رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

برنامه قرار بی قراران ساخته وحید حسینی

رونمایی از «قرار بی قراران» در روز عید غدیرخم
قرار بی قراران

هنر > رادیو و تلویزیون
برنامه مذهبی «قرار بی قراران» از جمعه ۱۰ مهر همزمان با عید سعید غدیرخم با اجرای امیرحسین مدرس از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام رضا جعفری مدیر گروه معارف اسلامی شبکه یک از تهیه و تولید برنامه جدید «قرار بی قراران» خبر داد و گفت: این برنامه به تهیه کنندگی و کارگردانی سید وحید حسینی جمعه ها در جدول پخش شبکه یک قرار گرفته است. پیشتر برنامه ای در موضوع امام زمان به نام «قرار جمعه» داشتیم که جمعه ها صبح بصورت زنده پخش می شد، با بررسی های مختلف به این نتیجه رسیدیم برای اینکه مباحث در خصوص مهدویت خط سیر مشخص و منظمی داشته باشد، برنامه ای تولیدی را تهیه کنیم که نتیجه آن ساخت برنامه ترکیبی «قرار بی قراران» شد تا بتوانیم محتوای جدی تر و جدیدتری را در آن مدیریت کنیم.

به گفته حجت الاسلام جعفری، «آقا نگاه می کند» نام آیتم نمایشی «قرار بی قراران» است که در باکس های سه تا پنج دقیقه ای با داستان های اجتماعی متفاوت پخش می شود و این آیتم تلنگری است برای بینندگان تا متوجه شوند که همیشه و همه جا در منظر و نگاه امام زمان(عج) قرار دارند.

وی درباره بخش های دیگر «قرار بی قراران» توضیح داد: معرفی کتاب با موضوع مهدویت، خواندن دل گویه ها و دل نوشته های بینندگان درباره امام زمان(عج) که برای برنامه ارسال شده توسط نریتور، تحلیل و تفسیر روایات آخرالزمان توسط کارشناسان از دیگر بخش های برنامه «قرار بی قراران» است.

مدیر گروه معارف اسلامی شبکه یک توضیح داد: قرار است در این برنامه به سینمای آخرالزمانی بطور جدی بپردازیم چرا که حجم عمده ای از فیلم های هالیوودی آثاری است که بحث آخرالزمان در آنها مطرح است. در این بخش با انتخاب بخش هایی از فیلم مورد نظر درخصوص رویکرد موضوعی داستان فیلم با کارشناسان مرتبط گفتگو می کنیم.

وی ادامه داد: «هنر مهدوی، هنر انتظار» بخش دیگری از برنامه است که در آن درباره تولید آثار هنری از گرافیک، فیلم، تئاتر، نقاشی و خطاطی گرفته تا هر اثری که در خصوص امام زمان(عج) باشد را معرفی می کنیم.

مدیر گروه معارف شبکه یک بیان کرد: اجرای برنامه «قرار بی قراران» بر عهده بازیگر، خواننده و مجری کشورمان امیرحسین مدرس است.

حجت الاسلام جعفری در پایان گفت: این هفته به خاطر همزمانی با عید غدیرخم، برنامه بطور ویژه و به مدت یک ساعت پخش می شود البته ساعت پخش برنامه، جمعه ها حوالی ساعت ۱۱ و قبل از اذان ظهر پیش بینی شده است اما روز عید غدیرخم «قرار بی قراران» بعد از اذان ظهر پخش خواهد شد.

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
قرار بی قراران

لیست قسمت ها

قرار بی قراران: رجعت   
قرار بی قراران
رجعت   
 
   
قرار بی قراران: مهدویت و آینده پژوهی   
قرار بی قراران
مهدویت و آینده پژوهی   
 
   
قرار بی قراران: فوائد امام غائب   
قرار بی قراران
فوائد امام غائب   
 
قرار بی قراران: فواید غیبت امام زمان (عج)   
قرار بی قراران
فواید غیبت امام زمان (عج)   
 
   
قرار بی قراران: یاران امام مهدی (عج)   
قرار بی قراران
یاران امام مهدی (عج)   
 
   
قرار بی قراران: غیبت حضرت ولی عصر (عج)   
قرار بی قراران
غیبت حضرت ولی عصر (عج)   
 
قرار بی قراران: طول عمر امام زمان (ع)   
قرار بی قراران
طول عمر امام زمان (ع)   
 
   
قرار بی قراران: 1 مهر 1394   
قرار بی قراران
1 مهر 1394   
 
   
قرار بی قراران: حضرت ولی عصر در احادیث و روایات   
قرار بی قراران
حضرت ولی عصر در احادیث و روایات   
 
قرار بی قراران: 10 مهر 1394   
قرار بی قراران
10 مهر 1394   
 
   
قرار بی قراران: مهدویت   
قرار بی قراران
مهدویت   



رها ماهرو : خوانندگان عزیز و محترم لطفا نظر و نقدتان را درباره برنامه قرار بی قراران که از شبکه یک تلویزیون پخش می شود برای ما بنویسید و بفرستید .



=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
رونمایی از برنامه جدید «قرار بی قراران»/ برنامه ای با اجرای «امیرحسین مدرس»

برنامه مذهبی قرار بی قراران از جمعه 10 مهرماه همزمان با عیدسعید غدیرخم با اجرای امیرحسین مدرس از شبکه یک سیما به روی آنتن می رود.
رونمایی از برنامه جدید «قرار بی قراران»/ برنامه ای با اجرای «امیرحسین مدرس»
مدیرگروه معارف اسلامی شبکه یک از تهیه و تولید برنامه جدید قرار بی قراران خبر داد و گفت: این برنامه به تهیه کنندگی و کارگردانی سیدوحید حسینی جمعه ها در جدول پخش شبکه قرار گرفته است.

حجت الاسلام رضا جعفری افزود: ماپیشتر برنامه ای در موضوع امام زمان به نام «قرار جمعه» داشتیم که جمعه ها صبح بصورت زنده پخش می شد، با بررسی های مختلف به این نتیجه رسیدیم برای اینکه مباحث در خصوص مهدویت خط سیر مشخص و منظمی داشته باشد، برنامه ای تولیدی را تهیه کنم که نتیجه آن ساخت برنامه ترکیبی قرار بی قراران شد تا بتوانیم محتوای جدی تر و جدیدتری را در آن مدیریت کنیم. این برنامه جمعه ها به مدت 35 دقیقه با بخش های متنوع پخش می شود.

مدیر گروه معارف اسلامی شبکه یک تصریح کرد: در این برنامه مباحث از ضرورت فرهنگ انتظار شروع می شود و تا یکسال آینده موضوعات مرتبط با مهدویت مشخص شده است. در قرار بی قراران علاوه بر حضور کارشناسان در برنامه، با مراکزی که درباره مهدویت کارهای پژوهشی انجام دادند گفتگو می کنیم. ضرورت تحقیق در حوزه انتظار، شناخت امام زمان، مباحث آخرالزمانی، نشانه های ظهور ، خرافات و امام زمان های ساختگی از دیگر موضوعاتی هست که در برنامه قرار بی قراران به آن پرداخته می شود.

بگفته حجت الاسلام جعفری، آقا نگاه می کند نام آیتم نمایشی قرار بی قراران است که در باکس های سه تا پنج دقیقه ای با داستان های اجتماعی متفاوت پخش می شود و این آیتم تلنگری هست برای بینندگان تا متوجه شوند که همیشه و همه جا در منظر و نگاه امام زمان(عج) قرار دارند.

او درباره بخش های دیگر قرار بی قراران هم گفت: معرفی کتاب با موضوع مهدویت، خواندن دل گویه ها و دل نوشته های بینندگان درباره امام زمان(عج) که برای برنامه ارسال شده توسط نریتور، تحلیل و تفسیر روایات آخرالزمان توسط کارشناسان از دیگر بخش های برنامه قرار بی قراران خواهد بود.

مدیر گروه معارف اسلامی شبکه یک اظهار داشت: در این برنامه بنا داریم به سینمای آخرالزمانی بطور جدی بپردازیم چرا که حجم عمده ای از فیلم های هالیوودی آثاری است که بحث آخرالزمان در آنها مطرح است. در این بخش با انتخاب بخش هایی از فیلم مورد نظر درخصوص رویکرد موضوعی داستان فیلم با کارشناسان مرتبط گفتگو خواهیم کرد.

حجت الااسلام جعفری افزود: هنر مهدوی، هنر انتظار بخش دیگری از برنامه هست که درآن درباره تولید آثار هنری از گرافیک، فیلم، تئاتر، نقاشی و خطاطی گرفته تا  هر اثری که در خصوص امام زمان(عج) باشد را در این بخش معرفی می کنیم.

او از دکور متفاوت و زیبا و گرافیک جذاب این برنامه خبر داد و گفت: از نظر رنگ و گرافیک و طراحی دکور برنامه قرار بی قراران خیلی بالاتر از سایر برنامه های مذهبی است.

بگفته مدیر گروه معارف شبکه یک، اجرای برنامه قرار بی قراران بر عهده بازیگر، خواننده و مجری توانمند کشورمان امیرحسین مدرس هست که اجرای او جذابیت برنامه را افزایش خواهد داد.

حجت الاسلام جعفری در پایان تصریح کرد: این هفته به خاطر همزمانی با عید غدیرخم، برنامه بطور ویژه و به مدت یک ساعت پخش می شود البته ساعت پخش برنامه، جمعه ها حوالی ساعت11 و قبل از اذان ظهر پیش بینی شده است اما روز عید غدیرخم قرار بی قراران بعد از اذان ظهر پخش خواهد شد.

برنامه جدید قرار بی قراران عید غدیر رونمایی می شود
برنامه مذهبی قرار بی قراران از جمعه10 شهریور همزمان با عیدسعید غدیرخم با اجرای امیرحسین مدرس از شبکه یک سیما به روی آنتن می رود.

ایران آنلاین /مدیرگروه معارف اسلامی شبکه یک از تهیه و تولید برنامه جدید قرار بی قراران خبر داد و گفت: این برنامه به تهیه کنندگی وکارگردانی سید وحید حسینی جمعه ها در جدول پخش شبکه قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شبکه یک، حجت الاسلام رضا جعفری افزود: ماپیشتر برنامه ای در موضوع امام زمان به نام "قرار جمعه" داشتیم که جمعه ها صبح بصورت زنده پخش می شد، با بررسی های مختلف به این نتیجه رسیدیم برای اینکه مباحث در خصوص مهدویت خط سیر مشخص و منظمی داشته باشد، برنامه ای تولیدی را تهیه کنم که نتیجه آن ساخت برنامه ترکیبی قرار بی قراران شد تا بتوانیم محتوای جدی تر و جدیدتری را در آن مدیریت کنیم.

او ادامه داد: این برنامه جمعه ها به مدت 35 دقیقه با بخش های متنوع پخش می شود. مدیر گروه معارف اسلامی شبکه یک تصریح کرد: در این برنامه مباحث از ضرورت فرهنگ انتظار شروع می شود و تا یکسال آینده موضوعات مرتبط با مهدویت مشخص شده است.

در قرار بی قراران علاوه بر حضور کارشناسان در برنامه، با مراکزی که درباره مهدویت کارهای پژوهشی انجام دادند گفتگو می کنیم. ضرورت تحقیق در حوزه انتظار، شناخت امام زمان، مباحث آخرالزمانی، نشانه های ظهور ، خرافات و امام زمان های ساختگی از دیگر موضوعاتی هست که در برنامه قرار بی قراران به آن پرداخته می شود. به گفته حجت الاسلام جعفری، "آقا نگاه می کند" نام آیتم نمایشی قرار بی قراران است که در باکس های سه تا پنج دقیقه ای با داستان های اجتماعی متفاوت پخش می شود و این آیتم تلنگری هست برای بینندگان تا متوجه شوند که همیشه و همه جا در منظر و نگاه امام زمان(عج) قرار دارند.

او درباره بخش های دیگر قرار بی قراران هم گفت: معرفی کتاب با موضوع مهدویت، خواندن دل گویه ها و دل نوشته های بینندگان درباره امام زمان(عج) که برای برنامه ارسال شده توسط نریتور، تحلیل و تفسیر روایات آخرالزمان توسط کارشناسان از دیگر بخش های برنامه قرار بی قراران خواهد بود. مدیر گروه معارف اسلامی شبکه یک اظهار داشت: در این برنامه بنا داریم به سینمای آخرالزمانی بطور جدی بپردازیم چرا که حجم عمده ای از فیلم های هالیوودی آثاری است که بحث آخرالزمان درآنها مطرح است. در این بخش با انتخاب بخش هایی از فیلم مورد نظر درخصوص رویکرد موضوعی داستان فیلم با کارشناسان مرتبط گفتگو خواهیم کرد. حجت الااسلام جعفری افزود: "هنر مهدوی، هنر انتظار" بخش دیگری از برنامه هست که درآن درباره تولید آثار هنری از گرافیک، فیلم، تئاتر، نقاشی و خطاطی گرفته تا  هر اثری که در خصوص امام زمان(عج) باشد را در این بخش معرفی می کنیم. او از دکور متفاوت و زیبا و گرافیک جذاب این برنامه خبر داد و گفت: از نظر رنگ و گرافیک و طراحی دکور برنامه قرار بی قراران خیلی بالاتر از سایر برنامه های مذهبی است. بگفته مدیر گروه معارف شبکه یک، اجرای برنامه قرار بی قراران بر عهده  امیرحسین مدرس هست که اجرای او جذابیت برنامه را افزایش خواهد داد. حجت الاسلام جعفری در پایان تصریح کرد: این هفته به خاطر همزمانی با عید غدیرخم، برنامه بطور ویژه و به مدت یک ساعت پخش می شود البته ساعت پخش برنامه، جمعه ها حوالی ساعت11 و قبل از اذان ظهر پیش بینی شده است اما روز عید غدیرخم قرار بی قراران بعد از اذان ظهر پخش خواهد شد.

http://media.mehrnews.com/d/2015/09/30/3/1852099.jpg?ts=1450406489765
امیرحسین مدرس و «قرار بی‌قراران»

پخش برنامه مذهبی «قرار بی‌قراران» از جمعه 10 شهریور ساعت 11 به مناسبت عید غدیرخم با اجرای امیرحسین مدرس از شبکه یک سیما شروع می‌شود.

همچنین پنجاه و هشتمین قسمت برنامه «سرزمین ما» با موضوع پاکسازی تفرجگاه‌ها و مکان‌های گردشگری کنار جاده‌ای امروز ساعت 8 و 10 دقیقه روی آنتن شبکه یک می‌رود.
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
«قرار بیقراران» در فرهنگسرای گلستان

ویژه برنامه «قرار بیقراران» روز سه شنبه 30 آذر سفره نذری « صد صلوات» را برپا می کند.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای گلستان و مراکز فرهنگی هنری منطقه هشت؛ به منظور ترویج فرهنگ انتظار و برپایی جلسات مذهبی با هدف گسترش سبک زندگی اسلامی، ویژه برنامه «قرار بیقراران» سه شنبه هر هفته در فرهنگسرای گلستان برپا می شود.
در این مراسم علاوه بر اقامه نماز امام زمان(عج) سفره نذری «صد صلوات» با مشارکت و نذورات مخاطبان اجرا می شود.
ویژه برنامه «قرار بیقراران» سه شنبه 30 آذر ماه در نماز خانه فرهنگسرای گلستان به همت کانون بانوان برگزار می شود. علاقمندان برای شرکت در این برنامه می توانند به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند.
همچنین علاقمندان برای اطلاع بیشتر از آخرین اخبار برنامه‌ها و فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری شهر تهران و منطقه هشت می‌توانند به نشانی ساب پورتال Golestan.farhangsara.ir مراجعه کنند.

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد