رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

نقد فیلم روح و خانم میور

رها ماهرو : خوانندگان محترم وبلاگ سینمایی پرطرفدار رها ماهرو ، لطفا نظرات و نقدهایتان را درباره ی فیلم "روح و خانم میور" برای ما بفرستید .

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/0/0a/The-Ghost-and-Mrs-Muir-Posters.jpg

روح و خانم میور

1947 آمریکا
The Ghost and Mrs. Muir

کارگردان:Joseph L

http://www.victoriankitty.com/blogPhotos/2012/07/mrsmuir11.jpg
روح و خانم مویر
فیلم محصول سال 1947
«روح و خانم مویر» فیلمی آمریکایی در سبک رمانتیک و فانتزی به کارگردانی جوزف ال. منکیه‌ویچ است که در سال ۱۹۴۷ منتشر شد.
تاریخ اکران: مهٔ ۱۹۴۷ م. (آمریکا)
کارگردان: جوزف ال. منکیه‌ویچ
آهنگ‌ساز: برنارد هرمن
فیلم‌نامه: فیلیپ دان
فیلم‌بردار: چارلز لنگ
بازیگران
جین تیرنی
رکس هریسون
جرج سندرز
____________________
The Ghost and Mrs. Muir
یک آلبوم موزیکال از المر برنستاین و برنارد هرمن
تاریخ انتشار: ۱۹۸۵ م.
فیلم: روح و خانم مویر
ناشر: Varèse Sarabande
هنرمندان: برنارد هرمن، المر برنستاین
http://secondsightcinema.com/wp-content/uploads/2015/09/Ghost-and-Mrs-Muir-Gregg-says-goodbye.jpg
روح و خانم مویر

The ghost and mrs muir
کارگردان : جوزف ال. منکیه‌ویچ
تهیه‌کننده : Fred Kohlmar
نویسنده : فیلیپ دان
فیلمنامه‌نویس : فیلیپ دان
بر پایه : روح ناخدا گرِگ و خانم مویر
۱۹۴۵ رُمان اثر
R. A. Dick
بازیگران : جین تیرنی
رکس هریسون
جرج سندرز
ادنا بست
ناتالی وود
ایزابل السوم
ونسا براون
آنا لی
Robert Coote
Helen Freeman Corle
استارت هولمز
ویکتوریا هورن
موسیقی : برنارد هرمن
فیلم‌برداری : چارلز لنگ
تدوین : دوروتی اسپنسر
توزیع‌کننده : فاکس قرن بیستم
تاریخ‌های انتشار : ۲۶ ژوئن ۱۹۴۷ (آمریکا)

مدت : ۱۰۴ دقیقه.
کشور : آمریکا
زبان : انگلیسی

«روح و خانم مویر» (انگلیسی: The Ghost and Mrs. Muir) فیلمی آمریکایی در سبک رمانتیک و فانتزی به کارگردانی جوزف ال. منکیه‌ویچ است که در سال ۱۹۴۷ منتشر شد.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/75/Edward_Mulhare_Hope_Lange_The_Ghost_and_Mrs._Muir.JPG
موضوع فیلم

خانم بیوهٔ جوانی خانه‌ای ساحلی را کرایه کرده و به همراه دختر و خدمتکارش در آنجا ساکن می‌شود. وی به حضور یک روح در خانه پی می‌برد و کم‌کم به او علاقه‌مند می‌شود.
بازیگران
 جین تیرنی
 رکس هریسون
 جرج سندرز
 ناتالی وود
 ونسا براون
 آنا لی
 استارت هولمز
 ویکتوریا هورن
 ادنا بست
http://relaxenjoyhealth.com.au/wp-content/uploads/2015/09/ghostandmrsmuir.jpg
نقد فیلم روح و خانم میور-روح و ماورا در سینمای اقتباسی روح و خانم میور، روایتی رومانتیک و فانتزی

اعتقاد به دنیای ماورایی و زندگی پس از مرگ و روح، در جوامع مختلف و بنا به اعتقادات مردمان گوناگون، وجود دارد و سینما به عنوان هنر- صنعت برتر جهان نیز از پرداخت به آن حتی در قالبی رومانتیک و فانتزی غافل نبوده است نگاه غرب و بویژه سینمای آمریکا به مقوله ماورا و روح از همان ابتدا و بنا به مقتضیات جامعه در حال پیشرفت در ینگه دنیا، از همان ابتدا و با دستیابی سینما به فناوری نوین، گام به گام به جلو آمد و فیلم روح ساخته جری زوکر در دهه ‪ ،۸۰‬فصل نوینی از پرداخت غرب به این مقوله در دنیای تصویر بود.
پرداخت به مسایل فلسفی و دنیای برون، پیش از این نیز در آثار سینماگران غربی بروز و ظهور داشته و سینمای اروپا را نیز در دوره‌ای از خود متاثر نموده است، اما فیلم روح و خانم میور ساخته جوزف منکیوویچ که بتازگی در برنامه سینما اقتباس از سیما پخش شد، برگرفته از داستانی از آر.ای.دیک است که در سال ‪ ۱۹۴۷‬ساخته شد.
زن جوانی به نام میور (جین تیزنی) و دختر نوجوانش به شهری کوچک و ساحلی در انگلستان نقل مکان می‌کنند و در خانه‌ای مستقر می‌شوند که روح آقای دنیل گرگ (رکس هریسون) دریانورد صاحب خانه در آنجاست.
روح کاپیتان، توانسته با ترساندن ساکنان، آنها را فراری دهد و در خلوت خود باشد، اما این بار خانم میور از شگردهای او نمی‌ترسد.
روح کاپیتان بر زن جوان ظاهر می‌شود و آرام آرام رابطه‌ای میان آن دو شکل می‌گیرد و خاطرات کاپیتان متوفی برای میور بازگو و کتابی نگاشته می‌شود، کتاب به دست ناشر سپرده می‌شود و زندگی زن که در آستانه آوارگی است، سامان می‌یابد.
فیلم روح و خانم میور، از آن دست آثاری است که برغم سادگی در روایت و تصویر سازی، نشانگر ارتباط انسان خاکی با روح است.
این فیلم به دلیل نوع روایت و توجه به تمایلات انسانی در زندگی و نا آگاهی انسان (زنده) از رویارویی با خطرات و آسیب‌ها در لابلای قصه اصلی، برای مخاطب امروز جذاب و باور پذیر نشان می‌دهد.
فیلم روح و خان میور به دلیل توجه به نشانه‌های ارتباطی و علایق انسانی به دانستن ناشناخته‌ها از سویی و روایت ساده و کلامی میان روح دریانورد و زن که نماد زنده بودن و زندگی است، از سوی دیگر، قابل فهم می‌نمایاند.
این فیلم که در ذات خود و بنا به ساختار تصویری و بهره‌گیری از امکانات زمان ساخت (دهه ‪ ۴۰‬میلادی) بیانگر خیر و شر در اتفاقات پیش روی شخصیت اصلی است، نشانگر وجود این مقوله بر اساس ادارک شخصی فیلمساز در زمان خویش است.
هر چند که وجود خیر و شر در اعتقادات مخاطب و نوع نگرش او به زندگی و دنیای ماورایی و پس از مرگ ریشه دارد، فیلم روح و خانم میور منکیوویچ در برگیرنده تمایلات بشر برای رفتن به سمت آرامش و پرهیز از گرفتاری و حرکت به سمت وصال در عین تنهایی است.
روح و خانم میور، از آثار کلاسیک سینماست که قصه آن پس از جنگ جهانی دوم روی داده و در روایت آن رگه‌هایی از جنگ و اثرات مخرب آن دیده می‌شود.
خانم میور همگام با نشانی که در ساحل برای دیده شدن دریانوردان نگاشته شده، زندگی می‌کند و در پایان، اشتراک با کاپیتان دنیل و حرکت به سمت ابدیت را برمی گزیند.
فیلم روح و خانم میور که اثری رومانتیک و فانتزی بشمار می‌رود، ملهم از اندیشه‌های غالب در جامعه غربی و دریافت‌های آن زمان مخاطب ساخته شده و همچنان با گذشت دهها سال از تولید آن جذاب بوده و قصه تازگی خود را حفظ کرده است.
دوبله ماهرانه این فیلم و انتقال حس بازیگر و صدای دوبلور به مخاطب، در ایجاد ارتباط این اثر اقتباسی - که نمونه‌های مشابه آن در فرمت تلویزیونی نیز ساخته شده و از آثار پر طرفدار زمان خود است - با بیننده نقش بسزایی داشته است.
http://secondsightcinema.com/wp-content/uploads/2015/09/Ghost-and-Mrs-Muir-Anna-and-Martha.jpg

گزارش فیلم‌های سینمایی آغاز هفته‌ی سیما «روح و خانم میور» و «میلیون‌ها» فیلم‌های جدید این روزها

شبکه‌های تلویزیونی در روزهای ابتدایی هفته حدود 14 فیلم سینمایی را به روی آنتن می‌فرستند، که از این تعداد تنها 20 درصد فیلم‌ها جدید هستند و مابقی فیلم‌ها برای دو یا چندمین بار است که از تلویزیون پخش می‌شوند. در این هفته همچنین 35 درصد از فیلم‌ها ایرانی هستند که اغلب برای چندمین‌بار تکرار خواهند شد.

قابل توجه‌ترین فیلم سینمایی سیما که در روزهای آغازین هفته به روی آنتن می‌رود، «روح و خانم میور» است. این فیلم که در قالب برنامه‌ی «سینما اقتباس» پخش می‌شود، محصول سال 1947 آمریکا است و در مدت زمان 104 دقیقه توسط جوزف ال منکیویز کارگردانی شده است.

«روح و خانم میور» فیلمی رومانتیک و فانتزی است که جن تیرنی، جورج ساندرس و اندا بست در آن بازی کرده‌اند. این فیلم داستان بیوه مستقلی است که پس از فوت همسرش به خانه‌ای ساحلی در انگلستان نقل مکان می‌کند. این خانه متعلق به ملوانی است که دوست ندارد کسی در آن خانه ساکن شود به همین دلیل هرکسی که وارد خانه می‌شود، او را اذیت می‌کند.

«میلیون‌ها» نیز به عنوان یکی از فیلم‌های جدید سیما است که یکشنبه از برنامه سینما پنج شبکه تهران پخش می‌شود. این فیلم سینمایی محصول سال 2004 انگلستان است و توسط دنی بویل کارگردانی شده است. در «میلیون‌ها» الکس اتل و لوئیز مک گیبون بازی کرده‌اند. داستان فیلم درباره پسری به نام دیمین است که مدتی است مادر خود را از دست داده و با برادر و پدرش زندگی می‌کند. او به خواندن و خیال‌پردازی علاقه بسیار دارد و مکانی داخل یک کارتون برای خود ساخته که با آن به سرزمین رویاها سفر می‌کند.

پخش فیلم «21 گرم» از سینما گلخانه نیز می‌تواند برای علاقه‌مندان سینما جالب باشد. این فیلم اگرچه قبلا از تلویزیون پخش شده اما هم‌چنان در زمره سینمایی‌های قابل توجه روزهای آغازین این هفته قرار می‌گیرد. «21 گرم» فیلم آمریکایی است که سه‌شنبه از شبکه سه پخش می‌شود و داستان آن تحقیق در مورد حجم و وزن روی آدمی است.

شبکه دو سیما در روزهای آغازین هفته جاری فیلم‌های «تامی کوچولو»، «کارمند نمونه» و «دشمن مردم» را به روی آنتن می‌برد که هیچ‌کدام اثری ایرانی نیستند.

«تامی کوچولو» محصول سال 1995 آمریکاست و درباره پسربچه‌ای دست و پا چلفتی است که به عنوان مدیر کارخانه پدرش مشغول به کار می‌شود. کارگردان این فیلم پیتر سگال است.

«کارمند نمونه» نیز محصول کشور آمریکاست که در سال 2006 ساخته شده است این فیلم به کارگردانی گری کولیدج درباره فردی به نام زک است که در فروشگاهی مشغول کار است و عنوان کارمند نمونه را دریافت می‌کند.

«دشمن مردم» هم در سال 2006 در کشور ایتالیا ساخته شده و کارگردان آن مشیل سوآری است. در این فیلم یک گروهک تروریستی تصیم می‌گیرد فعالیت خود را پس از 20 سال از سر بگیرد؛ اعضای این گروه هدف ابتدایی خود را مشاور وزیر قرار می‌دهند.قسمت دوم فیلم «دشمن مردم» نیز سه‌شنبه از شبکه دو پخش می‌شود.

برخلاف شبکه دو سیما، شبکه اول تمامی فیلم‌های خود را در روزهای آغازین هفته از میان آثار ایرانی انتخاب کرده است بنابراین فیلم‌های «چتری برای آفتاب»، «همسر»، «نشانه‌ها» و «سجاده آتش» به ترتیب از شنبه تا سه‌شنبه از این شبکه پخش می‌شوند.

برنامه سینما گلخانه در کنار پخش فیلم قابل توجه «21 گرم»، یک فیلم خارجی و یک فیلم ایرانی را به روی آنتن می‌برد. فیلم خارجی «وطن ما مردم» که در قالب دو قسمت پخش می‌شود، درباره پسر یتیمی است که پس از تحصیل در آمریکا به کشورش هندوستان بازگشته و به مردم خدمت می‌کنند.

«تحفه‌ها» در سال 1366 با بازی مهدی فتحی، سعید پورصمیمی، حمید جبلی و پروانه معصومی ساخته شده است و کارگردان آن ابراهیم وحیدزاده است. در این فیلم حشمت که در شیراز به حرفه حمالی اشتغال دارد اندک اندک سرمایه جمع می‌کند. او در خلال جنگ جهانی اول به واسطه احتکار قند ثروتمند می‌شود.

براساس این گزارش ایسنا در روزهای آغازین هفته جاری شبکه تهران همچنین انیمیشن‌های «دوما»، «استوارت کوچولو (3)»، «افسانه دو خواهر» و «بامبی 2 » را برای کودکان و نوجوانان پخش خواهد کرد.
http://cdn.fansided.com/wp-content/blogs.dir/304/files/2014/01/ghostandmrsmuir_01.jpg
«روح و خانم میور» در سینما اقتباس
فیلم سینمایی «روح و خانم میور» روز یکشنبه سوم شهریورماه سالجاری در قالب برنامه «سینمااقتباس» از شبکه چهارسیما پخش می شود.
علی سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار موج با بیان این مطلب اظهارداشت: فیلم سینمایی «روح و خانم میور» محصول سال 1947 کشور آمریکا است که روز یکشنبه سوم شهریور ماه سالجاری در برنامه «سینما اقتباس» مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
وی افزود: فیلم سینمایی «روح و خانم میور» بر اساس رمانی از «آرای دیک» به نویسندگی «فیلیپ دان» است.
تهیه کننده برنامه «سینما اقتباس» گفت: در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون «جن ترن نی» و «ریکس هریسون» ایفای نقش می کند.
وی عنوان کرد: «روح و خانم میور» داستان خانمی است که بعد از فوت همسرش به خانه ای ساحلی اسباب کشی می کند. این خانه متعلق به ملوانی است که دوست ندارد کسی در آن خانه ساکن شود به همین دلیل هر کسی که وارد خانه می شود او را اذیت می کند تا این که این خانم به دلیل روح لطیفی که دارد با روح ارتباط برقرار کرده و زندگی و خاطران آن ملوان را نوشته و درقالب کتاب به چاپ می رساند.
سلیمانی اظهار داشت: مهرداد پورعلم اجرای این برنامه را برعهده دارد.
وی تصریح کرد: برنامه «سینما اقتباس» یکشنبه هرهفته ساعت 30/19 از شبکه چهارسیما پخش می شود.

http://img.blu-raydefinition.com/wordpress/wp-content/uploads/2013/12/trio1.png?1902c1

ژانر فیلم : درام ، فانتزی ، رازآلود

کارگردان : مرحوم جوزف منکویچ

نویسندگان : مرحوم فیلیپ دان ، مرحوم آر ای دیک

نام لاتین : The Ghost And Mrs Muir

سال پخش : 1947 میلادی

محصول : ایالات متحده آمریکا

بازیگران :

مرحومه جین تیرنی ( لوسی میور ) ، مرحوم رکس هریسون (کاپیتان دانیل گِرگ ) ، مرحوم جورج ساندرز (مایلس فرلی) و...

خلاصه داستان فیلم :

این فیلم داستان بیوه‌ای به‌ نام لوسی‌میور است که بعداز فوت همسرش به خانه‌ای ساحلی اسباب‌کشی می‌کند. این خانه متعلق به ملوانی است که دوست ندارد کسی درآن خانه ساکن شود و به همین دلیل هرکسی که وارد خانه می‌شود او را اذیت می‌کند تا این‌که خانم میور به تدریج با روح ارتباط برقرار می‌کند و...
http://www.wearysloth.com/Gallery/ActorsT/17130-7161.gif
درباره " روح و خانم میور "

این فیلم داستان بیوه‌ای به‌ نام لوسی‌میور است که بعداز فوت همسرش به خانه‌ای ساحلی اسباب‌کشی می‌کند. این خانه متعلق به ملوانی است که دوست ندارد کسی درآن خانه ساکن شود و به همین دلیل هرکسی که وارد خانه می‌شود او را اذیت می‌کند تا این‌که خانم به تدریج با روح ارتباط برقرار می‌کند و...
http://images4.static-bluray.com/reviews/9161_5.jpg
به انگیزه‌ی پخش فیلم اقتباسی «روح و خانم میور» از شبکه نمایش

سینمایی «روح خانم میور» یکی از فراموش‌نشدنی‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین فیلم‌های رومانتیکی است که با موضوعی چون حضور روح و مسائل ماورایی ساخته شده است.
«روح و خانم میور» (The Ghost and mrs . muir) محصول سال 1947 آمریکا است که در مدت زمان یک ساعت و 44 دقیقه به شیوه‌ی سیاه و سفید و باصدای مونو ساخته شده است.

** داستان فیلم

فیلمنامه‌ی «روح و خانم میور» را فیلیث دان براساس رمانی از آر.‌ای.دیک در ژانر فانتزی و رومانس به نگارش درآورده است.
این فیلم داستان بیوه‌ای به‌نام لوسی‌میور است که بعداز فوت همسرش به خانه‌ای ساحلی اسباب‌کشی می‌کند. این خانه متعلق به ملوانی است که دوست ندارد کسی درآن خانه ساکن شود و به همین دلیل هرکسی که واردخانه می‌شود او را اذیت می‌کند تا این‌که خانم به تدریج با روح ارتباط برقرار می‌کند و زندگی و خاطرات آن ملوان را نوشته و در قالب کتاب به چاپ می‌رساند.

* ناگفته‌های فیلم

ـ جن تیرنی بازیگر نقش اصلی فیلم، ابتدا شخصیتی کمی عجیب و غریب و ُخل از لوسی‌میور در ذهن مجسم کرده بود و همان را به نمایش گذاشت اما پس از جلسه‌ای که تهیه‌کننده و کارگردان با هم برگزار کردند، تصمیم براین گرفته شد که صحنه‌هایی که در دو روز نخست فیلمبرداری شده است مجددا گرفته شود و در نتیجه تیرنی توانست به عمق بیشتری از این شخصیت دست یابد. همین تحول و دستیابی به شناختی جدید از شخصیت خانم میور باعث شد که بازی «جین تیرنی» بعدها با استقبال و تحسین بسیار منتقدان سینمایی همراه شود.
سینمایی «روح خانم میور» یکی از فراموش‌نشدنی‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین فیلم‌های رومانتیکی است که با موضوعی چون حضور روح و مسائل ماورایی ساخته شده است.
ـ آر.ای.دیک در سال 1945 و زمانی که کتاب «روح و خانم میور» را می‌نوشت از تخلص ژوزفین لزلی استفاده می‌کرد.
ـ در دهه‌ی 1990 این بحث مطرح بود که کمپانی فاکس قرن بیستم فیلم «روح و خانم میور» را مجددا بازسازی کند. دراین فیلم قرار بود شون کانری و میشل فایفر بازی کنند اما شکست فیلم «خانه‌ی روسی» (1990) در گیشه باعث شد که این کمپانی فیلمسازی از تصمیم خود منصرف شود.
ـ برای دادن وجه ماورایی به شخصیت «کاپیتان گرگ»، فیلمبردار پیشنهاد داد که نیمی از رکس هرسیون(بازیگر این نقش) درتمام مدت در سایه قرار بگیرد.
ـ کلمه‌ «میور» به زبان اسکاتلندی به معنای «دریا» است . در آن زمان گفته می‌شد که برخی ملوانان با دریا ازدواج می‌کنند و یا تنها زنی که دوست دارند دریا است.


** گاف‌های فیلم

ـ در صحنه‌ای از قطار که کاپیتان گرگ برلوسی ظاهر می‌شود، در پشت سر او مناظری شامل آپارتمان‌ها، تابلوهای تبلیغات و غیره دیده می‌شود، اما در پلانی که لوسی درآن قرار دارد پشت سر او مناظری شامل مزارع و درختان میوه است؛ این اشتباه در چندین نما بارها تکرار می‌شود.
ـ در صحنه‌ای از فیلم که مایلز فیرلی مشغول راندن درشکه خانم میور است، در هر نما قطرات باران بخشی از کلاه او را خیس کرده و شکل این خیس شدن مدام تغییر می‌کند.
ـ موقعیت چهره کاپیتان گرگ در نقاشی در صحنه‌ای که لوسی و کومبر وارد اتاق می‌شوند با صحنه‌های قبل فرق دارد.
این فیلم داستان بیوه‌ای به‌نام لوسی‌میور است که بعداز فوت همسرش به خانه‌ای ساحلی اسباب‌کشی می‌کند. این خانه متعلق به ملوانی است که دوست ندارد کسی درآن خانه ساکن شود و به همین دلیل هرکسی که واردخانه می‌شود او را اذیت می‌کند تا این‌که خانم به تدریج با روح ارتباط برقرار می‌کند و زندگی و خاطرات آن ملوان را نوشته و در قالب کتاب به چاپ می‌رساند.

**حضور در جشنواره‌های جهانی و اکران سینماها

سینمایی «روح و خانم میور» 29 نوامبر 1946 کلید خورد و 13 فوریه 1947 ساخت آن به پایان رسید.
این فیلم در سال 1947 درکشورهای آمریکا، سوئد و پرتقال به نمایش درآمد.
ساخت جوزف منکوویچ در سال 1948 در فرانسه نمایش داده شد.
این فیلم در سال 49 نیز در کشورهای فنلاند، ژاپن و ایتالیا به اکران عمومی درآمد. «روح و خانم میور» در سال‌های 50 و 51 به ترتیب سینماهای درکشورهای هنگ‌کنگ و استرالیا به روی پرده رفت. این فیلم درسال 2000 در اسپانیا و در سال 2002 در فرانسه مجددا نمایش داده شد.
تنهاجایزه‌ی فیلم «روح و خانم میور»» در جشنوارهای هنری به سال 1948 برمی‌گردد که نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار در بخش بهترین فیلمبرداری یک فیلم سیاه و سفید بوده است.

* درباره‌ی کارگردان:

جوزف ال منکیوویچ یازدهم فوریه 1909 در پنسیلواینای آمریکا متولد شد. او در طول فعالیت هنری‌اش 4 جایزه‌ی اسکار کسب کرد و از این حیث کارگردان پرافتخاری محسوب می‌شود.
منکیوویچ فیلمسازی را از دهه‌ی 1940 آغاز کرد و در طول حیاتش حدود 20 فیلم را کارگردانی کرد. او هم‌چنین خود را به عنوان یک فیلمنامه‌نویس در عالم سینما معرفی کرده است و بیش از 40 فیلمنامه نوشت.
آخرین فیلم منکیوویچ «کارآگاه» است که آن را در سال 1972 ساخت.
http://thelosangelesbeat.com/wp-content/uploads/2014/12/mrsm.jpg
فیلم کلاسیک و تماشایی «روح و خانم میور» یکی از فراموش‌نشدنی‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین فیلم‌های رومانتیکی است که با موضوعی چون حضور روح و مسائل ماورایی ساخته شده است. این فیلم محصول سال ۱۹۴۷ آمریکا است که در مدت زمان یک ساعت و ۴۴ دقیقه به شیوه‌ی سیاه و سفید و باصدای مونو ساخته شده است.

خلاصه داستان: این فیلم داستان بیوه‌ای به‌ نام لوسی‌میور است که بعداز فوت همسرش به خانه‌ای ساحلی اسباب‌کشی می‌کند. این خانه متعلق به ملوانی است که دوست ندارد کسی درآن خانه ساکن شود و به همین دلیل هرکسی که وارد خانه می‌شود او را اذیت می‌کند تا این‌که خانم میور به تدریج با روح ارتباط برقرار می‌کند و…

بازیگران: جین تیرنی, رکس هریسون, جورج ساندرز
_______________________________________

---------------------

داستان : سیندرلا به ایران آمد

داستان : پاندا کونگ فو کار به ایران آمد


نظرات 1 + ارسال نظر
مبینا پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:28 ب.ظ http://azardesigns.ir/

سلام مدیرمنو با نام طراحی سایت لینک کن منم تو رو لینک کردم
آدرس برای لینک کردن من:www.azardesigns.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد