رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

نقد فیلم چند روز بیشتر از پریسا گرگین

چند روز بیشتر
1392 ایران

پریسا گرگین

http://images.khabaronline.ir/images/2013/10/13-10-23-113936Chand%20Roz%20Bishtar-Mani%20Lotfizadeh_136.JPG


چند روز بیشتر

یکشنبه 31 فروردین - ساعت 17:00

محصول سیما فیلم –سال 1392

کارگردان : پریسا گرگین

بازیگران : ریما رامین فر، آرش مجیدی، سحر دولتشاهی و  ..

خلاصه فیلم : فرشته افشار، 46 ساله چند سالی است شوهرش را از دست داده و با دخترش شیرین زندگی می کند. او به منظور گذران زندگی و تأمین مخارجشان به کار خیاطی مشغول است. حال دخترش در رشته پزشکی دانشگاه آزاد قبول شده و او در روز ثبت نام متوجه می شود تمام پولی که برای ثبت نام پس انداز کرده در حسابش نیست...

____________________
ژانر : اجتماعی ،  خانوادگی
دسته بندی : فیلم سینمایی ایرانی
زبان : فارسی
زمان پخش: 23 شهریور 1394 ۱۴:٣٨
مدت: 1 ساعت و 32 دقیقه
____________________
درباره " چند روز بیشتر "

فرشته افشار، که چند سالی است شوهرش را ازدست داده ،با دخترش شیرین زندگی می کند.او به منظور گذران زندگی و تامین هزینه های آن به کار خیاطی مشغول است، اکنون دخترش در رشته پزشکی دانشگاه آزاد قبول شده اما در روز ثبت نام دانشگاه متوجه می شود تمام پولی که برای ثبت نام پس انداز کرده در حسابش موجود نیست و ...
____________________

جشنواره چهل و چهارم
چند روز بیشتر
لوح تقدیر - داستانی بلند
فیلم چند روز بیشتر به کارگردانی پریسا گرگین در بخش داستانی بلند جشنواره چهل و چهارم، لوح تقدیر دریافت کرد.

____________________
"چند روز بیشتر" کلید خورد
تصویربرداری فیلم تلویزیونی "چند روز بیشتر" اولین ساخته بلند پریسا گرگین و محصول مشترک مرکز سیمافیلم و معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران آغاز شد.
بنا براین گزارش در فیلمنامه این فیلم به قلم مشترک پریسا گرگین و آزیتا ایرایی آمده است: فرشته افشار، 46 ساله که چند سالی است شوهرش را ازدست داده و با دخترش شیرین زندگی می کند، او به منظور گذران زندگی و تامین مخارجشان به کار خیاطی مشغول است، اکنون دخترش در رشته پزشکی دانشگاه آزاد قبول شده، در روز ثبت نام متوجه می شود که تمام پولی که برای ثبت نام پس انداز کرده در حسابش موجود نیست... و
ریما رامین فر، آرش مجیدی ، سحر دولتشاهی ، مریم بوبانی ، بابک کریمی ، آتیه جاوید ، رویا جاویدنیا ، شیدا خلیق ، سیامک ادیب و کیوان ساکت اف بازیگران اصلی این فیلم هستند.
فهرست عوامل پشت دوربین این اثر عبارتند از: مجری طرح: موسسه فرهنگی ، هنری سیمای مهر ، مدیر تصویربرداری : محمد ناصری، صدابردار: کامران کیان ارثی، مدیر هنری: امیرحسین قدسی ، طراح صحنه: مرتضی فربد، طراح لباس : آزاده صالحی ،مدیر تولید: محمد صادق آذین
میدان تره بار بزرگ ، پارک گفتگو ، بانک و دانشگاه تعدادی از لوکیشن هایی هستند که این فیلم در مدت یک ماه در آنها تصویربرداری می شود.
" چند روز بیشتر" محصول گروه فیلم های سینمایی و تلویزیونی مرکز سیمافیلم است.
____________________

"چند روز بیشتر" در بخش مسابقه جشنواره رشد

"چند روز بیشتر" در بخش مسابقه جشنواره رشد
تله فیلم " چند روز بیشتر" ساخته پریسا گرگین و محصول سیمافیلم به بخش مسابقه چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم رشد راه یافت.
به گزارش روابط عمومی سیمافیلم ، در خلاصه داستان «چند روز بیشتر» به قلم مشترک پریسا گرگین و آزیتا ایرایی آمده: فرشته افشار، 46 ساله چند سالی است شوهرش را از دست داده و با دخترش شیرین زندگی می کند. او به منظور گذران زندگی و تأمین مخارجشان به کار خیاطی مشغول است. حال دخترش در رشته پزشکی دانشگاه آزاد قبول شده و او در روز ثبت نام متوجه می شود تمام پولی که برای ثبت نام پس انداز کرده در حسابش نیست... .
چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم رشد بیست و سوم آبان ماه در تهران اغاز به کار می کند.


رها ماهرو : از خوانندگان محترم "نقد فیلم چند روز بیشتر ساخته پریسا گرگین" درخواست می کنیم تا نقد و نظرشان در این باره ارائه دهند.


---------------------

داستان : سیندرلا به ایران آمد

داستان : پاندا کونگ فو کار به ایران آمد



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد