رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

برنامه هیجان در ساعت صفر

هیجان در ساعت صفر


درباره " هیجان در ساعت صفر "

برنامه هیجان در ساعت صفر که هر شب در ساعت 23:00 از شبکه نسیم یه روی آنتن می رود، با حضور نیروهای مسلح (مسابقه رزم‌آوران) در کنار برنامه‌های ترکیبی 10 قسمتی، خاطرات سنگر و یادها که به خاطره‌ گویی رزمندگان می‌ پردازند که به این شبکه حال و هوای متفاوتی بخشیده است.

برنامه هیجان در ساعت صفر به تهیه‌کنندگی سبزعلی و اجرای اصغرزاده و رجبی، نگاهی شاد و جدید به مقوله دفاع مقدس می کند.

لیست قسمت ها

هیجان در ساعت صفر: راز سیب 94/9/19   
هیجان در ساعت صفر
راز سیب 94/9/19   
 
   
هیجان در ساعت صفر: مسابقه ستاره ها 94/9/18   
هیجان در ساعت صفر
مسابقه ستاره ها 94/9/18   
 
   
هیجان در ساعت صفر: راز سیب   
هیجان در ساعت صفر
راز سیب   
 
هیجان در ساعت صفر: مسابقه ستاره ها 94/9/15   
هیجان در ساعت صفر
مسابقه ستاره ها 94/9/15   
 
   
هیجان در ساعت صفر: راز سیب 94/9/14   
هیجان در ساعت صفر
راز سیب 94/9/14   
 
   
هیجان در ساعت صفر: قند پهلو 94/9/13   
هیجان در ساعت صفر
قند پهلو 94/9/13   
 
هیجان در ساعت صفر: راز سیب 94/9/11   
هیجان در ساعت صفر
راز سیب 94/9/11   
 
   
هیجان در ساعت صفر: فرمانده   
هیجان در ساعت صفر
فرمانده   
 
   
هیجان در ساعت صفر: فرمانده 94/9/8   
هیجان در ساعت صفر
فرمانده 94/9/8   
 
هیجان در ساعت صفر: فرمانده 94/9/7   
هیجان در ساعت صفر
فرمانده 94/9/7   
 
   
هیجان در ساعت صفر: فرمانده 94/9/6   
هیجان در ساعت صفر
فرمانده 94/9/6   
 
   
هیجان در ساعت صفر: فرمانده 94/9/5   
هیجان در ساعت صفر
فرمانده 94/9/5   

http://www.honarnews.com/images/docs/000080/n00080602-b.jpg
-----------------
ژانر : سبک زندگی
دسته بندی : اجتماعی
زبان : فارسی
-----------------

رها ماهرو : خوانندگان عزیز لطفا نظراتتان را درباره برنامه زیبای هیجان در ساعت صفر که از شبکه نسیم پخش می شود برای ما بفرستید تا آن را منتشر کنیم .


_____________

داستان : سیندرلا به ایران آمد

داستان : پاندا کونگ فو کار به ایران آمد

نظرات 1 + ارسال نظر
مریلا شکوهی جمعه 20 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:59 ق.ظ http://nimkatma.blogfa.com/

سلام رها جون

با چند مطلب قدیمی در خدمتم

یک سال است منتظر هستیم
علی رغم پیگیری مسوولان اداره کل هنرهای نمایشی، درب ورودی تالار قشقایی همچنان بسته است. به گزارش ایسنا، هر چند بیش از یکسال از فرو ریختن بخشی از دیواره جانبی تالار قشقایی می گذرد، بحث ایمن سازی این دیواره به گفته مدیر اداره کل هنرهای نمایشی همچنان بی نتیجه مانده و تماشاگران این تالار از درب ورودی تالار نو به این سالن وارد می شوند. حسین پارسایی گفت: با وجود پی گیری هایی که انجام دادیم، همچنان با مشکل بسته بودن درب تالار قشقایی روبه رو هستیم. وی امیدوار است، با همکاری شهرداری، از طرف صحن تئاترشهر، سرویس پله ای برای تالار قشقایی راه اندازی شود تا تماشاگران این تالار با مشکل کمتری مواجه شوند. پارسایی در عین حال گفت: برای ایجاد این سرویس پله، نیازمند مجوز شهرداری هستیم اما با توجه به ترافیک تماشاگران و گروه های اجرایی در زمان برگزاری جشنواره تئاتر فجر، امیدواریم بتوانیم این سرویس پله را پیش از آغاز به کار جشنواره، راه اندازی کنیم. مدیر اداره کل هنرهای نمایشی خاطرنشان کرد: بارها اعلام کرده ایم ترک دیواره تالار قشقایی برای کل مجموعه خطرآفرین است، اما متاسفانه کسی به این موضوع توجه نمی کند واین در حالی است که مسوولان شهرداری، تاکنون دو دفعه از این دیواره بازدید کرده اند، اما هیچ نتیجه عملیاتی نداشته است.
ساخت فیلمی بر اساس کتاب پرفروش «اورشلیم»
فیلم جدید "اورشلیم" برگرفته از کتاب پرفروش "اورشلیم" به کارگردانی "الی شوراکی" در فرانسه اکران شد. به گزارش فارس، فیلم "اورشلیم" ساخته "الی شوراکی"، با اقتباس از رمان جنجال برانگیز "اورشلیم" نوشته "لری کولینز" و "دومنیک لاپیر" ساخته شده است. این رمان نوشته دهه 70 میلادی در مدت زمان کمی در بیش از 30 میلیون نسخه بفروش رفت. فیلم "اورشلیم" نیز که به تازگی در فرانسه اکران شده است، تاکنون جنجال زیادی به پا کرده است. این فیلم جنگ میان فلسطینیان و یهودیان را در سال 1948 به منظور تصرف اورشلیم به تصویر کشیده است.

موفقیت تصویرگران «شباویزی» در ژاپن
ابتکار- نتیجه پانزدهمین نمایشگاه تصویرگری نومای ژاپن اعلام گردید و از33 هنرمندی که جوایز مختلف این نمایشگاه را دریافت کردند،17 تصویرگر ایرانی بودند و تنها 16 نفر ازسایر کشورهای شرکت کننده موفق به کسب جایزه شدند. در این میان کره جنوبی 3 برنده،مالزی 2 برنده و یازده کشور دیگر هر کدام تنها یک برنده داشتند.10 تصویرگر از میان برندگان،جایزه های خود را برای تصویرگری کتاب های شباویز دریافت و از میان 7 نفر برنده دیگر، شماری نیز جایزه خود را برای کتاب های چاپ نشده و تصویرگری های آزاد خود دریافت کردند.
بررسی «محدودیت های جامعه شناسی ادبیات» در کانون ادبیات
ابتکار- یکصدوهفتادو ششمین نشست هفته کتاب ادبیات ایران فردا ساعت16 در محل کانون ادبیات ایران به بحث و بررسی درباره محدودیت های جامعه شناسی ادبیات اختصاص دارد.در این نشست حامد یوسفی- روزنامه نگار- درباره جامعه شناسی ادبیات و محدودیت های آن سخنرانی می کند و در بخش دوم عباس موذن داستان رخ شیشه ای از مجموعه ای به همین نام را قرائت می کند و منتقدان علیرضا محمودی ایرانمهر و محمدرضا گودرزی آن را نقد خواهند کرد.
برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت تئاتر ایران- انگلستان
ابتکار- دفتر امور بین الملل ودفتر انتشارات و پژوهش مرکز هنرهای نمایشی با هماهنگی سفارت انگلستان،کارگاه آموزشی مشترک هنرهای نمایشی تهران و هنرهای تجسمی انگلستان را برگزار می کنند.موضوعاتی که در این کارگاه آموزشی به آن پرداخته می شود، «جایگاه تئاتر در اجتماع مدرن »،«چگونه می توانیم از مخاطبان خود حمایت کنیم» و «چگونه می توانیم خواسته های سرمایه گذاران،حامیان ومخاطبان خود را مرتفع سازیم» خواهند بود. تاریخ نشست اول این کارگاه 23 تا27 دی ماه و تاریخ نشست دوم کارگاه 2 تا16 اسفندماه می باشد.
نقد و بررسی «ژئوسئاس من» در تالار اندیشه
ابتکار- مجموعه شعر «ژئوسئاس من» سروده «محمدرمضانی فرخانی» باحضور «صابر امامی» و«احمد نادمی» در نشست آذرماه «نقد شعر امروز» حوزه هنری نقد و بررسی می شود.در نشست های تخصصی «نقد شعر امروز» مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری،که دوشنبه های آخر هر ماه برگزار می شود، مجموعه شعرهای نو و متفاوت تحلیل می شوند.علاقه مندان برای حضور درجلسه نقد «ژئوسئاس من» می توانند ساعت 16 فردا به سالن شماره 2 تالار اندیشه حوزه هنری مراجعه کنند.
ساخت 8 فیلم کوتاه با موضوع پیامبر اکرم(ص)
ابتکار- به مناسبت سال پیامبر اعظم(ص)،8 فیلم کوتاه با موضوع پیامبر اکرم(ص) در شرکت فیلم سازی سینما سیاه و سفید ساخته شد.پرویز حسنلو مدیر تولید شرکت سینما سیاه و سفید اظهار داشت: به مناسبت سال پیامبر اعظم(ص) و با هدف ترویج وگسترش سیره و روش این بزرگوار امسال هشت فیلم کوتاه در این شرکت فیلم سازی تولید شده است.این فیلم ها عبارتند از: «محمد(ص)» ، «متبرک با نام تو»، « یک گردش کوچولو در چت روم»، «نامه»، «زیارت»، «سیرت نیکو»، «نام ها» و «مهمان ناخوانده.»

-----------------------



میسا مولوی و کارهای آماده پخش
میسا مولوی دو سریال و چند فیلم را آماده پخش و اکران دارد. سریال راه شیری به کارگردانی ایرج کریمی و مجموعه تلا قی به کارگردانی مسعود شریفی را آماده پخش از تلویزیون دارم.
او در (راه شیری) نقش فردی را بازی می کند که به زنش مشکوک شده و در (تلا قی) هم نقش شخصی را بازی می کند که فرزندش را در روستا به خانواده ای می سپارد و راهی شهر می شود.مولوی که حدود دو سال است به بازیگری روی آورده و قبل از آن کارگردانی فیلم های زیادی را انجام داده تله فیلم های مختلفی از جمله ((مردان نمکی) را نیز آماده پخش دارد.
بازیگر فیلم جراحی روح همچنین کارگردانی فیلم های (میوه درخت زیتون) (جنگ جهانی) و (ماهی) را به عهده داشته که میوه درخت زیتون در جشنواره ها و فستیوال های گوناگون به نمایش درآمده است.
این فیلم در جشنواره های دبی و هامبورگ فیلم برگزیده شده و در پوسان کره نیز بهترین فیلم شناخته شده است.

آوازهای مادرانه روی میز تدوین
تصویربرداری فیلم تلویزیونی (آوازهای مادرانه) به کارگردانی اصغر هاشمی جمعه گذشته در خانه ای در حوالی اختیاریه به پایان رسیده و هم اکنون مراحل فنی فیلم در حال انجام است.
ثریا قاسمی و حدیث میرامینی بازیگران سکانس پایانی کار بوده اند. طبق گفته اصغر پورهاجریان تهیه کننده این تله فیلم طی یک ماه آینده به طور کامل آماده پخش خواهد شد. سیما تیرانداز، فلور نظری، مهدی پوراحمدی، مبینا آتشی، امیرسالا ر مجیدی، لیلا عزیزی و فخرالدین صدیق شریف از دیگر بازیگران اصلی پروژه هستند.
این فیلم داستان زندگی زن تنها و بدخلقی را روایت می کند که ناچار به پذیرفتن پرستار جوان و پرشوری می شود. او تحت تاثیر این تازه وارد سرانجام از پیله تنهایی اش خارج می شود...

حسن جوهرچی:
شوق پرواز جایگزین شایسته مختارنامه
حسن جوهرچی بازیگر سینما و تلویزیون در مورد نقش خود در سریال شوق پرواز گفت: در این اثر نقش فرخ که پسرخوانده شهید بابایی بوده را ایفا کردم که شخصیت فرخ بر اساس واقعیت به نگارش درآمده است. کودکی فرخ در روستایی سپری شده است. او به کمک شهید بابایی تحصیل می کند که بعد از اتمام تحصیلا تش انتشاراتی را تاسیس کرده و مشغول نگارش در مورد زندگی شهید بابایی می شود.
جوهرچی اظهار داشت: به خاطر حضور یدا... صمدی به عنوان کارگردان شوق پرواز ایفای نقش در این اثر را پذیرفتم. وی تصریح کرد: جایگزین شدن شوق پرواز به جای سریال مختارنامه توجه به ارزشمند بودن این سریال و زمان پخش بسیار مناسب آن اثر که هم اکنون نصیب شوق پرواز شده است سبب پدید آوردن جایگاهی درخور توجه برای نمایش این اثر تلویزیونی شده است.


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد