رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

برنامه سحرگاهان از شبکه سه تلویزیونی

«ترنم سحرگاهان»

صدای شبکه آفتاب با ویژه برنامه سحرهای ماه مبارک رمضان بنام «ترنم سحرگاهان» هر روز از ساعت 3 بامداد به مدت 90 دقیقه بصورت زنده و مستقیم میزبان سحرخیزان گرامی رادیو اراک خواهد بود.

محوریت این برنامه شامل پندهای اخلاقی، نکاتی از بزرگان و علمای اخلاق است که با ساختاری ترکیبی و با هدف افزایش آگاهی های عمومی نسبت به تکالیف دینی، تبیین ارزشها و فرصت عبادت بیشتر و ایجاد فضایی روحانی و عرفانی برای مخاطب در لحظات روحانی سحر های ماه پر فضیلت رمضان همراه روزه داران خواهد بود

در برنامه سحرگاهی شبکه آفتاب هر روز بخشی از دعای ابوحمزه و ترجمه آن، تفسیر دعای ابوحمزه ثمالی و دعای سحر، مناجات خوانی و دعاهای دیگر با هدف بهره گیری مخاطب از فضای عرفانی سحر پخش می شود. همچنین همخوانی و تواشیح و نقل احادیث و روایات پخش می‌شود

طرح مباحث اخلاقی تربیتی از سوی کارشناسان خبره حوزه دین و معارف با موضوع رمضان ماه خدا، احکام روزانه، گزارش تولیدی، اذان و تعقیبات نماز ، دعای سلامتی امام زمان (عج)، شرح و تفسیر دعای روزانه ماه مبارک رمضان و مباحث مختلف و متنوع دیگر از بخش‌های متنوع مذهبی و معارفی برنامه سحرگاهی «ترنم سحرگاهان» است.


 
عوامل تولید:

تهیه کننده: احمد طاهری، رمضان یاحقی و علیرضا اهوازی

گوینده :علیرضا رافعی و حمید یعقوبی
تاریخ تولید: 1393
,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,
 سیمای خلیج فارس در ایام ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا با ویژه برنامه"سحرگاهان" میهمان خانواده های هرمزگانی است.این برنامه به تهیه کنندگی محمد تقی نقیبی در 30 قسمت 60 دقیقه ای پیش از اذان صبح با روزه داران همراه می شودوبه آماده سازی فضای معنوی سحرگاهان ماه ضیافت الله می پردازد .آیتم های این برنامه که به صورت زنده پخش می شود عبارتند از :

آواهای عرفانی ،صاحبدلان ،دعای سحر،دعای روز، تفسیر دعای روز ،کارشناس پزشکی،پاسخ به مسائل شرعی ، اذان صبح، نماز، دعای سحر، دعای بعد از نماز صبح، سخنرانی حجت السلام نعیم آبادی و نیایش



 رها ماهرو : خوانندگان همیشگی وبلاگ رها ماهرو ، لطفا نظر و نقدتان را راجع به برنامه سحرگاهان از شبکه سه برای ما بنویسید و بفرستید.



ویژه برنامه های ماه رمضان در مرکزکرمان


صداوسیمای مرکز کرمان

ماه مبارک رمضان در مرکز کرمان

صداو سیمای مرکز کرمان به مناسبت ماه مبارک رمضان ویژه برنامه هایی را برای مخاطبان تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی؛ سیمای مرکز کرمان با چند ویژه برنامه مخاطبان را در ماه رمضان همراهی می کند.

" ضیافت " عنوان ویژه برنامه سیمای مرکز کرمان در ماه مبارک رمضان است که هر روز به مدت 60 دقیقه از ساعت 19:40 تا 20:40 دقیقه به صورت زنده از این شبکه پخش می شود.

این برنامه به تهیه کنندگی علی عسکری در ایام ماه رمضان با حضور مخاطبان و کارشناسان مطرح حوزه معارف استان و کشور به بررسی ابعاد مختلف سبک زندگی می پردازد. کارشناسی ، کلیپ های تصویری ، تواشیح ، مسابقه ویژه مهمانان و مسابقه پیامکی ، اذان و مناجات و نماز و حضور مهمانان هنرمند از جمله بخشهای این ویژه برنامه است.

برنامه "سحرگاهان" به تهیه کنندگی علی درویشی ،هر سحرگاه از ساعت 3:20 تا 4:20 دقیقه ازسیمای مرکز کرمان پخش می شود . از جمله بخشهای این برنامه می توان به دعای سحر، ادعیه مخصوص ماه مبارک ، مناجات حضرت علی (ع) ، دعاهای مجیر و ابوحمزه ثمالی و سخنرانی حجج اسلام و المسلمین خاتمی و موحدی کرمانی اشاره کرد

همچنین در ایام ماه مبارک رمضان همچون سال گذشته مراسم جمع خوانی قرآن کریم با نام " نسیم وحی" از ساعت 17 تا 18 هر روز به صورت زنده از حسینیه ثارالله کرمان پخش می شود و قاریان برتر استان هر روز یک جزء قرآن کریم را در حضور علاقه مندان به کتاب وحی قرائت می کنند. این برنامه را محمد دریجانی تهیه و محمد محمدی کارگردانی کرده است.

مراسم جمع خوانی قرآن کریم هر سحر گاه نیز از ساعت 4:40 تا 5:40 دقیقه به صورت زنده از مسجد جامع بم و شبکه کرمان پخش می شود. این برنامه با حضور مردم روزه دار بم و دوستداران کلام الله مجید وقاریان برتر استان و بم برگزار می شود.

صدای مرکز کرمان نیز برای ماه رمضان ویژه برنامه هایی را تدارک دیده است.

" به خدا نزدیکتر" عنوان ویژه برنامه سحرگاهی صدای مرکز کرمان است که سحرهای ماه مبارک رمضان از ساعت 3:30 دقیقه تا 5 بامداد از این شبکه پخش می شود.

در این برنامه 90 دقیقه ای به تهیه کنندگی فاطمه قاسم پور ، فرجام شهابی و راضیه روحانی سعی شده با پخش بخشهایی همچون دعا و مناجات ، دعای سحر و شرح آن ، دعای عهد ، دعای هر روز ماه مبارک و شرح و ترجمه آن ، بیان قصص قرآنی و اذان و نماز صبح حال وهوای عرفانی برای سحرخیزان فراهم شود.

همچنین در برنامه " تا لحظه دیدار" ویژه افطار ماه مبارک رمضان بخشهایی همچون دعا ، آوازهای عرفانی، کارشناسی ، گزارش ،دعای ربنا و اذان و نماز مغرب برای همراهی روزه داران با رادیو تدارک دیده شده است.این برنامه به تهیه کنندگی ابراهیم بنی اسدی و گویندگی حسین احمدی ، قبل از افطار به مدت 60 دقیقه از صدای مرکز کرمان پخش می شود.

صدای مرکز کرمان همچنین در ایام ماه مبارک رمضان امسال مراسم جمع خوانی قرآن کریم را به طور زنده از حسینیه ثارا... کرمان پوشش می دهد که در آن روزانه یک جزء قرآن کریم خوانده و برای شنوندگان پخش می شود.
,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,

سایت رها ماهرو سایت مرجع تمام فیلم ها و سریال ها : موسیقی متن فیلم قدیمی تعقب طولانی . فیلم من بچه هامو میخوام . افشین اربابی . فیلم اسب حیوان نجیبی است . بیوگرافی مل بروکس . فیلم من بچه هام را میخوام . سینمای.من بچه هامو میخوام 1.سونیا برکر . بیوگرافی بازیگرزن ایتالیای فیلم من بچه هامو میخوام . سریال ایتالیایی من بچه هامو میخوام . بازیگران فیلم ماشین مخوف . تاریخ تولید فیلم خارجی من بچه هامو میخوام . بازیگران فیلم من بچه هایم را میخواهم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد