رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

نقد سریال آسمان من ساخته محمدرضا آهنج


رها ماهرو : دوستان و همراهان همیشگی وبلاگ رها ماهرو ، لطفا نقد ها و نظرات خوبتان را درباره سریال آسمان من برایمان بفرستید تا آن را منتشر کنیم و یا در نظرسنجی آن شرکت کنید .


سریال آسمان من » خلاصه داستان + معرفی بازیگران
مجموعه تصاویر سریال آسمان من به کارگردانی محمدرضا آهنج همراه با معرفی بازیگران و خلاصه داستان
دسته بندی : تلویزیون ، گالری عکس فیلم و سریال


مجموعه آسمان من در ایام نوروز ۹۴ از شبکه افق پخش میگردد.

سریال پلیسی آسمان من به کارگردانی محمدرضا آهنج که پیش از این قرار بود به صورت هفتگی از یکی از شبکه های سراسری پخش گردد در ایام نوروز ۹۴ در ۱۵ قسمت در روزهای فرد هفته ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش میگردد.همچنین تکرار مجموعه نیز ساعت ۲۴ همان روز می باشد.

هومان فاضل نگارش فیلمنامه این سریال را بر عهده داشته است

در ضمن قرار است پس از نوروز نیز این سریال مجدد از یکی از شبکه اصلی پخش گردد.

یکی از ویژگی های این سریال تعدد بازیگران آن می باشد که حدود ۷۵ بازیگر می باشند که عبارتند از : دانیال حکیمی، حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، حمید عطایی، امین حیایی، حامد بهداد، پژمان بازغی، سروش صحت، رحیم نوروزی، عمار تفتی، افشین زی نوری، ویدا جوان، سودابه بیضایی، الهام چرخنده، شهرام عبدلی، صالح میرزاآقایی، چکامه چمن ماه، امیررضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، محمد عمرانی، فرخ نعمتی، مجید مشیری، سیروس کهوری نژاد، رامسین کبریتی، امیرکاوه آهنین جان، امیرمحمد زند، امیرعباس محسنی، رحمان باقریان، فرهاد جم، اصغر نقی زاده، آتش تقی‌پور، زهره صفوی، احمد کاوری، شیوا خسرومهر، شیما نیک پور، رانا قیصرنژاد، نیره فراهانی، تبسم هاشمی، نازآفرین کاظمی، انوش معظمی، مهدی ساکی، محمد مختاری، سولماز حصاری، احمد علامه دهر، آرمان صورتگر، احمد نجفی، امیرحسین مدرس، کرامت رودساز، بهرام افشاری، علی آهنج، ابوالقاسم محمدطاهر، محمدرضا نوروز، نرگس امینی، سپهراد فرزامی، خسرو پسیانی، آزاده ریاضی، پیمان مقدسی، فرشاد اسدالله‌پور، پروین ملکی، مسعود انتظاری، سینا کرمی، غلامرضا صادقی، صفر کشکولی، حسن کریمخان زند، نیکا خسروآبادی، محمد عفراوی، روزبه اختری، فرخنده فرمانی زاده، نوید نوروزی، مجید عبدالعظیمی، محمدمهدی هاشمی، مبینا آتشی، آسیه ضیایی، داوود مقدادی، روهام تدریسی، بابک هادی پور، امیررضا دلاوری، رائد تمیمی، محمدرضا اکبری، وحید الهویی، علی منفرد، شیما مومنی، علیرضا مظفری، بابک قادری، محمد بزرگمهر، آیدا مردی، آرش کلهر، مژگان رایگان، حمید نیری، کاوه پرهام، پیمان دارابی، پریچهر موسوی، محمدرضا غیاثی ,پیام داداشیان، سمیه عباس زاده، احمد سرافراز، احمد شجاعی، ابراهیم اقبال فر، علی ارنوازی، ایرج یاوری فرد، حسین قربانی، احمد مددی، مریم مسعودی، اردوان شبستری، لیلا عزیزی، امیرحسین آصفی، سعید آهنج و …

خلاصه داستان و توضیحات کارگردان : موضوع اصلی سریال درباره امنیت پرواز است. سال ۱۳۶۳ چند مورد هواپیماربایی در ایران اتفاق افتاد. در آن زمان محسن رضایی ، فرمانده وقت سپاه پاسداران موضوع را با حضرت امام(ره) در میان گذاشت، حکمی از طرف حضرت امام صادر شد که تا الان در کشور اجرا می‌شود و به موجب آن حکم، مسئولیت امنیت پرواز و هواپیماها در آسمان و زمین به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واگذار شده است.

در امنیت پرواز یک اصل ثابت هست و آن حفاظت از هواپیماست. اما اتفاقات بی‌شماری وجود دارد که ممکن است فقط یک بار در آسمان یا روی زمین روی بدهد و فقط یک بار فرصت است تا درست‌ترین تصمیم گرفته شود. خود این موضوع در ظاهر یک مساله امنیتی است، اما در واقع هزاران همکاری و هماهنگی لازم دارد. بخشی از مسأله هم مربوط به جان مسافران هواپیماست.

آهنج معتقد است: سریال تلویزیونی آسمان من فضای نو و بدیعی دارد و برای اولین بار روی صفحه تلویزیون به این موضوع نگاه می‌شود. در بخش‌هایی از سریال اتفاقاتی نمایش داده می‌شود که برای مخاطبان جذاب است از جمله می‌توان به سقوط هواپیما و مسائل بعد از آن اشاره کرد.

این کارگردان ادامه می‌دهد: با توجه به این‌که چنین فضایی در سینما و تلویزیون ایران تجربه نشده با مشکلات مختلفی روبه‌رو بودیم، اما تلاش کردیم با توجه به ایده‌هایی که داریم، جلو برویم و مشکلات را پشت‌سر بگذاریم. وی می‌افزاید: دلیل پذیرش من هم برای کارگردانی این سریال فضای انسانی حاکم بر آن است زیرا داستان خیلی خوب و شیوا روایت شده است. ترکیب قصه انسانی با فضاهای نو به جذابیت‌های سریال افزوده است.

وی درباره تعدد لوکیشن‌های سریال هم می‌گوید: در شهرهای مختلف ایران از جمله بندرعباس، بوشهر، اصفهان، اهواز، ارومیه، مشهد و آبادان بر اساس فضای قصه لوکیشن‌هایی داشتیم. البته بخشی از تصویربرداری هم به مدت ۴۰ روز در کشور اوکراین انجام شد. در کی‌یف و چند شهر دیگر اوکراین برخی صحنه‌‌های کشور فرانسه، هلند و انگلیس را بازسازی کردیم. البته تصویربرداری بخش کوچکی از قصه که مربوط به فرودگاه انگلیس می‌شود هنوز باقی‌مانده است.

اگر شرایط فراهم شود این بخش‌ را هم در فرودگاه انگلیس ضبط می‌کنیم در غیر این صورت به‌ناچار برای این بخش از قصه دکور می‌زنیم. در ضمن از لوکیشن‌ زندان‌های اوکراین هم استفاده کردیم. امین حیایی بازیگر بخش زندان این بخش است که با توجه به مذاکراتی که انجام دادیم توانستیم در زندان‌های اوکراین این بخش‌ها را ضبط کنیم. خوشبختانه تصویربرداری سریال قبل از اتفاقات فعلی اوکراین بود.

دلیل سکوت خبری حاکم در زمان ساخت سریال را از آهنج جویا می‌شوم و او می‌گوید: تشخیص تیم تهیه و تولید سریال این بود که ساخت سریال در سکوت و آرامش باشد البته خود من هم اهل حاشیه و سر و صدا نیستم.

آهنج با اشاره به موضوع این سریال تصریح می‌کند: سریال آسمان من در مسائل ساختاری و امنیتی پیچیدگی‌هایی داشت که باید با طیب خاطر جلو می‌رفتیم و به تولید می‌رسیدیم. در زمینه امنیت پرواز خیلی کم کار شده و فقط یک یا دو اثر دارای چنین فضایی بوده‌اند، اما به شکل جدی والبته سریالی نبوده است به همین دلیل چون این کار به نوبه خود بدیع و نو است نیاز بود با تمرکز و دقت بیشتری در محیطی آرام و بی‌حاشیه ساخته شود. بعضی جاها ظرافت کار آنقدر زیاد است که برای یک پلان باید ساعت‌ها وقت می‌گذاشتیم تا مشکلی ایجاد نشود.

با توجه به این که قبلا هم ساخت آثاری در گونه اکشن را تجربه کرده بودم و برایم تجربه شیرین، جذاب و لذت‌بخشی بود، به همین دلیل تصمیم گرفتم باز هم در این ژانر اثری را مقابل دوربین ببرم. وی می‌افزاید: از سوی دیگر این گونه آثار مخاطبان خاص خود را دارد. سریال آسمان من موضوع امنیت پرواز را دستمایه قرار داده که تاکنون در این باره کاری ساخته نشده و برای اولین بار است که چنین موضوعی محور یک اثر نمایشی قرار گرفته است.

آهنج در مورد مخاطب سریال نیز می‌گوید: داستان توسط هومان فاضل طوری نوشته شده که برای تمام گروه‌های سنی جذاب است. فکر می‌کنم در این مورد خودش صحبت کند بهتر است، اما در مورد طراحی صحنه‌ها فقط به این نکته اشاره کنم که تمام فضاها واقعی است و برای به تصویر کشیدن فضای داخل هواپیما دکوری ساخته نشده و کار رئال است. تولید این سریال مشکلاتی داشت، اما نشدنی نبود.

----------------------------


بازپخش 6 قسمت نخست سریال «آسمان من» از شبکه افق

بازپخش 6 قسمت نخست سریال «آسمان من» از شبکه افق

بازپخش 6 قسمت نخست سریال «آسمان من» از شبکه افق

بازپخش 6 قسمت نخست سریال «آسمان من» از شبکه افق

6 قسمت از این سریال طی تعطیلات عید امسال از شبکه افق به نمایش درآمد که با استقبال گسترده مخاطبان روبه رو شد؛ موضوع اصلی سریال «آسمان من» امنیت پرواز است که در 26 قسمت ساخته شده و طی آن به دیگر موضوعات همچون دفاع مقدس نیز پرداخته می شود.

بازپخش 6 قسمت نخست سریال «آسمان من» از شبکه افق

بازپخش 6 قسمت نخست سریال «آسمان من» از شبکه افق

بازپخش 6 قسمت نخست سریال «آسمان من» از شبکه افق

بازپخش 6 قسمت نخست سریال «آسمان من» از شبکه افق

بازپخش 6 قسمت نخست سریال «آسمان من» از شبکه افق

درخواست های مکرر بینندگان سبب شد بازپخش 6 قسمت نخست این سریال در کنداکتور شبکه افق قرار گیرد.

بازپخش 6 قسمت نخست سریال «آسمان من» از شبکه افق

بازپخش 6 قسمت نخست سریال «آسمان من» از شبکه افق

بازپخش 6 قسمت نخست سریال «آسمان من» از شبکه افق

بازپخش 6 قسمت نخست سریال «آسمان من» از شبکه افق

به این ترتیب قسمت های یک تا شش «آسمان من» طی هفته جاری هر روز ساعت 18:30 از شبکه افق پخش خواهد شد و علاقمندان می توانند تکرار آن را هم، ساعت 24 همان شب و روز بعد ساعت 9:30 و 13:30 مشاهده کنند.


گفتنی است؛ قسمت های جدید این سریال از هفته آینده از شبکه افق پخش خواهد شد.

----------------------------

آغاز پخش سریال جذاب «آسمان من»

 
سریال تلویزیونی «آسمان من» به کارگردلانی محمدرضا آهنج از امروز دوم فروردین ۹۴ از شبکه «افق» سیما پخش می‌شود.
سریال «آسمان من» روایت پروازی آرام است که البته برای رسیدن به این هدف، افراد زیادی تلاش می‌‌کنند تا یک پرواز آرام و آسوده به مقصد برسد به عبارتی این سریال، داستان زندگی اشخاصی بی‌ادعاست که سفری خوش را برای مسافران هواپیما آرزو می‌‌کنند.

در همین رابطه، کارگردان این اثر با اشاره به اینکه تقریبا همه اعضای خانه سینما در «آسمان من» ایفای نقش کرده‌اند، گفت: تعدد لوکیشن‌ها و بازیگران یکی از ویژگی‌های این مجموعه است.

محمدرضا آهنج ادامه داد: تصویربرداری آن در شهرهای ارومیه، بندرعباس، خوزستان، بوشهر، اصفهان و کشورهای هلند، فرانسه و اوکراین انجام شده است.

وی موضوع اصلی داستان این سریال را «امنیت پرواز» دانست و گفت: سریال با تاریخ نگاری سال ۶۳ آغاز می‌شود و پنج تا شش قسمت اول آن وقایع آن سال‌ها را که کشور درگیر جنگ بود در فضایی به دور از پروپاگاندا و شعار زدگی به نمایش در می‌آورد.

این کارگردان افزود: در سال ۶۳ چند هواپیما ربوده می‌شود که این وقایع بر اساس اسناد و مدارک به تصویر کشیده می‌شود و بعد از آن با جهش ۲۵ ساله تلاش‌های نیروهای امنیت پرواز (سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) برای تکرار نشدن هواپیماربایی نشان داده می‌شود.

آهنج با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد داستان واقعی است گفت: ۵۰ درصد دیگر مجموعه دارای فضای نمایشی است؛ در این مجموعه ماجراهای خانوادگی و کاری سه شخصیت اصلی داستان را پیش می‌برد.

این کارگردان افزود: قرار است این سریال با فاصله پخش ۶ قسمت از شبکه «افق» به طور یک شب درمیان در شبکه سوم سیما نیز وی آنتن برود.

دانیال حکیمی، حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، حمید عطایی، امین حیایی، حامد بهداد، پژمان بازغی، سروش صحت، رحیم نوروزی، عمار تفتی، افشین زی نوری، ویدا جوان، سودابه بیضایی، الهام چرخنده، شهرام عبدلی، صالح میرزاآقایی و چکامه چمن ماه از جمله بازیگران سریال «آسمان من» هستند.

نویسندگی این مجموعه بر عهده هومان فاضل بوده است.

«آسمان من» کاری از سازمان هنری ـ رسانه‌ای اوج است که از دوم فروردین در ۲۸ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای ساعت‌ ۱۸ و ۳۰ دقیقه پخش می‌شود.

براساس این گزارش، ۷۵ بازیگر شناخته شده از جمله چهره‌هایی همچون دانیال حکیمی، حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، امین حیایی، حامد بهداد، چکامه چمن ماه و... در این سریال نقش آفرینی کرده‌اند؛ سریالی که مراحل پیش تولید و تولید آن بعد از ۱۰ سال تحقیق و پژوهش، از سال ۱۳۹۰ و به کارگردانی محمدرضا آهنج و تهیه کنندگی موسسه فرهنگی – رسانه‌ای اوج شروع شد.

«آسمان من» فضایی نو و بدیعی دارد و برای اولین بار روی صفحه تلویزیون به این موضوع نگاه می‌ شود؛ موضوع اصلی سریال درباره امنیت پرواز است؛ در امنیت پرواز یک اصل ثابت یعنی حفاظت از هواپیما وجود دارد اما اتفاقات بی‌شماری هم هستند که ممکن است فقط یک بار در آسمان یا روی زمین روی دهند و فقط یک بار فرصت است تا درست‌‌ترین تصمیم گرفته شود؛ این موضوع در ظاهر یک مساله امنیتی به شمار می‌رود اما در واقع هزاران همکاری و هماهنگی لازم دارد که بخشی از مسئله هم مربوط به جان مسافران هواپیماست و همگی این موضوعات در سریال مورد توجه قرار گرفته‌اند.

این سریال در شهرهای مختلفی از جمله بندرعباس، بوشهر، اصفهان، اهواز، ارومیه، مشهد و آبادان فیلمرداری شده و همچنین گروه سازنده، ۴۰ روز هم در اوکراین و شهرهای گوناگون این کشور به سر بردند تا برخی سکانس‌های خارجی را فیلمبرداری کنند.

سریال آسمان من قرار است از نوروز ۹۴ از شبکه افق پخش شود؛ شش قسمت از این سریال طی روزهای فرد تعطیلات نوروز و بقیه قسمت‌ها نیز پس از آن در بهار سال آینده به روی آنتن می‌روند.

گفتنی است این سریال شامل ۳۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای خواهد بود؛ هومان فاضل کار نگارش فیلمنامه را انجام داده و محمدرضا آهنگ علاوه بر سرپرستی گروه نگارش و کارگردانی سریال، تهیه کنندگی آن را نیز به همراه یوسف خزایی بر عهده داشته است.

از دیگر عوامل سریال «آسمان من» می‌توان به مانفرد اسماعیلی به عنوان مدیر برنامه ریزی، سعید آهنج و داوود بابایی دستیاران کارگردان، امیر کریمی مدیر تصویربرداری، رضا حاجی درویش به عنوان طراح صحنه و لباس، محمد شیوندی مدیر صدابرداری، ایمان امیدواری، حمید پورسیفی، میثم قره گوزلو، علی شفیعی، مریم سلیقه و حلیمه قشقایی به عنوان طراح و مجریان گریم، حمیدرضا صفایی مدیر تولید، ایمان کرمیان طراح جلوه‌های ویژه می‌دانی و علیرضا لطیفیان به عنوان مدیر هنری اشاره کرد.

نخستین قسمت از این سریال یکشنبه دوم فروردین ماه ۹۴ ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه از این شبکه پخش خواهد شد.

مجموعه تلویزیونی «آسمان من» روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه و تکرار آن ساعت ۲۴ و روز بعد ساعت ۹. ۳۰ و ۱۳. ۳۰ از شبکه افق روی آنتن خواهد رفت.
----------------------------
زمان پخش سریال «آسمان من» از شبکه افق در نوروز ۹۴

 «آسمان من» روایت پروازی آرام است که البته برای رسیدن به این هدف، افراد زیادی تلاش میکنند تا یک پرواز آرام و آسوده به مقصد برسد به عبارتی این سریال، داستان زندگی اشخاصی بی ادعاست که سفری خوش را برای مسافران هواپیما آرزو میکنند.

در همین رابطه، کارگردان این اثر با اشاره به اینکه تقریبا همه اعضای خانه سینما در «آسمان من» ایفای نقش کرده اند، گفت: تعدد لوکیشن ها و بازیگران یکی از ویژگی‌های این مجموعه است.

محمدرضا آهنج ادامه داد: تصویربرداری آن در شهرهای ارومیه، بندرعباس،خوزستان،بوشهر، اصفهان و کشورهای هلند، فرانسه و اوکراین انجام شده است.

وی موضوع اصلی داستان این سریال را «امنیت پرواز» دانست و گفت:سریال با تاریخ نگاری سال 63 آغاز می شود و پنج تا شش قسمت اول آن وقایع آن سال ها را که کشور درگیر جنگ بود در فضایی به دور از پروپاگاندا و شعار زدگی به نمایش در می آورد.

این کارگردان افزود: در سال 63 چند هواپیما ربوده می شود که این وقایع بر اساس اسناد و مدارک به تصویر کشیده می شود و بعد از آن با جهش 25 ساله تلاش های نیروهای امنیت پرواز (سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) برای تکرار نشدن هواپیماربایی نشان داده میشود.

آهنج با بیان اینکه بیش از 50 درصد داستان واقعی است گفت: 50 درصد دیگر مجموعه دارای فضای نمایشی است؛ در این مجموعه ماجراهای خانوادگی و کاری سه شخصیت اصلی داستان را پیش میبرد.

این کارگردان افزود: قرار است این سریال با فاصله پخش 6 قسمت از شبکه افق به طور یک شب درمیان در شبکه سوم سیما نیز وی آنتن برود.

دانیال حکیمی، حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، حمید عطایی، امین حیایی، حامد بهداد، پژمان بازغی، سروش صحت، رحیم نوروزی، عمار تفتی، افشین زی نوری، ویدا جوان، سودابه بیضایی، الهام چرخنده، شهرام عبدلی، صالح میرزاآقایی و چکامه چمن ماه از جمله بازیگران سریال «آسمان من» هستند.

نویسندگی این مجموعه بر عهده هومان فاضل بوده است.

«آسمان من» کاری از سازمان هنری ـ رسانه‌ای اوج است که از دوم فروردین در 28 قسمت 45 دقیقه‌ای ساعت‌ 18 و 30 دقیقه پخش میشود.

براساس این گزارش، 75 بازیگر شناخته شده از جمله چهره هایی همچون دانیال حکیمی، حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، امین حیایی، حامد بهداد، چکامه چمن ماه و... در این سریال نقش آفرینی کرده اند؛ سریالی که مراحل پیش تولید و تولید آن بعد از 10 سال تحقیق و پژوهش، از سال 1390 و به کارگردانی محمدرضا آهنج و تهیه کنندگی موسسه فرهنگی – رسانه ای اوج شروع شد.

«آسمان من» فضایی نو و بدیعی دارد و برای اولین بار روی صفحه تلویزیون به این موضوع نگاه می‌ شود؛ موضوع اصلی سریال درباره امنیت پرواز است؛ در امنیت پرواز یک اصل ثابت یعنی حفاظت از هواپیما وجود دارد اما اتفاقات بی ‌شماری هم هستند که ممکن است فقط یک بار در آسمان یا روی زمین روی دهند و فقط یک بار فرصت است تا درست‌ ترین تصمیم گرفته شود؛ این موضوع در ظاهر یک مساله امنیتی به شمار می رود اما در واقع هزاران همکاری و هماهنگی لازم دارد که بخشی از مسئله هم مربوط به جان مسافران هواپیماست و همگی این موضوعات در سریال مورد توجه قرار گرفته اند.

این سریال در شهرهای مختلفی از جمله بندرعباس، بوشهر، اصفهان، اهواز، ارومیه، مشهد و آبادان فیلمرداری شده و همچنین گروه سازنده، 40 روز هم در اوکراین و شهرهای گوناگون این کشور به سر بردند تا برخی سکانس های خارجی را فیلمبرداری کنند.

سریال آسمان من قرار است از نوروز 94 از شبکه افق پخش شود؛ شش قسمت از این سریال طی روزهای فرد تعطیلات نوروز و بقیه قسمت ها نیز پس از آن در بهار سال آینده به روی آنتن می روند.

گفتنی است این سریال شامل 30 قسمت 50 دقیقه ای خواهد بود؛ هومان فاضل کار نگارش فیلمنامه را انجام داده و محمدرضا آهنگ علاوه بر سرپرستی گروه نگارش و کارگردانی سریال، تهیه کنندگی آن را نیز به همراه یوسف خزایی بر عهده داشته است.

از دیگر عوامل سریال «آسمان من» می توان به مانفرد اسماعیلی به عنوان مدیر برنامه ریزی، سعید آهنج و داوود بابایی دستیاران کارگردان، امیر کریمی مدیر تصویربرداری، رضا حاجی درویش به عنوان طراح صحنه و لباس، محمد شیوندی مدیر صدابرداری، ایمان امیدواری، حمید پورسیفی، میثم قره گوزلو، علی شفیعی،مریم سلیقه وحلیمه قشقایی به عنوان طراح و مجریان گریم، حمیدرضا صفایی مدیر تولید، ایمان کرمیان طراح جلوه های ویژه میدانی و علیرضا لطیفیان به عنوان مدیر هنری اشاره کرد.

نخستین قسمت از این سریال یکشنبه دوم فروردین ماه 94 ساعت 18.30 از این شبکه پخش خواهد شد.

مجموعه تلویزیونی آسمان من روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه ساعت 18:30 و تکرار آن ساعت 24 و روز بعد ساعت 9.30 و 13.30 از شبکه افق روی آنتن خواهد رفت.
----------------------------
«آسمان من» در 30 قسمت 50 دقیقه ای تولید می شود و در خلاصه داستانش آمده: تو امنیت پرواز یه اصل ثابت هست، حفاظت از هواپیما... اما بی نهایت، بی نهایت اتفاق وجود داره که ممکنه همه شون فقط یه بار بیفته. فقط یک بار..

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «آسمان من» به کارگردانی محمدرضا آهنج هم اکنون در کشور اکراین در حال انجام بوده و تاکنون 80 درصد از کل کار مقابل دوربین رفته است. نگارش متن های این سریال خرداد سال گذشته آغاز و تا شهریور نیز ادامه داشته است.

تاکنون 85 درصد از کل کار مقابل دوربین رفته و تدوین نیز به طور همزمان با تصویربرداری توسط روح الله انصاری در حال انجام است.
دانیال حکیمی، حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، حمید عطایی، امین حیایی، حامد بهداد، پژمان بازغی، سروش صحت، رحیم نوروزی، عمار تفتی، افشین زی نوری، ویدا جوان، سودابه بیضایی، الهام چرخنده، شهرام عبدلی، صالح میرزاآقایی، چکامه چمن ماه، امیررضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، محمد عمرانی، فرخ نعمتی، مجید مشیری از جمله بازیگران حاضر در این مجموعه تلویزیونی هستند.
----------------------------
 حذف نام بازیگر منشوری از تیتراژ سریال «آسمان من»
مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما از حذف نام «چکامه چمن‌ماه» از تیتراژ مجموعه تلویزیونی «آسمان من» خبر داد.
به گزارش مشرق، «غلامرضا الماسی» مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما  درباره بازپخش مجموعه «آسمان من» از این شبکه با حضور چکامه چمن ماه بازیگری که طی روزهای اخیر کشف حجاب کرده بود، گفت: فعلا نام این بازیگر از تیتراژ سریال حذف شده است.

وی درباره بخش‌های مربوط به بازی وی نیز عنوان داشت: خانم چمن ماه یکی از نقش های فرعی را ایفا می‌کند که حضور یا عدم حضورش خیلی لطمه‌ای به داستان نمی زند. اما چون فعلا به بخش های مربوط به بازی او نرسیده ایم، در حال بررسی موضوع هستیم.

کشف حجاب دو بازیگر به نام‌های صدف طاهریان و چکامه چمن‌ماه طی روزهای اخیر جریان‌ساز شده بود.

  «آسمان من» در 30 قسمت 50 دقیقه‌ای آماده پخش شده و زندگی نیروهای امنیتی را روایت می‌کند که مراقبت از پروازها را برعهده دارند.

سریال با تاریخ‌نگاری سال 1363 آغاز می‌شود و پنج تا شش قسمت اول آن وقایع آن سال‌ها را که کشور درگیر جنگ تحمیلی بود به نمایش در می‌آورد. بیش از 50 درصد داستان واقعی است و50 درصد دیگر مجموعه دارای فضای نمایشی است؛ در این مجموعه ماجراهای خانوادگی و کاری سه شخصیت اصلی داستان را پیش می‌برد.

این سریال در شهرهای مختلفی از جمله بندرعباس، بوشهر، اصفهان، اهواز، ارومیه، مشهد و آبادان فیلمرداری شده و همچنین گروه سازنده، 40 روز هم در اوکراین و شهرهای گوناگون این کشور به سر بردند تا برخی سکانس‌های خارجی را فیلمبرداری کنند.

«آسمان من» کاری از سازمان هنری ـ رسانه‌ای اوج است. 75 بازیگر شناخته شده از جمله چهره‌هایی همچون دانیال حکیمی، حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، امین حیایی، حامد بهداد و ... در این سریال نقش آفرینی کرده‌اند؛ سریالی که مراحل پیش تولید و تولید آن بعد از 10سال تحقیق و پژوهش، از سال 1390 و به کارگردانی محمدرضا آهنج و تهیه‌کنندگی سازمان اوج شروع شد.

هومان فاضل کار نگارش فیلمنامه را انجام داده و محمدرضا آهنج علاوه بر سرپرستی گروه نگارش و کارگردانی سریال، تهیه کنندگی آن را نیز به همراه یوسف خزایی بر عهده داشته است.

از دیگر عوامل سریال «آسمان من» می‌توان به مانفرد اسماعیلی به عنوان مدیر برنامه ریزی، سعید آهنج و داوود بابایی دستیاران کارگردان، امیر کریمی مدیر تصویربرداری، رضا حاجی درویش به عنوان طراح صحنه و لباس، محمد شیوندی مدیر صدابرداری، ایمان امیدواری، حمید پورسیفی، میثم قره گوزلو، علی شفیعی، مریم سلیقه و حلیمه قشقایی به عنوان طراح و مجریان گریم، حمیدرضا صفایی مدیر تولید، ایمان کرمیان طراح جلوه‌های ویژه می‌دانی و علیرضا لطیفیان به عنوان مدیر هنری اشاره کرد.

----------------------------

عکسی از پشت صحنه فیلم"آسمان من" با حضور چکامه چمن ماه
همزمان با پخش سریال جدید «آسمان من» از شبکه سوم سیما، مدیر فیلم و سریال این شبکه از سانسور نام چکامه چمن ماه در تیتراژ این سریال خبر داد.

  وی هم چنین درباره بخش‌های مربوط به بازی او نیز عنوان داشت: خانم چمن ماه یکی از نقش های فرعی را ایفا می‌کند که حضور یا عدم حضورش خیلی لطمه‌ای به داستان نمی زند. اما چون فعلا به بخش های مربوط به بازی او نرسیده ایم، در حال بررسی موضوع هستیم.

 


----------------------------

سریال تلویزیونی «آسمان من» محصولی از سازمان هنری رسانه‌ای اوج و به کارگردانی محمدرضا آهنج است، موضوع اصلی سریال «آسمان من» امنیت پرواز است که در 26 قسمت ساخته شده و طی آن به دیگر موضوعات همچون دفاع مقدس نیز پرداخته می‌شود.
 
این سریال شنبه 9 آبان ساعت 20:45 به روی آنتن شبکه 3 سیما می رود که در ادامه تصویر گریم امین حیایی در این سریال را می بیند:
----------------------------
سریال آسمان من به تازگی شروع به پخش کرده است و داستانی جذاب و متفاوت دارد.

داستان سریال «آسمان من» – خلاصه داستان و توضیحات کارگردان :

موضوع اصلی سریال درباره امنیت پرواز است. سال ۱۳۶۳ چند مورد هواپیماربایی در ایران اتفاق افتاد. در آن زمان محسن رضایی ، فرمانده وقت سپاه پاسداران موضوع را با حضرت امام(ره) در میان گذاشت، حکمی از طرف حضرت امام صادر شد که تا الان در کشور اجرا می‌شود و به موجب آن حکم، مسئولیت امنیت پرواز و هواپیماها در آسمان و زمین به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واگذار شده است.

در امنیت پرواز یک اصل ثابت هست و آن حفاظت از هواپیماست. اما اتفاقات بی‌شماری وجود دارد که ممکن است فقط یک بار در آسمان یا روی زمین روی بدهد و فقط یک بار فرصت است تا درست‌ترین تصمیم گرفته شود.

خود این موضوع در ظاهر یک مساله امنیتی است، اما در واقع هزاران همکاری و هماهنگی لازم دارد. بخشی از مسأله هم مربوط به جان مسافران هواپیماست.سریال تلویزیونی آسمان من فضای نو و بدیعی دارد و برای اولین بار روی صفحه تلویزیون به این موضوع نگاه می‌شود.در بخش‌هایی از سریال اتفاقاتی نمایش داده می‌شود که برای مخاطبان جذاب است از جمله می‌توان به سقوط هواپیما و مسائل بعد از آن اشاره کرد.

دانیال حکیمی، حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، حمید عطایی، امین حیایی، حامد بهداد، پژمان بازغی، سروش صحت، رحیم نوروزی، عمار تفتی، افشین زی نوری، امیرعباس محسنی، ویدا جوان، سودابه بیضایی، الهام چرخنده، شهرام عبدلی، صالح میرزاآقایی، چکامه چمن ماه، امیررضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، محمد عمرانی، فرخ نعمتی، مجید مشیری، سیروس کهوری نژاد، رامسین کبریتی، امیرکاوه آهنین جان، امیرمحمد زند، رحمان باقریان، فرهاد جم

«آسمان من» در 30 قسمت 50 دقیقه ای تولید می شود و در خلاصه داستانش آمده: تو امنیت پرواز یه اصل ثابت هست، حفاظت از هواپیما... اما بی نهایت، بی نهایت اتفاق وجود داره که ممکنه همه شون فقط یه بار بیفته. فقط یک بار..

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «آسمان من» به کارگردانی محمدرضا آهنج هم اکنون در کشور اکراین در حال انجام بوده و تاکنون 80 درصد از کل کار مقابل دوربین رفته است. نگارش متن های این سریال خرداد سال گذشته آغاز و تا شهریور نیز ادامه داشته است.

تاکنون 85 درصد از کل کار مقابل دوربین رفته و تدوین نیز به طور همزمان با تصویربرداری توسط روح الله انصاری در حال انجام است.
دانیال حکیمی، حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، حمید عطایی، امین حیایی، حامد بهداد، پژمان بازغی، سروش صحت، رحیم نوروزی، عمار تفتی، افشین زی نوری، ویدا جوان، سودابه بیضایی، الهام چرخنده، شهرام عبدلی، صالح میرزاآقایی، چکامه چمن ماه، امیررضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، محمد عمرانی، فرخ نعمتی، مجید مشیری از جمله بازیگران حاضر در این مجموعه تلویزیونی هستند.

عکس های سریال آسمان من

عکس های سریال آسمان من

عکس های سریال آسمان من

عکس های سریال آسمان من

عکس های سریال آسمان من

عکس های سریال آسمان من

عکس های سریال آسمان من

عکس های سریال آسمان من

عکس های سریال آسمان من

عکس های سریال آسمان من

عکس های سریال آسمان من

عکس های سریال آسمان من


جستجوهای جدید در وبسایت رها ماهرو : نقد سریال نفس گرم , بیوگرافی تاراشفایی , نقد رها ماهرو درباره فیلم لوسی , نقد یک سریال خانوادگی , انتقاد به سریال نفس گرم , "آدرس کانالهای تلگرام" , داستان حکمت کانال تلگرام , ساحل بکرانی و پدر و مادرش , آدرس همه کانالهای تلگرام , رها ماهرو , صحت فیلم لوسی , فیلم پذیرایی ساده , عکس ساحل درفیلم , انتقاد از سریال نفس گرم  , بازیگرنقش پرستاردرنفس گرم  , ویدیوی تهمینه ی میلانی , سریال عطسه نقد , مسعود فراستی مهران مدیری , نقدهای سریال نفس گرم  , فیلم داروی استفاده کامل از مغز , نام فیلمی که رضا گلزار نقش اقای پارسا والناز شاکر دوست نقش مهشید مقامی را بازی کرده چیست , آیا لوک در سریال رودخانه برفی میمیرد , نقد فیلم در مورد حیوانات , نتیجه ی اخر فیلم ازدواج در وقت اصافه , انتقاد سریال نفس گرم , فیلم بادی گارد آپارات , نقد عطسه , اسم اصلی بازیگر نقش لوسی در فیلم لوسی , سعید سلطانی کارگردان , فیلم لوسی , پذیرایی ساده , کانال عطسه تا تلگرام , assassin's creed 2016  , کانال تلگرام عطسه , نوید در سریال پایتخت , آدم خودخواه , سخنان بزرگان در کانال تلگرام , پدر و مادر ساحل بکرانی , فیلم اسب حیوان نجیبی است , نقد نفس گرم , نقد فیلم اسپکتر , صبحگاحان خوش , پذیرایی ساده , فیلم سینمایی در مورد استفاده کامل از مغز , بیلو , سریال به کارگردانی سروش صحت , نقد سریال ویلای من , فیلم سینمای انتغال دهنده و فیلم های جدید دیگر  , فیلم یک پذیرایی ساده , فیلم در کوچه های شیرین , پس کوچه های شمرون , تحلیل رفتار مهران غفوریان , بیسکویت در فیلم پذیرایی ساده , ساحل بکرانی , فیلم پرتقال خونی , سریال عطسه , اپارات سنمایی ایمیشن قلعه ی متحرک هاول , عکسهای بازیگران فیلم انتقام جنگجویان گرد میایند , مه لقا باقری تو دردسرهای عظیم چه نقشی داشت , فیلم سینمایی راز کارگردان حسین شهابی

داستان : سیندرلا به ایران آمد

داستان : پاندا کونگ فو کار به ایران آمد