رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

مجموعه دورهمی از شبکه نسیم تلویزیون

علی‌‌اصغر پورمحمدی معاون سیما رسانه ملی در خصوص برنامه‌های نوروز سال 95 سیما گفت: برای نوروز سال 95 سه الی چهار سریال آماده کرده‌ایم سریال شبکه اول و دوم سیما مشخص است اما برای شبکه سه و پنج هنوز قطعی نشده است.
 
وی ادامه داد: همچنین پخش‌ فیلم‌های سینمایی ایرانی و خارجی خوبی را برای مخاطبان خواهیم داشت.
 
پورمحمدی در خصوص پخش سری جدید «خندوانه» اظهار داشت: سری جدید «خندوانه» را برای نوروز خواهیم داشت. همچنین برنامه «دورهمی» برای شبکه نسیم و برنامه «گل و بلبل» را برای شبکه دوم سیما آماده داریم.
 
وی افزود: شبکه‌های سیما هم برای سال تحویل برنامه‌های خوبی را در نظر گرفته‌اند.
 
پورمحمدی در خصوص برنامه «سه‌ ستاره» عنوان کرد: «سه ستاره» قرار است برنامه‌های یک سال اخیر سیما را بررسی کنند. برای این کار مدت زمانی را مشخص کردند و آماری را هم مدنظر قرار دادند. همچنین شبکه‌ها برنامه‌هایی را فرستادند که با هم مقایسه شده است و پخش می‌شوند.
 
وی در خصوص برنامه‌های سال 95 اظهار داشت: در سال جدید امکان این است که چند شبکه با هم ادغام شوند چرا که از لحاظ بودجه مشکل داریم و با این کار می‌توانیم شاهد چند برنامه خوب از یک شبکه باشیم. برنامه‌ای که سیما و سازمان پیش‌بینی می‌کند این است که تعداد برنامه‌ها کم شود و برنامه‌های جذابی را برای مخاطبان تهیه کنیم.
 

پورمحمدی در خصوص مخاطب‌پسند بودن برنامه‌ها در نوروز خاطرنشان کرد: به هر حال برنامه‌ها در نوروز باید تفریحی و سرگرمی باشند و رویکرد سازمان هم همین است.

http://www.ariapix.net/wp-content/uploads/dorehami-768x504.jpg


 "دور همی" مهران مدیری رقیب خندوانه می شود
شبکه نسیم برنامه‌ای با ساختاری متفاوت به نام «دور همی» را برای مخاطبانش تدارک دیده که پخش آن در آخرین روزهای اسفند و در آستانه نوروز 95 آغاز می‌شود.

«دور همی» به تهیه‌کنندگی هاشم رضایت و حمید رحیمی نادی، از اواسط پاییز سال ٩٤ و با ساخت دکوری ویژه وارد مرحله پیش تولید شد و از هفته گذشته ضبط و تولید آن آغاز شده است.

به گفته هاشم رضایت، این مجموعه ساختاری کاملا متفاوت نسبت به دیگر آثار نمایشی تلویزیون تا امروز دارد و از بخش‌های متنوعی تشکیل شده است.

برای شب‌های شاد

برنامه «دورهمی» که پیش از این‌ «شب‌های شاد» و بعد برای مدتی «زعفرون» نام داشت، از مدتی پیش به‌منظور پرکردن شب‌های آخر هفته در شبکه نسیم طراحی و مقدمات تولید آن از پاییز امسال آغاز شد.

براساس توضیحات دکتر حسین کرمی، مدیر شبکه نسیم، این برنامه یک جنگ شبانه است که با بخش‌های متنوع و برقراری تعامل با مهمانان‌ می‌کوشد شب‌های شاد و پرنشاط برای تماشاگران شبکه نسیم رقم بزند.

«دورهمی» برای شب‌های آخر هفته تدارک دیده شده و قرار است از پایان سال، پنج‌شب در هفته برنامه «خندوانه» و پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها برنامه «دورهمی» به تماشاگران شبکه نسیم ارائه شود. البته اگر این مجموعه تا آخر امسال به پخش نرسد، از نخستین روزهای بعداز تعطیلات نوروزی روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

کرمی گفت: یک برنامه شاد در کنار برنامه خندوانه هم باعث تنوع می‌شود و هم فرصت رقابت فراهم می‌کند تا هر دو برنامه با کیفیت بهتر ارائه شوند و هم فرصتی فراهم می‌کند تا گروه‌ها در شرایط بهتر و با فشار کمتر کار کنند.

وی در این باره توضیح داد: تدارک برنامه خندوانه برای هر شب، فشار زیادی به گروه تولید خندوانه وارد کرده بود. یک برنامه هموزن خندوانه کمکی است که هم مخاطب راضی باشد و هم هر دو گروه بهتر برنامه بسازند و با هم رقابت کنند.

براساس توضیحات کرمی، طرح برنامه «دورهمی» را تهیه‌کنندگان آن ارائه کرده‌اند. هاشم رضایت و حمید رحیمی‌نادی، این برنامه را پیشنهاد دادند و از همان ابتدا به نظر می‌رسید که طرح موفقی باشد، اما با این همه درباره‌اش همفکری شد و بعد از جلسات متعدد به نتیجه‌ای رسیده‌اند که به نظر می‌آید مطلوب باشد و مخاطبان هم از آن استقبال کنند.

وی اظهار امیدواری کرد این برنامه برای مخاطبان تازگی داشته باشد و وعده داد پخش دور همی پیش از تحویل سال جدید آغاز شود.

نمایش تلویزیونی در حضور 300 نفر

یکی از ویژگی‌های برنامه «دورهمی» این است که در دکوری ویژه اجرا می‌شود و در هر برنامه حدود 300 تماشاچی در برنامه حضور دارند.

رضایت، تهیه‌کننده دورهمی دراین‌باره گفت: دکور برنامه، این قابلیت را دارد که میزبان حداقل 300 نفر باشد. تماشاگران در این دکور حضور دارند و در هر برنامه بازیگران یک نمایش را برای تماشاگران ایفا می‌کنند.

به گفته وی، این دکور که یک خانه ایرانی را تجسم می‌بخشد، توسط پیام حسین سوری طراحی شده است.

هر قسمت از برنامه «دورهمی» بخش‌های متنوعی دارد که از آن جمله می‌توان به استندآپ کمدی و گفت‌و گو با بازیگر مهمان اشاره کرد. بر اساس توضیحات رضایت، بخش نمایشی این برنامه در هر قسمت یک بازیگر مهمان دارد که بعد از پایان نمایش، بازیگران پای صحبت بازیگر مهمان می‌نشینند و با او گفت‌وگو می‌کنند.

رضایت این برنامه را شبیه تئاتری توصیف کرد که هر قسمت از آن بعد از ضبط توسط چند دوربین تدوین و به تماشاگران تلویزیون ارائه می‌شود.

چند بازیگر بعلاوه یک

در بخش نمایشی برنامه «دورهمی» بازیگرانی چون مهران مدیری، سیامک انصاری، شقایق دهقان، الیکا عبدالرزاقی، محمد نادری، مهران رنجبر و امیرمهدی ژوله به ایفای نقش می‌پردازند. بجز بازیگران ثابت، در هر قسمت یک بازیگر مهمان نیز حضور دارد که با دیگر بازیگران وارد فضای شیرین و کمدی قصه می‌شود و بعد از پایان بخش نمایشی در یک گفت‌وگوی طنز شرکت می‌کند.

شادمانی در کنارهم

تاکنون یک قسمت از این برنامه تصویربرداری شده و آماده پخش است و بقیه قسمت‌ها نیز در دست تولید قرار دارد. برزو ارجمند به‌عنوان بازیگر مهمان در اولین قسمت از برنامه «دورهمی» حضور داشته است.

مهم‌ترین ویژگی برنامه «دورهمی» تعداد قابل توجه تماشاگران حاضر در برنامه است. آنها در روند برنامه مشارکت دارند و علاوه برنمایشی که در هر قسمت برایشان تدارک دیده شده، شنونده قطعات موسیقی هستند که به صورت زنده با حضور خوانندگان مطرح کشور اجرا می‌شود. کسانی که علاقه‌مند شرکت در این برنامه باشند می‌توانند طی فراخوانی که برای حضور در برنامه منتشر خواهد شد، ثبت‌نام و به نوبت در این برنامه شرکت کنند.

اولین تجربه بازیگری

امیرمهدی ژوله نویسندگی را از دنیای مطبوعات شروع کرد و بعد به گروه نویسندگان آثار مدیری پیوست. او در سریال‌های متعددی از جمله مردهزار چهره، مرد دوهزار چهره، گنج مظفر، شب‌های برره، نقطه‌چین، پاورچین و درحاشیه یک و دو به‌عنوان نویسنده همکاری داشته است.

بعد از سال‌ها فعالیت به عنوان طنزنویس، سال گذشته ژوله مهمان برنامه خندوانه شد و در مسابقه استندآپ کمدی این برنامه هم شرکت کرد. موفقیت او در این مسابقه شهرت بیشتری برای این نویسنده خوش ذوق رقم زد و چهره‌اش را به مخاطبان تلویزیون شناساند.

حالا ژوله بعد از این تجربه‌ها برای اولین بار به عنوان بازیگر یک اثر تلویزیونی، در برنامه «دورهمی» در مقابل دوربین قرار می‌گیرد. او ضمن این که یکی از شخصیت‌های اصلی بخش نمایشی این برنامه را بازی می‌کند، نگارش بخش‌هایی از برنامه را نیز به عهده دارد.

ژوله در این برنامه با مهران مدیری، سیامک انصاری، شقایق دهقان، الیکا عبدالرزاقی، محمد نادری و مهران رنجبر همبازی است.

آذر مهاجر



 رها ماهرو : خوانندگان گرامی ، لطفا نظر و نقدتان را راجع به سریال دورهمی برای ما بفرستید.



 دورهمی

تعداد قسمت های پخش شده: ‌ 0

تهیه کننده: هاشم رضایت، حمید رحیمی نادی

وبسایت رسمی: وبسایت رسمی برنامه

توضیحات:

مجموعه تلویزیونی "دورهمی" از اواسط پاییز سال ٩٤ و با آغاز مقدمات ساخت دکور وارد مرحله پیش تولید شد. این مجموعه ساختاری کاملا متفاوت نسبت به سایر آثار نمایشی پیشین تلویزیون دارد و تولید آن اتفاقی جدید در رسانه ملی محسوب می شود.

"دورهمی" دکوری عظیم دارد که در هر قسمت ٣٠٠ نفر از مخاطبان -که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می کنند- به تماشای بازی بازیگران می نشینند. در واقع مجموعه به مانند تئاتری شبیه است که در هر قسمت مخاطبان بسیاری را به عنوان تماشاگر دعوت می کند.

در "دورهمی" بازیگران مطرحی چون مهران مدیری، سیامک انصاری، شقایق دهقان، الیکا عبدالرزاقی، محمد نادری، مهران رنج بر و امیرمهدی ژوله به ایفای نقش می پردازند.

البته به جز بازیگران ثابت، در هر قسمت یک بازیگر مهمان نیز حضور دارد که با حضور در مقابل دوربین همراه با سایر بازیگران وارد فضای شیرین و کمدی قصه خواهد شد
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

رضا یزدانی مهمان جدید «دورهمی» شد


ضبط دومین قسمت از مجموعه «دورهمی» با حضور رضا یزدانی انجام شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه نسیم، دومین قسمت از مجموعه تلویزیونی «دورهمی» اواسط هفته گذشته در دکور پروژه با حضور ٣٠٠ نفر از تماشاچیان مقابل دوربین رفت. در این قسمت رضا یزدانی خواننده مطرح پاپ کشور با حضور در دکور همراه با سایر بازیگران به ایفای نقش پرداخته و در انتها گپ و گفتی صمیمی درباره فعالیت های این روزهای خود داشت.
حمید رحیمی نادی که همراه با هاشم رضایت تهیه کنندگی «دورهمی» را برعهده دارد درباره شرایط پخش و تصویربرداری ادامه قسمت های این مجموعه گفت: خوشبختانه ضبط دومین قسمت از سریال نیز به خوبی و طبق برنامه از پیش تعیین شده انجام شد و مجموعه بزودی روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت. همچنین ضبط ادامه قسمت ها در روزهای آینده انجام خواهد شد.
وی درباره شایعاتی که هفته گذشته در برخی سایت های خبری درباره کارگردان این مجموعه مطرح شد نیز گفت: برخی شایعات حکایت از این داشت که مهراب قاسم خانی به عنوان نویسنده و کارگردان در مجموعه حضور دارد که آن را تکذیب می کنم. «دورهمی» توسط یک گروه چندین نفره در حال ساخت است که بزودی اسامی تمامی افراد از طریق مدیر روابط عمومی پروژه اعلام خواهد شد. سازندگان قصد دارند با برنامه ریزی منسجم مجموعه ای ماندگار و البته با کیفیت را برای مخاطبان تهیه کنند و این تنها هدف اصلی «دورهمی» است.
مجموعه تلویزیونی «دورهمی» از اواسط پاییز سال ٩٤ و با آغاز مقدمات ساخت دکور وارد مرحله پیش تولید شد. این مجموعه ساختاری کاملا متفاوت نسبت به سایر آثار نمایشی پیشین تلویزیون دارد و تولید آن اتفاقی جدید در رسانه ملی محسوب می شود. هم اکنون ثبت نام برای حضور در استودیوی این برنامه در طریق سایت www.tvnasim.ir و www.dorehamitv.ir انجام می شود.
مهران مدیری، سیامک انصاری، شقایق دهقان، الیکا عبدالرزاقی، محمد نادری، مهران رنج بر و امیرمهدی ژوله بازیگران اصلی این مجموعه هستند.
برزو ارجمند مهمان پیشین این برنامه بود.
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
قاسمخانی صحنه هایی از سریال دورهمی را در اینستاگرامش منتشر کرد و پیشاپیش مردم را برای دیدن این سریال کمدی تشویق کرد و توضیح داد:

مجموعه “دورهمی” به زودی از شبکه نسیم… بقیه بازیگرا رو هم کم کم رو میکنم… در ضمن این مجموعه در برابر تماشاگران ضبط میشه.

مهران مدیری آخرین بازیگری هست که به این سریال پیوسته است

پپیش از این این سریال زعفرونی نام داشت که به دور همی تغییر یافت . این مجموعه قرار است در ایام نوروز ۹۵ پخش گردد و احتمال می رود یکی از سریال های پریننده نوروز ۹۵ باشد
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
«زعفرون» به «دورهمی» تغییر نام داد/ «مدیری» در جمع بازیگران
خبرگزاری فارس: «زعفرون» به «دورهمی» تغییر نام داد/ «مدیری» در جمع بازیگران
سریال «زعفرون»‌ به «دور همی» تغییر نام داد و بازیگران جدیدی نظیر مهران مدیری به لیست بازیگران این سریال اضافه شدند.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، نام مجموعه تلویزیونی «زعفرون» به «دور همی» تغییر یافت.

همچنین بازیگران جدیدی چون: الیکا عبدالرزاقی،مهران رنجبر و محمد نادری به لیست بازیگران این سریال که پیشتر شقایق دهقان، مهران مدیری و امیر مهدی ژوله بودند، اضافه شدند.

به جز بازیگران ثابت، در هر قسمت یک بازیگر مهمان نیز حضور دارد که با حضور در مقابل دوربین همراه با سایر بازیگران وارد فضای شیرین و کمدی قصه خواهد شد.

ساخت دکور «دورهمی» براساس برنامه ریزی ها جمعه به پایان می رسد و تصویربرداری با انتخاب کامل بازیگران طی روزهای آینده آغاز خواهد شد.

این مجموعه کمدی با ساختاری کاملا متفاوت نسبت به سایر آثار نمایشی پیشین تلویزیون دکوری عظیم دارد. در هر قسمت ٣٠٠ نفر از مخاطبان -که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می کنند- به تماشای بازی بازیگران می نشینند. در واقع مجموعه به مانند تئاتری شبیه است که در هر قسمت مخاطبان بسیاری را به عنوان تماشاگر دعوت می کند.

«دورهمی» قرار است از شبکه نسیم پخش شود و سایر عواملی که تاکنون حضورشان در پروژه قطعی شده عبارتند از: تهیه کنندگان: هاشم رضایت، حمید رحیمی نادی، نویسنده:امیر مهدی ژوله،طراح صحنه و دکور: مهدی هاشمی، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح لباس: پیام حسین سوری، برنامه ریز و دستیار یک کارگردان: حسن لباف و مشاور رسانه ای: امین اعتمادی.
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
زمان پخش"دورهمی"برنامه جدید شبکه نسیم با حضور مهران مدیری

به گزارش صدای میانه به نقل از ایسنا: برنامه جدید شبکه نسیم با عنوان «دورهمی» از این هفته با حضور مهران مدیری به عنوان بازیگر این مجموعه ضبط خود را آغاز می‌کند.

مجموعه ترکیبی نمایشی «دورهمی» که پیش از این با عنوان «زعفرون» معرفی شده بود، همچنین با حضور بازیگرانی از جمله الیکا عبدالرزاقی، مهران رنجبر، شقایق دهقان و امیرمهدی ژوله همراه است.

«دورهمی» یک مجموعه نمایشی ترکیبی است و شامل استندآپ‌کمدی با حضور تماشاگران است و به جز بازیگران ثابت در هر قسمت یک بازیگر مهمان نیز حضور دارد که با حضور در مقابل دوربین همراه با سایر بازیگران وارد فضای شیرین و کمدی قصه خواهد شد.

ساخت دکور این مجموعه تلویزیونی به پایان رسیده است و در هفته آتی کلید خواهد خورد.
«دورهمی» قرار است از شبکه نسیم پخش شود. این مجموعه تلویزیونی به تهیه‌کنندگی هاشم رضایت و حمید رحیمی نادی و نویسندگی امیرمهدی ژوله در حال ساخت است.

مهران مدیری پس از «در حاشیه 1» که در آن هم کارگردانی و هم ایفای نقش کرد، در مجموعه «دورهمی» به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کند.
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
تصویربرداری «دورهمی» با تکمیل لیست بازیگران آغاز شد.

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «دورهمی» از اوایل هفته آغاز شده و برزو ارجمند به عنوان اولین بازیگر مهمان مقابل دوربین این پروژه رفت. ارجمند در کنار سایر بازیگران مجموعه از ابتدا وارد فضای نمایشی شده و در انتها نیز با بازیگران درباره موضوعات مختلف به گفت وگو می پردازد.
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

با اتمام ساخت دکور فیلمبرداری، «دورهمی» از هفته آینده آغاز می شود


به گزارش مشاور رسانه ای پروژه، سازندگان مجموعه تلویزیونی «دورهمی» به تازگی با مهران مدیری برای حضور در این سریال به توافق رسیده اند و وی قرار است یکی از نقش های اصلی پروژه را ایفا کند. مجموعه تلویزیونی «در حاشیه 2» به کارگردانی مدیری این روزها روی آنتن شبکه سوم سیما قرار دارد و آخرین حضور وی به عنوان بازیگر در تلویزیون نیز به سری اول «در حاشیه» برمی گردد.
در «دورهمی» پیش از این حضور شقایق دهقان و امیرمهدی ژوله قطعی شده بود. سایر بازیگران نیز تا اواخر هفته انتخاب خواهند شد. به جز بازیگران ثابت، مجموعه چندین بازیگر مهمان نیز دارد که در هر قسمت به برنامه دعوت می شوند.
خبر دیگر درباره این پروژه آماده شدن دکور آن است که روز گذشته با نصب صندلی های تماشاگران آماده ضبط شد.
این مجموعه کمدی نسبت به سایر آثار نمایشی تلویزیون ساختاری کاملا متفاوت دارد. در دکور مجموعه 300 نفر از مخاطبان - که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می کنند- حضور خواهند داشت و به طور زنده به تماشای بازی بازیگران می نشینند.
«زعفرون» (نام موقت) قرار است در دهه فجر از شبکه نسیم پخش شود و سایر عواملی که تاکنون حضورشان در پروژه قطعی شده عبارتند از: تهیه کنندگان: هاشم رضایت، حمید رحیمی نادی، طراح صحنه و دکور: مهدی هاشمی، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح لباس: پیام حسین سوری و مشاور رسانه ای: امین اعتمادی.
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

«دورهمی»؛ کمدی متفاوت و جدید شبکه نسیم


«دورهمی» عنوان مجموعه ای تلویزیونی است که این روزها در مرحله پیش تولید قرار دارد و براساس برنامه ریزی های انجام گرفته بهمن ماه روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت. این مجموعه کمدی با ساختاری کاملا متفاوت نسبت به سایر آثار نمایشی پیشین تلویزیون دکوری عظیم دارد که بزودی توسط طراحان دکور ساخته خواهد شد. در هر قسمت ٣٠٠ نفر از مخاطبان -که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می کنند- به تماشای بازی بازیگران می نشینند. در واقع مجموعه به مانند تئاتری شبیه است که در هر قسمت مخاطبان بسیاری را به عنوان تماشاگر دعوت می کند.
«دورهمی» که نام آن به احتمال فراوان بزودی تغییر خواهد کرد قصد دارد از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون استفاده کند و شقایق دهقان اولین بازیگری است که حضورش در مجموعه قطعی شده است. اسامی سایر بازیگران نیز بزودی از طریق مدیر روابط عمومی پروژه اعلام خواهد شد. همچنین به جز بازیگران ثابت، در هر قسمت یک بازیگر مهمان نیز حضور دارد که با حضور در مقابل دوربین همراه با سایر بازیگران وارد فضای شیرین و کمدی قصه خواهد شد.
هاشم رضایت و حمید رحیمی نادی تهیه کنندگی «زعفرون» را برعهده گرفته اند.

مجموعه «دورهمی» در مرحله پیش تولید و ساخت دکور قرار دارد.
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''




جستجو در وبلاگ نقد سینمایی رها ماهرو : فیلم خواب گناهکاران به انگلیسی . بازیگران فیلم اسمان متلاطم . شرلوک هلمز رو در روی مرگ . holmz-خانه ی وحشت 1945 . دانلود آهنگ three brothers فیل کالینز . ویکی پدیا ترس به زبان انگلیسی . بازیگر نقش کارولین در خانه کوچک . جیب بر ساموئل فولر . عکسهای متشکرم . موضوع فیلم ابد و یک روز . ایا احمد پژمان اهنگساز سریال گرگهاست . انتقاد فراستی فیلم ابد و یک روز . نظر مردم درباره سریال پشت بام تهران . فیلم سینمایی فرار نیمه شب . فیلم لوسی . فیلم فانسیس فورد کوپال . فیلم های ساموءل فولر

نظرات 1 + ارسال نظر
مادر ا یرانی یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:38 ب.ظ

واقعا جای تاسفه برای صدا وسیما که با این مجموعه ها بی اخلاقی را یاد فرزندان ما می دهد.این کجایش طنز است ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد