رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

برنامه یک پنجره

یک پنجره

شبکه یک

ژانر : هنری
دسته بندی : سرگرمی و مسابقه ،  فرهنگ ، هنر و رسانه
زبان : فارسی
............................................................................

لیست قسمت ها

یک پنجره: 15 آذر 1394   
یک پنجره
15 آذر 1394   
 
   
یک پنجره: 8 آذر 1394   
یک پنجره
8 آذر 1394   
 
   
یک پنجره: 1 آذر 1394   
یک پنجره
1 آذر 1394   
 
یک پنجره: 24 آبان 1394   
یک پنجره

داستان : سیندرلا به ایران آمد

داستان : پاندا کونگ فو کار به ایران آمد


زندگی خیر ایلامی در مستند «یک پنجره به آسمان»
مستند یک پنجره به آسمان با موضوع زندگی خانم خیر ایلامی امشب از شبکه یک پخش می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما: در این مستند که امشب حدود ساعت 24 پخش می شود، زندگی و فعالیت های خانم "کی خایی" به بینندگان معرفی می شود.
ایشان که در منطقه ایلام زندگی می کردند با تلاش و همکاری مردم این منطقه اقدام به کارهای عام المنفعه  از جمله راه اندازی  مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست ، مدرسه و کارآفرینی کرده اند.
 

گفتنی است این مستند کاری از گروه روایت فتح است که با کارگردانی مصطفی کرمی و با همکاری شبکه یک پخش می شود.
............................................................................
زمان شروع : 1394/9/20 23:50
زمان پایان : 1394/9/20 00:00
............................................................................
رها ماهرو : با توجه به اینکه متاسفانه مطالب زیادی درباره برنامه یک پنجره در اینترنت موجود نبود لطفا نظرتان را درباره برنامه ده دقیقه ای  "یک پنجره" برای وبسایت پرطرفدار و  جامع و بزرگ نقد سینمایی رها ماهرو بفرستید .


نظرات 1 + ارسال نظر
مریلا شکوهی جمعه 20 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:07 ب.ظ http://nimkatma.blogfa.com/

رهاااا جون
باز دو خبر قدیمی هنری




آوا روی میز تدوین رفت
به گزارش بانی فیلم تله فیلم آوا به کارگردانی فربد شکرایی 20 آذر در تهران کلید خورد و پس از 16 جلسه تصویربرداری در لوکیشن هایی چون بیمارستان هفت تیر، منزلی در خیابان شریعتی، روستای واریش و... ضبط تصاویر آن اوایل دی ماه جاری به پایان رسید.
هم اکنون تدوین تله فیلم توسط شیرین وحیدی در حال انجام است. ساخت موسیقی را نیز امید کرامتی بر عهده دارد. فرخ نعمتی که آخرین بار، ماه رمضان امسال در سریال سقوط یک فرشته دیده شد. در این تله فیلم نقش مرد معتادی را دارد. مردی که در آستانه مرگ است و برای بستری شدن در بیمارستان و ادامه زندگی دست و پا می زند. سمیرا حسن پور هم که نوروز 90 با سریال پایتخت در شبکه یک حضور داشت، نقش دختر او به نام آوا را دارد. دختری که باید به تنهایی به وضع پدرش رسیدگی کند تا او در بیمارستان بستری شود. شیرین بینا، مجتبی رجبی، سعید داخ، ساعد هدایتی، عبدالرضا امیراحمدی، صدیقه کیانفر، ساقی زینتی، غلا مرضا اصانلو و... دیگر بازیگران اصلی تله فیلم هستند. شکرایی کارگردانی فیلم تلویزیونی «که به تردید می گذرد» را نیز در کارنامه دارد که مدت ها قبل از شبکه یک پخش شد. سایر عوامل اصلی تولید فیلم تلویزیونی آوا عبارتند از نویسندگان: پیمان عباسی، فاطمه رشیدی، مدیر تصویربرداری حافظ احمدی، صدابردار: خسرو کیوان مهر، طراح گریم: مهدی شیرازی، برنامه ریز: شیرین خشائی مدیر تولید: صابر احدی، طراح صحنه و لباس: فرین فرهی، تهیه کنندگان: شهرام دانش پور و نوید شیرازی.

بیتا بی بیتا تمام شد
فیلمبرداری فیلم سینمایی بیتا بی بیتا به کارگردانی مهرداد فرید چندی قبل به پایان رسید. آخرین پلا ن های این فیلم در محله سرچشمه تهران فیلمبرداری شد که بازیگران اصلی، جلوی دوربین مرتضی غفوری رفتند. تدوین بیتا بی بیتا توسط ابراهیم سعیدی انجام می شود که به تازگی راف کات آن هم به پایان رسیده است.
همچنین صداگذاری فیلم به بهمن اردلا ن سپرده شد تا به زودی صداگذاری بیتا بی بیتا نیز آغاز شود. هنوز آهنگساز این فیلم مشخص نشده، اما فرید فرم شرکت در جشنواره فیلم فجر را پر کرده است. این فیلم داستان دختری به نام بیتاست که در یک موقعیت کاری با مشکلا تی روبه رو می شود. حامد بهداد، الهه حصاری، فریبا کوثری، مجید مشیری، ذبیح افشار، نگار حسن زاده و شیوا خنیاگر بازیگران اصلی این فیلم هستند. فرید خود تهیه کنندگی پنجمین فیلم بلندش را بر عهده دارد.

«هیچ کجا هیچکس» کلید خورد
فیلم سینمایی «هیچ کجا هیچ کس» به کارگردانی ابراهیم شیبانی کلید خورد. رضا کیانیان، محمدرضا فروتن، مهناز افشار، صابر ابر، بهاره کیان افشار و بابک کریمی بازیگران اصلی این فیلم هستند که اولین پلا ن های آن در شمال کشور جلوی دوربین رفت. گروه این روزها در لا هیجان هستند و طبق برنامه ریزی انجام شده با پایان یافتن فیلمبرداری سکانس های شمال تا 10 روز دیگر به تهران برمی گردند. نکته قابل توجه در خصوص فهرست بازیگران هیچ کجا هیچ کس حضور بابک کریمی است.
پسر نصرت کریمی که پیش از این در نقش قاضی دادگاه در جدایی نادر از سیمین خوش درخشیده بود در فیلم شیبانی نقش یک صراف را بازی می کند. فیلمنامه این فیلم را احمد رفیع زاده نوشته که مضمونی اجتماعی دارد. حسن کلا می تهیه کنندگی هیچ کجا هیچکس را بر عهده دارد.
این سومین فیلم بلند ابراهیم شیبانی بعد از «زهر عسل» و «صحنه جرم، ورود ممنوع» است. او سه سال است فیلمی جلوی دوربین نبرده و از مدت ها قبل مشغول مهیا کردن شرایط و انتخاب بازیگران هیچ کجا هیچ کس بود.
فهرست کامل عوامل این پروژه عبارتند از: کارگردان: ابراهیم شیبانی، نویسنده: احمد رفیع زاده، مدیر فیلمبرداری: حسین جعفریان، مدیر تولید: مرتضی متولی، صدابردار: ساسان نخعی، طراح صحنه و لباس: کیوان مقدم، طراح گریم: سعید ملکان، بازیگران: رضا کیانیان، محمدرضا فروتن، مهناز افشار، صابر ابر، بابک کریمی، بهاره کیان افشار سرمایه گذار: شرکت سورنیت تهیه کننده حسن کلامی.

پایان نامه های خیس در مزون لباس عروس
تصویربرداری فیلم تلویزیونی نامه های خیس به کارگردانی مرجان اشرفی زاده در یک مزون لباس عروس در حوالی جردن به پایان رسیده و هم اکنون در مرحله مونتاژ قرار دارد. سینا گنجوی تدوین را بر عهده دارد و طبق پیش بینی ها این تله فیلم یک ماه آینده آماده پخش خواهد شد.
بخش عمده تصویربرداری نیز در فیروزکوه و زرین دشت انجام شده است.
معصومه قاسمی پور، مریم بوبانی، بهروز شعیبی، جواد عزتی، شیرین بینا، مهتاج نجومی، محسن قاضی مرادی، هما خاکپاش، ساقی زینتی، هیلدا خسروی، حامد شاملو و... بازیگران اصلی پروژه هستند. نامه های خیس روایت گر داستان زندگی دختری پاکدامن به نام راضیه است که از مادرش مراقبت می کند. این تله فیلم در گروه فیلم و نمایش شبکه چهار تهیه می شود و سایر عوامل اصلی آن عبارتند از: تهیه کننده ناهید دلآگاه نویسندگان مرجان اشرفی زاده، علی اصغری (کارگاه قلم)، مدیر تصویربرداری: محمد رسولی، صدابردار: مجید هاشمی پور، طراح صحنه و لباس: سینا گنجوی، مدیر تولید: یوسف پناهی، منشی صحنه: سمیه شهرابی، عکاس: اسماعیل حاتمی کیا.





دیدار کودکان و نوجوانان با ایرج طهماسب و حمید جبلی


ابتکار- ایرج طهماسب و حمید جبلی دو کارگردان صاحب نام سینمای ایران خاطرات عضویت خود در یکی از کتابخانه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در ویژه برنامه ای با عنوان ملاقات و مهر برای بچه های نسل امروز اعضای کانون بازگو می کنند.این دو هنرمند در سال های نخست دهه پنجاه و دوران نوجوانی در کتابخانه شماره 9 کانون در محله وحیدیه تهران فعالیت هنری خود را آغاز کردند و اکنون در برنامه ملاقات و مهر خاطرات آن دوران را تجدید می کنند.برنامه ملاقات و مهر سه نسل از کودکان و نوجوانان را که از چهار سال پیش تاکنون پای میز کتابخانه های کانون نشسته اند و نخستین تجربه های خود را در عرصه هنر و ادبیات به ظهور رسانده اند با یکدیگر پیوند می دهد.ایرج طهماسب و حمید جبلی به عنوان نسل اول اعضای کتابخانه شماره 9 کانون امروز از ساعت 14 درحالی در این مرکز قدیمی کانون حاضر می شوند که در کنار آنها بیژن میرباقری کارگردان جوان سینمای ایران، حمید ابراهیمی کارشناس رایانه و شاغل در صداو سیما و طلعت السادات کمالی، گلزار دلاوری و نرگس دلاوری به عنوان تصویرگر و نقاش کتاب و مجلات کودک از نسل دوم اعضای این مرکز حضور خواهند داشت.چهار دختر و پسر نوجوان نیز از جمله هنرمندانی هستند که نماهنگ نسل فعلی اعضای مرکز را در برنامه ملاقات و مهر برعهده خواهند داشت.در این برنامه میهمانان به بچه ها معرفی خواهند شد و نمایندگی از فعالیت ها و زندگی ایرج طهماسب به نمایش در می آید و شرکت کنندگان از نمایشگاهی که برای معرفی آنها برپا شده است، بازدید می کنند.پایان بخش این برنامه پرسش و پاسخ بچه های کتابخانه شماره 9 کانون و تقدیر از میهمانان ویژه برنامه است.


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد