رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

برنامه توقف ممنوع به تهیه کنندگی پیام تیرانداز

تیزر متفاوت "توقف ممنوع" با اجرای دلاوری

دکتر عادل پیغامی اولین مهمان دلاوری در برنامه تلویزیونی «توقف ممنوع» می شود که به صورت زنده از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.
تیزر متفاوت "توقف ممنوع" با اجرای دلاوری
به گزارش جهان، اولین قسمت از برنامه اقتصادی «توقف ممنوع» چهارشنبه روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

دکتر عادل پیغامی عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق مهمان این برنامه خواهد بود که با محمد دلاوری مجری برنامه به بحث و گفت‌وگو می‌پردازد.

«توقف ممنوع» برنامه ای چالشی در حوزه اقتصاد و فرهنگ اقتصادی است که از آیتم‌های مختلفی برخوردار است و بنا دارد در اولین قسمت به موضوع « منفعت طلبی در زندگی» بپردازد.

اجرای این برنامه را محمد دلاوری و تهیه کنندگی آن را پیام تیرانداز برعهده دارد. چهارشنبه ساعت ۲۱:۱۵ اولین قسمت از این برنامه روی آنتن می رود.
,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،
 عادل پیغامی مهمان اولین برنامه «توقف ممنوع»
دکتر عادل پیغامی اولین مهمان دلاوری در برنامه تلویزیونی «توقف ممنوع» می شود که به صورت زنده از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.
اولین قسمت از برنامه اقتصادی «توقف ممنوع» چهارشنبه روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود. بنا بر این گزارش، دکتر عادل پیغامی عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق مهمان این برنامه خواهد بود که با محمد دلاوری مجری برنامه به بحث و گفت‌وگو می‌پردازد.

«توقف ممنوع» برنامه ای چالشی در حوزه اقتصاد و فرهنگ اقتصادی است که از آیتم‌های مختلفی برخوردار است و بنا دارد در اولین قسمت به موضوع « منفعت طلبی در زندگی» بپردازد.

اجرای این برنامه را محمد دلاوری و تهیه کنندگی آن را پیام تیرانداز برعهده دارد. چهارشنبه ساعت 21:15 اولین قسمت از این برنامه روی آنتن می رود.
,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،
 عادل پیغامی اولین مهمان برنامه تلویزیونی «توقف ممنوع» خواهد بود که ۱۵ مهر به صورت زنده از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین قسمت از برنامه اقتصادی «توقف ممنوع» چهارشنبه ۱۵ مهر روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود. عادل پیغامی عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق مهمان این برنامه خواهد بود که با محمد دلاوری مجری برنامه به بحث و گفتگو می‌پردازد.

«توقف ممنوع» برنامه ای چالشی در حوزه اقتصاد و فرهنگ اقتصادی است که با تولید آیتم‌های مختلف بنا دارد در اولین قسمت به موضوع «منفعت طلبی در زندگی» بپردازد.

اجرای این برنامه را محمد دلاوری و تهیه کنندگی آن را پیام تیرانداز به عهده دارد که چهارشنبه ساعت ۲۱:۱۵ اولین قسمت از این برنامه روی آنتن شبکه پنج می رود.

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000448/nf00448577-2.jpg
خبرنگار «۲۰:۳۰» برنامه «توقف ممنوع» را اجرا می‌کند
محمد دلاوری

برنامه اقتصادی «توقف ممنوع» با اجرای محمد دلاوری مجری بخش خبری «صرفا جهت اطلاع» از چهارشنبه هشتم مهر ماه روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه اقتصادی «توقف ممنوع» قرار است از چهارشنبه هشتم مهرماه با اجرای محمد دلاوری و تهیه کنندگی پیام تیرانداز روی آنتن رود.

این برنامه که به موضوعاتی نظیر فرهنگ مصرف، سودجویی و موضوعات اقتصادی خواهد پرداخت از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

اجرای این برنامه چالشی را محمد دلاوری خبرنگار تلوزیون و مجری بخش خبری «صرفا جهت اطلاع» برعهده خواهد داشت. دلاوری پیش از این نیز مسئولیت دفتر واحد مرکزی خبر در وین را برعهده داشت.

برنامه چالشی «توقف ممنوع» هر چهارشنبه از ساعت ۲۱:۱۵ از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد و در اولین قسمت از این برنامه به موضوع چالشی منفعت طلبی و سودجویی خواهد پرداخت.


 بررسی «سودهای بانکی» در برنامه توقف ممنوع
امشب برنامه توقف ممنوع با حضور کارشناسان و موضوع «بررسی سودهای بانکی» روی آنتن می رود.
 
به گزارش تابناک اجتماعی برنامه «توقف ممنوع» چهارشنبه 4 آذر روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود. دکتر طهماسب مظاهری که در دولت های گذشته سکان بانک مرکزی و وزارت اقتصادر را برعهده داشته  مهمان این برنامه خواهد بود تا با محمد دلاوری مجری برنامه به بحث و گفتگو بپردازند.

بررسی «سودهای بانکی» در برنامه توقف ممنوع

«توقف ممنوع» برنامه ای چالشی در حوزه اقتصاد و فرهنگ اقتصادی است که با تولید آیتم‌های مختلف بنا دارد در چهارمین قسمت به موضوع «مصرف و مصرف گرایی؛ از تهران تا واشنگتن» بپردازد.

اجرای این برنامه را محمد دلاوری و تهیه کنندگی آن را پیام تیرانداز به عهده دارد که امروز  چهارشنبه ساعت ۲۱:۱۵ این برنامه روی آنتن شبکه پنج می رود.
,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،

آیا شهرام جزایری در برنامه «توقف ممنوع» حاضر می‌شود؟
حضور شهرام جزایری در برنامه امشب «توقف ممنوع» خبری بود که در فضای مجازی منتشر شد و تهیه کننده برنامه درباره این خبر توضیحاتی را ارائه داد.
پیام تیرانداز تهیه کننده برنامه «توقف ممنوع» در خصوص حضور شهرام جزایری در برنامه امشب در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: حضور شهرام جزایری در برنامه امشب «توقف ممنوع» صحت ندارد. از آنجایی که موضوع برنامه امشب در مورد فساد اقتصادی است گروه ما گزارشی را در این مورد تهیه کرده که برای روند تحقیقات ما است.
 
وی ادامه داد: البته در ابتدا قصد پخش آن را هم نداشتیم. پخش این گزارش و آیتم منوط به همفکری دوستان پخش و شبکه است اگر صلاح باشد پخش خواهد شد و گرنه موضوع منتفی است.
 
تیرانداز تصریح کرد: این گزارش یک مصاحبه چند دقیقه‌ای با شهرام جزایری است که اگر پخش آن قطعی شود یا در برنامه امشب و یا در برنامه هفته آینده پخش خواهد شد زیرا موضوع چهارشنبه‌های برنامه «توقف ممنوع» در خصوص مفاسد اقتصادی است.
 
وی بیان کرد: مصاحبه‌های این گزارش فقط با آقای شهرام جزایری نیست بلکه با چند نفر دیگر هم در مورد مفاسد اقتصادی صحبت شده است.
 
تیرانداز بیان کرد: در این آیتم شهرام جزایری توضیحاتی را در مورد خود بیان کرده و مشکلات بانکی و اهدای وام‌های کلان به افراد مختلف مانند جزایری و موضوعاتی از این قبیل به طور کل حقه‌های بانکی و اقتصادی که به اختلاس و مفاسد اقتصادی منجر می‌شود.
 
وی اظهار داشت: کارشناس امشب «توقف ممنوع» پرفسور رفیع‌پور هستند که در کتاب خود به نام «سرطان اجتماعی فساد» در بخش مجزا به موضوع شهرام جزایری پرداخته‌اند و در مورد آن تحقیق کرده است ما تصورمان بر این است که اگر تحقیقات‌مان کامل شود موضوعات امشب برای بررسی ریشه‌ای و مبنای فساد بسیار راهگشا است.
 
وی در پایان عنوان کرد: امیدوارم این برنامه مفید واقع شود چراکه سعی کردیم این برنامه با یک رویکرد علمی و دور از هیجانات و احساسات به موضوع فساد که دغدغه بسیاری از مردم ما است بپردازیم.
http://www.irankhabar.ir/images/docs/000046/n00046769-b.jpg
پخش برنامه «توقف ممنوع» امروز از شبکه پنج سیما
ششمین برگ از برنامه «توقف ممنوع» امروز چهارشنبه ۲۷ آبان روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.
پخش برنامه «توقف ممنوع» امروز از شبکه پنج سیما
 
پروفسور فرامرز رفیع پور، استاد جامعه شناسی دانشگاه شهید بهشتی مهان این برنامه خواهد بود تا با محمد دلاوری مجری برنامه به بحث و گفتگو بپردازد.

بنا بر این گزارش، برنامه «توقف ممنوع» در رابطه با موضوع برنامه امشب گفت‌وگویی با «شهرام جزایری» انجام داده که قرار است در ۲ بخش به روی آنتن برود.

«توقف ممنوع» برنامه ای چالشی در حوزه اقتصاد و فرهنگ اقتصادی است که با تولید آیتم‌های مختلف بنا دارد در ششمین قسمت به موضوع «فساد اقتصادی» بپردازد.

اجرای این برنامه را محمد دلاوری و تهیه کنندگی آن را پیام تیرانداز به عهده دارد که چهارشنبه ساعت ۲۱:۱۵ این برنامه روی آنتن شبکه پنج می رود.



رها ماهرو : خوانندگان عزیز و سینمادوست ، لطفا نظر و نقدتان را درباره برنامه توقف ممنوع با اجرای محمد دلاوری که از شبکه پنج تلویزیون پخش می شود برای ما بنویسید و بفرستید .



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد