رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

فیلم پرواز از دروازه اژدها ساخته تسوی هارک

پرواز از دروازه اژدها
2011 چین
Flying Swords of Dragon Gate

Dir:Hark Tsui

پرواز شمشیرهای دروازه اژدها
فیلم محصول سال 2011
پرواز شمشیرهای دروازه اژدها عنوان فیلمی هنگ کنگی ساخته سال ۲۰۱۱ میلادی است. نقش اصلی این فیلم را جت لی بازی می‌کند.
تاریخ اکران: ۱۵ دسامبر ۲۰۱۱ م. (نیوزیلند)
مدت زمان فیلم: ۲ ساعت ۵ دقیقه
آهنگ‌ساز: William Hu Wei-Li، لی هان چیانگ، ژین گو
نژاد: فیلم اکشن، فیلم رزمی، فیلم درام، فیلم ماجراجویی
جوایز: جایزهٔ فیلم هنگ کنگ برای بهترین طراحی اکشن، بیشتر
بازیگران
جت لی
‪چن کان
ژو ژان
ماویس فان

لینک مرتبط : ویدیویی بسیار کوتاه از فیلم پرواز از دروازه اژدها

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

فیلم دوبله فارسی و بسیار زیبای پرواز شمشیرها از دروازه اژدها، تولید 2011
خلاصه داستان : در این فیلم جت لی در نقش مردی بازی می کند که سه سال است خانه و کاشانه را ترک کرده و در بیابان ها زندگی می کند. اما در یک شب چند نفر به خانه او حمله ور می شوند و این اتفاق زمینه ساز ماجراهای زیادی می شود و …

بازیگران : جت لی، ژوزون، چن کان، لی یوچان، گوی لون مای، ماویس فن و فان سیو وونگ و …
http://cinemapress.ir/old/larg_pic/6-9-1391/IMAGE634895293068972102.jpg?ts=
امتیاز منتقدین : 57 / 100

ژانر : اکشن ، ماجراجویی

کارگردان : Hark Tsui

ستارگان : Jet Li, Xun Zhou, Kun Chen

زمان : 122 دقیقه

خلاصه داستان : پرواز شمیر اژدها در مورد مردی است که سه سال است در بیابان ها زندگی می کند و در یک شب چندن نفر به خانه او حمله ور می شوند اما انها …



«پرواز از دروازه اژدها» در شبکه 2 سیما
پرواز از دره اژدها :عباس نباتی فیلم « پرواز از دره اژدها » را برای شبکه 2 سیما دوبله کرد.
به گزارش خبرنگار سینما پرس، داستان این فیلم در دوران قدیم چین می گذرد. قائم مقام و یکی از وزیران پادشاه چین به مخالفت با حکومت مرکزی می پردازند و برای خود حکومتی جداگانه تشکیل می دهند. مدتی بعد گروهی از جویندگان طلا به چین می آیند و هر دو حکومت را درگیر ماجراهایی می کنند.

سعید مظفری،سعید شیخ زاده،وحید منوچهری،مریم صفی خانی،ناهید شعشعانی و آرزو روشناس از جمله گویندگان این فیلم هستند.
*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*
نام فارسی فیلم : پرواز شمشیرها از دروازه اژدها

ژانر: اکشن ، ماجراجویی

خلاصه داستان : فرمانده قدرت طلب سعی دارد که یک جنگجوی آزادی‌خواه را سرکوب کند و یک ندیمه فراری را دستگیر کند اما موفق نمی‌شود و این جنگجو با یافتن عشق گذشته اش و زنی که سال‌ها قبل او را ترک کرده است، دوباره به مبارزه‌ای سخت کشیده می‌شود. او و نامزد سابقش درگیر یک دسیسه برای یافتن یک شهر از طلا می‌شوند و با دو گروه از راهزنان مجبور به همکاری می‌شوند. از طرفی مامورین سلطنتی که به دنبال آنها هستند نیز خطری دیگر محسوب می‌شوند و…

عوامل دوبله : سعید مظفری (جت لی) ، عباس نباتی ، سعید شیخ زاده ، مریم صفی خانی ، ناهید شعشعانی و …..
*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*


دانلود فیلم رزمی پرواز شمشیرها از دروازه اژدها

دوبله فارسی و کیفیت بسیار بالا

فرمانده قدرت طلب سعی دارد که یک جنگجوی آزادی‌خواه را سرکوب کند و یک ندیمه فراری را دستگیر کند اما موفق نمی‌شود و این جنگجو با یافتن عشق گذشته اش و زنی که سال‌ها قبل او را ترک کرده است، دوباره به مبارزه‌ای سخت کشیده می‌شود. او و نامزد سابقش درگیر یک دسیسه برای یافتن یک شهر از طلا می‌شوند و با دو گروه از راهزنان مجبور به همکاری می‌شوند. از طرفی مامورین سلطنتی که به دنبال آنها هستند نیز خطری دیگر محسوب می‌شوند و…

عوامل دوبله : سعید مظفری (جت لی) ، عباس نباتی ، سعید شیخ زاده ، مریم صفی خانی ، ناهید شعشعانی و …..

لی لیان جیه (به چینی: 李连杰، به پین‌یین: Li Lianjie) هنرپیشه چینی و رزمی کار حرفه‌ای ووشو مشهور به جت لی در ۲۶ آوریل ۱۹۶۳ برابر با ۶ اردیبهشت ۱۳۴۲ به دنیا آمد. بعد از سه سال تمرینات سخت، برنده اولین مسابقه کشوریش برای تیم ووشو پکن می‌شود. اولین فیلم او معبد شائولین (۱۹۸۲) است. بعد از آن در فیلم‌های رزمی و برجسته زیادی بازی کرد از جمله مجموعه فیلم‌های روزی روزگاری در چین در نقش قهرمان مردمی وونگ فِی هونگ. اسلحه مرگبار ۴ (۱۹۸۸) اولین فیلم هالیوودی او که در نقش یک تبهکار ایفای نقش کرد، ولی اولین فیلم هالیوودی که در نقش اصلی بازی کرد رومئو باید بمیرد (۲۰۰۰) بود.

http://dl.sooot.ir/2015/05/Ly-2520Lien-2520Kiet-2520-2520Long-2520mon-2520phi-2520giap-2520-252818-2529-702x336.jpg

جت لی از زبان خودش


اعضای خانوادهٔ من عبارت بودند از مادر، دو خواهر و دو برادر که از من بزرگتر بودند. در دو سالگی پدر خود را از دست دادم و هیچ تصویری از او در ذهن ندارم و چون بچه اخر بودم مادرم نمی‌گذاشت هر کاری که کمی دران احتمال خطر می‌رفت انجام دهم ومن نمی‌توانستم کارهایی را که تمام بچه‌های هم سن من انجام می‌دادند را انجام دهم. من طوری بار امده بودم که اگر می‌گفتند ” به این دست نزن ” محال بود به ان دست بزنم. این اولین خاطرات کودکی من بودند و من در چنین حال و هوایی بزرگ شدم.

در هشت سالگی به کلاس اول رفتم. به دلایلی که خودم هم نمی‌دانم محبوب همه معلمها بودم و انها مرا لوس کرده بودند حسابی نازم خریدار داشت وهنوز هم نمی‌دانم کارشان درست بود یا نه ولی برایم جالب که هر درسی را امتحان می‌دادم بیست می‌شدم. فقط کلاس موسقی برایم عذاب اور بود. معلمم به خوبی از این موضوع باخبر بود. روز امتحان معلم مان اخرازهمه اسم مرا صدازد ” لی لیان جی “. ازجا بلند وتوی دلم گفتم: لعنتی!

معلمم گفت: امروز گلو درد داری نه؟ من که از تعجب دهانم باز مانده بودگفتم: هان؟ بهترین فرصت بود که از زیرش در بروم ولی مادرم مرا طوری بار اورده بود که هیچ وقت دروغ نگویم به همین دلیل مات و مبهوت با دهان باز همانطور سر جایم ایستادم. معلمم دوباره تکرار کرد :اگر گلو درد داری مجبور نیستی امتحان بدهی بنشین ” بیست “.

اموزش ” کونگ فو” (این هنر جنگی مسلط بر سرزمین چین است وبدلیل قدرت تحرک و سرعت عمل زیاد ان ازسوی دولت ومردم چین مورد توجه زیاد قرار گرفته است) را از تابستان ۱۹۷۱ شروع کردم. تمام بچه‌ها بر حسب سال تحصیلی شان در یک رشته ورزشی مشغول شدند وکلاس اولی‌ها را به کلاس ” کونگ فو” فرستادند ولی ما هیچکدام نمی‌دانستیم که این چه جور ورزشی است. با امدن پاییز و بازشدن مدرسه‌ها از هزار نفری که در کلاس های” کونگ فو” ثبت نام کرده بودند فقط بیست نفر باقی‌ماندند و بقیه اخراج شدند و من از اینکه در بین این بیست نفر بودم احساس غرور می‌کردم به علاوه تنها کلاس اولی مدرسه خودمان در اینجا بودم. در این اکادمی استاد او “ووبن ” دریافت که” لی”دارای یک استعداد ذاتی برای فراگیری این هنر رزمی دارد. چون ” لی ” در دو سالگی پدر خود را از دست داده بود علاقه زیادی به “کونگ فو”پیدا کرده بود و همین امر باعث پیشرفت زیادی در اوشد.

در ۱۹۷۴ برای گذراندن یک دوره اموزشی دیگر انتخاب شدم. دولت در صدد بود بهترین ” کونگ فو ” کار جوان کشور را انتخاب کند. این انتخاب ماه‌ها طول کشید و بالاخره مربیان سی نفر از بهترین‌ها را به عنوان برگزیده‌ها معرفی کردند که من هم جزو انها بودم. قرار بود این گروه از چهار شهر بزرگ امریکا سفر کنیم و ” کونگ فو “ی چین را به نمایش بگذاریم.



رها ماهرو : خوانندگان عزیز و سینمادوست ، لطفا نظر و نقدتان را درباره فیلم جذاب پرواز از دروازه ی اژدها به کارگردانی تاوی هارک محصول 2011 که از شبکه نمایش تلویزیون پخش شد برای ما بنویسید و بفرستید .




 جت لی در شمشیرهای پرنده دروازه اژدها

می خواهیم امروز در مورد بهترین فیلم سه بعدی در هنرهای رزمی صحبت کنیم. فیلمی به نام شمشیرهای پرنده دروازه اژدها (Flying swords of dragon gate)

این فیلم به هیچ وجه در میان لیست بهترین فیلم های سه بعدی وجود ندارد اما باید این فیلم را که توسط «تسوی هارک » در سال ۲۰۱۲ ساخته شده و جت لی نیز در آن به هنرنمایی پرداخته را ببینید تا باور کنید این فیلم یکی از بهترین فیلم های سه بعدی است.

البته پیش از این نیز با فیلم های تسوی هارک باید آشنا باشید. او در سال ۱۹۸۳ فیلم « زو : جنگجویان کوهستان جادویی – Zu : Warriors from the magic mountain) را با تکنولوژی های روز آن موقع ساخته بود پس اصلا جای شگفتی نیست که او بتواند به راحتی با تکنولوژی سه بعدی بتواند یک فیلم دیگر را بسازد.

مانند بسیاری از بینندگان این فیلم ذهن شما هم در چند ثانیه جا می خورد. در ابتدای فیلم شما از زاویه دید یک پرنده از میان تیرک های یک کشتی عبور می کنید و همان طور که از تکنولوژی سه بعدی انتظار می رود تیرک های کشتی انگار که به صورت شما برخورد می کند و به همین خاطر بسیاری از بینندگان که کمتر آشنا به این فیلم ها هستند قدری به عقب می پرند!

حدود ۱۵ دقیقه طول می کشد که یک مخاطب فیلم سه بعدی به فیلم و این فریب رسانه ای عادت می کند و بیشتر به خود فیلم خیره می شود اما کارگردان این فیلم باهوش تر از این حرف هاست و کاری می کند که هرگز شما از تکنولوژی و جادوی سه بعدی فاصله نگیرید.

یکی از صحنه هایی که کارگردان فیلم گذاشته است آنجایی است که شما از یک کوه گذر می کنید. پرنده هایی را می بینید که به سمت شما پرواز می کنند، پرنده هایی که به همدیگر با نهایت خشونت نوک می زنند و دعوا می کنند و پرنده هایی که چشم های کنده شده را حمل می کنند سپس در یک اقدام عجیب و غریب انگار که لاشه یک کلاغ از پشت سرتان به شما می خورد. بسیاری از مخاطبین در این هنگام برمی گردند و پشت سرشان را نگاه می کنند که نکند پرنده ای دیگر به کله شان برخورد کند اما اینها چیزی جز حربه ۳D نیست.

جدای از همه اینها، آخرین مبارزه دو مرد شمشیرزن در این فیلم بسیار مهم و هیجان انگیز است خصوصا که به حالت سه بعدی آن را ببینید. بودجه این فیلم در حدود ۳۵ میلیون دلار بوده است و در مقایسه با بهترین فیلم سه بعدی که آواتار باشد (با ۲۳۷ میلیون دلار بودجه تولید) می تواند به عنوان بهترین فیلم هنرهای رزمی سه بعدی انتخاب شود.

آیا شما فیلم سه بعدی دیده اید؟ آیا اکنون دوست دارید که این فیلم را به صورت سه بعدی ببینید؟!
*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*
پرواز شمشیرهای دروازه اژدها

The Flying Swords of Dragon Gate poster.jpg
نویسه‌های چینی سنتی     龍門飛甲
نویسه‌های چینی ساده‌شده     龙门飞甲
پین‌یین     Lóng Mén Fēi Jiǎ
Cantonese     Lung4 Mun4 Fei1 Gaap3
کارگردان     تاوی هارک
تهیه‌کننده     تاوی هارک
نانسوان شی
جفری چان
نویسنده     تاوی هارک
بازیگران     جت لی
زائو زان
چن کان
لای یوچان
موسیقی     وو وی لاپ
فیلم‌برداری     پارکی چان
جانی چوی
تدوین     یوآ چی وی
توزیع‌کننده     Distribution Workshop
تاریخ‌های انتشار
    ۱۵ دسامبر ۲۰۱۱ (China)
    ۲۲ دسامبر ۲۰۱۱ (هنگ کنگ)

مدت 125 دقیقه
کشور     China
Hong Kong
زبان     Mandarin
بودجه     US$35 million[
گیشه     US$100 million
پرواز شمشیرهای دروازه اژدها (به انگلیسی Flying Swords of Dragon Gate) عنوان فیلمی هنگ کنگی ساخته سال ۲۰۱۱ میلادی است. نقش اصلی این فیلم را جت لی بازی می‌کند.

http://static.avanavaz.ir/uploads//Flying-Swords-of-Dragon-Gate.jpg
بازیگران

    جت لی در نقش زائو
    زائو زان در نقش لینگ
    چن کان در نقش وین بلید
    لای یوچان در نقش گوآ

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

گشت و گذار در وبلاگ پر خواننده رها ماهرو : سریال شمال و جنوب , سریال شمال وجنوب , سینمای ریفی فی , عکسهای دنیلادنبی اش , نقد سریال ایرانی عطسه , بیوگرافی دنیل دنبی اش , رمان شمال وجنوب , سریال شمال جنوب انگلیسی اپارات , سریال شمال و جنوب , سمت سید علی محمدی در تله فیلم سایه بان , دانلود فیلم مرد خانواده سال 2000 , فیلم مردی خانواده سال 2000 امریکا , نقد فراستی برای فیلم سنتوری , ���ی���� ��ی�� ���ی�ی ���� � ����  , یک پدیرایی یاده , نقد سریال در حاشیه , سریال شمال وجنوب سایت نماشا , دنیل دنبی , کانال سخنان بزرگان در تلگرام , اپارات سریال خارجی شمال و جنوب , فیلم توهم به کارگردانی رابرت لاکتیک , بازیگر فیلم شمال وجنوب , تصاویری از سریال شمال وجنوب انگلیسی , بیوگرافی بازیگر دنیلا دنبی اش , فیلم شمال وجنوب , بازیگر ان سریال انگلیسی شمال و جنوب , عکس سریال شمال وجنوب , سریال شمال جندب , اپارات سریال شمال وجنوب , عکس دنیل دنبی اش , دانیل دنبی , دنیل دنبی اش , بیوگرافی ریچارد ارمیتچ , قسمت اخر سریال شمال وجنوب , تصاویر دنیل دنبی اش , بازیگر فیلم شمال و جنوب , دنیل دنبی اش , سریال شمال جنوب انگلیسی , مارگارت سریال شمال جنوب , بیلو , مارگارت درسریال شمال وجنوب , دانلود فیلم سفر پر ماجرا دوبله فارسی , فیلم توهم 2013 امریکا ویکی پدیا , شریل مانکز , زندگینامه دکتر همایون پورسیناو سریال خاطرات مرد نا تمام , دانلود فیلم سایه بان , دانلود قسمت نهاوند برنامه باسیمره , معنی باسیمبره , برنامه کودک تامی تراکتور , شب های چله قسمت ۱۵ , بازیگران سایه بان , خلاصه فیلم نفس گرم , فیلم بیداری , مسابقه 103 ساخته حسین فردرو , سریال انگلیسی شمال و جنوب , مدیر برنامه ریزی فیلم تلویزیونی سایه بان , صدف احمدی در غریبه ها , رمان انگلیسی شمال و جنوب , نقش ترانه در فیلم سایه بان


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد