رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

نقد فیلم بازگشت شاهرخ دولکو

بازگشت
1388 ایران
 شاهرخ دولکو
  تاریخ و محل تولد
    اول آبان ماه سال 1343

    اهواز

http://www.sourehcinema.com/Images/ThumbNail.aspx?Type=People&Id=138111290019

 زندگینامه 
شاهرخ دولکو متولد 1343 اهواز. تحصیلات: لیسانس فنی سینما در رشته تدوین و فوق لیسانس ادبیات دراماتیک از دانشکده سینما و تئاتر ، دانشگاه هنر. فعالیت مطبوعاتی: - آغاز نقد نویسی در زمینه سینما از 1362 تا 1368 روزنامه خبر جنوب ، شیراز - از سال 1369 تاکنون در مجله فیلم - همکاری با مجلات سینمایی سوره ، نقد سینما ، گزارش فیلم ، سروش و فیلم اینترنشنال در زمینه نقد فیلم ، تحلیل و مقالات سینمایی - دبیر بخش رادیو و تلویزیون مجله سروش ( ارگان صدا و سیما ) از سال 1374 تا 1378 - چاپ مقاله در باره بررسی سینمای داریوش مهرجویی در کاتالوگ جشنواره بین المللی جیفونی - چاپ مقالات سینمایی در چندین جلد کتاب سینمایی درباره بررسی سینماگران ایرانی - چاپ کتاب فیلمنامه ماجراهای شاهزاده احمد ( ترجمه و تدوین ) اثر لوته راینینگر توسط موزه سینما و بنیاد سینمایی فارابی - عضویت در هیئت تحریریه کتابهای مرجع سینمایی در انتشارات روزنه کار. فیلم های بلند: بازگشت - 1387 ( کاندید دریافت جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی از پنجمین جشنواره رضوی و کانیدای دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی از بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر) محصول شبکه اول سیما وقتی بهار می آید - 1388 محصول سیما فیلم گام های معلق - 1388 محصول شبکه اول سیما فولاد سرد - 1389 محصول سیما فیلم
 

فیلم شناسی :   دستیار کارگردان (۱) / نویسنده (۱) / بازیگر (۱) / دستیار تدوین  (۱)

 فیلم شناسی :   دستیار کارگردان   نویسنده   بازیگر   دستیار تدوین  

    دستیار کارگردان  :
    (۱۳۷۰)

    ۱ -  به خاطر هانیه (۱۳۷۳)

 فیلم شناسی :   دستیار کارگردان   نویسنده   بازیگر   دستیار تدوین  

    نویسنده  :
    (۱۳۸۰)

    ۱ -  خواب لیلا (۱۳۸۶)

 فیلم شناسی :   دستیار کارگردان   نویسنده   بازیگر   دستیار تدوین  

    بازیگر  :
    (۱۳۷۰)

    ۱ -  سینما سینماست (۱۳۷۶)

 فیلم شناسی :   دستیار کارگردان   نویسنده   بازیگر   دستیار تدوین  

    دستیار تدوین  :
    (۱۳۷۰)

    ۱ -  به خاطر هانیه (۱۳۷۳)

http://www.magiran.com/ppic/2835/2477/3-2.jpg
«شاهرخ دولکو» اولین فیلم بلند خود را کارگردانی می کند

تله فیلم «بازگشت» اولین فیلم بلند «شاهرخ دولکو» است که به زودی کار ساخت آن را آغاز می کند.

«شاهرخ دولکو» که به عنوان استاد دانشگاه، محقق و نویسنده و منتقد سینما و تلویزیون فعالیت دارد، این تله فیلم را که از مضمونی اجتماعی برخوردار است را برای شبکه اول سیما می سازد.

«بازگشت» داستان مردی است که به او هفت روز مهلت داده می شود تا از زندان خارج شود و مدرک بی گناهی خود را بیاورد. او برای پیدا کردن شریک سابقش شهر تهران را زیر پا می گذارد و در این راه...

«محمد طلوعی» نویسنده و «مصطفی مسجدی» مجری طرح این پروژه هستند.

شاهرخ دولکو لیسانس سینما در رشته تدوین و فوق لیسانس ادبیات دراماتیک است. او فعالیت در زمینه ساخت کلیپ را از سال ۱۳۷۳ با اولین ویدئو کلیپ رسمی به نام «برادر بی قراره» شروع کرد و کلیپ های «جنون»، «بازگشت»، «داستان پرواز»، «سپید و سیاه» و ... را نیز ساخته که جوایز زیادی برای وی به همراه داشته است. وی همچنین ساخت چندین فیلم کوتاه را در پرونده خویش دارد.
____________________
گفت‌وگو با شاهرخ دولکو، سازنده نماآهنگ «بازگشت»
راه‌ را درست طی نکرده‌ایم

شاهرخ دولکو متولد 1343 اهواز است و در زمینه تدوین و ادبیات دراماتیک تحصیل کرده است. او فعالیت در زمینه ساخت نماآهنگ را از سال 1373 با اولین ویدئو کلیپ رسمی به نام برادر بی قراره شروع کرد و پس کلیپ‌های الا یا ایها ساقی، بازگشت، افق، جنون، خون‌آشام، داستان پرواز و سپید و سیاه را ساخت. بازگشت یکی از معدود ویدئوکلیپ‌های سیما بود که هنوز در یادها مانده است.

دهه 70 دوران آغاز، اوج و پایان نماآهنگ‌های پرو‌ژه‌ای بود. چرا این مدیوم پس از مدت کوتاهی حذف شد؟

نداشتن برنامه‌ریزی، نداشتن نگاه برای آینده و مهم‌تر از همه جدی نگرفتن هر حرکت جدید، موجب شد ویدئو کلیپ نیز مثل بسیاری از کارهای جدید پس از مدتی متوقف شود. این اتفاقی است که در مورد بسیاری از مسائل حوزه فرهنگ و حوزه‌های دیگر می‌افتد. در آن دوران نیز پس از تغییر مدیریت در سیما تمام چیزی که ما کاشته بودیم از بین رفت و پس از آن نیز کسی نگفت چرا این حرکت ادامه پیدا نکرد.

به نظر شما اکنون می‌توان دوباره ویدئوکلیپ را احیا کرد؟

فکر نمی‌کنم امکان داشته باشد. ویدئو یک مدیوم جدید است که اصلا مضمون محور نیست. در همه دنیا ویدئو کلیپ‌ها با جذابیت بالایی ساخته می‌شوند تا یک گروه موسیقی یا یک آلبوم جدید را معرفی کنند. این جریان تا آنجا اهمیت دارد که نبود موفقیت یک ویدئو می‌تواند به فروش نرفتن آلبوم منجر شود. ما ویدئوکلیپ را به نوعی فیلم کوتاه بدون دیالوگ تبدیل کردیم که به نمونه‌های واقعی کلیپ هیچ شباهتی نداشت. به نظر من با نگاهی که وجود داشت حتی اگر مدیریت هم در آن زمان تغییر نمی‌کرد در نهایت چیزی در زمینه ویدئو کلیپ شکل نمی‌گرفت. از طرفی اگر نگاه به موسیقی عوض می‌شد امکان گرفتن نتیجه‌های بهتر وجود داشت. ما موسیقی کم نداریم، حتی در زمینه موسیقی کلاسیک و کارآواهای ایرانی می‌توان آثار خوبی ساخت بدون این‌که به آن مضمون سازی و انتقال مستقیم پیام نیازی وجود داشته باشد، اما متاسفانه ما راه‌ را درست طی نکرده‌ایم.

با همه این مسائل، آیا تنها تلویزیون باید ویدئوکلیپ بسازد؟

اساسا ویدئوکلیپ یک مدیوم تلویزیونی است که روی پرده یا با دی‌وی‌دی نمی‌توان آن را نمایش داد. در همه جای دنیا تنها شبکه‌های تلویزیونی ویدئوکلیپ پخش می‌کنند و ساخت آن برای فروش در نمایش خانگی نیز کار ثمربخشی نیست.
____________________
حضور «حسین یاری» در اولین تله فیلم «دولکو» قطعی شد

    حضور «حسین یاری» به عنوان بازیگر در فیلم تلویزیونی «بازگشت» به کارگردانی «شاهرخ دولکو» قطعی شد.
تله فیلم «بازگشت» اولین فیلم بلند «شاهرخ دولکو» به تهیه کنندگی «عباس رافعی» است که به زودی کار ساخت آن را آغاز می کند.
    بنابراین گزارش، «شاهرخ دولکو» که به عنوان استاد دانشگاه، محقق و نویسنده و منتقد سینما و تلویزیون فعالیت دارد، این تله فیلم را که از مضمونی اجتماعی برخوردار است برای شبکه اول سیما می سازد. «بازگشت» داستان مردی است که به او هفت روز مهلت داده می شود تا از زندان خارج شود و مدرک بی گناهی خود را بیاورد. او برای پیدا کردن شریک سابقش شهر تهران را زیر پا می گذارد و در این راه...
    «محمد طلوعی» نویسنده داستان «بازگشت» است و سایر عوامل آن عبارتند از: مجری طرح: مصطفی مسجدی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: جواد حبیب زاده، مدیر تولید: بهروز صحیحی و طراح صحنه و لباس: رضا حاجی درویش.
    شاهرخ دولکو لیسانس سینما در رشته تدوین و فوق لیسانس ادبیات دراماتیک است. او فعالیت در زمینه ساخت کلیپ را از سال 1373 با اولین ویدئو کلیپ رسمی به نام «برادر بی قراره» شروع کرد و کلیپ های «جنون»، «بازگشت»، «داستان پرواز»، «سپید و سیاه» و ... را نیز ساخته که جوایز زیادی برای وی به همراه داشته است. وی همچنین ساخت چندین فیلم کوتاه را در پرونده خویش دارد.
____________________
"بازگشت" دولکو آماده پخش شد
مراحل فنی فیلم تلویزیونی "بازگشت" به کارگردانی شاهرخ دولکو با بازی حسین یاری و آتیلا پسیانی به پایان رسید و این فیلم آماده پخش است. مصطفی مسجدی مجری طرح این فیلم به خبرنگار مهر گفت: مراحل فنی "بازگشت" به پایان...

مراحل فنی فیلم تلویزیونی "بازگشت" به کارگردانی شاهرخ دولکو با بازی حسین یاری و آتیلا پسیانی به پایان رسید و این فیلم آماده پخش است.
مصطفی مسجدی مجری طرح این فیلم به خبرنگار مهر گفت: مراحل فنی "بازگشت" به پایان رسیده و فیلم برای پخش آماده شده است. "بازگشت" به زودی به شبکه یک تحویل داده می‌شود تا در نوبت پخش قرار بگیرد.

فیلمنامه اولین فیلم تلویزیونی دولکو را محمد طلوعی نوشته و داستان درباره مردی است که به او هفت روز مهلت داده می‌شود از زندان خارج شود و مدرک بی‌گناهی‌ خود را بیاورد. او برای یافتن شریک سابق تهران را زیر پا می‌گذارد و ...

حسین یاری، آتیلا پسیانی، شاهرخ فروتنیان، سعید ابراهیمی‌فر، رسول توکلی، قربان نجفی، مریم سلطانی، لیلا ارجمند و نسرین غلامی بازیگران "بازگشت" هستند.

سایر عوامل عبارتند از مجری طرح: مصطفی مسجدی، دستیار کارگردان: جواد رجب‌زاده، مدیر تولید: بهروز صحیحی، گریمور: ناهید طلوع، طراح صحنه و لباس: رضا حاجی‌درویش، تدوینگر: رضا بهار‌انگیز، صدابردار: مسعود دادگری و مدیر تصویربرداری: خسرو دادگر.

عباس رافعی تهیه‌کننده "بازگشت" است. او فیلم‌های "راز مینا"، "پروانه"، "تولد یک ملت"،"آفتاب بر همه یکسان می‌تابد" و "کیمیا و خاک" را در کارنامه دارد و به تازگی ساخت فیلم سینمایی "روز داوری" را شروع کرده است.

____________________


بازگشت

کارگردان: شاهرخ دولکو
تهیه کننده: عباس رافعی
فیلمنامه‌نویس: محمد طلوعی
بازیگران: حسین یاری- آتیلا پسیانی- قربان نجفی- مریم سلطانی- رسول توکلی- سعید ابراهیمی فر- لیلا ارجمند
مدت:  90 دقیقه
صدابردار: مسعود دادگری
صداگذار: امیرحسین صادقی
طراح صحنه و لباس: رضا حاجی درویش
چهره پرداز: ناهید طلوع
تصویربردار: خسرو دادگر مرام
تدوینگر: رضا بهار انگیز
موسیقی: آرمان موسی پور
خلاصه داستان: مردی که متهم به قتل است هفت روز فرصت دارد تا شاهدی مبنی بر بی گناهی خود بیابد.

«بازگشت» به روایت حسین یاری

    گروه رسانه: حسین یاری روز پنجشنبه مقابل دوربین تله فیلم «بازگشت» رفت تا داستان زندگی یک مرد را از نگاه شاهرخ دلکو روایت کند. «بازگشت»، اولین تله فیلمی است که دلکو برای شبکه یک سیما کارگردانی می کند.
    فیلمنامه این فیلم را محمد طلوعی نوشته و داستان آن درباره مردی است که به او 7 روز مهلت داده می شود تا از زندان خارج شود و مدرک بی گناهی اش را بیاورد.
    او برای پیدا کردن شریک سابقش شهر تهران را زیر پا می گذارد، اما... .
    فیلم بازگشت را عباس رافعی تهیه می کند و علاوه بر یاری، آتیلاپسیانی، سعید ابراهیمی فر، شاهرخ فروتنیان، رسول توکلی، قربان نجفی و مریم سلطانی در این تله فیلم بازی دارند.
    از دیگر عوامل سازنده فیلم «بازگشت» می توان به تصویربردار: خسرو دادگر، برنامه ریز و دستیار یک کارگردان: جواد رجب زاده، مدیر تولید: بهروز صحیحی، طراح صحنه و لباس: رضا حاجی درویش و طراح گریم: ناهید طلوع اشاره کرد.


رها ماهرو : خواننده عزیز ، لطفا نظرت را درباره تله فیلم بازگشت برایمان بفرست.
____________________

---------------------

داستان : سیندرلا به ایران آمد

داستان : پاندا کونگ فو کار به ایران آمد




نظرات 1 + ارسال نظر
تقی گودرزی جمعه 20 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:41 ق.ظ

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
نمایش فیلم «هارمونی های ورکمایستر» در موزه هنرهای معاصر نمایش فیلم «هارمونی های ورکمایستر» در موزه هنرهای معاصر
فیلم «هارمونی های ورکمایستر» یکشنبه ۲۲ آذر ماه در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.
ذاکرنیوز |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
اعترافات یک ذهن خطرناک روی آنتن/ احمدرضا درویش به شبکه ۴ می رود اعترافات یک ذهن خطرناک روی آنتن/ احمدرضا درویش به شبکه ۴ می رود
به گزارش ذاکرنیوز به نقل از خبرگزاری مهر ، برنامه «سینمای ایران» امشب ۱۹ آذر ساعت ۲۳ با نقد و بررسی فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» ساخته هومن سیدی روی...
ذاکرنیوز |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
خون مسعود رایگان و رویا تیموریان در رگ های ۶ نفر خون مسعود رایگان و رویا تیموریان در رگ های ۶ نفر
رویا تیموریان و مسعود رایگان، از بازیگران پیشکسوت تئاتر و سینما، از مردم خواستند به پایگاه های انتقال خون بروند. آنها با حضور در یک پایگاه انتقال خون،...
خبر آنلاین |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
هشدار عجیب امیر ژوله درباره مرگ! هشدار عجیب امیر ژوله درباره مرگ!
نویسنده طنزپرداز سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود درباره بیماری آنفولانزا هشدار داد.
برنا نیوز |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
بهروز رهبری فرد در فیلمی از اصغر فرهادی! بهروز رهبری فرد در فیلمی از اصغر فرهادی!
جزییات تازه ای از فیلم پلیس بازی به کارگردانی پیمان قاسم خانی و بازی پژمان جمشیدی منتشر شد. به گزارش جام نیـوز، پلیس بازی از جایی آغاز می شود که...
داغ نیوز |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
هجوم مردم به اینستاگرام بازیگر زن به خاطر لهجهاش! هجوم مردم به اینستاگرام بازیگر زن به خاطر لهجه اش!
در چند روز گذشته برخی با هجوم به صفحه اینستاگرام بازیگران سریال «نفس گرم» نسبت به لهجه او در این سریال واکنش منفی نشان داده اند. به گزارش گروه رسانه...
خبرگزاری آنا |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
مدل و بازیگر ایرانی از زندان آزاد شد مدل و بازیگر ایرانی از زندان آزاد شد
به گزارش « تابناک یزد »، فرزان اطهری مدل مرد ایرانی تبعه سوئد، بعد از دو سال و ۷ ماه از زندان مرکزی دوبی آزاد شد. به گزارش کافه سینما، صفحه رسمی...
تابناک |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
ماجرای چوپانی که خادم زائران امام رضا (ع) شد ماجرای چوپانی که خادم زائران امام رضا (ع) شد
فرهنگ و هنر > سینما و تلویزیون - مستند «مسافر» با موضوع پیاده روی 450 کیلومتری برای رسیدن به حرم امام هشتم تدارک شبکه مستند برای سالروز شهادت امام...
9 صبح |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
سلفی افشانی با ملکه سینمای ایران + عکس سلفی افشانی با ملکه سینمای ایران + عکس
افتخار همبازى شدن با ملکه سینما خانم ثریا قاسمى دوباره نصیبم شد! باعث افتخارمه... بسیار حرفه اى و دوست داشتنى هستید بانو... سایه تون مستدام
شفاف |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
بهروز رهبری فرد در فیلمی از اصغر فرهادی! بهروز رهبری فرد در فیلمی از اصغر فرهادی!
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، پلیس بازی از جایی آغاز می شود که پژمان جمشیدی پس از بازی در سریال پژمان بازیگر شده و در یک فیلم سینمایی...
باشگاه خبرنگاران |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
سلفی محسن افشانی با ملکه سینمای ایران + عکس سلفی محسن افشانی با ملکه سینمای ایران + عکس
افتخار همبازى شدن با ملکه سینما سرکار خانم ثریا قاسمى دوباره نصیبم شد! باعث افتخارمه... بسیار حرفه اى و دوست داشتنى هستید بانو... سایه تون مستدام
باشگاه خبرنگاران |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
اکران «محمد رسول الله» برای دانش آموزان اکران «محمد رسول الله» برای دانش آموزان
خبر گزاری ایلنا: قرار است فیلم سینما یی محمد رسول الله (ص) به کارگردانی مجید مجیدی از ابتدای ماه ربیع الاول برای دانش آموزان به نمایش دربیاید. محمد...
شما نیوز |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
بهروز رهبری فرد در فیلمی از اصغر فرهادی! بهروز رهبری فرد در فیلمی از اصغر فرهادی!
به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز ، پلیس بازی از جایی آغاز می شود که پژمان جمشیدی پس از بازی در سریال پژمان بازیگر شده و در یک فیلم سینمایی ایفای نقش...
جام نیوز |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
همچون بستن کمربند خودرو استفاده درست از آب را هم ترویج کنیم همچون بستن کمربند خودرو استفاده درست از آب را هم ترویج کنیم
یک بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به بحران کمبود آب بیان کرد که سینماگران می توانند در آثارشان اشارات غیر مستقیمی به صرفه جویی آب داشته باشند و به...
هدانا |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
کاپیتان اسبق پرسپولیس در فیلمی از اصغر فرهادی کاپیتان اسبق پرسپولیس در فیلمی از اصغر فرهادی
جزییات تازه ای از فیلم پلیس بازی به کارگردانی پیمان قاسم خانی و بازی پژمان جمشیدی منتشر شد. به گزارش کاپ،پلیس بازی از جایی آغاز می شود که پژمان جمشیدی...
کاپ |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
تغییر چهره باورنکردنی نیوشا ضیغمی + تصویر تغییر چهره باورنکردنی نیوشا ضیغمی + تصویر
سینما و تئاتر - ایران نیوز24: اخیرا تصویری از نیوشا ضیغمی در کنار حامد کمیلی و جواد عزتی منتشر شده که او را با تغییرات عجیبی نشان می دهد. تا حدی این...
ایران نیوز 24 |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
نمایش فیلم «هارمونی های ورکمایستر» در موزه هنرهای معاصر نمایش فیلم «هارمونی های ورکمایستر» در موزه هنرهای معاصر
فیلم «هارمونی های ورکمایستر» یکشنبه ۲۲ آذر ماه در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.
هدانا |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
سختی های «مینا ساداتی» برای نقش «آمنه» سختی های «مینا ساداتی» برای نقش «آمنه»
با فیلم های روشنفکری یک جور و با فیلم های مذهبی هم به گونه ای خاص رفتار می شود روزنامه اعتماد: مینا ساداتی بازیگر جوانی است که با حضور در سریال...
داغ نیوز |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
اکران ویژه «محمد رسول الله» برای دانش آموزان اکران ویژه «محمد رسول الله» برای دانش آموزان
خبر گزاری ایلنا: قرار است فیلم سینما یی محمد رسول الله (ص) به کارگردانی مجید مجیدی از ابتدای ماه ربیع الاول برای دانش آموزان به نمایش دربیاید. محمد...
شما نیوز |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
هنرپیشه قلابی در تلگرام دستگیر شد هنرپیشه قلابی در تلگرام دستگیر شد
رئیس پلیس فتا فارس از شناسایی و دستگیری فردی که در شبکه اجتماعی تلگرام خود را هنرپیشه سینما و تلوزیون معرفی کرده بود، خبر داد. به گزارش آنا به نقل از...
صدای ایران |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
پاسخ جالب نویسنده مجموعه «عطسه» به ماجرای پرحاشیه «کوروش» پاسخ جالب نویسنده مجموعه «عطسه» به ماجرای پرحاشیه «کوروش»
سایت کافه سینما نوشت: سعید هوشیار نویسنده آیتم جنجالی مجموعه «عطسه» در اینستاگرام خود توضیح داد. وی نوشت:همین چند ماه پیش بود که یک شب ساعت ۱۰-۱۰:۱۵...
صدای ایران |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
اعترافات یک ذهن خطرناک روی آنتن/ احمدرضا درویش به شبکه ۴ می رود اعترافات یک ذهن خطرناک روی آنتن/ احمدرضا درویش به شبکه ۴ می رود
به گزارش خبرگزاری مهر ، برنامه «سینمای ایران» امشب ۱۹ آذر ساعت ۲۳ با نقد و بررسی فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» ساخته هومن سیدی روی آنتن می رود. در...
مهر نیوز |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
سلفی محسن افشانی با ملکه سینمای ایران + عکس سلفی محسن افشانی با ملکه سینمای ایران + عکس
به گزارش سرویس کشکول جام نیـوز ، محسن افشانی با انتشار عکس زیر نوشت: افتخار همبازى شدن با ملکه سینما سرکار خانم ثریا قاسمى دوباره نصیبم شد! باعث...
جام نیوز |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
هشدار عجیب ژوله درباره مرگ!/عکس هشدار عجیب ژوله درباره مرگ!/عکس
نویسنده طنزپرداز سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود درباره بیماری آنفولانزا هشدار داد.
پایتخت |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
پاسخ نویسنده «عطسه» به منتقدان پاسخ نویسنده «عطسه» به منتقدان
کافه سینما: سعید هوشیار نویسنده آیتم جنجالی مجموعه «عطسه» در اینستاگرام خود توضیح داد. همین چند ماه پیش بود که یک شب ساعت ۱۰-۱۰:۱۵ در حال رقم زدم...
لحظه نیوز |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
«مد مکس» از اسکار سیدنی هشت جایزه گرفت «مد مکس» از اسکار سیدنی هشت جایزه گرفت
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، «مد مکس» موفق شد تا جوایز اصلی جوایز آکادمی هنرهای سینما و تلویزیون استرالیا ( AACTA ) از جمله جایزه...
مهر نیوز |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
زیباترین دختر 15 ساله در جهان! عکس زیباترین دختر 15 ساله در جهان! عکس
روز نو : دو سال پیش دختری اهل فرانسه به نام ' کلودیا آلیزی' به عنوان زیباترین دختر جهان برگزیده شد. این دختر که اهل فرانسه است و اکنون 15 سال سن...
روزنو |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
واکنش محسن تنابنده به شکایت مهران مدیری از وی! واکنش محسن تنابنده به شکایت مهران مدیری از وی!
روز نو : محسن تنابنده بازیگر سینما و تلویزیون درباره خبر منشر شده مبنی بر شکایت مهران مدیری از وی گفت: این مطلب شایعه ای بیش نیست زیرا مهران مدیری...
روزنو |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
هنرپیشه قلابی در تلگرام، دستگیر شد هنرپیشه قلابی در تلگرام، دستگیر شد
خبرگزاری آریا-رئیس پلیس "فتا" استان از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که در شبکه اجتماعی "تلگرام" خود را هنرپیشه سینما و تلوزیون معرفی کرده بود. به...
آریا نیوز |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
هنرپیشه قلابی در تلگرام دستگیر شد هنرپیشه قلابی در تلگرام دستگیر شد
رئیس پلیس فتا فارس از شناسایی و دستگیری فردی که در شبکه اجتماعی تلگرام خود را هنرپیشه سینما و تلوزیون معرفی کرده بود، خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی...
خبرگزاری آنا |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
واکنش پرویز پرستویی درباره اتفاق ناگوار بیمارستان اصفهان واکنش پرویز پرستویی درباره اتفاق ناگوار بیمارستان اصفهان
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ پرویز پرستویی بازیگر پیشکسوت سینما و تلوزیون با اشاره به موضوع برخورد غیر...
باشگاه خبرنگاران |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
هشدار عجیب ژوله درباره مرگ! + عکس هشدار عجیب ژوله درباره مرگ! + عکس
نویسنده طنزپرداز سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود درباره بیماری آنفولانزا هشدار داد. افکارخبر: امیرمهدی ژوله روزنامه نگار و از...
تهرانشهر |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
پاسخ نویسنده «عطسه» به منتقدان پاسخ نویسنده «عطسه» به منتقدان
سعید هوشیار نویسنده آیتم جنجالی مجموعه «عطسه» در اینستاگرام خود توضیح داد. کافه سینما: سعید هوشیار نویسنده آیتم جنجالی مجموعه «عطسه» در اینستاگرام...
داغ نیوز |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
هشدار عجیب ژوله درباره مرگ! + عکس هشدار عجیب ژوله درباره مرگ! + عکس
نویسنده طنزپرداز سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود درباره بیماری آنفولانزا هشدار داد.
فردا نیوز |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
سلفی مهدی پاکدل با عوامل "جنایت و مکافات" سلفی مهدی پاکدل با عوامل "جنایت و مکافات"
مهدی پاکدل بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در اینستاگرام خود عکسی سلفی از عوامل نمایش “جنایت و مکافات” منتشر کرد. باشگاه خبرنگاران جوان: مهدی پاکدل...
تهرانشهر |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
سلفی مهدی پاکدل با عوامل "جنایت و مکافات" سلفی مهدی پاکدل با عوامل "جنایت و مکافات"
مهدی پاکدل بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در اینستاگرام خود عکسی سلفی از عوامل نمایش "جنایت و مکافات" منتشر کرد.
فردا نیوز |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
کشاورز: علی حاتمی نجابت داشت! کشاورز: علی حاتمی نجابت داشت!
محمد علی کشاورز: مهمترین مسئله در تلویزیون و سینما، در درجه اول نجابت و سواد است که علی حاتمی این دو را داشت
سیمرغ |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
کدام بازیگران از ابتذال در سینما سخن گفتند؟ کدام بازیگران از ابتذال در سینما سخن گفتند؟
بوشهرنیوز: ابتذال در سینمای ایران بیش از دو دهه است که به موضوع روز تبدیل شده و امروز علاوه بر مشکل فیلم های مسئله دار، پشت پرده مفسده پیشنهادات بی...
بوشهر نیوز |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
«خشکسالی و دروغ» فرم فجر را پر کرد/ انجام امور فنی فیلم «خشکسالی و دروغ» فرم فجر را پر کرد/ انجام امور فنی فیلم
غلامرضا موسوی تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فیلم سینمایی «خشکسالی و دروغ» به کارگردانی پدرام علیزاده گفت: این فیلم سینمایی که...
مهر نیوز |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
همچون بستن کمربند خودرو استفاده درست از آب را هم ترویج کنیم همچون بستن کمربند خودرو استفاده درست از آب را هم ترویج کنیم
به گزارش خبرگزاری مهر ، محمد متوسلانی کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون درباره بحران آب گفت: با توجه به خبرهایی که درباره بحران آب می شنویم هر کسی...
مهر نیوز |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
فرجام تلخ وام های سینمایی/ تهدیدی جدی برای فیلم سازان فرجام تلخ وام های سینمایی/ تهدیدی جدی برای فیلم سازان
جوان ؛ سینمای امروز کشور در این روزها رونق خود را از دست داده است و سینماگران، عمده دلیل این نبود رونق را مشکل مالی و نبود سرمایه کافی در این صنعت...
هدانا |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
نمایش فیلم «هارمونی های ورکمایستر» در موزه هنرهای معاصر نمایش فیلم «هارمونی های ورکمایستر» در موزه هنرهای معاصر
به گزارش خبرگزاری مهر ، چهارمین فیلم از بخش «فیلم ها و احساس ها» (مروری بر سینمای بلا تار) روز یکشنبه ۲۲ آذرماه ساعت ۱۷ به «هارمونی های ورکمایستر»...
مهر نیوز |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
ارادت به علی نصیریان در اینستاگرام امین زندگانی ارادت به علی نصیریان در اینستاگرام امین زندگانی
امین زندگانی بازیگر عرصه تئاتر ، سینما و تلویزیون در اینستاگرام شخصی خود ازعلی نصیریان بازیگر پیشکسوت در درخشش هنر بازیگریش سر تعظیم فرود آورد. ...
داغ نیوز |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
سلفی پاکدل از آخرین اجرای نمایش "جنایت و مکافات" سلفی پاکدل از آخرین اجرای نمایش "جنایت و مکافات"
مهدی پاکدل بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در اینستاگرام خود عکسی سلفی از عوامل نمایش "جنایت و مکافات" منتشر کرد.
هدانا |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
نمایش فیلم "هارمونی ورکمایس تر" در سینما تک نمایش فیلم "هارمونی ورکمایس تر" در سینما تک
فیلم هارمونی ورکمایستر از بخش فیلم ها و احساس ها (مروری برسینمای بلا تار)، روز یکشنبه ۲۲ آذر ماه ساعت 17 در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به...
ایلنا |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
دلنوشته ای که تهمینه میلانی برای فاطمه معتمد آریا نوشت! دلنوشته ای که تهمینه میلانی برای فاطمه معتمد آریا نوشت!
روایت فاطمه معتمد آریا از دوران باز جویی اش: به باز جویانم گفتم من دوست شما هستم نه دشمن شما ! به گزارش سینما سینما، معتمد آریا گفته: من که در این سن...
اتاق نیوز |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
سخنرانی خواندنی باراک اوباما برای آقای لوکاس و "جنگ های ستاره ای" سخنرانی خواندنی باراک اوباما برای آقای لوکاس و "جنگ های ستاره ای"
کافه سینما/ باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا که از طرفداران پر و پا قرص مجموعه فیلم های «جنگ های ستاره ای» جورج لوکاس است، در بزرگداشت سازنده این...
فرهیختگان آنلاین |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
پاسخ نویسنده مجموعه "عطسه" به منتقدانش: فکر می کنید آیتم کورش را براساس سفارش عربستان نوشتم؟ پاسخ نویسنده مجموعه "عطسه" به منتقدانش: فکر می کنید آیتم کورش را براساس سفارش عربستان نوشتم؟
پاسخ نویسنده مجموعه "عطسه" به منتقدانش: فکر می کنید آیتم کورش را براساس سفارش عربستان نوشتم؟
انتخاب |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
خشم کاشانی ها دامن «نفس گرم» را گرفت! خشم کاشانی ها دامن «نفس گرم» را گرفت!
در چند روز گذشته برخی از اهالی کاشان به طنز و حتی جدی نسبت به گویش بازیگران سریال «نفس گرم» اعتراض کردند. کافه سینما: در چند روز گذشته برخی از اهالی...
آرمان خبر |منبع خبر

(((تیتر آخرین رویدادهای سینمایی :)))
نفیسه روشن در حرم امام رضا علیه السلام +عکس نفیسه روشن در حرم امام رضا علیه السلام +عکس
گروه وبگردی « تیتریک »، نفیسه روشن بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران تصویری از حضور خود در حرم امام رضا علیه السلام منتشر کرد. او در توضیح این پست...
تیتر1 |منبع خبر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد