رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

برنامه آقای خنده از شبکه نسیم تلویزیون

آقای خنده


کشف استعدادهای خنده در شبکه نسیم
شبکه نسیم در نظر دارد مسابقه‌ای تحت عنوان “آقای خنده”، با هدف کشف استعدادهای ناشناخته در حوزه طنز و شوخ طبعی برگذار نماید. تهیه کننده این مسابقه آقای محمد صراف و کارگردان هادی حجازی‌فر می‌باشند. این برنامه به دنبال افرادی است که دارای استعداد خنداندن مردم از طریق تقلید صدای خوانندگان شخصیت‌های کارتونی و هنرپیشگان، بیان و حرکات کمیک، بداهه گویی، لطیفه گویی، شعر طنز خوانی و… می باشند.



 رها ماهرو : خوانندگان گرامی ، لطفا نظر و نقدتان را راجع به برنامه اقای خنده برای ما بنویسید و بفرستید.





شبکه نسیم در نظر دارد مسابقه‌ای تحت عنوان “آقای خنده”، با هدف کشف استعدادهای ناشناخته در حوزه طنز و شوخ طبعی برگذار نماید. تهیه کننده این مسابقه آقای محمد صراف و کارگردان هادی حجازی‌فر می‌باشند.  این برنامه به دنبال افرادی است که دارای استعداد خنداندن مردم از طریق تقلید صدای خوانندگان شخصیت‌های کارتونی و هنرپیشگان، بیان و حرکات کمیک، بداهه گویی، لطیفه گویی، شعر طنز خوانی و… می باشند.
 
 مسئول جذب و انتخاب داوطلبان شرکت در این مسابقه تلویزیونی؛ آقای امیر رضا ماهی صفت می‌باشد. داوطلبان می‌توانند از توانایی‌ها و قابلیت‌های ویژه‌ای که دارند، ویدئویی تهیه کرده و تا تاریخ بیست و پنجم مرداد ماه  به آدرس اینترنتی info@aghayekhande.ir  همراه ذکر نام کاربری خود یا ایمیل ای که با آن ثبت نام کرده اند ارسال کنند. اگر نتوانستند فیلم خود را ایمیل کنند آنرا بر روی یک حلقه سی دی ذخیره نموده و به صندوق پستی 19395/1367 ارسال نمایند. ضمنا روی سی دی نام، نام خانوادگی و نام کاربری یا ایمیلی که با آن ثبت نام کرده اید را بنویسید و در پایان رو ی پاکت بنویسید مربوط به مسابقه آقای خنده.
جایزه های ارزشمندی برای برندگان در نظر گرفته شده است که شامل جوایز نفیس نقدی و معرفی چهره‌های برتر به تهیه کنندگان و کارگردانان سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی معرفی خواهند شد.
http://55online.ir/sites/default/files/styles/large/public/post_image/000000000%20%28dfddvsfe%29_13.jpg?itok=oCRDlEal
ادغام آقای خنده با خندوانه

شبکه نسیم از بدو شروع قرار بود برنامه های جذابی تولید کند و پای کارگردان ها و بازیگران مطرح را به برنامه باز کند. هیچ کدام از اینها اتفاق نیفتاد و حتی برنامه هایی مثل «آقای خنده» و «بادبادک ها» و... هم متوقف شد. کرمی توضیح می دهد: «آقای خنده» برنامه کشف استعدادهای طناز بود. قرار بود مردمی که فکر می کنند می توانند مخاطبان را بخندانند و شگفت زده کنند، بعد از ثبت نام و طی مراحل، مسابقه ای بینشان شکل بگیرد.

300-400 نفر ثبت نام کردند اما نتیجه اش چیز دندان گیری از آب درنیامد. برای همین هم تصمیم گرفتیم فعلا آن را کنار بگذاریم. از جمله تصمیمات جدید که برای فصل بعدی خندوانه داریم این است که در کنار مسابقه «خنداننده برتر» با حضور کمدین های مطرح، بخشی را هم به بچه های مستعدی که کمتر شناخته شده و علاقه مند هستند در رقابت خنداننده شرکت کنند، اختصاص دهیم. مسابقاتشان را داخل خندوانه ببینیم و کاری کنیم تا در کنار باتجربه ها آموزش ببینند.

دیگر «آقای خنده» را به عنوان یک برنامه نگاه نمی کنیم. بادبادک ها هم که قرار بود برنامه ای برای استعدادیابی بچه های کوچک باشد تا 13 قسمت پیش بردیم اما اصلا راضی نبودیم...»

نسیم بدون خندوانه زنده می ماند؟

پخش قطعی خندوانه قبل از نوروز

با شرایطی که کرمی از وضعیت شبکه نسیم بعد از «خندوانه» دارد به نظر می رسد هنوز برای پیدا شدن جایگزین مناسب، وقت زیادی لازم است. بنابراین فصل سوم باید خیلی زود سر و کله اش پیدا شود. به نظر می رسد مثل سال گذشته که برنامه بعد از عید نوروز روی آنتن رفت، امسال هم چنین زمانی برای پخش آن در نظر گرفته شود اما کرمی می گوید: «برنامه خندوانه حتما قبل از نوروزی و حتی خیلی زودتر باید روی آنتن باشد. منتها یک مقدار الان ایده ها بزرگتر و حساسیت ها بیشتر شده. دلمان می خواهد کارهای بهتری انجام دهیم. ضمن اینکه خود رامبد جوان هم درگیر ساخت فیلم است ولی حتما خیلی قبل تر از عید روی آنتن می رود.»
http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1394/7/28/675815_629.jpg
رونمایی از سایت نسیم تا هفته بعد

یکی از کاستی های مهم شبکه نسیم، نداشتن یک سایت اطلاع رسانی درست و دقیق است. در روزهایی که مخاطبان دلشان می خواست درباره «خندوانه»، «نتایج مسابقه خنداننده» و مطالب مختلف راجع به آن اطلاع پیدا کنند، هیچ سایتی برای اطلاع رسانی وجود نداشت. کرمی کاملا موافق این مسئله است و می گوید: «کاملا حق با شماست. سایت الان تغییر کرده و ممکن است اگر خدا بخواهد تا هفت، هشت روز آینده از سایت جدید رونمایی شود... شرایط خیلی بهتری در سایت جدید اتفاق افتاده. الان مشغول بارگذاری هستیم. قرار است آرشیو گسترده ای درست کنیم و مردم علاوه بر اطلاعات، برنامه های شبکه را هم با کیفیت خیلی خوب دریافت کنند.»
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH



تازه ترین سرچ ها در وبلاگ رها ماهرو : مجموعه شهرزاد . راه بزرگ ابی . فیلم سینمایی پرنس برایان ای میلر . شبهای تاریخ . راه بزرگ آبی . کلاه قرمزی 1395 . رهاماهرو . من فیلم میخام . حاشیه هایرسریال نفس گرم مردم کاشان . اهنگ برنامه قاصدک . فرهادبرنجان وغزاله . گاو زندانی . پخش آنلاین فیلم هنوز نرسیدیم . کانال نمایش زنده فیلم 100 روز در پالرمو . فیلم ۱۰۰ روز در پالرمو . فیلم ماجراهای خانه ما . بازیگر های فیلم بچه رو بگیر . موضوع فیلم بیداری . نیکولاس ری . بازیگران خردسال هنوز نرسیدیم . نقد سریال در حاشیه2 . فیلم گاو و زندانی . گاو و زندانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد