رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

برنامه شب های تاریخ ساخته حسین مروی

شب های تاریخ

شبکه سه

مروری بر تاریخ معاصر کشور در برنامه "شب های تاریخ "    

برنامه "شبهای تاریخ" با حضور موسی حقانی تاریخ ایران را با اسناد تاریخی روایت می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما، حسین مروی تهیه کننده برنامه "شبهای تاریخ " گفت: این برنامه جمعه شب ها بعد از سریال معمای شاه پخش می شود و با توجه به موضوع سریال، اسناد تاریخی مربوطه را بیان می کند.
به گفته مروی، صدر الدین شجره اجرای این برنامه را برعهده دارد و کارشناسانی چون، موسی حقانی، موسی نجفی و سیروس سعدوندیان بعنوان مهمان در برنامه حضور دارند.
وی  با بیان اینکه این برنامه در 70 قسمت تهیه شده است افزود: این مجموعه حاصل تلاش گروهی از محققان و پژوهش گران تاریخ است که نگارش برخی از قسمت های آن را سیروس سعدوندیان برعهده دارد.
تهیه کننده و کارگردان برنامه "شبهای تاریخ "همچنین  از حضور تعدادی از دانشجویان و علاقمندان به تاریخ در برنامه خبرداد و گفت: این افراد سئوالات خود را از کارشناسان برنامه بصورت زنده می پرسند .
وی همچنین گفت: علاقمندان به حضور در برنامه و همچنین کسانی که سئوال و ابهامی درباره مطالب مطرح شده دارند می توانند سئوالات خود را با پیامک 30000128 ارسال کنند.
 


رها ماهرو : بازدیدکنندگان عزیز ، از شما درخواست می کنیم تا نظر و انتقادتان را راجع به برنامه شب های تاریخ که از شبکه سه پخش می شود در بسایت سینمایی رها ماهرو برایمان بفرستید


برنامه شب های تاریخ


جمعه شب ها سریال معمای شاه از شبکه یک سیما ( حدود ساعت ۲۲) پخش می شود. ( از تاریخ ۱۵ آبان ۱۳۹۴ شروع به پخش شده). برنامه شب های تاریخ نیز با حضور کارشناسان، برای تحلیل وقایع سیاسی – تاریخی دوران مورد اشاره در سریال، پس از اتمام هر قسمت سریال پخش می شود ( حدود ساعت ۲۳)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


نظرات 2 + ارسال نظر
سیما نوروزی راد شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:07 ب.ظ

با سلام
برنامه ی شبهای تاریخ بسیار آموزنده است ودنبال راهی هستم این برنامه رو کامل تهیه کنم من بعنوان دبیر تاریخ از این برنامه خیلی استفاده میکنم از جناب اقای حقانی هم بسیار سپاس گزاری میکنم به خاطر بی طرفی شون در بیان واقعیت ها وتبریک می گم به ایشون به خاطر مدیریت کردن خوب برنامه

Omid شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:36 ق.ظ

با سلام
لطفاً نظر مرا درباره برنامه شب های تاریخ برای بینندگان بخوانید
برنامه شب های تاریخ خیلی برنامه خوبیه...
اما اصلا از مجری اون که موسی حقانیه خوشم نمیاد، نه فقط خودم، هیچکی!!!!!!!!
اصن نمیذاره استاد بزرگ خسرو معتضد که حسادت و بخلش از اون چهره پلاستیکی و چشمان حسرت بارش و.... که بینندگان خوب متوجه می شن،
در هرحال همش خودش حرف می زنه، خیلی بده
استاد معتضد همش مجبوره با اون همه عظمتش سکوت کنه به خاطر اون یارو
انگشت کوچک استاد خسرو معتضد نمیشه،!!!!!!!
این مجری مزخرف و خودخواه و حسود رو از برنامه بیرون کنید
ممنون میشم
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد