رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

فیلم شب پدر ساخته محمدرضا صمدپور

شب پدر
1387 ایران

محمد رضا صمد پور


فیلم سینمایی « شب پدر» به کارگردانی محمدرضا صمدپور و تهیه کنندگی نگهدارحیدری رامشه جمعه 12 شهریورماه ساعت 30/17 ازشبکه دو سیما پخش می شود.



 رها ماهرو : خوانندگان گرامی ، لطفا نظر و نقدتان را راجع به فیلم شب پدر به کارگردانی محمد رضا صمد پور برای ما بنویسید و بفرستید.



درخلاصه داستان فیلم با بازی حسن جوهرچی، عسل بدیعی و کاظم افرندنیا می بینیم :«علی» پسر 12 ساله‌ای است که پدرش دراثر سانحه‌ای هنگام فیلم‌برداری یک فیلم سینمایی،ازناحیه صورت دچار سوختگی شدیدی شده است. حالت ناخوشایند صورت پدر باعث شده آنها از محله قدیمیشان نقل مکان کرده به محل دیگری بروند. علی در مدرسه جدیدش، برای اینکه مجبور نباشد پدرش را بیاورد و در نتیجه هم شاگردی‌هایش او را ببینند چنین عنوان می‌کند که پدرش از دنیا رفته است.

___________________________________

 آخر هفته از تلو یز یون بب ین ید،
دا یره راز، سرکو، موشها ی تونل...
فیلمهای سینمایی و تلویزیونی « دایره راز» ، « پیوند»، «شب پدر»،« سرکو» ،«آلاتریس» ، « در مه الکتریکی» ، «موشهای تونل» و « چهره در غبار» پنجشنبه و جمعه 11 و 12 شهریورماه ازشبکه‌های یک ، دو، چهار، تهران وسیمای استانها پخش می‌شـود.
 

شـبـکـه یــک

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم تلویزیونی « دایره راز» به کارگردانی و تهیه کنندگی افشین صادقی با بازی مسعود کرامتی، مجید مشیری، بهرام ابراهیمی و شهره سلطانی پنجشنبه 11 شهریور ساعت 45/14 از شبکه یک سیما پخش می شــود.

درخلاصه داستان فیلم آمده است : دو سال پیش اتومبیلی به بهروز شجره، پنجاه ساله می‌زند و فرار می‌کند، بهروز به کما می‌رود. پلیس سرنخی از راننده فراری پیدا نمی‌کند و احتمال می‌دهد که تصادف سهوی و بدون قصد قبلی بوده اما کم‌کم مشخص می‌شود بهروز که مهندس پیمانکار بوده مجتمعی هشت واحدی درکرج را به حدود چهل نفر فروخته، شاکیان مدام به دفتر کار تعطیل و سپس به خانه او می‌روند و طلبشان را می‌خواهند.

فیلم تلویزیونی « پیوند » به کارگردانی سعید ابراهیمی فر و تهیه کنندگی علیرضا سبط احمدی جمعه 12 شهریورمـاه ساعت 16 ازشبکه یک سیما پخش می شود.

داستان فیلم تلویزیونی « پیوند» درمورد " میلاد " کودکی ایرانی است که بواسطه بیماری مغزی به کما می رود . همزمان با او در بیمارستان در بخش کودکان تعدادی بچه از فلسطین و غزه بستری کرده اند . یکی از آنها" نوال " دختر بچه فلسطینی است که علاه بر مجروحیت ، نارسایی قلبی هم دارد . بعد از کش و قوسی پدر و مادر" میلاد " رضایت می دهند تا قلب میلاد به" نوال " پیوند زده شود و او از مرگ حتمی نجات پیدا می کند .
ژاله صامتی ،مجید مظفری ، بهروزبقایی ، بهناز جعفری و ایرج سنجری در فیلم تلویزیونی « پیوند» محصول گروه فیلم های تلویزیونی شبکه یک بازی کرده اند.

شـبـکـه دو

فیلم سینمایی « شب پدر» به کارگردانی محمدرضا صمدپور و تهیه کنندگی نگهدارحیدری رامشه جمعه 12 شهریورماه ساعت 30/17 ازشبکه دو سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم با بازی حسن جوهرچی، عسل بدیعی و کاظم افرندنیا می بینیم :«علی» پسر 12 ساله‌ای است که پدرش دراثر سانحه‌ای هنگام فیلم‌برداری یک فیلم سینمایی،ازناحیه صورت دچار سوختگی شدیدی شده است. حالت ناخوشایند صورت پدر باعث شده آنها از محله قدیمیشان نقل مکان کرده به محل دیگری بروند. علی در مدرسه جدیدش، برای اینکه مجبور نباشد پدرش را بیاورد و در نتیجه هم شاگردی‌هایش او را ببینند چنین عنوان می‌کند که پدرش از دنیا رفته است.

شـبـکـه چـهـار

فیلم تلویزیونی « سرکو » به کارگردانی ژول فارژ محصول سال 2006 فرانسه صبح پنجشنبه 11شهریورساعت 11 ازشبکه چهارسیما پخش می شود.

داستان حقیقی "سرکو" سال 1900 در امپراتوری روسیه روی داده است. دیمیتری قزاق براسب کوچک خاکستری خود سرکوسوار است و پس از ماجراهایی خارق العاده به سن پترزبورگ و به دربار تزارمی‌رسند. این قزاق جوان و اسبش عجیب ترین موفقیت سوارکاری تمامی دوران ها را به انجام رسانده اند، سفری واقعی که هر سوارکاری را شیفته می کند.

 فیلم سینمایی « آلاتریس » ساخته آگوستین دیاز جمعه 12شهریور ساعت 30/8 ازشبکه چهارسیما پخش می‌شود .

درخلاصه داستان این فیلم آمده: در قرن هفدهم اسپانیا بزرگترین امپراطوری جهان است و فیلیپ چهارم پادشاه این سرزمین با اقتدار در حال فرمانروایی قلمرو خویش است و در این دنیا وظیفه صدراعظم او دوک الیوراس در اداره سرزمین‌ها از اروپا تا فیلیپین و قسمت‌هایی از آمریکا و آفریقا بسیارسنگین است. اما اسپانیایی‌ها در تصرف سرزمین فلاندر مشکل بزرگی دارند و با مقاومت شدید سربازان آن منطقه مواجه هستند. آلاتریس یک کهنه سرباز شجاع اسپانیایی است که از جنگ فلاندر بازگشته است. او در عین حال برای کشتن دو انگلیسی از کلیسای تفتیش عقاید پول میگیرد، اما از کشتن آن دو امتناع می‌کند و با همکارش که این کار به آن دو واگذار شده است اختلاف پیدا می‌کند و کینه‌ای قدیمی بین آن دو بوجود می‌آید.
دیگو مرتنسونو و النا آنیا در فیلم سینمایی « آلاتریس » محصول2007 اسپانیا بازی کرده اند.

جمعه 12 شهریورماه ساعت 30/20 فیلم سینمایی « در مه الکتریکی » درقالب برنامه «سینما 4 » ازشبکه چهارسیما پخش می شود.

درفیلم سینمایی « درمه الکتریکی » خواهید دید : به دنبال پیدا شدن جسد دختری به نام چری بلانگ در یک جنگل ، دیو روبیچاکس پلیس جنایی سعی می کند قاتل را در ایالت نیو اورلئان شناسایی کند . او شواهد و مدارک را کنارهم می گذارد و تمام مظنونین را تحت نظرمی گیرد. او در محل قتل چری زنجیرهایی را پیدا می کند که مربوط به قتل مرد سیاه پوستی است که در گذشته رخ داده اما هیچ گاه قاتل او مشخص نشده است. این مسائل نهایتا او را به یک کلوپ شبانه راهنمایی می کند.
جان گودمن وپیترسارسگارد درفیلم سینمایی « درمه الکتریکی » به کارگردانی برتران تاورنیه محصول سال 2009 آمریکا و آلمان بازی کرده اند.

شـبـکـه تـهــران

فیلم سینمایی « موشهای تونل » به کارگردانی او بول جمعه 12 شهریورساعت 20/14 از شبکه تهران پخش خواهد شد.

موشهای تونل داستان سربازان خودباخته آمریکایی است که در جنگ ویتنام دست به کشتارهای زیادی زدند، اما در نهایت هیچ یک از آنها به کاری که می کردند معتقد نبودند.ترس آنها از ویتنامی ها بارها و بارها باعث مرگشان می شد و اغلب آنها مغلوب جنگهای زیرزمینی ویتنامی ها می شدند و در نهایت قصاوت و بی پایه بودن این جنگ از سوی آمریکا، باعث شکست آنها شد. اما نمایش این بی عدالتی آمریکاچه بر ویتنامی ها و چه برسربازان خودکاملاً نمود می یابد و در نهایت کلیه سربازان در یک جزیره هنگامی که محکوم به شکست می شوند ازسوی نیروهای خودی بمباران شده و همه می میرند.
مایکل پری، ویلسون بتل، میچ ایکینز و اریک ایدم درفـیـلـم سینمایی « موشهای تونل» محصول سال 2008 کشورهای کانادا وآلمان در ژانر درام،جنگی وحادثه‌ای ایفای نفش کرده اند.

سـیـمــای اسـتــان هــا

جمعه ساعت 14 فیلم تلویزیونی « چـهـره درغبـار» به کارگردانی سید رحیم حسینی ازسیمای استانها پخش می شود.

داستان فیلم ازاین قراراست که : درجریان حمله عراق به خرمشهر، زن نقش اول فیلم کشته می شود و فرزند نوزادی توسط یک سربازعراقی دل رحم به عراق برده می شود تا کودک از جریان جنگ دور باشد .بعد ازسال‌ها پدرکودک ( جهانگیرالماسی ) با پیدا کردن نشانه‌هایی از دخترش به عراق که دراشغال آمریکایی‌ها است می رود تا دخترش را پیداکند.
جهانگیر الماسی ، علیرضا اوسیوند، مهران رجبی و الیزابت امینی درفیلم تلویزیونی « چـهـره درغبـار» از تولیدات مرکز خوزستان درسال 1384 به عنوان بازیگران اصلی بازی کرده اند.


___________________________________


جستجو در سایت رها ماهرو : سینمایی جرمیا جانسون . فیلم جرمیا جانسون . جرمیا جانسون . خلاصه فیلم بیداری . سریالهای وفیلم های سینمایی نوروز1395 . قصه های بابا سمور . سریال های نوروز 1395 . ساحل بکرانی فرزند کیست . فیلم بیداری . نقد فیلم خبر خاصی نیست . جرمیا جانسون . داستان جرمیا جانسون . فیلم خبر خاصی نیست . انتقاد مسعود فراستی از ابدو یک روزد . دانلود فیلم ابدو یک روز . خلاصه فیلم خبر خاصی نیس . رویای گنجشک ها . مجری کلیپ خوانندگی سه شو . کیسوکه کینوشیتا . سیدمصطفی موسوی در سریال آشپزباشی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد