رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

برنامه قانون و قضا از شبکه یک تلویزیون

قانون وقضا

شبکه یک

ژانر : اجتماعی ،  آموزشی
دسته بندی : اجتماعی
زبان : فارسی
_ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ -
بررسی نقش خانواده ها در بروز طلاق در برنامه قانون و قضا
برنامه" قانون و قضا" این هفته با بررسی نقش دخالت نابجای خانواده ها در بروز طلاق پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه یک، در برنامه روز دوشنبه "قانون و قضا" که این هفته ساعت 15:40 از این شبکه پخش می شود، قاضی شادفر رییس مجتمع دادگاه خانواده درباره طلاق توافقی و علل بروز آن صحبت کرده است.
پخش سخنان خانم محمدی مشاور قضایی در جلسه مشاوره قضایی طلاق توافقی ازدیگر بخش های برنامه این هفته قانون و قضا است.
بیان آسیب های طلاق از جمله طلاق توافقی و عوامل ایجاد کننده آن از دیگر موضوعات برنامه قانون و قضاست که این هفته  ساعت 15:40 پخش می شود.
گفتنی است برنامه قانون و قضا کاری از گروه قوه قضاییه است و هر دوشنبه با موضوعات مرتبط با قوه قضاییه پخش می شود.
_ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ -
بررسی مقابله با پدیده مخرب قاچاق مواد مخدر در برنامه قانون و قضا


از ابتدای انقلاب تاکنون میلیاردها دلار برای مقابله با مواد مخدر به خصوص درشرق کشور هزینه شده است ودر راه مقابله با این پدیده مخرب تاکنون بیش از سه هزارو 700 نفر به شهادت رسیده اند.

به گزارش روابط عمومی شبکه یک سیما، در برنامه امروز قانون و قضا که ساعت17:20 از این شبکه پخش می شود، دکتر ایمانی و دکتر بای بعنوان کارشناس و حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، دادستان کل کشور حضور دارند تا هشدارها و راه کارهای لازم در مورد پیشگیری از تولید و توزیع مواد مخدر را به خانواده ها ارائه دهند. بخش هایی از محاکمه یکی از متهمان مواد مخدر نیز از دیگر بخش های برنامه امروز قانون و قضا است.
براساس اعلام ستاد مبارزه با مواد مخدر آمارهای تقریبی نشان می دهد که حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار معتاد وابسته و دائمی و ۸۰۰ هزار معتاد تفننی در کشور وجود دارد. همچنین سالانه به منظور اجرای برنامه های پیشگیری مبارزه با مواد مخدر حدود ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب می شود که سال گذشته ۳۸۰ میلیارد ریال به صورت متمرکز به ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور اختصاص یافت.
برنامه قانون و قضا کاری از گروه قوه قضاییه شبکه یک سیما است که دوشنبه هاساعت 17:20 از این شبکه پخش می شود.
_ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ -

مهدی سروی در برنامه قانون و قضا شبکه اول سیما ۱۱خرداد۹

برنامه قانون و قضا مستند اجتماعی می باشد که با همکاری قوه قضائیه و صدا و سیما تهیه می شود . در قمست هایی از این برنامه به موضوع مبارزه با مواد مخدر پرداخته شده که ساعت ۱۸ دوشنبه ها از سبکه اول سیما پخش می شود . در بخش هایی از این برنامه مهدی سروی همپا مددکار اجتماعی و پژوهشگر اسیب های اجتماعی در خصوص تاثیر اعتیاد بر زندگی افراد صحبت می کند .
http://www.shoradad.ir/Portals/28/news/pic/921219_Markaz_1.jpg
بررسی زمین خواری در برنامه قانون و قضا
برنامه قانون و قضا از برخورد قانونی با زمین خواران می گوید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما: در برنامه امروز دوشنبه قوه قضاییه که ساعت 18 پخش می شود، محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه، اسماعیلی رییس دادگستری و ذبحی معاون دادستان کل استان تهران از اقدامات قانونی برای جلوگیری از زمین خواری می گویند.
گفت وگو با برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره راهکارهای عملی برای جلوگیری از زمین خواری از دیگر بخش های برنامه قوه قضاییه این هفته است.
گفتنی است برنامه قوه قضاییه با موضوع اطلاع رسانی درباره آخرین اخبار مربوط به این قوه دوشنبه هر هفته ساعت 18 از شبکه یک پخش می شود.
_ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ -

معرفی باند خانوادگی جیب برهای معروف تهران در برنامه قانون و قضا
در برنامه فردای قانون و قضا که ساعت 17:30 پخش می شود، اعضای یک باند حرفه ای که اقدام به جیب بری و کف زنی می کردند، معرفی خواهند شد.
به گزارش حوزه رادیو تلویزیون به نقل از روابط عمومی شبکه یک، در برنامه فردای قانون و قضا که ساعت 17:30 پخش می شود، اعضای یک باند حرفه ای که اقدام به جیب بری و کف زنی می کردند، معرفی خواهند شد.
 
بررسی‌ها حکایت از این داشت که بیشتر جیب‌بری‌ها در مناطق پرتردد مانند ایستگاه‌های اتوبوس، مترو، مراکز تجاری، اقتصادی و زیارتی صورت می‌گیرد.

بگفته آقای رداعی، تهیه کننده برنامه قانون و قضا، در این برنامه با اعضای این باند خانوادگی، مالباختگان ، مقام قضایی و ماموران اداره آگاهی درباره شگردهای دزدی و نحوه دستگیری گفتگو شده است.

متهمان که همگی سابقه‌دار هستند و پیش از این بارها به اتهام سرقت و جیب‌بری زندان را تجربه کرده‌اند، بعد از دستگیری به ده‌ها فقره سرقت گوشی موبایل، پول و کیف اعتراف کردند.

تهیه کننده برنامه قانون و قضا افزود: با توجه به‌ احتمال افزایش مالباختگان و جرایم ارتکابی از سوی متهمان، دستور انتشار تصاویر متهمان از سوی قاضی بخشوده، بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 16 تهران، صادر شده است و از کسانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمان شدند دعوت می‌شود تا برای شکایت به اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

برنامه قانون و قضا کاری از گروه قوه قضائیه شبکه یک سیما است که دو هفته یک بار ساعت 17:30 پخش  می شود.
_ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ -
برنامه قانون و قضا با موضوع عملکرد شورای حل اختلاف پخش می شود

برنامه قانون و قضا که ساعت 14 و چهل دقیقه امروز از شبکه اول سیما پخش خواهد شد به موضوع عملکرد شوراهای حل اختلاف کشور خواهد پرداخت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه،‌ این برنامه شامل عملکرد هر یک از واحدهای مستقر در شوراهای حل اختلاف، مصاحبه با مسئولان و دست اندرکاران این شوراها و همچنین گزارش های مردمی خواهد بود.
در این برنامه اهمیت نهاد شوراهای حل اختلاف در دستگاه قضایی کشور در کاهش مراجعات مردم به دادگاه ها و ایجاد مصالحه بین طرفین دعوی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

نویسنده: خبرنگار قوه قضائیه
_ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ -
پخش برنامه قانون و قضا در مورد شوراهای حل اختلاف
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی مرکز امور شورای حل اختلاف کشور، برنامه قانون و قضا مورخ 19/12/92 در مورد آمار و عملکرد شوراهای حل اختلاف شبکه یک و ساعت 15:30 دقیقه پخش میگردد.
_ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _ -



رها ماهرو : لطفا نظرات و  انتقادات خود را به برنامه قانون و قضا برای وبسایت جامع رها ماهرو بفرستید.


داستان : سیندرلا به ایران آمد

داستان : پاندا کونگ فو کار به ایران آمد


نظرات 1 + ارسال نظر
مریلا شکوهی شنبه 21 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:06 ب.ظ http://nimkatma.blogfa.com/

چند خبر قدیمی




شهاب حسینی

در فیلم سینمایی (من و زیبا) به کارگردانی فریدون حسن پور بازی خواهد کرد. این برای اولین بار است که شهاب حسینی در فیلمی از حسن پور ایفای نقش می کند. در( من و زیبا) به غیر از شهاب حسینی، پرویز پرستویی نیز بازی می کند این فیلم این روزها آخرین مراحل پیش تولید را سپری می کند و قرار است به زودی در شمال کشور کلید بخورد. حسینی همزمان با این پروژه باید در بخش های باقی مانده سریال شوق پرواز ایفای نقش کند.

حمید فرخ نژاد

بازی اش در فیلم سینمایی (دوباره با هم) به پایان رسیده است. حمید فرخ نژاد که امسال دوره پرکاری را سپری کرده در فیلم جدید روزبه حیدری در کنار سحر قریشی، نیما شاهرخ شاهی و امیر حسین آرمان ایفای نقش کرده که به تازگی فیلمبرداری آن به پایان رسیده است. فرخ نژاد قبل از این پروژه قرار دادی با روح ا... حجازی برای ایفای نقش در (زندگی خصوصی آقا و خانم میم) امضا کرده که تا چند روز دیگر جلوی دوربین می رود.

تینا آخوند تبار

برای ایفای یکی از نقش های سریال ( دختران حوا) انتخاب شده است تینا آخوند تبار که برای اولین بار در یک تله فیلم کمدی در کنار حامد کمیلی بازی جلوی دوربین را تجربه کرده بود در سریال جدید سهیلی زاده نقش دختری به نام پفکی را بازی می کند. این مجموعه این روزها در مرحله نهایی انتخاب بازیگر قرار دارد. آخوند تبار ظاهرا به غیر از سریال (دختران حوا) قراردادی برای بازی در فیلم (خودزنی) امضا کرده تا همزمان در فیلم جدید احمد کاوری هم بازی کند. او سال قبل در فیلم سینمایی (آزاد راه ) به کارگردانی عباس رافعی ایفای نقش کرد که در مرحله فنی قرار دارد.





صحبت مستقیمی با من نشده

پرویزپرستویی گفت :بازی من در فیلم جدید محمدرحمانیان هنوز قطعی نشده است. منوچهرمحمدی که تهیه کنندگی فیلم جدید رحمانیان را برعهده داردپیش از این به ایسنا گفته بود تاکنون بازی پرویز پرستویی،حبیب رضایی ومهتاب نصیرپور دراین فیلم قطعی شده است. اما پرستویی طی توضیحی گفت :تاکنون صحبت مستقیمی با من دراین باره انجام نشده وهنوز بازی من دراین پروژه رسمیت نیافته است . پرستویی که به تازگی پس از اجرای نمایش فنز در کانادا،به ایران برگشته است ،استقبال ازاین نمایش را غیر منتظره خواند. پرستویی درپاسخ به سوالی درباره بازی در فیلم جدید
گفت :تا کنون صحبتهایی برای بازی در چند فیلم شده ولی هنوز هیچ کدام قطعی نشده است.





بررسی کارنامه «حاتمی کیا» در حوزه هنری
ابتکار- فیلم سینمایی "ارتفاع پست" به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در برنامه "تماشاخانه یک" مرکز کرج حوزه هنری استان تهران نقد و بررسی می شود. در این برنامه که یکشنبه هر هفته برگزار میشود، 17 فیلم از 17 کارگردان تا پایان سال جاری به نمایش درمی آید و مورد نقد و بررسی کارشناسان قرار می گیرد. در دوره جدید نقد و بررسی سینمای ایران در برنامه "تماشاخانه یک" تاکنون آثار امیر نادری، داریوش مهرجویی، رسول ملاقلی پور، احمد رضا معتمدی، کمال تبریزی و بهمن قبادی پخش و مورد نقد و بررسی کارشناسان قرار گرفته است.
حلقه های مفقوده را باید پیدا کنیم
ابتکار- نظارتی که در حوزه هنر و به خصوص تئاتر می بایستی انجام شود، نظارت کیفی آثار است. هادی مرزبان در این رابطه گفت: ما در کشوری آزاد زندگی می کنیم که هنرمندان بدرستی به شرایط سیاسی واجتماعی خود واقف هستند و می دانند که باید چه کاری را برای اجرا آماده کنند، به همین دلیل هم تنها نیاز به نظارت و ارزشیابی کیفی آثار است اما متاسفانه در شرایط حاضر این معیارها تا حدودی به هم ریخته است. کارگردان «ملودی شهر بارانی» گفت: باید حلقه های مفقوده میان جوانان وپیشکسوتان پیدا شود تا همدیگر را بیشتر باور کنیم وبتوانیم درکنار هم کار کنیم.
ترجمه جدید «پرویز شهدی» غیرقابل چاپ اعلام شد
رمانی از هانری تروایا با ترجمه پرویز شهدی پس از شش ماه منتظر مجوز انتشار ماندن، غیرقابل چاپ اعلام شد. به گزارش ایسنا، شهدی که تمایلی برای اعلام عنوان این اثر ندارد، گفت که روی آن خطی کشیده اند. وی همچنین متذکر شد: کتاب هایی را برای ترجمه می خریم و می خوانیم و در این میان اثری را که برای جامعه خودمان بهتر باشد، انتخاب و ترجمه می کنیم. با این حساب ، باز کتاب معطل می ماند و یا مجوز نمی گیرد.
«دختر گل سرخ» متوقف شد
پروژه ساخت فیلم سینمایی " دختر گل سرخ "به کارگردانی" علی مصفا "و تهیه کنندگی" مجید مدرسی" متوقف شد.به گزارش ایلنا، قرار بود تا یک ماه آینده دخترگل سرخ، جلوی دوربین برود اما به دلایل نامعلومی متوقف شد.براساس این گزارش علاوه بر "محمد رضا گلزار " و" خزر معصومی " به عنوان بازیگران این فیلم،" تورج اصلانی " نیز به عنوان مدیر فیلمبرداری آماده همکاری با این پروژه بودند. دختر گل سرخ که پروانه ساخت خود را چند هفته قبل دریافت کرد دومین تجربه فیلم سازی علی مصفا بود.
کاریکاتور بن لادن، کتاب پرفروش کریسمس در انگلیس شد
کتاب کاریکاتور «اسامه بن لادن»، که خواننده باید میان صفحات تصویری شلوغ آن به دنبال بن لادن و هم دستانش بگردد، به پرفروش ترین کتاب فکاهی در انگلیس تبدیل شده است. به گزارش ایسنا، کتاب کاریکاتور بن لادن که ویژه فروش در روزهای کریسمس چاپ شده است، هم اکنون به پرفروش ترین کتاب طنز تبدیل شده و توانسته است رکورد فروش بی نظیری را به دست آورد. این کتاب از سری کتاب های کودک «والی کجاست» است، که خواننده باید در صحنه های متعدد به دنبال فرد مشخصی که معمولا میان صدها شخصیت کوچک تر قرار گرفته است، بگردد. در کتاب مورد بحث، خواننده باید اسامه بن لادن و هم دستان او را که میان سلاح هایی مانند بسته های دنیامیت قرار گرفته اند، جست وجو کند.
کارگاه تخصصی کارگردانی تئاتر در حوزه هنری
ابتکار-مرکز ری حوزه هنری استان تهران کلاس های تخصصی کارگردانی تئاتر با عنوان «نقش های ماندگار» را برپا می کند. این کلاس ها با حضور حسین فرخی کارشناس ارشد کارگردانی و استاد دانشگاه هنر و با هدف آموزش تخصصی به کارگردانان جوان تئاتر منطه ری و تولید آثار فاخر هنری برگزار می شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد