رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

نقد فیلم آژانس دوچرخه به کارگردانی مسعود کرامتی

آژانس دوچرخه
افتتاح آژانس دوچرخه در شبکه آی فیلم

واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: افتتاح "آژانس دوچرخه" در شبکه آی فیلم
"آژانس دوچرخه" به کارگردانی مسعود کرامتی از شبکه ای فیلم پخش خواهد شد.
فیلم تلویزیونی "آژانس دوچرخه" به کارگردانی مسعود کرامتی امروز سه شنبه 20 فروردنی ساعت 23:30 از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد.
این فیلم مضمونی کودکانه دارد و داستان آن درباره نوجوانی است که به علت فوت پدرش ازشهرستان به تهران آمده و بادایی خود زندگی می کند او به دلیل اینکه تابستانها در شهرستان شغلی داشته ناراحت است بنابراین تصمیم میگیرد با کمک چند نوجوان "آژانس دوچرخه ای" برای رفع مایحتاج روزمره ساکنان آپارتمانی که در آن زندگی می‌کنند راه بیاندازند.
گفتنی است؛ در این مجموعه بازیگران نوجوانی چون نازنین فراهانی، عرشیا اربابی و علی سلطان پناهی به ایفای نقش می‌پردازند.


- - - - - - - - - - - - -

آژانس دوچرخه (1386)

پسر نوجوانی که به‌‌تازگی به تهران آمده‌ است، سعی دارد که در این شهر کاری برای خود پیدا کند ولی موفق نمی‌شود. بنابراین تصمیم می‌گیرد به‌همراه چندتن از نوجوانان محل، آژانس دوچرخه را برای تحویل دادن اجناس خریداری‌شده توسط افراد محل دایر کند.

- - - - - - - - - - - - -
    نوروزی‌فر، مینا
    مینا نوروزی‌فر زیر نظر اساتیدی چون مهدی هاشمی، فاطمه معتمدآریا، سیامک شایقی و مسعود فراستی آموزش دید و دوره‌های آموزش بازیگری، نقد فیلم و تدوین را گذراند. او با ...
    ...
    فراهانی، نازنین
    نازنین فراهانی، فارغ‌التحصیل رشته‎ی روزنامه‌نگاری از دانشگاه علامه طباطبایی است.وی از سال 1372 فعالیت در مطبوعات را تجربه کرد و در سال 1378 با ایفای نقش در ...
    ...

کارگردان

    کرامتی، مسعود
    مسعود کرامتی، تهیه‌کننده، کارگردان و بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان فارغ‌التحصیل هنرهای نمایشی از دانشکده‌ی هنرهای زیبا‌ی دانشگاه تهران است. وی فع ...
    ...
- - - - - - - - - - - - -
پایان تصویربرداری «آژانس دوچرخه»
جام جم آنلاین: با پایان تصویربرداری فیلم تلویزیونی «آژانس دوچرخه»، این فیلم وارد مرحله فنی شد.

این فیلم با موضوع کودک و نوجوان ساخته شده است و کارگردانی آن را مسعود کرامتی برعهده دارد. فیلمنامه این کار را آزاده سلیمیان نوشته و در آن داستان پسر نوجوانی را روایت کرده که همراه مادرش از شهرستان به تهران مهاجرت می کند و در یکی از شهرک های حاشیه این شهر ساکن می شود. وقتی مدرسه ها تعطیل می شود، او بنا به عادت زمانی که در شهرستان بوده ، برای پر کردن اوقات فراغت و کسب درآمد در ایام تابستانش به دنبال کار می گردد؛ اما هرچه جستجو می کند، کمتر پیدا می کند.
بعد از مدتی توجهش به این ماجرا جلب می شود که در شهرک محل زندگی آنها بیشتر مردم از دوچرخه و موتور برای حمل و نقل و جابجایی اسباب و وسایلشان استفاده می کنند. همین ، او را به این فکر می اندازد که یک آژانس دوچرخه راه بیندازد. ولی وقتی فکر بکرش را با دوستانش مطرح می کند، همه به او می خندند و تحویلش نمی گیرند. اما او که مطمئن است در کارش موفق خواهد شد، دست از تلاش برنمی دارد. کنار خیابان یک میز و صندلی می گذارد، از دایی اش یک خط تلفن می گیرد و با چاپ بروشور و انواع تبلیغات دیگر آژانسش را افتتاح می کند.
در این بین ، عوامل دیگری هم به کمک او می آیند. مثلا یکی از همسایگانش که کارمند صداوسیماست از این کار جالب او یک گزارش تهیه می کند و... «آژانس دوچرخه» از اواخر مرداد توسط کرامتی کلید خورد و در آخرین روز شهریور به پایان رسید.
داوود قچاق ، تهیه کننده و مجری طرح «آژانس دوچرخه» می گوید: این فیلم از اواخر مرداد کلید خورد و شنبه آخرین روز شهریور هم به پایان رسید.
بخش زیادی از سکانس های فیلم در شهرک نفت و شهرک محلاتی تصویربرداری شده و بخشهایی نیز در ازگل ، محله باقالی زار شمیران ، اتوبان های امام علی و صیادشیرازی جلوی دوربین رفته است. به گفته وی ، حدود 70 درصد صحنه ها خارجی بوده است.
بازیگران کار، نازنین فراهانی ، مینا نوروزی ، رضا رادمنش ، عباس ظفری ، حامد زیاران ، ارشیا عبایی ، علی سلطان پناهی و پوریا سوادی هستند و تهیه کننده از نحوه انتخاب بازیگران نوجوان کار که طی یک پروسه 6 ماهه انجام شده ، ابراز رضایت می کند و می گوید: «آقای کرامتی این کار را آنقدر خوب انجام داد که انگار هر یک از بچه ها برای نقش موردنظر ساخته شده اند.»
برخی عوامل و دست اندرکاران دیگر کار عبارتند از: بقیه بازیگران: بهراد رحمانی ، عباس موسوی ، فرج مولایی ، رضا داد، شاپور کلهر، اسماعیل مقصودی ، زهرا قلی زاده ، برنامه ریز و دستیار کارگردان: علیرضا سمیعی ، تصویربردار: مرتضی قیدی ، صدابردار و صداگذار: بهروز شهامت ، منشی صحنه: آزاده قچاق ، گریم: معصومه محبی ، طراحی صحنه و لباس: فاطمه سلطان حسینی ، مدیر تولید: سیداحمد کیا، دستیار دوم کارگردان: مجید فشخامی ، مدیر تدارکات: رضا خراسانی.
«آژانس دوچرخه» بزودی توسط مسعود کرامتی و با همراهی بنیامین قچاق وارد مرحله مونتاژ می شود. این فیلم در گروه فیلم و سریال شبکه تهران و با همکاری گروه کودک و نوجوان این شبکه تولید می شود.
http://www.aftabir.com/news/2007/nov/25/images/06024864f3f54e944fc0cd2517a7d8d2.jpg

با بازی نازنین فراهانی
مادر تله‌فیلم «آژانس دوچرخه» انتخاب شد

نازنین فراهانی برای ایفای نقش مادر به جمع بازیگران تله فیلم «آژانس دوچرخه» به کارگردانی مسعود کرامتی پیوست.
مادر تله‌فیلم «آژانس دوچرخه» انتخاب شد

نازنین فراهانی گفت: چند وقتی بود که برای این بازی در این فیلم توسط مسعود کرامتی انتخاب شده بودم که پس از بررسی نقش، سرانجام حضورم در این پروژه قطعی شد. وی درباره حضورش در این فیلم گفت: این دومین همکاری من بعد از مجموعه «چراغ جادو» با مسعود کرامتی است. «آژانس دوچرخه» در گونه کودک و نوجوان و با حضور بازیگران کودک تهیه می‌شود و فراهانی در آن نقش مادر شخصیت اصلی قصه را بازی می‌کند. نازنین فراهانی که سال گذشته بازی در فیلم سینمایی «فرود در غربت» را به پایان رسانده، درباره این فیلم می‌گوید: در این فیلم با جمشید هاشم پور، پژمان بازغی هم بازی کرده بودم که هنوز زمان اکران آن مشخص نیست. نازنین فراهانی که بازی در فیلم های «زیر پوست شهر»(رخشان بنی‌اعتماد)، «تهران،ساعت 7صبح»(امیرشهاب رضویان)،«از کنار هم می‌گذریم»(ایرج کریمی) و مجموعه تلویزیونی «داستان یک شهر»(اصغر فرهادی) را در کارنامه خود دارد، درباره دیگر فعالیت‌های خود می‌گوید: چند وقتی است که فیلمنامه‌ای را بر اساس طرحی از «حسین پاکدل» نوشته‌ام و هم اکنون مشغول نگارش فیلمنامه دیگری هستم.
- - - - - - - - - - - - -

در شبکه تهران؛
«مسعود کرامتی» تله فیلم «آژانس دوچرخه» را می‌سازد

خبرگزاری فارس: پیش تولید فیلم تلویزیونی «آژانس دوچرخه» به تهیه کنندگی «داود قچاق» و تهیه‌کنندگی «مسعود کرامتی» در شبکه تهران آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، تله فیلم «آژانس دوچرخه» مضمونی کودکان هدارد و داستان آن درباره نوجوانی است که به علت فوت پدرش از شهرستان به تهران می‌آید و در منزل دایی خود سکنی می‌گزیند. نوجوان به خاطر اینکه تابستان‌ها در شهرستان شغلی داشته ناراحت است، بنابر این تصمیم می گیرد با کمک چند نوجوان آژانس دوچرخه‌ای برای رفع مایحتاج روزمره ساکنان آپارتمانی که در آن زندگی می کند راه بیاندازد و... به گفته تهیه‌کننده،کار تصویر برداری این اثر که توسط «آزاده سلیمانیان» نوشته شده به محض انتخاب بازیگران آغاز خواهد شد. دیگر عوامل سازنده این فیلم داستانی که 90 دقیقه زمان دارد عبارتند از: مرتضی عینی: تصویر بردار و بهروز شهامت: صدابردار و صداگذار.
- - - - - - - - - - - - -
تدوین تله فیلم "آژانس دوچرخه" آغاز شد

تدوین فیلم تلویزیونی "آژانس دوچرخه" ساخته مسعود کرامتی بعد از پایان یافتن تصویربرداری آن آغاز شد.

تله فیلم "آژانس دوچرخه" اواخر خردادماه امسال کلید خورد و هم اکنون بنیامین قچاق و مسعود کرامتی مشغول تدوین آن هستند. بهروز شهامت نیز کار صداگذاری فیلم را انجام می دهد.

گروه فیلم و سریال شبکه تهران با همکاری گروه کودک و نوجوان شبکه این تله فیلم را تولید می کند. "آژانس دوچرخه" داستان نوجوانی را روایت می کند که به علت فوت پدر از شهرستان به تهران می آید و در منزل دایی اش سکنی می گزیند. او تصمیم می گیرد با کمک چند جوان آژانس دوچرخه راه بیندازد.

در این تله فیلم نازنین فراهانی، مینا نوروزی، رضا رادمنش، عباس ظفری، حامد زیاران، ارشیا عبایی، علی سلطان پناهی، پوریا سوادی، بهراد رحمانی، عباس موسوی، فرج مولایی، رضا داد، شاهپور کلهر، اسماعیل مقصودی، زهرا قلی زاده و ... بازی می کنند.

دیگر عوامل تولید پروژه عبارتند از تهیه کننده و مجری طرح: داود قچاق، نویسنده: آزاده سلیمیان، برنامه ریز و دستیار کارگردان: علیرضا سمیعی، تصویربردار: مرتضی قیدی، صدابردار: بهروز شهامت، منشی صحنه: آزاده قچاق و مدیر تولید: سیداحمد کیا.
- - - - - - - - - - - - -
 "آژانس دوچرخه" به زودی آماده می شود آرشیو شده
"آژانس دوچرخه" به زودی آماده می شود
یکشنبه     ۴ آذر ۱۳۸۶     ۱۱ : ۴۴ : ۰۳
خبرگزارى مهر بازدید: ۴۰۱
آژانس دوچرخه مسعود کرامتی کد N307571

فیلم تلویزیونی "آژانس دوچرخه" به کارگردانی مسعود کرامتی برای شبکه تهران آخرین مراحل فنی را سپری می کند.

فیلم تلویزیونی "آژانس دوچرخه" به کارگردانی مسعود کرامتی برای شبکه تهران آخرین مراحل فنی را سپری می کند.

کرامتی درباره این فیلم تلویزیونی گفت: "وقتی فیلمنامه آزاده سلیمیان را خواندم به نظرم ایده ای جالب داشت. البته خودم فیلمنامه را بازنویسی کردم چون به نظرم جاهایی قصه به بیراه رفته بود. "آژانس دوچرخه" داستان نوجوانی را روایت می کند که به علت فوت پدر به منزل دایی اش در تهران می آید. او تصمیم می گیرد با کمک چند جوان آژانس دوچرخه راه بیندازد."

وی در ادامه افزود: "این فیلم به طور مشترک در گروه فیلم و سریال و کودک و نوجوان شبکه تهران تولید شده، ولی من در ساخت این فیلم همانند کارهای قبلی سعی کرده ام نگاه عام داشته باشم. فیلم خانوادگی است و علاوه بر نوجوان، مخاطبان بزرگسال هم می توانند آن را ببینند."

"آژانس دوچرخه" چهار بازیگر نوجوان دارد که دو نفر آنها تجربه بازی داشتند و دو نفر دیگر بعد از تست انتخاب شدند. نازنین فراهانی، مینا نوروزی، رضا رادمنش، عباس ظفری، حامد زیاران، ارشیا عبایی، علی سلطان پناهی، پوریا سوادی، بهراد رحمانی، عباس موسوی، فرج مولایی، رضا داد، شاهپور کلهر، اسماعیل مقصودی و زهرا قلیزاده بازیگران فیلم هستند.

دیگر عوامل تولید پروژه "آژانس دوچرخه" عبارتند از تهیه کننده و مجری طرح: داود قچاق، نویسنده: آزاده سلیمیان، برنامه ریز و دستیار کارگردان: علیرضا سمیعی، تصویربردار: مرتضی قیدی، صدابردار: بهروز شهامت، منشی صحنه: آزاده قچاق و مدیر تولید: سیداحمد کیا.
- - - - - - - - - - - - -
پخش "آژانس دوچرخه" در روز جهانی کودک و تلویزیون

فیلم تلویزیونی "آژانس دوچرخه" به کارگردانی مسعود کرامتی به مناسبت روز جهانی کودک و تلویزیون ۱۶ آذر از شبکه تهران روی آنتن می رود.

"آژانس دوچرخه" داستان نوجوانی را روایت می کند که به علت فوت پدر به منزل دایی اش در تهران می آید و تصمیم می گیرد با کمک چند جوان آژانس دوچرخه راه بیندازد. نازنین فراهانی، مینا نوروزی، رضا رادمنش، عباس ظفری، حامد زیاران، ارشیا عبایی و ... بازیگران فیلم هستند.

دیگر عوامل تولید پروژه "آژانس دوچرخه" عبارتند از تهیه کننده و مجری طرح: داود قچاق، نویسنده: آزاده سلیمیان، برنامه ریز و دستیار کارگردان: علیرضا سمیعی، تصویربردار: مرتضی قیدی، صدابردار: بهروز شهامت، منشی صحنه: آزاده قچاق و مدیر تولید: سیداحمد کیا.
- - - - - - - - - - - - -
 "آژانس دوچرخه" از ازگل به بهشت زهرا می رود

گروه تولید فیلم تلویزیونی "آژانس دوچرخه" که تصویربرداری آن از هفته گذشته در شمال تهران آغاز شده، به زودی برای ادامه کار راهی مناطق اطراف بهشت زهرا (س) می شود.

گروه تولید فیلم تلویزیونی "آژانس دوچرخه" که تصویربرداری آن از هفته گذشته در شمال تهران آغاز شده، به زودی برای ادامه کار راهی مناطق اطراف بهشت زهرا (س) می شود.

تولید تازه ترین فیلم مسعود کرامتی اواخر مهر امسال به پایان می رسد و در حال حاضر گروه تولید در منطقه شهرک نفت ازگل کار می کند. اما در ادامه از شهرک های اطراف تهران و منطقه ای حوالی بهشت زهرا نیز به عنوان لوکیشن استفاده می شود.

این اثر که متن آن را آزاده سلیمیان در ژانر کودک و نوجوان نوشته و کرامتی فیلمنامه را بازنویسی کرده، داستان چند کودک را بیان می کند که تصمیم به تشکیل یک آژانس دوچرخه می گیرند. رضا رادمنش، نازنین فراهانی، حامد زیاران، عرشیا عبایی، پوریا سوادی و علی سلطان پناهی بازیگران اصلی "آژانس دوچرخه" هستند.

همچنین مرتضی عینی تصویربردار، بهروز شهامت صدابردار و علی سمیعی دستیار کارگردان و برنامه ریز این فیلم هستند. این اثر به تهیه کنندگی داود اچاق و سفارش گروه کودک و نوجوان و همکاری گروه فیلم و سریال شبکه تهران تهیه و تولید می شود.
- - - - - - - - - - - - -
آژانس دوچرخه و معلم کوچولو در جشنواره شاپرک های شهر
تله فیلم معلم کوچولو به کارگردانی حسین قناعت و تهیه کنند گی داود قچاق و آژانس دوچرخه به کارگردانی مسعود کرامتی و تهیه کنندگی داود قچاق تهیه و تولید شده است.

بنا بر این گزارش ، تله فیلم معلم کوچولو ماجرای خانواده‌ای را روایت می‌کند که برای تمدید اجاره خانه و تهیه اجاره اضافی دچار مشکل می‌شوند. محسن پسر سیزده ساله این خانواده که شاگرد اول مدرسه نیز هست به کمک دوستانش به فکر تهیه پول می‌افتد و همین مسأله موجب به‌وجود آمدن صحنه‌های طنز و در عین حال آموزنده می‌شود.

زهیر یاری، رابعه اسکویی، محمود بهرامی، مرتضی زارع، احمدرضا اسعدی، شاپور کلهر، فرشاد حسینی موحد، محمد و مهدی صادقی، اسماعیل مقصودی،شایان پارسایی، پرهام کرمی، علی سلطان پناهی، پارمیدا شوقی، معین زارعان، بهار زارعان، امیر حسین کرمی، توحید عباسی، پوریا یاقوتی، فرید مهدی خانی، سینا پیشقدم، صبا پیشقدم، علیرضا سعیدی و ... در این تله‌فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی " آژانس دوچرخه " داستان نوجوانی را روایت می‌کند که به علت فوت پدر به منزل دایی‌اش در تهران می‌آید و تصمیم می‌گیرد با کمک چند جوان آژانس دوچرخه راه بیندازد. نازنین فراهانی، مینا نوروزی، رضا رادمنش، عباس ظفری، حامد زیاران، ارشیا عبایی و ... بازیگران فیلم هستند.

جشنواره ی "شاپرک های شهر" با رویکرد اجتماعی در حوزه کودک و نوجوان با مشارکت ایران و ترکیه در آذر ماه برگزار می شود.

بنا بر این گزارش ، جشنواره "شاپرک های شهر" با موضوع کودکان کار، خشونت علیه کودکان، کودکان و آموزش و سلامت، کودکان و خانواده، حقوق کودکان، کودکان و هنر و ادبیات، کودکان و صلح برگزار خواهد شد و رویکردی اجتماعی در حوزه کودک و نوجوان با انگیزه طرح مسائل موجود در این حوزه و ارائه راهکارهایی برای رفع مشکلات احتمالی با مشارکت ایران و وزارت فرهنگ و هنر ترکیه برگزار می شود و شامل بخش هایی چون سینمای مستند و داستانی با موضوع کودک، بخش مسابقه فیلمسازی با موبایل و دوربین های خانگی و فیلم های صد ثانیه ای با نگاه کودکان خواهد بود.

این جشنواره با شعار" پرواز یک تصویر، تصویر یک تغییر" 2 و3 آذر در استانبول و 5 و 6 آذر در تهران برگزار خواهد شد.
- - - - - - - - - - - - -
رها ماهرو : لطفا اگر نظر و نقدی درباره فیلم آژانس دوچرخه ساخته مسعود کرامتی دارید برای سایت سینمایی رها ماهرو بفرستید .
- - - - - - - - - - - - -

_____________

داستان : سیندرلا به ایران آمد

داستان : پاندا کونگ فو کار به ایران آمد




نظرات 1 + ارسال نظر
مریلا شکوهی جمعه 20 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:09 ق.ظ http://nimkatma.blogfa.com/

اخبار قدیمی سینما و تلویزیون :

خبرهای جشنواره ای

جشنواره فیلم فجر
بیش از 90 فیلم به دبیرخانه رسید
ابتکار- با پایان یافتن مهلت ارسال فیلم ها به دبیرخانه بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، بیش از 90 فیلم بلند سینمایی ایرانی برای حضور در جشنواره فیلم فجر اعلام آمادگی کرده اند و نسخه اولیه این آثار به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.پیش بینی می شود که 20 تا25 فیلم در بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره انتخاب و معرفی شوند.
جشنواره قصه گویی
قصه گویان ژاپنی و هندی آموزش می دهند
ابتکار- نشست تخصصی قصه گویی با نویسندگان کودک ونوجوان، امروز در حاشیه دهمین جشنواره قصه گویی با موضوعات «تاریخچه قصه گویی در اروپای شمالی و چگونگی گسترش آن»، «معرفی مراکز مهم قصه گویی دنیا و اروپای شمالی»، «نحوه تاسیس فستیوال قصه گویی نروژ و سوئد و تشریح فعالیت های آنها»، «تجارب کانون در زمینه برگزاری جشنواره های قصه گویی»، «تاریخچه قصه گویی و انواع قصه ها در ایران» و «قصه،بازی، نمایش» برگزار می شود.
قصه های ملی جذاب تر از قصه های غیربومی است
ابتکار- صدایی که قصه هایش درکودکی جوانان ایرانی حک شده روایت قصه های ایرانی را به داستان های خارجی ترجیح می دهد.مریم نشیبی، ضمن بیان این مطلب با اشاره به انتقال فرهنگ،آداب و رسوم هر کشوری در قصه ها تصریح کرد: قصه های بیگانه هر چقدر هم که زیبا باشد برای مردم همان کشور جذابند،چرا که با وضعیت زندگی خودشان تطابق دارد.
جشنواره فیلم پلیس
برگزاری نمایشگاه ویژه گریم
ابتکار- همزمان با دومین جشنواره فیلم پلیس نمایشگاه ویژه گریم در فیلمهای پلیسی برگزار می شود.در این نمایشگاه که با حضور متخصصان مطرح و سرشناس گریم وطراحی چهره برگزار می شود،آخرین دستاوردهای گریم در فیلم های پلیسی به نمایش گذاشته خواهد شد.


------





جوهرچی به (عملیات 125) پیوست

حسن جوهرچی به بازیگران سری سوم مجموعه تلویزیونی عملیات 125 به کارگردانی مسعود آب پرور ملحق شد. داود هاشمی تهیه کننده این مجموعه گفت: تاکنون 15 حادثه گرفتیم و 65 درصد از تصویربرداری آن به پایان رسیده است. بازی عبدالرضا اکبری هم شروع شده است. آرمان موسی پور آهنگساز و اصغر آبگون صداگذار این مجموعه است.
در این مجموعه عبدالرضا اکبری، ایمان صفا، امیررضا دلاوری، مجید مشیری، افشین سنگ چاپ، بیتا سحرخیز، مهرداد فلاحتگر، محمد معافی و بیوک میرزایی و... بازی می کنند. این سریال با مشارکت سازمان آتش نشانی و شبکه تهران تهیه می شود.

گوی مرگ آهنج روی میز تدوین

تله فیلم (گوی مرگ) برای پخش در شبکه اول سیما تولید می شود. تصویربرداری تله فیلم (گوی مرگ) به کارگردانی محمدرضا آهنج که اواسط شهریورماه در تهران کلید خورده بود، در سوله ای حوالی شهریار به پایان رسید تا تدوین آن را امیرحسین آهنج آغاز کند.
این فیلم تلویزیونی قصه زندگی مردی جوان است که خواسته یا ناخواسته درگیر سرقتی شده و طی تصادفی ناپدید می شود و...
از بازیگران سریال می توان به عبدالرضا اکبری، امیرحسین مدرسی، کامبیز کاشفی، شراره دولت آبادی، پروین میکده و... اشاره کرد.
سایر عوامل پروژه عبارتند از: دستیار اول کارگردان سعید آهنج، گریم: مهری شیرازی، منشی صحنه، مژگان تمجیدی و مدیر تدارکات: شهرام صمدی

(خیابان یک طرفه) در شهرک غرب

تصویربرداری جدیدترین ساخته اسماعیل فلاح پور در تهران آغاز شده و هم اکنون گروه در خانه ای در شهرک غرب حضور دارند.
امیر پورکیان تهیه کننده این فیلم گفت: گمرک، مولوی، بیمارستان و... از دیگر لوکیشن های اصلی کار تاکنون بوده اند و قسمت های مربوط به خانه شهرک غرب نیز به پایان رسیده است. او اضافه کرد: تاکنون 30 درصد از کل کار مقابل دوربین رفته و طی چند روز آینده یک بازیگر زن دیگر به گروه اضافه خواهد شد.
پژمان بازغی، سیاوش خیرابی، محضر دهقان و چکامه چمن ماه از بازیگران اصلی این فیلم هستند خیابان یک طرفه فیلمی اجتماعی است و زندگی مراد را روایت می کند که پس از هفت سال آزادی از زندان متوجه می شود شرکایش برایش پاپوش درست کرده اند تا این که ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد