رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

مستند توتیا ساخته مهدی صاحبی

مستند توتیا

شبکه سه

توتیا


از چهارشنبه 18 آذر هر روز 17:20

به تهیه کنندگی مهدی صاحبی

کاری از گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیماست  که در 4 قسمت 30 دقیقه ای  با حضور خادمان اهل بیت عصمت و طهارت ، اجتماع باشکوه عزاداران  را به تصویر می کشد
https://bayanbox.ir/id/6966906407233781671?view
_______________________
حاج مجتبی رمضانی در برنامه "توتیا"

گروه مستندسازی برنامه توتیا شبکه سه سیما به سراغ جوانی رفسنجانی رفته است که عزت و اعتبار خود را تنها و تنها در گروه شهدایی از جنس گمنامی می بیند.

توتیا به سراغ مداح جوانی رفته است، که محافلش همواره رنگ و بوی شهدا بویژه شهدای گمنام می دهد. عوامل این برنامه امشب سعی دارند تا مردم و جوانان کشور را هرچه بیشتر با شاعر و مداحی که نوای دلنشین " شهید گمنام سلام، خوش اومدی، مسافر من، خسته نباشی پهلون" را به دلهای عاشق مکتب سیدلاشهدا(ع) هدیه داد، آشنا نمایند.

حاج مجتبی رمضانی از ذاکران جوان اهل بیت(علیهم السلام) و رویش های انقلاب اسلامی در عرصه مداحی می باشد که با اشعار زیبا و نوای محزون خود، اذهان زیادی را به فکر فرو برده است.

وی در اشعار خود هیچگاه تنها به گریه و زاری برای گذشته نپرداخته است بلکه همواره مشکلات و دردهای مشترک روز اجتماعی و فرهنگی را در قالب مرثیه و عزاداری مطرح نموده است.

این ذاکر اهل بیت(علیهم السلام) که به گفته حاج سعید حدادیان راز موفقیتش در صدای محزون و اشعاری با دردهای مشترک و به روز است،

دوربین مستند توتیا که در همین ایام محرم به منزل، هئیت و شهر حاج مجتبی رمضانی رفته است، امشب پرده از دغدغه ها و برنامه های این ذاکر اهل بیت(علیهم السلام) بر می دارد و ضمن پرداختن به موضوعات مهمی در این برنامه، گریزی هم به نحوه سرودن شعر شهید گمنام و راز ذکر و یادشهدا در محافل عزداری می زند.


رها ماهرو : بازدیدکنندگان عزیز ، از شما درخواست می کنیم تا نظر و انتقادتان را راجع به مستند توتیا که از شبکه سه پخش شد در وبسایت رها ماهرو برایمان بفرستید



خادمان حضرت سیدالشهدا(ع) با برنامه "توتیا" همراه شدند / "توتیا" یک مجموعه مستند ترکیبی است که از اول محرم، چهارم آبان هر شب ساعت ۲۰ از شبکه سه پخش می‌شود/ این برنامه به موضوع عزاداری و خادمان حضرت سیدالشهدا(ع) می‌‌پردازد

به گزارش «نسیم»، برنامه "توتیا" یک مجموعه مستند ترکیبی است که از اول  محرم -یکشنبه 4 آبان-  هر شب ساعت 20 از شبکه سه سیما پخش می شود.

این برنامه در 13 قسمت 30 دقیقه ای به موضوع عزاداری و خادمان حضرت سیدالشهدا(ع) می پردازد.

عوامل این برنامه ضمن سفر به جای جای ایران سعی به تصویر کشیدن وقایع و سوژه های ناب مربوط به دستگاه حضرت سیدالشهدا(ع) کرده اند و با ذاکران، شاعران و خادمان امام حسین(ع) گفتگویی داشته اند.

مجموعه مستند "توتیا" کاری از گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیما  به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی صاحبی  است که اول  محرم الحرام ساعت 18:00 و از دوم محرم دوشنبه 5 آبان ساعت 20:00 از شبکه سه سیما به نمایش در خواهد آمد.

_______________________


نظرات 1 + ارسال نظر
n,sj دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 05:23 ب.ظ http://mtmv.ir

حتما به ما سر بزن!!!

شما هم همینطور!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد