رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

نقد سریال یادداشت های یک زن خانه دار

“ سریال یادداشت های یک زن خانه دار ” در سال ۹۲ مراحل پیش تولید خود را آغاز کرده است؛ ابتدا قرار بود که این سریال از شبکه چهار سیما و در ایام نوروز پخش شود اما به دلایلی تولید این سریال به تعویق افتاد. پس از تأخیر بیش از یک سال و نیم، مسعود کرامتی ، کارگردان این مجموعه تلویزیونی خبر از کلید خوردن مجدد آن را داد؛ وی همچنین خبر داد : ” این مجموعه که به شکل اپیزودیک طراحی شده است، مناسبتی نیست و تاکنون هم اعلامی مبنی برای زمان پخش آن از سوی شبکه به ما نشده است. با این حال فکر می‌کنم تا پنج ماه دیگر تصویربرداری‌ اش زمان ببرد. ”

سریال یادداشت های یک زن خانه دار , عکس بازیگران سریال یادداشت های یک زن خانه دار , عکس پشت صحنه سریال یادداشت های یک زن خانه دار
http://www.amazing.ir/wp-content/uploads/2015/06/yad-dasht-haye-yek-zan-khaneh-dar-series-amazing-ir-4.jpg
اسماعیل عفیفه ، تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی اعلام کرده که پیش از این ۲۰ قسمت از این مجموعه ۴۵ قسمتی ۳۵ دقیقه ای تصویربرداری شده که با انجام اصلاحات و تغییرات فیلمنامه، تصویربرداری مجدد این مجموعه به کارگردانی «مسعود کرامتی» آغاز گشته و با توجه به تغییر ساختار تلویزیون و رئیس سازمان صدا و سیما، قرار شد این سریال که پیش از این قرار بود در شبکه چهار سیما ساخته شود، به شبکه پنج منتقل شده است.

عکس بازیگران سریال یادداشت های یک زن خانه دار , عکس پشت صحنه سریال یادداشت های یک زن خانه دار

شقابق دهقان در سریال یادداشت های یک زن خانه دار

امیر عباس پیام سرپرستی نویسندگان این مجموعه را بر عهده داشته و با توجه به اینکه این سریال، مجموعه‌ ای از داستان‌ های متفاوت با یکدیگر میباشد، حامد افضلی، رویا خسرو نجدی، سولماز مرتضی وند، پریناز لطف الهی، نسیم عرب امیری، مهدی کیا مصطفی زندی سایر نویسندگان قسمت های مختلف این مجموعه تلویزیونی هستند.

سریال یادداشت های یک زن خانه دار
داستان سریال یادداشت های یک زن خانه دار

قصه این سریال در یک آپارتمان رخ داده که تمامی اعضای یک خانواده در آن ساختمان زندگی می‌ کنند. شخصیت اصلی داستان دختری به نام شیوا فارغ التحصیل رشته روانشناسی است که با ایجاد وبلاگی به نام یادداشت‌های یک زن خانه دار، اتفاقات و تجربیاتی که در زندگی خود و اطرافیانش رخ داده را به اشتراک گذاشته و این تجربیات را با خوانندگان وبلاگش در میان می گذارد. از طرفی خوانندگان وبلاگ نیز با او در تعامل بوده و در مورد نوشته‌ های او نظر داده و آن ها نیز تجربیات خود را بیان می کنند و …..

 سریال یادداشت های یک زن خانه دار , عکس بازیگران سریال یادداشت های یک زن خانه دار
اسامی بازیگران سریال یادداشت های یک زن خانه دار

در ۲۰ قسمتی که از پیش ساخته شده است بازیگرانی چون شقایق دهقان، فریبا جدی‌کار، امیررضا دلاوری، پردیس احمدیه، محمود بهروزیان و علی عامل‌ هاشمی نقش آفرینی داشته اند؛ اما با توجه به فاصله زمانی زیادی که رخ داده است، در سری جدید چند بازیگر از جمله فلامک جنیدی، فرناز رهنما و کاظم سیاحی به کار اضافه شده‌ و از طرفی چند بازیگر نیز از جمله محمود بهروزیان و فریبا جدی‌کار از سریال خداحافظی کرده‌اند. ضمناً در هر قسمت از این سریال بازیگران مطرح دیگری نیز مانند امیرحسین رستمی به عنوان بازیگر مهمان حضور خواهند داشت.

سریال یادداشت های یک زن خانه دار , عکس پشت صحنه سریال یادداشت های یک زن خانه دار

پشت صحنه سریال یادداشت های یک زن خانه دار
عوامل پشت صحنه سریال یادداشت های یک زن خانه دار

مدیر تصویربرداری: محمدرضا قوام پور
طراح صحنه: امیر زاغری
طراح چهره پردازی: سید جلال موسوی
طراح لباس: پگاه ترکی
مدیر صدابرداری: فرشید کیوانمهر
تدوین و صداگذاری: امیر ادیب پرور
آهنگساز: افشین عزیزی
عکاس: نازلی هروی
جلوه های بصری و عنوان بندی: احسان فانیان
مدیر تدارکات: مهدی پیله وریان
مدیر تولید: نعمت گوذرزوند چگینی

,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،


مسعود کرامتی از «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» گفت+عکس‌ سریال
» سرویس: فرهنگی و هنری - تلویزیون و رادیو
کد خبر: 93013113444
یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰
Rouhollah Vahdati-8-95.jpg

سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» به کارگردانی مسعود کرامتی پس از تأخیر بیش از یک سال و نیمه، بالاخره طی چند روز اخیر با بازیگرانش کلید خورد.

مسعود کرامتی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درخصوص کارگردانی سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» توضیحاتی ارائه داد و گفت: بهمن سال 91 بود که صحبت‌های اولیه برای کارگردانی این سریال با من انجام شد اما از آن سال تاکنون این پروژه در مرحله نگارش و پیش تولید تعطیل مانده بود که اکنون چهار روز است کار تصویربرداری را آغاز کردیم.

این کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون همچنین عنوان کرد: البته به غیر از من با دو الی سه کارگردان دیگر صحبت شده بود که کارگردانی «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» را بر عهده بگیرند که یکی از آن‌ها آقای معجونی بود تا اینکه بهمن سال 91 صحبت‌های اولیه با بنده انجام شد اما از آن زمان تاکنون پروژه تعطیل بود.

وی با اشاره به روند تصویربرداری سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» یادآور شد: این مجموعه که به شکل اپیزودیک طراحی شده است، مناسبتی نیست و تاکنون هم اعلامی مبنی برای زمان پخش آن از سوی شبکه به ما نشده است. با این حال که این مجموعه به تازگی کلید خورده است، فکر می‌کنم تا پنج ماه دیگر تصویربرداری‌اش زمان ببرد.

به گزارش ایسنا، «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» نام مجموعه‌ای از شبکه چهار سیماست که از مدت‌ها قبل قرار بود ساخته شود. این سریال که قرار است به شکل اپیزودیک به تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه ساخته شود، پس از گذشت پروسه زمانی یک سال و نیمه، پنج‌شنبه هفته گذشته با حضور شقایق دهقان، فریبا جدی‌کار، امیررضا دلاوری، پردیس احمدیه، محمود بهروزیان، علی عامل‌هاشمی در منطقه مرزداران تهران کلید خورد و گروه به گفته کارگردان چهار روز است که مشغول به کار هستند.

به گزارش ایسنا، پیش تولید سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» از اسفندماه سال گذشته آغاز شد و قرار بود کار، نوروز امسال به پخش برسد که به دلایل نبود بودجه این اتفاق نیفتاد؛ ضمن اینکه متن این مجموعه تاکنون چندین بار بازنویسی شده است. موضوع اصلی «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» استفاده از برخوردهای زندگی و مسائل روزمره است و در قصه فضایی آپارتمانی می‌گذرد.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: شیوا نویسنده وبلاگی بنام یادداشت های یک زن خانه دار است. او اتفاقات زندگی روزمره خودش و اطرافیانش را در آن می نویسد و این تجربیات را با خوانندگان وبلاگش که در مورد نوشته های او نظر می دهند در میان میگذارد.

سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» توسط گروهی از نویسندگان که سرپرست آنها علیرضا کاظمی‌پور است نگارش شده است.

دیگر عوامل این مجموعه نمایشی عبارتند از: طراح و سرپرست نویسندگان: علیرضا کاظمی پور،نویسندگان: حامد افضلی، رویا خسرو نجدی، سولماز مرتضی وند، پریناز لطف الهی، نسیم عرب امیری، مدیر تصویربرداری: مجید گل سفیدی

طراح صحنه: امیر زاغری، طراح چهره پردازی: سید جلال موسوی، طراح لباس: پگاه ترکی، مدیر صدابرداری: فرشید کیوانمهر

تدوین و صداگذاری: امیر ادیب پرور، آهنگساز: افشین عزیزی، عکاس: نازلی هروی، جلوه های بصری و عنوان بندی: بهروز باقریان، مدیر تدارکات: مهدی پیله وریان، مدیر تولید: نعمت گوذرزوند چگینی.
http://media.isna.ir/content/108-195.jpg/3

"یادداشت‌های یک زن خانه‌دار " به نیمه رسید
تصویر برداری مجموعه تلویزیونی "یادداشت های یک زن خانه دار" به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و کارگردانی مسعود کرامتی به نیمه رسید.
به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه پنج؛ این مجموعه تلویزیونی در 45 قسمت 35 دقیقه ای تهیه و تولید می شود که تاکنون 20 قسمت آن تصویر برداری شده است.

امیر عباس پیام سرپرست نویسندگان سریال «یادداشت‌های یک زن خانه دار» را بر عهده دارد.

حامد افضلی، رویا خسرو نجدی، سولماز مرتضی وند، پریناز لطف الهی، نسیم عرب امیری، مهدی کیا مصطفی زندی سایر نویسندگان قسمت های مختلف این مجموعه هستند.

در خلاصه داستان مجموعه «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» آمده است: شیوا نویسنده وبلاگی به نام «یادداشت‌های یک زن خانه دار» است. او اتفاقات زندگی روزمره خودش و اطرافیانش را در آن می‌نویسد و این تجربیات را با خوانندگان وبلاگش که در مورد نوشته‌های او نظر می‌دهند در میان می‌گذارد و.....

در این سریال اپیزودی و خانوادگی، فریبا جدی‌کار و محمود نوروزیان پدر و مادر خانواده هستند که با دختر جوان‌شان (مونا غمخوار) در یک خانه زندگی‌ می‌کنند.همچنین شقایق دهقان ‌و امیررضا دلاوری‌ دختر و داماد خانواده‌ هستند که در طبقه دیگری حضور دارند و علی عامل‌هاشمی هم پسر خانواده است که در طبقه‌ای دیگر زندگی می‌کند.

دیگر عوامل" یادداشت های یک زن خانه دار" عبارتند از: مدیر تصویربرداری: محمدرضا قوام پور ،طراح صحنه: امیر زاغری، طراح چهره پردازی: سید جلال موسوی، طراح لباس: پگاه ترکی، مدیر صدابرداری: فرشید کیوانمهر تدوین و صداگذاری: امیر ادیب پرور، آهنگساز: افشین عزیزی، عکاس: نازلی هروی، جلوه های بصری و عنوان بندی: احسان فانیان، مدیر تدارکات: مهدی پیله وریان، مدیر تولید: نعمت گوذرزوند چگینی.
,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،
مجموعه تصاویر + معرفی خلاصه داستان و بازیگران سریال یادداشت های یک زن خانه دار + زمان پخش

یادداشت های یک زن خانه دار, بازیگران یادداشت های زن خانه دار, سریال یادداشت های یک زن خانه دار

یادداشت های یک زن خانه دار, بازیگران یادداشت های زن خانه دار, سریال یادداشت های یک زن خانه دار

اطلاعات کلی و زمان پخش :

سریال یادداشت های یک زن خانه دار که حدود دو سال از روند تولید آن میگذرد و وقفه ای نیز در تولید آن به وجود امد این روزها آمده پخش شده است.

از ابتدای ساخت مجموعه حرفهای مبنی بر پخش این مجموعه از شبکه چهار سیما بود اما این چنین نشد و قرار است این سریال دی ماه ۹۴ در ۴۵ قسمت ۳۵ دقیقه ای هر شب از شبکه پنج ( تهران) پخش گردد.

مسعود کرامتی کارگردانی این سریال را به عهده داشته اشت و اسماعیل تهیه کننده آن بوده است

یادداشت های یک زن خانه دار, بازیگران یادداشت های زن خانه دار, سریال یادداشت های یک زن خانه دار

داستان سریال یادداشت های یک زن خانه دار

این سریال ساختاری اپیزودیک دارد که موضوع اصلی آن استفاده از برخوردهای صحیح زندگی در مسائل روزمره است

این مجموعه درباره چند خانواده در یک ساختمان است که نسبت های نزدیکی با یکدیگر دارند و زوج اصلی خانواده که شقایق دهقان ( در نقش شیوا) و امیررضا دلاوری ( در نقش دکتر فرزاد هاتف ) هستند بار اصلی قصه را به دوش دارند. دهقان نقش زنی را دارد که داستان های روزانه خود را در وبلاگش می نویسد و مردم برایش نظر می‌گذارند و به این شکل نوعی تعامل شکل می‌گیرد.

یادداشت های یک زن خانه دار, بازیگران یادداشت های زن خانه دار, سریال یادداشت های یک زن خانه دار

بازیگران یادداشت های یک زن خانه دار

شقایق دهقان / امیررضا دلاوری / فلامک جنیدی / فرناز رهنما (نقش لیلی) / کاظم سیاحی / علی عامل هاشمی / فریبا جدیکار / محمود بهروزیان / مونا غمخوار / نعیم شیخ محبوبی / فاطیما حاجتی / پارسیا شکوهی بازیگران اصلی

و امیرحسین رستمی / بیوک میرزایی / مهشاد مخبری / حشمت آرمیده و… به عنوان بازیگران مهمان در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند
,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،


معرفی سریال یادداشت های یک زن خانه دار

عکس های سریال یادداشت های یک زن خانه دار

معرفی سریال یادداشت های یک زن خانه دار
معرفی سریال یادداشت های یک زن خانه دار

در این مطلب از جزقل معرفی سریال یادداشت های یک زن خانه دار را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

شما را به دیدن عکس بازیگران سریال یادداشت های یک زن خانه دار دعوت می کنیم.

درباره سریال یادداشت های یک زن خانه دار:

سریال یادداشت های یک زن خانه دار که حدود دو سال از روند تولید آن میگذرد و وقفه ای نیز در تولید آن به وجود امد این روزها آمده پخش شده است.
از ابتدای ساخت مجموعه حرفهای مبنی بر پخش این مجموعه از شبکه چهار سیما بود اما این چنین نشد و قرار است این سریال دی ماه ۹۴ در ۴۵ قسمت ۳۵ دقیقه ای هر شب از شبکه پنج ( تهران) پخش گردد.
مسعود کرامتی کارگردانی این سریال را به عهده داشته اشت و اسماعیل عفیفه تهیه کننده آن بوده است

خلاصه داستان سریال یادداشت های یک زن خانه دار:

این سریال ساختاری اپیزودیک دارد که موضوع اصلی آن استفاده از برخوردهای صحیح زندگی در مسائل روزمره است
 این مجموعه درباره چند خانواده در یک ساختمان است که نسبت های نزدیکی با یکدیگر دارند و زوج اصلی خانواده که شقایق دهقان ( در نقش شیوا) و امیررضا دلاوری ( در نقش دکتر فرزاد هاتف ) هستند بار اصلی قصه را به دوش دارند. دهقان نقش زنی را دارد که داستان های روزانه خود را در وبلاگش می نویسد و مردم برایش نظر می‌گذارند و به این شکل نوعی تعامل شکل می‌گیرد.

شقایق دهقان، امیر رضا دلاوری، فرناز رهنما، فلامک جنیدی، علی عامل هاشمی، کاظم سیاحی، فریبا جدی کار، محمود بهروزیان، نعیم شیخ محبوبی، فاطیما حاجتی، پارسیا شکوری و… بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

زمان پخش سریال یادداشت های یک زن خانه دار:

ساعت پخش سریال یادداشت های یک زن خانه دار: هنوز مشخص نیست

تعداد قسمتهای سریال یادداشت های یک زن خانه دار:هر شب 45 قسمت ۳۵ دقیقه ای

شبکه پخش کننده سریال یادداشت های یک زن خانه دار: شبکه پنج

زمان شروع سریال یادداشت های یک زن خانه دار : دی ماه ۹۴




بازیگران سریال یادداشت های یک زن خانه دار:

شقایق دهقان، امیر رضا دلاوری، فرناز رهنما، فلامک جنیدی، علی عامل هاشمی، کاظم سیاحی، فریبا جدی کار، محمود بهروزیان، نعیم شیخ محبوبی، فاطیما حاجتی، پارسیا شکوری و… بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.



رها ماهرو : خوانندگان عزیز و سینمادوست ، لطفا نظر و نقدتان را درباره مجموعه یادداشتهای یک زن خانه دار به کارگردانی مسعود کرامتی که از شبکه پنج تلویزیون پخش می شود برای ما بنویسید و بفرستید .



عوامل سریال یادداشت های یک زن خانه دار:

 مدیر تصویربرداری: محمدرضا قوام پور، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح چهره پردازی: سید جلال موسوی، طراح لباس: پگاه ترکی، مدیر صدابرداری: محمد کیان ارثی و فرشید کیوانمهر، عنوان بندی: حسن امیری و کیان فروتن، تدوین و صداگذاری: امیر ادیب پرور، آهنگساز: افشین عزیزی، عکاس: نازلی هروی، جلوه های بصری: احسان فانیان، مدیر تدارکات: مهدی پیله وریان، مدیر تولید: نعمت گودرزوند چگینی.

گارگردان سریال یادداشت های یک زن خانه دار : مسعود کرامتی

تهیه کننده سریال یادداشت های یک زن خانه دار: اسماعیل عفیفه
,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،
 «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» در تلویزیون
مجموعه تلویزیونی «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و کارگردانی مسعود کرامتی از شنبه (پنجم دی‌ماه) پخش خود را آغاز می‌کند.
مجموعه تلویزیونی «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و کارگردانی مسعود کرامتی از شنبه (پنجم دی‌ماه) پخش خود را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» در 45 قسمت 35 دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است و از شنبه هر شب ساعت 23 به روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

قصه‌های «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» در یک آپارتمان چندواحدی می‌گذرد با خانواده‌ای متشکل از پدر، مادر، دختر و داماد، و مردی که از همسر خود جدا شده است.

«یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» ساختاری اپیزودیک دارد که موضوع اصلی آن استفاده از برخوردهای صحیح زندگی در مسائل روزمره است. داستان این سریال درباره یک زن خانه‌دار به نام شیوا است که روانشناسی خوانده و به دلیل نبود سرمایه کافی برای تأسیس کلینیک با استفاده از مهارت‌هایش تصمیم می‌گیرد یک سایت برای خود راه‌اندازی کند. او اتفاقات زندگی روزمره خودش و اطرافیانش را در آن می‌نویسد و این تجربیات را با خوانندگانش که درباره نوشته‌های او نظر می‌دهند، در میان می‌گذارد.

اسماعیل عفیفه - تهیه‌کننده «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» پیش‌تر درباره بازنویسی چندین‌باره‌ متن این سریال و علت آن خاطرنشان کرده بود: راستش حسابش از دستم در رفته است که این مجموعه چندین‌بار بازنویسی شده است، امیدوارم این بار بتواند موفق شود. «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» یک کار کمدی خانوادگی است‌ و شبیه به کارهایی از جنس مجموعه «همسران» است‌.

بنا بر این گزارش، امیرعباس پیام، حامد افضلی، رویا خسرو نجدی، سولماز مرتضی وند، پریناز لطف الهی و نسیم عرب‌امیری نویسندگان قسمت‌های مختلف این مجموعه هستند.

در این سریال اپیزودیک و خانوادگی، فریبا جدی‌کار و محمود بهروزیان پدر و مادر خانواده هستند که با دختر جوان‌شان (مونا غمخوار) در یک خانه زندگی‌ می‌کنند. همچنین شقایق دهقان ‌و امیررضا دلاوری‌ دختر و داماد خانواده‌ هستند که در طبقه دیگری حضور دارند و علی عامل‌هاشمی هم پسر خانواده است که در طبقه‌ای دیگر زندگی می‌کند.

در مجموع، شقایق دهقان، امیر رضا دلاوری، فرناز رهنما، فلامک جنیدی، علی عامل هاشمی، کاظم سیاحی، فریبا جدی‌کار، محمود بهروزیان، نعیم شیخ محبوبی، فاطیما حاجتی، پارسیا شکوری و.... بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

دیگر عوامل «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» عبارتند از: مدیر تصویربرداری: محمدرضا قوام‌پور، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح چهره‌پردازی: سیدجلال موسوی، طراح لباس: پگاه ترکی، مدیر صدابرداری: محمد کیان ارثی و فرشید کیوانمهر، عنوان‌بندی: حسن امیری و کیان فروتن، تدوین و صداگذاری: امیر ادیب‌پرور، آهنگساز: افشین عزیزی، عکاس: نازلی هروی، جلوه‌های بصری: احسان فانیان، مدیر تدارکات: مهدی پیله‌وریان، مدیر تولید: نعمت گودرزوند چگینی.
http://jezghel.com/wp-content/uploads/2015/12/yaddashthaye-yek-zane-khanedar-03.jpg

رونمایی از یادداشت های یک زن خانه دار
مجموعه تلویزیونی «یادداشت های یک زن خانه دار» از امشب از شبکه پنج سیما پخش می شود.
رونمایی از یادداشت های یک زن خانه داربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مجموعه تلویزیونی « یادداشت های یک زن خانه دار » که مسعود کرامتی آن را کارگردانی کرده است از امشب مخاطبان شبکه پنج را با خود همراه خواهد کرد.

«یادداشت های یک زن خانه دار» در 45 قسمت 35 دقیقه ای به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه، تولید شده و قرار است هر شب ساعت 23 از شبکه پنج پخش شود.

داستان های این سریال در یک آپارتمان اتفاق می افتد و روایت اصلی آن درباره خانواده ای است متشکل از پدر، مادر، دختر و داماد، و مردی که از همسر خود جدا شده است.

شیوا زن خانه داری است که روانشناسی خوانده و به علت نداشتن سرمایه کافی برای تأسیس کلینیک با استفاده از مهارتهایش تصمیم میگیرد یک سایت برای خود راه اندازی کند. او اتفاقات زندگی روزمره خودش و اطرافیانش را در آن می نویسد و این تجربیات را با خوانندگانش که درباره نوشته های او نظر می دهند، در میان میگذارد و روایت های اپیزودیک این سریال بر اساس این داستان ها شکل می گیرد.

« یادداشت های یک زن خانه دار» یک سریال کمدی خانوادگی است که امیرعباس پیام، حامد افضلی، رویا خسرو نجدی، سولماز مرتضی وند، پریناز لطف الهی و نسیم عرب امیری قسمت های مختلف این مجموعه را نوشته اند.

شقایق دهقان، امیر رضا دلاوری، فرناز رهنما، فلامک جنیدی، علی عامل هاشمی، کاظم سیاحی، فریبا جدی کار، محمود بهروزیان، نعیم شیخ محبوبی، فاطیما حاجتی و پارسیا شکوری از جمله بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی هستند.
,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،,،
یافته های جدید وبسایت رها ماهرو : برنامه کودک شنگول اباد , مجموعه شهرزاد , فیلم طعمه ساخت فرانسه , فیلم آخرین پنالتی , سریال. آریو , کارتون تامی تراکتور , ایا مهران مدیری در درحاشیه 2 بازی کرده , دانلود برنامه تا نیایش حیات طیبه , حرفهای تهمینه میلانی , نقد سریال تلویزیونی آسمان شب , فیلم دربند ساخته رینولدز , انتقاد از فیلم نفس گرم , نقد فیلم عروس سایه. روح الله حجازی , سریال عطسه نقد , دانلود فیلم زوج خنده دار , نما نزدیک شبکه نسیم در حاشیه , نقش اسکار در فیلم زوج خنده دار , عکس واقعی دکتر همایون پورسینا , بازیگر پلیس فیلم طعمه ساخت فرانسه , ریفی فی , بازیگر پاستا و اسم آن , بازیگران فیلم طعمه ساخت فرانسه , مارک ایتوکو اوهارا , فیلم پرنس به کارگردانی برایان آ میلر , فیلم سینمایی 3 نفر برای کشتن , جین تیرنی , فیلم بیداری , فیلم پرنس.ویکی.بروس ویلیس , نقدسریال نفس گرم , مسابقه 103 صد برتر , برایان ا ی میلر , فیلم اون یکی ها در شبکه نمایش , آدرس انواع کانالهای تلگرام , عکس اندی پندی , فیلم ریفی فی , بازیگر مرد فیلم ریفی فی , فیلم ریفی فی , ریفی فی ژول داسن , بازیکران فیلم برنس از شبکه نمایش , نقد فیلم پاییز ﺳﺮﺍﻓﻴﻢ , موضوع فىلم فرانسوى ریفى فى , نقد سریال شهرزاد ساخته حسن فتحی , حذف چوچانگ از پایتخت , ژان دوژاردن در فیلم پرنس سال ۲۰۱۴ , مجموعه پاستا , فیلم زوج خنده دار , فیلم و عکس اخرین پنالتی در شبکه نمایش , فیلم و عکس اخرین پنالتی , دانلود تیتراژتا نیایش با صدای امید معنوی , سریالی از داریوش یاوری , کارتون ماشین اسباب بازی ساز برتا , اون یکی ها , برنامه ی تلوزیونی بچه های مردم , نمایش سریال نیمکت , علی عمرانی درمجموعه نمایشی نیمکت-آپارات , مجموعه نمایشی نیمکت تولیدشده دربرنامه سیمای خانواده-آپارات , سریال اخرین پنالتی , کارتونها بابک و نقاشیهایش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد