رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

فیلم طبقه هفتم به همراه نقد و بررسی

«طبقه هفتم» با حضور امید زندگانی، فرزین محدث و ژاکلین آواره کلید می‌خورد
برکه فروتن گفت: نمایش «طبقه هفتم» یک طنز موقعیتی و فانتزی است که در آن شخصی به دلیل سوءتفاهم می‌میرد.
  برکه فروتن که این روزها نمایش «هفت طبقه» را برای حشور در بخش چشم انداز سی‌و‌دومین جشنواره تئاتر فجر آماده می‌کند به فارس گفت: نمایش «هفت طبقه» نوشته محسن سراجی یک کمدی موقیعت و به شیوه فانتزی است که در اجرا نیز این سبک حفظ شده است و به همان شکل کارگردانی می‌شود.
کارگردان نمایش «طبقه هفت» ادامه داد: داستان این اثر در مورد یک شخصیتی است که وارد یک بیمارستان می‌شود اما بیمار نیست و برای تفنن و استراحت به آنجا رفته است و بر اساس سوءتفاهم طبقه به طبقه بیمارستان را پائین می‌آید و در نهایت این سوء تفاهم منجر به مرگ او می‌شود.
فروتن در خصوص گروه بازیگران این نمایش نیز تصریح کرد: امید زندگانی، فرزین محدث، ژاکلین آواره، بهراد خرازی، لادن نازی و حامد شیخی بازیگران «هفت طبقه» هستند.‌
وی با اشاره به رایزنی نویسنده این نمایشنامه برای اجرای عمومی، خاطرنشان کرد: اقداماتی برای اجرای عمومی انجام شده و متن به تصویب شورای نظارت نیز رسیده است اما ترجیح می‌دهیم در صورت پذیرش در بخش چشم انداز از همین طریق به مرحله اجرای عمومی برسیم.
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

رها ماهرو : متاسفانه در جسجوهای اینترنتی مان هیچ خبر و اطلاعاتی درباره طبقه هفتم که قرار است روز جمعه ساعت 14 و 25 دقیقه از شبکه سه تلویزیون پخش شود پیدا نکردیم .

اما خوانندگان محترم وبسایت سینمایی رها ماهرو می توانند در صورتی که اطلاعات و نظری درباره این فیلم سینمایی به نام طبقه هفتم دارند برای ما بفرستند تا منتشر کنیم و دیگر خوانندگان این سایت پربازدید از آن استفاده کنند.



نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه اسدی پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 03:58 ب.ظ

به نظره من امیدزندگانی بهترین بازیگر بهترین مجری وخوش تیپ ترین بازیگرایرانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد