رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

مسابقه 103 ساخته حسین فردرو

مسابقه 103

103  جمعه ها - ساعت  21:00

کاری از : گروه اجتماعی شبکه سه سیما

تهیه کننده  و کارگردان : حسین فردرو

این مسابقه در فضای باز باحضور 103 نفر از متقاضیان به عنوان شرکت کنندگان اصلی برگزار می شود . در این فصل از برنامه شرکت کنندگان به صورت خانوادگی علاوه بر ارگان ها و موسسات نیز می توانند درخواست شرکت در مسابقه را بدهند .
سوالات مسابقه درحوزه های   تاریخ ، جغرافیا ، فنی ، اطلاعات عمومی و سوالاتی است که مردم در زندگی روزمره به دانستن آنها احتیاج پبدا می کنند.
اجرای برنامه به عهده مسعود روشن پژوه ،زهره سادات هاشمی  و بهمن هاشمی است .

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
پخش از : شبکه 3
ژانر : مسابقه
دسته بندی : سرگرمی و مسابقه
زبان : فارسی
زمان پخش: 16 بهمن 1393 ۲۲:۲۴
مدت: 44 دقیقه
مسابقه 103 کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما است که تهیه کنندگی و کارگردانی آن به عهده حسین فردرو است و اجرای آن بر عهده مسعود روشن پژوه ،زهره سادات هاشمی  و بهمن هاشمی است.

مسابقه 103 در فضای باز با حضور 103 نفر از متقاضیان به عنوان شرکت کنندگان اصلی برگزار می شود.

سوالات مسابقه 103 درحوزه های تاریخ، جغرافیا، فنی، اطلاعات عمومی و سوالاتی است که مردم در زندگی روزمره به دانستن آن ها احتیاج پبدا می کنند.


 ثبت نام در مسابقه 103 از شبکه سه سیما

مسابقه 103

  پنجشنبه 22:30 و جمعه ساعت  مسابقه 10317:30

کاری از : گروه اجتماعی شبکه سه سیما

تهیه کننده  و کارگردان : حسین فردرو

- این مسابقه  در فضایی    شاد و مفرح  با  حضور103 نفر  بعنوان شرکت کنندگان اصلی برگزار می شود .   سوالات مسابقه متناسب با ایام نوروز ،  مراکز تاریخی ، مذهبی و آداب و رسوم مردم ایران طراحی شده است .اجرای برنامه به عهده مسعود روشن پژوه و زهره سادات هاشمی  می باشند.

رها ماهرو : بازدیدکنندگان عزیز ، از شما درخواست می کنیم تا نظر و انتقادتان را راجع به برنامه"مسابقه 103" ساخته حسین فردرو که از شبکه سه و جام جم پخش می شود در وبسایت بزرگ نقد رها ماهرو برایمان بفرستید



مسابقه 103 با حضور کارکنان دانشگاه قرآن و حدیث از شبکه 3 سیما پخش می شود

مسابقه تلوزیونی 103 با حضور کارکنان دانشگاه قرآن و حدیث امشب پس از اخبار شبانگاهی ساعت 22 از شبکه سه سیما پخش می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث، ضبط تلویزیونی مسابقه ۱۰۳ از روز دهم بهمن آغاز شده و پخش این مسابقه از شبکه ۳ و نیز شبکه بین المللی جام جم از دوازدهم بهمن آغاز شد. در این مسابقات نمایندگان نهادها و سازمانهای مختلف به رقابت می پردازند.

سوالات این مسابقه جنبه عمومی و کاربردی دارد و اطلاعاتی را از حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی هنری، ورزشی و نیز حوزه تخصصی شامل می شود.

شیوه در این مسابقه استفاده از سوالات ۳ گزینه ای است . همچنین دو سوال تخصصی نیز درباره سازمان و نهادی که کارکنان آن در مسابقه شرکت کرده اند در فهرست سوالات برنامه وجود دارد و زمانی کوتاه هم برای معرفی خدمات و دستاوردهای هر نهاد در اختیار نماینده سازمان شرکت کننده قرار داده می شود.

با رایزنی و هماهنگی دانشگاه قرآن و حدیث، نمایندگانی در این مسابقه جذاب شرکت می کنند و ضبط این مسابقه در برج آزادی برگزار می شود.

این مسابقه علاوه بر شبکه ۳ سیما از شبکه بین المللی جام جم نیز پخش می شود.
http://ino.ir/Portals/0/103/3.jpg
تولید مسابقه «103» در شبکه 3

مسابقه اطلاعات عمومی «103» برای پخش از شبکه سه تولید می‌شود. این مسابقه را حسین فردرو تهیه می‌کند. ناصر ممدوح، علی‌اکبر عبدالرشیدی و ژاله صادقیان اجرای آن را برعهده دارند.

حسین فردرو، تهیه‌کننده این مسابقه به جام‌جم گفت: با همکاری گروه اجتماعی شبکه سه، مجموعه مسابقه 103 که ادامه مسابقه 101 است، ساخته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سال قبل مسابقه 101 به یکی از موفق‌ترین مسابقات ایران تبدیل شد به همین دلیل در ساختار آن تغییری ایجاد نکردیم در مسابقه 103 نیز شرکت‌کننده‌ها در گروه‌های صد نفره حضور خواهند داشت. در این برنامه 200 سازمان و شرکت مشارکت خواهند داشت، همان‌طور که در سری قبل آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات خصوصی و دولتی و حتی کارمندان دیوان محاسبات کشور به عنوان شرکت‌کننده در برنامه حضور داشتند.

این تهیه‌کننده تلویزیونی از نمونه‌های خارجی این مسابقه یاد کرد و گفت: نمونه این برنامه در کانال‌های عربی، ترکی، آمریکایی و آلمانی و در 16 کشور دیگر اجرا می‌شود، ولی در دیگر کشورها شرکت‌کنندگان به صورت تک‌نفره انتخاب و در مسابقه حضور می‌یابند، ولی انتخاب شرکت‌کنندگان در برنامه ما به صورت گروهی است، یعنی یک گروه صد‌نفره آماده شده و در مقابل مجریان برنامه قرار می‌گیرند.

وی به تفاوت میان سوالات در مسابقه 103 اشاره کرد و گفت: در مسابقه 103 روی سوالاتی متمرکز می‌شویم که بر اطلاعات مردم بیفزاید و اطلاعات برنامه برایشان مفید باشد.

وی درباره مجریان مسابقه 103 گفت: ناصر ممدوح سوالات علمی را طرح می‌کند، عبدالرشیدی سوالات سیاسی و اقتصادی و خانم صادقیان سوالات اطلاعات عمومی را از شرکت‌کنندگان می‌پرسند. این تهیه‌کننده تلویزیونی درباره دکور مسابقه 103 توضیح داد: طراحی دکور نسبت به دور قبلی تغییر خواهد کرد و در جریان مسابقه از فناوری‌‌های جدید بخصوص در جریان شمارش امتیازها استفاده خواهیم کرد.

فردو در پایان درباره زمان پخش مسابقه 103 گفت: در حال آماده‌سازی استودیو و انتخاب شرکت‌کنندگان هستیم و طبق برنامه‌ریزی طی سه یا چهار ماه آینده مسابقه 103 را به شبکه 3 تحویل خواهیم داد.
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
حضور پرستاران در مسابقه 103 سیما

پرستاران در مسابقه 103 شبکه 3 سیما شرکت کردند، این مسابقه قرار است در سه نوبت دوبار  در بهمن و یک بار در روز پرستار از تلویزیون پخش شود.

سعید لک، مدیر روابط عمومی سازمان نظام پرستاری در  گفت و گو با خبرنگار نظام پرستاری با اعلام این خبر افزود: ضبط تلویزیونی مسابقه 103 از روز دهم بهمن آغاز شده و پخش این مسابقه از شبکه 3 و نیز شبکه بین المللی جام جم از امروز آغاز می شود. در این مسابقات نمایندگان نهادها و سازمانهای مختلف به رقابت می پردازند.

وی اضافه کرد: مسابقه 103 با حضور پرستاران بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاههای علوم پزشکی تهران، ایران و همکاران فوریتهای پزشکیب و نیز دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برای  3 نوبت ضبط و آماده پخش شده و قرار است طی بهمن دو نوبت پخش شود و یک نوبت آن نیز در روز پرستار پخش خواهد شد.

وی افزود: سوالات این مسابقه جنبه عمومی و کاربردی دارد و اطلاعاتی را از حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی هنری، ورزشی و نیز حوزه تخصصی پرستاری شامل می شود.

لک گفت: مجری این برنامه مسعود  روشن پژوه است  و شیوه پرسشگری در این مسابقه استفاده از سوالات 3  گزینه ای است . همچنین دو سوال تخصصی نیز درباره سازمان و نهادی که کارکنان آن در مسابقه شرکت کرده اند در فهرست سوالات برنامه وجود دارد و زمانی کوتاه هم برای معرفی خدمات و دستاوردهای هر نهاد در اختیار نماینده سازمان شرکت کننده قرار داده می شود.

مدیر روابط عمومی سازمان نظام پرستاری ادامه داد: هدف از حضور پرستاران در این مسابقه نیز ترویج روحیه نشاط، شادابی و پویایی در جامعه است و همان طور که این روحیه در بین پرستاران و در محیط کاری وجود دارد، همین روحیه را نیز در مسابقه 103 به نمایش خواهند گذاشت.

لک یادآور شد: پرستاران پیش از این نیز در مسابقات مختلفی در صدا و سیما شرکت کرده اند که از آن جمله می توان به همت ماندگار، نشان برتر و مسابقه 101 اشاره کرد.
http://tv3.ir/images/social/103-2.png
تیتراژ زیبای مسابقه ۱۰۳

در این ساعت از روز برای شما آهنگ شنیدنی و بسایر زیبای پایانی مسابقه صد و سه را آماده کردیم
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد