رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

برنامه سه شو ساخته جواد رضویان

سه شو
سه شو پنجشنبه و جمعه - ساعت 21:10

 این برنامه ترکیبی با رویکرد طنز  در 70 قسمت 50 دقیقه ای  به تهیه کنندگی ناصر ابراهیمی به موضوعات اجتماعی می پردازد و تلاش می کند با تعامل مطلوب با مخاطبین  لحظات شاد و مفرحی را به وجود بیاورد . 
اجرا و کارگردانی برنامه به عهده جواد رضویان است . همچنین بازیگران حوزه طنز چون مهران غفوریان ، رضا شفیعی جم و الیکا عبدالرزاقی  نیز در کنار جواد رضویان  به اجرا می پردازند .


جزئیات مجموعه طنز سه شو شبکه سه + عکس های پشت صحنه

برنامه سه شو شبکه سه مجموعه سه شو جواد رضویان طنز سه شو پشت صحنه طنز سه شو

کمدین های محبوب برنامه خندوانه  که رقابت شیرینی را با عنوان خنداننده برتر در آخرین قسمت های فصل دوم خندوانه در شبکه نسیم رقم زده بودند این بار در کنار هم جمع شده اند تا در شبکه سوم سیما برنامه سه شو رو به روی آنتن بفرستند برنامه ای که جواد رضویان کارگردانی آن را به عهده دارد و بیژن بنفشه خواه ، مهران غفوریان،الیکا عبدالرزاقی، رضا شفیعی جم آن را همراهی می کند.

علیرضا ابراهیمی تهیه‌کننده سه شو در مورد ساختار برنامه توضیحاتی را ارائه داد: بخش اول آن پلاتو است که جواد رضویان، مهران غفوریان و بیژن بنفشه‌خواه اجرای آن را بر عهده دارند. بخش‌های دیگر این برنامه از جمله بخش‌های نمایشی نیز با حضور رضا شفیعی‌جم، الیکا عبدالرزاقی و ماندانا سوری اجرا خواهند شد. طنز «سه شو» شامل قسمت‌های مختلف از جمله دوبله، انیمیشن، نمایش، مسابقه و کلیپ‌های خوانندگی است که بخش استعدادیابی آن در حال حاضر در لوکیشن باغ بهشت در حال ضبط است. افرادی که در تست دوبله انتخاب شوند در دوبله فیلم های تاریخی که انتخاب شده است استفاده می شوند.

ابراهیمی در رابطه با موازی کاری با سایر برنامه های صدا و سیما اعلام کرد که چینش آیتم ها ، موضوع و مجری به گونه ای است که برنامه رو از سایر برنامه ها متمایز می کند و کمتر برنامه ای بوده است که سه بازیگر طنز مجری یک برنامه شبانه باشد و این خود وجه تمایز برنامه ما با برنامه های ترکیبی شبانه است.

در حال حاضر انیمیشن ها و گزارش های مردمی سه شو ضبط شده است و دکور برنامه آماده است .

برنامه سه شو شبکه سه مجموعه سه شو جواد رضویان طنز سه شو پشت صحنه طنز سه شو
داستان طنز سه شو از چه قرار است ؟

حسن وارسته نویسنده مجموعه نمایشی سه شو درباره موضوع برنامه عنوان کرد که در این مجموعه ما مشکلات فردی و خانوادگی خودمان را به زبان طنز و نمایش بیان خواهیم کرد. مجموعه نمایشی سه شو یک طنز ترکیبی است که مهارت و سبک زندگی اجتماعی و فردی را مد نظر دارد.

زمان دقیق پخش مجموعه سه شو از شبکه سوم سیما

طبق اعلام نظر شبکه سوم سیما یک هفته بعد از تاسوعا و عاشورا قرار است این مجموعه  در ۷۰ قسمت روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۱ از شبکه ۳ سیما پخش شود ولی تهیه کننده برنامه اعلام کرده مد نظر ما این است که بعد از ماه محرم و صفر پخش شود ولی نظر نهایی با شبکه است.
عوامل مجموعه طنز سه شو

حسن وارسته – آرش قادری ( نویسنده)، جواد رضویان (کارگردان)، علیرضا ابراهیمی ( تهیه کننده)، علیرضا نجف‌زاده (مجری طرح و مدیر تولید)،  مهدی رجبی(مدیر تدارکات)، امیر سلیم‌خانی (برنامه‌ریز و دستیار کارگردان)،  حسین غضنفری(تدوین‌گر)، امیر ولی‌خانی(دستیار تدوین)،  علی رفیعی (گرافیست)، منصور عبدرضایی (مدیر تصویربرداری)، گلرخ حقیقی (طراح صحنه و لباس)، امیر ترکمان (مدیر مالی)
سازمان آب و فاضلاب تهران اسپانسر طنز شبانه سه شو

علیرضا ابراهیمی تهیه کننده مجموعه سه شو اعلام کرد بانک ها و سازمان های مختلفی برای اسپانسر شدن پیش قدم شده بودند ولی به دلیل اینکه ما به موضوع آب و محیط زیست تاکید بیشتری داریم سازمان آب و فاضلاب تهران رو انتخاب کردیم و در پلاتوها و بخش های نمایشی حرکت حمایتی در این زمینه خواهیم داشت .

 

 
بازیگران برنامه سه شو چه کسانی هستند؟

الیکا عبدالرزاقی، ماندانا سوری، جواد رضویان، بیژن بنفشه خواه، رضا شفیعی جم و مهران غفوریان اشاره کرد که مهران غفوریان و جواد رضویان و بیژن بنفشه خواه در بخش اول برنامه مجری گری کرده و پلاتو می خوانند.
http://tv3.ir/images/social/se%20sho%202.png
 زمان پخش «سه شو» جواد رضویان مشخص شد
مدیر تولید برنامه «سه شو» گفت: این برنامه با کارگردانی جواد رضویان با محوریت موضوعات چالشی و مسایل اجتماعی جامعه امروز پس از دهه اول محرم از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.
به گزارش مشرق، علیرضا نجف‌زاده، مدیرتولید برنامه تلویزیونی «سه شو» با بیان اینکه از ابتدای شهریور ماه سال جاری پیش‌تولید این برنامه طنز تلویزیونی آغاز شده است، گفت: در حال حاضر عوامل تولید به کارگردانی جواد رضویان مشغول ضبط آیتم‌های جدید و خیابانی این برنامه هستند تا در بخش‌های مختلف از آن استفاده کنیم.

وی افزود: گروه سازنده «سه شو» در حال ساخت دکور برنامه هستند و تا چند روز آینده ساخت دکور اصلی آن به پایان می‌رسد.

نجف‌زاده درباره محتوای این برنامه تصریح کرد: «سه شو» نگاهی طنزگونه به موضوعات و آسیب‌های اجتماعی جامعه دارد و از مساله‌ای که همیشه مورد توجه و دغدغه‌ مردم بود شروع شده و آنها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

مدیر تولید «سه شو» با اشاره به حضور کمدین‌های تلویزیون در این برنامه افزود: جواد رضویان، مهران غفوریان و بیژن بنفشه‌خواه به عنوان مجری‌بازیگر برنامه انتخاب شدند و رضا شفیعی‌جم و الیکا عبدالرزاقی بازیگران بخش نمایشی این برنامه هستند که در کنار آنها از حضور جمعی از جوانان مستعد استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: سعی ما این است که در این برنامه هر نوع اطلاعات مفید و موثری که نیاز جامعه و خانواده‌ها است را نمایش دهیم و این کار هم توسط مجری برنامه انجام می‌شود.

نجف‌زاده گفت: هدف ما این است که بعد از سالها افرادی که در چندین سال گذشته چهره‌های دوست داشتنی مخاطبان بوده‌اند در مقابل دوربین قرار بگیرند و موضوعات و معضلات جامعه را در قالب طنز بیان کنند.

وی افزود: «سه شو» که به تهیه‌کنندگی علیرضا ابراهیمی دلیجانی و با کارگردانی جواد رضویان در دست تهیه و تولید است پس از دهه اول ماه محرم در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته از شبکه سه سیما روی آنتن خواهد رفت.

برنامه «سه شو» ترکیبی با رویکرد طنز در 70 قسمت 50 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی ناصر ابراهیمی به موضوعات اجتماعی می‌پردازد و تلاش می‌کند با تعامل مطلوب با مخاطبین  لحظات شاد و مفرحی را به وجود بیاورد.

اجرا و کارگردانی برنامه به عهده جواد رضویان است و بازیگران حوزه طنز چون مهران غفوریان، رضا شفیعی جم، بیژن بنفشه خواه و الیکا عبدالرزاقی  نیز در کنار جواد رضویان  به اجرا  می پردازند.
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

آخرین خبر از زمان پخش «سه شو»
با اینکه گفته می‌شد آخر هفته جاری برنامه «سه شو» از شبکه سه روی آنتن می رود ولی تهیه‌کننده اعلام کرد هنوز زمان پخش قطعی نشده است.
افکارخبر: تهیه‌کننده برنامه «سه شو» به کارگردانی جواد رضویان که گفته می‌شد روز پنجشنبه ۲۶ آذر ساعت ۲۰ پخش شود و قسمت دوم آن هم روز بعد روی آنتن برود اعلام کرد این تاریخ‌ها برای پخش برنامه درست نیست.

ناصر ابراهیمی تهیه‌کننده این برنامه گفت: اخباری مبنی بر پخش این مجموعه از آخر این هفته منتشر شده بود که این موضوع صحت ندارد و ما احتمالا از هفته آینده پخش را آغاز خواهیم کرد، اما زمان دقیق تر در جلسه ای که امروز برای این موضوع با دوستان در سازمان خواهیم داشت مشخص خواهد شد.

«سه شو» نگاهی طنزگونه به موضوعات و آسیب‌های اجتماعی جامعه دارد و از مساله‌ای که همیشه مورد توجه و دغدغه‌ مردم بود شروع می‌شود و آنها را مورد بررسی قرار می‌دهد.

جواد رضویان، مهران غفوریان و بیژن بنفشه‌خواه به عنوان مجری‌-بازیگر برنامه انتخاب شدند و رضا شفیعی‌جم و الیکا عبدالرزاقی بازیگران بخش نمایشی این برنامه هستند که در کنار آنها از حضور جمعی از جوانان مستعد استفاده می‌شود.

برنامه ترکیبی «سه شو» با رویکرد طنز در ۷۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی ناصر ابراهیمی به موضوعات اجتماعی می‌پردازد و تلاش می‌کند در تعامل با مخاطبان، لحظات شاد و مفرحی را به وجود بیاورد.

اجرا و کارگردانی برنامه به عهده جواد رضویان است و بازیگران حوزه طنز چون مهران غفوریان، رضا شفیعی جم، بیژن بنفشه خواه و الیکا عبدالرزاقی نیز در کنار جواد رضویان به اجرا می پردازند
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
جشنواره پاییزی طنز شبکه ۳ / از «سه شو» تا «در حاشیه»
جام جم: پاییز ۹۴ در شبکه سه سیما با «خانم و آقای سنگی» آغاز می‌شود، با «آسمان من» ادامه می‌یابد و پس از ماه‌های محرم و صفر به «در حاشیه۲» مهران مدیری می‌رسد. برنامه «۳ شو» نیز جمع طنازان و کمدین‌ها را در این شبکه کامل می‌کند.

«۳ شو» یک برنامه ترکیبی با رویکرد طنز است که در ۷۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی علیرضا ابراهیمی دلیجانی به موضوعات اجتماعی می‌پردازد و تلاش می‌کند با تعامل مطلوب با مخاطبان لحظات شاد و مفرحی را به وجود بیاورد.

http://sima.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/07/07/635790870267968003.jpg

این برنامه‌ ترکیبی شامل بخش‌های نمایشی و استعدادیابی در حوزه‌های مختلف از جمله بازیگری، خوانندگی، اجرا، دوبله و... است که جواد رضویان آن را برای گروه اجتماعی شبکه سه سیما کارگردانی می‌کند. بازیگران طنزی چون مهران غفوریان، رضا شفیعی‌جم و بیژن بنفشه‌خواه نیز رضویان را یاری کرده و در قالب تهیه گزارش بین مردم رفته و با آنها به صحبت خواهند پرداخت.

عنوان ۳ شو از ترجیع‌بند ترانه تیتراژ این برنامه «سه شو، از ما شو، بی‌ما نه، با ماشو» اقتباس شده که جواد رضویان، مهران غفوریان و بیژن بنفشه‌خواه آن را خوانده‌اند.

۳ شو در اصل برنامه‌ای ترکیبی است که در آن به افراد مستعد بازیگری، خوانندگی، گویندگی و اجرا، فرصت ابراز وجود و نشان دادن استعدادشان داده می‌شود. این برنامه در عین حال بخش‌های نمایشی هم دارد که رضا شفیعی‌جم و الیکا عبدالرزاقی بازیگران آن هستند. البته چند بازیگر دیگر هم به جمع این دو نفر اضافه خواهند شد.

فرصتی برای افراد مستعد

علیرضا ابراهیمی دلیجانی، تهیه‌کننده ۳شو درباره بخش استعدادیابی این برنامه به جام‌جم گفت: در ۳ شو برای اولین بار اتفاقی می‌افتد که شاید سالیان سال است در دیگر برنامه‌های مشابه رخ نداده باشد. برنامه‌های استعدادیابی عموما ساختار کاملی نداشته و ختم به خیر نمی‌شوند و برگزیدگان‌شان در همان برنامه یا آثار دیگر مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. اما در ۳ شو برگزیدگان هر قسمت در برنامه دو هفته دیگر در کنار هنرمندان مجری ـ بازیگر به کار گرفته خواهند شد. این اتفاق تا به امروز کمتر در برنامه‌ای اتفاق افتاده است. وی ادامه داد: داوطلبان شرکت در برنامه می‌توانند پس از اعلام فراخوان به سایت شبکه ۳ مراجعه کرده و مشخصات‌شان را ثبت کنند. برنامه تیم داوری نخواهد داشت و مردم در مورد کار شرکت‌کنندگان قضاوت کرده و با مراجعه به سامانه برنامه امتیاز می‌دهند. برندگان هر برنامه هم در قسمت‌های بعدی در کنار هنرمندان برنامه نقش‌آفرینی می‌کنند و برای خوانندگان هم یک نماآهنگ اختصاصی ساخته خواهد شد. به گفته تهیه‌کننده ۳ شو، دکور این برنامه در حال تکمیل شدن است و در صورت فراهم شدن مقدمات، کار تصویربرداری به‌زودی آغاز می‌شود و دو هفته پس از آغاز فیلمبرداری روی آنتن می‌رود.

تخشید:

تصویررداری سریال «در حاشیه ۲» به‌زودی آغاز می‌شود و قرار است این سریال بعد از محرم و صفر از شبکه ۳ سیما پخش شود

ابراهیمی با اشاره به این‌که ۳ شو در ۷۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای تولید خواهد شد، از آمادگی و تمایل هزاران داوطلب برای حضور در برنامه خبر داد و تصریح کرد: هر بخش استعدادیابی برنامه چهار دقیقه‌ای خواهد بود و چهار تا پنج داوطلب در آن حضور دارند. جایزه نقدی هم برای برندگان در کار نخواهد بود و در عوض، در برنامه حاضر شده و کنار هنرمندان به اجرا خواهند پرداخت. برنانه ۳ شو قرار است ساعت ۲۱ پنجشنبه و جمعه هر هفته از شبکه سه روی آنتن برود.

تصویربرداری «در حاشیه ۲»

پیش‌تولید فاز دوم سریال «در حاشیه ۲» به کارگردانی مهران مدیری نیز مراحل پایانی خود را طی می‌کند و تصویربرداری آن به‌زودی آغاز می‌شود.

محمودرضا تخشید، مدیرکل امور نمایش سیما با اعلام این خبرافزود: کار ساخت دکور سریال به پایان رسیده و در یکی دو روز آینده فیلمبرداری در حاشیه آغاز خواهد شد. فاز دوم سریال در زندان می‌گذرد و همه بازیگران فاز نخست در آن حضور دارند.

به گفته وی، فاز دوم در حاشیه در ۳۰ قسمت تولید خواهد شد و پیش‌بینی زمان پخش آن پس از ماه‌های محرم و صفر است. سری اول در حاشیه یکی از پرمخاطب‌ترین مجموعه‌های نمایشی سال‌های اخیر بود که البته واکنش‌هایی را هم در پی داشت.

سیامک انصاری، فلامک جنیدی، جواد رضویان، نصرالله رادش، سحر زکریا، مهران غفوریان، مهران مدیری، رسول نجفیان، آرش نوذری، محمدرضا هدایتی و ساعد هدایتی از جمله بازیگران این سریال هستند. مهران مدیری علاوه بر کارگردانی این مجموعه، طراحی صحنه و لباس را نیز به عهده دارد.

بازیگرانی که گزارشگر می‌شوند

ابراهیمی دلیجانی: هر برنامه به صورت مستقل به یک موضوع خواهد پرداخت و مجریان شامل رضویان، غفوریان و بنفشه‌خواه سوژه را به کمک کارشناسان به چالش خواهند کشید. بخش‌های طنز هم داریم که توسط بازیگران و برگزیدگان قسمت‌های قبلی اجرا خواهد شد. در عین حال مجری ـ بازیگران برنامه در بین مردم حاضر می‌شوند و با آنها در باره موضوع هر قسمت به گفت‌وگو و بحث خواهند پرداخت .

http://jezghel.com/wp-content/uploads/2015/10/seshou-06.jpg
 معرفی برنامه سه شو + عکس برنامه طنز سه شو

عکس های برنامه سه شو

معرفی برنامه سه شو
معرفی برنامه سه شو

در این مطلب از جزقل جدیدترین معرفی برنامه سه شو را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

درباره برنامه سه شو:

مجموعه طنز «سه شو» به کارگردانی جواد رضویان و تهیه کنندگی علیرضا ابراهیمی دلیجانی از شنبه آینده در لوکیشنی حوالی بزرگراه یادگار امام (ره) که شامل دکورهایی متنوع است آغاز خواهد شد. پیش از این گفته می‌شد که برنامه «سه شو» در روز عید غدیر خم پخش خواهد شد که به تعویق افتاد. گروه تولید این روزها در حال تست گرفتن از بازیگران و علاقه‌مندان هستند. این برنامه بزودی جمعه‌ها ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه سه خواهد رفت و مجریان آن جواد رضویان، مهران غفوریان و بیژن بنفشه خواه هستند.

مجموعه سه شو که با رویکردی کمدی و با محوریت نقدهای اجتماعی ساخته می‌شود، شامل آیتم‌های متنوعی ازجمله نمایش، مسابقه، انیمیشن و گزارش است که هر بار موضوعی را دستمایه نقد و شوخی قرار می‌دهند. در کنار آنان رضا شفیعی جم و الیکا عبدالرزاقی در بخش‌های نمایشی برنامه حضور خواهند داشت. همچنین یکی از اهداف این برنامه، معرفی چهره‌های جوان و بااستعداد در آیتم‌های نمایشی است.

رها ماهرو : بازدیدکنندگان عزیز ، از شما درخواست می کنیم تا نظر و انتقادتان را راجع به برنامه سه شو که از شبکه سه پخش می شود در وبسایت بزرگ نقد سینمایی رها ماهرو برایمان بفرستید




زمان پخش برنامه سه شو :

ساعت پخش: ساعت ۲۰:۰۰

تاریخ پخش: پس از دهه اول محرم

زمان پخش: جمعه ها و پنجشنبه ها

تعداد قسمت ها: ۷۰ قسمت ۵۰ دقیقه ای

شبکه پخش کننده: شبکه ۳

 

عوامل برنامه سه شو :

اجرا: سید جواد رضویان، مهران غفوریان، رضا شفیعی جم، بیژن بنفشه خواه، الیکا عبدالرزاقی و . . .

کارگردان: جواد رضویان

تهیه کننده: علیرضا ابراهیمی

مجری طرح: علیرضا نجف زاده،

نویسندگان: آرش قادری، حسن وارسته و امیر شاداب.

آهنگساز: حمیدرضا صدری، مهدی غفوریان،

طراح صحنه و لباس: گلرخ حقیقی،

دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: امیر سلیم خانی،

انیماتور: مهدی صادقی،

مدیرتدارکات: مهدی رجبی و…
http://www.tazeno.ir/wp-content/uploads/2015/10/three_show_razavian_tazeno_ir-10.jpg

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""




نظرات 1 + ارسال نظر
من چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:18 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد