رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون
رها ماهرو

رها ماهرو

منتقد سینما و تلویزیون

نقد فیلم به جنوب خوش آمدید ساخته لوکا مینیرو

به جنوب خوش آمدید
2010 ایتالیا
Welcome To The South

Dir:Luca Miniero

«به جنوب خوش آمدید» با اتمام دوبله به شبکه تهران می‌آید
الیزا اورامی سینما پرس: الیزا اورامی دوبله فیلم ایتالیایی «به جنوب خوش آمدید» را برای شبکه تهران به پایان رساند.
به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون سینماپرس ، الیزا اورامی دوبله فیلم سینمایی «به جنوب خوش آمدید» را که بازسازی یک فیلم فرانسوی است را برای شبکه تهران به پایان رساند.
داستان این فیلم خانوادگی به ماجراهای آلبرتو کلمبو –رئیس یکی از ادارات پست – می‌پردازد که می‌خواهد با حقه بازی انتقالی بگیرد و به میلان برود اما موفق نمی‌شود و به خاطر این کار به جنوب ایتالیا منتقل می‌گردد.
بنا به این گزارش، این فیلم 102 دقیقه‌ای با حضور پرویز ربیعی(کلمبو)، مهین برزویی(سیلویا)، جواد پزشکیان(اسکاپه)، بیژن علی‌محمدی(کاستابل)، مهرداد ارمغان(ماتیو)، محمود فاطمی(ماریو)، نرگس فولادوند(ماریا)، آزیتا لاچینی، فرهاد شریفی، ظفر گرایی، ناصر احمدی، ناصر خویشتندار، علی اصغر رضایی‌نیک، مینا شجاع، نسرین اسنجانی، فرزانه شجاعی، الهام چارانی، رضا الماسی و حسین نورعلی دوبله شده است.
https://i.guim.co.uk/img/static/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2010/10/15/1287149444405/Benvenuti-al-Sud-001.jpg?w=620&q=85&auto=format&sharp=10&s=23cc086db698b1903e988e81bfa31f1a
 نگاهی به فیلم‌های برگزیده‌ی «اسکار اروپایی»

چندی پیش نامزدهای بیست و چهارمین دوره‌ اهدای جایز‌ه‌ «اسکار اروپایی» که به بهترین‌های صنعت سینما در این قاره اختصاص دارد، اعلام شدند و در این دوره از جوایز آکادمی فیلم اروپا، فرانسه با 11 فیلم نامزد دریافت جایزه است و پیشتاز به شمار می‌آید.

به گزارش ایسنا، 45 فیلم از 32 کشور در مرحله‌ نخست این رقابت سینمایی شرکت داشتند. فیلم‌های چهار کارگردان آلمانی از جمله‌ این آثارند.

چندی پیش مرحله‌ی گزینش فیلم‌های اروپایی برای دریافت مهم‌ترین جایزه‌ی سینمایی این قاره - موسوم به «اسکار اروپا» در سال 2011 به پایان رسید. این فیلم‌ها از سوی «کمیته‌های ملی» انتخاب شدند.

هیاتی متشکل از داوران فرانسوی، سوئدی،‌ بلغاری، بریتانیایی و بوسنی ـ هرزگوینی فیلم‌های 12 کشور دیگر را برگزیدند.

بنابراعلام اسکرین دیلی،‌ پس از فرانسه، آلمان با هفت فیلم، ‌اسپانیا با چهار فیلم در صدر نامزدهای دریافت جوایز آکادمی فیلم اروپا هستند.

بنابراین گزارش، همچنین فیلم برنده‌ی اسکار «سخنرانی پادشاه»، نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین فیلم مردمی سال 2011 آکادمی فیلم اروپا شد.

آکادمی فیلم اروپا چندی پیش فهرست هشت فیلم را به عنوان نامزدهای جایزه فیلم منتخب مردمی سال 2011 اعلام کرد که برنده‌ی آن با آرا مستقیم اهالی سینما انتخاب می‌شود.

دفتر «آکادمی فیلم اروپا»، مرحله‌ی نهایی این گزینش از آخر سپتامبر آغاز خواهد شد.

25 هزار عضو این آکادمی در هفته‌ها‌ی آینده فیلم‌های مورد علاقه‌ی خود را در بخش‌های گوناگون انتخاب خواهند کرد.

هفت فیلم آلمانی از کارگردانان مطرح این کشور به بخش نهایی این رقابت سینمایی راه یافته‌اند: فیلم کمدی درام «آلمانیا ـ به آلمان خوش‌آمدید» ، ساخته « یاسمین سامدرلی» ، «سه» ، به کارگردانی «تام تیکور» و «توقف در میان جاده‌ای بی‌مانع» از «آندره‌آس درسن» از جمله آنها هستند.

«به آلمان خوش‌آمدید» ، فیلمی «جاده‌ای» است که با آهنگی پرشتاب، لحنی خالی از تکلف و چرخش‌های پیش‌بینی‌ نشده‌، داستان زندگی ساده‌ و پر مشقت مهاجران ترک به آلمان را بازگو می‌کند.

این فیلم سرگرم‌کننده که از دید نسل‌ دوم این مهاجران تصویر می‌شود، با شوخ‌طبعی نمادهای فرهنگ‌های ترکیه‌ای و آلمانی را به سخره می‌گیرد و در ارزیابی‌های خود، فردیت انسان‌ها را ملاک قرار می‌دهد. تصاویری که یاسمین سمدرلی و خواهرش نسرین به عنوان فیلم‌نامه‌نویس، برای القای رویارویی این دو فرهنگ یافته‌اند، بکر و گویاست.

فیلم «سه»، ساخته‌ی کارگردان سرشناس آلمانی تام تیکور، یکی دیگر از فیلم‌هایی است که برای دریافت «اسکار اروپایی» نامزد شده است.

این فیلم که یکی از نامزدهای جایزه‌ی شیر طلایی جشنواره‌ی ونیز سال گذشته نیز بود، داستان زوج روشنفکری را بازگو می‌کند .

فیلم «سه» سال گذشته جایزه‌ی بهترین کارگردانی «آکادمی فیلم آلمان» را کسب کرد.

فیلم سومی که به نمایندگی از آلمان، نامزد دریافت «اسکار اروپایی» شده، فیلم تکان‌دهنده و عاطفی «توقف در میان جاده‌ای بی‌مانع» از آندره‌آس درسن است.

این فیلم داستان خانواده‌ی چهارنفره‌ای را به تصویر می‌کشد، مرد خانواده که فرانک نام دارد، ناگهان با بیماری شفاناپذیری روبرو می شود و ناگزیر از پذیرش این واقعیت تلخ است.

ناگفته پیداست که بار سنگین نگهداری از خانواده و بیمارداری، بر دوش همسر فرانک (اشتفی کونرت) می‌افتد که با فداکاری و استقامت می‌کوشد، این دوره‌ی سخت را برای همه قابل تحمل سازد.

*** دیگر فیلم‌های برجسته‌ی اروپا
اعضای «آکادمی فیلم اروپا» امسال برای گزینش بهترین‌های گستره‌ی فیلم این قاره، با دشواری‌های بسیاری روبرو خواهند بود.

چون شمار کارگردانان برجسته‌ای که در این دوره‌ با یکدیگر به رقابت برخاسته‌اند، اندک نیست. سوزان بیر، کارگردان 51 ساله‌ی دانمارکی، یکی از آنان است.

فیلم او با عنوان «در دنیایی بهتر»، امسال از بین پنج نامزد نهایی بهترین فیلم غیر انگلیسی‌زبان، برنده‌ی جایزه‌ی اسکار شد. سوزان بیر که در سال 2006 نیز نامزد این جایزه شده بود، در فیلم «در دنیایی بهتر» به شخصیت‌های خود امکان می‌دهد بین خوبی و بدی، خشونت و صلح، انتقام و بخشش، وجه مثبت آن را انتخاب کنند و مسوولیت این گزینش را در دینایی که مرزی بین «بالا و پائین و جنوب و شمال» آن نیست، به عهده بگیرند.

آندره‌آس درسن، دیگر کارگردان مطرح این جمع به خاطر فیلم «توقف در جاده‌ای بی‌مانع» برنده‌ی جایزه‌ی «نگاهی دیگر» جشنواره‌ی فیلم کن شده است.

*** «سخنرانی پادشاه»
درام تاریخی محصول 2010 بریتانیا به کارگردانی تام هوپر با عنوان "سخنرانی پادشاه"، یکی دیگر از نامزدهای "اسکار اروپایی" است.

این فیلم که بر پایه‌ی فیلم‌نامه‌ی دیوید سایدلر ساخته شده، امسال در هشتاد و سومین دوره‌ی مراسم اسکار، برنده‌ی جایزه‌ی بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین فیلم‌نامه‌ شد.

"سخنرانی پادشاه" به داستان لکنت زبان جورج ششم (آلبرت) ، پدر ملکه‌ی کنونی بریتانیا و تلاش او برای چیره شدن بر این "نقص" می‌پردازد. الیزابت، همسر او (هلنا بونهام کارتر)، در این میان نقش مهمی بازی می‌کند؛ او با اسم مستعار با گفتاردرمانگری استرالیایی به نام لیونل لاج (جفری راش) تماس می‌گیرد و از او می‌خواهد همسرش را معالجه ‌کند. لیونل ابتدا از پذیرش آلبرت سرباز می‌زند، ولی با اطلاع یافتن از هویت آلبرت و الیزابت، مسئولیت درمان وی را بر عهده می‌گیرد. البته که درمان آلبرت با دشواری‌هایی روبروست...

***«بندر هاوره»
"بندر هاوره"، ساخته‌ی سینماگر سرشناس فنلاندی آکی کوریسماکی، یکی دیگر از فیلم‌های نامزد دریافت "اسکار اروپایی" است. این کارگردان دو بار با فیلم‎های "ابرهای شناور" و "مردی بدون گذشته" جایزه‌ی هیات داوران جشنواره‌ی فیلم کن را از آن خود ساخته است.

"بندر هاوره"، داستان پسربچه‎ای آفریقایی است که برای یافتن مادر خود که به بریتانیا پناهنده شده، با پدربزرگ و چند پناهجو‌ی دیگر به‌طور "قاچاقی" از آفریقا راهی اروپا می‌شود.

در "بندر هاوره"، اولین ایستگاه پناهجویان آفریقایی در اروپا، پدربزرگ و سایر پناهجویان دستگیر می‌شوند. تنها کسی که از شبیخون پلیس جان سالم به در می‌برد، پسر‌بچه‌ی آفریقایی است که به یاری اهالی بندر، پس از پشت‌سر گذاشتن ماجراهای پر خطر، سرانجام با کشتی عازم بریتانیا می‌شود.

در میان دیگر نامزدهای دریافت "اسکار اروپا"، نام کارگردان جنجال‌برانگیز لارس فون تریر با فیلم انگلیسی زبان خود«مالیخولیا» نیز به چشم می‌خورد.

پدرو آلمادوار با فیلم «پوستی که در آن زندگی می کنیم» ، « لین رمسی»، با فیلم «باید درباره‌ی کوین حرف بزنیم»، «انگار من آن‌جا نبودم» از خوانیتا ویلسون و بسیاری دیگر از کارگردانان برجسته‌ی این قاره، از نامزدهای دریافت «اسکار اروپا» هستند.

فیلم‌های «دروغ‌های مصلحتی کوچک»، «ناشناخته»، «به جنوب خوش آمدید»، «حتی باران» و «حیوانات متحد» از دیگر نامزدهای جایزه بهترین فیلم مردمی سال 2011 آکادمی فیلم اروپا هستند.

از برندگان سرشناس سال‌های گذشته این جایزه می‌توان به «میلیونر زاغه‌نشین» دنی بویل و «بازگشت» پدرو آلمادوار اشاره کرد.

بهترین‌های سینمای این قاره، روز 5 نوامبر در جشنواره‌ی فیلم اروپا که در اسپانیا برگزار می‌شود، اعلام خواهند شد و برگزیدگان بیست و چهارمین دوره جوایز آکادمی فیلم اروپا روز سوم دسامبر (12 آذر ماه) طی یک جشن در برلین معرفی خواهند شد.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/2/21/Benvenuti_al_Sud.jpg/220px-Benvenuti_al_Sud.jpg
 به جنوب خوش آمدید ( دوبله به فارسی)2010

به جنوب خوش آمدید ( دوبله به فارسی) تاریخ تولید : 2010 بازیگران : کلودیو بیسیو - آلساندرو سیانی ژانر : درام / ماجراجویی
http://cdn2.thr.com/sites/default/files/2010/12/welcome_south_2010_a_l.jpg
نام فارسی: به جنوب خوش آمدید

محصول سال ۲۰۱۰ کشور ایتالیا

حجم فایل:۸۵۴ مگابایت

هنرمندان حاضر در فیلم:Claudio Bisio, Alessandro Siani, Angela Finocchiaro

به کارگردانی:Luca Miniero

نویسنده داستان:Massimo Gaudioso

مدت زمان نمایش:۱ ساعت و ۴۵ دقیقه

امتیاز:۶٫۵ از ۱۰

توضیحاتی در مورد داستان فیلم:این فیلم بازسازی اذعان یک فیلم فرانسوی به نام Bienvenue Chez les Ch’tis است که داستان یک کارمند شرکت پست را روایت میکند که به ناچار مجبور به نقل مکان است و …
http://www.kingpedia.net/wp-content/uploads/2016/01/Benvenuti-al-Sud-2010-farsi-720p.jpg
نام فارسی:به جنوب خوش آمدید

نام انگلیسی:Benvenuti al Sud

محصول سال ۲۰۱۰ کشور آمریکا

زبان:دوبله فارسی

هنرمندان حاضر در این اثر سینمایی: Claudio Bisio, Alessandro Siani, Angela Finocchiaro

به کارگردانی:Luca Miniero

نویسنده داستان:Massimo Gaudioso

موضوع:کمدی

مدت زمان نمایش:۱ ساعت و ۴۲ دقیقه

توضیحاتی کوتاه و مختصر در مورد داستان فیلم: این فیلم بازسازی اذعان یک فیلم فرانسوی به نام Bienvenue Chez les Ch’tis است که داستان یک کارمند شرکت پست را روایت میکند که به ناچار مجبور به نقل مکان است و …


Benvenuti al Sud

کارگردان    Luca Miniero
تهیه کننده    Marco Chimenz
Francesca Longardi
Giovanni Stabilini
Riccardo Tozzi
Oliver Berben
Martin Moszkowicz
نویسندگان : دنی بون
Alexandre Charlot
Franck Magnier (Bienvenue chez les Ch'tis)
Massimo Gaudioso
ستارگان :    Claudio Bisio
Alessandro Siani
Angela Finocchiaro
Valentina Lodovini
Fulvio Falzarano
آهنگساز    Umberto Scipione
فیلمبردار    Paolo Carnera
Distributed by     Medusa Film
زمان انتشار فیلم : 1 اکتبر2010

مدت زمان فیلم : 106 دقیقه
   
کشور : ایتالیا
زبان فیلم : Italian, Western Lombard, Neapolitan, French


 رها ماهرو : خوانندگان همیشگی وبلاگ رها ماهرو ، لطفا نظر و نقدتان را راجع به فیلم به جنوب خوش آمدید به کارگردانی لوکا مینیرو برای ما بنویسید و بفرستید.



Benvenuti al Sud (English: Welcome to the South) is an Italian comedy film directed by Luca Miniero. The film has a sequel, Benvenuti al Nord.

Dany Boon appears in a cameo. It was dedicated to Angelo Vassallo, an Italian mayor murdered for his anti-crime campaign.[1]
Plot

The plot is similar to that of the film Bienvenue chez les Ch'tis : the manager of a postal service (Poste Italiane) in northern Italy, near Milan, is banished to Castellabate,[2] a town near Naples in southern Italy, for two years.

Alberto Colombo, postmaster of Usmate Velate in Brianza, fails to obtain a transfer to Milan as precedence is given to a handicapped worker. So Alberto pretends to be paralyzed in order to get the coveted transfer, and thereby fulfill the desire of his wife Silvia to live in the capital of Lombardia and satisfy his own ambitions in life, including those he has for the future of his son Chicco, who would be able to study in an "American School" there. However, his deception is discovered when he himself gives the game away by standing up to greet the inspector sent to check the veracity of his claim to be physically handicapped in order to obtain the desired transfer. As a punishment, Alberto is thus transferred South to become postmaster of the provincial village of Castellabate - described in the movie as being near Naples.

Before he goes to the new destination, otherwise dismissal for serious responsibility, he informs himself about the conditions of life in the South with members of the Academy of the gorgonzola to which it belongs. Alberto is placed as a warning to all the problems adverse human and environmental (mafia, garbage in the streets, stifling heat), which will face the new site. All these warnings expressed by those in the South had already experienced, they simply raise concerns and precautions that the Director Lombard adopt with the help of his wife. After loading the car fire extinguishers, a sunscreen with a high protection, body armor, mousetraps, and have hidden the ' wedding ring of gold, and its clock value, Alberto and partly due to reach the new target work. The journey will be long, melancholy and haunting, at a steady pace so slow that it will exhibit at the risk of getting a fine for having obstructed the traffic, saved only by the mercy of the police officer who knew where he was going, he compares his situation to that of a brother military was sent into the Kosovo War. Following the instructions from navigation, then along a stretch of the busy Salerno-Reggio Calabria, being stuck in a long traffic jam. The trip ends late at night, when it reaches the village on the hill, greeted by pouring rain. A Castellabate, thanks to the postman Mattia and colleagues Mary Costabile Costabile small and great, having committed some events, Alberto ends up appreciating the beauty and the habits of the town of Campania, noting also a low crime rate, pleasant places, not too muggy and warm sympathy of the people, finally discovering that his ideas on the south were often only prejudices. In the quiet village but for the joy of having found new friends and the effort of trying to imitate the habits of the locals will have to contend with the often gruff and unyielding policeman of the place, and this will take a fine for having thrown its waste from the window or for breaking into a bar with the moped service, completely drunk.

Meanwhile, he keeps hidden reality to Silvia, who seems open to change and biased toward the south: thinking they can improve their relationship, says exactly the opposite of what you are going through, condescending stereotypes to which the wife and her circle of friends are loyal: tells of being evil and live in an unsanitary and dangerous. One day, Silvia decides to visit him, thus Alberto in great embarrassment with friends, who will clear the lies told to confess to his wife on the South They, however, although at first bitter and angry with the director, decide to help unbeknownst to him so that his wife, who came to Castellabate, see fulfilled all the lies you hear from her husband organized a skit that shows the village dangerous, dilapidated and chaotic. In the end the truth will out, and his wife, discovered the whole staging, is furiously angry, threatening the separation. Alberto therefore plays a role in bringing to Mattia colleague and ex-girlfriend Maria, who later married Matthias and from which, at the end of the film, will be expecting a child. This reveals the groundlessness of the allegations of the wife of his relationship with the beautiful colleague Maria Silvia eventually forgive Alberto, and moved to the next two years in the South, next to her husband and his son Chicco. At the end of the stay in the South will prove to be a fantastic experience, it will be difficult for Alberto to forget, so much so that when it finally comes to Alberto then the long-awaited letter of transfer to Milan, they almost regretted it. The film ends with the scene of Alberto, happy to return home, but at the same time sad for having to leave the beautiful and peaceful Castellabate, traveling to its new destination with the whole family.
+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+

جستجوهای کاربران در سایت بزرگ رها ماهرو : بازیگران فیلم من بچه هایم را میخواهم . شبکه نسیم برنامه قاصدک . فیلم سینمایی پولی آنا . بازیگران فیلم من بچه ها مو میخوام . دانلودفیلم بچه رو بگیر . دانلود سریال rivoglio i miei figli  . دانلود فیلم rivoglio i miei figli . دانلود rivoglio i miei figli  . دانلود من بچه هامو می خوام . بازیگر فیلم فرانک . دانلود اهنگ من بچه هایم را میخوام . حذفی سریال شمال و جنوب نماشا . دانلود پولی آنا . قصه های جور واجور . نقد سریال سرنوشت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد