رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

فیلم نامرئی ساخته دیوید اس گویر

نامرئی
2007 آمریکا
The Invisible

Dir:David S. Goyer


نامرئی
فیلم محصول سال 2007
نامرئی یک فیلم فراطبیعی مهیج آمریکایی محصول سال ۲۰۰۷ و به کارگردانی دیوید اس. گویر است. در این فیلم بازیگرانی همچون جاستین چتوین، مارگاریتا لیویوا، مارسیا گی هاردن، کریس مارکت و الکس اولافلین ایفای نقش می‌کنند.
تاریخ اکران: ۲۷ آوریل ۲۰۰۷ م. (آمریکا)
کارگردان: دیوید اس. گویر
آهنگ‌ساز: مارکو بلترامی
بودجه: ۳۰ میلیون دلار آمریکا
آهنگ‌های معروف: Taking Back Control، Open Your Eyes، The Kill، I Will Follow You into the Dark
بازیگران
جاستین چتوین
مارگاریتا لیویوا
مارسیا گی هاردن
کریس مارکت



 رها ماهرو : خوانندگان گرامی ، لطفا نظر و نقدتان را راجع به فیلم نامرئی ساخته دیوید اس گویر برای ما بنویسید و بفرستید.




نامرئی (فیلم)

کارگردان     دیوید اس. گویر
تهیه‌کننده     راجر بیرنبائوم
گری باربر
جاناتان گلیکمن
نویسنده     میک دیویس
کریستین روام
بر اساس     دن اوسینلیگه
اثر متز وال
بازیگران     جاستین چتوین
مارگاریتا لیویوا
مارسیا گی هاردن
کریس مارکت
الکس اولافلین
کلوم کیت رنی
موسیقی     مارکو بلترامی
فیلم‌برداری     گابریل بریستین
شرکت
تولید
   
هالیوود پیکچرز
اسپای‌گلس اینترتیمنت
توزیع‌کننده     استودیو سینمایی والت دیزنی
تاریخ‌های انتشار
   

    ۲۷ آوریل ۲۰۰۷ (ایالات متحده)

مدت زمان
    ۱۰۲ دقیقه
کشور      ایالات متحده آمریکا
زبان     انگلیسی
فروش گیشه     ۲۶٬۸۱۰٬۱۱۳ دلار

نامرئی (به انگلیسی: The Invisible) یک فیلم فراطبیعی مهیج آمریکایی محصول سال ۲۰۰۷ و به کارگردانی دیوید اس. گویر است. در این فیلم بازیگرانی همچون جاستین چتوین، مارگاریتا لیویوا، مارسیا گی هاردن، کریس مارکت و الکس اولافلین ایفای نقش می‌کنند. نامرئی به عنوان بازسازی فیلم سوئدی «دن اوسینلیگه» در سال ۲۰۰۲ به شمار می‌رود که خود آن نیز اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته متز وال است. فیلم نامرئی در ۲۷ آوریل ۲۰۰۷ اکران شد.
unununununununununununununununununununun
 این هفته از کانال دو ببینید،
آقای استریت،نامرئی،کدوی سحرآمیز...
فیلم‌های نامرئی، کدوی سحرآمیز، آقای استریت، پستچی وظیفه‌شناس، تروریست، مسافران دره تمشک، کاکتوس، نور آتش و... از امروز ششم تا پنجشنبه 11 تیرماه از شبکه دو پخش می‌شود.
 

فیلم سینمایی "کدوی سحرآمیز" به کارگردانی جان چو و فرانکی چونگ شنبه ششم تیرماه ساعت 13:45 از شبکه دو پخش می‌شود. این فیلم محصول سال 2007 چین، هنگ کنگ و آمریکا است و پیسی‌ چن، دریک جانستن و چینگ وان لو در آن بازی کرده‌اند. داستان همان ماجرای قدیمی و معروف کدوی سحرآمیز است که آرزوها را برآورده می‌کند.

فیلم سینمایی "نامرئی" به کارگردانی دیوید. اس گویر شنبه ششم تیرماه ساعت 23:45 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود. این تریلر تولید سال 2007 آمریکا و مدت زمان آن 97 دقیقه است. جاستین چاتوین، مارگریتا لویوا و مارشیا گی هاردن از بازیگران این فیلم هستند که با بودجه 30 میلیون دلاری ساخته شد و 24 میلیون دلار فروخت.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی "نامرئی" آمده است: نوجوانی به نام نیک در یک درگیری تا حد مرگ کتک می‌خورد و وقتی به هوش می‌آید، متوجه می‌شود نامرئی شده است. نیک به زودی پی می‌برد تنها کسی که می‌تواند به او کمک کند، همان کسی است که به او حمله کرده است.

فیلم سینمایی "پستچی وظیفه‌شناس" ساخته یو ژانگ یکشنبه هفتم تیر ساعت 13:45 از شبکه دو پخش می‌شود. این فیلم سال 2007 با بازی کیو لین و ایرما اینا ساخته شد و درباره یک پستچی در منطقه‌ای دورافتاده از چین است که با عشق کار می‌کند. او یکروز نامه قبولی کنکور دانشگاه وانگ را دریافت و سعی می‌کند هر چه سریعتر آن را به صاحب اصلی نامه برساند.

فیلم سینمایی "آقای استریت" به کارگردانی دیوید لینچ یکشنبه هفتم تیرماه ساعت 23:45 روی آنتن شبکه دو می‌رود. این فیلم 112 دقیقه‌ای محصول 1999 است و سیسی اسپیسک، ریچارد فارنزورث، جان گالواری هیتز و جوزف کارپنتر در آن بازی کرده‌اند. جان روچ و مری سوئینی فیلمنامه این فیلم را نوشته‌اند.

"آقای استریت" داستان پیرمردی است که برای دیدن برادر بیمار خود سفری دور و دراز را با تراکتور آغاز می‌کند. این فیلم 10 میلیون دلاری دو نامزدی اسکار بهترین بازیگر مرد برای فارنزورث فقید به ارمغان آورد و لینچ با آن در بخش مسابقه جشنواره کن برای بردن نخل طلا حضور داشت.

انیمیشن تلویزیونی "مسافران دره تمشک" محصول آمریکا و فیلم سینمایی "تروریست" دوشنبه هشتم تیرماه به ترتیب ساعت 13:45 و 23:45 از شبکه دو پخش می‌شود. "مسافران دره تمشک" را کارلیس گرسن سال 2004 بر مبنای فیلمنامه جانی لای ساخت و صداپیشگان این اثر 133 دقیقه‌ای آرنن اسپانن، جیف بنت، مایکل کلارک و دونل کان بودند.

فیلم سینمایی "نور آتش" سه‌شنبه نهم تیرماه ساعت 13:45 از شبکه دو پخش می‌شود. درام عاشقانه و تاریخی "نور آتش" سال 1997 به نویسندگی و کارگردانی ویلیام نیکلسن ساخته شد. اولین فیلم وی در مقام کارگردان محصول مشترک بریتانیا و آمریکاست و داستان آن سال 1838 اتفاق می‌افتد و زندگی یک معلم سرخانه را روایت می‌کند.

در فیلم 103 دقیقه‌ای "نور آتش" سوفی مارسو، استفن دیلن، دومینیک بلکور، کوین اندرسن و لیا ویلیامز بازی کرده‌اند.این فیلم سینمایی در جشنواره سن سباستین سال 1997 جایزه ویژه هیئت داوران و جایزه بهترین فیلمبرداری را از آن خود کرد.

فیلم سینمایی "کاکتوس" سه‌شنبه نهم تیرماه ساعت 23:45 روی آنتن شبکه دو می‌رود. این فیلم محصول 2008 استرالیا است که به نویسندگی و کارگردانی جاسمین یان‌کروکان در ژانر جنایی، درام، معمایی و تریلر ساخته شد. در فیلم "کاکتوس" ترویس مک‌ماهان، دیوید لایانز، برایان برو و دانیل کریگ بازی می‌کنند.

فیلم‌های "پینگ پنگ" و "سفری به آسمان" چهارشنبه دهم تیرماه ساعت 13:45 و 23:45 از شبکه دو پخش می‌شوند. فیلم 88 دقیقه‌ای "سفری به آسمان" محصول مشترک ایسلند و آمریکا ساخته بالتازار کورماکور فیلمساز تحسین‌شده ایسلندی است. فیلمنامه را کارگردان با ادوارد مارتین واینمن نوشته و فورست ویتکر، جولیا استایلز، جرمی رنر و پیتر کایوت در آن بازی کرده‌اند.

"سفری به آسمان" داستان مامور باذکاوت شرکت بیمه است که در مواقع خاص به صحنه سانحه اعزام می‌شود تا با تحقیق و بررسی میزان خسارت را تعیین کند. او در آخرین پرونده خود با ماجرای خواهر و برادری به نام ایزولد و کلوین درگیر می‌شود. کلوین یک سابقه‌دار تحت تعقیب است و سعی می‌کند فردی دیگر را با مدارک خود از دره پرت کند تا همه فکر کنند او مرده است.

این فیلم جایزه فیبرشی جشنواره فیلم گوته‌بورگ را دریافت کرد و برنده دو جایزه از جوایز ادا ایسلند شد. کورماکور 42 ساله سال گذشته با تریلر "شهر گوشخراش" جایزه گوی بلورین جشنواره فیلم کارلووی واری را برد و فیلم او نماینده ایسلند در اسکار بخش فیلم غیرانگلیسی‌زبان بود.

فیلم‌های "قاصدک" و "مدرک اصلی" هم پنجشنبه یازدهم تیرماه به ترتیب ساعت 13:45 و 23:45 روی آنتن شبکه دو می‌رود. فیلم "قاصدک" محصول فرانسه را تامس گیلو سال 2007 در ژانر درام ساخت. این فیلم نخستین بار 28 فوریه سال 2007 در بلژیک به نمایش درآمده و ژرار دپاردیو، ناتلی بای، ماتیو آمالریکا و سامی سیگر بازی کردند.
unununununununununununununununununununun
مرد نامرئی 2007 The Invisible ( فیلمهای دنیا)

 https://i.ytimg.com/vi/LHHxyUuFLwc/hqdefault.jpg

“نیک پاول” با بازی “جاستین چتوین” یک دبیرستانی سال‌بالایی است که آرزوهای بزرگی برای نویسنده‌شدن دارد. او حتی در فکر است تا برای ادامه‌ی نویسندگی به لندن برود تا این‌که تحصیلاتش را در دبیرستان تمام کند. اما مادر بیوه و ثروتمندش (که نقش او را “مارسیا گی هاردن” بازی می‌کند) برایش نقشه‌های دیگری در سر دارد…

 

 

 نیک برای رفتن به لندن بلیط نهیه می‌کند. بهترین دوست نیک، که “پیت” نام دارد، اغلب از طرف دختری به نام “آنی” مورد اذیت و آزار قرار می‌گیرد، چرا که پیت به او مبلغی را بابت یک گوشی موبایل بدهکار است. آنی به صورت غیرطبیعی قادر به نامرئی‌شدن است. نیک برای دفاع از پیت، سعی می‌کند تا با آنی وارد گفت‌وگو شود، اما کار آن‌ها به مشاجره می‌کشد و آنی در حالی که به شدت عصبانی است، به نیک در کافه‌تریای دبیرستان حمله می‌کند...

 

 
The Invisible یک تریلر با موضوعی ماوراء‌الطبیعی است که در سال 2007 توسط “دیوید گویر” کارگردانی شد. فیلم در واقع از روی یک فیلم سوئدی به نام اصلی Den Osynlige محصول 2002 ساخته شده است. این فیلم سوئدی بر اساس رمانی از Mats Wahl به همین نام تهیه شده بود. فیلم را تهیه‌کنندگان “حس ششم” (The Sixth Sense) به سینماها بردند. فیلم‌برداری The Invisible تقریبا به صورت کامل در داخل و اطراف شهر ونکوور کانادا انجام شد و فروش کلی آن در حدود 26 میلیون دلار بود. فیلم از منتقدان نمره‌ی قابل توجهی نگرفت.
unununununununununununununununununununun
مدت: 60 دقیقه

نامرئی
محصول 2007 آمریکا
کارگردان : دیوید گویر بازیگران : جاستین چتوین ، مارگاریتا لویوا

unununununununununununununununununununun



سریا ل دو رهم . فیلم ستاره جولیانو اثر فرانچسکو رزی . بازیگران فیلم ویکی در سفر بزرگ . فیلم ویکی در سفر بزرگ . ویکی در سفر بزرگ . ویکی و مردان پرزور . بازیگران فیلم ویکی در سفر بزرگ . بازیگران ویکی در سفر بزرگ . مقصودی دردردسرهای عظیم . نقد فیلم یک تکه نان . دور دنیا در هشتاد روز آمریکا 1956 . بازیگران فیلم ویکی وسفر بزرگ . نظر مهران مدیری از سریال در حاشیه ۲ . زندگینامه ی روسندا مونتروس . کانال تلگرامی چای شیرین . فیلم بیداری . فیلم ندای درون . ساحل بکرانی فرزند کیست . فیلم خارجی بچه رو بگیر . سریال در برابر آینده . فیلم بدون یک پارو . فیلم نگار رامبد جوان . بزرگ کردن آریزونا . دانلود فیلم سینمایی دره انتقام . دانلود تیکه های از فیلم رفیق سرتو بدوزد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد