رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

مسابقه پله هشتم به تهیه کنندگی محمد محمدیان

پله هشتم

شبکه سه

ژانر : مسابقه
دسته بندی : سرگرمی و مسابقه
زبان : فارسی
درباره " پله هشتم "

مسابقه تلفنی پله هشتم با اجرای حامدحاجیلو و کاری از گروه سرگرمی و تفریحات شبکه سه است که شنبه تا چهارشنبه ساعت11:45 روی آتن می رود.
پله هشتم به تهیه کنندگی محمد محمدیان و اجرای این مسابقه به عهده حسین عباسی و حامد حاجیلو است.
مسابقه پله هشتم، هشت مرحله اصلی را دربرمی گیرد، در شش مرحله ابتدایی آن بازی های مختلفی وجود دارد که به تناسب حرکت به سمت پله های بالاتر در مسابقه سخت تر می شود اما مرحله هفتم و هشتم به طور ثابت در نظر گرفته شده است.
 


رها ماهرو : بازدیدکنندگان عزیز ، از شما درخواست می کنیم تا نظر و انتقادتان را راجع به مسابقه پله هشتم به تهیه کنندگی محمد محمدیان که از شبکه سه پخش می شود در وبسایت رها ماهرو برایمان بفرستید




جایزه جهانی تهران به پله هشتم رسید

هشتمین جشنواره بین‌المللی برترین‌های پژوهش و نوآوری (جایزه جهانی تهران) با حضور 8 کشور در دانشگاه امیرکبیر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، صبح امروز (یکشنبه) جشنواره بین‌المللی برترین‌های پژوهش و نوآوری با حضور محمدعلی داریانی معاون توسعه و منابع انسانی شهرداری تهران و بابک نگاهداری، رییس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران آغاز به کار کرد.

در مراسم افتتاحیه این جشنواره، داریانی با اشاره به افزایش استقبال از این جشنواره نسبت به دوره‌های گذشته گفت: بی‌تردید پژوهش نقش مهم و اساسی در پیشبرد پروژه‌های شهری خواهد داشت، برهمین اساس در اکثر حوزه‌های شهرداری تهران به امر پژوهش نگاه ویژه‌ای می‌شود.

وی افزود: در هشتمین دوره جشنواره جایزه جهانی تهران استقبال خوبی از سوی پژوهشگران و مراکز علمی به عمل آمده است. باید در تمام حوزه‌ها تلاش کنیم اقدامات به صورت پژوهش‌محور انجام شود و از یافته‌های این نمایشگاه بهره و استفاده لازم به عمل آید.

معاون توسعه و منابع انسانی شهرداری تهران به حضور 8 کشور در این دوره از جشنواره برترین‌های پژوهش و نوآوری اشاره کرد و افزود: بیشترین شرکت‌کنندگان در این جشنواره از سوی پژوهشگران و مراکز علمی داخل کشور بوده به طوری که اکثر حوزه‌های شهرداری تهران و شهرداری‌های کلانشهرهای کشور در این جشنواره شرکت کرده‌اند اما در این دوره شاهد حضور 8 کشور در هشتمین دوره جشنواره جایزه جهانی تهران هستیم.
در ادامه بابک نگاهداری با اشاره به تلاش برای هم‌افزایی و بهره عملی از نتایج مطالعات در پروژه‌های شهری به عنوان اهداف این جشنواره افزود: تهران در چشم‌انداز آینده خود به عنوان شهری جهانی دیده شده است، برهمین اساس برای رسیدن به جهان‌شهر تهران نیاز است به پژوهش‌ها نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.
http://tv3.ir/images/others/PELE%20HASHTOM59.png
وی درباره ارتقای تعاملات پژوهشی با شهرهای بزرگ کشور و همچنین شهرهای بزرگ دنیا به عنوان یکی دیگر از اهداف جشنواره بین‌المللی برترین‌های پژوهش و نوآوری گفت: در این دوره 8 کشور در جشنواره شرکت کردند که نسبت به سال‌های گذشته استقبال مناسب‌تری از سوی پژوهشگران و مراکز علمی کشور انجام شده است. در حقیقت نسبت به سال گذشته شاهد رشد 2 برابری شرکت‌کنندگان و آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره بوده‌ایم.

رییس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران افزود: در این دوره بیش از 6400 اثر به دبیرخانه جایزه جهانی تهران ارسال شده است که برترین‌های این آثار در انتهای جشنواره معرفی خواهند شد. همچنین 9 پنل تخصصی با مشارکت 8 دانشگاه برتر کشور در 2 روز برگزاری این جشنواره در حوزه‌های مختلف شهری برگزار خواهد شد.

نگاهداری تاکید کرد: در هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی برترین‌های پژوهش و نوآوری بیش از 40 غرفه به ارائه آثار پژوهشی در حوزه مدیریت شهری می‌پردازند. امیدواریم با برگزاری این جشنواره بتوانیم در عرصه بهره‌بری از پژوهش‌ها در پروژه‌های عملی، استفاده لازم را داشته باشیم.


پله هشتم

  شنبه تا چهارشنبه - ساعت 12:15

تهیه کننده : محمد محمدیان

مسابقه تلفنی "پله هشتم" دارای هشت مرحله اصلی است  که  در شش مرحله ابتدایی  بازی های مختلفی وجود دارد و  به تناسب حرکت به سمت پله های بالاتر ،  مسابقه سخت تر می شود.  اما مرحله هفتم و هشتم به طور ثابت در نظر گرفته شده است.
هر شرکت کننده به همراه یک مشاور امکان حضور در مسابقه  را دارد. این مشاور  می تواند در دو مرحله مشورت ها و راهنمایی های لازم را به شرکت کننده ارائه دهد.   بازی های فکری و مبتنی بر هوش و ریاضی  ، سوالات معلومات عمومی  و سوالات تصویری خاص  درباره فیلم ها و سریال های شبکه سه سیما  از آیتم های این مسابقه است. حسین عباسی و حامد حاجیلو اجرای این مسابقه را به عهده دارد

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد