رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

برنامه ارتباط با مشهد از شبکه دو

ارتباط با مشهد

شبکه دو

ژانر : گفتگو ،  سخنرانی ،  دعا و زیارت
دسته بندی : مذهبی
زبان : فارسی
زمان پخش: 05 شهریور 1394 ۱۹:۲۱
مدت: 30 دقیقه

http://www.telewebion.com/content_images/program_episode_images/thumbs/cab/240_cab4d12431a379046d45d7f8a2ebc6c1.jpg

کوی محبت ارتباط مستقیم با مشهد مقدس


درباره " کوی محبت: ارتباط مستقیم با مشهد مقدس "

برنامه کوی محبت کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیما است که با هدف طرح اهل بیت(ع) برای فردای بشریت از بقعه های متبرک مانند: امامزاده ها و اماکن زیارتی کشور ایران و عراق به روی آنتن می رود.

برنامه کوی محبت با حضور اساتید دانشگاه مانند: حجت الاسلام کارونی، ماندگاری، انصاری و ... ابعاد شخصیتی ائمه اطهار را بررسی می کنند.

زمان پخش برنامه کوی محبت شنبه تا دو شنبه در ساعت 19:05 در شبکه دو است و تکرار آن بامداد روز بعد ساعت 1:20 است.

تهیه کننده  و اجرای آن هم به عهده سید مصطفی موسوی است.


رها ماهرو : بازدیدگان گرامی ، لطفا نظرات و انتقادتان را درباره ی برنامه ارتباط با مشهد که در وبسایت سینمایی رها ماهرو قرار گرفته است برایمان بفرستید



داستان : سیندرلا به ایران آمد

داستان : پاندا کونگ فو کار به ایران آمد


نظرات 1 + ارسال نظر
مریلا شکوهی یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:59 ق.ظ http://nimkatma.blogfa.com/

با چند خبر قدیمی در خدمتم :

برگزاری جشنواره خوشحال کننده است
«پوران درخشنده» یکی ازکارگردانان حاضر در بخش سینمای ایران جشنواره فیلم فجر به ایلنا، گفت:برگزاری جشنواره فجر یک اتفاق خوب برای سینمای ایران است، ضمن اینکه اهالی سینما در انتظار این هستند تا با برگزاری جشنواره فجر رویکردها را ببینند .وی با اشاره به این که، برگزاری فجر برای سینماگران خوشحال کننده است، تصریح کرد:شیوه داوری ها و این که چه فیلم هایی بالا می آیند و دیده می شوند از مهم ترین ویژگی های این جشنواره است .


فیلم المپیکی مجیدی اسفندماه میکس می شود
مجید مجیدی ماه آینده برای میکس نهایی صدای فیلمی که به مناسبت برگزاری المپیک 2008 چین ساخته، راهی پکن می شود.به گزارش مهر، این کارگردان شناخته شده سینمای ایران چندی پیش در کنار چهار فیلمساز دیگر جهان ساخت فیلمی در خصوص برگزاری المپیک 2008 در پایتخت تاریخی چین را آغاز کرده است.بر اساس برنامه ریزی که در خصوص ساخت این فیلم ها توسط شهرداری پکن و به منظور معرفی پایتخت تاریخی چین انجام گرفته، پنج فیلمساز مشهور دنیا هر کدام از نگاه دوربین خود فیلمی به مدت پنج دقیقه از این شهر خواهند ساخت.فیلم مجیدی هم اکنون توسط حسن حسندوست مرحله تدوین را پشت سر می گذارد و مجیدی تا ماه آینده برای صداگذاری و میکس نهایی راهی پکن می شود.


«حیات خلوت» اجتماعی و روانشناسانه
چیستا یثربی گفت:نمایش پنج اپیزودی «حیات خلوت» را نیمه دوم بهمن ماه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می برم. وی درباره این نمایش به فارس گفت:«حیات خلوت» شامل پنج اپیزود اجتماعی با دیدگاه روان شناسانه است که سعی کرده ام مناسبات میان آدم ها را روی صحنه بیاورم.وی ادامه داد:برخی از اپیزودهای این نمایش بر اساس داستان های «من آناکارنینا نیستم» و «سلام خانم جنیفرلوپز» بوده و تمام وقایع با برش واقع گرایانه است.این کارگردان بیان داشت:نمایش رابطه میان مناسبت افراد یک خانواده به خصوص مادر و فرزند نشان می دهد.


«رئیس جمهور میرقنبر» در تلویزیون ژاپن
فیلم مستند «رئیس جمهور میرقنبر» امروز از تلویزیون بین المللی NHK ژاپن پخش می شود.به گزارش ایسنا، این فیلم مستند به کارگردانی محمد شیروانی پیش از این از تلویزیون EBS کره جنوبی نیز به نمایش در آمده است.«رئیس جمهور میرقنبر» که موفق به دریافت تندیس بهترین فیلم مستند از دهمین جشن خانه سینما شده است در 70 دقیقه درباره پیر مرد روستایی بنام میر قنبر است که در 70 سالگی تلاش دارد رئیس جمهور شود. شیروانی با مستند «لیلی کجاست» در بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور خواهد داشت.


فرم غزل را تغییر نداده ام
«سیمین بهبهانی»، میهمان نشست شعر کافه کتاب ویستار بود.به گزارش ایلنا،"سیمین بهبهانی" در نشست شعر کافه کتاب ویستار، گفت :آن زمان که می توانستیم شعری بخوانیم به ما اجازه نمی دادند و این امکان را از ما سلب کرده بودند.اما امروز که این فرصت در اختیار ما گذاشته شده است نه چشمی داریم که بخوانیم و نه حالی .این بانوی غزل پرداز با بیان این مطلب که فرم غزل را تغییر نداده ام، گفت :غزل از آغاز بسیار مورد توجه و علاقه ام بوده است .من تنها در وزن و موضوعات غزل تغییراتی ایجاد کرده ام .در غزل هم داستان ، هم خاطره و مسائل سیاسی و عشق را طرح کرده ام.در واقع در غزل هر چیزی را که می تواند سوژه ای برای ادبیات باشد، مطرح کرده ام .


فرخ نژاد راهی آمریکا شد
حمید فرخ نژاد برای ادامه تحصیل در رشته سینما راهی شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا آمریکا شد.به گزارش مهر، این بازیگر سینمای ایران که تا به حال در فیلم هایی چون "ارتفاع پست"، "عروس آتش"، "طبل بزرگ زیر پای چپ"، "چهارشنبه سوری" و ...بازی کرده، برای ادامه تحصیل به آمریکا رفته و پس از پایان تحصیلات تکمیلی برای ادامه کار به ایران بازخواهد گشت.فرخ نژاد به تازگی بازی در مجموعه تلویزیونی "حلقه سبز" به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا را برای شبکه سه سیما و "آتشکار" ساخته محسن امیریوسفی را به پایان رسانده است.همچنین وی فیلم "صحنه جرم، ورود ممنوع" اثری از ابراهیم شیبانی و بازی پولاد کیمیایی را نیز در نوبت اکران دارد.


ابراهیمی فر پس از 18 سال دربخش مسابقه جشنواره فیلم فجر
سعید ابراهیمی فر کارگردان و بازیگر سینمای ایران بعد از هجده سال که با فیلم «نار و نی» در بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره فجر جایزه ویژه هیات داوران را گرفت، امسال با فیلم «تک درختها» در بخش رقابتی جشنواره بیست و پنجم حضور دارد.به گزارش ایسنا، ابراهیمی فر سال گذشته در بخش مهمان جشنواره با فیلم «مواجهه» حضور داشت و امسال با فیلم «تک درختها» فیلمی که سال 79 مراحل تولیدش را آغاز کرد و تا امسال آخرین مراحل فنی اش به دلیل مشکلات تهیه کننده به طول انجامید، در بخش رقابتی حضور دارد. در این فیلم سعید پورصمیمی، مهدی احمدی، پریوش نظریه، سعید قرائی، پونه کاربخش به ایفا نقش می پردازند.



انتشار آلبوم گروه ژوان بعد از 4 سال

گروه ژوان که از انتشار آلبوم قبلی اش 4 سال می گذرد هم اکنون آلبومی را در مرحله انتشار دارد که قرار است به زودی آن را راهی بازار کند.
علیرضا قرایی منش در این باره گفت: مرحله تولید و ساخت این آلبوم به پایان رسیده و قرار است به زودی وارد بازار شود. این آهنگساز در ادامه با اشاره به این که امیر سزاوار به عنوان دیگر عضو گروه ژوان در کنار او حضور داشته و در ساخت قطعات همکاری کرده، گفت: متاسفانه به دلیل این که امیر سزاوار در ایران نیست و برای تحصیل در خارج از ایران به سر می برد، نمی توانستیم رو در روی هم باشیم و آهنگ ها را بسازیم. به همین دلیل از راه دور و از طریق اینترنت با هم کار می کردیم. وقتی من آهنگی را می ساختم برایش ایمیل می کردم و بعد از شنیدن آن با هم مشورت می کردیم و به رفع ایرادات می پرداختیم. عنوان این آلبوم (یه حالی دارم این روزا) است که هنوز به قطعیت نرسیده و ممکن است در آخرین لحظات تغییر یابد.
ترانه های این آلبوم را مهدیه عرب، پوریا ربیعی، سروش رادمهر، پرسا مقدس و... سروده اند و آهنگ های کل آلبوم که 10 قطعه است را توسط علیرضا قرایی منش ساخته شده است. به گفته وی تنظیم 5 قطعه از 10 قطعه فوق توسط خودش صورت گرفته و در تنظیم بقیه قطعات رضا تاجبخش و علی ضیایی همکاری کرده اند. وی در ادامه یادآور شد: این آلبوم پاپ بوده و فضای آلبوم قبلی را رعایت کرده تا از فضای خود دور نشویم اما به ایده های جدید خود نیز در ساخت آن پرداخته ایم.

همنوازان حصار با آواز شجریان به روی صحنه رفت

نخستین شب از اجرای گروه موسیقی همنوازان حصار با آواز همایون شجریان و آهنگسازی علی قمصری در میان استقبال مردم در تالار وحدت برگزار شد.
نخستین شب از کنسرت گروه موسیقی همنوازان حصار تنها در یک بخش و بدون آنتراکت با اجرای قطعاتی از موسیقی تلفیقی ایران، موسیقی فلامنکو و موسیقی کلاسیک به روی صحنه رفت.
اجرای ساز و آواز در دستگاه راست پنجگاه و بیات اصفهان با نوازندگی تار علی قمصری و آواز همایون شجریان براساس اشعاری از حافظ، سعدی و شفیعی کد کنی نخستین بخش از این کنسرت بود. پس از اجرای این قسمت گروه نوازی همنوازان حصار آغاز شد و هر یک از اعضای این گروه موسیقی با سازهای خود به روی صحنه آمدند و علی قمصری هم در این بخش از کنسرت تار را زمین گذاشت و با گیتار در جمع گروه حاضر شد و تصنیف چه آتش ها در آواز بیات اصفهانی را براساس تلفیقی از موسیقی ایرانی، فلامنکو و کلاسیک با شعری از محمد علی بهمنی را اجرا کردند.

اجرای عاشقانه های تجویدی ارکستر ملی

آخرین کنسرت پاییزه ارکستر موسیقی ملی به رهبری بردیا کیارس و آواز علیرضا قربانی با عنوان (عاشقانه های علی تجویدی) در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.
واپسین کنسرت ارکستر موسیقی ملی در حالی به روی صحنه رفت که جمعیت مشتاق در سالن مرکز همایش های برج میلاد برای دیدن اجرای آثار استاد تجویدی گرد هم آمده بودند. تازه ترین اجرای ارکستر موسیقی ملی در دو بخش برگزار شد، بخش نخست از این کنسرت با قطعه (جام مدهوشی) براساس شعری از بیژن ترقی و تنظیم بردیا کیارس آغاز شد و در ادامه قطعه مناجات با تنظیم میلاد عمرانلو با همراهی همخوانانی چون رزماری عیسی پور، انیک متوسلیان، شیوا سروش، ریحانه توسلی فر، ویدا محمودی، الناز عابدینی و هدی تاج اجرا شد.
پس از پایان این قسمت از بخش نخست، قطعه بی کلام چهارگاه به آهنگسازی حسین علیزاده به روی صحنه رفت. پایان بخش مجموع کنسرت های پاییزه ارکستر موسیقی ملی اجرای قطعه (بهار من) با شعری از منیره طه و تنظیم میلاد عمرانلو بود که با تشویق های بی امان تماشاگران حاضر در سالن اجرا شد.





مراسم تودیع مدیر اداره تئاتر برگزار شد
پرویز پرستویی: اداره تئاتر نفرین شده است
حسین سینجلی- پرویز پرستویی در مراسم «مهرداد بیات» مدیر اداره برنامه های تئاتر گفت: پایه های اصلی سینما و تئاتر هنرمندانی هستند که در این سال ها در اداره تئاتر پرورش یافتند و متاسفانه اداره تئاتر از طریق وزارتخانه نفرین شده و امیدوارم این اداره باقی بماند. مراسم بازنشستگی و تودیع مهرداد بیات، رئیس اداره تئاتر با حضور هنرمندان پیشکسوت اداره تئاتر، حسین پارسایی، رئیس مرکز هنرهای نمایشیدر خانه نمایش برگزار شد. در این مراسم هنرمندانی چون پرویز پرستویی، حسن پورشیرازی،سهراب سلیمی، فردوس کاویانی، امین تارخ، هادی مرزبان حضور داشتند. با توجه به اینکه اداره تئاتر جز اداره کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران است، هیچ کدام از مدیران این اداره در مراسم حضور نداشتند و از مسئولان تنها حسین پارسایی حضور داشت. داوود فتحعلی بیگی از کارگردانان تئاتر آیینی و سنتی ایرانی که زمانی مدیریت اداره تئاتر را عهده دار بود، آغازگر این مراسم شد و از هنرمندان دعوت کرد تا برای سخنرانی به جایگاه بیایند. وی افزود: مهرداد بیات را از سال 63 می شناسم و وی از ما می خواست تا کار تئاتر در آن دوران را سامان بخشیم. وی هیچگاه تظاهر به دینداری نمی کرد و مرد متدینی بود که دیانت وی در عمل دیده می شد. این کارگردان ادامه داد: اگر مهرداد بیات نبود، نمی توانستیم این ساختمان را خریداری کنیم. پرویز پرستویی گفت: از اداره دادگستری به اداره تئاتر آمدم و 14 سال است که وارداین اداره شده ام و در سالهای 1348 به اداره تئاتر می آمدم و هنرمندان بزرگ تئاتر را می دیدم. وی ادامه داد:بعد از گذشت این سالها، حال خودم وارد اداره تئاتر شدم. متاسفانه اداره تئاتر از طریق وزارت خانه نفرین شده است و تا کنون که اداره تئاتر پابرجاست به خاطر مدیران این اداره است. امیدوارم بعدها اداره تئاتر باشد، گر چه می دانم اداره تئاتر باقی نخواهد ماند. پایه های اصلی هنر تئاتر و سینما در اداره تئاتر پرورش یافتند. آتش تقی پور نیز گفت: مهرداد بیات را از سال 1349 می شناسم و وی متعلق به فرهنگ ویژه ای بود که به هنرمندان اعتماد داشت و همه کار برای آنها کرد. وی اظهار داشت: از کلمه بازنشستگی لذت نمی برم و معتقدم فرد بازنشسته مجموعه تجربیات را با خود همراه دارد که باید از آن استفاده کرد. هنرمندان بازنشسته باید در آرامش و آسایش کار کنند و این فضا و امکانات برای آنها ایجاد شود. تقی پور همچنین یادآور شد: کسی که مدیر اداره تئاتر می شود باید از قبل به وی امکانات داده شود و نمی توان با دست خالی کار کرد. در ادامه رئیس مرکز هنرهای نمایشی در پاسخ به هنرمندان و نگرانی آنها مبنی از بین رفتن اداره تئاتر گفت: اداره تئاتر پابرجاست و مطمئن باشیداین میراث فرهنگی باقی خواهد ماند. این ساختمان از سوی اداره کل ارشاد خریداری شده و محل هنرمندان است. وی ادامه داد:استان تهران از یک سو مدعی است که اداره تئاتر برای آنهاست و مرکز هنرهای نمایشی نیز مدعی است که در اداره تئاتر کار می کند و اجازه نخواهیم داد که ماهیت اداره تئاتر تغییر کند. در پایان مراسم نیز هدایایی از جمله هزینه سفر حج از سوی مرکز هنرهای نمایشی به مهرداد بیات اهدا شد.

علی معلم :
نظام رای گیری باید الکترونیکی شود
سخنگوی خانه سینما دوباره تاکید کرد: برگزاری آمار تماشاگران جشنواره فجر را برعهده نمی گیریم. علی معلم که با ایسنا، گفت وگو می کرد در ادامه تصریح کرد: طی سالهای اخیر موارد و مباحث انتخاب فیلمها بعضا باعث اعتراضات می شده است و امیدواریم با طراحی دقیقی این کار، در آینده توسط خانه سینما انجام شود. وی گفت: خانه سینما یک نهاد صنفی و حرفه ای است و برای اجتناب از بوجود آمدن سوتفاهم در بحث مجددی که انجام شد تفاوتی در نظریه قبل به وجود نیاورده است. وی با توجه به حجم بالایی که این کار برای خانه سینما دارد، گفت: نظام رای گیری یک مقدار دچار مشکلاتی است و اگر شیوه فردی، شکل الکترونیکی بگیرد، منطقی تر است.


سیاست های بوش، دنیا را علیه آمریکا شورانده است
«آنجلینا جولی»، بازیگر مشهور هالیوود در آخرین مصاحبه خود با رسانه ها، ضمن انتقاد شدید از «بوش» گفت: سیاست های جنگ طلبانه بوش به شدت جهانیان را علیه آمریکا شورانده است. به گزارش فارس «جولی» که بیشتر وقت خود را به عنوان سفیر صلح «سازمان ملل»، به منظور کمک به فقرا صرف مسافرت به اقصی نقاط جهان می کند ضمن انتقاد شدید از سیاست های خارجی بوش گفت: از زمانی که بوش بار دیگر به عنوان رییس جمهور آمریکا انتخاب شده است، کار من بسیار سخت تر شده زیرا با تمام کسانی که ملاقات می کنم، با لحنی معترضانه و متعجبانه از من می پرسند: چرا آمریکایی ها به بوش رای داده اند؟! وی افزود: در مسافرت هایم، زمانی که می گویم، من یک آمریکایی هستم، مردم احساس ناراحتی می کنند و نسبت به اینکه من درباره آنها نیت خوبی دارم و قصد کمک به آنها را دارم با دیده شک و تردید می نگرند.


سعی کردم از «اتوبوس شب» راضی باشم
«اتوبوس شب» به کارگردانی کیومرث پوراحمد این روزها مراحل پایانی را سپری می کند، پوراحمد در مورد این فیلم به آنا، گفت: سعی کردم که از فیلم راضی باشم. او در باره احتمال موفقیت اتوبوس شب در جشنواره گفت : از کم و کیف فیلم ها هیچ اطلاعی ندارم. 25 فیلم دیگر هم در جشنواره شرکت کرده اند و باید آدم تازه کار ی باشم که از حالا برای فیلم خود سهمی در نظر بگیرم، به هر حال همه چیز به سلیقه و نظر هیات داوران بر می گردد. کارگردان «شب یلدا» در مورد نقدهای زمان جشنواره گفت: دغدغه اینگونه مسائل را ندارم اگر فیلم خوب باشد، بعد از جشنواره هم از آن استقبال می شود اگر فیلم بد باشد، هم تکلیفش روشن است.


تعزیه پیشرفته ترین تئاتر امروزی است
در آخرین روز هفته فیلم مستندهای برگزیده 16 + 5 پس از نمایش «تمرین آخر» به کارگردانی ناصر تقوایی، این کارگردان درباره تعزیه و فیلم مستندی که ساخته است، سخن گفت. به گزارش ایسنا، وی که در خانه سینما سخن می گفت، اظهار کرد: چون کمتر این فرصت ها پیش می آید، ترجیح می دهم از نقطه نظرات مخاطبین مطلع شوم. او با اشاره به سابقه تعزیه گفت: تعزیه یک نمایش مذهبی است و من آن را به عنوان یک نمایش حماسی صحیح تر می دانم. وی معتقد است: تعزیه پیشرفت ترین تئاتر امروزی است و ما در این فیلم داریم تمرین آخر یک تعزیه را می بینم. پس از نمایش «تمرین آخر» و سخنرانی تقوایی با نمایش مستند «گاهی اتفاق می افتد» به کارگردانی شراره عطاری، هفته فیلم مستند 16 + 5 به پایان رسید.



مهرجویی ژانر دفاع مقدس را تجربه می کند
فیلم سینمایی "نقاب زیبا" ، نخستین تجربه داریوش مهرجویی در حوزه سینمای دفاع مقدس جلوی دوربین می رود.سعید سعدی مجری طرح فیلم ضمن اعلام این خبر در گفتگو با مهر در مورد روند تولید و مضمون اثر گفت: "فیلم "نقاب زیبا" درباره اتفاقات و مسایل مربوط به جنگ تحمیلی است.این فیلم داستان آزاده ای است که پس از هشت سال به میهن باز می گردد و در بازگشت با تغییرات اساسی در جامعه و آدمهای پیرامون خود مواجه می شود.وی خاطر نشان ساخت: مهرجویی علاوه بر کارگردانی، تهیه کنندگی فیلم را نیز برعهده دارد.او مدتی قبل پروانه ساخت این فیلم را دریافت کرده و در حال حاضر برای شروع تولید فیلم منتظر دریافت وام و تسهیلات فیلمبرداری از بنیاد سینمایی فارابی هستیم.


«ابوالمشاغل» نادر ابراهیمی پس از 20 سال تجدید چاپ می شود
«ابوالمشاغل» نادرابراهیمی پس از 20 سال تجدید چاپ می شود. به گزارش ایسنا، در اثر یادشده نادرابراهیمی ضمن شرح وقایع زندگی اش، درباره فعالیت های گوناگون خود و شغل هایی که مدتی به آن ها اشتغال داشته است، از جمله کمک کارگری تعمیرگاه سیاردرترکمن صحرا، کارگری چاپ خانه، حساب داری و تحویل داری بانک، صفحه بندی روزنامه، مجله و کارهای چاپ دیگر، میرزایی یک حجره فرش در بازار، مترجمی و ویراستاری، ایران شناسی عملی و چاپ مقاله های ایران شناختی، فیلم سازی مستند و سینمایی و ... صحبت کرده است. «ابوالمشاغل» که چاپ اول آن به سال 1365 بازمی گردد، توسط نشرروزبهان به چاپ دوم می رسد.


پرونده «بچه های ابدی» چند روز دیگر بسته می شود
پوران درخشنده، نویسنده و کارگردان سینما امسال با فیلم "بچه های ابدی" در جشنواره بیست و پنجم حاضر می شود. کارگردان فیلم های "شمعی در باد" و "پرنده کوچک خوشبختی" به فارس گفت: بچه های ابدی" در آخرین مراحل صداگذاری و میکس قراردارد و تاچند روز دیگر مراحل فنی کار به اتمام می رسد و فیلم در جشنواره به نمایش در می آید. وی درباره مراحل فنی کار افزود: فیلمبرداری کار از مهرماه آغاز شد و حدود 45 روز به طول انجامید.بعد از اتمام فیلمبرداری، مراحل فنی را آغاز کردیم و داوود یوسفیان تدوین کار را انجام داد و در حال حاضر امیرحسین قاسمی مشغول صداگذاری کار است.


«مایکل جردن» برای کودکان کتاب نوشت
«مایکل جردن»، بازیکن سابق تیم ملی بسکتبال آمریکا و ستاره لیگ «ان بی ای» با کمک خانواده اش کتابی برای کودکان منتشر می کند.کتاب «قوانین طلایی مایکل» نوشته «دلوریس جردن» (مادر مایکل)، «روزلین جردن»، «کادیر نلسون» (تصویرگر کتاب)، و با مقدمه «مایکل جردن» برای کودکان رده سنی 4 تا 8 سال در نظر گرفته شده است.به گزارش ایپنا، این کتاب درباره پسر بچه هایی است که تیم شان در یک بازی بیسبال شکست خورده و به همین خاطر ناراحت هستند.اما عموی یکی از این بچه ها، «مایکل»، رمزی طلایی را برای کنار گذاشتن ناراحتیها و پیروزی در بازی های بعدی به آنها یاد می دهد.او به بچه ها یاد می دهد که «در یک مسابقه چیزهای بیشتری از برد و باخت وجود دارد.»


در «فوق العاده» با زمان پیش می رویم
فرزاد حسنی در گفت و گو با آنا گفت: این روزها مشغول اجرای برنامه «فوق العاده» که به موضوعات انقلاب و عاشورا می پردازد، هستم که هدف این برنامه بیان دست آوردها و خاطرات انقلاب است و تا اواخر بهمن ماه ادامه خواهد داشت.وی ادامه داد: کارگردانی و بازیگری سه برنامه رادیویی به نام «هفت شنبه»، «سه شنبه خط خطی» و «آخرشه» را که همه به موضوعات اجتماعی می پردازند، بر عهده دارم.حسنی در مورد برنامه «فوق العاده» گفت: برای این برنامه طوری برنامه ریزی کرده ایم که بر اساس زمان و نظر مخاطب پیش می رویم، هر زمان احساس کنیم باید آیتمی زیاد و یا کم شود این کار را انجام خواهیم داد.


همکاری رسول نجفیان با سیاوش تهمورث در اجرای «و اینک یحیی»
ابتکار- رسول نجفیان به گروه نمایشی «و اینک یحیی» پیوست. نمایش «و اینک یحیی» به کارگردانی سیاوش تهمورث که روز چهارشنبه 11 بهمن ماه، در آخرین روز همایش مذکور در محل تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می رود، با نوازندگی و آواز رسول نجفیان همراه خواهد بود.اجرای این نمایش در همایش سراسری آیین های عاشورایی با قطعاتی از اشعار عارفانه همراه است که رسول نجفیان همراه با ساز تنبور آن را اجرا خواهد کرد.

تصویربرداری «یه کوچه گل» آغاز شد
ابتکار- تصویربرداری "یه کوچه گل" به کارگردانی "صادق پروین آشتیانی" در تهران آغاز شد و تا اوایل بهمن ادامه خواهد داشت.مهدی، پسر بچه 10 ساله به کمک دوستان خود در کوچه، در تدارک کاری بزرگ هستند، کاری که آن ها را با اتفاقاتی عجیب و غیرمنتظره روبه رو می کند. روابط آن ها و آشنایی شان با ساکنین کوچه، درنهایت اتفاقاتی شگرف و دور از انتظار برای آن ها پدید می آورد.عوامل سازنده این فیلم عبارتند از: تهیه کننده و مدیر تصویربرداری: محسن گودرزی، نویسنده و کارگردان: صادق پروین آشتیانی، مدیرتولید: مسعود دلیری، صدابردار: محمد علیزاده، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: فرزاد رحمانی، طراح گریم: پریا نجم روشن، مدیر روابط عمومی: علی بنکدار.بازیگران: صادق توکلی، صدیقه کیانفر، شیما هویدا، آزاده ریاضی، پریسا گلدوست، مریم آهنگر و ...


«اتاق 110» تمام شد
ابتکار- تصویربرداری فیلم تلویزیونی "اتاق 110" به کارگردانی رضا شالچی که از اواخر آذرماه در تهران آغاز شده بود. در این فیلم که از مضمونی اجتماعی برخوردار است بازیگرانی چون: حسن جوهرچی، کاظم افرندنیا، گیتی ساعتچی، شیوا خسرومهر، هدیه عباسی و علی گرجی به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم داستان پیرمردی 70 ساله است که به سفارش پسرش برای ادامه زندگی به شهر می آید ولی...


«مکتب پاریس» منتشر شد
ابتکار- "مکتب پاریس" با ترجمه و تدوین فهیمه موسوی منتشر شد."مکتب پاریس" که برگزیده ای از کتاب های paris be Ecole و paris be cole LE be...Dessins است، ضمن معرفی مکتب پاریس و نقاشان این مکتب همراه با هشت نقاشی در این سبک در 24 صفحه به چاپ رسیده است.این کتاب در 1000 نسخه به بهای 2000 تومان توسط انتشارات بشارت به چاپ رسیده است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد