رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

برنامه امضا از شبکه سوم صدا و سیما

«امضا» از امروز روی آنتن شبکه سه/ طراح نام نوشت فیلم محمد رسول‌الله(ص) مهمان نخستین قسمت

اولین قسمت برنامه «امضا» با اجرای احسان کرمی امروز جمعه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
خبرگزاری فارس: «امضا» از امروز روی آنتن شبکه سه/ طراح نام نوشت فیلم محمد رسول‌الله(ص) مهمان نخستین قسمت

به گزارش خبرگزاری فارس، اولین قسمت برنامه امضاء امروز جمعه ساعت 16 با حضور جلیل رسولی خوشنویس و استاد نقاشی خط و طراح از شبکه 3 سیما به تهیه کنندگی و سردبیری محمد صراف و با اجرای احسان کرمی پخش می شود.

استاد جلیل رسولی از خطاطانی است که آثار متعددی از وی در داخل و خارج از ایران به نماش گذاشته شده است  و کار تولید نام نوشت فیلم محمد (ص) ساخته مجید مجیدی را نیز بر عهده داشته است.

همچنین کتابت نهج البلاغه، کتاب «جان جانان»، کتاب «چهار فصل» و کتابی شامل مجموعه 30 سال تلاش در زمینه خط و نقاشی خط از جمله آثار منتشرشده این هنرمند به شمار می‌آیند.

محمد صراف تهیه کننده و سردبیر این برنامه با اشاره به هدف تولید برنامه امضاء گفت: از هنرمندان کشور تا اساتید علوم مختلف دانشگاه و حوزه در زمینه های فلسفه و ادبیات و ... در این برنامه حضور خواهند یافت و هدف ما این است که جوانان کشور را به دیدن این برنامه ترغیب کنیم تا با انسان های بزرگ کشور خود آشنا شوند. عموم جامعه مخصوصا جوانان دهه ۷۰ کسانی که امضای آنها پای برگ تاریخ این سرزمین خورده است و خدمتی به کشور خود کرده اند را کمتر می شناسند و حال ما سعی داریم که این خلا را برطرف کنیم.

کیهان شادور کارگردانی و تدوین، مرتضی قاضی نویسنده و محقق، سید میلاد پیغمبرزاده مجری طرح، حامد فرشته حکمت  مدیر فیلمبرداری ونور پردازی، سجاد حیدری، علیرضا اسفندیار، حامد دوستی گروه فیلم برداری، مرتضی مصباح راد مدیر روابط عمومی و امیرحسین راهنمایی عکاس از جمله عوامل تولید این برنامه هستند.

برنامه امضا با حضور زنده یاد مرتضی پاشایی / شبکه یک

این برنامه با اجرای شاهین صمدپور پخش گردید .
مصاحبه مرتضی پاشایی با برنامه امضا شبکه یک سیما
مرتضی پاشایی خواننده معروفی که طرفدارانش رو بعد از سال ها مبارزه سرطان داغدار کرد. برنامه امضا پخش شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران مصاحبه اختصاصیش رو با مرتضی پاشایی به آنتن برد که یادو خاطره این خواننده معروف رو تو یادها زنده کرد والحق که بغض های خیلی هارو ترکوند...

http://www.musicema.com/sites/default/files/styles/300/public/Emzaa.jpg

پدر علم ژنتیک ایران مهمان این هفته برنامه امضاء شبکه 3 :
دکتر داریوش فرهود پدر علم ژنتیک ایران و پژوهشگر حوزه ژنتیک، روان‌شناسی، انسان‌شناسی و اخلاق این هفته مهمان برنامه امضاء شبکه به تهیه کنندگی و سردبیری محمد صراف و با اجرای احسان کرمی است.
وی عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی ایران است.
وی دکترای علوم طبیعی در ژنتیک انسانی و PHD انسان‌شناسی را از دانشگاه ماینس آلمان (۱۹۷۲ -۱۳۵۱ش) و درجه پروفسوری در ژنتیک پزشکی از دانشگاه مونیخ (۱۹۹۱ - ۱۳۷۰ش) اخذ کرده است.
دکتر فرهود  بنیانگذار، استاد و مدیر گروه ژنتیک انسانی دانشکده بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی تهران (۱۳۵۲ تا ۱۳۸۲) می‌باشد. دکتر فرهود برگزیده جشنواره بین‌المللی خوارزمی می‌باشد.
این برنامه امروز 13 آذر ساعت 16 از شبکه 3 سیما پخش می شود.
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
 علی نصیریان با ˝امضا˝ به شبکه سه می‌آید

علی نصیریان بازیگر سینما و تلویزیون جمعه ششم آذر با حضور در برنامه ˝امضاء˝ تولید شبکه سه درمورد زندگی و سال‌ها حضور در عرصه بازیگری در سینما و تلویزیون صحبت می‌کند.

برنامه "امضاء" به تهیه‌کنندگی و سردبیری محمد صراف و با اجرای احسان کرمی روی آنتن می‌رود.

برنامه این هفته به کارگردانی کیهان شادور با حضور علی نصیریان روی آنتن می‌رود و نگاهی به بخشی از خاطرات دوران بازیگری این پیشکسوت عرصه سینما و فعالیت‌های اخیرش در سینما و تلویزیون دارد.

این برنامه جمعه 6 آذر ساعت 16 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

پیش از این جلیل رسولی طراح نام‌نوشت فیلم "محمد رسول الله" و حسن ابراهیم‌زاده معبود چهره ماندگار سال 1380 در برنامه "امضاء" حضور داشته‌اند.

عوامل این مجموعه عبارتند از: کیهان شادور کارگردانی و تدوین، مرتضی قاضی نویسنده و محقق، سید میلاد پیغمبرزاده مجری طرح، حامد فرشته حکمت مدیر فیلمبرداری و نورپردازی، سجاد حیدری، علیرضا اسفندیار، حامد دوستی گروه فیلمبرداری، مرتضی مصباح راد مدیر روابط عمومی و امیرحسین راهنمایی عکاس
http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1394/08/15/13940815000127_PhotoA.jpg
نوروز امسال، از شبکه اول سیما؛
برنامه «امضا» با حضور خوانندگان مطرح پخش می‌شود
موسیقی ما - ویژه برنامه نوروزی «امضا»، با حضور اهالی موسیقی نوروز 94 پخش می‌شود.

به گزارش «موسیقی ما»، این برنامه که در ایام نوروز از شبکه اول سیما پخش خواهد شد، در هر قسمت با یکی از خوانندگان سرشناس در خصوص آثار خاطره‌ساز، حواشی و پشت پرده‌های جالب و ترانه‌های به یاد ماندنی به گفت و گو می‌نشیند.

حسام‌الدین سراج، فریدون آسرایی، خشایار اعتمادی، امیر تاجیک، مانی رهنما، رضا صادقی، علی لهراسبی، حمید حامی، افشین یدالهی، بهنام صفوی، محمد علیزاده، حمید عسکری، روزبه نعمت‌الهی، مجتبی کبیری، علی اصحابی، پوریا حیدری، شهاب اکبری، سعید عبداللهی (دبیر سرویس فیلم و عکس سایت موسیقی ما)، علی زند وکیلی و زنده‌یاد مرتضی پاشایی از جمله چهره‌های موسیقایی حاضر در این برنامه هستند که به پشت صحنه کاری آنها پرداخته شده است.

به گفته تولیدکنندگان «امضا»، این برنامه که ساختاری متقاوت و نو دارد، از هشتم فروردین‌ماه هر شب حدود ساعت 12 روی آنتن شبکه اول سیما می‌رود.

«بهراد صاحبقرانی» کارگردان این برنامه است، «فرشاد شکیبی» تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد و بهامین تورانی (مجری و مدیر تولید)، رضا زینعلی (تصویربردار)، علی ذوالفقاری (صدابردار)، حامد واحدنژاد (جانشین تولید)، سها پورحاتمی (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، مهناز قربانی (طراح گریم)، ترگل احیایی (منشی صحنه)، علی جلالی و سعید قربانیان (دستیاران تهیه)، بهراد صاحبقرانی و شیما عرب‌نیا (تدوین)، رومینا توانگر (دستیار تدوین) و فرناز خالدی (طراح لوگو) سایر عوامل آن هستند. همچنین «حسین توکلی» تیتراژ این برنامه را خوانده است.

رها ماهرو : بازدیدکنندگان عزیز ، از شما درخواست می کنیم تا نظر و انتقادتان را راجع به برنامه امضا که از شبکه سه پخش می شود در وبسایت بزرگ نقدسینمایی رها ماهرو برایمان بفرستید





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد