رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

نقد فیلم فهرست آرزوها ساخته راب راینر

فهرست آرزوها
2007 آمریکا
The Bucket List

Dir:Rob Reiner

http://my-film.org/wp-content/uploads/2015/12/The-Bucket-List-2007.jpg

معرفی و دانلود فیلم
فهرست آرزوها

The Bucket List
کارگردان: راب راینر. فیلمنامه: جاستین زیکهم. موسیقی: مارک شیمن. مدیر فیلمبرداری: جان شوارتزمن. تدوین: ‏رابرت لیتون. طراح صحنه: بیل برژسکی. بازیگران: جک نیکلسون[ادوار کول]، مورگان فریمن[کارتر چمبرز]، ‏شوت هیز[تامس]، بورلی تاد[ویرجینیا چمبرز]، آلفونسو فریمن[راجر]، روویتا کینگ[آنجلیکا]، راب مارو[دکتر ‏هالینز]. 97 دقیقه. محصول 2007 آمریکا. نامزد جایزه ریل طلایی بهترین تدوین صدا از انجمن تدوینگران صدای ‏آمریکا. ‏‎ ‎
ادوارد کول میلیونر و کارتر چمبرز کارگر مکانیک هیچ نکته مشترکی با هم ندارد جز بیماری علاج ناپذیری که ‏گرفتارش شده اند و مجبور می شوند اتاقی در بیمارستان را با هم تقسیم کننند. کول که از حضور کارتر در اتاق ‏ناراضی است، کم کم به بودن وی عادت می کند. اما بعد از آزمایش های متعددی که روی هر دوی آنها انجام می شود، ‏کول و کارتر متوجه می شوند که مدت زیادی برای استفاده از نعمت های زندگی در اختیار ندارند. از این رو پس از ‏تنظیم لیستی از کارهایی که همیشه دل شان می خواسته آنها را انجام دهند، از بیمارستان فرار می کنند. این سفر مشترک ‏در هوا و زمین باعث می شود که به همدیگر انس گرفته و یکدیگر را تسلی دهند، اما مهم تر از دوستی به وجود آمده ‏میان این دو مرد درک لذت زندگی توسط آنهاست...‏



 رها ماهرو : خوانندگان گرامی ، لطفا نظر و نقدتان را راجع به فیلم زیبای فهرست آرزوها به کارگردانی راب راینر برای ما بنویسید و بفرستید.





چرا باید دید؟
راب راینر فیلمساز خوش ذوقی است. متولد 1947 برانکس که تهیه کنندگی، فیلمنامه نویسی و کارگردانی فیلم هایی به ‏یاد ماندنی چون چند آدم خوب، میزری، وقتی هری با سالی ملاقات کرد را مدیون او هستیم. به همین خاطر دیدن فیلمی ‏متوسط و بهتر بگویم خیلی دور از اندازه های او برای من باور نکردنی است. فهرست آرزوها هر چند دو بازیگر قدر ‏دارد که نقش هایی این چنین در کارنامه خود کم ندارند و به راحتی قابل پذیرش و همدلی هستند. شاید به خاطر حضور ‏آنهاست که فهرست آرزوهای 45 میلیون دلاری هم موفق شده تا 67 میلیون دلار در گیشه آمریکا به دست آورد. اما فیلم ‏غیر از چند دیالوگ نه چندان درخشان چه نشانی از سینمای راب راینر دارد؟
علت را باید در فیلمنامه آن جست و جو کرد که جناب زیکهم ادعا دارد آن را فقط در طول دو هفته نوشته است و جای ‏تعجب هم ندارد. چون دقیقاً از روی فیلم آلمانی خوب در بهشت را زدن دزدیده شده و متاسفانه نتوانسته به درصدی از ‏وقار و زیبایی آن دست یابد. البته آمریکایی کردن ایده اصلی نیز یکی از موارد اتهامی فیلمنامه نویس و کارگران است ‏که از واقع گرایی به شدت دور است. کایل اسمیت منتقد نیویورک پست در یک جمله تکلیف فیلم را روشن کرده است، ‏بنابر این با وی همکلام می شوم: فیلم ساختن درباره مرگ راحت است و کمدی دشوار. اما کمدی‌هایی که درباره مرگ ‏هستند از همه دشوارترند!‏
ژانر: ماجرا، کمدی، درام.
++++++++++++++++++++++++++++
خلاصه داستان : دو پیرمرد بیمار از مرکز بیماران سرطانی می گریزند و یک سفر جاده ای را آغاز می کنند، با لیستی از کارهایی که دوست دارند قبل از مرگشان انجام دهند.

عوامل دوبله : منوچهر اسماعیلی (کارتر)، ناصر طهماسب (ادوارد) ،  و …
++++++++++++++++++++++++++++
نقد فیلم ROB REINER / THE BUCKET LIST - 2007
The Bucket List

باکت لیست    ۹۷  دقیقه

کارگردان : راب رینر

بازیگران : جک نیکلسون - مورگان فری من

استودیو : وارنرز برادرز (آمریکا) - وارنرز برادرز (فرانسه)

سال تولید : ۲۰۰۷ - آمریکا

امتیاز فیلم : " تماشاگران ۱۰/۷.۵   و منتقدین ۱۰/۴.۲"

خلاصه :

ادوارد (جک نیکلسون) مدیر ثروتمند یک بیمارستان به علت ابتلا به سرطان در بیمارستان خودش بستری میشود. پس از مدتی متوجه میشود که بین شش تا دوازده ماه بیشتر به پایان عمرش باقی نمانده است. هم اتاقی او ،کارتر (مورگان فری من) نیز وقت زیادی ندارد. پس از ایجاد رابطه عاطفی بین این دو نفر ،تصمیم میگیرند با استفاده از پول ادوارد کارهایی را که دوست دارند انجام بدهند، پیش از آنکه عمرشان به پایان برسد.

درباره فیلم :

باکت لیست یا فهرست کارهای انجام نگرفته یا فهرست آرزوهای دست نیافته و یا ترجمه به اشتباه رایج نامش، فهرست ممنوعه ، فیلمی است که در ژانر کمدی و درام و سرگذشتی طبقه بندی شده است. این فیلم حاصل کارگردانی راب رینر و با نویسندگی جاستین زاکهم میباشد. راب رینر یکی از کارگردانان تقریبا ناشناس برای ایرانیان است. بزرگترین دلیل این مسئله تمرکز وی برای کار در تلویزیون است. هر چند که در کارنامه کاری خود ۱۵ فیلم سینمایی دارد (بعلاوه ۳ فیلم تلویزیونی ،یک مستند تلویزیونی و یک فیلم کوتاه) ولی کار های او در تلویزیون  بسیار پررنگتر هستند. حدود ۴۵ کار او در بازیگری ،۲۰ نویسندگی از مجموع ۲۱ اثر نوشته شده اش ،نیمی از تهیه کنندگی اش و کارهای موسیقیایی وی برای تلویزیون بوده است. ولی این فیلم تقریبا با سایر کارهایش تفاوت عمده ای دارد و اینهم به خاطر خودش نیست. این فیلم متعلق به نیکلسون و فری من است. در ابتدای فیلم که سکانسها تنها در یک اتاق بیمارستان شکل میگیرد هیچگاه شما خسته نمیشوید. به قدری دیالوگها زیبا و هوشمندانه است که مطمئنا اگر فیلم تا پایان نیز در همان اتاق بود بازهم آن را تماشا میکردید. تقابل شخصیتها عالی هستند.
و باز هم باید بگویم (در تحلیل فیلم درخشش گفته بودم) که هیچ کلاس بازیگری ای بدون جک نیکلسون کامل نیست. وقتی به بازی این تنها سه اسکاری سینما نگاه میکنید ،هیچ کدام از فیلمهای دیگر او را به یاد نخواهید آورد انگار که به مستندی درباره زندگی او مینگرید. خود او تصمیم میگیرد که دوستش داشته باشید یا ازش متنفر باشید. او استاد ایجاد احساس در مورد نقش هایش است.
مورگان فری من را هم که همه میشناسند. این اسکاری هم بازیگر بزرگی است ولی مشکلش فیزیک و ظاهر اوست که جذب کننده تماشاگران به عنوان نقش اولش نیست. ولی لیست کارهای بزرگش از بسیاری از هنرپیشگان جایزه برده درخشان تر است.
چرا امتیاز این فیلم از دید منتقدان ۴.۲ است  و تماشاگران ۷.۵ ؟ اختلاف زیادی است.
اولین دلیل آن این است که این فیلم از نظر مقیاسهای سینمایی هیچ نکته برجسته و خاصی ندارد که فکر میکنم به دلیل دید تلویزیونی رینر است. هزینه کم ،مسایل اجتماعی و جذب مخاطبین عام اصلیترین مشخصه های این دسته کارها هستند. به نظر میرسد بیش از ۷۰ درصد از هزینه ۴۵ میلیون دلاری این فیلم خرج دستمزدها شده باشد. داستان و موضوع این فیلم هم برای منتقدان کهنه و نخ نما است. پرداخت داستان بسیار روتین و کلاسیک است. شاید اگر از بازی نیکلسون و فری من بگذریم ، تماشای این فیلم و خواندن کتاب یا داستان فیلم حسی مشترک در شما ایجاد کند. واقعا این فیلم برای منتقدان چیزی ندارد و احتمالا همه منتظر پایان فیلم بودند (اگه زیر لب دری وری نگفته باشند). و واقعا نیز همینگونه است، باکت لیست از دید ساختاری یک فیلم نیست، ولی چرا تماشاگران این فیلم را دوست دارند؟
مهمترین دلیل آن (بنظر من) ملموس بودن آن است. کمتر از نیمی از فیلم میگذرد تا شما وارد جریان آن شوید. منظورم به طور کامل است. یعنی شما یکی از این دوشخصیت میشوید. شما یا ادوارد هستید یا کارتر، و این به میل شما نیست بلکه روش زندگی شماست که تعیین میکند شما کدامید. دیالوگهای فیلم فوق العاده است. (بخصوص در دو سکانس گفتگو در هواپیما بر فراز قطب و گفتگوی ادوارد و کارتر در محوطه تاج محل).
البته یک نکته مهم : این فیلم سن تماشا دارد. بیشترین تاثیر این فیلم بر روی افرادی است که وارد بحران میانسالی شده اند یا از آن گذشته اند. روشنتر بگویم "این فیلم برای افراد بالای ۳۰ سال خوب است"
احتمالا این فیلم باید مورد علاقه پدران ما باشد . اگر میتوانید یک نسخه برای پدرتان تهیه کنید. مطمئن باشید از شما خرسند خواهند شد.
در کمتر صحنه کمدی شما خواهید خندید در طول این فیلم شما فکر میکنید " که این منم ".
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/2/20/Bucket_list_poster.jpg/220px-Bucket_list_poster.jpg
مصاحبه ای با مورگان فریمن و جک نیکلسون درباره  باکت لیست


فیلم لیست باکت درباره دو پیر مرد است که در اتاقی در بیمارستان در روزهای آخر زندگی خود را سپری می کنند . یک روز یکی از آنها می گوید که این آخر عمری کارهایی را انجام بدهند که تا حالا آرزویانجام دادن  آنها را داشته اند . و اتفاقاتی در سراس فیلم رخ می دهد که هم خنده دار است و هم جای تامل و تفکر .

 

سوال : ایا بازی کردن دراین  فیلم این احساس را در شما به وجود نمیاورد که  دارید با مرگ خودتان دست و پنجه نرم می کنید؟ یا شما از آنها چشم پوشی می کنید  وقتی که دارید فیلمی درباره مرگ می سازید ؟

 

مورگان فریمن : فکر می کنم چیزی که شما در حال انجام دادن هستید، در هر موقعیت  بازیگری ، فقط بازیگری است نه بیشتر . شما سعی نمی کنید که ان شخصیت را در خودتان بگنجانید ، اگر این کار را بکنید ، آنوقت خودتان را در رنجی عمیق قرار می دهید . بازی کردن شخصیتی که دارد میمیرد یا قرار است که بمیرد ، ما فقط نقشش را بازی می کنیم و هیچ گونه احساس مرگی در خود ما به وجود نمی آید . حالا شاید بگویید که پس فیلم درباره چه هست ؟ من منطق این فیلم را دوست دارم . فیلم درباره زندگی است نه درباره مرگ .

 

جک نیکلسون : بله درست می گوید . این همان جمله ای است که اولین بیننده ها گفتند ." فیلم درباره زندگی است ". حسی درون فیلم است که من آن را دوست دارم و آن این است که شما با دیدن فیلم به فکر زمان مرگ خود می افتند . این ترس ناشناخته تو را تحریک می کند . من به سخنرانی های زیادی رفته ام که این موضوع را مورد بحث قرار اده اند . سوالی که قبل از شما از ما پرسیده شد این بو که آیا تاثیرات این فیلم با شما خواهد ماند؟ ما میخواستیم اگر چه این رویکردی کمیک است ولی ما میخواستیم که فیلم کمی همنوایی  داشته باشیم  . فکر می کنم به خاطر این باشد که این مسائل درونی هستند ، اینها مکالماتی هستند که ما مخفیانه با خودمان انجام می دهیم . مطمئنا شما تا بحال در مراسم تششیع جنازه شرکت کرده اید و این سوال را از خود کرده اید که چطور میتوانم با مرگ کنار بیام؟ شما تمثال بزرگی مثل این فیلم را می خواهید که بعضی وقت ها در فکر من هم هست . همه ما یک جور هستیم و هیچ فرقی با هم نداریم .

 

سوال : چطور ریتم بازی با یکدیگر را به دست آوردید ؟ ایا شما بیشتر از آنکه فیلم نامه بود همدیگر را تحت فشار قرار دادید؟

 

مورگان فریمن : من از همان اول داشتم یک جورایی با جک می رقصیدم . من ریتم کارش را بلدم و چیزهایی زیادی درباره بازیگری او می دانم که همه ینها را فقط از تماشا کردن فیلم هایش به دست آورده ام .

 

جک نیکلسون : هدف کلی من به عنوان بازیگری این نقش این است که او را تحت فشار قرار دهم تا او را راضی به رفتن به گردش کنم . فکر می کنم هر دوتای ما به اندازه کافی حرفه ای برای انجام این کار باشیم . اولین باری که او را دیدم بهش گفتم "چیزی بهت می گم که شاید کسی تا حالا بهت نگفته باشد . من فکر می کنم که تو جیمز دین مدرن هستی" او گفت "چی؟" من گفتم " من درباره یک ویژگی جیمز دین صحبت می کنم . سینما وجود دارد ، بازیگری وجود دارد" دین این کیفیت را داشت . مورگان کار زیادی را برای این فیلم انجام داد در حالی که شاید لازم نبود.

 

سوال : ایا هر کدام از شما لیست باکتی داشته اید؟ چیزهایی در ان لیست بوده که بخواهید انجام بدهید؟

 

جک نیکلسون : من دوست دارم که اهرام ثلاثه مصر را ببینم .

 

مورگان فریمن : فکر می کنم همه ما یک لیست باکت خصوصی را داریم . شاید آنها روی کاغذ نوشته نشده است و شما آن لیست را جایی نوشته اید. من همیشه  درحال تغییردادن آنها هستم .

 

سوال : آیا در هنگام  کار اوقات خوبی را گذراندید؟

 

مورگان : ما با هم به کنار دریاچه برای ماهیگیری رفتیم . تجربه جالبی را ان شب داشتیم . و قتی داشتیم بر می گشتیم مردم دورمان جمع شدند و از ما امضا و عکس می خواستند . من از ازدحام جمعیت فرار کردم ، چون از امضا دادن متنفرم .

 

جک نیکلسون : درست می گه . مورگان از ایستادن متنفره . من هم شب جالبی را با مورگان آن شب گذراندم .

 

سوال : صادقانه به ما بگویید که ، شخصیت شما چقدر به شخصیت های درون فیلم نزدیک است؟

 

مورگان فریمن : خوب نمی دانم . هیچ وقت یک مکانیک نبوده ام . بله چیزهایی هست که همیشه می خواستم داشته باشم . وقتی در نیروی هوایی بودم یک تکنسین الکترونیک بودم . سراسر زندگی ام یک بازیگر بوده ام ، یا به عبارتی یک متظاهر . فکر نکنم که خیلی به شخصیت درون فیلم نزدیک باشم  و بزنم به تخته هنوز با اینکه 62 ساله و سیاهپوست هستم همچنان درسالم و سرحل هستم.

 

جک نیکلسون : (خطاب به مورگان فریمن ) : واقعا؟

 

مورگان فریمن : بله . من زندگی راحتی دارم  و واقعا به مانند فیلم نیستم .

 

سوال : چیزی هست که بنا بر میل شما نباشد؟

 

مورگان : سوال سختی است به خاطر اینکه چیزهای زیادی وجود دارد . من یک فیلم نامه ی ماندلا را دارم ، و می خواهم آن را سال آینده اجرا کنم . واقعا می خواهم آن را انجام بدهم  . 15 سال است که دنبال این کار هستم . واقعا آدم کاملی است .

 

جک نیکلسون : کی آن را نوشته است؟

مورگان فریمن : هنوز کسی ان را ننوشته است .

سوال : شما درباره تصمیم شخصیت های فیلم درباره مرگ خودشان چه فکری  دارید؟

مورگان فریمن : از شخصیت جک در فیلم رهایی از شاوشنک یادم هست  که خطاب به من  گفت " دوست داری مشغول مردن باشی یا مشغول زندگی " و تصمیم آن بود که مشغول زندگی کردن باشم.

جک نیکلسون : ما می دانستیم که باید فیلم را قابل باور می ساختیم . و کار خوبی از کار در آمد .

 

شاید شما هم بعد از دیدن این فیلم یک باکت لیست تهیه کنید.
++++++++++++++++++++++++++++
فهرست باکت
فیلم محصول سال 2007
تاریخ اکران: ۱۶ دسامبر ۲۰۰۷ م. (هالیوود، لس‌آنجلس)
کارگردان: راب رینر
آهنگ‌ساز: مارک شیمن
بودجه: ۴۵ میلیون دلار آمریکا
آهنگ معروف: Say
بازیگران
مورگان فریمن
جک نیکلسون
شان هایس
http://www.mobin-group.com/image/reg/images/4515arezoo.jpg
The Bucket List
Directed by     Rob Reiner
Produced by     Craig Zadan
Neil Meron
Alan Greisman
Rob Reiner
Written by     Justin Zackham
Starring     Jack Nicholson
Morgan Freeman
Narrated by     Morgan Freeman
Music by     Marc Shaiman
Cinematography     John Schwartzman
Edited by     Robert Leighton
Production
company
   
Castle Rock Entertainment (uncredited)
Distributed by     Warner Bros. Pictures
Release dates
   

    December 15, 2007 (Hollywood premiere)
    January 11, 2008 (United States)

Running time
    97 minutes
Country     United States
Language     English
Budget     $45 million[1]
Box office     $175.4 million[1]

The Bucket List is a 2007 American comedy-drama film directed by Rob Reiner, produced by Reiner, Alan Greisman, Craig Zadan and Neil Meron, written by Justin Zackham, and starring Jack Nicholson and Morgan Freeman. The main plot follows two terminally ill men (portrayed by Nicholson and Freeman) on their road trip with a wish list of things to do before they "kick the bucket."

The film premiered on December 15, 2007 in Hollywood. It opened in limited release in the United States and Canada on December 25, 2007 and was distributed by Warner Bros. The film opened in wide release in the United States and Canada on January 11, 2008 and was released in the United Kingdom on February 8, 2008, and in Australia on February 21, 2008.[2][3] It received mixed reviews from film critics, but was a box office success, opening at the top of the box office and grossing a total of $175.4 million worldwide.

داستان فیلم

Blue-collar mechanic Carter Chambers (Freeman) and billionaire hospital magnate Edward Cole (Nicholson) meet for the first time in the hospital after both have been diagnosed with terminal lung cancer. Although Edward is reluctant to share a room with Carter, complaining that he "looks half-dead already", they become friends as they undergo their respective treatments.

Carter is a gifted amateur historian and family man who had wanted to become a history professor in his youth, had been "black, broke, [and with a] baby on the way" and, thus, never rose above his status as a mechanic at the McCreath body shop. Carter loves sharing his knowledge, and his favorite show is Jeopardy!. Edward is a four-time divorced health-care tycoon and cultured loner who enjoys nothing more than tormenting his personal valet/servant, Thomas (Hayes), who later reveals his name is actually Matthew. Edward prefers to call him Thomas because he finds the name Matthew "too biblical". Edward enjoys drinking Kopi Luwak, one of the most expensive coffees in the world.

During their time in the ward, both Carter and Edward seem to find common ground as they have intellectual personalities. Carter begins writing a "bucket list", or things to do before he "kicks the bucket". After hearing he has less than a year, Carter discards the list. Edward finds it the next morning and urges Carter to do everything on the list (and adds more things to do), and offers to finance the trip for both of them. Carter agrees, and despite the protests of his wife, Virginia (Todd), Edward and Carter begin their around-the-world vacation. They go skydiving together, drive a Shelby Mustang, fly over the North Pole, eat dinner at Chevre d'or in France, visit and praise the beauty and history of Taj Mahal, India, ride motorcycles on the Great Wall of China, attend a lion safari in Tanzania, and visit the base of Mt. Everest in Nepal (which was unfortunately shrouded in cloud).

Atop the Great Pyramid, looking out over the pyramids of Khafre and Menkaure, they confide about faith and family, revealing that Carter has long been feeling less in love with his wife and that Edward is deeply hurt by his estrangement from his only daughter, who disowned him after he drove away her abusive husband. In Hong Kong, Edward hires a prostitute named Angelica (King) for Carter, who has never been with any woman but his wife. Carter declines and, realizing that he loves his wife, asks to return home.

On the drive back, Carter reciprocates by trying to reunite Edward with his daughter. Believing it as a breach of trust, Edward angrily storms off. Carter returns home to his wife, children, and grandchildren where they have a nice family dinner telling stories and sharing jokes while a frustrated Edward stays home eating frozen dinners alone. The family reunion is short-lived. While preparing for a romantic interlude, Carter suffers a seizure and is rushed to the hospital, the cancer having spread to his brain.

Edward, who is now in remission, visits him and they share a few moments, wherein Carter reveals with great amusement how the Kopi Luwak, which Edward enjoys, is grown in Sumatra, and then eaten and defecated by a jungle cat before being harvested because of the special aroma of the gastric juices. Carter crosses off "laugh till I cry" from his bucket list and insists Edward finish the list without him. Carter goes into surgery, but the procedure is unsuccessful and he dies on the operating table.

As news of Carter's death is given to his wife and family, Edward finally attempts to reconcile with his daughter. She accepts him back into her life and introduces him to the granddaughter he never knew he had. After greeting the little girl with a kiss on the cheek, Edward crosses "kiss the most beautiful girl in the world" off the list. Edward delivers a eulogy at the funeral, explaining that he and Carter had been complete strangers, but the last three months of Carter's life were the best three months of his. He crosses off "help a complete stranger for the good" from the list.

The epilogue reveals that Edward lived until age 81, and his ashes were then taken to the summit of an unnamed peak in the Himalayas by his assistant Matthew. As Matthew places a Chock full o'Nuts coffee can alongside another can, he crosses off the last item on the bucket list ("witness something truly majestic") and places it between the cans. Carter's narration reveals the two cans contain their ashes and that Edward would have loved this, because he was "buried on the mountain, and that was against the law".

بازیگران

    Jack Nicholson as Edward Cole
    Morgan Freeman as Carter Chambers
    Sean Hayes as Thomas/Matthew
    Beverly Todd as Virginia Chambers
    Rob Morrow as Dr. Hollins
    Alfonso Freeman as Roger Chambers
    Rowena King as Angelica
    Jennifer Defrancisco as Emily Cole
    Serena Reeder as Rachel

پذیرش

The Bucket List received mixed reviews from critics. On Rotten Tomatoes, the film has a rating of 41%, based on 167 reviews, with an average rating of 5.1/10. The site's critical consensus reads, "Not even the earnest performances of the two leads can rescue The Bucket List from its schmaltzy script".[4] Metacritic gave the film a score of 42 out of 100, based on 34 critics, indicating "mixed or average reviews".[5]

Roger Ebert, who had thyroid cancer, criticized the film's portrayal of cancer sufferers, writing in his one-star review that The Bucket List "...thinks dying of cancer is a laff riot followed by a dime-store epiphany."[6]
Box office

The film opened in wide release in the United States and Canada on January 11, 2008 and grossed $19,392,416 from 2,911 theaters, averaging $6,662 per theater and ranking #1 at the box office.[7] The film closed on June 5, 2008, never having a weekend-to-weekend decline of more than 40%, and ended up with a final gross of $93,466,502 in the United States and Canada and another $81,906,000 overseas, for a total gross of $175,372,502 worldwide, easily recouping the film's considerable $45 million budget and turning a sizable profit for Warner Bros..[1]
Accolades

Named one of the Top Ten Films of the Year by the National Board of Review.
Soundtrack

A score album from Varèse Sarabande was released on January 15, 2008, featuring composer Marc Shaiman's original score for the film as well as a selection of newly recorded themes from Shaiman's previous scoring projects, including City Slickers, Simon Birch, The Addams Family, Mother, North, Sleepless in Seattle, South Park: Bigger Longer & Uncut, Mr. Saturday Night, and Stuart Saves His Family. It also features a rearranged version of the James Bond theme "Goldfinger" (titled "Printmaster"), with Shaiman's own voice and lyrics in which he spoofs the industry's habit of tracking music in scenes where they don't belong.

The full list of 23 tracks is as follows:

    Hospital Hallway (from the movie)
    Like Smoke through a Keyhole (from the movie)
    Best in L.A. (from the movie)
    Really Bad News (from the movie)
    Milord – Édith Piaf (from the movie)
    Hotel Source (from the movie)
    Did You Hear It? (from the movie)
    Flying Home (from the movie)
    Homecomings (from the movie)
    Life and Death (from the movie)
    The Mountain (from the movie)
    End Credits (from the movie)
    Theme from The American President ("A Seed of Grain")
    Theme from City Slickers
    Theme from Simon Birch
    Theme from The Addams Family
    Theme from Mother
    Theme from North
    Sleepless in Seattle / A Wink and a Smile"
    South Park: Bigger Longer & Uncut/"Blame Canada"
    Theme from Mr. Saturday Night
    "Printmaster" (After John Barry's "Goldfinger")
    Theme from Stuart Saves His Family ("What Makes a Family")

The theme song, John Mayer's "Say," is not included on the Bucket List soundtrack, but included on the re-release of Mayer's third album Continuum.
Home media

The film was released on DVD and Blu-ray disc June 10, 2008.
++++++++++++++++++++++++++++



جستجو های خوانندگان سایت رها ماهرو : آهنگ شبکه نسیم قاصدک . کارتون های نوروز 1395 از شبکه پویا . حذف فریبا جدی کار از یادداشت های یک زن خانه دار . نقد فراستی از ابدو یک روز . داستان ابدو یک روز . درباره سعید روستایی . "موضوع فیلم ابد ویک روز" . داستان فیلم ابدو یک روز . بازیگران فیلم بیلوو . قلعه متحرک حاول . دانلود فیلم ماساکی کوبایاشی . گوشه ای از فیلم ابد و یک روز . در مورد فیلم ابد و یک روز . فیلم یک پذیرایی ساده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد