رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

بررسی برنامه کوی محبت

کوی محبت

شبکه دو

ژانر : گفتگو ،  سخنرانی ،  دعا و زیارت
دسته بندی : مذهبی
زبان : فارسی
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
درباره " کوی محبت "

برنامه کوی محبت کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیما است که با هدف طرح اهل بیت(ع) برای فردای بشریت از بقعه های متبرک مانند: امامزاده ها و اماکن زیارتی کشور ایران و عراق به روی آنتن می رود.

برنامه کوی محبت با حضور اساتید دانشگاه مانند: حجت الاسلام کارونی، ماندگاری، انصاری و ... ابعاد شخصیتی ائمه اطهار را بررسی می کنند.

زمان پخش برنامه کوی محبت شنبه تا دو شنبه در ساعت 19:05 در شبکه دو است و تکرار آن بامداد روز بعد ساعت 1:20 است.

تهیه کننده  و اجرای آن هم به عهده سید مصطفی موسوی است.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

با همکاری سازمان تبلیغات و شبکه دو
"کوی محبت" مسابقه خطبه غدیر را برگزار می‌کند
غدیرخم
شناسهٔ خبر: 2158142 - چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۱
هنر > رادیو و تلویزیون
مدیر گروه معارف شبکه دو از طراحی مسابقه حفظ خطبه غدیر به مناسبت عید غدیر خبر داد و از سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از حامیان این مسابقه نام برد.

محسن حبیبی مدیر گروه معارف شبکه دو سیما در گفتگو با مهر از تدارک برگزاری یک مسابقه تلویزیونی درباره خطبه غدیر خبر داد و اظهار کرد: دو سال قبل در زمینه حفظ خطبه غدیر مسابقه‌ای اجرا کردیم که جایزه آن سفر به کربلا بود و ما سال گذشته 112 نفر را به کربلا فرستادیم. اینطور هم نبود که جایزه کمک هزینه باشد که در اختیار افراد قرار بگیرد بلکه افراد برنده همگی به کربلا رفتند و از آنجایی که برخی مایل بودند به هزینه خودشان همراهانی داشته باشند،‌ تعداد افراد زائر به 156 نفر رسید.

وی افزود: در خطبه غدیر خم همه اعتقادات شیعه نهفته است و از توحید و معاد تا نبوت و همه اصول و فروع دین در آن وجود دارد. ولایت و خلافت حضرت علی (ع) نیز که نکته بارز آن است.

مدیر گروه معارف شبکه دو یادآور شد: ما گام دوم این مسابقه را هم طراحی کردیم. این مسابقه دو مرحله خواهد داشت که مرحله اول آن کتبی است و در سراسر کشور برگزار می‌شود بعد از آن افراد برای مرحله شفاهی دعوت می‌شوند و به سوالات داورها پاسخ می‌دهند. این مسابقه ذیل برنامه "کوی محبت" برگزار می‌شود و برگزیدگان ما باز هم به کربلا فرستاده می‌شوند.

حبیبی تصریح کرد: برگزاری این مسابقه دشواری فراوانی دارد و سازمان تبلیغات اسلامی ما را برای برگزاری آن کمک کرده است. ستاد بازسازی عتبات نیز در این زمینه یاری رسان ما خواهد بود. همچنین قرار است با نمایندگان ولی فقیه و افراد موثر در استان‌ها هماهنگی لازم صورت بگیرد و با مدارس هماهنگ شود.

وی در پایان بیان کرد: ما در چندین مرحله اطلاع‌رسانی خود را از طریق پیامک و تلویزیون انجام می‌دهیم. برگزاری این مسابقه وظیفه‌ای است که از طرف شورای معارف معاونت سیما به شبکه دو واگذار شده و مردم برای شرکت در آن می‌توانند در سایت برنامه "کوی محبت" نیز ثبت‌نام کنند.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
موضوع: 

برنامه «کوی محبت» با تهیه کنندگی و اجرای سید مصطفی موسوی نیز با هدف طرح اهل بیت(ع) برای فردای بشریت از بقاع متبرکه، امامزاده ها و اماکن زیارتی ایران و عراق روی آنتن می رود.

این برنامه با حضور اساتید حوزه و دانشگاه مانند حجج اسلام ماندگاری، کازرونی، انصاری، ثمری و دکتر حشمت ا... قنبری ابعاد شخصیتی ائمه اطهار (ع) را بررسی می کند.


زمان پخش:

جمعه ساعت: 21:45



گروه برنامه ساز:

امور اجتماعی


تهیه کننده و اجرا:

سید مصطفی موسوی
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
 مسابقه کوی محبت
اعلام اسامی برندگان مسابقه پیامکی
اعلام ۳۰نفر بعنوان برندگان نهایی مسابقه پیامکی کوی محبت

در روز عید سعید فطر به لطف حضرت امیرالمومنین علیه السلام مراسم قرعه کشی مسابقه پیامکی کوی محبت برگزار شد و تعداد ۳۰نفر جهت اعزام به اعتاب مقدسه نجف و کربلا انتخاب شدند
http://media.mehrnews.com/old/Larg1/1392/08/01/IMG12533689.jpg
به گزارش کوی محبت ،

98938108..44      محمد حسن   کچوئی

98938760..16      زهرا  باقری

98933373..19      افسانه  نباتی

98930316..38      وحید  مرادی

98937368..24      پروین موحدجگر کندی

98936611..29      مصطفی   طاعتی

98930617..12      یاسرعلی محمدی   

98937473..26      معصومه جوهری اسم علی

98937006..31      بهارک   گودرزی

98938755..55      ناهید   عقاب

98937949..89      عدم  پاسخ

98935426..68      عدم همکاری

98936465..31      عدم همکاری

98935334..71      عدم  پاسخ

98936250..85      مالک نبود

9891702***38   تماس برقرار نشد

9891505....15    تماس برقرار نشد

 

9891632***76                   الهام کاید زاده،40 ساله از خوزستان)   

9891934***16                   زهره ناطقی،30ساله از تهران()           

9891027***31                   مریم فرزانه،15 ساله از کرج()            

9891248***57                                 عذرا میرزازاده از تهران()   

9891385***46                   ریحانه دهقانی زاده،29 ساله از یزد()   

9891606***18                   مضفر دوستی،32 ساله از خوزستان)   

9891782***71                   رضیه امینی 33 ساله از فارس()          

9891377***57                   زهرا سعیدی،29 ساله از اصفهان()      

9891770***83                   روح الله سبزی کار،33 ساله از فارس()

9891279***59                                                            برنداشتند

9891760***11                   صدیقه زارع،32 ساله از شیراز)          

9891728***02                                                         برنداشتند

9891476***41                    سمیه خدادادی،30ساله از تبریز)          


رها ماهرو : بازدیدگان گرامی ، لطفا نظرات و انتقادتان را درباره ی برنامه کوی محبت  که در وبسایت سینمایی رها ماهرو قرار گرفته است برایمان بفرستید




لینک مرتبط :
برنامه ارتباط با مشهد


نظرات 1 + ارسال نظر
مریلا شکوهی یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:54 ق.ظ http://nimkatma.blogfa.com/

با چند خبر قدیمی در خدمتم :


- محمدمهدی دادگو مدیرستاد انتخاب فیلم برگزیده تماشاگران جشنواره فیلم فجر شد.
- شهروندان تهرانی از این پس از طریق پیام کوتاه (SMS ) از فعالیت های هنری، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری آگاه خواهند شد.
- "مجید اکثری" سرپرست دفتر فناوری و سخت افزار تولید و پخش معاونت امور سینمایی و سمعی بصری شد.
- با نمایش 30 هزار عنوان کتاب، صدمین نمایشگاه کتاب استانی در بوشهر برگزار می شود.
- همراه با عزاداران حسینی، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی با 40 درصد تخفیف در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می شود.
- دکتر محمدرضا سنگری، دکتر هادی منوری، حسین اسرافیلی، ابوالقاسم حسینی و مرتضی امیری اسفندقه به عنوان داوران بخش دینی- آئینی نخستین جشنواره شعر فجر معرفی شدند.
- مرکز کرج حوزه هنری استان تهران همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، مسابقه ای با عنوان "رنگ ها و نقش های عاشورایی" در پنج رشته از هنرهای تجسمی برگزار می کند.
- محمد درمنش، محمد رجبی، ابراهیم فروزش و ابراهیم مختاری، از سوی دبیرخانه جشنواره فیلم فجر به عنوان داوران بخش "چشم واقعیت" انتخاب شدند.
- آن دمی ژروئه، دیویدگوچ، خیریه البشاوی، نادر طالب زاده و آنیژ کاهولاند، به عنوان داوران بخش "در جستجوی حقیقت: مسابقه معناگرا" از سوی دبیرخانه جشنواره فیلم فجر برگزیده شدند.
- محمد بزرگ نیا، کمال تبریزی و احمدرضا گرشاسبی امسال فیلم های بخش مسابقه فیلمسازان اول جشنواره فیلم فجر را داوری خواهند کرد.
- بزرگداشت علمی و فرهنگی "سیدحسن حسینی" به مناسبت سومین سال درگذشت این شاعر و نویسنده برگزار می شود.
- مجموعه شعر "صلیب مهیا" از ایرج صف شکن به چاپ رسید.
- "فانتزی در شاهنامه" و "تجلی زن در آثار مولوی" به قلم علی اصغر صدیقی منتشر شد.
- به مناسبت شهادت امام حسین(ع) و 72 تن از یارانش، مسابقه عکس عاشورا به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار می گردد.



نوای شیدایی کلید خورد

فیلم تلویزیونی نوای شیدایی به کارگردانی محمدرضا خاکی و تهیه کنندگی انوش جعفریان برای پخش در روز اربعین از سیما در تهران کلید خورد. ساناز سماواتی، مریم خدارحمی، حسن اسدی، سیاوش مفیدی، روشنک عجمیان، مجید شهریاری، کتایون بختیاری، مجتبی نجفی، آرمین شهروزی، مهران فلا ح، ایمان فلا ح، جواد کردی، مهدی مومنی و جواد حسنلو بازیگران این تله فیلم هستند. فیلمنامه نوای شیدایی را مهرنوش عبدی بر اساس طرحی از تهیه کننده نوشته و در خلا صه داستان آن آمده: دختر نابینای 24 ساله ای هر سال در دهه اول محرم دچار تب و تشنج شدید می شود که مشکل او ریشه در کودکی اش دارد. روانکاوی به او کمک می کند با مرور خاطرات گذشته خود در صدد حل مشکل برآید و... این هجدهمین تله فیلم خاکی در مقام کارگردان است و انوش جعفریان نیز در مقام تهیه کننده چندی پیش تله فیلم (پاپوش) روی آنتن شبکه دو رفت. سایر عوامل اصلی تولید عبارتند از: مجری طرح: داریوش بابائیان، جانشین تهیه کننده: کیانوش جعفریان، مدیر تولید: اسماعیل کردی، مدیر تدارکات: محمد جمشیدی، دستیار تدارکات: مختار ذاکری، دستیاران تصویر: حسن عبدالعلی زاده و علی رسول زاده

نخل گریان روایتی از یک معجزه

فیلم تلویزیونی (نخل گریان) به کارگردانی پناه بر خدا رضایی و تهیه کنندگی روح اله حجازی چندی قبل در لوکیشن های آبادان مقابل دوربین رفت و به تازگی به پایان مراحل تولید آماده پخش شده است.
لا له اسکندری، کوروش زارعی، مجید زارع کار و امید جمشیدی در این تله فیلم بازی داشته اند. در خلا صه داستان با نویسندگی علی طالبآبادی آمده: دختری به نام فاطمه با مادرش در نخلستانی گذران زندگی می کنند که مدعیان فراوانی دارد. کریم پدر فاطمه در گیر و دار های آبادان برای دفاع از خاکش، همسر باردارش را رها کرده و به دل دشمن می زند. نقل های مختلفی از علت ترک خانواده اش به او نسبت داده می شود حتی عده ای معتقدند کریم از معرکه گریخته است. تلا ش فاطمه برای اثبات حقانیت پدری که هرگز ندیده است به ثمر می نشیند و پیکر کریم طی یک معجزه سالم در نخلستان پیدا می شود. در جیب او کاغذی است که مالکیت بی چون و چرای او بر این نخلستان را ثابت می کند. مدیر تصویربرداری پروژه: محمد رسولی، مدیر تولید: هادی علیمحمدی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: حبیب قلی زاده و منشی صحنه: سعیده دلیریان است.

هادی کریمی سریال رهایم مکن را می نویسد

مجموعه تلویزیونی رهایم مکن به تهیه کنندگی مجید عباسی پس از پایان نگارش در شبکه یک ساخته می شود.
عباسی گفت: مجموعه نمایشی (رهایم مکن) با مضامین اخلا قی در شبکه یک تولید می شود. این مجموعه اتفاقات خوش و ناخوشایند و حوادثی که در زندگی روزمره افراد رخ می دهد را با قصه های معارفی و اخلا قی به تصویر می کشد و حکمت های پنهان و آشکار این اتفاقات را که از رویداد آنها غافلیم را نمایش می دهد. وی با بیان این که رهایم مکن در گروه معارف اسلا می شبکه یک سیما تولید می شود، عنوان داشت: این مجموعه به نویسندگی دکتر محمدهادی کریمی در مرحله نگارش قرار دارد و در 24 قسمت 30 دقیقه ای با موضوعات مختلف جلوی دوربین می رود.



ابراهیم فخرایی

در چنین روزی در سال 1366هجری شمسی، ابراهیم فخرایی محقق و نویسنده برجسته ایرانی دیده از جهان فروبست.
او آثار ارزشمندی از خود به جای نهاده است که از میان آنها می توان به تاریخ ایران، سردارجنگل و گیلان درجنبش مشروطیت اشاره کرد.
فخرایی در نهضت جنگل نیز حضور داشت.


گندم و مروارید

اعرابی را دیدم که در حلقه جوهریان بصره، که حکایت همی کرد که وقتی در بیابانی راه گم کرده بودم و از زاد معنی چیزی با من نمانده بود و دل بر هلاک نهاده، که همی ناگاه کیسه ای یافتم پر مروارید. هرگز آن ذوق و شادی فراموش نکنم که پنداشتم گندم بریانست باز آن تلخی و نومیدی که معلوم کردم که مروارید است.
در بیابان خشک و ریگ روان
تشنه را در دهان، چه در چه صدف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد