رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

انیمیشن ماجراهای موش ساخته یوگنیوسز کوتوسکی

ماجراهای موش

ژانر : پویا نمایی
دسته بندی : کودک و نوجوان
زبان : فارسی
زمان پخش: 21 آذر 1394 ۱٠:٠٠
مدت: 8 دقیقه


رها ماهرو : امیدوارم شما هم این انیمیشن جالب لهستانی را ببینید و از دیدن آن لذت ببرید.

لطفا نظرات خودتان را درباره کارتون ماجراهای موش برای وبسایت رها ماهرو بفرستید .

:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.

ماجراهای موش
یک موش کوچولو در خانه‌ای زیبا زندگی می‌کند. او در هر قسمت با دوستان تازه‌ای آشنا می‌شود و گاهی اتفاقات تازه‌ای برایش می‌افتد که تجربیاتش را بالا می‌برد.
http://www.pooyatv.ir/media/k2/items/cache/757d2d91e13b0df852035655426e83ff_XL.jpg
«مارگو» نام این موش کوچولو و مهربان است. او به جاهای مختلفی مثل جنگل سفر می‌کند و یا با سایر حیوانات مثل لک‌لک و جغد روبه‌رو می‌شود و به ماجراجویی می‌پردازد. او در هر داستان با ماجرای جالبی مواجه می‌شود و اتفاقات جدیدی را خلق می‌کند.
«ماجراهای موش» با نام اصلی PRZYGODY MYSZKI و نام انگلیسی Adventures of Little Mouse که در بعضی کشورها با نام «مارگو موشه» Margo the Mouse شناخته شده، بین سال‌های 1975 تا 1983 ساخته شده است. این مجموعه در دو سری 7 و 6 قسمتی، بدون دیالوگ، برای گروه سنی خردسال در کشور لهستان تولید شده است.
اطلاعات تکمیلی
    کارگردان: یوگنیوسز کوتوسکی
    نویسنده: Władysław Nehrebecki, Leszek Mech, Renata Mech, Leszek Mech, Ewa Kulig,...
    انیماتور: Eugeniusz Kotowski, Marian Wantoła, Zuzanna Benkowska, Urszula Fraś, Olech Płonka, Kazimierz Faber, Antoni Duda,...
    موسیقی: Antoni Mleczko, Bogumił Pasternak
    تکنیک: سل انیمیشن
    تعداد قسمت: 13
    مدت: 7 دقیقه‌ای
    کشور سازنده: لهستان
    سال ساخت: 1975
    شرکت سازنده: Studio Filmów Rysunkowych w Bielsku Białej

:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.

نظرات 1 + ارسال نظر
مریلا شکوهی دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:25 ق.ظ http://nimkatma.blogfa.com

چند خبر قدیمی قدیمی


ضرورت برگزاری جشنواره تئاتر بانوان

ابتکار- ستاد خبری پنجمین جشنواره تئاتر بانوان اعلام کرد: چیستا یثربی که هر سال به عنوان بازبین، بازخوان و داور در این جشنواره ها حضوری فعال داشته است، برگزاری چنین جشنواره ای را ضروری دانسته و آن را موجب وارد شدن بانوان در عرصه های هنری می داند. او معتقد است برای عملکرد بهتر و موفق تر این جشنواره باید تغییرات اساسی در ابعاد آیین نامه ای آن صورت بگیرد و در انتخاب متون شانس مطرح کردن دغدغه زنان جامعه وجود داشته باشد.یثربی، نمایشنامه نویس پرکار معاصر، متنهای این دوره را از نظر کیفی بسیار خوب، اما سوژه آنها را از تازگی و طراوت دور دانست. یثربی در پایان وجود دبیرخانه ای دائمی یا بخش ویژه ای خارج از مسابقه را برای چنین برنامه هایی ضروری و برگزاری این گونه جشنواره ها را موجب شناخت و وارد شدن استعدادهای خوب در عرصه تئاتر دانسته است.




لغومجوز نشر «خروس»ابراهیم گلستان

مجوز دایم انتشار داستان "خروس" ابراهیم گلستان لغو شد. به گزارش ایسنا، به گفته ناشر کتاب که اثر را برای تجدید چاپ دوم آماده می کرد، طی تماسی به او اعلام شده که کارت مجوز دایم اثر را تحویل بدهند، چون لازم است تغییراتی در کتاب اعمال شود. چاپ اول این کتاب اسفندماه سال گذشته ازسوی انتشارات اختران عرضه شد. گلستان - داستان نویس ساکن انگیس - پیش تر اعلام کرده به انتشار آثارش در ایران علاقه مند است، اما پس از چاپ یکی از کتاب هایش که با اصلاحاتی منتشر شد، اعتراض خود را نسبت به این امر عنوان کرد.





محمدرضا لطفی: با ابزار غربی نمی توان جهانی شد

محمدرضا لطفی استاد موسیقی ایرانی با انتقاد از برخی هنرمندان موسیقی ایران که تلاش نادرستی برای جهانی شدن دارند گفت: با ابزار غربی نمی توان جهانی شد. به گزارش ایسنا، لطفی که در نشست بررسی شیوه های کمانچه نوازی در دوره قاجار در تالار رودکی سخن می گفت، افزود: هنرمندی که جهانی می شود از مرزهای سنتی و کشوری گذشته است. وی به برخی از کنسرتهای گروه های موسیقی ایرانی در خارج از کشور اشاره کرد و گفت: وقتی یک گروه موسیقی ایرانی در اروپا برنامه اجرا می کند و می خواهد صدای پیانو از تار ایرانی به مخاطب غربی برساند، مشخص است که مخاطب از این برنامه استقبال نخواهد کرد. وی گفت: من کنسرتهایی دیده ام که اینگونه بوده اند و مردم از سالن بیرون رفته اند. مخاطب غربی که به تماشای یک کنسرت از کشور شرقی می نشیند انتظار شنیدن یک موسیقی غربی را ازاین گروه موسیقی ندارد. لطفی تاکید کرد: برای جهانی شدن، باید بیان هنری خودمان و ساختمان و ساختار مختص به خودمان را داشته باشیم. اگر بسم الله خان تبدیل به نوازندگان بزرگی در موسیقی دنیا می شود به خاطر بیان هنری خاص خودشان بوده است. لطفی تاکید کرد: استاد کسایی چهل سال پیش اثری که با دستگاه ضبط قدیمی و در خانه ضبط شده را ارائه می کند و به خاطر همین اثر استاد کسایی را در دنیا بزرگترین نوازنده نی می شناسند.




اجرای «چمدان» آییش در سان فرانسیسکو

نمایش "چمدان" به نوشته فرهاد آییش با کارگردانی "جیم کیو"، کارگردان آمریکایی در سان فرانسیسکو روی صحنه است. به گزارش ایسنا، این نمایش هم اکنون آخرین روزهای خود را در تئاتر اینترسکشن فورآرت پشت سر می گذارد. این نمایش به زبان انگلیسی اجرا می شود و تاکنون نقدهای متفاوتی در روزنامه های معتبر آمریکا درباره آن منتشر شده است. نمایش "چمدان" که جزو آثار مدرن تئاتری است، درباره انسان های سرگشته ای است که در فضای ناکجاآباد، چمدان هایشان را نمی بینند و مدام در یک دور باطل، خود را خسته می کنند تا برای زندگی خود معنایی پیدا کنند. فرهاد آییش در حال حاضر سرگرم بازی در فیلم "نصف مال من، نصف مال تو" به کارگردانی وحید نیکخواه آزاد است که همچون آثار این فیلمساز با زبانی طنز ماجراهایی را که برای دو بچه رخ می دهد، تصویر می کند.




خبر خوش مدیرکل دفتر امور موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلا می به اهالی موسیقی;
قول می دهم دیگر مجوز هیچ کنسرتی لغو نشود

دکتر محمد حسین احمدی ، مدیرکل دفتر امور موسیقی گفت : ما در تلاش هستیم تا مجوز دفتر موسیقی را به عنوان فصل الخطاب اجرای برنامه های موسیقی قرار دهیم . احمدی با اشاره به کنسرت شهرام ناظری و ادعای ایشان که قبل از آغاز برنامه اش گفته بود کنسرتش دوبار از سوی مراکزی غیر از دفتر موسیقی لغو شده است به مهر گفت : ما در تلاش هستیم و این قول را به مردم خوب کشورمان می دهیم که در آینده نزدیک مجوز صادر شده از سوی این دفتر هیچگاه از سوی دیگر نهادها نادیده گرفته نشود و اگر دفتر امور موسیقی با هماهنگی نهادهای مرتبط با برگزاری کنسرت ،مجوزی را صادر کرد دیگر کسی نتواند مجوزآن کنسرت را لغو کند. دکتر احمدی افزود : ما برای حمایت از حقوق مادی ومعنوی هنرمندان مسوولیت قبول کرده ایم و بدیهی است که باید در این راه قدم برداریم و من می دانم که برگزاری کنسرت در این شرایط حتی اگر مردم بلیت های کنسرت را به دوبرابر قیمت هم خریداری کنند بازچیزی عاید هنرمندان نمی شود و این فقط عشق هنرمندان است که به آنها انگیزه کار کردن می دهد،پس ما هم باید حتی الامکان زمینه مناسبی را برای برگزاری کنسرت ها آماده کنیم ویکی ازآنها اطمینان هنرمند از "مجوز" و نداشتن دغدغه لغو آن است. وی همچنین در زمینه صدور مجوز به موقع برای آلبوم ها و کنسرت ها افزود: در آینده نزدیک بنا داریم تا مجوز برنامه های موسیقی را دست کم یک ماه قبل از برگزاری صادر کنیم. همچنین وی در زمینه موضوع مربوط به نبود سالن مناسب برای برگزاری کنسرت ها گفت : متاسفانه تنها سالن استاندارد ما در این شهر چند میلیونی فقط تالار وحدت است که جوابگوی فعالیت های موسیقایی ما نیست و دولت در دستور کار خود دارد که به صورت جدی مجتمع فرهنگی فارابی را در تپه های عباس آباد بسازد که این پروژه مستلزم هزینه بسیار بالا و چند سال کار مستمر است ولی خوشبختانه ساخت این پروژه در شرف آغاز شدن است. گفتنی است مدیر جدید مرکز نظارت و ارزشیابی دفتر امور موسیقی روز گذشته منصوب شد. در این انتصاب "دشت گلی" به جای مهدی لطفی مسوولیت نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی را برعهده گرفت. دشت گلی، سابق براین در دفتر امور تئاتر استان ها در مرکز نمایشی مشغول به کار بود و در چند ماهه اخیر نیز در سمت پشتیبانی و امور جشنواره های دفتر موسیقی فعالیت می کرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد