رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

نقد فیلم گروه نجات ساخته اوسامو کاتایاما

گروه نجات
2011 ژاپن
Peak: The Rescuers

Dir:Osamu Katayama



 رها ماهرو : خوانندگان همیشگی وبلاگ رها ماهرو ، لطفا نظر و نقدتان را راجع به فیلم گروه نجات به کارگردانی اوسامو کاتایاما برای ما بنویسید و بفرستید.



استخدام «گروه نجات» ژاپنی از سوی شبکه تهران

سعید مقدم منش دوبله فیلم «گروه نجات» را به پایان رساند. این فیلم قرار است از شبکه تهران نمایش داده شود.
استخدام «گروه نجات» ژاپنی از سوی شبکه تهران

به گزارش سینما خبر این فیلم ژاپنی محصول 2011 و روایتگر داستان دختری به نام کومی شینا است که پدرش کوه نورد بوده و اکنون خودش در اداره پلیس کوهستان استخدام شده است. در اولین روزهای کار ، هیچ کس به او توجه نمی کند اما پس از این که در عملیاتی داوطلبانه ، توانایی هایش را نشان می دهد ، رفتار همکارانش تغییر می کند.
http://www.cinemakhabar.ir/Picture/20130113183008_IMAGE634936688569100451.jpg
در دوبله این فیلم ژاپنی که برای شبکه تهران انجام گرفته ، نرگس فولادوند و کسری کیانی دوبلور نقش های کومی شینا و فرمانده بوده اند. آبتین ممدوح(آکتسو) ، مجتبی شمس(ماکیسان) ، شیلا آژیر(نائوتا) ، اسفندیار مهرتاش ، مهدی آرین نژاد ، ولی الله مومنی ، محمود فاطمی ، ناهید شعشعانی ، ناصر خویشتندار ، اردشیر منظم ، هادی جلیلی ، مجید صیادی ، آیدا بندری ، مهناز آبادیان و محمد یاراحمدی از جمله سایر گویندگان این اثر هستند.

+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+

   

فیلم سینمایی گروه نجات(Peak: the Rescuers)

محصول ژاپن–سال 2011

زمان پخش:پنجشنبه 28 دی-ساعت19:00

کارگردان: اوسامو کاتایاما

بازیگران : شون اوگاری، اتسورو واتابه و ...

خلاصه فیلم : دختری به نام "کومی شینا" که پدرش در گذشته از افراد گروه نجات کوهستان بوده است و جانش را نیز در همانجا از دست داده ,می خواهد مانند پدرش امدادگر کوهستان شود. او با وجودی که یک دختر است و از توانایی فیزیکی زیادی برخوردار نیست اما تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا در یک گروه امداد خودش را مفید و موثر نشان دهد و ...
+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+

فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون
فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «انتخاب سیاوش»، «خرس برادر»، «ایستگاه مرکزی برزیل»، «بدون یک پارو»، «ژرمینال» و «مسابقه بزرگ» ساعت 13، 15، 17، 19، 21 و 23 روز جمعه 29 دی ماه از شبکه نمایش پخش می‌شود.
تسنیم : شبکه‌های یک، دو،‌سه، چهار، تهران، نمایش، شما و مستند فیلم‌های سینمایی متعددی را برای آخر هفته در نظر گرفته است.

فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن شبکه‌های سیما با عناوینی همچون «عامر مرا کشت»، «خدا تو را دوست دارد»، «ایکچان توبوکو»، «در کنارم بمان»، «یه گوشه دنج»، «خرگوش مخملی»، «بیگانگان»، «سنگ اول»، «اخراجی ها 2»، «عهد شکنی»، «گروه نجات»، «شائولین»، «پشت نیمه شب» ، «یاماکاسی»، «اختلاف»، «پادشاهی من»، «روی یخ»، «فرودی و دوستان»، «موج و صخره»، «دادستان»، «تلسکوپ» و «مرا بشناس» پنجشنبه و جمعه ( 28 و 29 دی ماه) از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

شـبـکـه یــک
به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «عامر مرا کشت» به کارگردانی رشدی زم، محصول سال2011 فرانسه و مراکش، پنج شنبه 28 دی ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
داستان فیلم از این قراراست که: عُمر مرد جوان مراکشی است که به همراه خانواده خود در فرانسه زندگی می‌کند. او توسط پلیس فرانسه به اتهام قتل دستگیر شده و به زندان می‌افتد. علی رغم بیگناهی، در دادگاه محکوم شده و دوباره به زندان باز می‌گردد.

فیلم تلویزیونی «خدا تو را دوست دارد» به کارگردانی سید محسن میر حسینی و تهیه‌کنندگی مشترک سید محسن میرحسینی، فهیمه سلیمانی و رابعه اسکویی، جمعه 29 دی ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.
در این فیلم با بازی امیر حسین صدیق، رابعه اسکویی و مهران رجبی از تولیدات سال جاری، زندگی جوانی به نام افشین را روایت می‌کند که تازه از زندان آزاد شده و متوجه می‌شود صاحب‌خانه آنها را جواب کرده و همسرش سودابه قصد ترک او را دارد. او تصمیم می‌گیرد به هر قیمتی سودابه را از این کار منصرف کند.

شـبـکـه دو
فیلم سینمایی «ایکچان توبوکو» به کارگردانی توشی هیکو اوکا و تهیه‌کنندگی پائولو روسیتی ، پنجشنبه 28 دی ماه ساعت 7:30 در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم محصول سال 2009 ژاپن آمده: پسر بچه‌ای به نام یوشیو تنها فرزند خانواده است. پدر و مادر این پسر بچه رابطه‌ای آنچنان گرم ندارند و همین مسئله باعث شده است که یوشیو در تمام مدت موجودی که زاییده تخیل خود اوست را در کنار خود تصور کند. او این موجود خیالی را که فقط خود او می‌تواند ببیند ایکچان خطاب می‌کند.

فیلم سینمایی «در کنارم بمان» به کارگردانی راب رینر، پنجشنبه 28 دی ماه ساعت 14:30 از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت.
داستان فیلم در واقع خاطرات یک نویسنده به نام گوردی است از دوران نوجوانی خود و اتفاق جالبی که برای او و سه تن از دوستانش به نام هایکریستوفر، تِدی و وِرنو اتفاق می افتد. ماجرا از این قرار است که روزی ورنو به طور اتفاقی از گفتگوی برادر بزرگ تر و دوستش در می‌یابد پسر نوجوانی به نام رِی براور با قطار تصادف کرده و کشته شده است.
چونگ اوک بائه، جین هو چوی و ئی دا جئون در این فیلم محصول سال1986 آمریکا به تهیه کنندگی بروس‌ای اوانس بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «یه گوشه دنج» ‌به تهیه‌کنندگی و کارگردانی افشین صادقی، پنجشنبه 28 دی ماه ساعت 21 در قالب «سینما جام جم» روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.
عباس غزالی، حدیث میرامینی، خسرو احمدی، هما خاکپاش، اسماعیل سلطانیان و بهرام ابراهیمی به عنوان بازیگران اصلی در این فیلم از تولیدات شبکه دو سیما ایفای نقش کرده‌اند.
در خلاصه داستان فیلم آمده: زوجی جوان و نقاش که هیچ سازگاری با هم ندارند تصمیم می‌گیرند از هم جدا شوند. در این بین تنها نقطۀ مشترکی که این دو را رو در روی هم قرار می دهد، ویلایی است که هر کدام از آنها به نوبت چند روزی را به آنجا می‌روند. در واقع مکانی آرام برای آنهاست که آرامش را در آنجا می یابند. روزی علیرضا، در این خانه تابلویی می‌کشد که به قیمتِ بالایی به فروش می‌رسد و حال سعی دارد خود برای همیشه در این خانه و از طبیعت آنجا برای کشیدنِ نقاشی بهره ببرد.

فیلم سینمایی «خرگوش مخملی» با بازی جین سیمور، تام اِسکریت و اِلِن برستین، جمعه 29 دی ماه ساعت 7:30 در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.
در این فیلم خواهید دید: توبی پسر بچه‌ای است 7-8 ساله که مادر خود را چند سال پیش از دست داده است. پدر او قرار است به مدت یک ماه به مأموریت برود. از این رو مجبور است توبی را به منزل مادربزرگش ببرد. توبی در منزل مادر بزرگش با اتاق زیر شیروانی آشنا می‌شود. اتاقی که اسباب بازی‌های گوناگونی در آن وجود دارد. او در مدت کوتاهی با این اسباب بازی‌ها مأنوس شده و در خیال پردازی‌های خود با آنها بازی می‌کند. او در دنیای خیالی خود با این حیوانات عروسکی در جنگلی زندگی پر شور و نشاطی دارد.
فیلم سینمایی «خرگوش مخملی» محصول سال 2007 کانادا ، به کارگردانی و تهیه کنندگی دنیز کواِسنل ساخته شده است.

فیلم تلویزیونی «بیگانگان» به کارگردانی عباس رافعی و تهیه کنندگی منصور سهراب پور، جمعه 29 دی ماه ساعت 17:30 به مناسبت روز غزه از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت.
داستان فیلم با بازی قصی خولی، مکسیم خلیل، محمد حداقی و لیلیا الاطرش درباره خاطرات یک فلسطینی مبارز از زمان اشغال کشورش توسط یهودیان صهیونیست است. احمد دانشجوی دانشگاهی است که لیلا نیز در آن مشغول به تحصیل است. احمد به لیلا علاقه‌مند است، اما نمی‌تواند علاقه خود را بیان کند. فاروق دوست احمد، به او پیشنهاد می‌دهد برای پرستاری از پیرمردی به نام حُسام به خانه او برود. احمد به خانه حُسام می‌رود و با قبول شرایط فرزندان حسام، مشغول به کار می‌شود. حُسام که حال مناسبی ندارد، روی صندلی چرخدار می نشیند و مدت هاست که از خانه بیرون نرفته، احمد سعی می کند روحیه او را تغییر دهد.

فیلم تلویزیونی «سنگ اول» با بازی اندیشه فولادوند و محسن تنابنده ، جمعه 29 دی ماه ساعت 21 در قالب «سینما جام جم» روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.
این فیلم به کارگردانی علیرضا سبط احمدی و تهیه‌کنندگی ابراهیم فروزش در مورد حسنعلی مردی روستایی است که با دیدن خواب‌های متوالی مبنی بر اینکه در حال مرگ است، آشفته می‌شود و به گمان اینکه به زودی می‌میرد.

فیلم سینمایی « اخراجی ها 2» جمعه 29 دی ماه ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم با بازی اکبر عبدی، جواد هاشمی، حسام نواب صفوی، محمدرضا شریفی‌نیا، شیلا خداداد و به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه کنندگی حبیب الله کاسه‌ساز آمده: گروه معروف اخراجی ها که به سرکردگی مجید سوزوکی به جبهه آمده بودند به دست سربازان عراقی اسیر شده به اردوگاه منتقل می‌شوند، این در حالی است که مجید و آقامصی پیش از دستگیری گروه به شهادت رسیده اند. با انتقال به اردوگاه با جمع زیادی از رزمندگان اسیر مواجه می‌شوند که هر کدام مرام و مسلک خاص خود را دارند و همین اختلافات بین آنها فضای کمیک و در عین حال تاثیر گذاری را پدید می آورد. ماجرا به همین منوال ادامه دارد تا اینکه هواپیمایی که از تهران به سمت مشهد حرکت می‌کند، توسط اعضای گروهک منافقین ربوده شده به عراق برده می‌شود، خانواده مجید و برخی دیگر از اخراجی‌ها در آن پرواز هستند.

شـبـکـه سـه
فیلم تلویزیونی «عهد شکنی» با بازی پرویز فلاحی‌پور، اصغر همت و رامتین خداپناهی، پنجشنبه 28 دی ماه ساعت 10:10 از شبکه سه سیما باز پخش می‌شود.
در این فیلم به کارگردانی محسن توکلی و تهیه‌کنندگی حمید محمدی و مرتضی اسماعیلی خواهید دید: امیر که به علت حمل مواد مخدر زندانی بود به تازگی آزاد شد. او به علت ترس از پلیس موادها را نابود کرده و می‌بایست قرض خود را به رئیسش نادر که سال‌ها پیش رفیق پدرش بوده بپردازد. پدر امیر سال ها پیش صاحب زورخانه‌ای بوده که سالهاست درش بسته مانده و حالا به همت یکی از دوستان صمیمی و قدیمی پدرش پرویز گشوده شده است. امیر که سند آنجا را پیش نادر در ازای مواد مخدر گرو گذاشته است احتیاج دارد و بسیار عصبانی می‌شود.

فیلم سینمایی «گروه نجات» به کارگردانی اوسامو کاتایاما، پنجشنبه 28 دی ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
داستان فیلم «گروه نجات» درباره دختری به نام "کومی شینا" است که پدرش در گذشته از افراد گروه نجات کوهستان بوده است و جانش را نیز در همانجا از دست داده، می خواهد مانند پدرش امدادگر کوهستان شود. او با وجودی که یک دختر است و از توانایی فیزیکی زیادی برخوردار نیست اما تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد.
شون اوگاری و اتسورو و اتابه در فیلم سینمایی «گروه نجات» محصول سال 2011 ژاپن به عنوان بازیگران اصلی بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «شائولین» به کارگردانی بنی چان، پنجشنبه 28 دی ماه ساعت 23:30 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
قصه «شائولین» با بازی نیکلاس تس و جکی چان از این قرار است: ژنرال فرمانده "هوجین" با شکست حاکم شهر "دنگ فنگ" صاحب ثروت زیادی می شود. "هوجین" به برادرش "سونگ فو" مشکوک می شود و به برادر کوچک ترش کائومن دستور می‌دهد تا سونگ فو را به قتل برساند. در مسیر داستان ، افسر انگلیسی به نام پیتر تلاش می کند با ایجاد خط راه آهن به شهر "دنگ فنگ" آنجا را تسخیر کند. پس از توطئه هوجین و کائومن توسط افرادش کودتا می کند و هوجین دخترش به مدرسه شائولین فرار می‌کنند.
فیلم سینمایی «شائولین» محصول سال 2011 هنگ کنگ و چین است.

فیلم تلویزیونی «پشت نیمه‌شب» به کارگردانی سعید اسدی و تهیه‌کنندگی حمید جمدر، جمعه 29 دی ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما بازپخش خواهد شد.
داستان فیلم «پشت نیمه شب» درباره زنی به نام شراره کیانی است که با کودک سه ساله‌اش نیوشا تنها زندگی می‌کند. او آرزوی پولدار شدن و داشتن یک زندگی مرفه را دارد و به همین دلیل از همسرش بهروز که یک کارمند ساده است جدا شده و در یک شرکت پخش مواد آرایشی با مدیریت آقای متین کار می‌کند.

فیلم سینمایی «یاماکاسی» با بازی ویلیام بلز وشوبل دین، جمعه 29 دی ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
در این فیلم به کارگردانی آریل زی تون وژولین سری خواهید دید: گروهی از جوانان که مهارت آکروباتیک دارند برای نجات جان دوستشان که نیاز به پیوند قلب دارد، دست به سرقت از خانه شهردار منطقه می‌زنند.
فیلم سینمایی «یاماکاسی» محصول سال 2001 فرانسه در ژانر حادثه ای و پلیسی ساخته شده است.

شـبـکـه چـهـار
فیلم سینمایی «اختلاف» با بازی لویی دو فونس، پنجشنبه 28 دی ماه ساعت 16 از شبکه چهار سیما بازپخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: لویی یک کارخانه دار است و به تازگی با ژاپنی ها یک قرار داد بزرگ بسته است و قرار است برای آنها سه هزار دستگاه از اختراعات خود را تولید کند. اما کارگاه کوچک او جوابگوی این حجم از تولیدات نیست.
فیلم سینمایی «اختلاف» محصول سال 1978فرانسه، توسط کلود زیدی کارگردانی شده است.

فیلم سینمایی «پادشاهی من» به کارگردانی زیاسوآنگ آگو و با بازی جان وو و سنگ هان، محصول سال 2011 چین و هنگ‌کنگ، جمعه 29 دی ماه ساعت 12 از شبکه چهار سیما پخش می شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: لانگ و کویی برادر خوانده و هر دو یتیم هستند. آنها نزد استاد هنرهای نمایشی به نام "یو" آموزش می‌بینند و برای مردم شهرهای مختلف تئاترهای سنتی و نمایش های رزمی اجرا می کنند. آنها حق ندارند از توانایی های خود در راه جنگ و رقابت استفاده کنند. تا اینکه استاد یو برای نجات جان یکی از شاگردهایش مجبور به رقابت می شود و توسط رقیب قدیمی‌اش استاد یوئه شکست می‌خورد و ناخواسته مجبور به بازنشستگی می‌شود.

فیلم سینمایی «روی یخ» به کارگردانی اندرو اکپیها و با بازی جاشیو پت کتک، فرانک کونک و جان میلر، جمعه 29 دی ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سینما4» از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان محصول سال 2011 آمریکا فیلم آمده: در پی درگیری دو جوان، واسطه‌ای که می‌خواهد آنها را از یکدیگر جدا کند، منجر به قتل یکی از دو جوان می‌شود.

شـبـکـه تـهــران
فیلم سینمایی «فرودی و دوستان» به کارگردانی اوله لوند کیرکیگارد، پنجشنبه 28 دی ماه ساعت 13:30 در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه تهران پخش می‌شود.
داستان فیلم محصول سال 2008 دانمارک از این قرار است که: فرودی و دوستانش قصد برگزاری جشنی دارند، ولی صاحب‌خانه برای استفاده از حیاط اجاره تعیین می‌کند.

فیلم تلویزیونی «موج و صخره» به کارگردانی مجید صالحی، جمعه 29 دی ماه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش می‌شود.
داستان فیلم با بازی مجید صالحی، زیبا بروفه و علی صادقی از این قرار است که: صدف و چاوش زوج جوانی هستند که پس از مشکلات عدیده با یکدیگر ازدواج می‌کنند، آنها تصمیم می‌گیرند برای گذراندن ماه عسل به کیش سفر کنند، در این میان به علت دیر رسیدن از هواپیما جا می‌مانند، صدف تصمیم می‌گیرد که با قطار بروند.

شـبـکـه شما
فیلم تلویزیونی «دادستان» به کارگردانی صادق پروین آشتیانی و تهیه کنندگی حامد خیری مطلق، پنجشنبه 28 دی ماه ساعت 23 از شبکه شما روی آنتن می رود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی حسن عباسی، سعیدداخ، خسرو دستگیر و فاطمه شکری آمده: حاجی قلی‌زاده درگیر پرونده‌ای با موضوع تجاوز وآدم ربایی است که این پرونده جنبه فرا استانی پیدا کرده و رای نهایی اش با اشد مجازات صادر شده است. وکیل پرونده که آدمی درستکار نیست، سعی می کند حکم اعدام را به تاخیر بیندازد.
این فیلم از تولیدات سال 1390 مرکز اردبیل در ژانر اجتماعی و سیاسی است.

فیلم تلویزیونی «تلسکوپ» با بازی رامین راستاد، مختار سائقی، افشین سنگ چاپ، حشمت آرمیده، شهرام خزرائی، رضا ناجی و ابراهیم آبادی، جمعه 29 دی ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: سهراب مردی معتاد است که درآشپزخانه یک اداره کار می‌کند. همسرش فریده به دلیل اعتیاد همسر از او جدا و خود سرپرستی دختر کوچکشان هستی را به عهده گرفته است. روزی هستی به محل کار پدر آمده و از او می خواهد تا تلسکوپی برای او بخرد، چرا که قرار است در نیمه شب رویدادی فضایی رخ دهد که هرچند یک بار صورت می‌گیرد. از این پس سهراب برای اثبات پدری خود به دخترش تلاشش را برای تامین هزینه تلسکوپ آغاز می‌کند.
فیلم تلویزیونی «تلسکوپ» به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور و تهیه‌کنندگی یحیی منصور موید از تولیدات سال جاری صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی است.

شبکه آموزش
فیلم تلویزیونی «مرا بشناس» به کارگردانی عبدالرضا گنجی، جمعه 29 دی ماه ساعت 10:15 از شبکـه آموزش پخش می‌شود .
در این فیلم با بازی فاطمه گودرزی، محمد عمرانی و پویان گنجی خواهید دید: ابراهیم در حال گذراندن کلاس کنکور است، اما به دلیل مهربانی و تعصب مادرش ، کلاس داستان نویسی که یکی از علایق اوست را بی‌اطلاع مادرش شرکت می‌کند. در این ماجرا پدر و دوستش مطلع هستند در سر کلاس خانمی که در داستان نویسی همکلاس اوست وارد داستان می‌شود. شغل مادر در شیرخوارگاه می‌باشد. سرانجام کار آنها به پرونده‌های بهزیستی می کشد و یک قصه سر به مهر باز می‌شود و آن اینکه زمان جنگ عده‌ای کودک را پس از بمباران به تهران و به بهزیستی تحویل می‌دهند.
شـبـکـه نمـایـش
فیلم های سینمایی ، تلویزیونی و انیمیشن «تشخیص هویت»، «ماجرای پیگلت»، «راز چشم هایش»، «سوغات فرنگ»، «ساکت شو» و «پسرآتش» پنجشنبه 28 دی ماه ساعت 13، 15 ، 17 ، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «انتخاب سیاوش»، «خرس برادر»، «ایستگاه مرکزی برزیل»، «بدون یک پارو»، «ژرمینال» و «مسابقه بزرگ» ساعت 13، 15، 17، 19، 21 و 23 روز جمعه 29 دی ماه از شبکه نمایش پخش می‌شود.
http://www.tv3.ir/images/tamin/lpic/THE%20RESCUERS.png
پیشنهادهای تلویزیونی ما،برای آخر هفته شما/نمایش فیلم برنده خرس بلورین جشنواره برلین
بانی فیلم/فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن شبکه‌های سیما با عناوینی همچون «عامر مرا کشت»، «خدا تو را دوست دارد»، «ایکچان توبوکو»، «در کنارم بمان»، «یه گوشه دنج»، «خرگوش مخملی»، «بیگانگان»، «سنگ اول»، «اخراجی‌ها‌2»، «عهد‌شکنی»، «گروه نجات»، «شائولین»، «پشت نیمه‌شب»، «یاماکاسی»، «اختلاف»، «پادشاهی من»، «روی یخ»، «فرودی و دوستان»، «موج و صخره»، «دادستان»، «تلسکوپ»، «سایه‌های شهر» و «مرا بشناس» آخر هفته جاری از شبکه های سیما پخش می‌شوند.
شبکه یک؛شانس‌دار اسکار
فیلم سینمایی «عامر مرا کشت»که گزینه فرانسه و مراکش برای شرکت در اسکار 2012 است،امشب ساعت 22 از شبکه یک پخش می شود.داستان فیلم به کارگردانی رشدی زم ، محصول سال2011، از این قراراست : عُمر مرد جوان مراکشی است که به همراه خانواده خود در فرانسه زندگی می‌کند.او توسط پلیس فرانسه به اتهام قتل دستگیر شده و به زندان می افتد و علی رغم بیگناهی، در دادگاه محکوم شده و دوباره به زندان باز می گردد تا اینکه ...
فیلم تلویزیونی «خدا تو را دوست دارد» به کارگردانی سید محسن میر حسینی و تهیه کنندگی مشترک سید محسن میر حسینی ، فهیمه سلیمانی و رابعه اسکویی ، جمعه ساعت 16 از شبکه یک روی آنتن می‌رود. این فیلم با بازی امیر حسین صدیق ، رابعه اسکویی و مهران رجبی از تولیدات سال جاری، زندگی جوانی به نام افشین را روایت می‌کند که تازه از زندان آزاد شده و متوجه می شود صاحبخانه آنها را جواب کرده و همسرش سودابه قصد ترک او را دارد. او تصمیم می‌گیرد به هر قیمتی سودابه را از این کار منصرف کند از این رو ...
شبکه دو؛تکراری!
تمام فیلمهای این هفته شبکه دو یا تکراری و یا در نوبت بازپخش هستند.
فیلم سینمایی «ایکچان توبوکو» به کارگردانی توشی هیکو اوکا و تهیه کنندگی پائولو روسیتی ،امروزساعت 7:30 در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو پخش می شود.در خلاصه داستان فیلم محصول سال 2009 ژاپن آمده:پسر بچه ای به نام یوشیو تنها فرزند خانواده است. پدر و مادر این پسر بچه رابطه ای آنچنان گرم ندارند و همین مسئله باعث شده است که یوشیو در تمام مدت موجودی که زاییده تخیل خود اوست را در کنار خود تصور کند. او این موجود خیالی را که فقط خود او می‌تواند ببیند ایکچان خطاب می کند و ... .
فیلم سینمایی «در کنارم بمان» به کارگردانی راب رینر امروز ساعت 14:30 از شبکه دو روی آنتن خواهد رفت.داستان فیلم خاطرات یک نویسنده به نام گوردی است از دوران نوجوانی اش و اتفاق جالبی که برای او و سه تن از دوستانش به نام هایکریستوفر، تِدی و وِرنو اتفاق می افتد. ماجرا از این قرار است که روزی ورنو به طور اتفاقی از گفتگوی برادر بزرگ تر و دوستش درمی یابد پسر نوجوانی به نام رِی براور با قطار تصادف کرده و کشته شده است. تلاش پلیس برای پیدا کردن جسد براور به نتیجه نرسیده و جستجوها به پایان رسیده است. چونگ اوک بائه، جین هو چوی و ئی دا جئون در این فیلم محصول سال1986 آمریکا به تهیه کنندگی بروس‌ای اوانس بازی کرده اند.
فیلم تلویزیونی تکراری«یه گوشه دنج» ‌به تهیه کنندگی و کارگردانی افشین صادقی ، امشب ساعت 21 در قالب «سینما جام جم»روی آنتن شبکه دو می‌رود.عباس غزالی، حدیث میرامینی، خسرو احمدی، هما خاکپاش، اسماعیل سلطانیان و بهرام ابراهیمی به عنوان بازیگران اصلی در این فیلم از تولیدات شبکه دو ایفای نقش کرده اند.
فیلم سینمایی «خرگوش مخملی»با بازی جین سیمور، تام اِسکریت و اِلِن برستین، جمعه ساعت 7:30 در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو روی آنتن می رود.در این فیلم خواهید دید: توبی پسر بچه ای است 7-8 ساله که مادر خود را چند سال پیش از دست داده و پدر او قرار است به مدت یک ماه به مأموریت برود. از این رو مجبور است توبی را به منزل مادربزرگش ببرد تا اینکه ...«خرگوش مخملی» محصول سال 2007 کانادا ، به کارگردانی و تهیه کنندگی دنیز کواسنل ساخته شده است.
فیلم تلویزیونی «بیگانگان» به کارگردانی عباس رافعی و تهیه‌کنندگی منصور سهراب پور ، جمعه ساعت 17:30 به مناسبت روز غزه از شبکه دو روی آنتن خواهد رفت.داستان فیلم با بازی قصی خولی، مکسیم خلیل، محمد حداقی و لیلیا الاطرش درباره خاطرات یک فلسطینی مبارز از زمان اشغال کشورش توسط یهودیان صهیونیست است.
فیلم تلویزیونی تکراری«سنگ اول» با بازی اندیشه فولادوند و محسن تنابنده ، جمعه ساعت 21 در قالب «سینما جام جم» روی آنتن شبکه دو می‌رود.این فیلم به کارگردانی ابراهیم فروزش و تهیه‌کنندگی علیرضا سبط احمدی در مورد حسنعلی مردی روستایی است که با دیدن خواب‌های متوالی مبنی بر اینکه در حال مرگ است، آشفته می‌شود و...
فیلم سینمایی تکراری«اخراجی ها 2» جمعه ساعت 23 از شبکه دو پخش خواهد شد.
شبکه سه؛ «گروه نجات» ژاپنی2011
فیلم تلویزیونی «عهد شکنی» به کارگردانی محسن توکلی و با بازی پرویز فلاحی‌پور ، اصغر همت و رامتین خداپناهی،امروز ساعت 10:10 از شبکه سه باز پخش می شود.
فیلم سینمایی «گروه نجات» به کارگردانی اوسامو کاتایاما ، امروز ساعت 19 از شبکه سه پخش خواهد شد.داستان فیلم «گروه نجات» درباره دختری به نام کومی شینا است که پدرش در گذشته از افراد گروه نجات کوهستان بوده است و جانش را نیز در همانجا از دست داده، می‌خواهد مانند پدرش امدادگر کوهستان شود. او با وجودی که یک دختر است و از توانایی فیزیکی زیادی برخوردار نیست اما تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا ... .شون اوگاری و اتسورو و اتابه در این فیلم محصول سال 2011 ژاپن به عنوان بازیگران اصلی بازی کرده اند.
فیلم سینمایی «شائولین» به کارگردانی بنی چان، امشب ساعت 23:30 از شبکه سه پخش خواهد شد.قصه «شائولین» با بازی نیکلاس تس و جکی چان از این قرار است : ژنرال فرمانده هوجین با شکست حاکم شهر دنگ فنگ صاحب ثروت زیادی می شود. هوجین به برادرش سونگ فو مشکوک می شود و به برادر کوچک ترش کائومن دستور می دهد تا سونگ فو را به قتل برساند. در مسیر داستان ، افسر انگلیسی به نام پیتر تلاش می کند با ایجاد خط راه آهن به شهر دنگ فنگ آنجا را تسخیر کند. پس از توطئه هوجین و کائومن توسط افرادش کودتا می کند و هوجین دخترش به مدرسه شائولین فرار می‌کنند. اما ...این فیلم محصول سال 2011 هنگ کنگ و چین است.
فیلم تلویزیونی «پشت نیمه شب» به کارگردانی سعید اسدی و تهیه کنندگی حمید جمدر، جمعه ساعت 10:30 از شبکه سه بازپخش خواهد شد.
فیلم سینمایی «یاماکاسی» با بازی ویلیام بلز وشوبل دین ، جمعه ساعت 19 از شبکه سه پخش می شود.در این فیلم به کارگردانی آریل زی تون وژولین سری خواهید دید: گروهی از جوانان که مهارت آکروباتیک دارند برای نجات جان دوستشان که نیاز به پیوند قلب دارد، دست به سرقت از خانه شهردار منطقه می زنند، ولی در حین سرقت به اسراری از فساد او پی می برند و ....«یاماکاسی» محصول سال 2001 فرانسه در ژانر حادثه ای و پلیسی ساخته شده است.
شبکه چهار؛ خرس بلورین جشنواره برلین
فیلم سینمایی «روی یخ» که خرس بلورین جشنواره برلین را دریافت کرده،گزینه دیدنی این هفته شبکه چهار است.
فیلم سینمایی کمدی«اختلاف» با بازی لویی دو فونس محصول سال 1978فرانسه ، امروز ساعت 16 از شبکه چهار بازپخش می شود.
فیلم سینمایی تکراری«پادشاهی من» به کارگردانی زیاسوآنگ آگو و با بازی جان وو و سنگ هان ، محصول سال 2011 چین و هنگ کنگ، جمعه ساعت 12 از شبکه چهار پخش می شود.در خلاصه داستان فیلم آمده: لانگ و کویی برادر خوانده و هر دو یتیم هستند. آنها نزد استاد هنرهای نمایشی به نام یو آموزش می بینند و برای مردم شهرهای مختلف تئاترهای سنتی و نمایش های رزمی اجرا می کنند. آنها حق ندارند از توانایی های خود در راه جنگ و رقابت استفاده کنند .تا اینکه استاد یو برای نجات جان یکی از شاگردهایش مجبور به رقابت می‌شود و توسط رقیب قدیمی اش استاد یوئه شکست می خورد و ناخواسته مجبور به بازنشستگی می شود. لانگ و کویی قصد انتقام دارند، اما ...
فیلم سینمایی «روی یخ» به کارگردانی اندرو اکپیها و با بازی جاشیو پت کتک، فرانک کونک و جان میلر، جمعه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سینما4» از شبکه چهار پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم محصول سال 2011 آمریکا آمده: در پی درگیری دو جوان، واسطه‌ای که می‌خواهد آنها را از یکدیگر جدا کند، منجر به قتل یکی از دو جوان می‌شود. در پی آن، آنها تصمیم به مخفی کردن جسد در برف کوهستان می‌گیرند و ... . این فیلم خرس بلورین جشنواره برلین را دریافت کرده و همچنین نامزد دریافت جایزه از جشنواره‌های ساندنس و استکهلم هم بوده است.
شبکه تهران؛ نسخه تله فیلم سریال«موج و صخره»!
شـبـکـه تـهــران در اقدامی عجیب قصد دارد نسخه تله فیلمی از سریال«موج و صخره» را آخر هفته جاری روی آنتن ببرد!
فیلم سینمایی «فرودی و دوستان» به کارگردانی اوله لوند کیرکیگارد امروزساعت 13:30 در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه تهران پخش می شود. داستان فیلم محصول سال 2008 دانمارک از این قرار است که: فرودی و دوستانش قصد برگزاری جشنی دارند، ولی صاحب خانه برای استفاده از حیاط اجاره تعیین می‌کند. فرودی همراه دوستانش برای تهیه پول دست به کار می‌شوند و معلمشان هم ...
نسخه تله فیلم سریال«موج و صخره» به کارگردانی مجید صالحی‌، جمعه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش می شود.داستان فیلم با بازی مجید صالحی، زیبا بروفه و علی صادقی از این قرار است که: صدف و چاوش زوج جوانی هستند که پس از مشکلات عدیده با یکدیگر ازدواج می‌کنند، آنها تصمیم می‌گیرند برای گذراندن ماه عسل به کیش سفر کنند، در این میان به علت دیر رسیدن از هواپیما جا می‌مانند، صدف تصمیم می‌گیرد که با قطار بروند. در ایستگاه قطار ساک چاوش را می‌زنند و....
سایر شبکه‌ها
فیلم تلویزیونی «دادستان» به کارگردانی صادق پروین آشتیانی و تهیه کنندگی حامد خیری مطلق ، امروز ساعت 23 از شبکه شما روی آنتن می رود.در خلاصه داستان فیلم با بازی حسن عباسی، سعیدداخ، خسرو دستگیر و فاطمه شکری آمده: حاجی قلی‌زاده درگیر پرونده‌ای با موضوع تجاوز وآدم ربایی است که این پرونده جنبه فرا استانی پیدا کرده و رای نهایی اش با اشد مجازات صادر شده است اما ... .این فیلم از تولیدات سال 1390 مرکز اردبیل در ژانر اجتماعی و سیاسی است.
فیلم تلویزیونی تکراری«تلسکوپ» با بازی رامین راستاد ، مختار سائقی، افشین سنگ چاپ ، حشمت آرمیده ، شهرام خزرائی ، رضا ناجی و ابراهیم آبادی ، جمعه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم آمده : سهراب مردی معتاد است که درآشپزخانه یک اداره کار می کند. همسرش فریده به دلیل اعتیاد همسر از او جدا و خود سرپرستی دختر کوچکشان هستی را به عهده گرفته است. روزی هستی به محل کار پدر آمده و از او می خواهد تا تلسکوپی برای او بخرد و... .«تلسکوپ» به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور و تهیه کنندگی یحیی منصور موید از تولیدات سال جاری صدا و سیمای مرکزآذربایجان شرقی است.
تله فیلم«سایه های شهر»جمعه ساعت 23از شبکه شما پخش می شود. آیدا ظاهرا در سانحه قایقرانی کشته شده و داستان با مراسم تدفین او آغاز می شود. در بازگشت به گذشته مشخص می شود که وی علی رغم میل خانواده با میشل ابوفاضل ازدواج کرده است و... . این فیلم تلویزیونی به کارگردانی و تهیه کنندگی مرتضـی آتش زمزم محصول صدا و سیمای مرکز اصفهان است. این تله فیلم، به تهیه کنندگی آرش زینال خیری و کارگردانی جواد مزد آبادی، فیلمنامه ای بسیار خوب و قوی و مملو از لایه های پنهان و عمیق دارد.
فیلم تلویزیونی تکراری «مرا بشناس» به کارگردانی عبدالرضا گنجی‌، جمعه ساعت 10:15 از شبکـه آموزش پخش می شود .در این فیلم با بازی فاطمه گودرزی ، محمد عمرانی و پویان گنجی خواهید دید: ابراهیم در حال گذراندن کلاس کنکور است، اما به دلیل مهربانی و تعصب مادرش ، کلاس داستان نویسی که یکی از علایق اوست را بی‌اطلاع مادرش شرکت می کند و ... .
فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «تشخیص هویت»، «ماجرای پیگلت»، «راز چشم‌هایش»، «سوغات فرنگ»، «ساکت شو» و «پسرآتش» امروز ساعت 13، 15 ، 17 ، 19، 21 و 23 و «انتخاب سیاوش»، «خرس برادر»،«ایستگاه مرکزی برزیل»، «بدون یک پارو»، «ژرمینال» و «مسابقه بزرگ» ساعت 13، 15، 17، 19، 21 و 23 جمعه از شبکه نمایش پخش می شوند .



جمعه 22 خرداد - ساعت 15:10

نام لاتین : the rescuers

کارگردان : اوسامو کاتایاما

این فیلم داستان دختری به نام کومی شینا است که پدرش در گذشته از افراد گروه نجات کوهستان بوده و جانش را نیز در همانجا از دست داده است و می خواهد مانند پدرش امدادگر کوهستان شود. او با وجودی که یک دختر است و از توانایی فیزیکی زیادی برخوردار نیست اما تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا در یک گروه امداد خودش را مفید و موثر نشان دهد و عضو آنجا شود. این فیلم محصول 2011 ژاپن است و بازیگرانی چون اُسامو کاتایاما ، شون اوگوری ، ماسامی نگاساوا و آتسورو واتابه در آن بازی می کنند .
+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+

سایت جامع رها ماهرو و یافته های تازه : بازیکن معروف ماشین باهوش . کانال سخنان بزرگان تلگرام . سیدمجید موسویان کارگردانمهر طوبی . فیلم خبر خاصی نیست . سریال پولی آنا . زندگی نامه پوریا رحیمی سام . زندگینامه پوریا رحیمی سام . سریال رویای گنجشک ها . برنامه قاصدک در شبکه نسیم . بازیگران مجموعه نیمکت . دانلود فیلم شمال و جنوب . آپاراتبابالوها . دانلود دوبله فیلم وقتی تو خواب بودی . فیلم پولی انا . بازیگر پولی آنا . فیلم وقتی تو خوای بودی



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد