رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

نقد فیلم سفر به واشنگتن به کارگردانی روی ویلیام نیل

سفر به واشنگتن
1943 آمریکا

سازنده :Roy William Neill

فیلم معمایی Sherlock Holmes in Washington 1943

نام فارسی:

نام اصلی فیلم :Verhangnisvolle Reise 1943 "Sherlock Holmes in Washington" original title اعلام شده است.

این فیلم با کیفیت های BRrip 720p در سایت موجود میباشد.

امتیاز سایت ای ام دی بی 7.0/10 و میانگین رای 2,646نفر بوده است.

این فیلم با حضور ستارگانی همچون Nigel Bruce,Marjorie Lord,Basil Rathboneو به کارگردانی Roy William Neillدر ژانرهای معمایی و به زبان English در تاریخ 1943-04-30منتشر شده است.

داستان فیلم معمایی Sherlock Holmes in Washington 1943 در مورد داستان فیلم درباره کارآگاه معروف شرلوک هولمز و همکارش دکتر واتسون است. آنها به واشنگتن دی سی سفر می کنند تا از افتادن یک سند محرمانه به دست دشمن جلوگیری کننند.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
دانلود فیلم Sherlock Holmes in Washington 1943
Sherlock Holmes in Washington 1943
Add to Watchlist
محصول کشور آمریکا
امتیاز منتقدین ندارد
زبان فیلم انگلیسی
مدت زمان 71 دقیقه
امکان تماشای آنلاین در حال حاضر خیر
ژانر معمایی
امتیاز IMDb 7 از 10
کارگردان Roy William Neill
بازیگران مطرح Basil Rathbone , Nigel Bruce , Marjorie Lord , Henry Daniell
سال انتشار 1943

خلاصه داستان

داستان فیلم درباره کارآگاه معروف شرلوک هولمز و همکارش دکتر واتسون است. آنها به واشنگتن دی سی سفر می کنند تا از افتادن یک سند محرمانه به دست دشمن جلوگیری کننند.
http://www.baranfilm1.tv/wp-content/uploads/Sherlock-Holmes-in-Washington-1943-720p-BaranFilm.jpg
فیلم فوق العاده زیبای Sherlock Holmes in Washington
فیلم Sherlock Holmes in Washington 720p

نام فیلم : Sherlock Holmes in Washington
ژانر : رازآلود
کارگردان :Roy William Neill
نویسنده : Arthur Conan Doyle, Bertram Millhauser
بازیگران : Basil Rathbone, Nigel Bruce, Marjorie Lord
محصول : آمریکا
زبان : انگلیسی
زمان : 71 دقیقه
خلاصه داستان : داستان فیلم درباره کارآگاه معروف شرلوک هولمز و همکارش دکتر واتسون است. آنها به واشنگتن دی سی سفر می کنند تا از افتادن یک سند محرمانه به دست دشمن جلوگیری کنند و …
 


رها ماهرو : خوانندگان گرامی ، لطفا نظرات و انتقاداتتان را درباره ی فیلم سفر به واشنگتن که از شبکه نمایش پخش شد و در وبسایت رها ماهرو قرار گرفته است برایمان بنویسید .




دانلود فیلم Sherlock Holmes in Washington 1943 با کیفیت BRrip 720p
تاریخ انتشار : 1943
کیفیت:     BRrip 720p عالی
محصول کشور:     آمریکا
ستارگان:     Basil Rathbone, Nigel Bruce, Marjorie Lord
کارگردان:     Roy William Neill
ژانر:     جنایی | هیجان انگیز | معمایی
اطلاعات بیشتر:    
تماشای این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.


داستان فیلم درباره کارآگاه معروف شرلوک هولمز و همکارش دکتر واتسون است. آنها به واشنگتن دی سی سفر می کنند تا از افتادن یک سند محرمانه به دست دشمن جلوگیری کننند.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
فیلم Sherlock Holmes in Washington 1943 با کیفیت BluRay 720p

ژانر : رازآلود
مدت زمان : ۱۲۰ دقیقه
زبان : انگلیسی
فرمت : MKV
انکودر : Ganool
محصول : آمریکا
ستارگان : Basil Rathbone, Nigel Bruce, Marjorie Lord, Henry Daniell
کارگردان : Roy William Neill
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
لینک های مرتبط :

ماجراهای شرلوک هلمز

فیلم رو در روی مرگ ساخته روی ویلیام نیل




نظرات 1 + ارسال نظر
مریلا شکوهی شنبه 21 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:37 ب.ظ http://nimkatma.blogfa.com/

با چند خبر قدیمی در خدمتم :

- فیلم سینمایی "دم صبح" برای اولین بار در خانه فیلم نور، موزه هنرهای امام علی(ع) به روی پرده می رود.
- مراسم شب شعری با حضور شاعران برجسته کشور در حاشیه نمایشگاه بزرگ پیامبر اعظم(ص) در آمفی تئاتر مرکز آفرینش های هنری بزگرار می شود.
-سینماهای "ساویز" کرج، "شهر فیروزه" نیشابور، "پاسارگاد" قشم به همت موسسه سینما شهر وابسته به معاونت سینمایی در مراحل مختلف بازسازی قرار گرفته اند.
- برای مبارزه با نشر و توزیع فیلم های غیر مجاز و قاچاق محصولات سینمایی، 10 تیم عملیاتی از امروز در تهران بزرگ آغاز به کار می کنند.
- شرکت توانیر فیلم "تک درخت ها" را به عنوان بهترین اثر جشنواره بین المللی فجر امسال برگزید.
- نخستین همایش علمی و نمایشگاه شعر و نقاشی ایرانی فروردین سال 86، در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود و هنرمندان می توانند آثار خود را تا پایان روز 15 اسفند به دبیرخانه نمایشگاه تحویل بدهند.
- سید مسعود شجاعی طباطبایی از سوی حبیب ا... صادقی به عنوان دبیر هشتمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران برگزیده شد.
- همایش بین المللی هنر انقلاب در پنجمین روز خود، آخرین حلقه از همایش جهانی "هنر انقلاب" را با موضوع ادبیات به پایان می برد.
- "نقاب زیبا" تازه ترین فیلم مهرجویی منتظر تسهیلات بنیاد فارابی است.
- نمایش "و اینک یحیی" به کارگردانی سیاوش طهمورث بعد از تهران در کانادا و گرجستان نیز اجرا می شود.





صابر ابر را به خوبی می شناسید. او در طول سال به کمترین کار می پردازد اما انتخاب هایش عالی است. او نصاب ماهواره «دایره زنگی» که در همان جا شناخته شد.
صابر ابر در «درباره الی» اصغر فرهادی به شهرت رسید. صابر ابر به تئاتر نیز می پردازد و در آخرین کارش با هانیه توسلی هم بازیگر بود که نقش یک روان پریش را بازی می کرد و نقش های خود را با دغدغه ای خاص انتخاب می کند و اغلب فیلم های وی اجتماعی است. صابر ابر را در کنار هانیه توسلی در تئاتر شهر دیدم، وی بسیار خوش اخلا ق است. او اهل محله ای از شرق تهران یعنی تهران نو می باشد و اصلا اهل کلا س گذاشتن نیست. او به ندرت به مصاحبه می پردازد و آخرین کار وی «اینجا بدون من» کاری اجتماعی است که صابر با فاطمه معتمدآریا، پارسا پیروزفر و نگار جواهریان بازی می کند. نقش هایی را که صابر بازی می کند انگار فقط برای او نوشته شده است.
صابر متولد سال 1362 می باشد و وی نامزد بهترین بازیگر برای «درباره الی» بود.
در جایی از او پرسیدم چرا آن قدر کم بازی می کنید؟ که وی در جوابم گفت: سعی می کنم سالی یک فیلم بیشتر بازی نکنم، در کارهایم دقت کنم تا هر فیلمی را بازی نکنم.
صابر ابر در «اینجا بدون من» نقش برادر نگار جواهریان را بازی می کند. «اینجا بدون من» فیلمی است که مورد توجه منتقدین سینمای ایران قرار گرفت و دغدغه ای کاملا اجتماعی را دارد که گفت و گوی صابر ابر را درباره این فیلم با هم می خوانیم.
******

چه طور شد در فیلم «اینجا بدون من» بازی کردید و مشکلا تی در فیلم بود بیشتر از مشکلا ت کنونی جامعه ماست مثل فقر و...؟
این فیلم نامه اقتباسی است از نمایشنامه باغ وحش شیشه ای اما فیلم زاییده زمان حال است و به هر حال این زایش بی دلیل اتفاق نیفتاده.
جزئیات زندگی شخصیت های فیلم تبدیل به کلیت می شود. کاراکتر مادر به نظر میآید در یک جاهایی زیاده روی می کند. شرایط و موقعیت ها می تواند آدم ها را به این شکل دربیاورد. چرا کاراکتر مادر باید در شرایط و واکنشی نسبت به اجتماع قرار بگیرد که بخواهد به هر قیمتی دخترش را شوهر بدهد؟
شاید از خیلی چیزها بترسد مثلا این که 2 سال دیگر نتواند از دختر پشتیبانی کند. هر مساله ای که تبعات بعدی دارد باعث به هم ریختگی مادر می شود همه ما یک نگرانی همراه با ترس داریم که چه اتفاقی می افتد.
همیشه دوست داریم برای آینده برنامه ریزی داشته باشیم اما این برنامه ریزی به وجود نمیآید. بخش زیادی از آن به خود ما برمی گردد و بخشی از آن به جامعه مربوط می شود. می خواهم بگویم یک دلیل خاص منحصر به فرد ندارد و مجموعه ای است که شرایط امروز را به وجود میآورد.
در فیلم می بینیم که مادر خانواده بیشتر از همه تحت فشار است و پسر هم با مادر درگیر است و مدام یک سری مسائل را به او گوشزد می کند ولی این حس به بیننده القا می شود که بار اصلی روی دوش پدر است آیا در اینجا این دیدگاه وجود داشت که این نسل به خاطر این که درک عمیق تری که از مسائل دارد فشارهای بیشتری را تحمل می کند؟
فکر می کنم در نسل ما خوشبختانه یا بدبختانه نقش منطق بیشتر از احساسات است و خیلی از جاها منطق نسل قبل بعد از منطق ما قرار می گیرد. نمی توانم آن قدر ریز و با جزئیات بگویم نسل ما احساسات ندارد این هم درست نیست. البته طبقه کارگر و متوسط رو به پایین طیف گسترده ای از جامعه ما را در بر گرفته معمولا بچه های این طبقه تحصیلکرده هستند و به خاطر شرایطی که در زندگی داشته اند، کار کرده اند تا فرزندان آنها وارد مرحله دیگری شوند. این بچه ها چشم و گوش بسته نیستند، حواسشان جمع است و می دانند که چه کار می کنند.
همین باعث می شود که آنها بیشتر تحت فشار باشند؟
چون متوجه محیط و شرایط هستند، بیشتر هم رنج می کشند. البته نمی خواهم قضاوت کنم چون نمی دانم که واقعا صدق می کند یا نه. این نسل آگاهی است که به شرایط اعتراض دارد. البته این مساله جهان گیر است و به طرز غریبی در همه دنیا این اتفاق افتاده است. یک گروه آرتیست جوان در فرانسه نمایش خیابانی اجرا کرده اند که همه جا سر و صدا کرده و همین چند وقت پیش مقاله اش را خواندم که این گروه 18 روز در مترو یک نمایش اجرا کرده اند که چند روز اول هیچ کس متوجه نشده نمایش است و همه فکر می کردند که آنها یک گروه هیپی هستند. می خواهم بگویم موج جدید از تفکر به وجود آمده که بسیار خوب است. احسان دوست دارد بنویسد و عاشق سینماست ولی به خاطر شرایط نمی تواند استعدادهایش را بروز دهد و نهایتا به جایی می رسد که تصمیم می گیرد فرار کند. نقش احسان در فیلم ابعاد مختلفی دارد و هر از چند گاهی بیننده را غافلگیر می کند.
چطور به این نقش رسیدی؟
این نقش از آن نقش هایی است که من خیلی دوستش دارم. از همان بار اول که نمایشنامه باغ وحش شیشه ای را خواندم.
اولین بار چه زمانی نمایشنامه را خواندید؟
سال 83 یا سال 84 زمانی که فیلمنامه را خواندم دیگر نمایشنامه را نخواندم و نخواستم به قبل برگردم و می دانستم اقتباس های زیادی از این نمایشنامه شده ولی هیچ فیلمی هم ندیدم.
جریان ذهنی مدتی است که دست مایه فیلم ها شده و «این جا بدون من» جزو فیلم های موفقی است که در سینمای ایران به تقابل بین رویا و واقعیت پرداخته...
امروز ذهن آدم ها بسیار دگیر و پرمشغله شده، من هم همین طور هستم از آن آدم هایی که مدام باید یک کاری داشته باشم.
از نظر ذهنی یا عملی؟
قطعا از ذهنم شروع می شود و بعد وارد مرحله عمل می شود.
در فیلم تمام مسائل در ذهن شخصیت ها باقی می ماند و شرایط اجازه نمی دهد که به فعل دربیاید؟
کاراکتر احسان در فیلم به همین صورت است آن قدر درگیر چیزهای دیگری شده که عین آن را در فیلم هم می گوید. «تو می دانی من می توانم این کار را انجام بدهم می توانم بنویستم اما آن قدر حواست باید به چیزهای دیگری باشد که نمی شود.»
چرا مادر می خواهد پسر را از این فضا دور کند؟
برای آن که ذهنیتش فرق می کند و از نسل دیگری است. رویا خریدن یا فروختن خیلی کار سختی است این که تو رویا خودت را بدهی تا رویای مادرت به دست بیاید. می خواهم بگویم یک چیز دایره وار است که همین جور ادامه دارد. من به واسطه داشتن یک چیزی چیز دیگری را از دست می دهم و با داشتن آن دوباره چیز دیگری را از دست می دهم و الان این برای ما بیشتر شده به خاطر ارتباطات این تضادها بیشتر شده...
بله چون تو نمی توانی متمرکز روی یک موضوع به جلو حرکت کنی نمی خواهم بگویم نشدنی است ولی آن قدر دغدغه ها زیاد شده که تو باید به همه مسائل زندگی توجه کنی و به هر کدام یک تلنگر بزنی اما یک خط کلی داری و خط کلی آدم های این فیلم خطی نیست که آنها دوست دارند. به همین دلیل رویاهای همدیگر را می خوانند و این خرید و فروش رویاها به این معنا نیست که رویا تو برای من بلکه به این معناست که من چیزی نمی خواهم و همه چیز برای تو و در آخر هیچ یک از این ایثارها جواب نمی دهد.
دقیقا بعد از همان دیالوگ «من می دانم هیچ وقت برنمی گردم» به روایت بهرام توکلی بلافاصله احسان روی همان کاناپه نشسته و به این فکر می کند که چه جوری نباشد. در صورتی که دوباره برگشته به نظر من این فیلم یک ویژگی مهم دارد که باعث شده جذابیت داشته باشد.



معرفی یکی از هنرمندان گرافیک ایران
مصطفی اوجی

مصطفی اوجی در سال 1329 در شیراز و در خانواده ای که خط و خوشنویسی در آن موروثی بود، به دنیا آمد. جدش از خوشنویسان به نام شیراز در دوره قاجار بود.
طبیعتا این روی من و برادران و خواهران من تاثیر گذاشت و این کار را جدی گرفتم تا قبل از دبستان هم همیشه از روی کتاب های دبستان نقاشی می کردم. در خانه اعیانی که در آستانه شیراز داشتیم، روی تمام دیوارهای سفید به جای کاغذ نقاشی کرده بودم.
کلاس نهم دبیرستان است که در مسابقات مدارس شرکت می کند و در رشته نقاشی آبرنگ رتبه نخست را به دست میآورد. جایزه آن رفتن به اردوی رامسر است. در این سفر با واحد خاکدان آشنا می شود و این دوستی سال ها ادامه می یابد.
پسرعمه مصطفی همیشه مشوق اوست کتاب هایش را به او امانت می دهد یکی از تاثیرگذارترین این کتاب ها «کتاب هفته» است با تصویرسازی مرتضی ممیز. کتاب هفته مشوق او می شود به تحصیل و ادامه مسیرش در هنر در 1346 در کنکور هنرهای زیبا شرکت می کند.
برای کنکور باید از روی مجسمه ها نقاشی می کردیم و یک تست زبان هم داشتیم. چون طراحی ام خوب بود قبول شدم و به دانشکده هنرهای زیبا آمدم.
از دیدن فضا و جو هنرهای زیبا متحیر می شود با خود فکر می کند جوانی ساده که در خانواده ای سنتی بزرگ شده چطور می تواند این فضا را چهار سال تحمل کند. به سربازی می رود و پس از سپری کردن خدمت این بار در سال 1348 دوباره در کنکور شرکت می کند.
در این سال مواد کنکور عوض شده و اطلاعات عمومی هنر و ادبیات نیز به آن اضافه شده است. در کنکور هنرهای زیبا پذیرفته می شود مهر 1348 دانشجوی هنرهای زیباست. این بار فضا او را آزار نمی دهد، مهنوش مشیری، شهاب الدین موسوی زاده، رحیم ناژفر، یعقوب عمامه پیچ، خلیل توکلی، حجت شکیبا و احمد اسبقی هم کلاسی هایش در دانشکده هستند. از دانشجویان فعال دیگر می توان از علی خسروی، محمدرضا عدنانی و ابراهیم حقیقی یاد کرد.
مرتضی ممیز، جلال شباهنگی، ویولت متحده، منصور برکشلی، محسن وزیری مقدم و آیت الهی استادانش در دانشکده هنرهای زیبا هستند که از هر یک درس هایی میآموزد ولی بیشترین تاثیر را بر خود، حاصل برخورد با مرتضی ممیز می داند.
من هم در دانشکده با آقای ممیز بودم و هم در کانون اولین فیلمی که در کانون به اتفاق آقای معصومی کارکرد عنوانش هست (آن که خیال بافت، آن که عمل کرد) او در این فیلم از بچه های دانشکده برای همکاری و دستیاری اش دعوت کرد. من و آقای حقیقی برای این فیلم به کانون رفتیم.
پس ازآن در فیلم نفیسه ریاحی همکاری می کند. در این زمان است که فیروز شیروانلو کانون را گسترش می دهد. ساختمان خیابان جم نیز به کانون اضافه می شود و برای تهیه پوسترها و باقی طراحی ها بخش گرافیک را تشکیل دادند. در سال های نخست او که هنوز دانشجوی هنرهای زیباست، دستیاری فرشید مثقالی را برعهده می گیرد. آرام آرام کارهای مهمتری نیز به او واگذار می شود و اولین طراحی پوسترش را در کانون انجام می دهد.
در کارهایی که سعی در ایجاد روحیه ای ایرانی در آن است خط اوجی نمایان می شود. خوشنویسی روی جلد صفحه های موسیقی صدای شاعر از آن جمله اند.
او که خوشنویسی را به صورت خود آموخته فراگرفته است تعصبی بر خوشنویسی ندارد. خطوط را دفرمه می کند و به ترکیب دلخواهش می رسد.
دانشکده را که به واسطه حضورش در کانون و فعالیت های حرفه ای اش حضور کم رنگی در آن دارد با ساخت فیلم استریپی با عنوان خرچنگ و ماهیخوار به عنوان پروژه نهایی با راهنمایی مرتضی ممیز به پایان می رسد. درسم که تمام شد رفتم انگلیس و خانه ای گرفتم نزدیک رویال کالج، یک روز اتفاقی سر از آن جا درآوردم و خانمی که آن جا بود من را به خسرو بیات معرفی کرد.
برایم یک جلسه مشاوره گذاشتند کارهایم را دیدند و خوششان آمد.
سال 1354 بود که در آن جا مشغول به تحصیل شدم.
در آن دوران هم در رویال کالج بودم و هم در دفتر آقای کنی یرکار می کردم که یکی از پایه های اصلی تایپوگرافی مدرن است.
کنی یر چون دوست عبدالعظیم فرمانفرماییان بود و علاقه زیادی به فرهنگ و خوشنویسی فارسی داشت و یک کتاب هم در این زمینه نوشته بود، کارهای گرافیک شکست یک و یک را به دفتر او در لندن سفارش دادند. شرکت آمریکایی دیاموند اینترنشنال هم برای طراحی فونت فارسی به این دفتر سفارش داد که آن را طراحی کردم. پس از انقلاب به ایران بازمی گردد. انقلاب و جنگ شرایط مناسبی برای گرافیک ندارد.
به لندن باز می گردد و چند سالی را آن جا سپری می کند تا این که در 1368 به ایران بازمی گردد و از 1370 در دانشگاه هنر سرگرم به تدریس می شود. دوست و هم دوره اش در دانشکده هنرهای زیبا طراحی پوسترهای تئاترش را به اوجی می سپرد و او تعدادی از گیرا ترین پوسترهای تئاتر دهه های 60 و 70 را در کنار صادقی طراحی می کند. هم اینک اوجی تدریس در دانشگاه را با تمرکز بر تایپوگرافی و طراحی فونت برعهده دارد.





کانون فیلم نامه نویسان سینمای ایران بزرگداشت حسین ترابی را برگزار می کند.
25 آموزشگاه آزاد هنری در شش ماهه دوم سال جاری از سوی شورای رسیدگی و نظارت بر آموزشگاه های آزاد هنری استان تهران مجوز فعالیت دریافت کردند.
نمایشنامه "غریبه" نوشته چیترا نادری و علی کوچکی، چهارشنبه 2 اسفندماه به کارگردانی حسن جودکی در کافه تریای تئاتر شهر روخوانی می شود.
فرهنگسرای بهمن جشنواره سرود دانش آموزی برگزار می کند.
فیروز زنوزی جلالی، منیژه آرمین، راضیه تجار، امیرحسین فردی، کامران پارسی نژاد و ابراهیم حسن بیگی به عنوان داوران بخش داستانی کتاب سال معرفی شدند.
49 عنوان برنامه جدید ویدئویی به شبکه نمایش خانگی پیوست.
کتابخانه شیخ هادی مسابقه کتابخوانی تحت عنوان "بی واسطه با حسین(ع)" را برگزار می کند.
آثار نمایشی پنجمین جشنواره سراسری تئاتر پلیس در سه تالار نمایش و شش فرهنگسرای تهران روی صحنه می رود. این جشنواره از 10 تا 16 اسفندماه برگزار می شود.
عکس های سومین جشنواره تئاتر ماه منتشر می شود.
طنز و کنایه در اشعار "محمد کاظم کاظمی" با حضور اسماعیل امینی در نشست ماه "در محفل رندان" بررسی می شود.
انیمیشن "شرلوک هلمز و دکتر واتسن" در بخش مسابقه بین الملل پنجمین جشنواره پویانمایی تهران به نمایش درمی آید.
فیلم پویانمایی "ماه بود و روباه" ساخته بابک نظری در دو جشنواره، همزمان در آمریکا به نمایش گذاشته می شود.
58 سرود از هواداران تیم های معتبر فوتبال دنیا به همراه ترجمه فارسی توسط آرش علی اکبری منتشر شد.





الهام حمیدی

قراردادی برای بازی در «سریال گیوتین» به کارگردانی علیرضا امینی امضا کرده است. الهام حمیدی قرار است در این مجموعه 7 قسمتی با حامد بهداد، پوریا پورسرخ و روناک یونسی هم بازی باشد. گیوتین یک سریال پلیسی است و قرار است هفته نیروی انتظامی روی آنتن برود.
حمیدی همزمان با این سریال این روزها مشغول بازی در سریال سرزمین کهن است. مجموعه کمال تبریزی یک کار تاریخی است و در آن محمدرضا فروتن، نیکی کریمی، شهاب حسینی، میترا حجار و امیر آقایی ایفای نقش می کنند.

امیرمحمد زند

نقش اصلی تله فیلم با عنوان ناشناس را بازی می کند. تصویربرداری این فیلم تلویزیونی به کارگردانی رضا ابوفاضلی به تازگی آغاز شده و به غیر از امیرمحمد زند، مریم کاویانی، هایده حائری و حسین علومی نیز در ناشناس بازی می کنند.
زند در این تله فیلم نقش پزشکی را بازی می کند که قدم در مسیر یافتن گذشته خود می گذارد. نکته جالب این که این بازیگر در سریال (زمین آسمان ها) که از شبکه تهران پخش می شد نیز نقش یک پزشک را بازی می کرد.
تله فیلم (ناشناس) قرار است از شبکه دوم سیما روی آنتن برود.

شبنم مقدمی

به جمع بازیگران سریال (بال های خیس) پیوسته است. این سریال به کارگردانی عباس رنجبر همچنان در مرحله انتخاب بازیگر قرار دارد و قرار است عید فطر کلید بخورد. شبنم مقدمی به همراه مریم سعادت و جمشید جهانزاده به تازگی به جمع بازیگران این سریال اضافه شده اند. پیش از این حضور مهدی سلطانی و فاطمه گودرزی قطعی شده بود.
این سریال یک درام خانوادگی و معمایی است که در 30 قسمت تولید خواهد شد.
شبنم مقدمی سال قبل در تله فیلم (خانه روشن) بازی کرد که هنوز روی آنتن نرفته است.
او فیلم (روزی که میآید) را در نوبت پخش دارد.

رامتین خداپناهی

در تله فیلمی با عنوان (به خاطر تهمینه) بازی کرده است. او در این فیلم نقش یک مرد عشایر را بازی می کند که سرپرستی برادرزاده اش را بر عهده دارد و بر سر ادامه تحصیل او با طوبی اختلا ف نظر دارد. تصویربرداری این فیلم در شهرکرد انجام شده و قرار است با پایان مراحل فنی روی آنتن برود. سولماز غنی، پویا امینی و صدرالدین حجازی دیگر بازیگران هستند. خداپناهی قرار است به زودی در یکی از اپیزودهایی که عباس رافعی تهیه کننده آن است، بازی کند.

شهره لرستانی

کارگردان: مجموعه تلویزیونی (خاله دنا و شپلک) را بر عهده گرفت. شهره لرستانی که تا کنون چند سریال کارگردانی کرده این بار قرار است مجموعه ای برای گروه کودک و نوجوان شبکه دو بسازد. این مجموعه 26 قسمتی با هدف آشناسازی کودکان با حیوانات ساخته می شود و لرستانی خود تهیه کنندگی آن را نیز بر عهده دارد. از چندی قبل تله فیلمی با عنوان (زیرخاکی) را جلوی دوربین برد که این روزها در مرحله فنی قرار دارد. ماه منیر و بی بی خاتون دو تجربه قبلی کارگردانی لرستانی است که روی آنتن تلویزیون رفته اند.
اصغر هاشمی

تصویربرداری سریال جدیدش بعد از وقفه ای چند ماهه به زودی از سر گرفته خواهد شد. اصغر هاشمی که بعد از چند هفته تصویربرداری موفق نشده بود کار را با تهیه کننده ادامه دهد با تغییر تهیه کننده از پایان ماه رمضان دوباره پشت دوربین قرار می گیرد. بخش هایی از این سریال در شهرک دفاع مقدس و بخش هایی از آن در اهواز جلوی دوربین خواهد رفت.
اصغر هاشمی برای تصویربرداری سکانس های باقی مانده (چاه پنجم) قصد دارد حدود یک ماه به ترکیه برود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد