رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

نقد فیلم گاوچران کوچک ساخته جرمیاس موریرا فیلهو

گاوچران کوچک
2009 برزیل
O Menino da Porteira

Dir:Jeremias Moreira Filho



 رها ماهرو : خوانندگان گرامی ، لطفا نظر و نقدتان را راجع به فیلم گاوچران کوچک به کارگردانی یرمیاس موریرا فیلهو برای ما بنویسید و بفرستید.



فیلم جدید"گاوچران کوچک"جمعه به شبکه نمایش می‌آید
خبرگزاری میزان- خبرگزاری میزان: فیلم سینمایی "گاوچران کوچک" محصول 2009 سینمای برزیل را جمعه همین هفته ساعت 20:30 برای اولین بار از شبکه نمایش سیما مى توانید ببینید.
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری میزان، شبکه نمایش در رویکرد جدید به عنوان شبکه فیلم و سریال علاوه بر پخش مجموعه‌های جدید، پخش فیلم‌های سینمایی متنوعی را در دستور کار خود قرار داده است و جمعه این هفته 16 مرداد ماه فیلم سینمایی "گاوچران کوچک" محصول 2009 سینمای برزیل را ساعت 20:30 برای اولین بار روی آنتن شبکه می‌برد.
 
این فیلم داستان پسربچه ای با نام رودیگو است که آرزو دارد گاوچران شود. رودریگو به همراه مادر خود در روستایی کوچک با نام ریو بونیتو زندگی می‌کند. در این دهکده سرگردی بازنشسته با نام باتیستا زندگی را برای اهالی از جمله رودریگو و مادرش سخت کرده است.  
 https://upload.wikimedia.org/wikipedia/pt/thumb/a/a2/O_Menino_da_Porteira_%282009%29_-_Cartaz.jpg/200px-O_Menino_da_Porteira_%282009%29_-_Cartaz.jpg
کارگردانی این فیلم را یرمیس موریرا بر عهده داشته و ونسا جیاکومو و خوزه دی آبرو در آن نقش آفرینی کرده‌اند و سعید مظفری مدیریت دوبلاژ این فیلم را بر عهده داشته است.
 
گفتنی است طبق برنامه ریزی شبکه نمایش ، هر ماه 5 فیلم سینمایی جدید برای اولین بار از این شبکه پخش خواهد شد.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



جستجوهای تازه وبلاگ رها ماهرو : زندگینامه دنیل پتری . دانیل پتری ویکی پدیا . دانیل پتری در چه سالی مرد . سرگذشت دنیل پتری . فیلم موش و گربه کار دانیل پتری . بزیگران روز بعد حادثه . فیلم موشو گربه با بازی کرک داگلاس . دانلود فیلم سینمایی خبر خاصی نیست . داستان فیلم موزه پر ماجرا استیونسون . داستان سیندرلا مهربانچ . دانلود اهنگ فیلم من بچه هامو میخوام


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد