رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

برنامه نشانی به تهیه کنندگی علی اهرابی نیا

نشانی

شبکه سه

شبکه سه پایان ماه صفر، نشانی می دهد

http://jamejamonline.ir/Media/Image/1394/09/17/635851802061010723_M.jpg

شبکه سه سیما از شب بیست و هشتم تا سی‌ام صفر ویژه برنامه رحلت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت امام رضا (ع) را برای مخاطبان خود تدارک دیده است.


شبکه سه پایان ماه صفر، نشانی می دهد
«نشانی» عنوان برنامه‌ ای مستند ترکیبی است که به تهیه کنندگی علی اهرابی نیا، در گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه تولید شده است.

این برنامه با حضور کارشناسانی چون سید مجتبی حسینی و حجج الاسلام نظری منفرد، کازرونی و نظافت به ترتیب به مباحث رحمت و مهربانی پیامبر اکرم و ارتباط ایشان با خویشاوندان، دوستان و زیردستان، تاریخ وقایع بعد از پیامبر(ص)، رحمت و رأفت علی بن موسی الرضا و سیره اجتماعی حضرت رضا (ع) می پردازد.

همچنین در این برنامه با هنرمندانی چون فرهاد قائمیان، محققانی چون دکتر دولتی از استادان دانشگاه و مترجم نهج البلاغه و خطبه غدیر و شعرایی چون زمانیان، شفق و موید به گفت‌وگو می نشینیم.

این برنامه در 3 قسمت 75 دقیقه ای به ترتیب چهارشنبه 18 آذر ساعت 19:00 ، پنجشنبه 19 و جمعه 20 آذر ساعت 22:15 پخش خواهد شد.

گوینده این برنامه فرخ نعمتی و راوی آن رسالت بوذری است.

همچنین برنامه‌ای 200 دقیقه‌ای با همین عنوان، شنبه 21 آذر (30 صفر) مصادف با شهادت حضرت رضا (ع) با اجرای رسالت بوذری و محمد رضا حسینیان به صورت زنده از صحن جامع رضوی از ساعت 10:00عزاداری بزرگ رضوی را به تصویر می کشد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه‌های معارفی منظومه بیداری، طریقت و سخنرانی حجت الاسلام ‌والمسلمین عالی از اربعین حسینی آغاز و تا پایان ماه صفر(21آذر ماه) ادامه دارد.
 


رها ماهرو : بازدیدکنندگان عزیز ، از شما درخواست می کنیم تا نظر و انتقادتان را راجع به برنامه نشانی که از شبکه سه پخش می شود در وبسایت رها ماهرو برایمان بفرستید



” نشانی” شبکه سه اعلام شد

ویژه برنامه رحلت  رسول اکرم(ص) ،شهادت امام حسن مجتبی (ع)و حضرت امام  رضا (ع)    از شب  بیست و هشتم تا سی ام صفر  روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد .
به گزارش روابط عمومی شبکه سه سیما ، “نشانی”  عنوان  برنامه ای مستند ترکیبی به تهیه کنندگی  علی اهرابی نیا  است  که در گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه تولید شده است .
http://tv3.ir/images/maaref/neshani.png
حفظ موضوعی قرآن کریم در برنامه "نشانی"
برنامه "نشانی" به تهیه‌کنندگی محسن رنگینی در قالب برنامه "شب‌های قرآنی" با محوریت حفظ موضوعی قرآن کریم از امشب به روی آنتن می‌رود.
محسن رنگینی تهیه‌کننده برنامه "نشانی" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه مسابقه‌ای "نشانی" به صورت زنده با حضور مردم و محوریت حفظ موضوعی قرآن کریم در مصلی امام خمینی (ره) به روی آنتن می‌رود.
 
وی اظهار داشت: هدف از ساخت این برنامه تشویق و ترغیب مخاطبان به حفظ موضوعی قرآن بوده که شرکت کنندگان آیه‌های مرتبط و مصداق‌های موضوعی قرآنی را به سمع نظر بینندگان خواهد رساند.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه با شماره 30001448 به برنامه پیامک بزنند.
 
وی بیان کرد: این برنامه با اجرای احمد شفازاده و کتایون درویشی ساعت 21:30 از شبکه قرآن به روی آنتن می‌رود.
 
رنگینی افزود: برنامه‌های "شبهای قرآنی" از ساعت 19 الی 1 بامداد در مصلی امام خمینی به روی آنتن می‌رود که "نشانی" یکی از برنامه‌هایی است که در قالب برنامه‌های "شب‌های قرآنی" به روی آنتن می‌رود.
 
وی در ادامه یادآور شد: از برنامه‌های "شب‌های قرآنی" که از امشب 8 تیر روی آنتن شبکه قرآن می‌رود، می‌توان به ترتیل خوانی قرآن کریم ساعت 19 تلاوت مجلسی از قاریان ایرانی و مصری ساعت 20 تا اذان، مسابقه "نشانی" ساعت 21:30 الی 22:30 سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان ساعت 23 و مناجات خوانی حاج مرتضی طاهری ساعت 23:45 نیز اشاره نمود.
 
گفتنی است، برنامه "نشانی" هر روز به جز پنجشنبه‌ها روی آنتن می‌رود.
========================


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد