رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

فیلم درام استوارت, عقب گرد به گذشته ساخته دیوید آتوود

فیلم Stuart: A Life Backwards 2007

عنوان فارسی  استوارت, عقب گرد به گذشته
ژانر          بیوگرافی , درام
کشور          انگلستان
رده سنی         TV-MA
مدت زمان       92 دقیقه
زبان فیلم           انگلیسی
تاریخ اکران     23 Sep 2007
نمره IMDb     7.8/10
6 مرتبه کسب جایزه معتبر جهانی و 1 بار نامزدی برای جایزه

خلاصه داستان : یک نویسنده از زندگی گذشته دوست عجیبش "استوارت"،بی خانمانی الکلی که دوران کودکی غم انگیزی را سپری کرده , مطالبی می نگارد.

«استوارت: زندگی به عقب»، فیلمی در ژانر بیوگرافی-خانوادگی، اجتماعی و درام، به کارگردانی «دیوید اتوود»، محصول سال 2007 کشور انگلیس و محصول شبکه اچ.بی.او فیلمز است. این فیلم با حضور در جشنواره های داخلی و بین المللی معتبری چون بفتا، موفق شد نامزد دریافت 7 جایزه شود که در این بین، 6 جایزه همچون «بهترین درام» و «بهترین فیلمنامه» را از آن خود کرده است. در این فیلم که براساس داستان زندگی «استوارت شورتر» به قلم «الکساندر مسترز» ساخته شده، ستارگانی چون «تام هاردی»، «بندیکت کامبربج» و «نیکولا دافه» بازی های درخشانی از خود به نمایش گذاشته اند. داستان این فیلم درباره نگاه یک نویسنده به گذشته زندگی دوست عجیبش به نام «استوارت» است که بی خانمانی دائم الخمر بوده و در کودکی حادثه تلخی را تجربه کرده است...



درباره فیلم استوارت: زندگی به عقب

فیلم استوارت: زندگی به عقب به کارگردانی دیوید آتوود در سال 2007 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور انگلیس و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم بندیکت کامبربچ، تام هاردی، نیکولا دافت، کندیس نرگارد، ترور سلرز، کلیر لوئیس کوردول , جوآنا مایده به هنرمندی پرداخته‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد