رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

نقد فیلم هریگان از وینس وودس

هریگان
2013 انگلستان
Harrigan

کارگردان:Vince Woods



نام فارسی:هریگان

زبان:دوبله فارسی

محصول سال ۲۰۱۳ کشور آمریکا

بازیگران حاضر در این فیلم سینمایی:Amy Manson, Ian Whyte, Stephen Tompkinson

به کارگردانی:وینس وودس

نویسنده داستان:Arthur McKenzie

موضوع:اکشن

توضیحاتی در مورد داستان: کارآگاه هریگان پس از اتمام ماموریتش از هنگ کنگ به لندن بازمی گردد. او خیلی زود در می یابد که خلافکاران با پرداخت باج، مامورین پلیس زیادی را خریده اند و در شهر به راحتی رفت و آمد می کنند. او تصمیم می گیرد با اوضاع موجود برخورد کرده و ریشه فساد را بخشکاند…
http://dl.ir-dl.com/user30/movie/foreign/c-Harrigan.jpg
نام فیلم : هریگان | کارگردان : Vince Woods

ژانر : جنایی-اکشن | سال انتشار : ۲۰۱۳ | مدت نمایش : ۷۵ دقیقه

بازیگران : Ian Whyte, Amy Manson, Stephen Tompkinson

خلاصه داستان : کارآگاه هریگان پس از اتمام ماموریتش از هنگ کنگ به لندن بازمی گردد. او خیلی زود در می یابد که خلافکاران با پرداخت باج، مامورین پلیس زیادی را خریده اند و در شهر به راحتی رفت و آمد می کنند. او تصمیم می گیرد با اوضاع موجود برخورد کرده و ریشه فساد را بخشکاند. او و مامورینش چند خلافکار بزرگ را دستگیر کرده و عده ای نیز به زندان می فرستند اما فساد مامورین پلیس و روابط پنهانی خلافکاران با آنها سبب می شود که کارآگاه هریگان به هدف خود نرسد.
http://static.guim.co.uk/sys-images/Film/Pix/pictures/2013/9/18/1379520920362/Harrigan-011.jpg
فیلم سینمایی "هریگان" Harrigan

فیلم سینمایی "هریگان Harrigan "
فیلم سینمایی «هریگان» به کارگردانی وینس وودز ، می باشد .
در خلاصه داستان این فیلم با بازی استیفن تامکینسون، کرییک کانوی و یان ویت آمده است : کارآگاه هریگان پس از اتمام ماموریتش از هنگ کنگ به لندن بازمی گردد. او خیلی زود در می یابد که خلافکاران با پرداخت باج، مامورین پلیس زیادی را خریده اند و در شهر به راحتی رفت و آمد می کنند. او تصمیم می گیرد با اوضاع موجود برخورد کرده و ریشه فساد را بخشکاند. او و مامورینش چند خلافکار بزرگ را دستگیر کرده و عده ای نیز به زندان می فرستند اما فساد مامورین پلیس و روابط پنهانی خلافکاران با آنها سبب می شود که کارآگاه هریگان به هدف خود نرسد.

Harrigan
2013 Film

Initial release: September 20, 2013 (United Kingdom)
Director: Vince Woods
Running time: 97 minutes
Screenplay: Arthur MacKenzie
Music composed by: James Edward Barker
Producers: Vince Woods, Kirsty Bell

Stephen Tompkinson
Actor
Stephen Tompkinson is a British actor, best known for his work in television drama and comedy productions. ...

سینما 1 / فیلم سینمایی "هریگان" Harrigan

_______________

«هریگان»، «کودک و فرشته»، «تا آخرین نفس» از تلویزیون پخش می‌شوند
برنامه‌های آخر هفته سیما؛
«هریگان»، «کودک و فرشته»، «تا آخرین نفس» از تلویزیون پخش می‌شوند
فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن « هریگان »، « کودک و فرشته »، « تا آخرین نفس » ،« مریم و میتیل » ،« قهرمان دوست داشتنی » ،« بزرگ مرد کوچک » ، « بلمی به سوی ساحل »، « خشم »، «میل برتری » ، « دزدی که برای شام آمد » ،« سه احمق » ،« صدای پای من »، « کلاغ »، « بالاترین پیشنهاد » ، « الا و دوستان » ، « شجاع مرد کوچک » ،« شتاب » ، « روز سوم »، « همسنگار » ، « چهره در غبار »، « شیخ شریف » ، « تکلیف »،« شنل قرمزی ۲» و « تپه عقاب ها » پنج شنبه ، جمعه ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه از شبکه های سیما روی آنتن می رود.
http://www.harriganmovie.com/images/img/landing.jpg
شبکه یک سیما

به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی « هریگان» به کارگردانی وینس وودز ، پنجشنبه۱ خرداد ماه ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می شود .
در خلاصه داستان این فیلم با بازی استیفن تامکینسون، کرییک کانوی و یان ویت آمده است : کارآگاه هریگان پس از اتمام ماموریتش از هنگ کنگ به لندن بازمی گردد. او خیلی زود در می یابد که خلافکاران با پرداخت باج، مامورین پلیس زیادی را خریده اند و در شهر به راحتی رفت و آمد می کنند. او تصمیم می گیرد با اوضاع موجود برخورد کرده و ریشه فساد را بخشکاند. او و مامورینش چند خلافکار بزرگ را دستگیر کرده و عده ای نیز به زندان می فرستند اما فساد مامورین پلیس و روابط پنهانی خلافکاران با آنها سبب می شود که کارآگاه هریگان به هدف خود نرسد.
*************************************
فیلم سینمایی « کودک و فرشته » به کارگردانی مسعود نقاش زاده ، جمعه ۲خرداد ماه ساعت ۱۴:۵۰ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در آخرین روز تابستان سال ۱۳۵۹ وقتی فرشته و خانواده‌اش آماده می‌شوند در جشن عروسی یکی از اقوام نزدیک شرکت کنند، غرش صدای هواپیماهای جنگنده‌ای که از مرز عبور کرده‌اند موجب می‌شود پدر فرشته تصمیم بگیرد از خیر عروسی خواهرش بگذرد و خانواده‌اش را از مهلکه بدر ببرد. فرشته برای آوردن مادر‌بزرگ از خانه خارج می‌شود؛ اما دیگر هیچگاه خانواده‌اش را نمی‌بیند.
افشین هاشمی ، سیما خضرآبادی، قاسم زارع و شبنم مقدمی در فیلم تلویزیونی « کودک و فرشته » ایفای نقش کرده اند.
*************************************
شبکه دو سیما

انیمیشن «تا آخرین نفس » به کارگردانی تورج علوی ، پنجشنبه ۱ خرداد ماه ساعت ۸صبح در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.
این انیمیشن درباره حمله عراق به ایران و خرمشهر و در پی آن مقاومت مردمی و سر انجام پیروزی و آزاد سازی خرمشهر و حوادث پس از آن می باشد.
*************************************
فیلم سینمایی «مریم و میتیل » به کارگردانی فتحعلی اویسی ، پنجشنبه ۱ خرداد ماه ساعت ۱۴:۳۰از شبکه دو سیما پخش می شود.
در خلاصه داستان این سینمایی امده : مریم دختر شش ساله‌ای که خانواده‌اش را در جنگ از دست داده است، در پرورشگاه زندگی می‌کند.مریم به فرشته که بچه‌اش را از دست داده و در ساختمان روبه‌روی پرورشگاه مسکن دارد علاقه دارد اما نسرین و همسرش وی را به فرزندخواندگی قبول می‌کنند، مریم هم برای رسیدن فرشته از خانه آنها فرار می‌کند.
افسانه بایگان، حمید جبلی، حمیده خیرآبادی، نیاز طارمی، شیوا خنیاگر، پرویز شفیع‌زاده و محمد ورشوچی در فیلم سینمایی «مریم و میتیل » ایفای نقش کرده اند.
*************************************
انیمیشن «قهرمان دوست داشتنی » به کارگردانی کیونگ هو لی ، جمعه ۲خرداد ماه ساعت ۸ صبح در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.
داستان از این قرار است که : جانی، یک کوالای سفید رنگ است که توسط دوستانش مورد تمسخر واقع می شود. او جنگل کوالاها را ترک می کند و سفری را آغاز می کند. در ابتدا با یک میمون گنگ و یک موش صحرایی آشنا می شود . جانی با آنها به سیرک می رود و در سیرک مشغول به کار می شود. اما پس از مدتی دیگر مورد توجه مردم نیست، پس سیرک را ترک می کند.موش صحرایی و میمون نیز با او همراه می شوند. آنها به جنگلی می رسند اما به محض ورود می بینند که اهالی جنگل مورد حمله گرگ ها واقع شده اند و در حال مبارزه با آنها هستند و ...
*************************************
فیلم سینمایی « بزرگ مرد کوچک » به کارگردانی صادق صادق دقیقی و تهیه کنندگی پروانه مرزبان ، جمعه ۲ خرداد ماه ساعت ۱۷:۳۰از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
فیلم سینمایی«بزرگ مرد کوچک» درباره شهید بهنام محمدی نوجوان ۱۳ ساله حماسه ساز بختیاری اهل مسجدسلیمان و نبرد دلیرانه او در جریان مقاومت مردمی خرمشهر در مهر ۱۳۵۹ می باشد، این نوجوان در ابتدا به دست نیروهای عراقی می افتد و مورد ضرب و شتم قرار می گیرد اما اعتماد عراقی ها را جلب کرده و مواد غذایی، مهمات و گرای دشمن را به نیروهای ایرانی میرساند.
شبنم قلی‌خانی، پویا امینی، سوگل طهماسبی، حبیب اللهیاری، پرهام دلدار، محمد جواد سلام‌پور، مجتبی قربانی در فیلم سینمایی « بزرگ مرد کوچک » ایفای نقش کرده اند.
*************************************
فیلم سینمایی «بلمی به سوی ساحل » به کارگردانی رسول ملاقلی پور و تهیه کنندگی محسن آقاعلی اکبری ، جمعه ۲ خرداد ماه ساعت ۲۳ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: در اواخر مهر ماه ۱۳۵۹، هنگامی که خرمشهر در خطر سقوط قرار دارد، یک گردان از پاسداران به فرماندهی مرتضی برای کمک به رزمندگان این شهر از تهران حرکت می کند و چون جاده های آن حوالی در دست عراقی هاست، آنان بایستی از بندر ماهشهر به وسیله هلیکوپتر خود را به خرمشهر برسانند اما کوشش او برای در اختیار گرفتن هلیکوپتر ناکام می ماند و مرتضی گردانش را با یک لنج از طریق خلیج فارس به خرمشهر می رساند. او و گردانش یک روز پس از سقوط خرمشهر به آنجا می رسند و ...
خسرو ضیایی، عطاءاله سلمانیان، بهزاد بهزادپور، جعفر دهقان و فرید کشن فلاح در فیلم سینمایی «بلمی به سوی ساحل » بازی کرده اند.
*************************************
شبکه سه سیما

فیلم سینمایی « خشم » به کارگردانی پریادار شان ، پنجشنبه ۱خرداد ماه ساعت ۱۱:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می شود.
این فیلم روایتگر سرگرد پرتاب کمار و سیدهانت چاتروودی دو مامور وزارت اطلاعات هندوستان به روستایی در یک ایالت این کشور می روند تا در مورد پرونده ی قتل چند دانشجوی پزشکی دانشکده ملی که در این روستا کشته شده اند تحقیق کنند. آنها به سراغ رئیس پلیس و فرماندار منطقه می روند تا اطلاعات لازم را از آنان بگیرند و با همکاری آنها موضوع قتل ها را پیگیری کنند. اما به زودی متوجه می شوند که این افراد خود در زمره بزرگ ترین قانون گریزان شهر قرار دارند و ظلم ها و بی عدالتی های فراوانی از سوی آنها به مردم روستا روا می شود. همچنین متوجه می شوند که سه دانشجو به این دلیل به قتل رسیده اند که یکی از آنها به نام اینو می خواسته با دتر مردی متمول به نام تاگور ام کار سوگول ازدواج کند و با کمک دو دوست دیگرش و ...
آجای دوگن، آکشای خانا در فیلم سینمایی « خشم »بازی کرده اند.
*************************************
فیلم سینمایی «میل برتری » به کارگردانی دیوید ولینگتون ، پنجشنبه ۱ خرداد ماه ساعت۲۳:۳۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم آمده است : پاتریک افسر پلیسی است که در جریان دستگیری عده ای فروشنده مواد مخدر و فشارهای همسرش برای تجمل ، مجبور می شود تا در ازای پول یکی از افرادش را به یک خلافکار به نام فرانک لو دهد. جیمی یکی دیگر از افراد پلیس که از اقوام پاتریک است و از سوی او در مورد شغلش مورد بی مهری واقع شده مسئول رسیدگی به این پرونده می شود. از سوی دیگر کیت لین دختر پاتریک با عده ای دختر نوجوان که معتادند دوست می شود و شروع به مصرف مواد می کند. در انتها جیمی پی می برد که پاتریک باعث کشته شدن یکی از افرادشان شده است . پاتریک از فرانک می خواهد که جیمی را بکشد اما کیت لین که بر اثر مصرف مواد حال وخیمی پیدا کرده از جیمی کمک می خواهد . جیمی برای کمک خود ....
*************************************
فیلم سینمایی «دزدی که برای شام آمد » به کارگردانی سید محسن میرحسینی ، جمعه ۲ خرداد ماه ساعت ۱۱:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می شود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی ارژنگ امیرفضلی، اردشیر کاظمی و نصرالله رادش آمده است : فریدون در امانتداری شهره محل است و همه همسایه ها کلید خانه شان رابه او می سپارند و به سفر می روند او بعد از سال ها تصمیم می گیرد تا برای تعطیلات نوروز امانتی از کسی قبول نکرده و خودش با خانواده به مسافرت بروند اما ....
*************************************
فیلم سینمایی «سه احمق » به کارگردانی راج کومار هیرانی ، جمعه ۲ خرداد ماه ساعت ۱۶ از شبکه سه سیما پخش می شود .
در خلاصه داستان فیلم آمده است: سه فارغ التحصیل کالج مهندسی بعد از ۱۰ سال بر سر یک قرار قدیمی حاضر می شوند ولی نفر چهارم نمی آید.آنها برای پیدا کردن او راهی سفری طولانی می شوند و در نهایت در می یابند که دوستشان هویت یک نفر دیگر را داشته و به جای او تحصیل کرده و مدرک تحصیلی گرفته.
امیر خان-مدهاوان- مونا سینق در فیلم سینمایی « سه احمق » ایفای نقش کرده اند.
*************************************
فیلم سینمایی « صدای پای من » به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی ، جمعه ۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم با بازی مهران احمدی، فرشته سرابندی و مرتضی زارع آمده است : دانیال نوجوان روستایی است که موفق می‌شود با پای مصنوعی خود در مسابقات آموزشگاهی کشور قهرمان شود و ...
*************************************
شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی « کلاغ » به کارگردانی جیمس مک تیگو ، پنجشنبه ۱خرداد ماه ساعت ۱۵ از شبکه چهار سیما پخش می شود.
در خلاصه داستان این فیلم با بازی لوکاس ایوانز و آلیس ایو آمده است : یک کارآگاه جوان به نام امت فیلدز متوجه می‌شود یک قاتل زنجیره‌ای با الهام از داستان‌های ادگار آلن پو جنایات خود را انجام می دهد. فیلدز از پو می‌خواهد در دستگیر کردن قاتل به او کمک کند.وقتی امیلی همسر پو هدف بعدی قاتل می‌شود، پو برای نجات او همراهی با فیلدز را می‌پذیرد...
*************************************
فیلم سینمایی «بالاترین پیشنهاد » به کارگردانی گیوسپ تورناتوره ، جمعه ۲ خرداد ماه ساعت ۲۰:۳۰ در قالب برنامه «سینما۴» از شبکه چهار سیما پخش می شود.
داستان این فیلم با بازی جیم استراگس و جوفری راش آمده است : یک دلال بزرگ آثار هنری کلکسیون ارزشمندی را دور از چشم دیگران برای خود فراهم کرده است. او طی سال ها با کارشناسی های دروغین آثار هنری با ارزش دیگران را با کمترین قیمت خریداری کرده است. در این را چند نفر از دوستانش نیز او را یاری کرده اند اما او سر آنها را نیز کلاه گذاشته است. تا اینکه پس از مدتی زن جوانی وارد زندگی او شده و آنها به یکدیگر علاقمند می شوند. ناگهان در یکی از روزها متوجه می شود تمام آثاری که طی سال ها جمع آوری کرده همگی ناپدید شده اند و خبری هم از دختر نیست. بالاخره ماجرا روشن می شود که تمام این ماجرا توطئه ای از طرف همدستانش بوده است و ...
*************************************
شبکه تهران سیما

انیمیشن « الا و دوستان » ، پنجشنبه ۱ خرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران پخش خواهد شد.
*************************************
فیلم سینمایی « صندوق۵۰۷ » ، جمعه ۲ خرداد ماه ۴۰ دقیقه بامداد از شبکه تهران پخش می شود.
*************************************
انیمیشن «شجاع مرد کوچک » به کارگردانی صمد غلامزاده، جمعه ۲ خرداد ماه ساعت ۹ صبح از شبکه تهران پخش می شود.
داستان این رشادت ها و ایثار شهید حسین فهمیده، کودک ۱۳ ساله است که با انداختن خود زیر تانک های دشمن و فدا کردن جانش، موجب تأخیر در ورود عراقیها به شهر خرمشهر گردید.
*************************************
فیلم سینمایی «شتاب » به کارگردانی ران هاوارد
فیلم داستان رقابت دو اتومبیل سوار  برجسته را در دهه ۱۹۷۰ و در اوج روایت می کند. جیمز هانت جوانی بی انظباط و پرشر وشور است در حالی که نیکی لاودا از خانواده ای تاجر آمده که بنای زندگی اش بر حساب و کتاب کو رفتارهای عاقلانه استوار است. بنابراین وقتی جیمز هانت با تصمیم های پر از ریسکش به تدریج فرد را از مسابقات رده پایین تر بالا می کشد.نیکی لاودا همین کار را با توانایی حسابگری و منطق اش به انجام می رساند. این دو چندین بار در مسابقات با هم به رقابت تنگاتنگ برای قهرمانی می پردازند اما هر بار این لاوداست که گوی سبقت را از هانت می رباید. این در حالی است که لاودا در زندگی شخصی اش نیز بسیار موفق تر است و در حالیکه هانت پس از مدت کوتاهی زندگی مشترک از همسرش جدا می شود .
*************************************
فیلم سینمایی « روز سوم » به کارگردانی محمدحسین لطیفی ، جمعه ۲ خرداد ماه ساعت ۲۱:۴۵ از شبکه تهران روی آنتن می رود.
داستان فیلم از این قرار است که : این فیلم، روایت آخرین روزهای مقاومت در بخش غربی خرمشهر در سال۱۳۵۹ است. سمیره و رضا، خواهر و برادری که همراه سایر مردم در حال مقاومت هستند.در شرایطی سمیره، در حلقه دشمن می ماند و رضا و همرزمانش تلاش می کنند تا او را از چنگال دشمن رها کنند
پوریا پورسرخ، باران کوثری، حامد بهداد، برزو ارجمند و مجید یاسر در فیلم سینمایی « روز سوم » بازی کرده اند.
*************************************
شبکه شما
فیلم تلویزیونی «همسنگار » به کارگردانی احسان عبدی پور پنجشنبه ۱ خرداد ماه ساعت ۲۳ از شبکه شما پخش می شود .
در این فیلم با بازی حمید بانمکی، حسین قفلی، مهتاب صداقت و عباس جوادی آمده است : پس از محاصره شهرهای آبادان و خرمشهر توسط نیروهای عراقی تنها راه خروج از شهر بهمنشیر می‏باشد و مردم منطقه در وضعیت نابسامانی به سر می‏برند. ناخدا شریف که در جزیره خارک زندگی می‏کند پس از مطلع شدن از وضعیت مردم آن منطقه لنج خود را در اختیار دو تن از دوستان قدیمی خود قرار می‏دهد تا این مهم را انجام دهند. لنج به آبادان می‏رسد و مهاجرین سوار بر لنج می‏شوند و به سمت بوشهر حرکت می‏کنند. در میان راه چمدان قبادی که حاوی طلا می‏باشد به دریا می‏افتد و ...
فیلم تلویزیونی « همسنگار » به تهیه کنندگی هومن کبیری تولید مرکز بوشهر است .
*************************************
فیلم تلویزیونی « چهره در غبار »به کارگردانی سید رحیم حسینی و تهیه کنندگی محمد خزاعی ، جمعه ۲ خرداد ماه ساعت۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش می شود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی جهانگیر الماسی، الیزابت امینی، علیرضا اوسیوند، مهران رجبی و مارال فرجاد آمده است : در جریان حمله عراق به خرمشهر مادری کشته می شود و نوزاد او توسط یک عراقی دل رحم به عراق برده تا از جریان جنگ دور بماند سال ها بعد در پی حمله نظامی آمریکا به عراق، اسد با دیدن دختری شبیه همسرش در تلویزیون بعد از ۱۷ سال، این باور که آن دختر یقینا دخترش است برای یافتن او راهی عراق می شود. و در ادامه مسیر پسرش جهان نیز ،بدون اطلاع، به او می پیوندد . اسد در عراق، بعد از جستجوی فراوان دخترش را پیدا می کند، ولی در راه برگشت با نظامیان آمریکایی روبرو شده و اسیر آنها می شوند و ...
فیلم تلویزیونی « چهره در غبار » تولید مرکز خوزستان می باشد.
*************************************
شبکه قرآن و معارف سیما

فیلم تلویزیونی «شیخ شریف » به کارگردانی اسماعیل فلاح پور و تهیه کنندگی محسن پیریایی ، جمعه ۲خرداد ماه ساعت ۱۵:۳۰ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش¬ می شود.
این فیلم با بازی جعفر دهقان، شیوا خسرومهر، محمد ایزدی یکتا، محمد باجلان، نازنین پیرکاری، ارسطو خوش رزم، محمد شادانی و سروناز سرلک ، گذری کوتاه بر مبارزات شهید قنوتی اولین روحانی هشت سال دفاع مقدس دارد . در این فیلم به صورت مختصر به مبارزات این شهید در زمان طاغوت پرداخته و پس از آن به فعالیت های نامبرده در کمک به جنگ زدگان خرمشهر نگاهی داشته و نهایتاً حضور ایشان در خرمشهر به نمایش در می آید .
*************************************
شبکه آموزش سیما

فیلم تلویزیونی« تکلیف » به کارگردانی اکبر شهبازی ، جمعه ۲ خرداد ماه ساعت ۱۰ صبح از شبکه آموزش سیما پخش می شود .
داستان فیلم با بازی زهرا امامی، منیژه شربتخوری درباره دختری به نام هانیه دانش آموز کلاس چهارم ابتدایی است که به اتفاق همکلاسی های خود نمایشنامه ای برای حضور در جشنواره دانش آموزی تهیه می کنند ....
************************************
شبکه پویا
انیمیشن « شنل قرمزی ۲ » به کارگردانی پنجشنبه ۱ خرداد ماه ساعت ۲۰ از شبکـه پویا پخش خواهد شد .
داستان این انیمیشن درباره گرگ طمعکاری است که باز هم به دنبال خوردن شنل قرمزی و دوستان او است. شنل قرمز و دوستانش حالا در پی آن هستند که بتوانند با یافتن سرنخ هایی از دوستانشان هانسلو گرتل که به صورت کاملا اسرار آمیز ناپدید شده اند را نجات بدهند .
*************************************
انیمیشن « تپه عقاب ها » به کارگردانی صمد غلامزاده، جمعه ۲ خرداد ماه ساعت ۲۰ از شبکه پویا پخش می شود.
داستان این انیمیشن ، درباره شخصی به نام سعید است که به عنوان نیروی آزاد به خط مقدم جبهه ملحق می‌شود و با همسنگرانش به دفاع از میهن اسلامی در مقابل دشمن می‌پردازد.
*************************************
شبکه نمایش

فیلم های سینمایی و تلویزیونی «هوگو »، «دهلیز » ، « دو برادر » ، «ایستگاه اعداد » و « هواشناس» پنجشنبه ۱ خرداد ماه ساعت ۱۵،۱۷،۱۹ ،۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش روی آنتن می رود.
*************************************
فیلم های سینمایی و تلویزیونی « هواشناس »، « اعتبار » ، « روزهای زندگی »، « هویت » و « ترن » جمعه ۲ خرداد ماه ساعت ۱۵ ، ۱۷ ، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش پخش می شود.


رها ماهرو : از خوانندگان سینمادوست وبلاگ رها ماهرو دعوت می کنم تا درباره فیلم هریگان نظر خود را اعلام کنند.


---------------------

داستان : سیندرلا به ایران آمد

داستان : پاندا کونگ فو کار به ایران آمد


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد