رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

برنامه موج شب به تهیه کنندگی مهران رسام

موج شب جمعه ها - ساعت 00:00 بامداد

 کاری از گروه اجتماعی شبکه 3 سیما

مسابقه مجری گری

دانلود برنامه

گالری تصاویر

 این برنامه ترکیبی در حقیقت دو  موج دارد .یک موج آن دعوت از مجریان و گویندگان با سابقه تلویزیونی است که مردم با آنها خاطره دارند .  در این قسمت اجراهای گذشته و حال آنها پخش و همچنین مستندی کوتاه از شرایط زندگی فعلی آنها بیان می شود . موج دوم برنامه را میهمانان برنامه داوری می کنند.در این قسمت از بین متقاضیان اجرا ، به صورت حضوری تست اجرا گرفته می شود . این برنامه به تهیه کنندگی مهران رسام و اجرای مسعود فروتن در 60 قسمت 45 دقیقه ای روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد . کارگردان تلویزیونی مهرداد طاهری و کارگردان هنری بر عهده مجید پر کار است .

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
ارسال ویدئو در سایت شبکه سه

    برای شرکت در مسابقه مجری گری برنامه موج شب با تلفن همراه از اجرای خود یک فایل ویدئویی ضبط کرده و برای ما ارسال کنید .

    شرایط فایل ویدئویی :

    1- زمان ویدئو حداکثر 1 دقیقه با موضوع صرفه جویی و بحران آب

    2- ویدئوها فقط با یکی از فرمت های avi , mpeg , mp4 , wmv , flv باشد.

    3- حجم فایل حداکثر 50 مگابایت

    4- رعایت حجاب کامل برای خانم ها و پوشش رسمی برای آقایان
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
در مسابقه مجری گری شبکه سه سیما شرکت کنید / «موج شب» با حضور مجریان پیشکسوت

مسابقه مجری گری «موج شب»به گزارش سینمابین، شبکه سه سیما مسابقه مجری گری با عنوان «موج شب» برگزار می کند، در این برنامه تلویزیونی از متقاضیان اجرا به صورت حضوری تست گرفته می شود. «موج شب» پنجشنبه ها روی آنتن شبکه سه می رود.

 

به گزارش سینمابین به نقل از روابط عمومی شبکه سه، این برنامه تلویزیونی ترکیبی در حقیقت دو  موج دارد . یک موج آن دعوت از مجریان و گویندگان با سابقه تلویزیونی است که مردم با آنها خاطره دارند . در این قسمت اجراهای گذشته و حال آنها پخش و همچنین مستندی کوتاه از شرایط زندگی فعلی آنها بیان می شود.

مسابقه مجری گری «موج شب»

موج دوم برنامه را میهمانان برنامه داوری می کنند. در این قسمت از بین متقاضیان اجرا، به صورت حضوری تست اجرا گرفته می شود. اگر متقاضی شرکت در مسابقه مجری گری برنامه «موج شب» هستید بایستی به آدرس http://www.tv3.ir/send-video مراجعه نمایید و ویدئویی با شرایط ذیل ارسال نمایید.

*شرایط فایل ویدئویی :

۱- زمان ویدئو حداکثر ۱ دقیقه با موضوع صرفه جویی و بحران آب

۲- ویدئوها فقط با یکی از فرمت های avi , mpeg , mp4 , wmv , flv باشد.

۳- حجم فایل حداکثر ۵۰ مگابایت

۴- رعایت حجاب کامل برای خانم ها و پوشش رسمی برای آقایان

مسابقه مجری گری «موج شب» به تهیه کنندگی مهران رسام و اجرای مسعود فروتن در ۶۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای؛ پنجشنبه ها ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه سه می رود. کارگردان تلویزیونی مهرداد طاهری و کارگردان هنری بر عهده مجید پر کار است.
http://cinemabin.ir/wp-content/uploads/2015/07/9405191943-mojeshab-10-600x400.jpg
 موج شب از امشب موج می زند

برنامه «موج شب» از پنجشنبه شب، اول مرداد، با میهمان ویژه اش جلال مقامی، از شبکه سوم سیما روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه "موج شب" در بخش‌های مختلف طراحی شده که یکی از این بخش‌ها، نمایش زندگی مجریان باسابقه تلویزیون است .

مهران رسام تهیه کننده این برنامه است . "موج شب" دو بخش دارد که در بخش اول به صورت مستند در 15 دقیقه، زندگی مجریان باسابقه تلویزیون مرور می شود و بخش دوم نوعی "مسابقه_اجرا" است و مهمان برنامه که همان مجری پیش‌کسوت است به شرکت‌کنندگان حاضر در مسابقه امتیاز می دهد.
ضبط این برنامه از هفته گذشته آغاز شده است و تا دو ماه دیگر ادامه دارد. قرار است موج شب در  60 برنامه 40 دقیقه‎ای تدوین شود. این برنامه پنجشنبه شب‎ها بعد از خبر ساعت 22 از شبکه سوم سیما روی آنتن می رود.  اجرای این برنامه با مسعود فروتن است و کارگردانی آن را مجید پرکار بر عهده دارد .

شرکت کنندگان در مسابقه مجریگری در این برنامه را آموزشگاه‎های بازیگری و مجریگری معرفی می کنند.

نخستین برنامه موج شب امشب ساعت 22:35 پخش خواهد شد .
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
برنامه ترکیبی"موج شب" از تولیدات شبکه 3 سیما می باشد که دو بخش دارد. بخش اول آن دعوت از مجریان و گویندگان با سابقه تلویزیونی است که مردم با آنها خاطره دارند. در بخش دوم از بین متقاضیان اجرا، سه نفر تست مجری گری می دهند که میهمان برنامه به همراه میهمانان در استودیو به این سه نفر امتیاز می دهند و ...

برنامه ترکیبی"موج شب" از تولیدات گروه اجتماعی شبکه 3 سیما می باشد که دو بخش دارد. بخش اول آن دعوت از مجریان و گویندگان با سابقه تلویزیونی است که مردم با آنها خاطره دارند. در این بخش اجراهای گذشته و حال آنها پخش و همچنین مستندی کوتاه از شرایط زندگی فعلی آنها بیان می شود. بخش دوم را میهمانان برنامه داوری می کنند. در این قسمت از بین متقاضیان اجرا، سه نفر تست مجری گری می دهند که میهمان برنامه به همراه میهمانان در استودیو به این سه نفر امتیاز می دهند و نفر برنده به مدت سه دقیقه بجای آقای فروتن باید برنامه را اجرا کنند.
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
http://tv3.ir/images/social/moje%20shab.png
مجریان قدیم تلویزیونی روی «موج شب»
تهیه کننده برنامه «موج شب» از جزییات این برنامه که به زندگی مجریان باسابقه تلویزیون می‌پردازد و نوعی «مسابقه - اجرا» نیز در آن برگزار می شود سخن گفت.
مهر: مهران رسام با اشاره به برنامه «موج شب» که از پنجشنبه شب اول مرداد از شبکه سوم سیما روی آنتن می رود، گفت: در این برنامه زندگی مجریان قدیم و خاص به نوعی به تصویر کشیده می شود و فردا شب پنجشنبه اول مرداد ماه با حضور جلال مقامی به عنوان مهمان اولین قسمت برنامه آغاز می شود.

وی ادامه داد: این برنامه دو بخش دارد که در بخش اول به صورت مستند ۱۵ دقیقه ای زندگی مجریان باسابقه تلویزیون مرور می شود و بخش دوم نوعی «مسابقه - اجرا» است و مهمان برنامه که همان مجری پیشکسوت است به شرکت‌کنندگان حاضر در مسابقه امتیاز می دهد.

این تهیه‌کننده برنامه ها و سریال های تلویزیونی به جزییات «موج شب» اشاره کرد و گفت: ضبط این برنامه از هفته گذشته آغاز شده است و تا دو ماه دیگر ادامه دارد و قرار است ۶۰ برنامه ۴۰ دقیقه ای داشته باشیم که پنجشنبه شب ها بعد از خبر ساعت ۲۲ از شبکه سوم سیما روی آنتن می رود.

رسام اضافه کرد: اجرای این برنامه با مسعود فروتن است و کارگردانی آن را مجید پرکار بر عهده دارد و در هر شب از میان شرکت کنندگان یک نفر انتخاب می شود که می تواند با مجری مهمان صحبت کند.

وی درباره چگونگی انتخاب شرکت کنندگان مسابقه مجری گری در برنامه عنوان کرد: این افراد از طریق آموزشگاه های بازیگری و مجری گری انتخاب شده اند و باز از آنها برای حضور در برنامه تست گرفته شده است.

رسام در پایان با اشاره به نام برنامه «موج شب» عنوان کرد: این عنوان به دو معنا اشاره دارد که اولی به معنای موج تلویزیون است و دومی به راه انداختن نوعی موج مجری گری است.
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

رها ماهرو : بازدیدکنندگان عزیز ، از شما درخواست می کنیم تا نظر و انتقادتان را راجع به برنامه موج شب به تهیه کنندگی مهران رسام که از شبکه سه پخش می شود در وبسایت بزرگ نقد رها ماهرو برایمان بفرستید




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد