قراره روابط دو تا خانواده رو مثلا درست کنند
متاسفم

ناشناس چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:36 ق.ظ

باسلام
چرا اسم یک گربه را باید اسم دانشمند انیشتن بگذارند آیا خوب است خارجی ها اسم حیوان خود را ابن سینا ، عطار بگذارند . چرا اینقدر بی احترامی واقعا متاسفم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد