رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

نقد فیلم راه‌ رفتن روی خطوط

راه‌رفتن روی خطوط

ژانر : خانوادگی
دسته بندی : فیلم سینمایی ایرانی
زبان : فارسی
زمان پخش: 17 شهریور 1393 ٠۱:۴۵
مدت: 1 ساعت و 32 دقیقه

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
درباره " راه رفتن روی خطوط "

 حامد که مادرش را در گذشته از دست داده شاهد تصادف پدرش با قطار است. او با دیدن این حادثه قدرت تکلم خود را از دست می دهد. از طرفی امیر، معلم او با همسرش افسانه تصمیم می گیرند او را همراه خود به زیارت حرم امام رضا(ع) ببرند که... .
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
فیلم تلویزیونی «راه رفتن روی خطوط»

محصول سیما فیلم –سال 1389

زمان پخش : یکشنبه17 شهریور -ساعت 20:00

کارگردان: علیرضا امینی

بازیگران : مقداد افشار، پویا امینی، مهدی امینی خواه، معصومه آقاجانی و ...

خلاصه داستان: حامد که مادرش را در گذشته از دست داده شاهد تصادف پدرش با قطار است. او با دیدن این حادثه قدرت تکلم خود را از دست می‌‌دهد. از طرفی امیر معلم او با همسرش افسانه تصمیم می گیرند او را همراه خود به زیارت حرم امام رضا(ع) ببرند که...

http://cinemapress.ir/old/larg_pic/5-10-1389/IMAGE634289665911875000.jpg?ts=
تصویربرداری «راه رفتن روی خطوط» در کاشان به پایان می‌رسد
فیلم تلویزیونی «راه رفتن روی خطوط» به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی محمدرضا ایزدی‌یکتا با مضمون اجتماعی امروز در کاشان به پایان می‌رسد.
تصویربرداری «راه رفتن روی خطوط» در کاشان به پایان می‌رسد
تصویربرداری فیلم تلویزیونی «راه رفتن روی خطوط» به کارگردانی علیرضا امینی امروز با ضبط صحنه‌های خارجی در خیابان‌های شهر کاشان با حضور پویا امینی و پوریا ایمانی به اتمام می‌رسد. فیلم طبق برنامه ریزی انجام شده طی 25 جلسه در تهران و کاشان به پایان رسید و روز گذشته نیز گروه ضبط صحنه‌های مربوط به مسجد آقابزرگ که یکی از لوکیشن‌های اصلی فیلم در کاشان به شمار می ‌آید را با حضور اکثر بازیگران فیلم به پایان رساندند. تدوین تصاویر توسط علیرضا امینی انجام می‌شود و سینک صدای فیلم به زودی به اتمام خواهد رسید. در خلاصه داستان فیلم آمده است: حامد که مادرش را در گذشته از دست داده شاهد تصادف پدرش با قطار است. او با دیدن این حادثه قدرت تکلم خود را از دست می‌‌دهد. از طرفی امیر معلم او با همسرش افسانه تصمیم می گیرند او را همراه خود به زیارت حرم امام رضا(ع) ببرند که.... بازیگران اصلی فیلم جدید امینی به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: مقداد افشار، پویا امینی، مهدی امینی خواه، معصومه آقاجانی، صفا آقاجانی، پوریا ایمانی، صدف احمدی، اکبر احمدی، عسل بدیعی، آرمان حبیبی، بهروز حسینی، محمدتقی حسینی، محمد دشتی، سیدجواد رضوی، علیرضا زارعیان، علی شیری، زهره صفوی، مهدی صباغی، زهره عباسی، محمد فرزانه، مهدی فقیه، امین کریمی، معصومه موسوی، دنیا محمدی، سارا منصوری، محمدنوید نادرشاهی، محمدرضا نجاتیان، آرماندیس نورزاد، محمدامین هادی و... تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از: کارگردان: علیرضا امینی/ تهیه کننده: محمدرضا ایزدی یکتا/مجری طرح: محمدرضا نجاتیان/ نویسنده: علی حدادی/ بازنویسی فیلمنامه: محمدرضا ایزدی یکتا/ دستیار کارگردان و برنامه ریز: بهزاد رضایی/ مدیر تصویربرداری: اسماعیل آقاجانی/ صدابردار: امین میرشکاری/ طراح صحنه و لباس: میلاد کزازی/ طراح گریم: فرید صفاییان/ مدیر تولید: شهاب شمسایی/ دستیاران کارگردان: ایمان یزدی، سلمی ناز حبیبی، علی اکبر مهرآسا/ دستیاران تصویربردار: محمد حیدری، حسین خضرآبادی، مهدی محمدزاده، علی لطف پوریان/ دستیار صدا: نصیر خیری/ دستیاران صحنه: فرزاد حسینی، فرهاد حبیبی/ جامه دار: آیلار تقوی/ مجریان گریم: حسن خیرخواه، نرجس بانکش/ منشی صحنه: لیلا انصاری/ عکاس: آرش شاه محمدی/ مدیر تدارکات: حمید صالح/ دستیار تهیه: ایرج طائی/ دستیاران تدارکات: عماد نکویی، وحید شاکری، سارا کلانتری، محمد نادعلی، میلاد نوروزی. «علیرضا امینی» به تازگی تصویربرداری فیلم تلویزیونی «یک تصادف ساده» را به تهیه کنندگی قاسم اموری به سفارش مرکز سیما فیلم به پایان برده است و آخرین ساخته سینمایی او «انتهای خیابان هشتم» نیز مراحل فنی را سپری می‌کند. «راه رفتن روی خطوط» را محمدرضا ایزدی‌یکتا به سفارش مرکز سیما فیلم تهیه و تولید می‌کند
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
فیلم تلوزیونی راه رفتن روی خطوط با بازی فوق العاده محمد نوید نادرشاهی
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
پایان مراحل فنی تله فیلم علیرضا امینی
"راه رفتن روی خطوط" بزودی تحویل سیمافیلم می شود
راه رفتن روی خطوط مراحل فنی فیلم تلویزیونی "راه رفتن روی خطوط" به کارگردانی علیرضا امینی به پایان رسید.

محمدرضا ایزدی یکتا تهیه کننده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری سینمای ایران با اعلام مطلب فوق گفت: ساخت موسیقی این اثر به تازگی توسط محمد کلاسی بهار به پایان رسیده و احسان اجتهادی نیز صداگذاری کار را انجام داده است.

او اضافه کرد: طی چند روز آینده کار تحویل سیمافیلم خواهد شد تا برای زمان پخش آن تصمیم گیری شود.

ایزدی یکتا گفت: هنوز زمان پخش مشخص نیست و به احتمال فراوان کار از شبکه اول سیما روی آنتن خواهد رفت.

معصومه آقاجانی، صفا آقاجانی، صدف احمدی، مقداد افشار، عسل بدیعی، آرمان حبیبی، بهروز حسینی، محمدتقی حسینی، محمد دشتی، سیدجواد رضوی، علی شیری، زهره صفوی، مهدی صباغی، زهره عباسی، محمد فرزانه، مهدی فقیه، امین کریمی، معصومه موسوی، دنیا محمدی، سارا منصوری، محمدنوید نادرشاهی، محمدرضا نجاتیان، آرماندیس نورزاد، محمدامین هادی و... از بازیگران اصلی این تله فیلم هستند.

"راه رفتن روی خطوط"  داستان زندگی حامد است که مادرش را در گذشته از دست داده و شاهد تصادف پدرش با قطار است. او با دیدن این حادثه قدرت تکلم خود را از دست می‌‌دهد. از طرفی امیر، معلم او با همسرش افسانه تصمیم می گیرند او را همراه خود به زیارت حرم امام رضا(ع) ببرند که... .

سایر عوامل اصلی این تله فیلم عبارتند از: مجری طرح: محمدرضا نجاتیان، نویسنده: علی حدادی، بازنویسی فیلمنامه: محمدرضا ایزدی یکتا، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: بهزاد رضایی، مدیر تصویربرداری: اسماعیل آقاجانی، صدابردار: امین میرشکاری، طراح صحنه و لباس: میلاد کزازی، طراح گریم: فرید صفاییان، مدیر تولید: شهاب شمسایی، دستیاران کارگردان: ایمان یزدی، سلمی ناز حبیبی، علی اکبر مهرآسا، دستیاران تصویربردار: محمد حیدری، حسین خضرآبادی، مهدی محمدزاده، علی لطف پوریان، دستیار صدا: نصیر خیری، دستیاران صحنه: فرزاد حسینی، فرهاد حبیبی، جامه دار: آیلار تقوی، مجریان گریم: حسن خیرخواه، نرجس بانکش، منشی صحنه: لیلا انصاری، عکاس: آرش شاه محمدی، مدیر تدارکات: حمید صالح، دستیار تهیه: ایرج طائی، دستیاران تدارکات: عماد نکویی، وحید شاکری، سارا کلانتری، محمد نادعلی، میلاد نوروزی.

علیرضا امینی به تازگی ساخت فیلم تلویزیونی "یک تصادف ساده" را به تهیه کنندگی قاسم اموری  در مرکز سیمافیلم به پایان رسانده است.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
رها ماهرو : بازدیدکنندگان تنها سایت رسمی رها ماهرو ، از شما دعوت می کنیم تا در نقد و بررسی تله فیلم راه رفتن روی خطوط به کارگردانی علیرضا امینی شرکت کنید و نظرتان را بگویید .
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

_____________

داستان : سیندرلا به ایران آمد

داستان : پاندا کونگ فو کار به ایران آمد


نظرات 1 + ارسال نظر
مریلا شکوهی جمعه 20 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 05:09 ق.ظ http://nimkatma.blogfa.com/

سلام رهااا جوووونم
باااازم خبر


فیلم های در حال ساخت هالیوود؟

خاطرات خون آشام

کارگردانان: مارکوس سیگا، میلر توبین، جان برینگ، تهیه کنندگان کوین ویلیامسون، جولی پلک، باب لوی، نویسندگان: کوین ویلیامسون، ال. جی. اسمیت
بازیگران: نینا دوبرو، پل وزلی، یان سامر هلدر، کت گراهام
خلا صه داستان: رویدادهای فیلم در شهر خیالی میستیک فالز واقع در ایالت ویرجینیای آمریکا رخ می دهد. الینا گیلبرت دختر 18 ساله ای است که یک سالی می شود که پدر و مادرش را طی سانحه ای از دست داده، با شروع سال تحصیلی جدید پسری به نام استفن سالواتوره وارد مدرسه الینا می شود. الینا به مرور به استفن علا قه مند می شود غافل از این که استفن سالواتوره در حقیقت خون آشامی 162 ساله است. ورود دیمن برادر خون آشام استفن اوضاع را پییچیده تر می کند. دیمن به شهری که در آن خونآشام شده، برگشته تا آن را به آشوب بکشد و قصد دارد از برادرش انتقام بگیرد. به مرور دیمن هم به الینا علا قه مند می شود اما بعد مشخص می شود که دلیل علا قه دو برادر به الینا در حقیقت شباهت ظاهری او به کاترین پی پرس محبوب قدیمی آنهاست.

قتل

کارگردانان: پتی جنکینز و براد اندرسون، تهیه کنندگان: وینا ساد، میکل باندسن، اینگالف گابولد. نویسندگان: وینا ساد و سورن سویستروپ. بازیگران: می ری اینس، جوئل کینمان، جیمی آن آلمن، برنت سکستون.
خلا صه داستان: آخرین روز کاری کارآگاه سارا لیندن در شهر سیاتل است. قرار است او به همراه پسرش جک به زودی به نامزدش در سونومای کالیفرنیا ملحق شود. در واپسین ساعات کاری وقتی که سارا سرگرم واگذاری پست اش به کارآگاه جایگزین یعنی استیون هولدر است، او را به محلی اعزام می کنند که در آن جا لباس آغشته به خون زنی پیدا شده و احتمال وقوع قتل داده می شود. خیلی زود مشخص می شود دختری به نام رزی لا رسن ناپدیده شده و کمی بعد جسد او در ماشینی پیدا می شود که متعلق به دارن ریچموند یکی از نامزدهای انتخابات شهرداری است. لیدن سفرش را به تاخیر می اندازد تا پرده از راز قتل رزی لا رسن بردارد.

یک روز

کارگردان: لون شرفیک، بازیگران: آن هاتاوی، جیم استرجس، پاتریشیا کلا رکسون، کن استوت، رومولا گارایی
خلا صه داستان: داستان فیلم از روز 15 جولا ی 1988 آغاز می شود. این روز خاطره انگیزی برای اما و دکستر است. این دو به مناسبت فارغ التحصیل شدن از دانشگاه در این روز دیدار دلپذیری با هم داشتند.
دکستر که از یک خانواده ثروتمند میآید، موفق می شود در تلویزیون نام و شهرتی برای خود دست و پا کند. در همین حال اما که از خانواده فقیری میآید مجبور است در یک رستوران مزخرف مکزیکی گارسونی بکند. دکستر با یک دختر چینی پولدار ازدواج می کند و صاحب فرزندی از او می شود اما نهایتا به زمین می خورد و شغل و زندگی اش را از دست می دهد. از طرف دیگر اما که همیشه دوست داشت نویسنده شود به آرزوی دیرین خود دست می یابد و نویسنده کتاب های کودک می شود. اما با مردی که کارش بازیگری در تئاترهای کمدی است آشنا می شود اما حقیقتا او را دوست ندارد و نهایتا کاشف به عمل میآید که اما و اکستر برای یک دیگر ساخته شده اند و چاره ای جز ازدواج با یک دیگر ندارند.


-------------------------


راهیابی فیلم «روزی که به شهر رفتم» از فردوس به جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت



فارس- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردوس از راهیابی فیلم مستند «روزی که به شهر رفتم» از این شهرستان به جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت خبر داد. ایمان‌طلب اظهار کرد: این فیلم طیب نجفیان به تهیه کنندگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی توانست به بخش پرتره جشنواره راه یابد. وی افزود: این جشنواره، معتبرترین جشنواره سینمای مستند در آسیاست.


-----------------------------


موافقت با راه اندازی سینما سیار در خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی زمزم تصریح کرد: در استان برخی از شهرستانها به دلیل گران بودن هزینه های احداث سینما سینما ندارند که در این راستا سینما سیار و نمایندگی هایی را معرفی کرده ایم تا سیستم دیجیتال سیار را راه اندازی کنند تا امکان پخش و اکران فیلم فراهم شود وی اظهار داشت درحال حاضر 5 سینما در خراسان جنوبی فعال است که از این تعداد دو سینما در بیرجند است که سینما بهمن دارای 260 صندلی و سینما فردوسی دارای 370 صندلی است. سید علی زمزم افزود: سینما پارک قاین دارایی 220 صندلی، سینما قدس فردوس دارای 300 صندلی و سینما فرهنگ طبس 196 صندلی است که درکل تعداد صندلی های سینماهای خراسان جنوبی 1352 صندلی است. وی گفت: برای شهرستانهایی که سینما ندارند مجوز گرفتیم که سالن های ارشاد را مجهز به سیستم دیجیتال شوند که در این راستا سالن ارشاد شهرستان طبس مهرماه سال جاری با اکران فیلم محمد رسول ا... (ص) افتتاح شد. زمزم افزود: سالن ارشاد در شهرستان طبس دارای 196 صندلی است و درخواست دیگری مبنی بر تجهیز سالن ارشاد در شهرستان نهبندان درخواست دادیم و امید است
تا پایان سال به سیستم دیجیتال تجهیز شود که این سالن هم 300 صندلی دارد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد