رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

مستند شاخه شکسته

شاخه شکسته

شبکه یک


مستند«شاخه شکسته» از شبکه یک پخش می شود
با موضوع طلاق؛

http://www.honarnews.com/images/docs/000044/n00044933-b.jpg

مستند«شاخه شکسته» از شبکه یک پخش می شود

مستند «شاخه شکسته» با موضوع طلاق و آنچه که باعث از پاره شدن رشته زندگی مشترک می‌شود در شبکه یک در حال ساخت است.
 
به گزارشس هنرنیوز به نقل از روابط عمومی شبکه اول سیما؛ زهره کاظمی تهیه کننده و کارگردان مستند شاخه شکسته اظهارداشت: این مستند در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه ای ساخته شده و موضوع آن بررسی علل مختلف طلاق و ریشه یابی آن است.
مشکلات اقتصادی، اعتیاد، بیماری‌های روانی و غیره و غیره از عواملی هستند که به گفته کاظمی به عنوان علل طلاق از آنها یاد می‌شود ، اما بیان این علل و بررسی آنها از زبان یکی از طرفین طلاق و همچنین کارشناسان علوم اجتماعی از جمله بخش‌های برنامه شاخته شکسته است.
مستند «شاخه شکسته» که در گروه مستند شبکه یک سیما تهیه شده اکنون در مرحله تدوین قرار دارد و به زودی از این شبکه پخش خواهد شد.
............................................................................
کتابی بنام "شاخه شکسته"
عنوان   
شاخه شکسته (مجموعه داستان)
نام کتابخانه    کتابخانه عمومی هادی شهر
پدیدآورنده   
محمد رضا بایرامی و دیگران
موضوع   
داستانهای کوتاه فارسی قرن 14
شماره ردیف    5993
کد عنوان    5993
محل انتشار    تهران
ناشر    رازى
تاریخ نشر    1369
سایر شناسه افزوده در مستند عنوان    بایرامی , محمدرضا, - 1344
رده بندی دیویی   
8    فا    3    /    62        ش        121
برساخت    126 ص
نوع مدرک    کتاب
زبان مدرک    فارسى


رها ماهرو : چون متن و مطلب زیادی در اینترنت راجع به مستند شاخه شکسته که بزودی از شبکه یک سیما تهیه و پخش می گردد موجود نبود ، از شما خوانندگان وبلاگ رسمی رها ماهرو پوزش می طلبم . اما امیدوارم این مستند آموزنده بتواند گره از مشکلات زناشویی خانواده ها بگشاید و به هدف خود برسد .

شما بازدید کننده محترم وبلاگ رها ماهرو می توانید با نظر و نقد این مستند به هرچه بیشتر مطرح شدن این مستند در فضای مجازی  واینترنت کمک زیادی بکنید . متشکرم .


داستان : سیندرلا به ایران آمد

داستان : پاندا کونگ فو کار به ایران آمد


نظرات 1 + ارسال نظر
مریلا شکوهی جمعه 20 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:01 ب.ظ http://nimkatma.blogfa.com/

رهااااا جون به دو خبر قدیمی هنری همراهتم


امین حیایی
خروج از «ساخت ایران»
در حالی که چند روزی جلوی دوربین محمدحسین لطیفی رفته بود از بازی در «ساخت ایران» انصراف داد.
انصراف امین حیایی در واقع اجباری بوده و او به دلیل شکایت تهیه کننده «قلب یخی» دیگر نمی تواند با محمدحسین لطیفی همکاری کند.
حیایی به همین دلیل قرار است حرکت های باقی مانده قلب یخی حضور داشته باشد. خروج این بازیگر از سریال «ساخت ایران» در حالی صورت گرفت که حیایی سه روز جلوی دوربین رفته بود. او قرار است برای تصویربرداری بخش های باقی مانده سریال «کلا ه پهلوی» به زودی عازم کشور فرانسه شود.

مرجانه گلچین
همچون مرواریدی در صدف
قراردادی برای بازی در تله فیلم «همچون مرواریدی در صدف» در کنار رحیم نوروزی و جواد انصافی حضور دارد. فیلم داستان زندگی دختری است که سعی دارد جان خود را حفظ کند اما در شرایطی قرار می گیرد که باید برای حفظ عفت و شرافت خود با دیگران درگیر شود. آخرین سریالی که مرجانه گلچین جلوی دوربین آن رفت «سه دونگ، سه دونگ» بود که ماه رمضان امسال از شبکه تهران پخش شده داستان «همچون مرواریدی در صدف» در 40 سال قبل روایت می شود.

مصطفی زمانی
جلوی دوربین «تولد»
همزمان مشغول بازی در دو پروژه سینمایی است. مصطفی زمانی که ماه گذشته بازی در فیلم «جیب بر خیابان جنوبی» را آغاز کرده بود به تازگی قراردادی برای ایفای نقش در فیلم «تولد» امضا کرده است.
این فیلم به کارگردانی محمدرضا ورزی در سکوت خبری کلید خورده و به غیر از زمانی در آن محمدرضا و مهراوه شریفی نیا نیز بازی می کنند. این اولین همکاری مصطفی زمانی و شریفی نیا در یک پروژه مشترک است. «جیب بر خیابان جنوبی» هم چنان آخرین روزهای فیلمبرداری اش سپری می شود و نکته قابل توجه توقف موقت آن به دلیل آسیب دیدگی مصطفی زمانی است. این فیلم به همین دلیل به جشنواره فجر نمی رسد.

افشین هاشمی
همکاری با موسائیان
قرار است یکی از نقش های اصلی فیلم سینمایی فرزند چهارم را بازی کند. وحید موسائیان که چندی قبل مجوز ساخت این فیلم را از اداره نظارت و ارزشیابی دریافت کرد چندی قبل به چند کشور آفریقایی سفر کرد تا لوکیشن های فیلم تازه اش را انتخاب کند. مذاکرات ابتدایی با افشین هاشمی صورت گرفته تا یکی از بازیگران اصلی فرزند چهارم باشد. افشین هاشمی سال قبل در گلچهره هم با این کارگردان همکاری کرده این روزها روی پرده سینمایی هاشمی امسال در «میگرن» و «آزمایشگاه» هم بازی کرد که احتمالا با این دو فیلم در جشنواره سی ام فیلم فجر حضور خواهد داشت.

پرویز پرستویی
پایان «من و زیبا»
بازی اش در فیلم سینمایی «من و زیبا» به پایان رسیده و به تازگی به تهران برگشته است. این فیلم به کارگردانی فریدون حسن پور در شمال کشور فیلمبرداری شده و پرستویی در آن نقش مردی به نام موسی را بازی می کند که هنگام زایمان همسرش را از دست می دهد. شهاب حسینی دیگر بازیگر «من و زیبا» است. او اوایل امسال در فیلم سینمایی «خرس» به کارگردانی خسرو معصومی نیز بازی کرد. پرستویی در «خرس» نقش رزمنده ای را بازی می کند که بعد از سال ها اسارت به جمع خانواده اش برمی گردد. او با ااین دو فیلم در جشنواره فیلم فجر امسال حضور دارد.





ناراحتی بینندگاناز « زیر تیغ»

38/5درصد بینندگان با تماشای مجموعه تلویزیونی "زیر تیغ" به کارگردانی محمدرضا هنرمند احساس ناراحتی می کنند. به گزارش مهر، بر مبنای آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما از مردم تهران درباره مجموعه "زیر تیغ" 78 درصد پاسخگویان این سریال را تماشا کرده اند و 38/5 درصد بینندگان با تماشای آن احساس ناراحتی می کنند.همچنین 76/5 درصد بینندگان اظهار کرده اند وقایع رخ داده در سریال "زیرتیغ" در حد خیلی زیاد و زیاد بیانگر واقعیات های اجتماعی هستند. این سریال همخوانی زیادی با ویژگی های خانواده های طبقات متوسط و پایین جامعه دارد. به طوری که در زمینه روابط بین شخصیت ها بیشترین میزان همخوانی را با ویژگی های خانواده های طبقات متوسط و پایین داشته است (81/4 درصد). اکثریت بینندگان (94/5 درصد) معتقدند دست اندرکاران سریال "زیر تیغ" در حد خیلی زیاد و زیاد در استفاده از بازیگران باتجربه و خوب موفق بوده اند. مهمترین نقطه قوت سریال از نظر بینندگان آن بازی خوب بازیگران (19/8 درصد) و عمده ترین نقطه ضعف آن غم انگیز بودن سریال (8/5 درصد) بوده است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد