رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

برنامه صفر تا صد به تهیه کنندگی محمد رضا نعمتی

صفر تا صد

شبکه سه
 شنبه تا چهارشنبه - ساعت 12:15

 کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما

صفر تا صد با محوریت مباحث مرتبط با جوانان درفضایی صمیمانه و جوان پسندانه در بخش های مختلف روی انتن می رود . این برنامه هر روزموضوعات متنوع و جذاب برای جوانا ن را با حضور یک مهمان و کارشناس مطرح می کند و هر آنچه که مرتبط با موضوع است را از 0 تا 100 مطرح می کند .این برنامه پای صحبت جوانانی می نشیند که دور از مرزهای این آب و خاک توانسته اند مسیر سعادت و نیکبختی را پیدا و آن را حفظ کنند . از دیگر بخش های این برنامه خاطرات ماه رمضان است و هنرمندانی که آثار هنری مرتبط با ماه رمضان عرضه داشتند از خاطرات خود با مردم می گویند .این برنامه در 30 قسمت 40 دقیقه ای به تهیه کنندگی سید محمد رضا نعمتی است
http://melal.farhangsara.ir/Portals/33/newsimage/IMG_6806.JPG
صفر تا صد

صفر تا صد شنبه ها - ساعت 22:20

 26 برنامه 30 دقیقه ای تولید می شود . برنامه صفر تا صد به تهیه کنندگی محمود رضا رضایی با هدف بالا بردن کیفیت ترافیک و کاهش تصادفات شهری و برون شهری تهیه می شود .

========================

لیست قسمت های صفر تا صد

صفر تا صد: والیبال نشسته - محمد خالقی   
صفر تا صد
والیبال نشسته - محمد خالقی   
 
   
صفر تا صد: تیر و کمان - معلولین و جانبازان   
صفر تا صد
تیر و کمان - معلولین و جانبازان   
 
   
صفر تا صد: تیر و کمان - جانبازان و معلولین   
صفر تا صد
تیر و کمان - جانبازان و معلولین   
 
صفر تا صد: اکبر قربانی -تنیس با ویلچر جانبازان و معلولین   
صفر تا صد
اکبر قربانی -تنیس با ویلچر جانبازان و معلولین   
 
   
صفر تا صد: علی محمد یاری - دو ومیدانی معلولین و جانبازان   
صفر تا صد
علی محمد یاری - دو ومیدانی معلولین و جانبازان   
 
   
صفر تا صد: مرتضی حیدری - فوتبال هفت نفره   
صفر تا صد
مرتضی حیدری - فوتبال هفت نفره   
 
صفر تا صد: ابوالحسن محتشمی - تنیس معلولین و جانبازان   
صفر تا صد
ابوالحسن محتشمی - تنیس معلولین و جانبازان   
 
   
صفر تا صد: حسن جانفشان - تنیس روی میز   
صفر تا صد
حسن جانفشان - تنیس روی میز   
 
   
صفر تا صد: محمدخالقی - والیبال نشسته   
صفر تا صد
محمدخالقی - والیبال نشسته   
 
صفر تا صد: شاهین ایزدیار - شناگر   
صفر تا صد
شاهین ایزدیار - شناگر   
 
   
صفر تا صد: فوتبال هفت نفره   
صفر تا صد
فوتبال هفت نفره   
 
   
صفر تا صد: والیبال نشسته   
صفر تا صد
والیبال نشسته   

صـــفرتاصـــــد ، تنها برنامه تلوزیونی تخصصی خودرو ، توسط شرکت "آرنا خودرو آزما" با همکاری خودرو سازان داخلی و خارجی برای پخش بر روی سینمای خانگی برای پارسی زبانان سراسر جهان در ایران
========================
ضبط برنامه صفر تا صد شبکه سه در فرهنگسرای ملل

برنامه صفر تا صد عنوان برنامه ایست که زیر نظر گروه معارف شبکه سه در فرهنگسرای ملل ضبط و به صورت زنده پخش میشود

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای ملل برنامه صفر تا صد کاری از گروه معارف شبکه سه به کارگردانی سید محمدرضا نعمتی هر روز ساعت 12/15و به مدت 30 دقیقه به روی انتن میرود در این برنامه که ویژه ماه مبارک رمضان طراحی شده است هر روز از یک کارشناس مذهبی دعوت میشود تادرمورد مسائل مذهبی بحث و گفتگو کند . فرهنگسرای ملل : به نشانی بزرگراه صدر ، بلوار قیطریه ، بوستان قیطریه واقع شده است .
========================
برنامه‌های پاییزی شبکه سه سیما    
1394\06\30 - 5:17 PM

تهران / خبرگزاری صدا و سیما / فرهنگی 1394/06/30
ویژه برنامه‌های شبکه سه سیما برای فصل پاییز معرفی شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، این ویژه برنامه ها به شرح زیر اعلام شد:
«اکسیر»: این برنامه ترکیبی در 52 قسمت 55 دقیقه ای به آموزش و اطلاع رسانی با هدف اصلاح سبک زندگی در راستای ارتقای سلامتی، خود مراقبتی و رقابت شرکت کنندگان با حضور پزشکان متبحر می‌پردازد، این برنامه به تهیه کنندگی مصطفی شریفی روی آنتن می رود.
«امضاء»: این برنامه گفتگو محور با دعوت از شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی، علمی، ورزشی و دولتمردان جمهوری اسلامی با موضوع بررسی تاریخ معاصر در 52 قسمت 70 دقیقه ای تهیه شده و تهیه کننده این برنامه محمد صراف است.
مسابقه «جدول»: این مسابقه تلفنی به تهیه کنندگی فرهاد ابتدایی در 52 قسمت 30 دقیقه ای تهیه شده است.
سوالات مسابقه «جدول» در حوزه های تاریخی، مذهبی، ورزشی و اطلاعات عمومی در جداول «ساده»، «متقاطع»، «سو دو کو» و همچنین شطرنج طراحی شده است.
«امروز»: این برنامه در راستای اصلاح سبک زندگی اقتصادی ایرانیان با رویکرد آموزش اقتصاد مقاومتی به تهیه کنندگی محمد هاشمی اصل با آیتم های «دکه خبر»، «غرفه رادیو جوان» و «غرفه سلامت» از ابتدای پاییز از 14 و 30 دقیقه تا 16 و 30 دقیقه به صورت زنده روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد.
«سوادآموزی و زندگی»: این مستند داستانی در 60 قسمت 20 دقیقه ای به تهیه کنندگی عبدالرضا فیروزان به موضوع نهضت سواد آموزی و زندگی می پردازد.
«سه به شو»: این برنامه ترکیبی با رویکرد طنز در 70 قسمت 50 دقیقه ای به تهیه کنندگی ناصر ابراهیمی به موضوعات اجتماعی می پردازد و تلاش می کند با تعامل مطلوب با مخاطبان لحظات شاد و مفرحی به وجود بیاورد.
اجرا و کارگردانی این برنامه به عهده جواد رضویان است، همچنین بازیگران حوزه طنز چون مهران غفوریان، رضا شفیعی جم و بیژن بنفشه خواه نیز در کنار جواد رضویان به اجرا می پردازند.
«روی خط»: این برنامه زنده در 52 قسمت 55 دقیقه ای به تهیه کنندگی حسین فریدونی، با حضور مسئولان یا روی خط آوردن آنان مشکلات مردم در سطح جامعه، حقوق شهروندی و مسئولیت متقابل مردم و سازمان‌ها را بیان می کند.
«رزم و نما»: سری جدید این برنامه به صورت مسابقه برگزار می شود و اجرای زیباترین و مهیج ترین حرکات نمایشی از همه رشته ها و سبک های رزمی با رای و نظر داوران انتخاب خواهد شد و به نفرات تیم اول و سرپرست گروه جایزه و حکم قهرمانی اهدا می شود.
«سه پاس»: این برنامه ترکیبی که به تهیه کننندگی ناصر حق بین در 13 قسمت 60 دقیقه ای تهیه شده است، با حضور کارشناسان ورزشی مسائل ورزشی هفته را بررسی می کند.
«صفر تا صد»: این برنامه با محوریت ورزش های موتورسواری و اتومبیلرانی در 26 برنامه 30 دقیقه ای تولید می شود، این برنامه به تهیه کنندگی محمودرضا رضایی با هدف بالا بردن کیفیت ترافیک و کاهش تصادفات شهری و برون شهری تهیه می‌شود.
«تا انتها»: این برنامه به تهیه کنندگی امیرمهرداد خسروی در 13 قسمت 35 دقیقه ای در طول هفته به صورت مناظره به موضوعات متفاوت فرهنگی-اجتماعی با حضور مجری و کارشناس در حضور مخاطبان می‌پردازد.
«آنچه شما خواسته اید»: این مستند ترکیبی در 26 قسمت 30 دقیقه ای به تهیه کنندگی رایموند هواکمیان تهیه می شود و در 13 قسمت اول به موضوعاتی چون قدیمی‌ترین ابنیه مذهبی ایران، اولین شهر خشتی ایران، اولین اختراع دستی بشر و کاریز می‌پردازد، موضوع سری دوم این برنامه طبق درخواست مخاطبان مشخص خواهد شد.
«هفت»: سری جدید این مجله سینمایی در 13 قسمت 150 دقیقه ای با حضور بهروز افخمی به عنوان سردبیر و مجری برنامه به تحلیل سینمای ایران می‌پردازد، تهیه کنندگی این برنامه برعهده سید حسین رضوی است.
«فردایی دیگر»: این برنامه کاری از گروه فرهنگ و معارف اسلامی به تهیه کنندگی حامد پورحامدی است که در 26 قسمت 45 دقیقه ای به مهدویت می‌پردازد و روزهای جمعه بعد از اذان ظهر پخش خواهد شد.
«آقای گزارشگر»: این مسابقه که در 16 قسمت 45 دقیقه ای به تهیه کنندگی غلامعباس قنبری و محسن تقوی زنوز تهیه می شود، تلاش خواهد کرد برترین های گزارشگری رشته های مختلف ورزشی را در قالب یک رقابت جذاب و دیدنی انتخاب کنند.
«25»: این مستند گزارشی به تهیه کنندگی زهره محقق در چهار قسمت 30 دقیقه ای به تحلیل بازی‌های تیم ملی والیبال ایران می پردازد.
«از تهران تا بوئنوس آیرس»: این مستند گزارشی در چهار قسمت 30 دقیقه ای به تهیه کنندگی محمدعلی دهستانی گزارشی از المپیک ورزشکاران اهداء عضو در بوئنوس آیرس (آرژانتین) را به تصویر می کشد.
«شبکه کتاب»: این برنامه ترکیبی به تهیه کنندگی داود ابراهیمی در 90 قسمت 35 دقیقه ای با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی تولید و پخش خواهد شد.
«پرچم بالاست»: این مستند روایتی از طبیعت گردی تعدادی از جوانان ایران زمین با هدف معرفی جاذبه‌های طبیعی و دیدنی ایران است.


 از امروز همراه با شبکه سه سیما
ویژه برنامه‌های تابستان شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران معرفی شدند.
تصویر از امروز همراه با شبکه سه سیما

ویژه برنامه‌های گروه‌های اجتماعی، ورزش و ... این شبکه برای فصل تابستان معرفی شدند. در میان این برنامه ها مسابقات تلویزیونی، برنامه های صبحگاهی، جُِنگ های شبانه و مسابقات تلفنی زنده دیده می شود .

برنامه‌های گروه ورزش:

برنامه صبحگاهی «امروز» به تهیه‌کنندگی محمد هاشمی اصل شامل آیتم‌های «دکه خبر»، «غرفه جام‌جم»، «غرفه رادیو جوان» و غرفه «سلامت» از ساعت 9 صبح به‌صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

بینندگان این برنامه می‌توانند در هر حوزه‌ای که استعداد دارند خود را محک بزنند و در مسابقه استعدادیابی برنامه شرکت کنند.

ضمنا این برنامه به طور اخص به‌مقوله اجرا می‌پردازد و پنجشنبه‌ها مسابقه اجرای حضوری خواهد داشت. کارگردان هنری این برنامه افشین حسین‌خانی است.

«سه شو» به تهیه کنندگی ناصر ابراهیمی شامل آیتم های متنوع است.«دهه شصت» که به بررسی اتفاقات و شرایط زندگی در دوران جنگ تحمیلی می پردازد.

«موسیقی» که در این بخش هنرمندان در حوزه موسیقی و به خصوص خوانندگانی که فرصت ارائه هنر خود را نداشته اند،حضور خواهند یافت. همچنین موسیقی نواحی نیز بررسی و پخش می شود.

«مسابقه نمایشی» در این بخش از بینندگان درخواست می شود با موضوع مطروحه فیلم کوتاه بسازند و برای برنامه ارسال کنند.

اجرا و کارگردانی برنامه به عهده جواد رضویان است . همچنین بازیگران حوزه طنز نیز در کنار جواد رضویان اجرا خواهند کرد.

برنامه «مردم چی می گن؟» در فصل تابستان با تغییرات اساسی در دکور، موضوعات و محتوا سعی دارد به کاریابی و اشتغال‌زایی بپردازد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی علی زاهدی و اجرای پیمان طالبی هر روز به جز جمعه‌ها ساعت 16:00 به صورت زنده شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این برنامه سید محمد رضا حسینیان برای آموزش دم نوش، سید کاظم احمد زاده برای آموزش آداب زیارت، مسعود روشن پژوه گفت‌وگو در حوزه گردشگری و سفر، حسین رفیعی با آموزش آشپزی و امیر حسین مدرس با آموزش گویندگی و اجرا هر روز میهمان برنامه خواهند بود.

مسابقه «مسابقه 103» به تهیه‌کنندگی حسین فردرو در فضای باز با حضور 103 نفر از متقاضیان به عنوان شرکت‌کنندگان اصلی برگزار می‌شود. در این فصل از برنامه شرکت‌کنندگان به صورت خانوادگی علاوه بر ارگان‌ها و موسسات نیز می‌توانند درخواست شرکت در مسابقه را بدهند.

سوالات مسابقه درحوزه‌های تاریخ، جغرافیا، فنی، اطلاعات عمومی و سوالاتی است که مردم در زندگی روزمره به دانستن آن‌ها احتیاج پبدا می‌کنند.

اجرای برنامه به عهده مسعود روشن پژوه، زهره سادات هاشمی و بهمن هاشمی است.

مستند «زندگی زیر پوست من» این مجموعه مستند به تهیه‌کنندگی بهروز نورانی‌پور در 26 قسمت 30دقیقه‌ای تولید شده است که به بررسی ویژگی زندگی ایرانی -اسلامی با رویکرد رزق حلال و کرامت انسانی می‌پردازد.

مسابقه تلفنی «جدول» به تهیه‌کنندگی فرهاد ابتدایی در 52 قسمت 30 دقیقه‌ای تهیه شده است.

سوالات مسابقه جدول در حوزه‌های تاریخی‌، مذهبی، ورزشی و اطلاعات عمومی در جداول «ساده»، «متقاطع» و «سودوکو» طراحی شده است.

برنامه زنده «روی خط» در 52 قسمت 55 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی حسین فریدونی، با حضور مسئولان و یا با برقراری تماس تلفنی با آنان مشکلات مردم در سطح جامعه، حقوق شهروندی و مسئولیت متقابل مردم و سازمان ها را بررسی می‌کند.

برنامه‌ای با همین نام و با اجرای مرحوم محمود علیقلی در اوایل دهه 80 ازاین شبکه پخش شد.

برنامه «حالا مردم» به تهیه‌کنندگی زهره فردشاهین، با حضور عوامل برنامه‌ساز و با حضور مردم و اصحاب رسانه به بررسی برنامه‌های سیما می‌پردازد.

«شب‌های تابستان» جُنگی است با حضور مردم و هنرمندان که در بوستان جوانمردان، در شب‌های تابستان به صورت زنده از شبکه سه پخش می‌شود.

اجرای برنامه به عهده مسعود روشن پژوه است. تهیه کنندگی این برنامه را محمد مناجاتی بر عهده دارد.

«موج شب» برنامه ترکیبی است که از دو موج تشکیل شده است. یک موج آن دعوت از مجریان و گویندگان با سابقه تلویزیونی است که مردم با آن‌ها خاطره دارند. در این قسمت اجراهای گذشته و حال آن‌ها پخش و همچنین مستندی کوتاه از شرایط زندگی فعلی آنان بیان می‌شود.

موج دوم برنامه را میهمانان برنامه داوری می‌کنند؛ در این قسمت از بین متقاضیان اجرا، به صورت حضوری تست گرفته می‌شود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی مهران رسام و اجرای مسعود فروتن در 60 قسمت 45 دقیقه‌ای از پنجشنبه اول مرداد ساعت 22:30 از آنتن شبکه سهبه نمایش درمی‌آید.

کارگردان تلویزیونی مهرداد طاهری و کارگردان هنری بر عهده مجید پر کار است.

برنامه‌های گروه ورزش:

«صد» برنامه‌ای ترکیبی است که به تهیه‌کنندگی ناصر حق‌بین در 13 قسمت 60 دقیقه‌ای تهیه شده است. این برنامه با حضور کارشناسان ورزشی مسائل ورزشی هفته را بررسی می‌کند.

سری جدید برنامه «رزم و نما» به‌صورت مسابقه برگزار می‌شود و اجرای زیباترین و مهیج‌ترین حرکات نمایشی از کلیه رشته‌ها و سبک‌های رزمی، با رای و نظر داوران انتخاب خواهد شد و به نفرات تیم اول و سرپرست گروه جایزه و حکم قهرمانی اهدا می‌شود.

برنامه «صفر تا صد» باهدف نمایش ورزش‌های موتورسواری و اتومبیلرانی در 26 برنامه 30 دقیقه‌ای تولید می‌شود.

برنامه «صفر تا صد» به تهیه‌کنندگی محمود رضا رضایی و باهدف بالا بردن کیفیت ترافیک و کاهش تصادفات شهری و برون شهری تهیه می‌شود.

واحد تامین برنامه :

شبکه سه سیما از سه‌شنبه 30 تیر ماه، هر بامداد ساعت 00:00، یک فیلم سینمایی پخش می‌کند.

برنامه صبحگاهی «باطراوت» به تهیه‌کنندگی مهدی صالحی در 90 قسمت 75 دقیقه‌ای از ساعت 7 صبح آغاز می‌شود. این برنامه سعی در به تصویر کشیدن طراوت صبحگاهی و القای آن به بیننده دارد.

گزارش از زورخانه‌ها و ورزش صبحگاهی در بوستان‌های شهر تهران، دوربین مخفی، پخش مجموعه‌های طنز شبکه سه و برنامه‌های ترکیبی سال‌های دور از بخش‌های این برنامه است.

اجرای برنامه به‌ عهده سید مرتضی حسینی و سید مصطفی حسینی است.

برنامه‌های گروه فرهنگ و معارف اسلامی:

«پله هشتم» سری جدید این مسابقه، کاری از گروه فرهنگ و معارف اسلامی است که در ایام تابستان نیز پخش می‌شود.

گروه فیلم و سریال

این مجموعه تلویزیونی «تنهایی لیلا» به کارگردانی محمدحسین لطیفی از 3 مرداد پخش می شود.

سریال تنهایی لیلا به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی در 30 قسمت 40 دقیقه ای تهیه شده و نگارش آن را حامد عنقا عهده دار بوده است

بازیگران چون مینا ساداتی، بهروز شعیبی، اکبر زنجان پور، حسن پورشیرازی، آفرین عبیسی، نسرین مقانلو، برزو ارجمند، سام قریبیان، اندیشه فولادوند، سعید داخ، بهادر زمانی، علی صالحی در این مجموعه نقش آفرینی می کنند.

در خلاصه داستان امده است:محمد پس از زلزله‌ای که در آن همه خانواد‌ه‌اش را از دست داده، متولی امامزاده‌ای شده است. عشق یک دختر او را در شرایط ویژه‌ای قرار می‌دهد به شکلی که ایمان او در محک امتحان قرار می‌گیرد.

پخش این مجموعه ازشنبه 3 مرداد، هر شب ساعت21:00 آغاز می شود و باز پخش آن روز بعد 1:30 بامداد و 14:30 بعد از ظهر خواهد بود.

========================
برنامه های تابستان 94 شبکه های سیما
در روزهای گرم تابستانی، شبکه های سیما برنامه های جذابی برای مخاطبان با هر نوع سلیقه ای آماده کرده اند که به روی آنتن می رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما، این برنامه ها عبارتند از :

 

مجموعه های نمایشی سیما

 شبکه یک سیما

 "تعبیر وارونه یک رویا"؛ به کارگردانی فریدون جیرانی و تهیه کنندگی کمال طباطبایی در 30 قسمت 45 دقیقه ای از سوم مرداد شنبه تا چهارشنبه ساعت 22

"تعبیر وارونه یک رویا" یک روایت جاسوسی است که فیلمنامه آن بر مبنای اطلاعات واقعی و ماجراهای اتفاق افتاده در ایران، بدون اغراق در شخصیت‌پردازی‌ها و فقط با اضافه کردن تعلیق داستانی و روابط خانوادگی قهرمانان قصه و حتی قهرمانان خارجی داستان نوشته شده است.

در این سریال، ملودرام و فضای جاسوسی با هم ادغام شده‌اند و در عین حال، این مجموعه روایتگر یک ماجرای عاشقانه تلخ هم هست. پیگیری عملیات تروری که به شکست می‌انجامد، ماجراهای پیچیده جاسوسی را شکل می‌دهد که سرانجام مخاطب با یک ترور دیگر روبه‌رو خواهد شد.

خلاصه داستان: یک مامور امنیتی کشور از طرف یکی از منابع و رابط‌های خود در خارج از ایران متوجه می‌شود قرار است یکی از دانشمندان نامدار هسته‌ای کشور را ترور کنند اما ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود و داستان آنقدر پیچیده می‌شود که گره و تعلیق‌های زیادی ایجاد می‌کند. این ماجراها باعث می‌شود تا زندگی مامور امنیتی هم تحت‌الشعاع قرار بگیرد.

امیر جعفری، پانته‌آ بهرام، داریوش ارجمند، فرهاد قائمیان، قاسم زارع، فرزین صابونی، الهام کردا، نیما نادری، نگار عابدی، آزاده سدیری، صفا آقاجانی، علی صالحی، کریم امینی، ابراهیم عزیزی، نیلوفر شهیدی، دانیال حسین‌زاده، ستاره حسینی، سهیل ساعی و ساناز حاذق‌سا، بازیگران ایرانی این مجموعه هستند.

دیگر عوامل این سریال عبارتند از: تصویربردار مرتضی غفوری، تدوین بهرام دهقان، طراح صحنه بابک کریمی، طراح لباس شیده محمودزاده، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز آلاله هاشمی، طراح چهره‌پردازی ایمان امیدواری، مدیر صدابرداری ناصر انتظاری و مدیرتولید شاهین شهباززاده.

 

 "نفس گرم"؛ به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و تهیه کنندگی محمود رضوی در 26 قسمت 45 دقیقه ای از 24 مرداد

خلاصه داستان: ملیحه خانم زنی نیکوکار و دارای نفسی گرم است که بعضی اوقات جلسات اخلاق هم دارد. او و همسرش مرتضی که فروشگاه لوازم کودک دارد بچه ای ندارند ولی همواره به کودکانی که بی سرپرست بودند کمک می کنند. روزی خودروی مرتضی در جاده کاشان واژگون و مرتضی به کما می رود. در جلسات درس ملیحه که حس وحال دیگری پیداکرده، خانم جوانی به جمع اضافه شده است. در یک مواجهه معلوم می شود که این زن جوان (عاطفه) همسر مرتضی بوده و الان هم باردار است. در کمال ناباوری مرتضی از دنیا می رود.

همسر عاطفه، کریم، چند سال پیش برای کار به امارات رفته بود و نهایتاً طلاق غیابی. مرتضی تمام تلاشش را برای وصل مجدد آنها داشته که بی فایده بوده است. کریم با شکست برمی گردد و متوجه ازدواج عاطفه و مرتضی می شود و کار به انتقام جویی کشیده می شود. کریم به زور و البته به مدد طرد شدن عاطفه توسط ملیحه بالاخره به عاطفه می رسد و پس از به دنیا آمدن بچه عاطفه برای پاک شدن گذشته و شروعی مجدد بچه را به زوجی که بچه دار نمی شوند می دهد و ...

مرجانه گلچین، رویا تیموریان، حامد کمیلی، لیندا کیانی، محمود پاک نیت، نیلوفرخوش خلق، سیما تیرانداز، رامین راستاد و رحیم نوروزی بازیگرانی هستند در این سریال ایفای نقش خواهند کرد.

سایر عواملی این سریال عبارتنداز: کارگردان: محمدمهدی عسگرپور، تهیه کننده:سیدمحمود رضوی، مدیرتولید: مرتضی متولی، نویسندگان: محمدمهدی عسگرپور، طلا معتضدی، مدیر برنامه‌ریزی: لیلا رنگرزان، منشی صحنه: مرجان تاجیک، مدیر تصویربرداری: ناصر کاووسی، طراح گریم: مجید اسکندری، صدابردار: کامران کیان ارثی، طراح صحنه و لباس: مجید لیلاجی و عکاس: مهدی دلخواسته.

 

شبکه دو سیما

 

 سریال کره ای" آقای دکتر" به کارگردانی کیم مین سو، کیم جین وو در 20 قسمت 45 دقیقه ای از سوم مرداد ماه هر شب ساعت 23

این سریال داستان مرد جوانی به نام پارک شی اون است که مبتلا به اوتیسم می باشد. کسی که برای اینکه یه جراح کودکان شود بر موانع غلبه می کند. او یک متخصص اطفال است که علی رغم ناتوانی پیشرفته اش یک پزشک نابغه است. ولی در زندگیش دچار مشکلات دیگری مانند برقراری ارتباط اجتماعی می باشد. در این میان، چا یون سئو که به عنوان بهترین پزشک اطفال شناخته می شود، مکررا خود را در برابر او می بیند.

 

 سریال کره ای" بیمارستان مرکزی"؛ در 20 قسمت 45 دقیقه ای از 24 مرداد

 

 سریال ژاپنی "خانواده سرآشپز" 20 قسمت 45 دقیقه ای در صورت آماده نشدن سریال بیمارستان مرکزی

 

 شبکه سه سیما

 

 "تنهایی لیلا"؛ به کارگردانی محمد حسین لطیفی و تهیه کنندگی محمدرضاشفیعی در 26 قسمت 45 دقیقه ای از سوم مرداد هر شب ساعت 21

در خلاصه داستان "تنهایی لیلا" آمده است: محمد پس از زلزله‌ای که در آن همه خانواد‌ه‌اش را از دست داده، متولی امامزاده‌ای شده است. عشق یک دختر او را در شرایط ویژه‌ای قرار می‌دهد، به شکلی که ایمان او در محک امتحان قرار می‌گیرد.

مینا ساداتی، بهروز شعیبی، اکبر زنجان‌پور، حسن پورشیرازی، آفرین عبیسی، نسرین مقانلو، برزو ارجمند، رضا رویگری، سعید داخ، بهادر زمانی، علی صالحی و... با حضور سام قریبیان و اندیشه فولادوند از جمله بازیگران این سریال هستند.

سایر عوامل اصلی این سریال که به سفارش مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی در حال تولید است عبارتند از دستیار کارگردان: حسن لبافی، فیلمنامه: حامد عنقا مدیر برنامه‌ریزی: علی صابری، منشی صحنه: علیرضا فرحزادی، مدیر تصویربرداری: رضا شیخی، تصویربردار: مصطفی معمار، مدیر صدابرداری: علی عدالت دوست، طراح صحنه و دکور: بابک پناهی، طراح لباس: مهناز غنی، طراح گریم: ایمان امیدواری، آهنگساز: کارن همایونفر، مدیر تولید: فرشید رئوفی، جانشین تولید: مرتضی پیرهادی، مدیر تدارکات: سعدی کنگاور نظری، تدوینگر: مهدی جودی، طراح صداگذاری: سیدمحمود موسوی‌نژاد، جلوه‌‌های میدانی: امیر روزبهانی، دستیار تهیه‌کننده: سیدسجاد طباطبایی، عکاس: مهدیه لطیفی و مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

 "خانواده آقای سنگی"؛ به کارگردانی شاهد احمدلو و تهیه کنندگی فرید شب خیز در26 قسمت 45 دقیقه ای از 24 مرداد ماه

خلاصه داستان: سریال روایت زندگی سعید سنگی است. پدر سعید که سه دختر دارد ، باغچه ای را برای هزینه ازدواج آن ها باقی گذاشته که سعید به نیت راه اندازی مزرعه شتر مرغ ، این باغچه را می فروشد ؛از طرفی احسان سنگی (نوه عموی سعید سنگی) عاشق سحر (خواهر کوچک سعید) شده و به نیت ازدواج قدم پیش می گذارد که در این حین با کلاهبرداری از سعید سنگی ، مزرعه شتر مرغ از بین می رود . سعید تنها چاره ای که دارد قرار دادن شرایط سخت و نفس گیر پیش راه احسان است که ظاهراً احسان مرد روزهای سخت بوده و به این راحتی میدان را خالی نمی کند !!! حال سعید تنها یک راه دارد و آن هم بازگرداندن مزرعه به هرنحوی شده قبل از رفع شدن شرایط توسط احسان ، چون در غیر اینصورت اون چیزی که نباید اتفاق بیافتد ، اتفاق خواهد افتاد و ..

 

شبکه پنج سیما

 

 "دودکش" به کارگردانی محمد حسین لطیفی و تهیه کنندگی زینب تقوایی در 26 قسمت 45 دقیقه ای از 27 تیر ماه هر شب ساعت 20

"دودکش" درباره دو خانواده است که زندگی ساده ای دارند و یک قالیشویی را اداره می کنند، اما هر بار ماجراها و مسایلی برای آنها اتفاق می افتد که داستان این سریال را تشکیل می دهد. «فیروز» و «نصرت» دو دوست قدیمی و شوهر خواهر یکدیگر هستند. هر کدام خانواده و زندگی ساده ای دارند و از شرایط بد اقتصادی در زندگی رنج می برند. «فیروز» به همراه خانواده و برادرش در ملک پدریش زندگی و در همان جا با تأسیس کارگاه قالیشویی به کار مشغول است. او که فردی خانواده‌دوست و فعال است با کمک «عفت» همسرش و برادرش «بهروز» قالیشویی را اداره می‌کند و از زندگی راضی است تا اینکه به دلیل پر شدن چاه فاضلاب قالیشویی و نفوذ به چاه مدرسه همجوار، با شکایت مدرسه ، قالیشویی پلمپ می‌شود و مشکلات و ماجراهای «فیروز» برای فک پلمپ شروع می‌شود. در این بین «نصرت» نیز که فردی تنبل و بی‌فکری است و سرمایه خود را در یک معامله تجاری از دست داده، در پرداخت اجاره‌خانه و هزینه‌های زندگی دچار مشکل شده است و به بهانه‌ی سهم‌الارث همسرش از قالیشویی در خانه «فیروز» به سر می‌برد و بدنبال تهیه وامی‌ست بدهکاری‌هایش را تسویه کند.

بازیگرانی چون هومن برق نورد، بهنام تشکر، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، الناز حبیبی، جواد عزتی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی، رونیکا محمدی، شهین تسلیمی، نصرت میرعظیمی، سید رضا حسینی نوید خداشناس در آن ایفای نقش می کنند.

 

 سریال کره ای" دختر امپراتور"؛ در 53 قسمت 45 دقیقه ای از اول شهریور ماه

 

شبکه افق سیما

 

 "وضعیت سفید"؛ به کارگردانی حمید نعمت الله و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی تا 15 مرداد

 

 "مای داس"؛ به کارگردانی لی چانگ مین و تهیه کنندگی کانگ چین هیو در 21 قسمت 45 دقیقه ای از 15 مرداد
 "در چشم باد"؛ به کارگردانی و تهیه کنندگی مسعود جعفری جوزانی در 50 قسمت 50 دقیقه ای (در صورت آماده نشدن مجموعه خارجی مای داس)

 

شبکه نمایش سیما

 

 "سیاه قشنگ" (محصول 1992 - استرالیا) به کارگردانی رایان گلیمور در 26 قسمت 30 دقیقه ای هر روز ساعت 19

داستان با محوریت یک دختر و یک اسب سیاه است که در هر قسمت با ماجراهایی مواجه می شوند

 

 "بچه های کوه آتشفشان" (محصول 1979- نیوزلند) به کارگردانی پیتر شارپ در 16 قسمت 30 دقیقه ای هر روز ساعت 19

داستان بچه های یک دهکده در نیوزلند و روابطشان با بومیان آن منطقه را روایت می کند.

 

 "قهرمان" (محصول 2008 - کره جنوبی)؛ به کارگردانی کیم یئونگ جو در 24 قسمت 60 دقیقه ای هر روز ساعت 19:30

محتوای برنامه: داستان جوان فقیری است که با بی عدالتی در جامعه مبارزه می کند.

 

 "امپراتوری چین"(محصول 2010 - چین) ؛ به کارگردانی دینگ هی در 52 قسمت 60 دقیقه ای هر روز ساعت 19:30

محتوای برنامه: نگاهی به برهه ای از تاریخ چین دارد.

 

 

 "آن شرلی" (محصول 1985-2000 - کانادا)؛ به کارگردانی کوین سالیوان در 20 قسمت 60 دقیقه ای هر شب ساعت 22

محتوای برنامه: داستان دختری کوچک ، که پیرمرد و پیرزنی آنرا به فرزندی پذیرفته اند را تا بزرگسالی او روایت می کند

 

 

 "به سوی جنوب" (محصول 1994-1999 - کانادا)؛ به کارگردانی پل هاگیز در 40 قسمت 60 دقیقه ای هر شب ساعت 22

محتوای برنامه: داستان یک پلیس کانادایی است که برای حل پرونده های کشورش به آمریکا رفته است.

 

 

برنامه های غیر نمایشی

 

 

شبکه یک سیما

 

گروه اجتماعی

 "صبح بخیر ایران"

به تهیه کنندگی سیاوش حقیقی با ساختار ترکیبی به مدت 100 دقیقه هر روز ساعت 6:30 به طور زنده

محتوای برنامه:

- سفرنامه صبا با حضور اقبال واحدی از شهرهای بزرگ هر استان و گزارش فرهنگ و آداب و رسوم.

- عرصه‌های مختلف فرهنگ و هنر، ادبیات ورزشی، اقتصادی، علمی و فناوری، جامعه‌شناسی و روانشناسی، محیط زیست و گردشگری و حضور یک مجری کارشناس در هر موضوع

- ساخت عروسک از مسئولین (افرادی که رضایت دارند) و سران کشورهای اروپایی، آمریکایی و اسرائیلی

- بعد از خبر 8 بخش کارشناسی و گفتگو محور

 

 "سیمای خانواده"

برنامه زنده "سیمای خانواده" به تهیه کنندگی مصطفی شریفی با ساختار ترکیبی به مدت 100 دقیقه هر روز ساعت 11

محتوای برنامه: موضوع محور شدن برنامه، حضور خانواده‌ها در استودیو به فراخور موضوع، تغییر مجری‌ها و دکور برنامه و پلی‌بک بخش آشپزی

 

 "امشب"

برنامه زنده "امشب" به تهیه کنندگی محمدرضا ماندگار با ساختار ترکیبی در 70 قسمت 90 دقیقه ای با اجرای علی ضیاء، دوشنبه تا چهارشنبه ساعت 23:00

محتوای برنامه: خانواده و امید، حضور میهمان هایی از اقشار و صنوفی که زحمتکش هستند و کمتر دیده می­شوند

 

 "مناظره"

برنامه زنده "مناظره" به تهیه کنندگی عبدالله اسکندری، با ساختار ترکیبی در 26 قسمت 150 دقیقه ای با اجرای مرتضی حیدری جمعه ها ساعت 17

محتوای برنامه: موضوعات روز و مهم کشور

 

 "مثبت 17 "

برنامه زنده "مثبت 17" به تهیه کنندگی سهیل سلیمانی با ساختار ترکیبی در 30 قسمت 50 دقیقه ای با اجرای نجمه جودکی و یک مجری آقا از سوم مرداد ماه از شنبه تا چهارشنبه ساعت 18

محتوای برنامه: معرفی جوانان موفق همراه با خانواده آنان (با مشارکت سازمان فنی حرفه‌ای)

 

 "خاطره"

برنامه تولیدی "خاطره" با ساختار ترکیبی کاری به تهیه کنندگی لعیا عباس میرزائی در 50 قسمت 15 دقیقه ای با اجرای لعیا عباس میرزائی پنج شنبه ها قبل از خبر 21

محتوای برنامه: با استفاده از آرشیو شبکه برنامه مفرح و نوستالوژیک تهیه می شود.

 

 "دستپخت"

مسابقه "دستپخت" به تهیه کنندگی سید وحید حسینی و با اجرای سامان گلریز در 104 قسمت 50 دقیقه ای یکشنبه ها و سه شنبه ها ساعت 20:00

محتوای برنامه:

- هر گروه در 2 برنامه 50 دقیقه‌ای در هر هفته

- هر برنامه 9 نفر شرکت کننده

- اجرای آقای سامان گلریز و یک مجری خانم

- انتخاب شرکت‌کننده‌ها از بین مردم و با فراخوان

- استفاده بهینه از انرژی (گاز و ...) است و صرفه‌جویی در آب از ملاک‌های انتخاب فرد برنده

- نکته مهم در این مسابقه: جغرافیای غذاها (مثلاً کباب بناب)، آداب و رسوم غذا پختن و خاستگاه غذاهاست.

 

 "کانون"

برنامه ترکیبی "کانون" به تهیه کنندگی احسان کاوه در 26 قسمت 50 دقیقه ای دوشنبه ها ساعت 20:00

محتوای برنامه: در خصوص خانواده و مسائل مرتبط با ازدواج و طلاق

 

 "نمای یک"

برنامه زنده "نمای یک" به تهیه کنندگی علی هنرور با اجرای سعید شیخ زاده در 30 قسمت 50 دقیقه ای پنج شنبه ها ساعت 30 دقیقه بامداد

محتوای برنامه: فضای شاد و مفرح در آخر هفته و معرفی برنامه های در جریان شبکه اعم از سریال و غیره با حضور مدیر گروه، تهیه کننده و عوامل گروه

 

 "تار و پود"

برنامه ضبطی "تار و پود" با ساختار ترکیبی به تهیه کنندگی مهدی فضائلی با اجرای سونیا پوریامین در 26 قسمت 35 دقیقه ای هفتگی ساعت 9 صبح

محتوای برنامه: گفتگو در مورد مسائل تربیتی کودک و نوجوان در موضوعات : اسباب بازی، سن بلوغ، ... / مصاحبه با هنرمندان و تعریف خاطرات دوران نوجوانی

 

گروه اقتصاد

 

 "مجله اقتصادی"

برنامه زنده "مجله اقتصادی" به تهیه کنندگی کیوان مدنی با ساختار ترکیبی در 30 قسمت 50 دقیقه ای از نیمه مرداد ماه هر روز ساعت 18

محتوای برنامه: اقتصاد مقاومتی و علم و فن آوری

 

 "رودخانه‌های زیستی"

مستند "رودخانه زیستی" کاری از گروه اقتصاد به تهیه کنندگی محسن حسینا در 7 قسمت 30 دقیقه ای به صورت هفتگی

محتوای برنامه: محیط زیست در ایران و‌ اهمیت آب در ایران

 

گروه تأمین برنامه

 

 "آفریقای رام نشده"

مستند خارجی "افریقای رام نشده" در 13 قسمت 40 دقیقه ای؛ شنبه تا پنج شنبه ساعت 15:50

محتوای برنامه: طبیعت آفریقا و حیات وحش آفریقا

 

گروه تاریخ و فرهنگ

 

 "ایران فراسو"

مستند "ایران فراسو" کاری به تهیه کنندگی علی اکبر ولدبیگی در 13 قسمت 35 دقیقه ای از هفته دوم مرداد هر روز ساعت 16

محتوای برنامه: بررسی تمدن ایرانی ـ اسلامی، نقش معماری اسلامی در معماری کشورهای همسایه مثل سوریه، تاجکستان، پاکستان

 

 

 

شبکه دو سیما

گروه امور اجتماعی

 

 "ثانیه ها"

مسابقه "ثانیه‌ها" به تهیه‌کنندگی ابراهیم بهادری در 18 قسمت 55 دقیقه ای چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 21:35

محتوای برنامه: با حضور شرکت کنندگان و پرسش هایی در موضوعات مهم اجتماعی فرهنگی به همراه برگزاری مسابقه تلفنی برای مخاطبان تلویزیونی

 

 "دو نگاه یک واقعیت"

مستند ترکیبی "دو نگاه یک واقعیت" به تهیه‌کنندگی محمود احمدی افزادی در 16 قسمت 130دقیقه ای دوشنبه و سه شنبه ساعت 21:00

محتوای برنامه: مستند و مناظره در موضوعات مهم اجتماعی - مرکب از یک قسمت 50 دقیقه ای مستند از واقعیات موجود و یک قسمت 80 دقیقه ای مناظره بر اساس واقعیت ثبت شده

 

 "لیموترش"

برنامه ترکیبی "لیمو ترش" به تهیه‌کنندگی فرهاد فخر بخش و با اجرای امید زندگانی در 18 قسمت 55 دقیقه ای چهارشنبه ها و پنجشنبه ها ساعت 21:00

محتوای برنامه: گفتگوی صمیمی و جذاب با حضور مهمانان آشنا و گمنام و گفتگو درباره دغدغه های مهم اجتماعی و نیز تقبیح رذایل اخلاقی و ترویج فضایل اجتماعی

 

 

 "کوی محبت"

مستند ترکیبی "کوی محبت" به تهیه‌کنندگی سید مصطفی موسوی در 10 قسمت 45دقیقه ای پنجشنبه ها ساعت 18

محتوای برنامه: سری جدید برنامه معارفی از بقاع متبرکه و گفتگو پیرامون ارتباط دین و تمدن

 

 "خوبی از خودتونه"

برنامه گفتگو محور "خوبی از خودتونه" به تهیه‌کنندگی سمیه فراهانی در 27 قسمت 35دقیقه ای سه روز در هفته ساعت 21:00

محتوای برنامه: سری جدید برنامه در فضای متفاوت با موضوع ارتقای سطح نشاط اجتماعی

 

 "از آسمان"

برنامه مستند "از آسمان" به تهیه‌کنندگی علیرضا خورشیدی فر در 10 قسمت 30 دقیقه ای جمعه ها ساعت 19:45

محتوای برنامه: با محوریت معرفی خانواده شهدا و پرداختی هنرمندانه به موضوع دفاع مقدس و ایثارگران

 

 "شبکه ما" (یک برش زندگی)

برنامه ترکیبی "شبکه ما" (یک برش زندگی) به تهیه‌کنندگی رضا داستانی در 45 قسمت 40دقیقه ای شنبه تا چهارشنبه ساعت 8:30

محتوای برنامه: سری جدید با ساختاری متفاوت و دسته­بندی موضوعات و نگاه کارشناسی با حضور سردبیران بخش های موضوعی مختلف به پخش فیلم و عکس ارسالی مردم متناسب با موضوعات مهم اجتماعی می پردازد.

 

گروه خانواده و فرهنگ

 

 "باران"

مستند گزارشی" باران" به تهیه‌کنندگی محمد رفعتی در 60 قسمت 15دقیقه ای هر روز ساعت 12:15

محتوای برنامه: مستند گزارشی درباره طرح قرانی 1449 و سوره یس و حافظان آن

 

 "از لاک جیغ تا خدا"

مستند "از لاک جیغ تا خدا" به تهیه‌کنندگی هاشم تفکری بافقی در 20 قسمت20 دقیقه ای پنج شنبه و جمعه ساعت 16:15

محتوای برنامه: با موضوع بانوانی که بر اثر تحول فکری به حجاب روی می آورند

 

 "عصر خانواده"

برنامه مستند ترکیبی" عصر خانواده" به تهیه‌کنندگی محمد عبدالرحیمی در 36 قسمت 45دقیقه ای شنبه تا سه شنبه ساعت 16:15

محتوای برنامه: برنامه ای عصرگاهی برای خانواده‌ها با ساختار جدید مستند

 

 "ماجرا "

برنامه مستند گزارشی "ماجرا" به تهیه‌کنندگی نیما کرمی در 50 قسمت 10دقیقه ای روزانه سه بار در فواصل مختلف

محتوای برنامه: مستند گزارشی درباره اتفاقات اجتماعی و فرهنگی در جامعه و پیگیری مطالبات مردمی

 

 "دستپخت های خودمانی"

مسابقه "دستپخت‌های خودمونی" به تهیه‌کنندگی فریدالدین نیکجو در 16قسمت 35دقیقه ای دو روز در هفته ساعت 21:40

محتوای برنامه: سری جدید مسابقه با موضوع آشپزی و تغذیه حلال (مفید، سالم، پاک) و با حضور هنرمندان و ورزشکاران و چهره های محبوب

 

 "ریحانه"

برنامه ترکیبی" ریحانه" به تهیه‌کنندگی محمد عبدالرحمانی در 8قسمت 45دقیقه ای چهارشنبه ها ساعت 16:15

محتوای برنامه: برنامه ای با محوریت معرفی بانوان موفق در حوزه های مختلف

 

 "دایرۀ زندگی"

برنامه ترکیبی" دایره زندگی" به تهیه‌کنندگی مریم آهنگری و اجرای لاله صبوری در 26 قسمت 75دقیقه ای سه شنبه تا پنج شنبه ساعت 11

محتوای برنامه: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در سه بخش «تغذیه در دایره سفر»،‌ «سالمندی در دایره تولد تا مرگ» و «همسران در دایره ارتباط زوجین»

 

 "جیوگی"

برنامه "جیو‌‌گی" با ساختار ترکیبی - رئالیتی شو به تهیه‌کنندگی مهدی بهادران و اجرای میلاد دخانچی در 26 قسمت 25 دقیقه ای، شنبه تا دوشنبه ساعت 19:00

محتوای برنامه: با حضور مخاطب به تحلیل فرهنگی تولیدات و دستاوردهای فرهنگی از نگاه خانواده، کتاب، سینما، تئاتر و ... می پردازد.

 

 "زنده باد زندگی"

برنامه ترکیبی زنده باد زندگی به تهیه‌کنندگی محمدجعفر خسروی در 27 قسمت 75دقیقه ای شنبه تا دوشنبه ساعت 23:00

محتوای برنامه: سری جدید برنامه با موضوعات و ساختار جدید و گفتگو درباره الزامات زندگی سالم

 

 "نیرو به توان دو"

مسابقه "نیرو به توان دو" به تهیه‌کنندگی حسین باقری طار در 18قسمت 45 دقیقه ای شنبه و دوشنبه ساعت 21:40

محتوای برنامه: با محوریت آموزش همگانی در حوزه کاهش مصرف برق به صورت استودیویی و میدانی

 

گروه نهادهای اجتماعی

 

 "ما ایرانی ها"

برنامه گفتگومحور "ما ایرانی‌ها" به تهیه‌کنندگی محمدحسین خوشنویس در 9 قسمت 45 دقیقه ای شنبه ها ساعت 19:00

محتوای برنامه: سری جدید با موضوعات هویتی و پرداختن به نقاط قوت فرهنگ ایرانی، معماری و ...

 

 "طبیعت 360 درجه"

برنامه گفتگومحور "طبیعت 360 درجه" به تهیه‌کنندگی پرهام دیباج در 9 قسمت 45 دقیقه ای جمعه ها ساعت 18:00

محتوای برنامه: سری جدید با موضوعات ترویج صیانت از محیط زیست، حیات وحش و دارایی های سرزمینی

 

 "نما دو"

مستند گزارشی" نما دو" به تهیه‌کنندگی هادی خدادی در 60 قسمت 10 دقیقه ای هر روز ساعت 20:15

محتوای برنامه: دوربین اختصاصی شبکه دو در تمام سطح کشور و پخش مستند اجتماعی مانند فعالیت نهادهای اجتماعی، ترویج فرهنگ عمومی و ...

 

 

 "راه آرامش"

برنامه ترکیبی "راه آرامش" به تهیه‌کنندگی محمد رفعتی در 52 قسمت 45 دقیقه ای هر روز ساعت 12:30

محتوای برنامه: برنامه ای معارفی با رویکرد سبک زندگی اسلامی مبتنی بر فرمایشات رهبری

 

 

 "خانۀ خورشید"

مستند "خانه خورشید" به تهیه‌کنندگی سیما فیلم در 13قسمت 30 دقیقه ای پنجشنبه و جمعه ها ساعت 16:15

محتوای برنامه: برنامه ای با موضوع درک کودکان از مفاهیم دینی برای خانواده ها

 

گروه کودک و نوجوان

 

 "اون بالاها"

برنامه ترکیبی" اون بالاها" به تهیه‌کنندگی لیلا مردانیان در 52 قسمت 30 دقیقه ای هر روز ساعت 9:30

محتوای برنامه: برنامه صبحگاهی خردسالان با هدف آموزش مهارت و ترویج روحیه همیاری و هم افزایی

 

 "گروه امداد"

برنامه "گروه امداد" با ساختار ترکیبی - نمایشی به تهیه‌کنندگی سوسن کرامتی در 52 قسمت 30 دقیقه ای هر روز ساعت 15:30

محتوای برنامه: برنامه نمایشی با کاراکتر سنجد و و صدا پیشه «جیگر» برای کودکان با هدف اصلاح الگوی مصرف و پرداختن به موضوعات اجتماعی

 

 "دیده شو"

برنامه ترکیبی "دیده شو" به تهیه‌کنندگی مسعود ساکت اف در 26 قسمت 30 دقیقه ای سه روز در هفته ساعت 10:30 و 17:00

محتوای برنامه: سری جدید برنامه نوجوانانه برای پخش صبحگاهی و عصرگاهی

 

 "شهر به شهر"

مستند "شهر به شهر" به تهیه‌کنندگی جواد خانی در 26 قسمت 30 دقیقه ای سه روز در هفته ساعت 10:30 و 17:00

محتوای برنامه: مستندی شیرین و جذاب از نوجوانان شهرهای مختلف برای پخش صبحگاهی و عصرگاهی

 

 "محله گل و بلبل"

برنامه ترکیبی - نمایشی "محله گل و بلبل" به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده در 20 قسمت 55 دقیقه ای پنجشنبه و جمعه ساعت 19:00

محتوای برنامه: برنامه ای نمایشی با حضور پورنگ و سایر بازیگران در محله زندگی عموپورنگ و ترویج فرهنگ شهرنشینی و اخلاق شهروندی

 

 "همه چیز به تو بستگی داره"

مستند ترکیبی "همه چیز به تو بستگی داره" به تهیه‌کنندگی محمد صادق اسدی در 24 قسمت 40 دقیقه ای پنجشنبه و جمعه ساعت 19:00

محتوای برنامه: برنامه ای نوجوانانه با محوریت اوقات فراغت و آموزش مهارت برای نوجوانان

 

 

شبکه سه سیما

گروه اجتماعی

 

 "جدول"

مسابقه زنده شامگاهی "جدول" به تهیه‌کنندگی فرهاد ابتدایی در 52 قسمت 30 دقیقه ای شنبه تا پنج شنبه

محتوای برنامه: در هر برنامه شرکت کنندگان در سه مرحله و در سه شکل برگزار می شود. در هر مرحله به برندگان جوایزی اهدا می شود و برنده هر سری از مسابقات جایزه نفیس، و برنده سه سری جایزه ویژه خواهد گرفت. سوالات مسابقه در حوزه های تاریخی، مذهبی، ورزشی و اطلاعات عمومی در جداول «ساده» ،«متقاطع» و «سو دو کو» طراحی شده است.

 

 "سیمرغ"

مسابقه "سیمرغ" به تهیه‌کنندگی غلامعباس قنبری در 60 قسمت 50 دقیقه ای شامگاه جمعه ها

محتوای برنامه: رقابت با نشاط و جذاب تیمی و فردی

 

 "103"

مسابقه" 103" به تهیه‌کنندگی حسین فردرو در 50 قسمت 60 دقیقه ای سه شامگاه شنبه و چهارشنبه

محتوای برنامه: با حضور 103 نفر از افراد حاضر در استودیو به گونه ای که سه نفر از شرکت کنندگان با 100به رقابت می پردازند.

 

 "جادوی صد"ا

مسابقه "جادوی صدا" به تهیه‌کنندگی محمد حسین حسینخانی در 26 قسمت 60 دقیقه ای شامگاه پنج شنبه

محتوای برنامه: استعدادیابی و آموزش جوانان علاقمند و خوش صد ا از طریق ارسال نمونه برنامه ها و انجام گزینش های علمی و حرفه ای و سپس انتخاب 300 نفر به عنوان برترین هاو انجام مصاحبه حضور و در نهایت 60 نفر به دور نهایی و پخش تلویزیونی راه می یابند که در این مرحله با حضور دبلورهای برجسته به ازمون می پردازند

 

 "روی خط"

برنامه "روی خط" با ساختار ترکیبی به تهیه‌کنندگی حسین فریدونی در 52 قسمت 55 دقیقه ای شامگاه پنج شنبه

محتوای برنامه: حقوق شهروندی و مسوولیت متقابل مردم و مسوولین در برنامه زنده و با بیان مشکلات مردم در سطح جامعه و روی خط آوردن مسئولین

 

 "مردم چی میگن"

برنامه ترکیبی "مردم چی میگن" به تهیه‌کنندگی علی زاهدی در 100 قسمت 90 دقیقه ای شنبه تا پنج شنبه ساعت 16:00

محتوای برنامه: برنامه ای شاد و مفرح با حضور میهمانان و کارشناسان در مشاغل مختلف و بررسی دیدگاه مردم در موضوعات مختلف

 

 "تئوری دهم"

برنامه ترکیبی "تئوری دهم" به تهیه‌کنندگی میثم بهزادی در 36 قسمت 15 دقیقه ای عصرگاه پنج شنبه

محتوای برنامه: معرفی طراحان و مخترعین برجسته جوان کشور و ارائه محصولات تولیدی شان و معرفی به صنایع متلف

 

 "هفت"

برنامه ترکیبی هفت در 26 قسمت 90 دقیقه ای جمعه ها ساعت23:30

محتوای برنامه: بررسی سینمای ایران (سری جدید)

 

 "امروز"

برنامه ترکیبی "امروز" به تهیه‌کنندگی سید محمد هاشمی اصل در 200 قسمت 90 دقیقه ای هر روز ساعت 09:00

محتوای برنامه: برنامه ای ترکیب از بخش های مختلف در زمینه سبک زندگی و مهارت آموزی به زوج های جوان شامل آیتم های «دکه خبر»، «غرفه جام جم»، «غرفه رادیو جوان» و «غرفه سلامت»

 

 "شب های تابستان"

برنامه زنده ترکیبی "شب های تابستان" به تهیه‌کنندگی محمد مناجاتی در 60 قسمت 90 دقیقه ای هر شب به غیر از دوشنبه ها ساعت22:30

محتوای برنامه: جنگ شبانه در فضایی شاد و مفرح با حضور بازیگران و هنرمندان برجسته و ترویج ازدواج آسان و سبک زندگی ایرانی اسلامی و فرهنگ نوع دوستی

 

 "موج شب"

برنامه ترکیبی "موج شب" به تهیه‌کنندگی مهران رسام در 60 قسمت 45دقیقه ای پنج شنبه ها ساعت 22:30

محتوای برنامه: گفتگوی صمیمی و شاد با مجریان دهه 60 و 70 با یادآوری خاطرات آن ها از آن ایام و چگونگی ورود آنها در رسانه

 

 "حالا مردم"

برنامه گفتگو محور "حالا مردم" به تهیه‌کنندگی معصومه فرد شاهین در 52 قسمت 60 دقیقه ای شامگاه چهارشنبه

محتوای برنامه: آسیب شناسی برنامه های سیما

 

 "تا انتها"

برنامه گفتگو محور "تا انتها" به تهیه‌کنندگی امیرمهرداد خسروی در 52 قسمت 35 دقیقه ای شامگاه سه شنبه

محتوای برنامه: بررسی موضوعات فرهنگی اجتماعی هفته

 

 "سه شو"

برنامه "سه شو" با ساختار ترکیبی نمایشی به تهیه‌کنندگی ناصر ابراهیمی و اجرای جواد رضویان در 30 قسمت 45 دقیقه ای روزهای فرد ساعت 22:30

محتوای برنامه: طنز اجتماعی با حضور طنزپردازان در برنامه که از آیتم های «دهه شصت»، «موسیقی» و «مسابقه نمایشی» تشکیل شده است.

 

 "صفر تا بینهایت"

مستند گزارشی "صفر تا بینهایت" به تهیه‌کنندگی فرشاد شکیبی در 26 قسمت 20 دقیقه ای شامگاه شنبه

محتوای برنامه: برنامه ای مستند که ابتدا با بیان ناهنجاری های ناشی از اعتیاد جوانان به انواع مواد مخدر صنعتی و. . . و آگاه سازی خانواده هاو نحوه مقابله با آن و پخش مستند از سطح جامعه

 

 "زندگی زیر پوست من"

مستند "زندگی زیر پوست من" به تهیه‌کنندگی بهروز نورانی پور در 26 قسمت 30 دقیقه ای شامگاه سه شنبه

محتوای برنامه: روایت زندگی انسانهایست که با وجود محدودیت های مالی و یا معلولیت های جسمی با اتکاء به عزت نفس ، امید به آینده و نشاط، به زندگی خود ادامه می دهند و الگویی از خانواده اصیل ایرانی اسلامی می باشند.

 

 "فیلم سازان جوان"

برنامه "فیلم سازان جوان" با ساختار ترکیبی به تهیه‌کنندگی حسین مدحت عصرگاه شنبه

محتوای برنامه: بررسی فیلم های کوتاه تولیدی جوانان کشور

 

گروه ورزش

 

 "آقای گزارشگر"

مسابقه "آقای گزارشگر" به تهیه‌کنندگی نادر کاشانی در 26 قسمت 40 دقیقه ای شامگاه جمعه

محتوای برنامه: رقابت بین گزارشگران ورزش های کشتی، والیبال، بسکتبال مانند برنامه آقای گزارشگر 2 که ویژه فوتبال بود

 

 "رزم و نما"

مسابقه "رزم و نما" به تهیه‌کنندگی کوروش سروش در 17 قسمت 30 دقیقه ای عصرگاه پنج شنبه

محتوای پیام: محتوای برنامه: رقابت بین برترین گروه های نمایشی رزمی در کشور با حضور کارشناسان و داوران برتر کشور در سبک های مختلف رزمی

 

 "صفر تا صد"

مسابقه "صفر تا صد" به تهیه‌کنندگی محمودرضا رضایی در 26 قسمت 30 دقیقه ای عصرگاه جمعه

محتوای برنامه: با محوریت ورزش های موتورسواری و اتومبیل رانی و بالا بردن کیفیت ترافیک و کاهش تصادفات شهری و برون شهری

 

 "صد"

برنامه ترکیبی" صد" به تهیه‌کنندگی ناصر حق بین در 13 قسمت 60 دقیقه ای شامگاه پنج شنبه

محتوای برنامه: چالش پیرامون موضوع هفته با کارشناسان و مسوولین ورزشی به صورت حضوری و تلفنی، همراه با گزارش های ورزشی

 

گروه معارف اسلامی

 

 "پله هشتم"

مسابقه زنده "پله هشتم" به تهیه‌کنندگی محمد محمدیان در 60 قسمت 30 دقیقه ای ظهر شنبه تا پنج شنبه ساعت 12:00

محتوای برنامه: شرکت کننده مسابقه به صورت تلفنی 8 مرحله از مسابقه طی می کند آیتم ها شامل سوالات معارفی ، پازل ، جدول ، تصویر شناسی و ... می باشد.

 

 گروه تأمین برنامه

 

 "باطراوت"

برنامه ترکیبی"با طراوت" به تهیه‌کنندگی مهدی صالحی در 90 قسمت 75 دقیقه ای شنبه تا پنج شنبه ساعت 7:00

محتوای برنامه: پخش گزارش هایی با موضوع ورزش همگانی و باستانی و همچنین پخش تصاویر آرشیوی جذاب، اعم از دوربین مخفی، موسیقی تصویر و ...

 

 "جشنواره فیلم های سینمایی"

پخش فیلم های سینمایی و تلویزیونی در "جشنواره فیلم های سینمایی"، هر بامداد ساعت 00:00

محتوای برنامه: پخش فیلم های جذاب و دیدنی از سینمای ایران و جهان

 

 

شبکه چهار سیما

گروه دانش

 

 "بر بال اندیشه"

مستند گزارشی "بر بال اندیشه" به تهیه‌کنندگی عباس یاربی در 52 قسمت 30 دقیقه ای سه شنبه و چهارشنبه ساعت 19:30

محتوای برنامه: گفتگو با اساتید و چهره‌های ماندگار دانشگاه‌ها در خصوص رشته تخصصی، معرفی شخصیت و آثار وی

 

 "هزار تو"

مستند "هزار تو" به تهیه‌کنندگی مهدی غفاری در 26 قسمت 45 دقیقه ای پنج شنبه ها ساعت 20:30

محتوای برنامه: ترویج گفتمان علمی و راههای علمی برای رفع مشکلات

 

گروه تاریخ

 

 "هر شب یک مستند"

مستندهای بازسازی شده به تهیه‌کنندگی رسول لطفی در 50 قسمت 6 دقیقه ای در فواصل مختلف روز با سه بار پخش

محتوای برنامه: واکاوی مقاطع تاریخ ‌معاصر کشور اعم از قاجار، پهلوی اول، دوم و ... با همکاری مرکز اسناد تاریخی وزارت ‌اطلاعات و مرکز اسناد انقلاب ‌اسلامی

 

 "چهره‌ها"

مستند پرتره "چهره‌ها" در 100 قسمت 45 دقیقه ای چهارشنبه تا جمعه ساعت 23:00

محتوای برنامه: مستندی از زندگی چهره‌های برجسته علمی و فرهنگی کشور

 

 "غرب‌شناسی"

مستند "غرب شناسی" در 26 قسمت 45 دقیقه ای پنج شنبه و جمعه ساعت 24

محتوای برنامه: بررسی سیر اندیشه ها و جریانهای فکری غربی از رنسانس تا امروز

 

 "چهار شب"

برنامه گفتگو محور "چهار شب" به تهیه‌کنندگی احسان نیلی در 32 قسمت 75 دقیقه ای شنبه تا سه شنبه ساعت 23:00

محتوای برنامه: مباحث هنری، ادبی، اندیشه‌ای، اجتماعی، ارزشی، انقلابی

 

گروه فرهنگ و اندیشه

 

 "درس گفتارها"

برنامه ترکیبی "درس گفتارها" به تهیه‌کنندگی مهدی پوربلاسی در 26 قسمت 28 دقیقه ای شنبه تا چهارشنبه ساعت 17:00

محتوای برنامه: بحث اساتید رشته‌های مختلف علوم انسانی و هنر درباره موضوعات تخصصی

 

 "دیدار"

برنامه گفتگو محور "دیدار" به تهیه‌کنندگی جعفر فریدزاده در 100 قسمت 30 دقیقه ای چهارشنبه تا جمعه ساعت 23:00

محتوای برنامه: دیدار شبانه با اهالی علم و فرهنگ کشور

 

گروه مستند

 

 "نگاه نو"

برنامه ترکیبی "نگاه نو" به تهیه‌کنندگی حبیب الله ذولفقاری در 26 قسمت 75 دقیقه ای دوشنبه ساعت20:30

محتوای برنامه: نقد و بررسی مستندهای سیاسی معروف دنیا

 

 

گروه ادب و هنر

 

 "شبی با تئاتر"

برنامه "شبی با تئاتر" با ساختار گفتگو/نمایشی به تهیه‌کنندگی بابک میرزایی در 100 قسمت 120دقیقه ای پنج شنبه و جمعه ساعت 24:00

محتوای برنامه: 30 دقیقه تحلیل تئاتر و 90 دقیقه نمایش تئاتر

 

گروه تامین برنامه

 

 "آب و رنگ"

برنامه "آب و رنگ" با کارشناسی استاد محمود سمندریان

محتوای برنامه: آموزش تکنیک های نقاشی با آبرنگ، برقراری ارتباط بین مخاطب عام با سبک های مختلف نقاشی

 

 "و هنری دیگر"

برنامه "و هنری دیگر" به کارگردانی و تهیه کنندگی شهروز خلیل مقدم در 26 قسمت 30 دقیقه ای

محتوای برنامه: به نمایش گذاشتن آثار نقاشی گچ و پاستل سعید پناه زاده و نمایش طبیعت ایران و ابنیه تاریخی به عنوان سوژه های نقاشی

 

 "جشنواره فیلم های سینمایی"

پخش یک فیلم سینمایی در "جشنواره فیلم های سینمایی"، هر روز ساعت 11

محتوای برنامه: پخش فیلم های دیدنی و مطرح روز

 

 "مستند چهار"

مجله تصویری "مستند چهار" به تهیه کنندگی محمد حمیدی

محتوای برنامه: نمایش، نقد و بررسی فیلم های مستند مطرح ایران و جهان با حضور منتقدان

 

 "چهارسوی علم"

محتوای برنامه: نمایش آخرین دستاوردهای جهان درباره مسائل علمی و فنی، پزشکی، هوا و فضا، حیات وحش، باستان شناسی، فن آوری، دایناسورها، آتشفشان ها

 

 

شبکه پنج سیما

گروه اقتصاد و توسعه

 

 "اقتصاد ایران"

برنامه زنده گفتگو محور "اقتصاد ایران" به تهیه‌کنندگی محسن رفیعی در 120 قسمت 45 دقیقه ای روزهای زوج ساعت 19:00

محتوای برنامه: بررسی موضوعات اقتصادی با حضور کارشناسان و مسئولان

 

 "مثبت و منفی پنج"

برنامه ترکیبی "مثبت و منفی پنج" به تهیه‌کنندگی حمید رحیمی نادیو با اجرای محمد سلوکی در 64 قسمت 90 دقیقه ای پنج شنبه ها و جمعه ها ساعت 21:15

محتوای برنامه: تغییر در نوع نگاه مردم به مفهوم اقتصاد و آشنایی با فرصت ها و تهدیدهای اقتصاد استان ها

 

 "روزآمد"

برنامه ترکیبی "روز آمد" به تهیه‌کنندگی امیرحسین خرمشاهی در 150 قسمت 90 دقیقه ای هر روز ساعت 9:45

محتوای برنامه: مدیریت هزینه های خانواده / مزیت های اقتصادی در زندگی روزمره

 

 

گروه اقتصاد و جامعه

 

 "اقتصاد روز"

مستند گزارشی" اقتصاد روز" به تهیه‌کنندگی ابوالفضل اتراکی در 60 قسمت 10 دقیقه ای روزانه

محتوای برنامه: انعکاس مسائل اقتصادی روز کشور

 

 "ایرانشهر"

مجله اقتصادی "ایرانشهر" به تهیه‌کنندگی محمد قنبری در 36 قسمت 70 دقیقه ای شنبه تا دوشنبه ساعت 21:15

محتوای برنامه: گزارش‌های مستند و تحلیل‌های اقتصادی برای بررسی گام‌های موفقیت

 

 "توقف ممنوع"

برنامه ترکیبی "توقف ممنوع" به تهیه‌کنندگی پیام تیرانداز در 26 قسمت 120دقیقه ای از نیمه دوم مرداد سه شنبه ها ساعت 21:15

محتوای برنامه: گزارش‌های مستند همراه با گفتگو و بحث‌های تبیینی

 

 "خط پنجم"

برنامه ترکیبی "خط پنجم" به تهیه‌کنندگی محمود احمدی افزادی در 52 قسمت 45 دقیقه ای هفتگی ساعت 22:00

محتوای برنامه: 1. تبیین مبانی اقتصادی نظام جمهوری اسلامی 2. معرفی مزیت های اقتصادی کشور 3. سیاست های اصل 44

 

 "خانه آرام من"

برنامه ترکیبی "خانه آرام من" به تهیه‌کنندگی علی خسروی در 26 قسمت 60 دقیقه ای هفتگی ساعت19:00

محتوای برنامه: مدیریت اقتصاد خانواده

 

گروه معاونت خبر

 

 "رو در رو"

برنامه گفتگو محور" رو در رو" در 36 قسمت 90 دقیقه ای از نیمه دوم مردادماه چهارشنبه ها ساعت 21:15

محتوای برنامه: مناظره اقتصادی

 

 

شبکه آموزش سیما

گروه مهارت‌های تخصصی و عمومی

 

 "صبحی‌دیگر"

برنامه ترکیبی "صبحی دیگر" به تهیه‌کنندگی رامین موسوی ملکی در 50 قسمت 100دقیقه ای هر روزانه ساعت 9:15

محتوای برنامه: برنامه صبحگاهی ویژه خانواده

 

 "حریم مهرورزی"

برنامه ترکیبی "حریم مهرورزی" به تهیه‌کنندگی در 50 قسمت 50 دقیقه ای هر شب

محتوای برنامه: آموزش مهارتهای ارتباط کلامی در خانواده و زندگی زناشویی

 

 "می توانیم"

برنامه ترکیبی "می توانیم" در 50 قسمت 25 دقیقه ای هر شب

محتوای برنامه: مهارت‌ آموزی با وسایل ساده

 

 "قند پهلو"

مسابقه "قند پهلو" به تهیه‌کنندگی امیر قمیشی در 30 قسمت 45 دقیقه ای هفتگی

محتوای برنامه: شعر و طنز

 

 "رادیکال هفت"

برنامه ترکیبی "رادیکال هفت" به تهیه‌کنندگی نورزی آزاد در 52 قسمت 20 دقیقه ای هفتگی

محتوای برنامه: ITمخابرات

 

 "سفید"

برنامه ترکیبی "سفید" به تهیه‌کنندگی سعید بشیری در 50 قسمت 50 دقیقه ای هر شب ساعت 23:50

محتوای برنامه: آموزش هنرهای تجسمی و ...

 

گروه آموزش عمومی

 

 "دکتر سلام"

برنامه ترکیبی "دکتر سلام" به تهیه‌کنندگی المان مرغوب نیا در 50 قسمت 50 دقیقه ای هر روز ساعت 13:15

محتوای برنامه: آموزش سلامت ویژه خانواده

 

 بر خط

برنامه ترکیبی "بر خط" به تهیه‌کنندگی لواسانی در 120 قسمت 40 دقیقه ای هر روز

محتوای برنامه: آموزش IT فناوری رسانه های نو

 

 "مشاور"

برنامه ترکیبی "مشاور" به تهیه‌کنندگی مجید قره گوزلو در 50 قسمت 40 دقیقه ای هر روز ساعت 15:00

محتوای برنامه: مشاوره در سبک زندگی و آموزش مهارت‌های زندگی

 

 "گل آموز "

برنامه ترکیبی "گل آموز" به تهیه‌کنندگی سارا روستاپور در 50 قسمت 40 دقیقه ای روزانه ساعت 14:00

محتوای برنامه: برنامه آموزشی کودکان و خردسالان

 

 "آبی مثل تو"

برنامه ترکیبی "آبی مثل تو" به تهیه‌کنندگی نوید محمودی در 50 قسمت 40 دقیقه ای هر روز

محتوای برنامه: برنامه آموزشی نوجوانان

 

گروه آموزش رسمی

 

 "سرزمین دانش"

مسابقه "سرزمین دانش" به تهیه‌کنندگی محسن حسینی در 50 قسمت 25 دقیقه ای هر شب

محتوای برنامه: مسابقه با رویکرد آموزشی

 

 "مشاعره" (چکامه)

برنامه مسابقه "مشاعره" (چکامه) به تهیه‌کنندگی امیرحسین آذر در 120 قسمت 40 دقیقه ای هر شب

محتوای برنامه: مشاعره وشعر و ادبیات

 

 "پرسشگر"

برنامه گفتگو محور "پرسشگر" در 40 قسمت 20 دقیقه ای هر شب

محتوای برنامه: پیگیری میزان تحقق سند تحول آموزش و پرورش

 

 "بخوانیم / بنویسیم"

برنامه ترکیبی "بخوانیم / بنویسیم" به تهیه‌کنندگی رویا جدیدی در 150قسمت 20 دقیقه ای هر روز

محتوای برنامه: برنامه آموزشی نوسوادان و بی سوادان

 

 

شبکه قرآن سیما

گروه علوم قرآنی

 

 "نفس صبح"

برنامه زنده ترکیبی "نفس صبح" به تهیه‌کنندگی سید مصطفی موسوی / عمار فرحزادی در 90 قسمت 70 دقیقه ای هر روز ساعت 7:00

محتوای برنامه: لوکیشن در فضای باز تغییر مجری برنامه و رویکرد قرآنی

 

 "یاد خدا "

برنامه گفتگو محور "یاد خدا" به تهیه‌کنندگی مهدی حسین زاده در 90 قسمت 50 دقیقه ای هر روز ساعت 19:00

محتوای برنامه: سبک زندگی دینی

 

 "بینات"

برنامه گفتگو محور "بینات" به تهیه‌کنندگی سید فرهاد مجتهدی در 90 قسمت 57 دقیقه ای شنبه تا چهارشنبه ساعت 22:00

محتوای برنامه: ارائه مباحث محتوایی از منظر دو کارشناس متفاوت و ارتباط مستقیم با شهر قم

 

 "برکت"

مستند "برکت" به تهیه‌کنندگی سید حسین موسوی در 26 قسمت 28 دقیقه ای هر روز ساعت 7:00

محتوای برنامه: وقف و صدقه

 

گروه آموزش

 

 "به وقت خانواده"

برنامه ترکیبی نمایشی "به وقت خانواده" به تهیه‌کنندگی نوید محمودی در 90 قسمت 45 دقیقه ای هر روز ساعت 10:45

محتوای برنامه: القای مفاهیم قرآنی در زمینه خانواده با استفاده از نمایش

 

 "به وقت نوجوونی"

برنامه ترکیبی "به وقت نوجوونی" به تهیه‌کنندگی رحمان حاصلی در 90 قسمت 28 دقیقه ای روزانه ساعت 16:30

محتوای برنامه: آموزش مفاهیم قرآنی

 

 "1449"

برنامه زنده و ضبطی، طرح قرآنی "1449" به تهیه‌کنندگی ایمان رضوانی نیا در 90 قسمت 120دقیقه ای روزانه ساعت 17:00

محتوای برنامه: حفظ سوره یس

 

گروه محافل و مسابقات

 

 "ِاسراء"

مسابقه "اِسراء" به تهیه‌کنندگی علی اکرمی در 90 قسمت 57 دقیقه ای شنبه تا چهارشنبه ساعت 21:00

محتوای برنامه: مسابقه اذان، دعا و قرائت

 

 "فردوس"

مسابقه "فردوس" به تهیه‌کنندگی محمد هادی مجتهدی در 90 قسمت 30 دقیقه ای روزانه ساعت 18:00

محتوای برنامه: مسابقه تلفنی

 

 "روزنه"

برنامه "روزنه" با ساختار گزارشی به تهیه‌کنندگی بهزاد عامری در 120 قسمت 5 دقیقه ای در فواصل زمانی متعدد

محتوای برنامه: پوشش رویدادهای معارفی و قرآنی کشور

 

گروه تلاوت و نغمات دینی

 

 "سراج"

برنامه ترکیبی "سراج" به تهیه‌کنندگی مرتضی طمقاییل در 90 قسمت 57 دقیقه ای شنبه و دوشنبه ساعت 23:00

محتوای برنامه: تحلیل تلاوت اساتید قرآن کریم

 

 "ستاره ها"

برنامه ترکیبی "ستاره ها" به تهیه‌کنندگی رحمان حاصلی در 52 قسمت 43 دقیقه ای هر روز ساعت 18:00

محتوای برنامه: الگو سازی قرآن کریم

 

 "بشری"

برنامه ترکیبی "بشری" به تهیه‌کنندگی محمد سلیمی در 26 قسمت 116دقیقه ای هر روز ساعت 10:00

محتوای برنامه: دعوت از چهره های شاخص در حوزه های مختلف نغمات دینی

 

 

شبکه مستند سیما

گروه تولید

 

 "راه ناتمام" (قهرمانان المپیک)

مستند "راه ناتمام" (قهرمان المپیک) به تهیه‌کنندگی علی محمد قاسمی و کارگردانی علی محمد قاسمی در 5 قسمت 20 دقیقه ای یکشنبه ها ساعت 21:30

محتوای برنامه: معرفی قهرمانان ورزشی قدیمی که در مسابقات المپیک مدال‌آور بودند.

 

 "راز کوهستان"

مستند "راز کوهستان" به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سلیمان خادمی در 4 قسمت 20 دقیقه ای یکشنبه ها ساعت 21:00

محتوای برنامه: معرفی طبیعت کردستان

 

 "تهران مدرن"

مستند" تهران مدرن" به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ایمان سیوف جهرمی در یک قسمت 70 دقیقه ای 2 مرداد ماه ساعت 14:00

محتوای برنامه: پرداختن به جذابیت‌های تهران مدرن

 

 مستند "ترین‌ها"

مستند "ترین ها" به تهیه‌کنندگی رامین موسوی‌ملکی در 3 قسمت 15 دقیقه ای هر هفته ساعت 20:00

محتوای برنامه: مستندهایی در مورد جانباز جنگ تحمیلی (حاج آقا برخورداری که بیش از دو هزار ترکش در بدنش دارد)، معلم مریوانی و برج میلاد (شغل فردی که در بالاترین نقطه برج میلاد مشغول کار است).

 

 "انسان در طبیعت"

مستند "انسان در طبیعت" به تهیه‌کنندگی و کارگردانی بهروز مفید در 1 قسمت 60 دقیقه ای 27 تیر ماه ساعت 22:00

محتوای برنامه: ضرورت توجه به طبیعت در زندگی انسان‌ها و وضعیت آن در گذشته و حال

 

 "کوثر"

مستند "کوثر" به تهیه‌کنندگی حمیدرضا هوشمند و کارگردانی آزاده آریامنش در 1 قسمت 15 دقیقه ای ساعت 20:00

محتوای برنامه: معرفی زنان پرتلاش در عرصه‌های مختلف

 

 "سینمای جوان"

مستند سینمایی "سینمای جوان" به تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوان در 10 قسمت 60 دقیقه ای هفتگی ساعت 23:00

محتوای برنامه: مستند سینمایی با موضوعات مختلف

 

 "دریچه"

برنامه ترکیبی "دریچه" به تهیه‌کنندگی و کارگردانی زهرا کشاورزی در 13 قسمت 60 دقیقه ای پنجشنبه ها ساعت 23:00

محتوای برنامه: معرفی برترین مستندهای ایران و جهان

 

 "ایران"

مستند "ایران" به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد قاسمی در 26 قسمت 30 دقیقه ای سه روز در هفته ساعت 21:30

محتوای برنامه: جذابیت‌های گردشگری استان‌ها

 

 "دوربین مستند"

مستند "دوربین مستند" به تهیه‌کنندگی سعید رسولی در 26 قسمت 5 دقیقه ای روزانه ساعت 18:00

محتوای برنامه: مسائل اجتماعی، فرهنگی و هنری روز ایران

 

 "نردبان"

برنامه ترکیبی "نردبان" به تهیه‌کنندگی الهام عادلی و کارگردانی عماد خدابخش در 13 قسمت 60 دقیقه ای جمعه ها ساعت18:00

محتوای برنامه: آموزش مستندسازی به مخاطبان غیر حرفه‌ای

 

 

شبکه جام جم

گروه اجتماعی

 

 "شب شرقی 1 "

برنامه زنده ترکیبی "شب شرقی 1" به تهیه‌کنندگی امیرعباس حدسنی در 47 قسمت 75 دقیقه ای دوشنبه تا جمعه ساعت 22:30(به وقت تهران)/ 4:00 بامداد به وقت سیدنی/12:30 به وقت آمریکا /20:00 به وقت اروپا

محتوای برنامه: این برنامه تکیه بر محورهای علم و فناوری، سرگرمی و تفریح ، اجتماعی، سبک زندگی و خانواده شامل بخش های مختلفی از جمله پلی بک، موسیقی، کارشناس، میهمان می باشد.

 

 "شب شرقی 2 "

مستند گزارشی "شب شرقی 2 " به تهیه‌کنندگی علی هشامی در 20 قسمت 75 دقیقه ای شنبه و یکشنبه ساعت 22:30 (به وقت تهران) /4:00 به وقت سیدنی /12:30 به وقت آمریکا /20:00 به وقت اروپا

محتوای برنامه: در این برنامه تیم مستندساز به استان های مختلف سفر می کنند و گزارشی درباره مردم، فرهنگ، آداب و رسوم، مشاغل، نوع کار و زندگی و طبیعت آن منطقه ارائه می دهند.

 

 "خانه مهر"

برنامه زنده ترکیبی "خانه مهر" به تهیه‌کنندگی ناصر میردامادی در 90 قسمت 57 دقیقه ای روزانه ساعت 20:30(به وقت تهران)/2:00 به وقت سیدنی/ 10:30 به وقت آمریکا/18:00 به وقت اروپا

محتوای برنامه: این برنامه با بخشهای متنوع آشپزی (با محوریت آموزش غذاهای ایرانی)، پزشکی(با محوریت پیشگیری در مرحله بعد درمان)، هنری(با محوریت آموزش هنرهای دستی ایرانی و معرفی آنان) خانواده(با محوریت موضوعات ذیربط در حوزه خانواده مقیم خارج از کشور، بحث دو زبانه بودن کودکان ، انطباق با محیط، پایداری فرهنگی و عقیدتی و انتقال آن به نسل سوم و چهارم، بررسی شرایط مناسب در بستر کشور میزبان)

 

گروه فرهنگ و ادب و هنر

 

 "ارغوان1 "

برنامه ترکیبی" ارغوان 1" به تهیه‌کنندگی مسعود میرزایی در 24 قسمت 57 دقیقه ای شنبه و یک‌شنبه ساعت 01:30 بامداد (به وقت تهران)/07:00 به وقت سیدنی/ 15:30 به وقت آمریکا /23:00 به وقت اروپا

محتوای برنامه: این برنامه به سه موضوع سینما، موسیقی و تئاتر بوده و شامل افراد سرشناس هر یک از عرصه ها، گزارش، ارائه اخبار و گفتگو با میهمانان بحث و تحلیل درباره این هنرها و ... می باشد.

 

 "ارغوان2 "

برنامه ترکیبی "ارغوان2" به تهیه‌کنندگی علی شعبانی در 24 قسمت 57 دقیقه ای دوشنبه و سه‌شنبه ساعت01:30 بامداد (به وقت تهران)/ 07:00 به وقت سیدنی /15:30 به وقت آمریکا/23:00 به وقت اروپا

محتوای برنامه: در این برنامه به موضوعات ادبیات، تاریخ و هنرهای تجسمی پرداخته خواهد شد هر برنامه به فراخور موضوع شامل آیتم های متفاوتی است از قبیل اخبار ادبی،تازه های نشر، شعرخوانی، روایت تاریخ، گزارش، اخبار میراث فرهنگی و ...خواهد بود

 

 "ارغوان3 "

برنامه ترکیبی "ارغوان 3" به تهیه‌کنندگی فرهاد رضایی در 12 قسمت 57 دقیقه ای ساعت 01:30 بامداد (به وقت تهران) /07:00 به وقت سیدنی /15:30 به وقت آمریکا /23:00 به وقت اروپا

محتوای برنامه: این برنامه کلیه رویدادهای فرهنگی کشور شامل همایشها، سمینارها، گالریها، نشست های ادبی و ... را همراه با کارشناس و مجری داخل استودیو ارائه خواهد داد.

 

گروه معارف اسلامی

 

 "روشنا"

برنامه ترکیبی "روشنا" به تهیه‌کنندگی مهدی حسین‌زاده در 90 قسمت 45 دقیقه ای روزانه ساعت 18:45(به وقت تهران) / 00:15 به وقت سیدنی/ 08:45 به وقت آمریکا / 16:15 به وقت اروپا

محتوای برنامه: این برنامه به موضوعات احکام، قرآن و زندگی، تاریخ اسلام، خانواده ، مهدویت و ادعیه و ... می پردازد در این برنامه ارتباط وب کم با ایرانیان خارج از کشور بمنظور پاسخگویی به سوالات مذهبی آنان مدنظر است.

 

 "شهر خورشید"

برنامه ترکیبی "شهر خورشید" به تهیه‌کنندگی محسن افکاری در 30 قسمت 30 دقیقه ای ساعت 24:30 به وقت تهران

محتوای برنامه: در این برنامه شهر مشهد مقدس از دیدگاه ساحتی و زیارتی به تصویر کشیده می شود و ضمن ارتباط معنوی مخاطبان خارج از کشور یا حرم رضوی جاذبه های گردشگری شهر مقدس به تصویر کشیده خواهد شد.

 

گروه تولیدات بین الملل

 

 "همراه ایرانیان"

برنامه ترکیبی "همراه ایرانیان" به تهیه‌کنندگی حسین شهباز زاده در 26 قسمت 50 دقیقه ای یکشنبه ها ساعت20:00به وقت تهران /01:30 به وقت سیدنی /10:00 به وقت آمریکا /17:30 به وقت اروپا

محتوای برنامه: نمایش زندگی ایرانیان مقیم خارج از کشور در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، علمی، هنری و ...

 

 "هموطن سلام" (ایتالیا)

برنامه ترکیبی "هموطن سلام" به تهیه‌کنندگی مهدی قائمی در 13 قسمت 60 دقیقه ای شنبه ها ساعت 20:00به وقت تهران /01:30 به وقت سیدنی /10:00 به وقت آمریکا /17:30 به وقت اروپا

محتوای برنامه: نمایش زندگی ایرانیان مقیم خارج از کشور مقیم ایتالیا در حوزه اجتماعی، فرهنگی، علمی، هنری و ... / نمایش مشترکات فرهنگی و اجتماعی بین کشورهای ایران و ایتالیا

 

 "با ایرانیان"

برنامه مستند گزارشی "با ایرانیان" به تهیه‌کنندگی ابوالفضل ولی زاده در 9 قسمت 30 دقیقه ای جمعه ها ساعت 20:00به وقت تهران /01:30 به وقت سیدنی /10:00 به وقت آمریکا /17:30 به وقت اروپا

محتوای برنامه: نمایش ایرانیان موفق مقیم خارج از کشور در عرصه های علمی، اجتماعی، هنری و ...

 

گروه اداره کل اخبار جام جم

 

 "کنکاش "

برنامه ترکیبی "کنکاش" به تهیه‌کنندگی احسان ابوالحسنی در 13 قسمت 50 دقیقه ای سه شنبه ها ساعت 21:25به وقت تهران /02:55 به وقت سیدنی/11:25 به وقت آمریکا/ 18:55 به وقت اروپا

محتوای برنامه: انعکاس رویدادهای سیاسی کشور و منطقه برای ایرانیان خارج از کشور با حضور کارشناسان ذیربط در حوزه موضوع سیاسی

 

 

شبکه نمایش سیما

گروه تأمین برنامه

 

 "سینما کلاسیک"

برنامه ترکیبی "سینما کلاسیک" به تهیه‌کنندگی یاسر نامی در 100قسمت 120دقیقه ای روزانه ساعت 1:30

محتوای برنامه: تحلیل و نمایش فیلم های برتر کلاسیک

 

 "سینما 16 "

برنامه ترکیبی "سینما 16" به تهیه‌ تأمین برنامه شبکه در 40 قسمت 15دقیقه ای روزانه ساعت16:00

محتوای برنامه: فیلم های کوتاه 16 میلیمتری از کارگردانان مشهور جهان که اکثر فیلمها از جمله اولین کارهای این کارگردانان می باشد . همراه با تحلیل 3 الی 5 دقیقه ای پخش خواهد شد

 

 "سینمایش "

برنامه "سینمایش" با ساختار گزارشی به تهیه‌کنندگی محمد محمودی در 26 قسمت 20 دقیقه ای دوشنبه ها ساعت 22:40

محتوای برنامه: برنامه ای گزارشی در مورد فیلم های درحال اکران سینمای ایرانی

 

گروه تولید برنامه

 

 "ستاره بیست"

مسابقه "ستاره بیست" به تهیه‌کنندگی رامین نواب پور در 100 قسمت 75 دقیقه ای پنجشنبه ها ساعت 20:00

محتوای برنامه: مسابقه استعدادیابی در زمینه بازیگری در سطح کشوری

 

 "ویژه برنامه دوبله"

ویژه برنامه ترکیبی "دوبله" به تهیه‌کنندگی تأمین برنامه شبکه در 13قسمت 30 دقیقه ای

محتوای برنامه: گزارشی از پشت صحنه دوبله فیلم ها و سریالهای جدید خارجی در حال دوبله شبکه نمایش و مصاحبه با گویندگان آنها

 

 

 

شبکه سلامت سیما

گروه تغذیه

 

 "نبض زندگی"

برنامه ترکیبی نبض زندگی به تهیه‌کنندگی شاهسوند در 52 قسمت 70 دقیقه ای هفتگی

محتوای برنامه: موضوعات سلامت جنسی در زندگی زناشویی

 

 "فردا دیر است"

برنامه ترکیبی "فردا دیر است" به تهیه‌کنندگی شکیبی در 52 قسمت 70 دقیقه ای هفتگی

محتوای برنامه: روش های پیشگیری و درمان اعتیاد

 

 "مواد لازم "

برنامه ترکیبی "مواد لازم" به تهیه‌کنندگی صفاریان‌پور در 52 قسمت 30 دقیقه ای روزانه ساعت

محتوای برنامه: اصلاح سبک زندگی در حوزه تغذیه

 

 "گزارش سلامت"

برنامه ترکیبی "گزارش سلامت" به تهیه‌کنندگی کریم ‌یزدی در 100 قسمت 15 دقیقه ای روزانه

محتوای برنامه: انعکاس فعالیت‌های حوزه سلامت

 

 "سلامت"

مسابقه" سلامت" به تهیه‌کنندگی محسن کرمی در 100 قسمت 30 دقیقه ای روزانه ساعت18:00

محتوای برنامه: آموزش سلامت جسمی و روانی

 

گروه: بهداشت و درمان

 

 "ضربان"

برنامه ترکیبی "ضربان" به تهیه‌کنندگی رحیمی در 100 قسمت 60 دقیقه ای هر روز ساعت 16:00

محتوای برنامه: برنامه‌ای آموزشی در خصوص انواع بیماری‌ها، درمان و پیشگیری و سبک زندگی

 

 "ذره‌بین"

برنامه ترکیبی "ذره بین" به تهیه‌کنندگی خلیفه سلطان در 100 قسمت 60 دقیقه ای شنبه ها ساعت22:00

محتوای برنامه: گفتگو با مسئولین حوزه سلامت و بهداشت

 

 "بادبان‌ها را بکشید"

برنامه ترکیبی "بادبان‌ها را بکشید" به تهیه‌کنندگی صفاریان پور در 52 قسمت 45 دقیقه ای هفتگی

محتوای برنامه: جمعیت و موضوعات مرتبط با خانواده

 

 "خانه سلامت"

برنامه ترکیبی "خانه سلامت" به تهیه‌کنندگی آجرلو در 130 قسمت 60 دقیقه ای هفتگی

محتوای برنامه: تغذیه سالم و تأثیر آن در سبک زندگی

 

 "مادر، کودک، تندرستی"

برنامه ترکیبی "مادر، کودک، تندرستی" به تهیه‌کنندگی حیدری در 100 قسمت 70 دقیقه ای هر روز ساعت 11:00

محتوای برنامه: برنامه‌ای آموزشی درخصوص بیماری‌های مادران و کودکان

 

گروه تأمین

 

 "ژنتیک"

برنامه ترکیبی "ژنتیک" در 7 قسمت 30 دقیقه ای روزانه

محتوای برنامه: مسائل مربوط به ژنتیک و مهندسی آن

 

 "میکروسکوب"

برنامه ترکیبی "میکروسکوپ" در 10 قسمت 40 دقیقه ای

محتوای برنامه: گفتگوی تخصصی با پزشکان در مورد امراض مختلف

 

 "بزرگان عرصه سلامت"

برنامه ترکیبی "بزرگان عرصه سلامت" در 7 قسمت 50 دقیقه ای

محتوای برنامه: برنامه‌ای درباره نخبگان حوزه سلامت

 

 "پزشکی"

مستند "پزشکی" در 150 قسمت 10 دقیقه ای ساعت

محتوای برنامه: روش‌های نوین درمان در حوزه پزشکی

 

 "ایدز"

مستند "ایدز" در 1 قسمت 50 دقیقه ای

محتوای برنامه: مستندی درباره بیماری ایدز

 

 "هیولاهای ذره‌بینی"

مستند "هیولای ذره بینی" در 5 قسمت 20 دقیقه ای

محتوای برنامه: مستندی درباره حیات وحش و موجودات ذره‌بینی

 

 "آناتومی بدن"

انیمیشن آموزشی "آناتومی بدن" در 15 قسمت 10 دقیقه ای

محتوای برنامه: آموزش آناتومی بدن برای کودکان و نوجوان

 

 

شبکه نسیم سیما

گروه تولید برنامه

 

 "هاونگ"

برنامه ترکیبی "هاونگ" به تهیه‌کنندگی رامین کرم یزدی در 120 قسمت 20 دقیقه ای روزانه ساعت20:00

محتوای برنامه: متشکل از بخش­های گوناگون بوده که از طریق یک مجری به هم مربوط می­شود. بخش­هایی عبارت از، نمایش عکس­های خنده­دار وجالب، بخش تریبون خنده و...

 

 "خندوانه"

برنامه ترکیبی نمایشی "خندوانه" به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی در 150 قسمت 70 دقیقه ای هر شب ساعت 22:00

محتوای برنامه: برنامه ای با هدف ترویج نشاط در جامعه با تمرکز بر خنده و مهارت خندیدنو شامل بخش های مختلف: پلاتوهای مجری در خصوص خنده و فوایدآن، استند آپ کمدی، حضور میهمان و مصاحبه به آنها، آیتم های نمایشی کوتاه، گزارش از شهرستان و خارج از کشور، مسابقه پیامکی و مسابقه های داخل استودیو

 

 "نسیم مهارت"

تیزرهای "نسیم مهارت" به تهیه‌کنندگی امید نجیب زاده در 50 قسمت 4 دقیقه ای روزانه ساعت 21:55

محتوای برنامه: محور اصلی طرح آموزش صحیح مادران برای نگهداری از فرزندان نوزادشان می باشد. این برنامه علاوه بر آموزش صحیح به مادران می تواند با توجه به ساختار لطیف و جذابش مشوقی باشد برای زوجین جوان جهت بچه دار شدنشان.

 

 "حرف تو حرف"

مسابقه "حرف تو حرف" به تهیه‌کنندگی حسین فردرو در 100 قسمت 45 دقیقه ای ساعت

محتوای برنامه: بازی با حروف و کلمات شبیه مسابقات جدول

 

 "دست به نقد"

برنامه ترکیبی - نمایشی "دست به نقد" به تهیه‌کنندگی شهاب عباسی در 90 قسمت 25 دقیقه ای روزانه ساعت 21:00

محتوای برنامه: مجموعه آیتم های نمایشی که به نقد ناهنجاریهای فرهنگی و اجتماعی جامعه می پردازد.

 

 "بی سیم"

برنامه ترکیبی "بی سیم" به تهیه‌کنندگی آرمین قاسم زاده در 52 قسمت 25 دقیقه ای ساعت

محتوای برنامه: هر هفته یک پرونده در برنامه با موضوع سبک زندگی دیجیتال مورد بررسی قرار می گیرد، برای مثال رعایت حقوق دیکران در فضای مجازی،که به روش های مختلف و با به نمایش گذاشتن ابعاد آن به صورت طنز و جدی آن موضوع بیان می شود. آخرین اخبار حوزه تکنولوژی و اتفاق هایی که مردم را سرگرم می کند و متحیر از پیشرفت تکنولوژی نیز، در بی سیم جای دارد. برای مثال نحوه کار کرد حرفه ای با تلفن همراه، به جز صحبت کردن و پیام فرستادن؛ را می توانیم به مردم آموزش دهیم.

 

 "شب‌های کمدی"

برنامه ترکیبی / نمایشی "شب‌های کمدی" به تهیه‌کنندگی هاشم رضایت و حمید رحیمی نادی در 52 قسمت 75 دقیقه ای ساعت

محتوای برنامه: جنگ تلویزیونی که با حضور تماشاچیان و به صورت تاتر صحنه اجرا میشود. در این برنامه موضوعات و مسائل روز جامعه بدر قالب نمایش و گفتگوی طنز می پردازد.

 

 "نسیم دانش"

برنامه ترکیبی "نسیم دانش" به تهیه‌کنندگی حازم فری پور در 20 قسمت 7 دقیقه ای ساعت

محتوای برنامه: معرفی و نمایش آزمایش ها و پدیده های فیزیکی و شیمیایی جهت نمایش ابعاد جذاب و شیرین علوم مختلف

 

 

شبکه افق سیما

گروه برنامه تلویزیونی

 

 "قرار"

برنامه ترکیبی "قرار" به تهیه‌کنندگی الهه بهبودی و مهدی خداوردیان و با اجرای خانم عرب زاده و آقایان آقاسی و حصامی در 90 قسمت 56 دقیقه ای روزانه ساعت 20:00

محتوای برنامه: پیرامون موضوعات اجتماعی، معارفی و سبک زندگی دینی (سری جدید)

 

 "پنجره"

برنامه ترکیبی "پنجره" به تهیه‌کنندگی رضا خوشدل راد و اجرای محمود سالاری در 26 قسمت 78 دقیقه ای دوشنبه ها ساعت 18:00

محتوای برنامه: مجله ادبی هنری که به مسائل فرهنگ و هنر انقلابی می پردازد

 

 "عصرانه"

برنامه ترکیبی "عصرانه" به تهیه‌کنندگی یاسر قدسی در 90 قسمت 26 دقیقه ای روزانه ساعت 19:30

محتوای برنامه: مرور روزانه سایت ها و مطبوعات

 

 "افقاتور"

برنامه ترکیبی "افقاتور" به تهیه‌کنندگی فرشاد منجزی و اجرای مهدی فرج اللهی در 26 قسمت 26 دقیقه ای سه شنبه ها ساعت 17:00

محتوای برنامه: پرداخت کاریکاتوری به موضوعات اجتماعی و مسائل روز

 

 "در جریان"

برنامه ترکیبی "در جریان" به تهیه‌کنندگی روح الله رحیمی در 26 قسمت 42 دقیقه ای هفتگی ساعت 19:00

محتوای برنامه: بررسی تهدیدهای جمعیتی کشور

 

 "هوای تازه"

برنامه ترکیبی "هوای تازه" به تهیه‌کنندگی علی وفایی زاده با اجرای محمدعلی الله قلی و افشین زارعی در 26 قسمت 26 دقیقه ای جمعه ها ساعت 20:00

محتوای برنامه: حفظ محیط زیست

 

 "ناهار فامیلی"

برنامه ترکیبی "ناهار فامیلی" به تهیه‌کنندگی بلال الفت در 52 قسمت 26 دقیقه ای یکشنبه ها ساعت 21:00

محتوای برنامه: آشنایی با سبک زندگی اقوام مختلف کشور با برگزاری دوره همی های بزرگ خانوادگی

 

 "یک کار خوب"

برنامه ترکیبی - رئالیتی شو "یه کار خوب" به تهیه‌کنندگی محمد ساسان در 13قسمت 26 دقیقه ای هفتگی ساعت 19:00

محتوای برنامه: کارآفرینی

 

 "شاهد عینی 3 "

برنامه ترکیبی "شاهد عینی" به تهیه‌کنندگی محمد ماندگاران با اجرای وحید یامین پور در 26 قسمت 26 دقیقه ای پنجشنبه ها ساعت 19:00

محتوای برنامه: گفتگو با شاهدان عینی وقایع مهم انقلاب اسلامی

 

 "بزرگراه همت"

برنامه ترکیبی "بزرگراه همت" به تهیه‌کنندگی نوروز صالحیان در 13 قسمت 42 دقیقه ای هفتگی ساعت 21:00

محتوای برنامه: فعالیت های فرهنگی کشور به ویژه در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

 

 "چوب خط"

برنامه ترکیبی "چوب خط" به تهیه‌کنندگی علی مروی در 26 قسمت 78 دقیقه ای یکشنبه ها ساعت 21:00

محتوای برنامه: برنامه ای اقتصاد محور با تمرکز بر اقتصاد مقاومتی

 

گروه مستند

 

 "سرزمین نخبگان"

مستند "سرزمین نخبگان" به تهیه‌کنندگی محمدعلی فارسی در 15قسمت 40 دقیقه ای پنجشنبه ها ساعت17:00

محتوای برنامه: معرفی نخبگان ایرانی

 

 "پازل"

مستند "پازل" به تهیه‌کنندگی روح الله رحیمی در 13قسمت 26 دقیقه ای یکشنبه ها ساعت 17:00

محتوای برنامه: دستاوردها و پیشرفت های علمی

 

 

 

شبکه ورزش سیما

 

 "جشنواره 90 شبی مستندهای ورزشی"

مستندهای ورزشی تولید سال 2010 تا 2015؛ در 90 قسمت از شنبه تا پنجشنبه هر شب ساعت 23:00

محتوای برنامه: مستندهای برتر ورزشی

 

 مستند "انسان و صخره"

مستند زیبای "انسان و صخره" در 15 قسمت، جمعه شب ها ساعت 23:00

محتوای برنامه: ورزش کوهنوردی و صخره نوردی

 

 "بازپخش بازی های جام جهانی 2014 برزیل"

بازپخش دیدارهای مقدماتی تا فینال جام جهانی 2014 برزیل هر روز ساعت 14:30

 http://www.tv3.ir/images/social/sefr%20ta%20sad.png

فرهنگسرای ملل میزبان برنامه «صفر تا صد»
برنامه تلویزیونی «صفر تا صد» کاری از گروه معارف شبکه سه سیما که در فرهنگسرای ملل تولید می‌شود، در روزهای ماه مبارک رمضان ساعت 12:15 به روی آنتن می‌رود.

به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ برنامه «صفر تا صد» با محوریت مباحث مرتبط با جوانان در فضایی صمیمانه و جوان پسند در بخش های مختلف روی انتن می رود. این برنامه هر روز موضوعات متنوع و جذاب برای جوانان را با حضور یک مهمان و کارشناس مطرح می‌کند و هر آنچه که مرتبط با موضوع است را از صفر تا ۱۰۰ مورد بررسی قرار می‌دهد.

این برنامه پای صحبت جوانانی می‌نشیند که دور از مرزهای این آب و خاک توانسته‌اند مسیر سعادت و نیکبختی را پیدا و آن را حفظ نمایند.

از دیگر بخش های این برنامه خاطرات ماه رمضان است و هنرمندانی که آثار هنری مرتبط با ماه رمضان عرضه داشتند از خاطرات خود با مردم می گویند.

«صفر تا صد» در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای به تهیه کنندگی سیدمحمدرضا نعمتی در فرهنگسرای ملل در حال تولید است و هر روز به جز پنجشنبه و جمعه قبل از اذان ظهر از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
 


رها ماهرو : بازدیدکنندگان عزیز ، از شما درخواست می کنیم تا نظر و انتقادتان را راجع به برنامه صفر تا صد که هم اکنون از شبکه سه در حال پخش است در وبسایت رها ماهرو برایمان بفرستید



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد