رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

تله فیلم ستاره

تله فیلم ستاره

شبکه سه
کارگردان : کوروش اسماعیلی نور و تصویر : رضا پیشه احسان صدابردار : حمید سلیمان زاده تهیه کننده : اسماعیل ( فرهاد )ورزل دوست

رها ماهرو : درباره تله فیلم جذاب ستاره مطلب خاصی در اینترنت یافته نشد . ما از شما خوانندگان عزیز و محترم درخواست می کنیم تا نظرات و اطلاعاتتان را درباره فیلم تلویزیونی ستاره ساخته کوروش اسماعیلی برای سایت سینمایی رها ماهرو بفرستید .


فهرستی از فیلم فرهاد ورزل دوست :
تولید و پخش مجموعه نمایشی جشن گیلکان در شبکه باران

مجموعه طنز نمایشی گیلکان از شهریور ماه هر شب به مدت 20 دقیقه از سیمای گیلان پخش می شود.


منطقه گیلان و به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز گیلان، بخش نمایشی برنامه شبانه شبکه باران با عنوان «جشن گیلکان» تولید و پخش می‌شود، گیلان با تاریخ و فرهنگ هفت هزار ساله خود با جاذبه‌های گوناگونی در زمینه‌های مختلف از جمله هنرها و فرهنگ‌های بومی و محلی برخودار است.

صداوسیمای مرکز گیلان نیز به منظور زنده نگه داشتن فرهنگ و سنت‌های قدیمی گیلانیان در عروسی‌ها و جشن‌ها، آیین‌ها و آداب و رسوم فرهنگ کهن و قدیمی، اقدام به تولید مجموعه طنز نمایشی جشن گیلکان کرده است که در آن 3 جوان برای ساخت مستند عروسی‌های گیلان می‌پردازند.

یکی از ویژگی‌های این مجموعه استفاده از بازیگران و هنرمندان برجسته بومی گیلان است،

عوامل اجرایی این برنامه؛ تهیه کننده: فرهاد ورزل دوست، کارگردان: فریدون قدیمی، نویسنده: بهزاد عشقی، مدیرتولید: اسماعیل حاجتی، بازیگران: رسول حقدوست، رضا عباسی، محمد فرمند، محمد هندی، اصغر سندوسی، نرجس خاتون بدرطالعی، سودابه ابراهیمی، سوگند غمخوار و جمعی دیگر از بازیگران گیلان.

========================
مجموعه تلویزیونی تاکسی
این مجموعه به سفارش سازمان تاکسیرانی تهیه شده است . تهیه کننده : فرهاد ورزل دوست کارگردان : فریدون قدیمی بازیگران : محمد هندی ، رضا عباسی و ...
========================
با شنیدن نام رضا نظری نا خود آگاه لبخند بر لبانمان نقش می بندد و به یاد لحظات شادی می افتیم که این هنرمند توانای استانمان برای ما رقم زده است، شرکت فرهنگی هنری رادوار گستر کاسپین بر خود می بالد که که این هنرمند استثنایی و گروهش را در کنار خود دارد .

رضا نظری کارگردان و بازیگر  نمایش های طنز  بوده که به عنوان پربیننده ترین هنرمند تئاتر گیلان تندیس بلورین و لوح تقدیر از ارشاد استان دریافت کرده و عقیده دارد طنز، تلنگر و گوشزدی برای توجه دادن مخاطب به رعایت بایدها و نبایدهای اجتماعی است
========================
هنر و فرهنگ بومی در نقاط مختلف استان گیلان به شکل ها و زبانهای مختلف وجود دارد که این مهم از توانمندی های این استان به شمار می رود که باید حفظ شود.

از این رو برنامه شبانه « شب اوخان» سعی دارد به منظور اشاعه و ترویج فرهنگ بومی و محلی و با پخش گزارش با لهجه و گویش شیرین گیلکی از مناطق مختلف گیلان ، پخش سرودها و ترانه های محلی و همچنین مستندهای کوتاه و جذاب حس خودباوری را برای مخاطب افزایش داده و با پخش این برنامه ها امید و نشاط را به خانه مردم می برد.

از دیگر ویژگی های این برنامه استفاده از 2 مجری توانمند و دعوت از میهمانان شاخص و ارزشمند به منظور ارائه الگوی مناسب برای بینندگان می باشد.
از دیگر ویژگی های این برنامه استفاده از 2 مجری توانمند و دعوت از میهمانان شاخص و ارزشمند به منظور ارائه الگوی مناسب برای بینندگان می باشد.
شب اوخان برنامه ای است تلویزیونی و روتین که در 107 قسمت تهیه و تولید و از اول آبان ماه از یکشنبه تا پنجشنبه هر شب از ساعت 21:30 به مدت 5 دقیقه ازشبکه باران پخش می شود.

عوامل برنامه :

تهیه کننده : فرهاد ورزلدوست

دستیار تهیه : ابراهیم نظرپور

کارگردان: ابوذر باقر سلیمی

تدوین : سید جعفر رحیمی مقدم

تصویربرداران : مهرداد محزون ، باقر یکتا

منشی صحنه : منصوره صائمی فرد

تکنیسین ضبط : پیمان رسولی

صدابردار : بابک علی نژاد

مجریان : مجری اصلی رسول حقدوست

مجریان مهمان : محمد شناور ماسوله ، افشین وهابی و سید رضا دانش

گزارشگر : محمد هندی
========================
رادوار عنوان جنگ شبانه تلویزیونی است که یکشنبه تا پنجشنبه به مدت 40 دقیقه از سیمای مرکز گیلان پخش ‏

می شود. رادوار به معنی رهگذر به منظور آشنایی مردم با فرهنگ و آداب و سنن گیلان تهیه و تولید شده ‏است. ‏

‏ آیتمهای برنامه عبارتند از: تیتراژ ، وله ، موسیقی تصویر گیلکی ، گزارش کال گپ ، مستند ، مهمان ، مسابقه ‏

پیامک ، نمایش به مدت 20 دقیقه ، مجری کارشناس که در خصوص هنر ، گیلان شناسی ، علمی ، مفاخر گیلان ‏

و ورزش در برنامه حضور پیدا می کنند و هر موضوع یک مجری کارشناس خواهد داشت. عوامل برنامه ‏عبارتنداز:

 تهیه کننده استودیو: فرهاد ورزلدوست/ دستیار تهیه : ابراهیم نظرپور / کارگردان : فردین مهرآیین ‏‏/ منشی صحنه :

 منصوره صائمی فرد / صدابردار : حمید رضا یاسوری / نور: مهرداد محزون/ تصویربرداران : نادر ‏امیدوار ، باقر یکتا ،

 مهرداد محزون / دستیار تصویر: حسین صفایی ، علی قلیزاده ، مجتبی کاظمی / دکور : ‏حسین وهابی ، آرش پور

 احمدی / مجری : رسول حقدوست/ تدوین : سید جعفر رحیمی مقدم / نویسنده : ‏معصومه پوراحمدی ،

 مهربان / گزارشگر : محمد هندی / تهیه کننده نمایش : بهمن احتسابی / مدیر تولید : ‏مختار گلعلی زاده ،

کارگردان : علی حلوی ‏

مجموعه طنز نمایشی آن سوی شالیزار ، پاییز و زمستان 1391 هر شب به مدت 20 دقیقه و در 100 قسمت از شبکه باران پخش میشد که آقای محمد هندی در این سریال نقش "قلی" را بازی می کردند.در این پست ، قسمت هایی از بازی آقای هندی در نقش "قلی" برای دانلود گذاشته شده است.

گیلان با تاریخ و فرهنگ هفت هزار ساله خود با جاذبه های گوناگونی در زمینه های مختلف از جمله هنرها و فرهنگهای بومی و محلی برخودار است صداوسیمای مرکز گیلان نیز به منظور زنده نگه داشتن فرهنگ و سنت های قدیمی گیلانیان در عروسی ها و جشن ها، آیین ها و آداب و رسوم فرهنگ کهن و قدیمی، اقدام به تولید مجموعه طنز نمایشی جشن گیلکان نموده است که در آن 3 جوان برای ساخت مستند عروسی های گیلان می پردازند.

یکی از ویژگی های این مجموعه استفاده از بازیگران و هنرمندان برجسته بومی گیلان می باشد.

عوامل برنامه:

تهیه کننده : فرهاد ورزل دوست

کارگردان: فریدون قدیمی

نویسنده: بهزاد عشقی

مدیرتولید: اسماعیل حاجتی

بازیگران مرد: رسول حقدوست، رضا عباسی، محمد فرمند، محمد هندی، اصغر سندوسی

بازیگران زن: نرجس خاتون بدرطالعی، سودابه ابراهیمی، سوگند غمخوارو جمعی دیگر از بازیگران گیلان
========================


سرچ و جست و جو جدید سایت رهاماهرو : فیلم سرزمین سپید , فاجعه درفروشگاه استرالیا , سرزمین سپید , کشاورز فضانورد , ویکیپدیا کشاورز فضانورد , فیلم زندگی دکتر گیلز , درباره فیلم فهرست مرگ , دانلود فیلم مرد نابینا , مهران مدیری نقد , نقدسریال نفس گرم , نقد فیلم لبه تیغ با بازی آنتونی هاپکینز , فیلم فهرست مرگ , دانلود فیلم laveugle  , سریال رودخانه برفی سری دوم هیو جکمن , دانلود فیلم the blind man  , در باره فیلم یک پذیرایی ساده ترانه علیدوستی , فیلم پذیرایی ساده , بازیگران سینمایی سزمین سپید , ﻧﻘﺪ ﺳﺮﻳﺎﻝ ﻋﻂﺴﻪ , فیلم سفر پر ماجرا بود اسپنسر , سال ساخت فیلم لبه تیغ , گلدمیش نویستده , آدرس ناصرحجازی در تلگرام , نقد فیلم دوئل اسپیلبرگ , فیلم تحقیق مجدد , نقدی بر سریال معمای شاه , دوءل محصول 1971 , نقد سریال نفس گرم , ایتوکو اوهارو , نام سریال حسین سهلی زاده , سریال عطسه نظرات , بازیگر فهرست مرگ , بازیگر نوچه قوام در سایه آفتاب , خلاصه سریال هندی بادیگارد , عکس ما سارو درسریال میخک , فیلم سینمایی امتیاز , بازیگران فیلم روز ملاقات , فیلم سرقت الماس , نقد فیلم اسب حیوان نجیبی است , سینمایی سرزمین سپید , خرس فیلم لبه تیغ آیا واقعی بود , فیلمای مارتین برست , صحنه هاى حذف شده سریال آسمان من , دانلود سریال رود خانه برفی 4 فصل , عکس های هنرپیشه نقش اول فیلم کشاورز فضا نورد , فیلم طعمه ساخته اریک والت , فیلم فرانسوی طعمه , فیلم ایتالیایی سفر پرماجرا , بازیگران خردسال فیلم سه روز بعد , عکس های بازیگر زن فیلم لبه تیغ به کارگردانی لی آماهوری , فیلم فهرست مرگ , نقد فیلم پدرخوانده , فیلم فهرست مرگ the hit  , فهرست مرگ با بازی کوبا گودینگ , فیلم نفس گرم , بازیگران فیلم فهرست مرگ , داستان فیلم کشاورز فضانورد , انتقاد از سریال نفس گرم , کشاورز فضا نورد , عکس فیلم دونل 1971 آمریکاى


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد